Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ropažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 33/22
Ulbrokā 2022. gada 3. augustā Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā
Apstiprināti ar Ropažu novada pašvaldības domes
03.08.2022. sēdes lēmumu Nr. 1403 (prot. Nr. 44/2022) Precizēti ar Ropažu novada pašvaldības domes 28.09.2022. sēdes lēmumu Nr. 1579 (prot. Nr. 48/2022) Izdoti saskaņā ar Reklāmas likuma 7. panta trešo daļu, likuma "Par pašvaldībām" 43. panta pirmās daļas 7. punktu, Ministru kabineta 2012. gada 30. oktobra noteikumiem Nr. 732 "Kārtība, kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu" 28. un 45. punktu, Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumu Nr. 480 "Noteikumi par kārtību, kādā pašvaldības var uzlikt pašvaldību nodevas" 12. un 16.1 punktu, likuma "Par nodokļiem un nodevām" 12. panta pirmās daļas 7. punktu, Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 22.1 panta otro daļu 1. Saistošie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka reklāmas vai reklāmas objektu un citu informatīvo materiālu publiskās vietās un vietās, kas vērstas pret publisku vietu (turpmāk – Reklāma), izvietošanas ierobežojumus, nosacījumus, afišu stabu un stendu izmantošanas kārtību, pašvaldības nodevas subjektus un nodevas apmēru, kā arī Reklāmas apsaimniekošanas un demontāžas kārtību pēc ekspluatācijas termiņa beigām. 2. Noteikumu mērķis ir veidot harmoniski attīstītu Ropažu novada teritoriju un izvēlēties arhitektūrai atbilstošāko Reklāmas veidu un formu. 3. Tiesības izvietot Reklāmu ir visām personām, kas šo Noteikumu noteiktajā kārtībā ir saņēmušas Ropažu novada būvvaldes (turpmāk – Būvvalde) atļauju Reklāmas izvietošanai. 4. Noteikumi attiecas uz Reklāmas izvietošanu visā Ropažu novada administratīvajā teritorijā neatkarīgi no zemesgabala, ēkas vai cita objekta piederības. 5. Noteikumi neattiecas uz funkcionālo informāciju, valsts un novada dienestu norādēm (ceļa zīmes, transporta pieturu zīmes, māju numuru zīmes u.tml.), kas izgatavotas atbilstoši pašvaldības saistošajiem noteikumiem. 6. Izvietojot Reklāmu Ropažu novada administratīvās teritorijas publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu, jāievēro arī citus normatīvos aktus, kas regulē šo jomu. 7. Ropažu novadā ir aizliegta patvaļīga reklāmas, reklāmas objektu un priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošana. 8. Veicot būvdarbus ielu sarkanajās līnijās, pēc pašvaldības vai inženierkomunikāciju turētāja pieprasījuma Reklāmas, kas izvietotas sarkanajās līnijās īpašnieks par saviem līdzekļiem tās demontē desmit darba dienu laikā. Ja pēc būvdarbu pabeigšanas Reklāmas atjaunošana iepriekšējā vietā ir iespējama, to atļauts izvietot pēc objekta nodošanas ekspluatācijā un atkārtotas reklāmas saskaņošanas Būvvaldē. 9. Persona, kura vēlas izvietot Reklāmu, mainīt saskaņoto Reklāmas grafisko dizainu, iesniedz Būvvaldē iesniegumu, kurā norāda: 9.1. Reklāmas izvietotāja rekvizītus (juridiskai personai – juridiskā adrese, reģistrācijas numurs, kontaktpersona, tālruņa numurs, e-pasts; fiziskai personai – vārds, uzvārds, personas kods, adrese, tālruņa numurs); 9.2. Reklāmas izvietošanas periodu; 9.3. Reklāmas atrašanās vietu. 10. Iesniegumam pievieno: 10.1. Reklāmas projektu, kurā norādīts: 10.1.1. pasūtītājs – Reklāmas izvietotājs, Reklāmas izvietošanas adrese, Reklāmas projekta autors, Reklāmas eksponēšanas ilgums un visi saskaņojumi; 10.1.2. izvietojuma vietas shēma (izkopējums no kartes), fotogrāfija vai zīmējums ar paredzētās izkārtnes vai Reklāmas izvietojumu; 10.1.3. realizējamās Reklāmas vizualizācija: izstrādāta konkrētā projekta kompozīcija uz situācijas plāna vizuāli uztveramā mērogā. Projektam jābūt krāsās vai arī jāuzrāda krāsu risinājums. Ja paredzēta apjomīga kompozīcija, jāiesniedz konstruktīvais risinājums; 10.2. līgumu par Reklāmas izvietošanu (kas apliecina tiesības izvietot Reklāmu konkrētajā zemes gabalā vai pie/uz konkrētās ēkas). 11. Būvvalde iesniegumu izskata viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas, un izsniedz paziņojumu par Reklāmas nodevas apmaksu, ja Reklāmas izvietošana ir iespējama, vai atteikumu izsniegt atļauju. 12. Būvvalde izsniedz reklāmas izvietošanas atļauju 5 (piecu) darba dienu laikā pēc nodevas apmaksas. 13. Būvvalde ir tiesīga pieņemt lēmumu par atteikumu izsniegt Reklāmas izvietošanas atļauju, ja Reklāmas projektā nav ievērotas šajos noteikumos un citos normatīvajos aktos ietvertās prasības vai arī nav iesniegti noteiktie dokumenti. 14. Būvvalde ir tiesīga pieņemt lēmumu par atteikumu izdarīt grozījumus Reklāmas izvietošanas atļaujā saistībā ar Reklāmas grafiskā dizaina maiņu, ja Reklāmas projektā nav ievērotas šajos noteikumos un citos normatīvajos aktos ietvertās prasības vai arī nav iesniegti noteiktie dokumenti. 15. Persona, kura vēlas turpināt Reklāmas izmantošanu pēc atļaujas derīguma termiņa beigām, ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms Reklāmas izvietošanas atļaujas termiņa beigām, iesniedz Būvvaldē iesniegumu par Reklāmas izvietošanas atļaujas pagarināšanu un Reklāmas fotogrāfiju, norādot fotogrāfijas uzņemšanas datumu. 16. Izvietojot Reklāmu saistībā ar ēku, jārespektē tās proporcijas un fasādes kompozīcija – dalījums ar logiem, durvīm, dzegām, karnīzēm un citām arhitektoniskām detaļām. Reklāma nedrīkst aizsegt nevienu ēkas fasādes arhitektonisko detaļu vai dekoratīvo elementu, jāievēro Reklāmā pielietojamo materiālu atbilstība fasādes apdares materiāliem un ēkas arhitektoniskajam risinājumam. 17. Reklāmas objektiem, kas no sienām izvirzīti perpendikulāri fasādei, ja izvirzījums ir vairāk kā 0,10 m, kuri pieejami no publiskās ārtelpas, apakšējā mala nedrīkst atrasties zemāk par 2,10 m virs ietves. 18. Maksimāli pieļaujamais Reklāmas objektu izvirzījums no fasādes ir 0,8 m, ja netiek aizsegta ielas perspektīva. 19. Gleznojumi, dekoratīvi, dizainiski krāsojumi uz ēku fasādēm un ugunsmūriem pieļaujami tikai saskaņā ar izstrādātu skici, ko saskaņojusi Būvvalde. 20. Pārvietojamie reklāmas objekti (slietņi u.c.) drīkst atrasties vietās, kur tie netraucē gājēju un transporta kustību. Tos izvietojot uz ietvēm un celiņiem, pieļaujamajam brīvajam gājēju kustības zonas platumam jābūt ne mazākam par 1,2 m, slietņa reklāmas plaknes platums nedrīkst būt lielāks par 0,6 m un kopējais augstums lielāks par 0,9 m, pieļaujams viens slietnis pie vienas reklamētās iestādes. Slietņi jāizvieto ne tālāk kā 2 m no objekta ieejas, kurā tieši tiek veikta saimnieciskā darbība. 21. Uz sieta vai dekoratīvā pārsega, kas apsedz neapdzīvotas, vidi degradējošas un saimnieciskai darbībai neizmantotas ēkas fasādes, nav pieļaujama Reklāmas izvietošana. Ja šāda ēka ir ietverta valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu vai vietējas nozīmes kultūrvēsturisko objektu sarakstā, dekoratīvam pārsegam jābūt ar apdruku, kas atveido fasādes zīmējumu, minētos darbus jāsaskaņo attiecīgajos normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. 22. Būvniecības laikā uz būvobjekta žogiem atļauts izvietot ar būvniecību saistītas Reklāmas, vizuālo risinājumu saskaņojot šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā vai iekļaujot būvprojekta Darbu organizēšanas projektā. 23. Izvietojot Reklāmu, jāievēro šādas prasības: 23.1. Reklāmai jābūt valsts valodā; 23.2. līdzās informācijai latviešu valodā, kurai jābūt dominējošai, iespējams lietot arī citas valodas, ja šī informācija: 23.2.1. nepieciešama drošības apsvērumu dēļ (brīdinājuma, aizlieguma informācija); 23.2.2. attiecas uz nacionālo kultūras biedrību un reliģisko konfesiju pasākumiem; 23.2.3. attiecas uz tādu organizāciju sniegto informāciju, kuras darbojas starptautiskajā tūrismā, un, ja tās lietošanas nepieciešamība saskaņota ar Valsts valodas centru; 23.2.4. attiecas uz starptautiskajiem pasākumiem (konferences, izstādes, konkursi, simpoziji u.c.); 23.2.5. ir firmas nosaukums, preču zīme (logotips), kas citās valodās nav tulkojams. 24. Būvvaldes arhitektam ir tiesības izvērtēt Reklāmas vizuālos risinājumus, izmērus un materiālus un dot norādījumus veikt to korekcijas, kā arī tiesības izvērtēt un koriģēt Reklāmas novietojumu uz reklāmas nesēja un vidē. 25. Pirms stacionāru Reklāmas objektu uzstādīšanas, papildus nepieciešams saņemt saskaņojumu ar attiecīgo inženierkomunikāciju turētāju, ja nepieciešams pieslēgt elektropiegādes tīkliem vai citām inženierkomunikācijām, kā arī ar citiem inženierkomunikāciju turētājiem un trešajām personām (tajā skaitā saskaņojumu ar VAS "Latvijas valsts ceļi", ja objekts izvietots gar ceļu), kuru īpašumtiesības tiek skartas ar Reklāmas izvietošanu. Reklāmu drīkst izvietot tikai uz vizuālā un tehniskā kārtībā esoša reklāmas nesēja. Nav pieļaujams Reklāmu izvietot uz ēkas, kas klasificēta kā vidi degradējoša. 27. Reklāmai jābūt piestiprinātai statiski drošā vietā un veidā, tā nedrīkst apdraudēt apkārtējo īpašumu un personu drošību. IV. Reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas nosacījumi valsts aizsargājama kultūras pieminekļa teritorijā un tā aizsardzības zonā
28. Uz valsts aizsargājamā kultūras pieminekļa drīkst izvietot tikai izkārtnes, tām jābūt pielāgotām ēkas vēsturiskajai stilistikai un ēkas arhitektūrai, kā arī kultūrvēsturiskajai videi, mākslinieciski augstvērtīgām, to forma un saturs nedrīkst pazemināt pieminekļa kultūrvēsturisko vērtību, nedrīkst izmantot gaismas kastes (izņēmums var būt stilistiski atbilstoša izgaismota telpiska konstrukcija). 29. Reklāmas izvietošana Valsts aizsargājama kultūras pieminekļa teritorijā un tā aizsardzības zonā pieļaujama tā, lai tās izvietojums un veids netraucē valsts aizsargājamā kultūras pieminekļa vizuālo uztveri, nepārveido saglabājamā kultūras pieminekļa substanci un neizjauc kultūrvēsturiskās vides koptēlu, kā arī vērtību kopuma radīto noskaņu. 31. Brīvi stāvošo Reklāmas objektu elektroapgādi nedrīkst paredzēt ar gaisvadu palīdzību. Elektroapgāde šiem objektiem jānodrošina pa pazemes kabeļiem un jārisina vienlaikus ar attiecīgā objekta būvniecības ieceres izstrādi un jāsaskaņo Būvvaldē būvniecību regulējošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā. 32. Reklāmas objektus nav pieļaujams izvietot parkos, skvēros un zaļajās rekreācijas zonās (izņemot īslaicīgu informāciju par kultūras un sporta pasākumiem vai informatīvos stendus). 33. Aizliegts izvietot Reklāmu: 33.1. uz ekspluatācijā nenodotu ēku fasādēm; 33.2. uz kokiem un apgaismes stabiem (izņemot svētku noformējuma elementus). 34. Reklāma nedrīkst būt izgatavota no materiāliem, kas var apžilbināt transporta līdzekļu vadītājus, kā arī to izvietojums nedrīkst aizsegt satiksmes organizācijas ceļa zīmes, kā arī pasliktināt redzamību. 35. Aizliegts izvietot Reklāmu uz tiltiem (uz to konstrukcijām, balstiem, apgaismes stabiem), izņemot 33.2. apakšpunktā noteiktajos gadījumos. 36. Reklāmas devējam ir pienākums demontēt Reklāmu līdz Reklāmas izvietošanas atļaujas derīguma termiņa beigām vai līdz saimnieciskās darbības veikšanas beigām attiecīgajā Reklāmas objekta izvietošanas vietā un nodrošināt reklāmas nesēja sakārtošanu. 37. Ja Reklāma apdraud trešo personu dzīvību, veselību, drošību vai īpašumu, Reklāmas devējam, bet, ja tas nav noskaidrojams, sasniedzams vai tāda nav, tad zemesgabala vai būves, uz kuras izvietota Reklāma, īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam ir pienākums nekavējoties veikt Reklāmas sakārtošanu vai demontāžu. 38. Aizliegta Reklāma vai Reklāmas objekta ar betona pamatiem, kura izmērs ir lielāks par 0,7 x 0,5 m un pamatu ieguldīšanas dziļums ir vairāk par 0,5 m ( izņemot, ja piesaiste tiek veikta uz topogrāfiskā plāna pamata), izvietošana. 39. Priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanai piemērojami Noteikumos noteiktie Reklāmas izvietošanas nosacījumi reklāmas izmēram, veidam, skaņas efektu ierobežojumiem, izvietojumam atbilstoši videi, ēku un būvju arhitektūrai, kā arī reklāmas ekspluatācijas un demontāžas noteikumi. 41. Uz afišu stabiem un stendiem atļauts eksponēt tikai afišas, plakātus un paziņojumus par pasākumiem, lekcijām, izstādēm, koncertiem u.tml. ar norādītu pasākuma norises laiku un vietu, kā arī priekšvēlēšanu materiālus ne lielākus par A1 izmēru. 42. Afišas vai citus informatīvos materiālus to izvietotājs noņem un afišas staba laukumu attīra trīs dienu laikā pēc informācijas noilguma. 44. Būvvalde izskata jautājumu par Reklāmas demontāžu, kas veicama šādos gadījumos: 44.1. ja Reklāma tiek izvietota bez Būvvaldes izsniegtas atļaujas; 44.2. ja Reklāma netiek uzturēta labā tehniskā un vizuālā stāvoklī; 44.3. ja beidzies Reklāmas izvietošanas atļaujas derīguma termiņš un tā nav demontēta; 44.4. ja Reklāma uzstādīta neatbilstoši izsniegtajai atļaujai; 44.5. ja notiek uzņēmējdarbības likvidācija attiecīgajā adresē un attiecīgā Reklāma vairs nav aktuāla. 45. Administratīvā pārkāpuma procesu par šo noteikumu pārkāpumiem līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai veic Ropažu novada pašvaldības policija. Administratīvā pārkāpuma lietu izskata Ropažu novada pašvaldības Administratīvā komisija. 46. Par patvaļīgu, reklāmnesēju, izkārtņu vai sludinājumu izvietošanu – piemēro naudas sodu fiziskajai personai no 3 (trīs) līdz 14 (četrpadsmit) naudas soda vienībām, bet juridiskajai personai – no 6 (sešām) līdz 140 (simt četrdesmit) naudas soda vienībām. 47. Reklāmnesēju vai izkārtņu uzstādīšanas un lietošanas noteikumu pārkāpumi: 47.1. par reklāmnesēju vai izkārtņu uzstādīšanu neatbilstoši saskaņotajam uzstādīšanas projektam – fiziskajai un juridiskajai personai piemēro naudas sodu no 2 (divām) līdz 28 (divdesmit astoņām) naudas soda vienībām; 47.2. par reklāmnesēju vai izkārtņu neuzturēšanu pienācīgā vizuālā un tehniskā kārtībā – fiziskajai un juridiskajai personai piemēro naudas sodu līdz 7 (septiņām) naudas soda vienībām; 47.3. par reklāmnesēju vai izkārtņu tādu izvietojumu, kas apdraud cilvēku dzīvību un veselību, piemēro naudas sodu fiziskajai personai no 7 (septiņām) līdz 70 (septiņdesmit) naudas soda vienībām, bet juridiskajai personai – no 28 (divdesmit astoņām) līdz 280 (divsimt astoņdesmit) naudas soda vienībām; 47.4. par reklāmnesēju vai izkārtņu nenovākšanu nekavējoties pēc reklamējamā pasākuma beigām fiziskajai un juridiskajai personai piemēro naudas sodu līdz 3 (trīs) naudas soda vienībām; 47.5. par reklāmnesēju vai izkārtņu nenovākšanu nekavējoties pēc reklamējamā uzņēmuma reorganizācijas, likvidācijas, nosaukuma maiņas u.tml. piemēro naudas sodu no 3 (trīs) līdz 14 (četrpadsmit) naudas soda vienībām. 48. Administratīvā soda uzlikšana neatbrīvo noteikumu pārkāpēju no noteikumu pildīšanas un ar savu darbību nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas saskaņā ar šiem Noteikumiem un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 49. Būvvalde, konstatējot šo saistošo noteikumu prasību neievērošanu, ir tiesīga izdot administratīvo aktu, kas uzliek adresātam pienākumu veikt noteiktas darbības šo saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai. 50. Administratīvajā aktā minēto norādījumu neievērošanas gadījumā, pašvaldība veic nepieciešamos pasākumus Reklāmas demontāžai, izdevumus par Reklāmas demontāžu piestādot Reklāmas devējam, bet Noteikumu 37. punktā noteiktajā gadījumā, ja Reklāmas devējs nav noskaidrojams, sasniedzams vai tāda nav, tad zemesgabala vai būves, uz kuras izvietota Reklāma, īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam. 51. Būvvaldes izdoto administratīvo aktu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā var apstrīdēt Ropažu novada pašvaldības Administratīvo aktu strīdu komisijā. 52. Pašvaldības nodevas likme ir atkarīga no Reklāmas veida (parastā, gaismas, kombinētā), izmēriem un Reklāmas eksponēšanas ilguma. 53. Nodevas bāzes likme ir 2,80 euro par Reklāmas vienu kvadrātmetru mēnesī. Ja Reklāmas vai Reklāmas nesēja virsmas izmērs ir mazāks par vienu kvadrātmetru, aprēķinos piemēro minimālo virsmas laukuma izmēru – divus kvadrātmetrus. 54. Ziņas par Reklāmas vai Reklāmas nesēja izmēriem, kā arī par izvietojamās reklāmas eksponēšanas ilgumu pašvaldības nodevas aprēķināšanai novada galvenajam arhitektam iesniedz reklāmas izvietotājs, kurš atbildīgs par sniegto ziņu pareizību. 55. Pašvaldības nodevu par reklāmas izvietošanu Ropažu novada teritorijā un Ropažu novada pašvaldības valdījumā esošajās publiskajās telpās nosaka pēc formulas: N = B x L x Z x M N – nodeva, B – reklāmas nodevas bāzes likme, L – reklāmas objekta laukums, Z – zonas koeficients, M – izvietošanas laiks mēnešos. 57. Zonu koeficienti: 57.1. Ulbrokas centrs, Ropažu centrs, Garkalnes centrs, Vangažu pilsēta, gar autoceļu P2, P4, P5, A2, A4 – 3; 57.2. Apdzīvotās vietas Ropažu novadā – ciemu teritorijās – 2; 57.3. Ropažu novada teritorija ārpus ciemiem – 1,5; 57.4. Mobilajai Reklāmai un Reklāmai uz sabiedriskā transporta tiek piemērots zonas koeficients 2,5; 57.5. Papildus zonai tiek piemērots koeficients – izglītība un kvalifikācijas paaugstināšana, veselības pakalpojumi un sporta nodarbības, kultūras, sporta, ģimenes, bērnu, u.tml. komerciāli pasākumi, tūrisms un tirgus – 0,3. 58. Pašvaldības nodeva par afišu un privāto sludinājumu izvietošanu uz pašvaldībai piederošās reklāmas stendiem netiek piemērota. 59. Sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietošanai uz pārvietojamiem stendiem atsevišķu īslaicīgu publisku sarīkojumu gadījumos, ir bezmaksas. Informācija par pasākumu sponsoriem un atbalstītājiem (to logotipi, uzņēmumu nosaukumi, preču zīmes) nedrīkst aizņemt vairāk par 20 % no kopējās vizuālās informācijas platības, un tā jāizvieto norobežotā laukumā plakāta malā. 60. Izvietojot kombinēto reklāmu (gaismas reklāma, kas savienota ar parastās reklāmas elementiem vai otrādi), pašvaldības nodeva tiek aprēķināta ņemot par noteicošo kvadratūru, reklāmu veidu. Ja kombinētā reklāma izveidota uz attiecīgā uzņēmuma, iestādes fasādes un informē par ēkā izvietojamiem uzņēmumiem, pašvaldību nodeva tiek iekasēta 1 reizi, saņemot atļauju reklāmas izvietošanai. 62. Ja Reklāmas laukums pārsniedz piecdesmit kvadrātmetrus, tad reklāmas laukums tiek aprēķināts pēc formulas 0,3 x L+35. 63. Ja izvietošanas laiks ir mazāks par vienu dienu, aprēķinos piemēro minimālo izvietošanas laiku 1/30 (viena diena). 64. Reklāmas akciju laikā nodeva tiek aprēķināta piemērojot minimālo izvietošanas laiku viena diena – viena trīsdesmitā daļa no mēneša. 65. Nodeva maksājama pirms attiecīgā saskaņojuma dokumenta saņemšanas, veicot bezskaidras naudas norēķinu pašvaldības norādītajā norēķinu kontā kredītiestādē saskaņā ar izsniegto rēķinu. 66. No nodevas ir atbrīvotas Ropažu novada pašvaldības struktūrvienības, pašvaldības iestādes, aģentūras un pašvaldības komercsabiedrības, kā arī privātas fiziskas vai juridiskas personas par tādas izkārtnes izvietošanu, kas izvietota tādā nekustamajā īpašumā (zemesgabalā vai būvē), kurā attiecīgā fiziskā vai juridiskā persona tieši veic saimniecisku darbību, un kas var saturēt informāciju par personas nosaukumu, darbības veidu, darba laiku, pārdodamo produkciju vai sniegtajiem pakalpojumiem, kontaktinformāciju (arī tīmekļa vietnes adresi). 67. Atzīt par spēku zaudējušiem: 67.1. bijušās Stopiņu novada pašvaldības domes 2009. gada 11. novembra saistošos noteikumus Nr. 23/09 "Par reklāmu, izkārtņu, sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās Stopiņu novada teritorijā"; 67.2. bijušās Stopiņu novada pašvaldības domes 2009. gada 11. novembra saistošos noteikumus Nr. 24/09 "Par pašvaldības nodevu par reklāmas, afišu, sludinājumu un citas vizuālās informācijas izvietošanu Stopiņu novada teritorijā"; 67.3. bijušās Garkalnes novada pašvaldības domes 2016. gada 29. novembra saistošos noteikumus Nr. 14 "PAR REKLĀMAS IZVIETOŠANU PUBLISKĀS VIETĀS VAI VIETĀS, KAS VĒRSTAS PRET PUBLISKU VIETU GARKALNES NOVADĀ"; 67.4. bijušās Ropažu novada pašvaldības domes 2013. gada 12. decembra saistošos noteikumus Nr. 23 "Par reklāmu, izkārtņu un citu informatīvo materiālu izvietošanas kārtību publiskās vietās Ropažu novada teritorijā un pašvaldības nodevas aprēķināšanas kārtību". 68. Noteikumi netiek piemēroti Reklāmām, kas Ropažu novadā izvietotas līdz šo Noteikumu spēkā stāšanās brīdim. Pagarinot līdz Noteikumu spēkā stāšanās brīdim izvietotās Reklāmas termiņu, piemērojami šie Noteikumi. Ropažu novada pašvaldības domes
priekšsēdētājas 1. vietnieks A. Vaičulens Paskaidrojuma raksts
Ropažu novada pašvaldības domes 2022. gada 3. augusta saistošajiem noteikumiem Nr. 33/22 "Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā"
Ropažu novada pašvaldības domes
priekšsēdētājas 1. vietnieks A. Vaičulens |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|