Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ministru kabineta noteikumi Nr. 98
Rīgā 2025. gada 11. februārī (prot. Nr. 6 20. §) Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem pakalpojumiem; pilnveidot sociālās aizsardzības sistēmas, tostarp veicināt sociālās aizsardzības pieejamību; uzlabot ilgtermiņa aprūpes pakalpojumu pieejamību, efektivitāti un izturētspēju" 4.3.5.1.pasākuma "Sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu pieejamības palielināšana" ceturtās kārtas īstenošanas noteikumi
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda vadības likuma 19. panta 6. un 13. punktu
1. Noteikumi nosaka: 1.1. kārtību, kādā īsteno Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu un savlaicīgu piekļuvi kvalitatīviem, ilgtspējīgiem un izmaksu ziņā pieejamiem pakalpojumiem; pilnveidot sociālās aizsardzības sistēmas, tostarp veicināt sociālās aizsardzības pieejamību; uzlabot ilgtermiņa aprūpes pakalpojumu pieejamību, efektivitāti un izturētspēju" 4.3.5.1. pasākuma "Sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu pieejamības palielināšana" (turpmāk – pasākums) ceturto kārtu; 1.2. pasākuma ceturtās kārtas mērķi; 1.3. pasākuma ceturtajai kārtai plānoto un pieejamo finansējumu; 1.4. prasības Eiropas Sociālā fonda Plus projekta (turpmāk – projekts) iesniedzējam un finansējuma saņēmējam; 1.5. pasākuma ceturtās kārtas atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumus; 1.6. vienkāršoto izmaksu piemērošanas nosacījumus un kārtību pasākuma ceturtajā kārtā. 2. Pasākuma ceturtās kārtas mērķis ir sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu pieejamības palielināšana mērķa grupas personām, lai pilnveidotu viņu sociālās prasmes un uzlabotu funkcionālās spējas. 3. Pasākuma ceturtās kārtas mērķa grupa ir: 3.1. pilngadīgas personas ar garīga rakstura traucējumiem, kurām ir noteikta I vai II invaliditātes grupa; 3.2. bērni ar funkcionāliem traucējumiem, kuriem ir noteikta invaliditāte un kuri dzīvo ģimenēs; 3.3. šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētajās mērķa grupās iekļauto personu vecāki, aizbildņi, audžuģimenes vai neformālie aprūpētāji. 4. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros līdz 2029. gada 31. decembrim ir sasniedzams šāds programmas uzraudzības rādītājs: programmas iznākuma rādītājs – sociālās atstumtības riskam pakļautas personas, kuras ir saņēmušas sabiedrībā balstītus sociālos pakalpojumus, – 660 personas. 5. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas pilda Labklājības ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde). 7. Sadarbības iestāde atklātu projektu iesniegumu atlasi organizē, atlases termiņus saskaņojot ar Labklājības ministriju kā atbildīgo iestādi. Atklātu projektu iesniegumu atlasi izsludina par visu pasākuma ceturtajai kārtai pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu. Ja projektu iesniegumu atlasē neapstiprina projektu iesniegumus par visu pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu, sadarbības iestāde var rīkot atkārtotu projektu iesniegumu atlasi par atlikušo pasākuma ceturtajai kārtai pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu, saskaņojot to ar Labklājības ministriju kā atbildīgo iestādi. 8. Pasākuma ceturtajai kārtai plānotais un pieejamais kopējais attiecināmais finansējums ir 5 622 757 euro, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējums – 4 779 343 euro un nacionālais līdzfinansējums – 843 414 euro, ko veido valsts un pašvaldību budžeta finansējums. Pašvaldību budžetu kā līdzfinansējuma avotu projektā plāno šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētie projektu iesniedzēji, savukārt valsts budžetu – šo noteikumu 14.2. apakšpunktā minētie projektu iesniedzēji. 10. Maksimālais attiecināmais Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma apmērs nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējā attiecināmā finansējuma un nacionālais līdzfinansējums nav mazāks par 15 procentiem no projektam plānotā kopējā attiecināmā finansējuma. 11. Pasākuma ceturtās kārtas projekta minimālā attiecināmo izmaksu kopsumma nav ierobežota. Projekta maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma nepārsniedz 426 300 euro. 12. Minimālais vienā projektā iesaistāmo šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minēto mērķa grupas personu skaits ir piecas personas, bet maksimālais – 50. Projekta attiecināmo izmaksu kopsummu aprēķina, reizinot projektā iesaistīto šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minēto mērķa grupas personu skaitu ar indikatīvajām izmaksām vienai mērķa grupas personai, kas nepārsniedz 8526 euro. Projektā var iesaistīt šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētās mērķa grupas personas, kurām ar pašvaldības sociālā dienesta lēmumu ir piešķirts attiecīgais šo noteikumu 17.1.1. apakšpunktā minētais sabiedrībā balstītais sociālais pakalpojums. Projektā var iesaistīt arī lielāku šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minēto mērķa grupas personu skaitu, ja netiek pārsniegta šo noteikumu 11. punktā minētā projekta maksimālā attiecināmo izmaksu kopsumma. Projektā šo noteikumu 17.1.2. apakšpunktā minētos pakalpojumus finansē vienai šo noteikumu 3.1. vai 3.2. apakšpunktā minētajai mērķa grupas personai paredzēto indikatīvo izmaksu ietvaros. 13. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros izmaksas ir attiecināmas, ja tās atbilst šajos noteikumos minētām izmaksu pozīcijām un ir radušās no dienas, kad noslēgts līgums vai vienošanās par projekta īstenošanu. 14. Projekta iesniedzējs pasākuma ceturtās kārtas ietvaros ir: 14.1. pašvaldība vai tās izveidots sociālo pakalpojumu sniedzējs; 14.2. cits sociālo pakalpojumu sniedzējs. 15. Projekta iesniedzējs iesniedz projekta iesniegumu par šo noteikumu 17.1. apakšpunktā minēto sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu šo noteikumu 3. punktā minētajām mērķa grupas personām, kura sniegšanai sociālo pakalpojumu sniedzējs ir reģistrēts sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistrā. Sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistrā ir jābūt reģistrētam gan sociālo pakalpojumu sniedzējam, gan sniegšanas vietai, gan konkrētajam pakalpojuma veidam attiecīgajai mērķa grupai. Projekta iesniedzējs, kura projekta iesniegums ir apstiprināts, ir finansējuma saņēmējs (turpmāk – finansējuma saņēmējs). 16. Projekta iesniedzējs katrā projektu iesniegumu atlasē var iesniegt projekta iesniegumu par sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanu: 16.1. pašvaldības administratīvajā teritorijā, ja projekta iesniedzējs ir šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētais projekta iesniedzējs; 16.2. vienā vai vairākās plānošanas reģiona teritorijā esošajās pašvaldībās, ja projekta iesniedzējs ir šo noteikumu 14.2. apakšpunktā minētais projekta iesniedzējs. Ja sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanu ir plānots nodrošināt vairākos plānošanas reģionos, projekta iesniedzējs iesniedz atsevišķu projekta iesniegumu par sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanu katrā no plānošanas reģioniem. 17. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros ir atbalstāmas šādas darbības: 17.1. sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšana šo noteikumu 3. punktā minētajām mērķa grupas personām: 17.1.1. sociālās rehabilitācijas pakalpojumi un īslaicīgās aprūpes jeb atelpas brīža pakalpojumi šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētajām mērķa grupas personām; 17.1.2. sociālās rehabilitācijas pakalpojumi šo noteikumu 3.3. apakšpunktā minētajām mērķa grupas personām; 17.2. materiāltehniskā nodrošinājuma iegāde vai noma šo noteikumu 17.1. apakšpunktā minēto sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanai; 17.3. finansējuma saņēmēja speciālistu supervīzijas un mācības darbam ar šo noteikumu 3. punktā minētajām mērķa grupas personām; 17.4. komunikācjas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas pasākumi; 17.5. projekta vadība un tā īstenošanas nodrošināšana. 18. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros šo noteikumu 17. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai plāno šādas izmaksas: 18.1. tiešās attiecināmās personāla izmaksas; 18.2. pārējās attiecināmās izmaksas. 19. Šo noteikumu 18.1. apakšpunktā minētās tiešās attiecināmās personāla izmaksas ietver finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personāla izmaksas, izņemot virsstundas. Ja personāla iesaiste projektā ir nodrošināta saskaņā ar daļlaika izmaksu attiecināmības principu, attiecināma ir ne mazāka kā 30 procentu noslodze. Ja personāls ir nodarbināts nepilnu darba laiku, atlīdzības izmaksas nosakāmas atbilstoši nepilna darba laika noslodzei. Personāla atlīdzības izmaksām jābūt atbilstošām finansējuma saņēmēja iestādes atlīdzības sistēmā noteiktajai samaksai par līdzvērtīga darba veikšanu vai atbilstošām vidējai darba samaksai saskaņā ar Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes datiem par līdzvērtīgu darbu attiecīgajā nozarē. 20. Šo noteikumu 18.2. apakšpunktā minētās pārējās attiecināmās izmaksas finansējuma saņēmējs saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai (turpmāk – regula 2021/1060), 56. panta 1. punktu plāno kā vienu izmaksu pozīciju 40 procentu apmērā no šo noteikumu 18.1. apakšpunktā minētajām izmaksām. 21. Pievienotās vērtības nodoklis, kas tiešā veidā saistīts ar projektu, uzskatāms par attiecināmām izmaksām saskaņā ar regulas 2021/1060 64. panta 1. punkta "c" apakšpunktā minētajiem nosacījumiem. 22. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros šo noteikumu 17. punktā minēto atbalstāmo darbību izmaksu veikšanai sadarbības iestāde finansējuma saņēmējam veic avansa un starpposma maksājumus atbilstoši normatīvajiem aktiem par valsts budžeta līdzekļu plānošanas kārtību Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai un maksājumu veikšanai 2021.–2027. gada plānošanas periodā, nodrošinot avansa un starpposma maksājumu kopsummu, kas nepārsniedz 90 procentus no Eiropas Sociālā fonda Plus un valsts budžeta attiecināmā finansējuma. 23. Šo noteikumu 22. punktā minētos starpposma maksājumus sadarbības iestāde veic arī laikposmā, kad finansējuma saņēmējs izmanto saņemtā avansa maksājumu. Finansējuma saņēmējs avansa pieprasījumu sagatavo un sadarbības iestāde to apstiprina, ņemot vērā nosacījumu, ka plānotā avansa apmērs šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētajam finansējuma saņēmējam ir jāizmanto sešu mēnešu laikā no tā saņemšanas dienas saimnieciskā gada ietvaros, bet šo noteikumu 14.2. apakšpunktā minētajam finansējuma saņēmējam – sešu mēnešu laikā no tā saņemšanas dienas. Sadarbības iestāde var piešķirt finansējuma saņēmējam avansu līdz 30 procentiem no Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma un, ja tas ir paredzēts projektā, valsts budžeta līdzfinansējuma kopsummas, ievērojot, ka avansu var izmaksāt vairākos maksājumos. 24. Pirms šo noteikumu 17.1. apakšpunktā minēto sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu sniegšanas finansējuma saņēmējs atbilstoši normatīvajiem aktiem par prasībām sociālo pakalpojumu sniedzējiem nosaka šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētās mērķa grupas personas sociālās problēmas, kuras tiks risinātas, izmantojot sociālo pakalpojumu, un atbilstoši sniedzamā pakalpojuma veidam izstrādā individuālo sociālās rehabilitācijas, sociālās aprūpes, bērna attīstības vai personas vai ģimenes atbalsta plānu (turpmāk – individuālais atbalsta plāns). 25. Šo noteikumu 17.1.1. apakšpunktā minētos sabiedrībā balstītos sociālos pakalpojumus īsteno finansējuma saņēmējs atbilstoši normatīvajiem aktiem par prasībām sociālo pakalpojumu sniedzējiem un saskaņā ar šo noteikumu 24. punktā minētajiem individuālajiem atbalsta plāniem, ja nepieciešams, piesaistot citu pakalpojumu sniedzēju. 26. Sniedzot atelpas brīža pakalpojumu šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētajām mērķa grupas personām, finansējuma saņēmējs ievēro šādus nosacījumus: 26.1. atelpas brīža pakalpojumu sniedz līdz 30 diennaktīm gadā; 26.2. vienas diennakts laikā atelpas brīža pakalpojumu nevar saņemt vienlaikus ar citiem sociālās rehabilitācijas pakalpojumiem; 26.3. šo noteikumu 3.2. apakšpunktā minētajām mērķa grupas personām atelpas brīža pakalpojumu sniedz, ja tām ir Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas atzinums par īpašas kopšanas nepieciešamību sakarā ar smagiem funkcionāliem traucējumiem. 27. Šo noteikumu 17.1.2. apakšpunktā minētos sociālās rehabilitācijas pakalpojumus var saņemt ne vairāk kā divas personas, kas iesaistītas vienas šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētās mērķa grupas personas aprūpē, – vecāki, aizbildņi, audžuģimenes vai neformālie aprūpētāji. 28. Sabiedrībā balstītus sociālos pakalpojumus projekta kopējo attiecināmo izmaksu ietvaros var sniegt līdz projekta īstenošanas beigām, bet ne ilgāk kā 24 mēnešus vienai šo noteikumu 3. punktā minētajai mērķa grupas personai. 29. Īstenojot projektu, finansējuma saņēmējs: 29.1. nodrošina, ka šajos noteikumos paredzētās atbalstāmās darbības un projektā sniegto atbalstu šo noteikumu 3. punktā minētās mērķa grupas personām nefinansē, kā arī to nav plānots finansēt no citiem valsts, pašvaldības vai ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem, un nodrošina dubultā finansējuma neiestāšanos; 29.2. nodrošina komunikācijas un vizuālās identitātes prasības, kas noteiktas regulas 2021/1060 47. un 50. pantā un normatīvajos aktos par kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā; 29.3. savā tīmekļvietnē, ja tāda ir, un sociālajos tīklos ievieto informāciju par projekta īstenošanu un aktualizē to, tiklīdz pieejama jaunāka informācija, bet ne retāk kā reizi sešos mēnešos; 29.4. šo noteikumu 17.1. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai un maksājuma pieprasījumu sagatavošanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības fondu projektu pārbaužu veikšanas kārtību 2021.–2027. gada plānošanas periodā, veic šo noteikumu 3. punktā minēto mērķa grupu personu atbilstības pārbaudi šo noteikumu 17.1.1. un 17.1.2. apakšpunktā minēto sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu saņemšanai, kā arī veic minēto personu identificēšanu un uzskaiti, norādot vārdu, uzvārdu, personas kodu, kontaktinformāciju un veselības datus par atbilstību šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētajām mērķa grupām; 29.5. uzkrāj, uzskaita un iesniedz sadarbības iestādē apkopotus datus par atbalstu saņēmušajām šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā minētajām personām atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1057, ar ko izveido Eiropas Sociālo fondu Plus (ESF+) un atceļ Regulu (ES) Nr. 1296/2013, 1. pielikumam un Ministru kabineta 2023. gada 21. marta noteikumu Nr. 135 "Eiropas Savienības fondu projektu pārbaužu veikšanas kārtība 2021.–2027. gada plānošanas periodā" 1. pielikumam; 29.6. uzkrāj datus par šādiem horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" rādītājiem: 29.6.1. atbalstu saņēmušo sociālās atstumtības un nabadzības riskam pakļauto iedzīvotāju skaits; 29.6.2. specifiskus atbalsta pakalpojumus saņēmušo personu ar invaliditāti skaits; 29.7. pasākuma ceturtās kārtas ietvaros neplāno atbalstu tādām darbībām, kurām atbalsts atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantam būtu kvalificējams kā komercdarbības atbalsts. Ja projekta īstenošanas laikā konstatē, ka sniegtais atbalsts ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, finansējuma saņēmējs atmaksā sadarbības iestādei nelikumīgo atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļu. 30. Ja finansējuma saņēmējs ir šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētā pašvaldība vai tās izveidots sociālo pakalpojumu sniedzējs, tas papildus šo noteikumu 29. punktā minētajam: 30.1. piesaista šo noteikumu 17. punktā minēto atbalstāmo darbību veikšanai nepieciešamo personālu, nodrošinot, ka projekta īstenošanas laikā ir ievēroti interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršanas nosacījumi, vismaz paredzot, ka projekta vadībā un īstenošanā iesaistītie darbinieki ir: 30.1.1. informēti par korupcijas un interešu konflikta novēršanas jautājumiem un krāpšanas pazīmēm, pienākumu ziņot par konstatētajām aizdomām, kā arī ir informēti par ziņotāju aizsardzību atbilstoši Trauksmes celšanas likumam; 30.1.2. parakstījuši apliecinājumus par interešu konflikta neesību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regulas (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija), 61. pantu un publisko iepirkumu regulējošiem normatīvajiem aktiem; 30.2. publiskos iepirkumus veic saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā, īstenojot konkurenci nodrošinošu, pārredzamu, atklātu, nediskriminējošu konkursa procedūru un, kur tas ir attiecināms, īstenojot sociāli atbildīgus, inovatīvus un zaļos publiskos iepirkumus. 31. Ja finansējuma saņēmējs ir šo noteikumu 14.2. apakšpunktā minētais cits sociālo pakalpojumu sniedzējs, tas papildus šo noteikumu 29. punktā minētajam: 31.1. piesaista šo noteikumu 17. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai nepieciešamo personālu, nodrošinot, ka projekta īstenošanas laikā ir ievēroti interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršanas nosacījumi, un vismaz paredzot, ka projekta vadībā un īstenošanā iesaistītais personāls ir informēts par korupcijas un interešu konflikta novēršanas jautājumiem, krāpšanas pazīmēm un pienākumu ziņot par konstatētajām aizdomām, kā arī par ziņotāju aizsardzību atbilstoši Trauksmes celšanas likumam; 31.2. veic iepirkumus atbilstoši Publisko iepirkumu likumam vai Ministru kabineta 2017. gada 28. februāra noteikumiem Nr. 104 "Noteikumi par iepirkuma procedūru un tās piemērošanas kārtību pasūtītāja finansētiem projektiem". Ja iepirkumi ir veicami atbilstoši iepriekš minēto noteikumu regulējumam, ievēro noteikumos noteikto līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas procedūru un ierobežojumus šādu līgumu slēgšanai, tai skaitā aizpilda un paraksta minēto noteikumu 1. pielikumā noteikto apliecinājumu par interešu konflikta neesību un pievieno to iepirkuma līgumu slēgšanas dokumentācijai. 32. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros visi īstenotie projekti ir stratēģiski svarīgu projektu kopa. Lai informētu sabiedrību un veidotu tās izpratni par stratēģiski svarīgu projektu īstenošanu, atbildīgā iestāde izstrādā komunikācijas plānu, kurā iekļauj aktivitātes saistībā ar pasākuma ceturtās kārtas stratēģiski svarīgo projektu kopu, un ceturtās kārtas īstenošanas laikā organizē vismaz vienu aktivitāti, kurā iesaista Eiropas Komisijas pārstāvniecību Latvijā, Labklājības ministriju, vadošo iestādi un sadarbības iestādi. 33. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros projektu īsteno ne ilgāk par 30 mēnešiem no dienas, kad noslēgta vienošanās vai līgums par projekta īstenošanu. 34. Pasākuma ceturtās kārtas ietvaros projektu īsteno saskaņā ar vienošanos vai līgumu par projekta īstenošanu, bet ne ilgāk kā līdz 2029. gada 31. decembrim. Ministru prezidentes pienākumu izpildītāja ‒ tieslietu ministre I. Lībiņa-Egnere
Labklājības ministrs U. Augulis |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.5. specifiskā atbalsta mērķa ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|