Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ministru kabineta rīkojums Nr.242 Rīgā 2013.gada 12.jūnijā (prot. Nr.34 11.§) Par atteikumu nodot privatizācijai valsts nekustamo īpašumu "Lielapgulde" Naudītes pagastā, Dobeles novadā1. Ministru kabinets (adrese - Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520) ir izskatījis Dagnijas Dīķes (adrese - Ģertrūdes iela 69/71-4, Rīga, LV-1011) iesniegto privatizācijas ierosinājumu (reģistrēts valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" privatizācijas ierosinājumu reģistrā 2005.gada 15.decembrī ar Nr.1.36) un Igora Stepanova (adrese - Ģertrūdes iela 69/71-4, Rīga, LV-1011) iesniegto privatizācijas ierosinājumu (reģistrēts valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" privatizācijas ierosinājumu reģistrā 2006.gada 31.augustā ar Nr.1.438). 2. Dagnija Dīķe un Igors Stepanovs (turpmāk - privatizācijas ierosinātāji) ierosina privatizēt valsts nekustamo īpašumu "Lielapgulde" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4680 004 0004) - zemi 72,6 ha kopplatībā un uz tās esošās ēkas (būves) - Naudītes pagastā, Dobeles novadā. 3. Pēc privatizācijas ierosinājumu izskatīšanas Ministru kabinets konstatē: 3.1. valsts nekustamais īpašums "Lielapgulde" (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4680 004 0004) Naudītes pagastā, Dobeles novadā, sastāv no 13 būvēm (būvju kadastra apzīmējumi 4680 004 0004 001, 4680 004 0004 002, 4680 004 0004 004, 4680 004 0004 005, 4680 004 0004 006, 4680 004 0004 007, 4680 004 0004 008, 4680 004 0004 009, 4680 004 0004 012, 4680 004 0004 023, 4680 004 0005 001, 4680 004 0005 002 un 4680 004 0005 003) un divām zemes vienībām 72,6 ha kopplatībā (zemes vienību kadastra apzīmējumi 4680 004 0004 un 4680 004 0005) (turpmāk - valsts īpašuma objekts). Valsts īpašuma objekts saskaņā ar Dobeles rajona tiesas zemesgrāmatu nodaļas Naudītes pagasta zemesgrāmatas nodalījuma Nr. 1000 0003 0612 II daļas 1.iedaļas ierakstu Nr.2.1. ir nostiprināts uz valsts vārda Izglītības un zinātnes ministrijas personā; 3.2. saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem uz valsts īpašuma objekta sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 4680 004 0004) atrodas piecas būves (būvju kadastra apzīmējumi 4680 004 0004 003, 4680 004 0004 017, 4680 004 0004 018, 4680 004 0004 019 un 4680 004 0004 021), kas neietilpst valsts īpašuma objekta sastāvā un kuru īpašuma tiesības nav noskaidrotas; 3.3. valsts īpašuma objekts ir vietējas nozīmes arhitektūras pieminekļa "Lielapguldes muižas apbūve" (valsts aizsardzības Nr.4949) daļa. Būvēm (būvju kadastra apzīmējumi 4680 004 0004 008, 4680 004 0004 001, 4680 004 0004 005, 4680 004 0004 007 un 4680 004 0005 002) ir noteikts apgrūtinājums - vietējas nozīmes kultūras pieminekļa teritorija un objekti. Būve (būves kadastra apzīmējums 4680 004 0004 007) ir vietējas nozīmes arhitektūras piemineklis "Stallis" (valsts aizsardzības Nr.4952). Valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu saraksts ir apstiprināts ar Kultūras ministrijas 1998.gada 29.oktobra rīkojumu Nr.128 "Par valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstu"; 3.4. valsts īpašuma objekts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav iznomāts; 3.5. saskaņā ar likuma "Par valsts un pašvaldību īpašuma objektu privatizāciju" 17.panta pirmo daļu nav subjekta, kuram varētu tikt atzītas valsts īpašuma objekta pirmpirkuma tiesības; 3.6. valsts īpašuma objektu, pamatojoties uz 2010.gada 14.oktobrī noslēgto Valsts nekustamā īpašuma lietojuma līgumu (Izglītības un zinātnes ministrijas reģ. Nr.1-29/38), mācību procesa nodrošināšanai izmanto Apguldes Profesionālā vidusskola (iepriekšējais nosaukums - Apguldes arodvidusskola). Saskaņā ar Ministru kabineta 2003.gada 16.septembra noteikumu Nr.528 "Izglītības un zinātnes ministrijas nolikums" 24.33.apakšpunktu Apguldes Profesionālā vidusskola ir Izglītības un zinātnes ministrijas padotībā esoša profesionālās izglītības iestāde. Apguldes Profesionālās vidusskolas darbību reglamentē "Apguldes Profesionālās vidusskolas nolikums" (apstiprināts ar Izglītības un zinātnes ministrijas 2011.gada 28.oktobra rīkojumu Nr.529 "Par Apguldes arodvidusskolas nolikuma apstiprināšanu", izdarīti grozījumi ar Izglītības un zinātnes ministrijas 2012.gada 25.jūlija rīkojumu Nr.253 "Par grozījuma Apguldes arodvidusskolas nolikumā apstiprināšanu") (turpmāk - nolikums); 3.7. Apguldes Profesionālās vidusskolas darbības tiesiskais pamats ir noteikts Izglītības likuma 22.pantā, Profesionālās izglītības likuma 15.pantā un nolikumā; 3.8. 2013.gada 1.janvārī Apguldes Profesionālajā vidusskolā mācījās 130 izglītojamie, apgūstot izglītības programmu "Būvdarbi" (iegūstamās kvalifikācijas - apdares darbu tehniķis (licence Nr.P-6594, derīga līdz 2015.gada 6.septembrim), ēku celtnieks (licence Nr.P-6595, derīga līdz 2016.gada 29.augustam), mūrnieks (licence Nr.P-6593, derīga līdz 2015.gada 6.septembrim), krāšņu podnieks (licence Nr.P-6598, derīga uz nenoteiktu laiku, un licence Nr.P-6597, derīga uz nenoteiktu laiku)), "Saimniecības vadīšana" (iegūstamā kvalifikācija - saimniecības vadītājs (licence Nr.P-6592, derīga līdz 2015.gada 15.augustam)), "Komerczinības" (iegūstamā kvalifikācija - tūrisma pakalpojumu komercdarbinieks (licence Nr.P-6596, derīga līdz 2017.gada 1.augustam)) un "Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģija" (iegūstamā kvalifikācija - ēku iekšējo komunikāciju montāžas un apkalpošanas speciālists (licence Nr.P-6599, derīga uz nenoteiktu laiku)); 3.9. valsts īpašuma objekts ir nepieciešams Apguldes Profesionālās vidusskolas darbības nodrošināšanai, lai īstenotu nolikuma 9.punktā minēto mērķi - veidot izglītības vidi, īstenot izglītības programmas, kas nodrošina valsts profesionālās izglītības standartos noteikto profesionālās izglītības programmu stratēģisko mērķu sasniegšanu -, kā arī lai īstenotu nolikumā noteiktos Apguldes Profesionālās vidusskolas pamatuzdevumus - nodrošināt iespēju iegūt profesionālo izglītību un kvalifikāciju, kā arī vispārīgās zināšanas un prasmes, sagatavot darba tirgum kvalificētus speciālistus ar vispusīgām teorētiskajām zināšanām un praktiskām iemaņām, izveidot profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmu, radīt labvēlīgus apstākļus izglītojamo intelektuālajai, tikumiskajai un fiziskajai attīstībai, kā arī racionāli izmantot Apguldes Profesionālajai vidusskolai iedalītos finanšu līdzekļus, valsts kustamo un nekustamo mantu; 3.10. veicot izglītības programmas "Saimniecības vadīšana" praktiskās apmācības, valsts īpašuma objektā esošajos ābeļdārzos iegūtā raža no 36 ābeļu šķirnēm, 8 bumbieru šķirnēm, 6 plūmju šķirnēm un 10 saldo ķiršu šķirnēm tiek izmantota gan kā minētās izglītības programmas materiālā bāze, gan Apguldes Profesionālās vidusskolas ēdnīcā. Lauksaimniecības produkcija tiek uzglabāta pagrabā-šķūnī (būves kadastra apzīmējums 4680 004 0004 023); 3.11. būves - klēts (būves kadastra apzīmējums 4680 004 0004 001), pirts (būves kadastra apzīmējums 4680 004 0004 002) un darbnīca (būves kadastra apzīmējums 4680 004 0004 012) - tiek izmantotas izglītības programmas "Būvdarbi" īstenošanai, tai skaitā ēku konstrukciju un apdares darbu tehnikas apguvei un krāšņu podnieka (kamīnmeistara) apmācībai; 3.12. saskaņā ar Valdības rīcības plāna Deklarācijas par Valda Dombrovska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību īstenošanai (apstiprināts ar Ministru kabineta 2012.gada 16.februāra rīkojumu Nr.84 "Par Valdības rīcības plānu Deklarācijas par Valda Dombrovska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību īstenošanai") 7.4.apakšpunktu ir jārada priekšnoteikumi profesionālās izglītības iestāžu nodošanai pašvaldībām vai nozaru profesionālajām organizācijām, koncentrējot visu veidu izglītības kvalitatīvu nodrošināšanu reģionālas pārvaldības ietvaros un atbilstoši reģionālajām vajadzībām. Profesionālās izglītības iestāžu tīkla optimizācijas pamatnostādņu 2010.-2015.gadam (atbalstītas ar Ministru kabineta 2010.gada 6.janvāra rīkojumu Nr.5 "Par Profesionālās izglītības iestāžu tīkla optimizācijas pamatnostādnēm 2010.-2015.gadam") pamatmērķis ir nodrošināt turpmāku profesionālās izglītības sistēmas strukturālo reformu īstenošanu, optimizējot profesionālās izglītības iestāžu skaitu un izvietojumu reģionos, kā arī veicot to diferenciāciju, izveidot modernu, mūsdienu prasībām atbilstošu profesionālās izglītības materiāli tehnisko nodrošinājumu, sekmēt visu veidu resursu efektīvāku izmantošanu, paaugstinot profesionālās izglītības kvalitāti un pieejamību; 3.13. saskaņā ar Dobeles Amatniecības vidusskolas (tagad - Dobeles Amatniecības un vispārizglītojošā vidusskola) un Apguldes arodvidusskolas (tagad - Apguldes Profesionālā vidusskola) attīstības un investīciju stratēģiju 2010.-2015.gadam (apstiprināta Profesionālās izglītības iestāžu attīstības un investīciju stratēģiju vērtēšanas komisijas 2010.gada 18.augusta sanāksmē (prot. Nr.3)) valsts īpašuma objekts nepieciešams Apguldes Profesionālās vidusskolas plānotās izglītības programmas "Lauksaimniecības ražošanas uzņēmuma vadītājs" īstenošanai, tai skaitā augkopības, dārzeņkopības un lopkopības produkcijas ražošanai; 3.14. saskaņā ar Dobeles novada pašvaldības 2010.gada 11.marta vēstulē Nr.2.-6./643 "Par profesionālās izglītības iestāžu attīstības un investīciju stratēģiju" minēto informāciju Dobeles Amatniecības vidusskolas un Apguldes arodvidusskolas attīstības un investīciju stratēģija 2010.-2015.gadam ir saskaņota ar Dobeles novada pašvaldību un atbilst Zemgales reģiona, Dobeles novada un blakus esošo novadu attīstības plāniem un izaugsmes veicināšanas stratēģijai, un iedzīvotāju skaita un cilvēkresursu lietderīgas izmantošanas prognozei, kā arī minēto izglītības iestāžu plānotās izglītības programmas vispārējā, profesionālajā un tālākizglītībā atbilst pieprasījumam un veicina attīstību; 3.15. pamatojoties uz Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 16.panta pirmo daļu, valsts īpašuma objekts var tikt nodots atsavināšanai saskaņā ar Publiskas personas mantas atsavināšanas likumu ne agrāk kā trīs gadus pēc tam, kad pieņemts lēmums par privatizācijas ierosinājuma noraidīšanu, izņemot minētā panta trešajā daļā minētos gadījumus. Apguldes Profesionālās vidusskolas pārvaldīšanā esošos valsts nekustamo īpašumu objektus, tai skaitā valsts īpašuma objektu, pamatojoties uz Profesionālās izglītības iestāžu tīkla optimizācijas pamatnostādnēm 2010.-2015.gadam (atbalstītas ar Ministru kabineta 2010.gada 6.janvāra rīkojumu Nr.5 "Par Profesionālās izglītības iestāžu tīkla optimizācijas pamatnostādnēm 2010.-2015.gadam") un Dobeles Amatniecības vidusskolas un Apguldes arodvidusskolas attīstības un investīciju stratēģiju 2010.-2015.gadam (apstiprināta Profesionālās izglītības iestāžu attīstības un investīciju stratēģiju vērtēšanas komisijas 2010.gada 18.augusta sanāksmē (prot. Nr.3)), paredzēts līdz 2015.gadam vienlaikus ar Apguldes Profesionālās vidusskolas nodošanu Dobeles novada pašvaldības padotībā nodot Dobeles novada pašvaldības īpašumā, piemērojot Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 16.panta trešās daļas 3.punktā norādīto izņēmumu, lai nodrošinātu Dobeles novada pašvaldības autonomo funkciju īstenošanu; 3.16. saskaņā ar Dobeles novada pašvaldības 2010.gada 5.oktobra vēstulē Nr.2-6/2230 "Par mācību procesa nodrošināšanai nepieciešamo īpašumu" norādīto informāciju valsts īpašuma objekts būs nepieciešams profesionālās izglītības iestāžu optimizācijas rezultātā jaunizveidotā Dobeles novada multifunkcionālā izglītības centra profesionālās izglītības programmu (apdares darbu tehniķis, lauksaimniecības ražošanas uzņēmuma vadītājs, inženiertīklu un iekārtu tehniķis, viesmīlības pakalpojumu speciālists un pārtikas produktu ražošanas tehniķis) kvalitatīvai nodrošināšanai; 3.17. saskaņā ar Dobeles novada domes 2012.gada 23.februāra lēmumu Nr.34/2 "Par Apguldes arodvidusskolas pārņemšanu" Dobeles novada dome ir piekritusi pārņemt Apguldes Profesionālo vidusskolu un tās pārvaldīšanā esošos valsts nekustamo īpašumu objektus, tai skaitā valsts īpašuma objektu; 3.18. Apguldes Profesionālajai vidusskolai tuvumā nav līdzvērtīga nekustamā īpašuma, kurā tā varētu nodrošināt šā rīkojuma 3.10., 3.11. un 3.13.apakšpunktā minēto funkciju izpildi, līdz ar to valsts īpašuma objekta privatizācija neatbilst valsts, Dobeles novada pašvaldības un sabiedrības interesēm un nav lietderīga un racionāla - ja valsts īpašuma objekts tiks privatizēts, būs nepieciešami papildu finanšu līdzekļi privātīpašuma nomai vai cita nekustamā īpašuma pielāgošanai Apguldes Profesionālās vidusskolas vajadzībām, tādējādi radot risku valsts un pašvaldības budžeta līdzekļu nesaimnieciskai izlietošanai; 3.19. ņemot vērā minēto, ir secināms, ka valsts īpašuma objekts ir nepieciešams Apguldes Profesionālās vidusskolas darbības nodrošināšanai, lai īstenotu nolikuma 9.punktā minēto mērķi - veidot izglītības vidi, īstenot izglītības programmas, kas nodrošina valsts profesionālās izglītības standartos noteikto profesionālās izglītības programmu stratēģisko mērķu sasniegšanu -, kā arī lai īstenotu nolikumā noteiktos Apguldes Profesionālās vidusskolas pamatuzdevumus - nodrošināt iespēju iegūt profesionālo izglītību un kvalifikāciju, kā arī vispārīgās zināšanas un prasmes, sagatavot darba tirgum kvalificētus speciālistus ar vispusīgām teorētiskām zināšanām un praktiskām iemaņām, izveidot profesionālās izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmu, radīt labvēlīgus apstākļus izglītojamo intelektuālajai, tikumiskajai un fiziskajai attīstībai, kā arī racionāli izmantot Apguldes Profesionālajai vidusskolai iedalītos finanšu līdzekļus, valsts kustamo un nekustamo mantu; 3.20. saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem valsts īpašuma objekta sastāvā esošās zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 4680 004 0004) daļa 9,9 ha platībā un zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 4680 004 0005) daļa 3,1 ha platībā ir reģistrēta kā valsts meža zeme; 3.21. saskaņā ar Meža likuma 1.panta 29.punktu meža zeme ir zeme, uz kuras ir mežs, zeme zem meža infrastruktūras objektiem, kā arī mežā ietilpstošie pārplūstošie klajumi, purvi, lauces un tam piegulošie purvi. Saskaņā ar Meža likuma 44.panta pirmo daļu valsts meža zeme ir Zemkopības ministrijas Meža departamenta zeme pēc stāvokļa 1940.gada 21.jūlijā, kura zemes reformas gaitā nav nodota pastāvīgā lietošanā citām fiziskajām vai juridiskajām personām, kā arī tā meža zeme, kas pieder vai piekrīt valstij. Valsts īpašuma objekta sastāvā esošā meža zeme saskaņā ar Meža likuma 44.panta trešo daļu ir valsts meža zeme un nav privatizējama; 3.22. saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 62.panta pirmo daļu Izglītības un zinātnes ministrija ar 2012.gada 5.oktobra vēstuli Nr.1-12/590 "Par viedokļa sniegšanu" Ministru kabineta rīkojuma projektu "Par atteikumu nodot privatizācijai valsts nekustamo īpašumu "Lielapgulde" Naudītes pagastā, Dobeles novadā" nosūtīja Igoram Stepanovam viedokļa sniegšanai. No Igora Stepanova atbilde nav saņemta. Dagnijai Dīķei Ministru kabineta rīkojuma projekts "Par atteikumu nodot privatizācijai valsts nekustamo īpašumu "Lielapgulde" Naudītes pagastā, Dobeles novadā" netika sūtīts, jo viņa ir mirusi. 4. Saskaņā ar Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 6.panta trešo daļu Ministru kabinets, lemjot par valsts īpašuma objekta, kā arī apbūvēta un neapbūvēta zemesgabala nodošanu privatizācijai, izvērtē, vai attiecīgais objekts vai zemesgabals ir nepieciešams valsts pārvaldes funkciju vai valsts vai pašvaldības komercdarbības veikšanai saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu. Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 6.panta piektajā daļā noteikts, ka tikai Ministru kabinets var pieņemt lēmumu par atteikumu nodot privatizācijai valsts īpašuma objektu. Ministrijas vai citas institūcijas iebildumi pret konkrētā valsts īpašuma nodošanu privatizācijai nevar būt par pamatu tam, lai šā valsts īpašuma privatizācijas ierosinājumu Ministru kabinets neizskatītu pēc būtības. Lēmumā par atteikumu nodot privatizācijai valsts īpašuma objektu norādāms, kuras valsts pārvaldes funkcijas veikšanai vai kādas komercdarbības veikšanai attiecīgais objekts vai zemesgabals nepieciešams. 5. Saskaņā ar Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma 3.panta 1.punktu publiskai personai jārīkojas ar finanšu līdzekļiem un mantu lietderīgi, tas ir, rīcībai jābūt tādai, lai mērķi sasniegtu ar mazāko finanšu līdzekļu un mantas izlietojumu, līdz ar to nav pieļaujams palielināt Apguldes Profesionālās vidusskolas budžeta līdzekļu izdevumus, lai nomātu attiecīgu teritoriju vai pielāgotu citu nekustamo īpašumu Apguldes Profesionālās vidusskolas mācību procesa, tai skaitā praktisko apmācību, nodrošināšanai, ja valsts īpašuma objekts tiktu privatizēts. 6. Ikviena personas tiesību ierobežojuma pamatā ir apstākļi un argumenti, tātad ierobežojums tiek noteikts svarīgu interešu labad. Tādēļ atteikumam, kas radītu personas tiesību ierobežojumu, ir jāatbilst samērīguma principam, proti, ja publiska vara ierobežo personas tiesības un likumiskās intereses, ir jāievēro saprātīgs līdzsvars starp sabiedrības un indivīda interesēm. Saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 10.pantā ietvertajiem valsts pārvaldes principiem valsts pārvalde darbojas sabiedrības interesēs, īstenojot valsts pārvaldes funkcijas. Atbilstoši Administratīvā procesa likuma 13.pantam un 66.panta pirmās daļas 4.punktam labums, ko sabiedrība iegūst, atsakot nodot privatizācijai valsts īpašuma objektu, ir lielāks nekā privatizācijas ierosinātāju tiesisko interešu ierobežojums. 7. Saskaņā ar Meža likuma 1.panta 13.punktu un 2.panta pirmo daļu Meža likuma un tajā iekļauto normu mērķis ir regulēt visu Latvijas mežu ekonomiski, ekoloģiski un sociāli ilgtspējīgu apsaimniekošanu, lai saglabātu to bioloģisko daudzveidību, produktivitāti, atjaunošanās spēju, dzīvotspēju un potenciālu tagadnē un nākotnē, spēju pildīt nozīmīgas ekoloģiskās, ekonomiskās un sociālās funkcijas vietējā, nacionālā un globālā līmenī, kā arī lai neradītu draudus citām ekosistēmām, un izmantošanu, visiem meža īpašniekiem vai tiesiskajiem valdītājiem nodrošinot vienādas tiesības, īpašuma tiesību neaizskaramību un saimnieciskās darbības patstāvību un nosakot vienādus pienākumus, kā arī reglamentēt valsts meža zemes pārvaldības un atsavināšanas nosacījumus. 8. No minētajiem apsvērumiem secināms, ka valsts īpašuma objekta privatizācija neatbilst valsts, Dobeles novada pašvaldības un sabiedrības interesēm, tāpēc valsts īpašuma objekts nav privatizējams, bet ir saglabājams valsts īpašumā Izglītības un zinātnes ministrijas personā, lai to nodotu Dobeles novada pašvaldības īpašumā valsts pārvaldes funkciju īstenošanai - mācību procesa, tai skaitā praktisko apmācību, nodrošināšanai. 9. Ievērojot minētos apsvērumus un pamatojoties uz Valsts un pašvaldību īpašuma privatizācijas un privatizācijas sertifikātu izmantošanas pabeigšanas likuma 6.panta trešo un piekto daļu, Valsts pārvaldes iekārtas likuma 6. un 9.pantu un 10.panta trešo un ceturto daļu un Meža likuma 44.panta trešo daļu, Ministru kabinets nolemj atteikt nodot privatizācijai valsts īpašuma objektu. 10. Šo rīkojumu saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 76.panta otro daļu, 79.panta pirmo daļu un 188.panta pirmo daļu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā mēneša laikā no šā rīkojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Ministru prezidents Valdis Dombrovskis Izglītības un zinātnes ministrs Vjačeslavs Dombrovskis |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par atteikumu nodot privatizācijai valsts nekustamo īpašumu "Lielapgulde" Naudītes pagastā, Dobeles ..
Statuss:
Spēkā esošs
Saistītie dokumenti
|