Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 

Jēkabpils novada domes saistošie noteikumi Nr. 27

Jēkabpils novadā 2024. gada 26. septembrī

Grozījumi Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošajos noteikumos Nr. 39 "Saistošie noteikumi par materiālo atbalstu pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei Jēkabpils novadā"

APSTIPRINĀTI
ar Jēkabpils novada domes
26.09.2024. lēmumu Nr. 701 (prot. Nr. 17, 5. §)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu,
likuma "Par palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā"
25.2 panta pirmo un piekto daļu, Ministru kabineta 2005. gada
15. novembra noteikumu Nr. 857 "Noteikumi par sociālajām garantijām
un atbalstu bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir
ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās" 22.,
24.1, 24.9, 24.11, 24.13 un 24.14 punktu, Ministru kabineta 2018. gada
26. jūnija noteikumu Nr. 354 "Audžuģimenes noteikumi" 78. punktu

1. Izdarīt Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošajos noteikumos Nr. 39 "Saistošie noteikumi par materiālo atbalstu pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei Jēkabpils novadā" (turpmāk - saistošie noteikumi) (Latvijas Vēstnesis, 2023., 241. nr.) šādus grozījumus:

1.1. Aizstāt saistošo noteikumu izdošanas tiesiskajā pamatojumā vārdus un skaitļus "Noteikumi par sociālajām garantijām bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās" 22., 27., 30., 31. un 31.1 punktu" ar vārdiem un skaitļiem "Noteikumi par sociālajām garantijām un atbalstu bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās" 22., 24.1, 24.9 , 24.11 , 24.13 un 24.14 punktu".

1.2. Aizstāt visā saistošo noteikumu tekstā un 2. nodaļas nosaukumā vārdu "izbeigšanās" ar vārdu "beigšanās".

1.3. Papildināt saistošos noteikumus ar 2.5. apakšpunktu šādā redakcijā:

"2.5. pabalsts finanšu pratības apguvei."

1.4. Papildināt saistošos noteikumus ar 5.1 punktu šādā redakcijā:

"5.1 Par atbalsta nepieciešamību personai, kura bijusi adoptēta un kuras adopcija ir atcelta ar tiesas spriedumu, sociālais dienests lemj pēc savas iniciatīvas, saņemot šādu informāciju un sazinoties ar personu par pienākošos atbalstu."

1.5. Izteikt saistošo noteikumu 8. punktu šādā redakcijā:

"8. Saistošo noteikumu 2. punktā minēto materiālo atbalstu bārenis pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās var pieprasīt un saņemt līdz 21 gada vecuma sasniegšanai vai, ja bārenis mācās vispārējās izglītības vai profesionālās izglītības iestādē vai studē augstākajā izglītības iestādē, tostarp koledžā, - līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai. Ja bārenis pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās turpina uzturēties pie tā paša ārpusģimenes aprūpes pakalpojuma sniedzēja, 2.1. un 2.2. apakšpunktā minēto materiālo atbalstu var pieprasīt un saņemt pēc 23 gadu vecuma sasniegšanas vai pēc tam, kad persona ir uzsākusi patstāvīgu dzīvi. Materiālais atbalsts netiek piešķirts, ja bārenis pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās atrodas pilnā valsts vai pašvaldības apgādībā (atrodas ieslodzījuma vietā, ievietots ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā pilngadīgām personām, u.c.)."

1.6. Izteikt saistošo noteikumu 10. punktu šādā redakcijā:

"10. Lēmumu par materiālā atbalsta, izņemot saistošo noteikumu 2.5. apakšpunktā minēto materiālā atbalsta veidu, piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt materiālo atbalstu sociālais dienests pieņem desmit darbdienu laikā un par saistošo noteikumu 2.5. apakšpunktā minētā materiālā atbalsta piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt materiālo atbalstu, - pieņem mēneša laikā no šo noteikumu 5. punktā minētā iesnieguma vai 5.1 punktā minētās informācijas un visu lēmuma pieņemšanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas."

1.7. Svītrot saistošo noteikumu 11. punkta pirmajā teikumā vārdus: "šo noteikumu 5. punktā minētajā iesniegumā norādīto".

1.8. Izteikt saistošo noteikumu 12. punktu šādā redakcijā:

"12. Tiesības saņemt pabalstu ir bārenim pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās audžuģimenē vai pie aizbildņa, ja lēmumu par ārpusģimenes aprūpi pieņēmusi Jēkabpils novada pašvaldības bāriņtiesa. Ja bārenis turpina uzturēties pie tā paša ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu sniedzēja un saņem atbalsta pasākumu kopumu, pabalstu izmaksā vai piešķir pēc 23 gadu vecuma sasniegšanas vai pēc tam, kad bārenis ir uzsācis patstāvīgu dzīvi, bet ne ilgāk kā līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai."

1.9. Izteikt saistošo noteikumu 14. punktu šādā redakcijā:

"14. Tiesības saņemt pabalstu ir bārenim pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās audžuģimenē vai pie aizbildņa, ja lēmumu par ārpusģimenes aprūpi pieņēmusi Jēkabpils novada pašvaldības bāriņtiesa. Ja bārenis turpina uzturēties pie tā paša ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu sniedzēja un saņem atbalsta pasākumu kopumu, pabalstu izmaksā vai piešķir pēc 23 gadu vecuma sasniegšanas vai pēc tam, kad bārenis ir uzsācis patstāvīgu dzīvi, bet ne ilgāk kā līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai."

1.10. Izteikt saistošo noteikumu 17. punktā minēto Ministru kabineta 2005. gada 15. novembra noteikumu Nr. 857 nosaukumu šādā redakcijā:

"Noteikumi par sociālajām garantijām un atbalstu bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās".

1.11. Papildināt saistošos noteikumus ar 2.5. apakšnodaļu šādā redakcijā:

"2.5. Pabalsts finanšu pratības apguvei

24.1 Tiesības saņemt pabalstu ir bārenim pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās, ja lēmumu par ārpusģimenes aprūpi pieņēmusi Jēkabpils novada pašvaldības bāriņtiesa.

24.2 Izvērtējot personas sociālo situāciju un ņemot vērā atbalsta vajadzības, pabalstu piešķir kopā ar sociālā mentora vai atbalsta grupas pakalpojumu.

24.3 Pabalstu piešķir uz laiku līdz 12 mēnešiem. Pabalstu izmaksā vienu reizi mēnesī līdz katra mēneša 15. datumam proporcionāli kalendārā mēneša dienu skaitam no dienas, kad sociālais dienests pieņēmis lēmumu.

24.4 Pabalsta izmaksa tiek pārtraukta vai izbeigta Ministru kabineta 2005. gada 15. novembra noteikumos Nr. 857 "Noteikumi par sociālajām garantijām un atbalstu bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās" noteiktajos gadījumos.

24.5 Ja bārenis pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās vēlas saņemt pabalstu atkārtoti, sociālais dienests personas sociālo situāciju un atbalsta vajadzības izvērtē no jauna un lemj par pabalsta piešķiršanu, vai par atteikumu piešķirt pabalstu.

24.6 Pabalsta apmērs ir 3,29 euro dienā."

Jēkabpils novada domes priekšsēdētājs R. Ragainis

 

Saistošo noteikumu "Grozījumi Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošajos noteikumos Nr. 39 "Saistošie noteikumi par materiālo atbalstu pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei Jēkabpils novadā""
paskaidrojuma raksts

Paskaidrojuma raksta sadaļa Norādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojums 1.1. Izstrādes pamatojums

Jēkabpils novada domes saistošo noteikumu projekts "Grozījumi Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošajos noteikumos Nr. 39 "Saistošie noteikumi par materiālo atbalstu pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei Jēkabpils novadā"" (turpmāk - saistošo noteikumu projekts) izstrādāts, pamatojoties uz grozījumiem Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma (turpmāk - SPSPL) 12. pantā, kuri stājušies spēkā 2024. gada 1. janvārī un paredz papildināt 12. pantu ar septīto un astoto daļu. Minētā panta septītā daļa noteic, ka persona, kura atradās ārpusģimenes aprūpē līdz pilngadības sasniegšanai ir paudusi tādu vēlmi un aizbildnis, audžuģimene vai specializētā audžuģimene tam ir piekritusi, tad šī persona, pamatojoties uz pašvaldības sociālā dienesta izvērtējumu, pēc pilngadības var uzturēties pie tā paša vai cita ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu sniedzēja līdz 21 gada vecuma sasniegšanai vai, ja mācās vispārējās izglītības vai profesionālās izglītības iestādē vai studē augstākajā izglītības iestādē, tostarp koledžā, - līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai. Savukārt, SPSPL 12. panta astotā daļa nosaka, ka pašvaldības sociālajam dienestam viena mēneša laikā pēc tam, kad saņemta informācija par pilngadīgu personu, kura līdz adopcijas nodibināšanai ir atradusies ārpusģimenes aprūpē un attiecībā uz kuru tiesa ir atcēlusi adopciju līdz 21 gada vecuma sasniegšanai vai, ja tā mācās vispārējās izglītības vai profesionālās izglītības iestādē vai studē augstākajā izglītības iestādē, tostarp koledžā, - līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai, ir pienākums izvērtēt šīs personas vajadzības un resursus un tai nepieciešamos atbalsta pasākumus. Abos gadījumos Ministru kabinetam deleģēts uzdevums noteikt sniedzamā atbalsta veidus, apjomu, saturu, kā arī šo pakalpojumu saņemšanas, piešķiršanas, pārtraukšanas un izbeigšanas nosacījumus un kārtību, līdz ar ko 2024. gada 30. aprīlī tika izdarīti grozījumi Ministru kabineta 2005. gada 15. novembra noteikumos Nr. 857 "Noteikumi par sociālajām garantijām un atbalstu bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, kurš ir ārpusģimenes aprūpē, kā arī pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 857), kuri stājušies spēkā 2024. gada 4. maijā, nosakot iespējas pilngadību sasniegušo bāreņu un bez vecāku gādības palikušo bērnu, adoptēto, kuriem ar tiesas spriedumu atcelta adopcija, saņemt papildus jaunus atbalsta veidus: sociālā mentora pakalpojumu, pabalstu 3,29 euro dienā finanšu pratības apguvei un atbalsta grupas dažādu sociālo prasmju un iemaņu apguvei.

Vienlaicīgi paredzēts, ka Labklājības ministrija no valsts budžeta līdzekļiem atbalsta pasākumu nodrošināšanai piešķirs pašvaldībai, kura ir sniegusi minētos atbalsta pasākumus līdz 3 565,19 euro kalendāra gadā par vienu personu.

1.2. Mērķis

Saistošo noteikumu projekta mērķis ir papildināt Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošos noteikumus Nr. 39 "Saistošie noteikumi par materiālo atbalstu pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei Jēkabpils novadā" (turpmāk - Saistošie noteikumi Nr. 39) ar jaunu atbalsta veidu, nosakot atbalsta saņemšanas kārtību, kā arī precizēt Saistošo noteikumu Nr. 39 izdošanas pamatojuma norādi.

1.3. Pašreizējā situācija

Šobrīd Jēkabpils novada pašvaldības nodrošinātos materiālā atbalsta veidus pilngadību sasniegušajam bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam, aizbildnim un audžuģimenei, to saņemšanas kārtību nosaka Saistošie noteikumi Nr. 39.

Atbilstoši Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 11. punktam pašvaldības autonomā funkcija ir īstenot bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību un interešu aizsardzību.

Sasniedzot pilngadību, bārenis iegūst rīcībspēju, proti, var izvēlēties uzsākt patstāvīgu dzīvi vai turpināt atrasties ārpusģimenes aprūpē. Ja bārenis ir izteicis vēlmi un, saskaņā ar sociālā darbinieka veikto izvērtējumu, tas atbilst bāreņa vislabākajām interesēm, MK noteikumos Nr. 857 ir paredzēts sniegt plašāku atbalstu bārenim pēc pilngadības sasniegšanas līdz 21 gada vecuma sasniegšanai vai līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai, ja persona mācās, kas nodrošinās saudzīgu un atbalstošu pāreju uz neatkarīgu dzīvi.

Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 857 Noslēguma jautājumu 43. punktā ietverto regulējumu, līdz attiecīgu pašvaldības saistošo noteikumu spēkā stāšanās dienai, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 31. decembrim, ir piemērojami pašvaldības saistošie noteikumi, kas nosaka tās sniedzamo atbalstu pilngadību sasniegušajam bērnam patstāvīgas dzīves uzsākšanai, ciktāl tie nav pretrunā ar MK noteikumiem Nr. 857.

1.4. Problēmas un risinājumi

Problēmas apraksts

Pilngadību sasniedzis bērns atrodas īpaši neaizsargātā situācijā, jo nereti no ārpusģimenes aprūpes nākušiem bērniem ir mazāks sociāli labvēlīgo kontaktu skaits, zemākas prasmes risināt dažāda veida ikdienas problēmas un zemāks izglītības līmenis. Finansiālais nodrošinājums pilngadību sasniegušajiem bērniem ir nepietiekams, kas var veicināt nepieciešamību pārtraukt mācību ieguves procesu, lai nodrošinātu ikdienas pamatvajadzības. Ilgtermiņā zems izglītības līmenis samazina iespējas iegūt labi apmaksātu darbu un veicina risku nonākt nelabvēlīgā finansiālā situācijā, pakļaujot personas nabadzībai, sociālai atstumtībai un diskriminācijai. Sasniedzot pilngadību, ārpusģimenes aprūpē esošās personas ikdienas vadība pāriet uz pašu personu, tamdēļ ir svarīgi turpināt saņemt no pašvaldības un valsts atbilstošu atbalstu un pakalpojumus, kas šo pāreju padara saudzīgāku, garantē blakusesošas, drošas un atbalstošas pieaugušas personas klātbūtni un papildus atbalstus jaunās situācijas pieņemšanai un spējai tai pielāgoties.

Tā kā MK noteikumi Nr. 857 nosaka jaunus atbalsta veidus bāreņiem pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās, kā arī, lai Saistošie noteikumi Nr. 39 atbilstu augstāka juridiskā spēka tiesību normām, nepieciešams veikt grozījumus Saistošajos noteikumos Nr. 39, papildinot saistošos noteikumus ar 2.5. apakšpunktu "pabalsts finanšu pratības apguvei" un ar jaunu nodaļu "Pabalsts finanšu pratības apguvei" un precizējot tiesību akta izdošanas pamatojuma norādi, kā arī veicot citus precizējumus atbilstoši augstāka juridiskā spēka tiesību normām.

Lai pilngadību sasniegušie bāreņi pēc ārpusģimenes aprūpes beigšanās varētu saņemt plašāku atbalsta klāstu pārejai uz patstāvīgu dzīvi, sagatavots saistošo noteikumu projekts.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetu 2024 Turpmākie trīs gadi (euro)
2025 2026 2027
2.1. Budžeta ieņēmumi 0 0 0 0
2.2. Budžeta izdevumi 0 0 0 0
2.3. Fiskālā ietekme 0 0 0 0
2.4. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins Tā kā Labklājības ministrija no valsts budžeta līdzekļiem atbalsta pasākumu nodrošināšanai pašvaldībai piešķir līdz 3 565,19 euro kalendāra gadā par vienu personu, jauno atbalsta veidu nodrošināšana neietekmēs pašvaldības budžetu.
2.4.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins -
2.4.2. detalizēts izdevumu aprēķins -
2.5. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto amata vietu, ilgstošo vakanču izmantošana u.c.) -
3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci 3.1. Sociālā ietekme

Saistošo noteikumu projektā iekļautās tiesību normas rada priekšnoteikumu ārpusģimenes aprūpē bijušajiem bērniem un adoptētiem bērniem, kuriem ar tiesas spriedumu atcelta adopcija, pēc pilngadības sasniegšanas iespēju saņemt atbalsta pasākumus, kas nodrošinās viņiem saudzīgu un atbalstošu pāreju uz neatkarīgu dzīvi. Saistošo noteikumu projektā iekļautās tiesību normas atstās tiešu, pozitīvu ietekmi uz mērķgrupas personām, veicinot finansiāli labvēlīgāku stāvokli, samazinot nevienlīdzību, nabadzības un sociālās atstumtības risku. Mērķgrupas personas tiks motivētas iegūt izglītību, tādējādi palielināsies konkurētspējīgu jauno uzņēmēju un darbinieku skaits.

3.2. Ietekme uz vidi

Nav attiecināms.

3.3. Ietekme uz iedzīvotāju veselību

Nav attiecināms.

3.4. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā

Nav attiecināms.

3.5. Ietekme uz konkurenci

Nav attiecināms.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām Saistošo noteikumu projekts paredz, ka saistošo noteikumu projektā paredzētā materiālā atbalsta saņemšanai personai jāvēršas Jēkabpils novada Sociālajā dienestā un jāiesniedz iesniegums un citi attiecīgā materiālā atbalsta saņemšanai nepieciešamie dokumenti, ja tie neatrodas valsts vai pašvaldību iestāžu rīcībā un ir nepieciešami lēmuma pieņemšanai.

Administratīvo procedūru izmaksas nav paredzētas.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem Saistošo noteikumu projekts izstrādāts, lai nodrošinātu Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 11. punktā noteiktās pašvaldību autonomās funkcijas - īstenot bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību un interešu aizsardzību izpildi.

Atbilstoši Bērnu tiesību aizsardzības likuma 66. panta otrās daļas 2. punktam, pašvaldība nodrošina ārpusģimenes aprūpi tiem bērniem, kuriem uz laiku vai pastāvīgi nav savas ģimenes vai kurus viņu pašu interesēs nedrīkst atstāt šajā ģimenē. Savukārt atbilstoši minētā likuma 66. panta otrās daļas 3. punktam, pašvaldība nodrošina bērna tiesības iegūt vispārējo vidējo izglītību un sniedz viņiem palīdzību arodizglītībā.

Saskaņā ar Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 9. panta pirmo daļu pašvaldībai, kuras teritorijā ir deklarētā personas dzīvesvieta, ir pienākums nodrošināt personai iespēju saņemt tās vajadzībām atbilstošus sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību.

Bāreņa un bez vecāku gādības palikuša bērna pēc pilngadības sasniegšanas vajadzību un resursu izvērtēšana, nepieciešamo atbalsta pasākumu piešķiršana, sniegšana un sociālās situācijas izmaiņu novērtēšana ir sociālā dienesta pienākums saskaņā ar Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 9. un 11. punktu un Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 12. panta sesto daļu.

Saistošo noteikumu projekta īstenošana tiks veikta ar esošajiem cilvēkresursiem, nemainot to pienākumus un uzdevumus.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu Saistošo noteikumu projekta izpildi īstenos Jēkabpils novada Sociālais dienests.

Jaunu institūciju izveide, esošo likvidācija vai reorganizācija netiks veikta.

7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana Saistošo noteikumu projektā ietvertās tiesību normas ir piemērotas iecerētā mērķa sasniegšanas nodrošināšanai un paredz tikai to, kas ir vajadzīgs minētā mērķa sasniegšanai.

Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir leģitīmi un rīcība ir atbilstoša augstāka juridiskā spēka normatīvajiem aktiem.

8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām 8.1. Sabiedrības pārstāvji (tostarp biedrības, nodibinājumi, apvienības u.tml.), ar kuriem notikušas konsultācijas saistošo noteikumu izstrādes procesā

Nav.

8.2. Izmantotais sabiedrības līdzdalības veids

Saistošo noteikumu projekts sabiedrības viedokļa noskaidrošanai publicēts pašvaldības tīmekļvietnē www.jekabpils.lv sadaļas "Normatīvie akti" apakšsadaļā "Saistošo noteikumu projekti". Viedokļa izteikšanas termiņš noteikts divas nedēļas no saistošo noteikumu projekta publicēšanas datuma pašvaldības tīmekļvietnē.

8.3. Sabiedrības pārstāvju izteiktie priekšlikumi un iebildumi

Priekšlikumi un iebildumi netika saņemti.

8.4. Par saistošo noteikumu projektu saņemto viedokļu apkopojums un izvērtējums

Nav.

8.5. No institūcijām saņemtie viedokļi un atzinumi, to apkopojums un izvērtējums

Nav.

8.6. Informācija par cita veida saziņu un konsultācijām

Nav.

Jēkabpils novada domes priekšsēdētājs R. Ragainis

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Jēkabpils novada domes 2023. gada 23. novembra saistošajos noteikumos Nr. 39 "Saistošie .. Statuss:
Vēl nav spēkā
vēl nav spēkā
Izdevējs: Jēkabpils novada dome Veids: saistošie noteikumi Numurs: 27Pieņemts: 26.09.2024.Stājas spēkā: 18.10.2024.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 203, 17.10.2024. OP numurs: 2024/203.6
Saistītie dokumenti
  • Grozītais
  • Izdoti saskaņā ar
  • Citi saistītie dokumenti
355665
18.10.2024
424
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"