Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ropažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 10/25
Ulbrokā 2025. gada 26. februārī Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā
Apstiprināti ar Ropažu novada pašvaldības domes
26.02.2025. sēdes lēmumu Nr. 3883 (prot. Nr. 117/2025) Precizēti ar Ropažu novada pašvaldības domes 21.05.2025. sēdes lēmumu Nr. 4101 (prot. Nr. 123/2025) Izdoti saskaņā ar Reklāmas likuma 7. panta trešo daļu, Pašvaldību likuma 45. panta otrās daļas 4. punktu, Ministru kabineta 2012. gada 30. oktobra noteikumu Nr. 732 "Kārtība, kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu" 28. un 45. punktu, Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumu Nr. 480 "Noteikumi par kārtību, kādā pašvaldības var uzlikt pašvaldību nodevas" 12. un 16.1 punktu, likuma "Par nodokļiem un nodevām" 12. panta pirmās daļas 7. punktu, Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 22.1 panta otro daļu 1. Saistošie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka reklāmas vai reklāmas objektu un citu informatīvo materiālu publiskās vietās un vietās, kas vērstas pret publisku vietu (turpmāk – Reklāma), izvietošanas ierobežojumus, nosacījumus, afišu stabu un stendu izmantošanas kārtību, pašvaldības nodevas subjektus un nodevas apmēru, kā arī Reklāmas apsaimniekošanas un demontāžas kārtību pēc ekspluatācijas termiņa beigām. 2. Tiesības izvietot Reklāmu ir visām personām, kas Noteikumu noteiktajā kārtībā ir saņēmušas Ropažu novada būvvaldes (turpmāk – Būvvalde) atļauju Reklāmas izvietošanai. Patvaļīga reklāma, reklāmas objekta un priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošana, eksponēšana un patvaļīga reklāmas grafiskā dizaina maiņa ir aizliegta. 3. Noteikumi attiecas uz Reklāmas izvietošanu visā Ropažu novada administratīvajā teritorijā neatkarīgi no zemesgabala, ēkas vai cita objekta piederības. 4. Noteikumi neattiecas uz funkcionālo informāciju, valsts un novada dienestu norādēm (ceļa zīmes, transporta pieturu zīmes, māju numuru zīmes u.tml.), kas izgatavotas atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 5. Veicot būvdarbus ielu sarkanajās līnijās, pēc pašvaldības vai inženierkomunikāciju turētāja pieprasījuma Reklāmas, kas izvietotas sarkanajās līnijās īpašnieks par saviem līdzekļiem tās demontē 10 (desmit) darba dienu laikā. Ja pēc būvdarbu pabeigšanas Reklāmas atjaunošana iepriekšējā vietā ir iespējama, to atļauts izvietot pēc objekta nodošanas ekspluatācijā un atkārtotas reklāmas saskaņošanas Būvvaldē. 6. Persona, kura vēlas izvietot Reklāmu, mainīt saskaņoto Reklāmas grafisko dizainu, iesniedz Būvvaldē iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem (1. pielikums). 7. Būvvalde izskata reklāmas vai reklāmas objekta projektu (iesniegumu) un septiņu darbdienu laikā (10 darbdienu laikā, ja pašvaldībai nepieciešams Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas saskaņojums) pieņem vienu no šādiem lēmumiem: 7.1. par reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas atļaujas izsniegšanu (ar nosacījumiem vai bez tiem); 7.2. par atteikumu izsniegt reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas atļauju. 8. Būvvalde ir tiesīga pieņemt lēmumu par atteikumu izsniegt Reklāmas izvietošanas atļauju vai atteikumu izdarīt grozījumus Reklāmas izvietošanas atļaujā saistībā ar Reklāmas grafiskā dizaina maiņu, ja Reklāmas projektā nav ievērotas šajos noteikumos un citos normatīvajos aktos ietvertās prasības, vai arī nav iesniegti noteiktie dokumenti. Ja Būvvalde konstatē, ka nav ievērotas Noteikumos un citos normatīvajos aktos ietvertās prasības vai arī nav iesniegti noteiktie dokumenti, reklāmas devējs tiek informēts par konstatētajiem trūkumiem, nosakot laiku trūkumu novēršanai. 9. Izvietojot Reklāmu saistībā ar ēku, jārespektē tās proporcijas un fasādes kompozīcija – dalījums ar logiem, durvīm, dzegām, karnīzēm un citām arhitektoniskām detaļām. Reklāma nedrīkst aizsegt nevienu ēkas fasādes arhitektonisko detaļu vai dekoratīvo elementu, jāievēro Reklāmā pielietojamo materiālu atbilstība fasādes apdares materiāliem un ēkas arhitektoniskajam risinājumam. 10. Reklāmas objektiem, kas no sienām izvirzīti perpendikulāri fasādei, ja izvirzījums ir vairāk kā 0,10 m, kuri pieejami no publiskās ārtelpas, apakšējā mala nedrīkst atrasties zemāk par 2,10 m virs ietves. 12. Maksimāli pieļaujamais Reklāmas objektu izvirzījums no fasādes ir 0,8 m, ja netiek aizsegta ielas perspektīva. 13. Gleznojumi, dekoratīvi, dizainiski krāsojumi uz ēku fasādēm un ugunsmūriem pieļaujami tikai saskaņā ar izstrādātu skici, ko saskaņojusi Būvvalde. 14. Pārvietojamie reklāmas objekti (slietņi u.c.) drīkst atrasties vietās, kur tie netraucē gājēju un transporta kustību. Tos izvietojot uz ietvēm un celiņiem, pieļaujamajam brīvajam gājēju kustības zonas platumam jābūt ne mazākam par 1,2 m, slietņa reklāmas plaknes platums nedrīkst būt lielāks par 0,6 m un kopējais augstums lielāks par 0,9 m, pieļaujams viens slietnis pie vienas reklamētās iestādes. Slietņi jāizvieto ne tālāk kā 2 m no objekta ieejas, kurā tieši tiek veikta saimnieciskā darbība. 15. Uz sieta vai dekoratīvā pārsega, kas apsedz neapdzīvotas, vidi degradējošas un saimnieciskai darbībai neizmantotas ēkas fasādes, nav pieļaujama Reklāmas izvietošana. Ja šāda ēka ir ietverta valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu vai vietējas nozīmes kultūrvēsturisko objektu sarakstā, dekoratīvam pārsegam jābūt ar apdruku, kas atveido fasādes zīmējumu, minētos darbus jāsaskaņo attiecīgajos normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. 16. Izvietojot reklāmu un reklāmas objektu uz žoga vai vārtiem: 16.1. atļauts aizsegt ne vairāk par 25 % no caurredzama žoga vai vienas vārtu sekcijas laukuma; 16.2. reklāmas objektu atļauts izvirzīt virs žoga vai vārtiem ne vairāk par 30 % no žoga vai vārtu augstuma; 16.3. reklāmai paredzēto audumu vai citu elastīgu materiālu (polivinilhlorīda audumu un citus līdzīgus materiālus) atļauts izmantot tikai nospriegotā veidā. 17. Būvniecības laikā uz būvobjekta žogiem atļauts izvietot ar būvniecību saistītas Reklāmas, vizuālo risinājumu saskaņojot Noteikumos noteiktajā kārtībā vai iekļaujot būvprojekta darbu organizēšanas projektā. 18. Būvvaldes arhitektam ir tiesības izvērtēt Reklāmas vizuālos risinājumus, izmērus un materiālus un dot norādījumus veikt to korekcijas, kā arī tiesības izvērtēt un koriģēt Reklāmas novietojumu uz reklāmas nesēja un vidē. 19. Pirms stacionāru Reklāmas objektu uzstādīšanas, papildus nepieciešams saņemt saskaņojumu ar attiecīgo inženierkomunikāciju turētāju, ja nepieciešams pieslēgt elektropiegādes tīkliem vai citām inženierkomunikācijām, kā arī ar citiem inženierkomunikāciju turētājiem un trešajām personām, kuru īpašumtiesības tiek skartas ar Reklāmas izvietošanu. Reklāmu drīkst izvietot tikai uz vizuālā un tehniskā kārtībā esoša reklāmas nesēja. Nav pieļaujams Reklāmu izvietot uz ēkas, kas klasificēta kā vidi degradējoša. 21. Reklāmai jābūt piestiprinātai statiski drošā vietā un veidā, tā nedrīkst apdraudēt apkārtējo īpašumu. 22. Informācijas norādi (reklāmas objektu), uz saimnieciskās darbības veicēja vai organizācijas atrašanās vietu, kas uzstādīta ārpus saimnieciskās darbības veikšanas vai organizācijas darbības vietas izgatavo atbilstoši 2., 3. un 4. pielikumā pievienotajam paraugam. 23. Mobilās reklāmas objektus (izņemot reklāmas uz sabiedriskā transporta un taksometra) aizliegts novietot stāvēšanai ciemu teritorijā, autostāvvietās, laukumos un citās vietās, kas pārredzamas no publiskas ārtelpas. 24. Izvietojot digitālo ekrānu, tā izvietojuma leņķi un izmērus iekļauj apdzīvoto vietu vidē, ņemot vērā apkārtējo ēku arhitektūru. Par veidu, kādā izvietojams digitālais ekrāns, lai tas iekļautos apdzīvotās vietas vidē, ņemot vērā apkārtējo ēku arhitektūru, izvērtē un noteic Būvvalde. 25. Digitālos ekrānus nodrošina ar gaismas sensora vadības sistēmu, kura digitālā ekrāna darbības laikā automātiski pielāgo tā spilgtuma intensitāti ārējās vides gaismas apstākļiem vai nepieciešamības gadījumā samazina tā spilgtuma intensitāti. 26. Digitālajās reklāmās aizliegts izmantot strauji mainīgus, pēkšņus un intensīvus gaismas efektus. V. Reklāmas vai reklāmas objekta izvietošanas nosacījumi valsts aizsargājama kultūras pieminekļa teritorijā un tā aizsardzības zonā
27. Uz valsts aizsargājamā kultūras pieminekļa drīkst izvietot tikai izkārtnes, tām jābūt pielāgotām ēkas vēsturiskajai stilistikai un ēkas arhitektūrai, kā arī kultūrvēsturiskajai videi, mākslinieciski augstvērtīgām, to forma un saturs nedrīkst pazemināt pieminekļa kultūrvēsturisko vērtību, nedrīkst izmantot gaismas kastes (izņēmums var būt stilistiski atbilstoša izgaismota telpiska konstrukcija). 28. Reklāmas izvietošana Valsts aizsargājama kultūras pieminekļa teritorijā un tā aizsardzības zonā pieļaujama tā, lai tās izvietojums un veids netraucē valsts aizsargājamā kultūras pieminekļa vizuālo uztveri, nepārveido saglabājamā kultūras pieminekļa substanci un neizjauc kultūrvēsturiskās vides koptēlu, kā arī vērtību kopuma radīto noskaņu. 30. Brīvi stāvošo Reklāmas objektu elektroapgādi nedrīkst paredzēt ar gaisvadu palīdzību. Elektroapgāde šiem objektiem jānodrošina pa pazemes kabeļiem un jārisina vienlaikus ar attiecīgā objekta būvniecības ieceres izstrādi un jāsaskaņo Būvvaldē būvniecību regulējošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā. 31. Reklāmas objektus nav pieļaujams izvietot parkos, skvēros un zaļajās rekreācijas zonās (izņemot īslaicīgu informāciju par kultūras un sporta pasākumiem vai informatīvos stendus). 32. Aizliegts izvietot Reklāmu: 32.1. uz ekspluatācijā nenodotu ēku fasādēm; 32.2. uz kokiem un apgaismes stabiem (izņemot svētku noformējuma elementus). 33. Aizliegts izvietot Reklāmu uz tiltiem (uz to konstrukcijām, balstiem, apgaismes stabiem), izņemot Noteikumu 32.2. apakšpunktā noteiktajos gadījumos. 34. Reklāmas devējam ir pienākums demontēt Reklāmu līdz Reklāmas izvietošanas atļaujas derīguma termiņa beigām vai līdz saimnieciskās darbības veikšanas beigām attiecīgajā Reklāmas objekta izvietošanas vietā un nodrošināt reklāmas nesēja sakārtošanu. 35. Ja Reklāma apdraud trešo personu dzīvību, veselību, drošību vai īpašumu, Reklāmas devējam, bet, ja tas nav noskaidrojams, sasniedzams vai tāda nav, tad zemesgabala vai būves, uz kuras izvietota Reklāma, īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam ir pienākums nekavējoties veikt Reklāmas sakārtošanu vai demontāžu. 36. Aizliegta Reklāma vai Reklāmas objekts ar betona pamatiem, kura izmērs ir lielāks par 0,7 x 0,5 m un pamatu ieguldīšanas dziļums ir vairāk par 0,5 m ( izņemot, ja piesaiste tiek veikta uz topogrāfiskā plāna pamata), izvietošana. 38. Reklāma vai Reklāmas objekta nedrīkst aizsegt skatu uz ciema apbūves panorāmu, pieminekļiem, valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā ietvertiem objektiem, baznīcām un ielu perspektīvu. 39. Priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanai piemērojami Noteikumos noteiktie Reklāmas izvietošanas nosacījumi reklāmas izmēram, veidam, izvietojumam atbilstoši videi, ēku un būvju arhitektūrai, kā arī reklāmas ekspluatācijas un demontāžas noteikumi. 41. Uz afišu stabiem un stendiem atļauts eksponēt tikai afišas, plakātus un paziņojumus par pasākumiem, lekcijām, izstādēm, koncertiem u.tml. ar norādītu pasākuma norises laiku un vietu, kā arī priekšvēlēšanu materiālus ne lielākus par A1 izmēru. 42. Afišas vai citus informatīvos materiālus to izvietotājs noņem un afišas staba laukumu attīra trīs dienu laikā pēc informācijas noilguma. 44. Būvvalde izskata jautājumu par Reklāmas demontāžu šādos gadījumos: 44.1. ja Reklāma netiek uzturēta labā tehniskā un vizuālā stāvoklī; 44.2. ja beidzies Reklāmas izvietošanas atļaujas derīguma termiņš un tā nav demontēta. 45. Par reklāmas un reklāmas objektu atbilstību saistošo noteikumu prasībām ir atbildīgs reklāmas devējs. 46. Administratīvā pārkāpuma procesu par Noteikumu pārkāpumiem līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai veic: 46.1. Ropažu novada pašvaldības policija; 46.2. Būvvalde. 48. Par reklāmas un reklāmas objektu izvietošanu un eksponēšanu bez reklāmas izvietošanas atļaujas un par patvaļīgu reklāmas grafiskā dizaina maiņu fiziskajai personai piemēro brīdinājumu vai naudas sodu no 4 (četrām) līdz 70 (septiņdesmit) naudas soda vienībām, bet juridiskajai personai no brīdinājuma vai naudas sodu no 20 (divdesmit) līdz 280 (divi simti astoņdesmit) naudas soda vienībām. 49. Reklāmnesēju vai izkārtņu uzstādīšanas un lietošanas noteikumu pārkāpumi: 49.1. par reklāmnesēju vai izkārtņu uzstādīšanu neatbilstoši saskaņotajam uzstādīšanas projektam – fiziskajai un juridiskajai personai piemēro brīdinājumu vai naudas sodu no 3 (trīs) līdz 28 (divdesmit astoņām) naudas soda vienībām; 49.2. par reklāmnesēju vai izkārtņu tādu izvietojumu, kas apdraud cilvēku dzīvību, drošību un veselību piemēro brīdinājumu vai naudas sodu fiziskajai personai no 7 (septiņām) līdz 70 (septiņdesmit) naudas soda vienībām, bet juridiskajai personai – no 28 (divdesmit astoņām) līdz 280 (divi simti astoņdesmit) naudas soda vienībām; 49.3. par reklāmnesēju vai izkārtņu nenovākšanu nekavējoties pēc reklamējamā pasākuma beigām fiziskajai un juridiskajai personai piemēro brīdinājumu vai naudas sodu līdz 10 (desmit) naudas soda vienībām; 49.4. par reklāmnesēju vai izkārtņu nenovākšanu nekavējoties pēc reklamējamā uzņēmuma reorganizācijas, likvidācijas un nosaukuma maiņas piemēro brīdinājumu vai naudas sodu no 3 (trīs) līdz 14 (četrpadsmit) naudas soda vienībām. 50. Administratīvā soda uzlikšana neatbrīvo noteikumu pārkāpēju no noteikumu pildīšanas un ar savu darbību nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas saskaņā ar Noteikumiem un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 51. Būvvalde, konstatējot šo saistošo noteikumu 5., 21., 25., 26., 29., 30., 36., 37., 43. un 44. punktos noteikto prasību neievērošanu, ir tiesīga izdot administratīvo aktu, kas uzliek adresātam pienākumu veikt noteiktas darbības šo saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai. 52. Būvvaldes izdoto administratīvo aktu vai faktisko rīcību viena mēneša laikā var apstrīdēt pašvaldības Administratīvo aktu strīdu komisijai. 53. Administratīvajā aktā minēto norādījumu neievērošanas gadījumā, pašvaldība var veikt nepieciešamos pasākumus Reklāmas demontāžai, izdevumus par Reklāmas demontāžu piestādot Reklāmas devējam, bet Noteikumu 35. punktā noteiktajā gadījumā, ja Reklāmas devējs nav noskaidrojams, sasniedzams vai tāda nav, tad zemesgabala vai būves, uz kuras izvietota Reklāma, īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam. 54. Būvvaldes izdoto administratīvo aktu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā var apstrīdēt Ropažu novada pašvaldības Administratīvo aktu strīdu komisijā. 55. Pašvaldības nodevas likme ir atkarīga no Reklāmas veida (parastā, gaismas, kombinētā), izmēriem un Reklāmas eksponēšanas ilguma. 56. Nodevas bāzes likme ir 2,50 euro par Reklāmas vienu kvadrātmetru mēnesī. Ja Reklāmas vai Reklāmas nesēja virsmas izmērs ir mazāks par vienu kvadrātmetru, aprēķinos piemēro minimālo virsmas laukuma izmēru – divus kvadrātmetrus. 57. Ziņas par Reklāmas vai Reklāmas nesēja izmēriem, kā arī par izvietojamās reklāmas eksponēšanas ilgumu pašvaldības nodevas aprēķināšanai Būvvaldē iesniedz reklāmas izvietotājs, kurš atbildīgs par sniegto ziņu pareizību. 58. Pašvaldības nodevu par reklāmas izvietošanu Ropažu novada teritorijā un Ropažu novada pašvaldības valdījumā esošajās publiskajās telpās nosaka pēc formulas: N – nodeva, B – reklāmas nodevas bāzes likme, L – reklāmas objekta laukums, Z – zonas koeficients, M – izvietošanas laiks mēnešos. 60. Zonu koeficienti: 60.1. Ulbrokas centrā, Ropažu centrā, Garkalnes centrā un Vangažu pilsēta un gar autoceļu P2, P4, P5, A1, A2, A4 – 3; 60.2. apdzīvotās vietas Ropažu novadā – ciemu un pilsētu teritorijās – 2; 60.3. Ropažu novada teritorija ārpus ciemiem – 1,5; 60.4. mobilajai Reklāmai un Reklāmai uz sabiedriskā transporta tiek piemērots zonas koeficients – 2,5; 60.5. Papildus zonai Digitālajai reklāmai tiek piemērots koeficients – 1,25; 60.6. papildus zonai tiek piemērots koeficients – izglītība un kvalifikācijas paaugstināšana, militārā aizsardzība, veselības pakalpojumi un sporta nodarbības, kultūras, sporta, ģimenes, bērnu, u.tml. komerciāli pasākumi, tūrisms un tirgus – 0,3. 61. Pašvaldības nodeva par afišu un privāto sludinājumu izvietošanu uz pašvaldībai piederošās reklāmas stendiem netiek piemērota. 62. Sludinājumu un citu informatīvo materiālu izvietošana uz pārvietojamiem stendiem atsevišķu īslaicīgu publisku sarīkojumu gadījumos ir bezmaksas. 63. Izvietojot kombinēto reklāmu (gaismas reklāma, kas savienota ar parastās reklāmas elementiem vai otrādi), pašvaldības nodeva tiek aprēķināta ņemot par noteicošo kvadratūru, reklāmu veidu. Ja kombinētā reklāma izveidota uz attiecīgā uzņēmuma, iestādes fasādes un informē par ēkā izvietojamiem uzņēmumiem, pašvaldību nodeva tiek iekasēta 1 reizi, saņemot atļauju reklāmas izvietošanai. 64. Par informācijas norādi (reklāmas objektu), uz saimnieciskās darbības veicēja vai organizācijas atrašanās vietu, kas uzstādīta ārpus saimnieciskās darbības veikšanas vai organizācijas darbības vietas un izgatavota atbilstoši 2., 3. un 4. pielikumā pievienotajai skicei, piemērojama vienreizēja maksa 35 euro. 65. Ja Reklāmas laukums pārsniedz piecdesmit kvadrātmetrus, tad reklāmas laukums tiek aprēķināts pēc formulas 0,3 x L+35. 66. Ja izvietošanas laiks ir mazāks par vienu dienu, aprēķinos piemēro minimālo izvietošanas laiku 1/30 (viena diena), bet ne mazāk kā 7 euro dienā. 67. Reklāmas akciju laikā nodeva tiek aprēķināta piemērojot minimālo izvietošanas laiku viena diena – viena trīsdesmitā daļa no mēneša, bet ne mazāk kā 7 euro dienā. 68. Nodeva maksājama pirms attiecīgā saskaņojuma dokumenta saņemšanas, veicot bezskaidras naudas norēķinu pašvaldības norādītajā norēķinu kontā kredītiestādē saskaņā ar izsniegto rēķinu. 69. No nodevas atbrīvo: 69.1. Ropažu novada pašvaldības struktūrvienības, pašvaldības iestādes, aģentūras un pašvaldības komercsabiedrības, kā arī privātas fiziskas vai juridiskas personas par tādas izkārtnes izvietošanu, kas izvietota tādā nekustamajā īpašumā (zemesgabalā vai būvē), kurā attiecīgā fiziskā vai juridiskā persona tieši veic saimniecisku darbību, un kas var saturēt informāciju par personas nosaukumu, darbības veidu, darba laiku, pārdodamo produkciju vai sniegtajiem pakalpojumiem, kontaktinformāciju (arī tīmekļa vietnes adresi); 69.2. sociālo reklāmu (t. i., nekomerciālu reklāmu, kurā netiek reklamēts konkrētas izcelsmes (ražotāja) produkts vai pakalpojums un kura vērsta uz sabiedrības dzīves kvalitātes uzlabošanu dažādās jomās); 69.3. informāciju par veselības aizsardzību vai ar to saistītiem pasākumiem, ja netiek reklamēts konkrēta ražotāja produkts vai pakalpojums; 69.4. ārējos normatīvajos aktos noteikto obligāti izvietojamo informāciju; 69.5. informāciju, ko sniedz pašvaldības iestādes savu funkciju nodrošināšanai; 69.6. informāciju par šķiroto atkritumu pieņemšanas punktiem, kuros atkritumus pieņem bez maksas. 70. Konstatējot faktu par patvaļīgu reklāmas izvietošanu, vai konstatējot faktu, ka reklāma nav demontēta pēc reklāmas izvietošanas atļaujas derīguma termiņa beigām Būvvalde aprēķina nodevu no fakta konstatēšanas brīža līdz: 70.1. reklāmas demontāžai; 70.2. reklāmas izvietošanas atļaujas saņemšanai; 70.3. atkārtotai fakta konstatēšanai. 71. Digitālās reklāmas nodeva tiek aprēķināta atbilstoši Noteikumu 58., 59. un 60. punktam, neierobežojot izvietojamo digitālās reklāmas skaitu. 72. Atzīt par spēku zaudējušiem Ropažu novada pašvaldības Ropažu novada pašvaldības domes 2022. gada 3. augusta saistošos noteikumus Nr. 33/22 "Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā". Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
Paskaidrojuma raksts
Ropažu novada pašvaldības domes 2025. gada 26. februāra saistošajiem noteikumiem Nr. 10/25 "Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā"
Ropažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Paulāne
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|