Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Ludzas novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 3/2024
Ludzā 2024. gada 24. janvārī Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām
APSTIPRINĀTI
ar Ludzas novada pašvaldības domes 2024. gada 24. janvāra sēdes lēmumu Nr. 23 (prot. Nr. 1, 23. §) Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu 1. Šie noteikumi nosaka kārtību, kādā Ludzas novada pašvaldībā (turpmāk – Pašvaldība) piešķir un izmaksā līdzfinansējumu līdzekļus biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām (turpmāk – pretendenti) projektu realizācijai un publisku pasākumu organizēšanai. 2. Šie noteikumi izveidoti ar mērķi radīt vienotus kritērijus biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju darbības atbalstam Ludzas novada pašvaldībā un veicināt pilsoniskās sabiedrības aktivitātes Pašvaldības teritorijā. 3. Līdzfinansējuma un priekšfinansējuma piešķiršanai paredzētos finanšu līdzekļus Ludzas novada dome (turpmāk – Dome) apstiprina gadskārtējā Pašvaldības budžeta ietvaros. 5. Līdzfinansējums var tikt piešķirts juridiskām personām, kas atbilst Noteikumos noteiktām prasībām un šādiem kritērijiem: 5.1. Pretendents ir juridiska persona, kas ir reģistrēta Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktā kārtībā; 5.2. Pretendents var saņemt līdzfinansējumu, ja Pretendents veic saimniecisko darbību (pastāvīgi darbojas) Pašvaldības administratīvajā teritorijā; 5.3. Pretendents savu darbību veic Pašvaldības teritorijā un atbalstāmā aktivitāte atbilst Pretendenta darbības jomai; 5.4. Pretendentam nav nodokļu un citu valsts vai pašvaldību noteikto obligāto maksājumu parāda, kas pārsniedz 150 euro; 5.5. Pretendents ir izpildījis visas līgumsaistības pret Pašvaldību, kurām iestājies izpildes termiņš; 5.6. juridiskajai personai nav pasludināts maksātnespējas process, netiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, netiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process, nav uzsākta bankrota procedūra, tā netiek apsūdzēta naudas atmazgāšanā un sankciju pārkāpšanas regulējuma neievērošanā, tās saimnieciskā darbība nav izbeigta vai apturēta. 6. Līdzfinansējumu piešķir biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām, kuras organizē sabiedriskas nozīmes pasākumus vai realizē projektus, kuru aktivitātes tiks organizētas Ludzas novadā un plānotie rezultāti attīsta un sakārto publisko ārtelpu, labiekārto un uzlabo vidi un infrastruktūru, pilnveido biedrību un nodibinājumu materiāltehnisko bāzi, infrastruktūru vai tiek sakārtotas publiski pieejamas vietas brīvā laika pavadīšanai. 7. Pašvaldības līdzfinansējumu piešķir ar biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju pasākumu un/vai projektu realizāciju saistītiem izdevumiem, ja biedrība, nodibinājums vai reliģiska organizācija: 7.1. piesaista vietējos resursus un brīvprātīgo darbu sabiedriski nozīmīgos projektos; 7.2. īsteno neformālās izglītības programmas dažādām iedzīvotāju sociālajām grupām; 7.3. veicina jauniešu iniciatīvas; 7.4. īsteno veselības veicināšanas aktivitātes; 7.5. īsteno ģimenes atbalsta programmas; 7.6. īsteno senioru brīvā laika pavadīšanas dažādošanu un dzīves kvalitātes uzlabošanu; 7.7. sniedz atbalstu, īsteno pasākumus atkarību mazināšanai; 7.8. īsteno Ludzas novada tēla atpazīstamību, popularizēšanu; 7.9. iesaista cilvēkus ar invaliditāti un rada viņiem pieejamu informatīvo un fizisko vidi; 7.10. veicina integrācijas un reemigrācijas procesus Ludzas novada pašvaldībā; 7.11. uztur, atjauno, saglabā Ludzas novadā esošus kultūras un vēstures pieminekļus, sakrālās būves; 7.12. labiekārto un uzlabo publisko vidi un infrastruktūru; 7.13. atjauno un paplašina līdzfinansējuma Pretendenta materiāltehnisko bāzi; 7.14. labiekārto publiskas vietas, atpūtas zonas u.tml.; 7.15. veicina sadarbību starp nevalstiskām organizācijām un pašvaldību; 7.16. Pretendents ir saņēmis atļauju atbilstoši Publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likumam (ja attiecināms). (Grozīts ar Ludzas novada domes 25.09.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 21/2024) 8. Līdzfinansējumu nepiešķir: 8.1. nekustamā īpašuma iegādei vai būvniecībai, kas nav saistīti ar fondu finansētiem projektiem, un ar īpašumtiesību kārtošanu saistītiem izdevumiem; 8.2. pabalstiem un citiem līdzīgiem maksājumiem privātpersonām; 8.3. ēdināšanas izdevumiem, izņemot gadījumus, kad: 8.3.1. galvenā līdzfinansētā aktivitāte ir saistīta ar ēdiena pagatavošanu un produktu iegādi šādas aktivitātes realizēšanai (piemēram, ēdiena gatavošanas radošās darbnīcas); 8.3.2. ēdināšanas izdevumi (bet ne vairāk kā EUR 100,00 apmērā) ir nepieciešami pasākumos, kur aktivitātes ilgums pārsniedz 5 stundas vai aktivitātes ietvaros tiek uzaicināts vieslektors/ viesmākslinieks; 8.4. aktivitātēm, kuru mērķis ir gūt peļņu; 8.5. Pretendentiem, kuri Pieteikumā nav paredzējuši atbalsta pretendenta ieguldījumu vai līdzfinansējumu (ja attiecināms); 8.6. darba algas un ar to saistīto nodokļu maksājumiem; 8.7. grāmatvedības pakalpojumiem; 8.8. politiskiem vai militāriem pasākumiem; 8.9. projektiem un aktivitātēm, kas ir vērsti uz privātām aktivitātēm un nav publiski pieejami Ludzas novada pašvaldības iedzīvotājiem; 8.10. ja aktivitātes netiks realizētas Ludzas novada administratīvajā teritorijā; 8.11. ja aktivitāte ir vērsta uz privātīpašuma sakārtošanu/ labiekārtošanu; 8.12. ja Pretendents ir reģistrēts mazāk kā 6 mēnešus pirms līdzfinansējuma pieprasījuma iesniegšanas; 8.13. ja Pretendentam ir konstatēti nodokļu parādi nodokļu un citu valsts vai pašvaldību noteikto obligāto maksājumu parāds, kas pārsniedz 150 euro; 8.14. ja Pretendents nav savlaicīgi iesniedzis atskaiti par kādu pašvaldības iepriekšējā budžeta gadā piešķirtā līdzfinansējuma izlietojumu; 8.15. Pretendents Pašvaldībai sniedzis nepatiesas ziņas līdzfinansējuma piesaistei. III. Līdzfinansējuma piešķiršana biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskām organizācijām pasākumu rīkošanai
10. Uz pašvaldības līdzfinansējumu pasākumu rīkošanai var pretendēt biedrības, nodibinājumi un reliģiskās organizācijas, kuri īsteno sabiedriskas nozīmes pasākumu publiskā vietā Ludzas novada teritorijā un plānotie rezultāti ir vērsti uz Ludzas novada iedzīvotāju pilsoniskās sabiedrības aktivitāšu veicināšanu un attīstību. 11. Pašvaldības līdzfinansējums, ko Pašvaldība var piešķirt vienai biedrībai vai nodibinājumam viena sabiedriski nozīmīga pasākuma realizēšanai ir līdz EUR 200,00 (divi simti euro). Pašvaldības līdzfinansējuma maksimālā summa, ko var piešķirt pasākumu organizēšanai vienai biedrībai vai nodibinājumam budžeta gadā ir līdz 400.00 EUR (četri simti euro). 11.1 Uz līdzfinansējumu viena pasākuma rīkošanai nedrīkst pieteikties vairāk kā viens pretendents, t.i. līdzfinansējumu viena pasākuma rīkošanai drīkst pieprasīt ne vairāk kā viens pretendents. Vairāki pretendenti nav tiesīgi pretendēt uz finansējumu viena kopīga pasākuma rīkošanai. (Ludzas novada domes 25.09.2024. saistošo noteikumu Nr. 21/2024 redakcijā) 12. Pašvaldības līdzfinansējums, ko Pašvaldība var piešķirt vienai reliģiskai konfesijai nozīmīgu reliģisku pasākumu (reliģiskie svētki u.tml.) organizēšanai ir šāds: 12.1. konfesijai, kuras sastāvā ir mazāk par 5 (piecām) draudzēm – līdz EUR 200,00 (divi simti euro) viena reliģiska pasākuma organizēšanai, bet ne vairāk kā līdz 400.00 EUR (četri simti euro) vienai konfesijai budžeta gadā; 12.2. konfesijai, kuras sastāvā ir no 5 (piecām) līdz 9 (deviņām) draudzēm – līdz EUR 200,00 (divi simti euro) viena reliģiska pasākuma organizēšanai, bet ne vairāk kā līdz 800.00 EUR (astoņi simti euro) vienai konfesijai budžeta gadā; 12.3. konfesijai, kuras sastāvā ir 10 (desmit) un vairāk draudzes – līdz EUR 200,00 (divi simti euro) viena reliģiska pasākuma organizēšanai, bet ne vairāk kā līdz 1200.00 EUR (viens tūkstotis divi simti euro) vienai konfesijai budžeta gadā. 13. Līdzfinansētās darbības aktivitātēm jāatbilst šādiem kritērijiem: 13.1. aktivitātēm jānotiek publiskā vietā Ludzas novada pašvaldības administratīvajā teritorijā; 13.2. aktivitātes ir publiski pieejamas jebkuram Ludzas novada pašvaldības iedzīvotājam; 13.3. ieguvējiem no līdzfinansētās darbības rezultātiem jābūt Ludzas novada pašvaldības iedzīvotājiem; 13.4. jānodrošina pasākuma (aktivitātes) publicitāte. Pretendents līdzfinansējuma saņemšanas gadījumā apņemas ne vēlāk kā 3 (trīs) dienas pirms plānotā pasākuma iesūtīt uz pašvaldības e-pasta adresi komunikacija@ludzasnovads.lv informāciju par plānotā pasākuma norises datumu, laiku un vietu. Pašvaldība iesūtīto informāciju publicē Ludzas novada pašvaldības mājaslapā www.ludzasnovads.lv sadaļā "Aktualitātes" apakšsadaļā "Sabiedrības līdzdalība" apakšsadaļā "Atbalsts nevalstiskajām organizācijām". 14. Līdzfinansējuma Pretendents iesniedz Ludzas novada pašvaldībā iesniegumu līdzfinansējuma pieprasījumam pasākuma organizēšanai saskaņā ar Noteikumu 1. pielikumu. 15. Iesniegumus par līdzfinansējuma piešķiršanu pasākumu rīkošanai Pretendentiem jāiesniedz ne vēlāk kā 2 (divas) nedēļas pirms plānotā pasākuma datuma. Līdzfinansējumu pasākuma rīkošanai nepiešķir, ja pasākums jau ir noticis pirms līdzfinansējuma piešķiršanas. 16. Uz pašvaldības līdzfinansējumu – transporta piešķiršanu (izņemot gadījumus, ka pašvaldības transports tiek izmantots pašvaldības funkciju nodrošināšanai) var pretendēt reliģiska organizācija, pensionāru biedrība, invalīdu biedrība, diabētiķu biedrība, kura īsteno sabiedriskas nozīmes pasākumu, kura rezultāti ir vērsti uz Ludzas novada iedzīvotāju pilsoniskās sabiedrības aktivitāšu veicināšanu un attīstību. Transporta piešķiršanas gadījumā maršruts nedrīkst būt garāks par 600 (seši simti) kilometriem. Uz līdzfinansējumu transporta piešķiršanai reliģiska organizācija, pensionāru biedrība, invalīdu biedrība, diabētiķu biedrība var pretendēt ne biežāk kā vienu reizi gadā, iesniedzot Pašvaldībā plānotā maršruta lapu. Lēmumu par pašvaldības līdzfinansējumu – transporta piešķiršanu – pieņem Domes izveidotā Ludzas novada sabiedrisko organizāciju līdzfinansējuma piešķiršanas komisija. 17. Līdzfinansējums pasākumu rīkošanai pēc pasākuma norises un attiecīgo attaisnojošo dokumentu iesniegšanas tiek piešķirts: 17.1. 20 (divdesmit) dienu laikā no Līdzfinansējuma saņēmēja rēķina saņemšanas Pašvaldībā, veicot Pašvaldības pārskaitījumu uz Līdzfinansējuma saņēmēja kontu; 17.2. 20 (divdesmit) dienu laikā, veicot Pašvaldības pārskaitījumu uz Pakalpojuma sniedzēja/ Preces piegādātāja (izsniedzēja) kontu. 18. Līdzfinansējuma saņēmējs 10 (desmit ) darba dienu laikā pēc rīkotā pasākuma iesniedz Pašvaldībā Atskaiti (aktu) par pasākuma norisi un finansējuma izlietojumu (tai skaitā, pavadzīmes, rēķinus, čekus utt.). Līdzfinansējuma saņēmējs papildus Atskaitei pievieno publikāciju (publikācijas tekstu) ar norādi: "Pasākums īstenots ar Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu" (tai skaitā ja līdzfinansējums piešķirts šo noteikumu 16. punktā noteiktajā kārtībā). Publikāciju nosūta uz pašvaldības e-pasta adresi komunikacija@ludzasnovads.lv. (Grozīts ar Ludzas novada domes 25.09.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 21/2024) IV. Līdzfinansējuma piešķiršana biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskām organizācijām projektu realizācijai
19. Uz pašvaldības līdzfinansējumu var pretendēt biedrības, nodibinājumi un reliģiskās organizācijas, kuru projekta aktivitātes tiks realizētas Ludzas novada teritorijā un plānotie rezultāti attīsta un sakārto publisko ārtelpu – labiekārto un uzlabo vidi un infrastruktūru, pilnveido Sabiedrisko organizāciju materiāltehnisko bāzi, infrastruktūru vai tiek sakārtotas publiski pieejamas vietas brīvā laika pavadīšanai. 20. Līdzfinansējuma Pretendents iesniedz Ludzas novada pašvaldībā iesniegumu līdzfinansējuma pieprasījumam projektu realizācijai saskaņā ar Noteikumu 2. pielikumu. 21. Līdzfinansējuma apmērs projektu realizācijai ir šāds: 21.1. līdz EUR 1430,00 vienam projektam, bet ne vairāk kā 25 % no projekta attiecināmajām izmaksām, ja projekts vērsts uz publiska pasākumu organizēšanu; 21.2. līdz EUR 2500,00 reliģiskai organizācijai (vienas konfesijas ievaros), ja aktivitāte vērsta uz organizācijas materiāltehniskās bāzes un infrastruktūras pilnveidošanu (piemēram, baznīcas kapu žogu, krucifiksu remonts vai ierīkošana u.tml.); 21.3. līdz EUR 4000,00 vienam projektam, bet ne vairāk kā 25 % no projekta attiecināmajām izmaksām, ja biedrības, nodibinājumi vai reliģiskās organizācijas (vienas konfesijas ietvaros) projekts vērsts uz organizāciju materiāltehniskās bāzes un infrastruktūras pilnveidošanu, sabiedrisko organizāciju pamatpakalpojumu sniegšanu. Gadījumā, ja reliģiskās organizācijas (vienas konfesijas ietvaros) realizētais projekts, kas saistīts ar kultūrvēsturisko pieminekļu uzturēšanu, saglabāšanu, pārbūvi, restaurāciju un projekta realizācija pārsniedz noteikumu 21.3. apakšpunktā noteikto līdzfinansējuma apmēru, lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu pieņem Dome. 21.4. līdz EUR 7120,00 vienam projektam, bet ne vairāk kā 50 % no projekta attiecināmajām izmaksām, ja biedrības, nodibinājumi vai reliģiskās organizācijas projekta aktivitātes un plānotie rezultāti ir vērsti uz avārijas situācijas novēršanu infrastruktūras labiekārtošanas jomā. Šādiem projektiem Līdzfinansējuma iesnieguma veidlapai papildus jāpievieno sertificēta eksperta atzinums par ēkas avārijas stāvokli. 22. Pašvaldības līdzfinansējuma saņemšanas gadījumā piešķirtais līdzfinansējums 20 (divdesmit) dienu laikā pēc Līguma abpusējas parakstīšanas un biedrības, nodibinājuma vai reliģiskas organizācijas rēķina saņemšanas tiek pārskaitīts uz Līdzfinansējuma saņēmēja līgumā norādīto bankas kontu. 23. Līdzfinansējuma saņēmējam, kuram tika piešķirts līdzfinansējums projekta realizācijai, viena mēneša laikā pēc projekta realizācijas un līdzekļu izlietošanas jāiesniedz Pašvaldībā šādas atskaites par Pašvaldības piešķirto līdzfinansējuma izlietošanu un Līdzfinansēto darbību īstenošanu: 23.1.1. saturisko atskaiti par līdzfinansējuma izlietošanu (4. pielikums); 23.1.2. finanšu atskaiti par visa līdzfinansējuma summas izlietojumu (5. pielikums). 24. Biedrības, nodibinājuma vai reliģiskas organizācijas pieteikums par līdzfinansējuma pieprasījumu sastāv no: 24.1. iesnieguma līdzfinansējuma pieprasījumam (1. vai 2. pielikums). 24.2. pielikumiem – informācijas, ko iesniedzējs uzskata par būtisku pievienot saistībā ar pieteikumu. Pielikumos Biedrībai, nodibinājumam vai reliģiskai organizācijai jāpievieno reģistrācijas apliecības (ja tāda ir papīra formā) kopija, jānorāda PVN atgūšanas iespējas; projekta īstenotāju CV, apliecinājums par līdzfinansējumu, sadarbības līgumu kopijas (ja ir plānoti sadarbības partneri. Noslēgtie līgumi vai pieņemtie lēmumi par fonda/programmas/rīcības piešķirto finansējumu, plānoto budžetu) un cita informācija, kuru Pretendents uzskata par būtisku saistībā ar projekta realizāciju. 25. Pieteikumu finansējuma piešķiršanai, noformētu latviešu valodā uz A-4 formāta lapām jāiesniedz Pašvaldībā, nosūtot ierakstītā sūtījumā uz pasta adresi (Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701), iesniedzot personīgi Klientu apkalpošanas centrā (Raiņa iela 16, Ludza, 1. stāvā) vai nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu dokumentu uz Pašvaldības oficiālo e-pastu (pasts@ludzasnovads.lv). 27. Pretendents, iesniedzot līdzfinansējuma pieprasījuma iesniegumu, apņemas ievērot šo saistošo noteikumu noteikumus un atbild par sniegto ziņu patiesumu. 28. Pretendentu iesniegtos pieteikumus izvērtē Ludzas novada pašvaldības Ludzas novada sabiedrisko organizāciju līdzfinansējuma piešķiršanas komisija. Lēmumu par Pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanu pieņem sekojoši: 28.1. pasākumu rīkošanas gadījumā lēmumu pieņem Domes izveidotā Ludzas novada sabiedrisko organizāciju līdzfinansējuma piešķiršanas komisija; 28.2. projektu realizācijas gadījumā lēmumu pieņem Dome; 28.3. Par līdzfinansējuma piešķiršanu pretendentu iesniegtiem pieteikumiem, kuriem līdzfinansējuma piešķiršanas kārtība šajos noteikumos nav atrunāta, lēmumu pieņem Dome. Komisija (līdzfinansēto pasākumu rīkošanas gadījumā) vai Dome (līdzfinansēto projektu realizēšanas gadījumā) lemj par visa vai daļēja pieprasītā līdzfinansējuma piešķiršanu vai atteikumu piešķirt līdzfinansējumu katram konkrētajam Pretendentam. (Grozīts ar Ludzas novada domes 25.09.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 21/2024) 29. Domes izveidotā Ludzas novada pašvaldības Ludzas novada sabiedrisko organizāciju līdzfinansējuma piešķiršanas komisija (turpmāk tekstā – Komisija) sastāv no 7 (septiņiem) locekļiem. Komisija ir lemttiesīga ja tajā piedalās ne mazāk kā 4 Komisijas locekļi. 30. Pretendentam līdzfinansējums tiek piešķirts, ja par to nobalsojuši ne mazāk kā 4 Komisijas locekļi. 31. Ja līdzfinansējuma pieprasījums neatbilst šo saistošo noteikumu prasībām, līdzfinansējuma pieprasījums netiek vērtēts. 32. Komisija ir tiesīga pārbaudīt Pretendenta sniegtās informācijas patiesumu un pieprasīt no Pretendenta papildu informāciju par līdzfinansējuma pieprasījumu. Papildus informācija Pretendentam jāsniedz 2 (divu) darba dienu laikā pēc Komisijas rakstiska pieprasījuma iesniegšanas, pretējā gadījumā pieteikums tiek vērtēts sākotnējā apjomā. Komisija lēmumu pieņem ne vēlāk kā 5 (piecas) darba dienas pirms plānotā pasākuma. (Grozīts ar Ludzas novada domes 25.09.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 21/2024) 33. Pēc līdzfinansējuma pieprasījuma izskatīšanas Komisija (līdzfinansēto pasākumu rīkošanas gadījumā) un Dome (līdzfinansēto projektu realizēšanas gadījumā) nosaka piešķirtā līdzfinansējuma apmēru, ņemot vērā pašvaldības apstiprinātā budžeta iespējas. 34. Komisija, izvērtējot līdzfinansējuma pieprasījumus, priekšroku dod Pretendentiem, kuriem noteikts sabiedriskā labuma organizācijas statuss, kuru darbība saistīta ar sabiedrisko labumu, labdarību, brīvprātīgo darbu, kuras negūst ienākumus no saimnieciskās darbības, kuru Līdzfinansējamā darbība pieejama plašākam personu lokam. 35. Komisija ir tiesīga noraidīt līdzfinansējuma pieprasījumu, ja tas neatbilst šo noteikumu prasībām, informējot par to Pretendentu, kā arī norādot līdzfinansējuma pieprasījuma noraidīšanas iemeslu. 36. Līdzfinansējumu nepiešķir, ja Pašvaldības budžetā nav finanšu līdzekļu, kas plānoti līdzfinansējuma nodrošināšanai. 38. Par līdzfinansējuma piešķiršanu projektu realizācijai starp pašvaldību un Pretendentu tiek noslēgts līdzfinansējuma līgums (turpmāk tekstā – Līgums) (3. pielikums). 39. Pašvaldības piešķirtais līdzfinansējums tiek pārskaitīts šo saistošo noteikumu noteiktajos termiņos un kārtībā. 40. Līdzfinansējuma saņēmējam šajos noteikumos noteiktajos termiņos un kārtībā jāiesniedz atskaites par līdzfinansējuma izlietojumu. 41. Par līdzfinansējuma izlietojumu Līdzfinansējuma saņēmējs iesniedz attaisnojuma dokumentu oriģinālus vai kopijas (maksājuma uzdevumus, konta izdrukas, rēķinus, pavadzīmes, EK čekus u.c.), kas sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem. 42. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt piešķirto līdzekļu izlietošanu jebkurā līdzfinansētās darbības realizācijas posmā, kā arī prasīt atlīdzināt visus zaudējumus, kuri pašvaldībai radušies Līdzfinansējuma saņēmēja darbības vai bezdarbības dēļ. 43. Ja Līdzfinansējuma saņēmējs piešķirtos finanšu līdzekļus pilnībā vai daļēji neizlieto līdz līguma beigu termiņam, vai atbilstoši šo noteikumu prasībām nevar atskaitīties par finanšu līdzekļu izlietojumu, neizlietotā līdzfinansējuma daļa vai līdzfinansējuma daļa, par kuru nav iesniegtas atskaites, 15 kalendāro dienu laikā no Pašvaldības rakstiska pieprasījuma jāatmaksā Pašvaldības norādītajā bankas norēķinu kontā. 44. Līdzfinansējuma izlietošanas kontroli un Līdzfinansētāja rīkotā pasākuma kontroli uz vietas veic Ludzas novada pašvaldības Attīstības un plānošanas nodaļas pārstāvji. 45. Informācija par piešķirto līdzfinansējumu, realizētajām aktivitātēm un sasniegtajiem rezultātiem tiek publiskota pašvaldības mājaslapā www.ludzasnovads.lv. 46. Komisija vienu reizi ceturksnī sniedz Ludzas novada pašvaldības domei rakstisku pārskatu par piešķirto līdzfinansējumu pasākumu rīkošanai. VII. De minimis atbalsta nosacījumi līdzfinansējuma pretendentiem, kas pretendē uz līdzfinansējuma saņemšanu
47. Komisija kā līdzfinansējuma sniedzējs pirms līdzfinansējuma piešķiršanas veic izvērtējumu, vai atbalsts tiek sniegts saimnieciskai darbībai. Gadījumā, ja atbalsts tiek sniegts saimnieciskai darbībai, Pašvaldība izvērtē vai izpildās visas četras KAKL 5. pantā minētās komercdarbības atbalsta pazīmes un atbalsts kvalificējas kā komercdarbības atbalsts. 48. Tiem Pretendentiem, kas līdzfinansējumu izmanto saimnieciskās darbības veikšanai un kuriem atbalsts (līdzfinansējums) saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma 5. pantā minētajām komercdarbības atbalsta pazīmēm kvalificējams kā komercdarbības atbalsts1, pašvaldības līdzfinansējuma daļa biedrības, nodibinājuma vai reliģiskas organizācijas projekta realizācijai tiek piešķirta saskaņā ar Regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem un ievērojot MKN Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" noteikto kārtību. Pašvaldība veic atbalsta pretendenta izvērtēšanu atbilstoši Regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi. De minimis atbalstu šo Noteikumu ietvaros piešķir līdz 2031. gada 30. jūnijam. (Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošo noteikumu Nr. 14/2024 redakcijā) 49. Visiem pretendentiem, kam atbalsts kvalificējas kā komercdarbības atbalsts un ir piešķirams saskaņā ar Komisijas Regulu Nr. 2023/2831 pieteikumam ir jāpievieno De minimis atbalsta uzskaites sistēmā (turpmāk – sistēmā) sagatavota un apstiprināta veidlapa ar informāciju par tam piešķirto de minimis atbalstu iepriekšējo trīs gadu periodā skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas viena vienota uzņēmuma līmenī vai pieteikumā jānorāda Sistēmā aizpildītās veidlapas identifikācijas numurs. (Grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024) 50. De minimis atbalstu saskaņā ar Regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja atbalsta pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja atbalsta pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar šiem noteikumiem. Pašvaldība veic de minimis atbalsta piešķiršanu un uzskaiti saskaņā ar Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumiem Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" (turpmāk – MK noteikumi Nr. 715). Pašvaldība nodrošina pretendenta veidlapas pārbaudi un vienas darba dienas laikā pēc atbalsta piešķiršanas piešķirto atbalstu reģistrē De minimis atbalsta uzskaites sistēmā. (Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošo noteikumu Nr. 14/2024 redakcijā) 51. Piešķirot de minimis atbalstu, Pašvaldība pārbauda, vai plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trīs gados, skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas, piešķirto de minimis atbalstu viena vienota uzņēmuma līmenī nepārsniedz Regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā noteiktajam. (Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošo noteikumu Nr. 14/2024 redakcijā) 52. Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā, ad-hoc lēmumā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %. (Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošo noteikumu Nr. 14/2024 redakcijā) 53. Līdzfinansējuma saņēmējam ir jāiesniedz visa informācija par plānoto un piešķirto atbalstu par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu un plānoto/piešķirto atbalsta summu un atbalsta intensitāti. 54. Par atbalsta (līdzfinansējums) piešķiršanas brīdi tiek uzskatīta diena, kad noslēgts līgums ar līdzfinansējuma pretendentu (līdzfinansējuma saņēmēju). 55. Pašvaldība nodrošina dokumentācijas uzglabāšanu, ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no dienas, kurā saskaņā ar noteikumiem piešķirts pēdējais de minimis atbalsts. (Grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024) 56. De minimis atbalsta ieguvējs (līdzfinansējuma saņēmējs), kas ir saņēmis pašvaldības līdzfinansējumu, uzglabā dokumentāciju, ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no atbalsta piešķiršanas dienas. (Grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024) 57. Ja tiek pārkāpti Komisijas Regulas Nr. 2023/2831 nosacījumi, atbalsta saņēmējam (līdzfinansējuma saņēmējam) ir pienākums atmaksāt pašvaldībai projekta ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem. (Grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024) 1 Raksturīgākie gadījumi, kad atbalsts varētu tiks kvalificēts kā komercdarbības atbalsts ir: nekustamais īpašums tiek iznomāts vai nekustamajā īpašumā atrodas nekustamā īpašuma īpašnieka (saimnieciskā darbības veicēja) uzņēmuma filiāle, piemēram, finanšu institūcijas filiāle vai tirdzniecības ķēdes filiāle u.tml. Ja pašvaldība pēc pieteikuma saņemšanas secina, ka šis nosacījums attiecas arī uz citiem saimnieciskās darbības veicējiem, pašvaldībai ir tiesības pieprasīt papildus informāciju, t.sk., šo noteikumu 49. punktā minēto. Ludzas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs E. Mekšs
1. pielikums
Ludzas novada pašvaldības domes 24.01.2024. noteikumiem Nr. 3/2024 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām" Ludzas novada pašvaldībai Iesniegums finansējuma pieprasījumam pasākuma organizēšanaiLudzā 20____. gada ____.__________________
Parakstot šo iesniegumu apliecinu, ka esmu iepazinies/usies ar noteikumiem par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām, apņemos tos ievērot un apliecinu ka visa sniegtā informācija ir patiesa un piekrītu datu apstrādei saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Informācija par personas datu apstrādi: - Pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000017453, adrese: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv - Personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija – elektroniskā pasta adrese: datuaizsardziba@ludzasnovads.lv - Personas datu apstrādes mērķis – izvērtēt iesniegumā norādīto informāciju un sniegt pakalpojumu atbilstoši iesnieguma iesniedzēja norādītajam lūgumam iesniegumā. - Pārzinis iegūtos personas datus neparedz nosūtīt uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju, personas dati var tikt nodoti valsts pārvaldes iestādēm, to normatīvajos aktos noteikto pienākumu veikšanai. - Personas dati tiek glabāti līdz noteiktā personas datu apstrādes mērķa sasniegšanai, saskaņā ar Ludzas novada pašvaldības noteikto lietu nomenklatūru, dokumentu un arhīvu pārvaldības un citu normatīvo aktu prasībām. Informējam, ka Jums kā datu subjektam ir tiesības: - atsaukt piekrišanu, pieprasīt pārzinim piekļūt Jūsu, kā datu subjekta, apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu iesniedzot pamatojumu, Jūsu lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu. - iesniegt sūdzību par nelikumīgu Jūsu personas datu apstrādi skatīt Ludzas novada pašvaldības privātuma politikā: http://www.ludzasnovads.lv
2. pielikums
Ludzas novada pašvaldības domes 24.01.2024. noteikumiem Nr. 3/2024 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām" (Pielikums grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024) Ludzas novada pašvaldībai Iesniegums finansējuma pieprasījumam projekta realizācijai1. Vispārējā informācija par iesniedzēju
2. Kontaktinformācija:
* Visiem pretendentiem, kam atbalsts kvalificējas kā komercdarbības atbalsts un ir piešķirams saskaņā ar Regulu Nr. 2023/2831, pieteikumam ir jāpievieno De minimis atbalsta uzskaites sistēmā (turpmāk – sistēmā) sagatavota un apstiprināta veidlapa ar informāciju par tam piešķirto de minimis atbalstu iepriekšējo trīs gadu periodā skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas viena vienota uzņēmuma līmenī vai pieteikumā jānorāda Sistēmā aizpildītās veidlapas identifikācijas numurs 3. Vispārēja informācija par projektu:
4. Projekta realizācija
5. Projekta izmaksas (euro) 5.1. Projekta izmaksas
6. Projekta izmaksu tāme (paraugs) projekta kopējām izmaksām
Tāmē precīzi norādāmas summas – izmaksu attiecināmība, PVN Parakstot šo iesniegumu apliecinu, ka esmu iepazinies/usies ar noteikumiem par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām, apņemos tos ievērot un apliecinu ka visa sniegtā informācija ir patiesa un piekrītu datu apstrādei saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Informācija par personas datu apstrādi: - Pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000017453, adrese: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv - Personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija – elektroniskā pasta adrese: datuaizsardziba@ludzasnovads.lv - Personas datu apstrādes mērķis – izvērtēt iesniegumā norādīto informāciju un sniegt pakalpojumu atbilstoši iesnieguma iesniedzēja norādītajam lūgumam iesniegumā. - Pārzinis iegūtos personas datus neparedz nosūtīt uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju, personas dati var tikt nodoti valsts pārvaldes iestādēm, to normatīvajos aktos noteikto pienākumu veikšanai. - Personas dati tiek glabāti līdz noteiktā personas datu apstrādes mērķa sasniegšanai, saskaņā ar Ludzas novada pašvaldības noteikto lietu nomenklatūru, dokumentu un arhīvu pārvaldības un citu normatīvo aktu prasībām. Informējam, ka Jums kā datu subjektam ir tiesības: - atsaukt piekrišanu, pieprasīt pārzinim piekļūt Jūsu, kā datu subjekta, apstrādātajiem personas datiem, lūgt neprecīzo personas datu labošanu vai dzēšanu iesniedzot pamatojumu, Jūsu lūgumam, likumā noteiktajos gadījumos lūgt Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu. - iesniegt sūdzību par nelikumīgu Jūsu personas datu apstrādi skatīt Ludzas novada pašvaldības privātuma politikā: http://www.ludzasnovads.lv
3. pielikums
Ludzas novada pašvaldības domes 24.01.2024. noteikumiem Nr. 3/2024 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām" (Pielikums grozīts ar Ludzas novada domes 26.06.2024. saistošajiem noteikumiem Nr. 14/2024)
Ludzas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90000017453, juridiskā adrese: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, ________________________________ personā, kurš darbojas uz Ludzas novada pašvaldības nolikuma pamata, turpmāk tekstā – Pašvaldība, no vienas puses, un ______________________ (Pretendents), reģistrācijas Nr.____________________, juridiskā adrese: ______________________, tās valdes locekļa_______________________ personā, kurš darbojas uz ______________________ nolikuma pamata, turpmāk tekstā – Līdzfinansējuma saņēmējs, no otras puses, abi kopā turpmāk tekstā saukti – Līdzēji, katrs atsevišķi – Līdzējs, noslēdz šāda satura līgumu, turpmāk tekstā – Līgums: 1. LĪGUMA PRIEKŠMETS 1.1. Pašvaldība piešķirt Līdzfinansējuma saņēmējam līdzfinansējumu ________ EUR (________________________eiro) apmērā projekta "_______________________________________________________________". 1.2. Noslēdzot šo līgumu, Līdzfinansējuma saņēmējs apņemas veikt visas nepieciešamās darbības, lai organizētu un realizētu šī Līguma 1.1. punktā minēto Projektu līdz 20____. gada ____. ________________. 2. Līguma termiņš 2.1. Līgums stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi. 2.2. Līgums ir spēkā līdz Līdzēju saistību pilnīgai izpildei. 2.3. Līdzfinansējuma darbības termiņš ______________________________. 3. NORĒĶINU KĀRTĪBA 3.1. Pašvaldība Līguma 1.1. punktā norādīto summu pārskaita Līdzfinansējuma saņēmējam 20 (divdesmit) dienu laikā no šī līguma parakstīšanas un Līdzfinansējuma saņēmēja rēķina iesniegšanas. 3.2. Maksājums uzskatāms par paveiktu ar dienu, kad attiecīgā naudas summa pārskaitīta no Pašvaldības norēķinu konta uz Līdzfinansējuma saņēmēja norēķinu kontu. 3.3. Ja Līdzfinansējuma saņēmējs neizmanto visu Projektā paredzēto summu saskaņā ar Projekta izmaksu tāmi, tad neizmantotā Pašvaldības līdzfinansējuma summa 15 kalendāro dienu laikā no Pašvaldības rakstiska pieprasījuma jāatmaksā Pašvaldības norādītajā bankas norēķinu kontā. 3.4. Maksājums uzskatāms par veiktu ar dienu, kad attiecīgā naudas summa pārskaitīta no Līdzfinansējuma saņēmēja norēķinu konta uz Pašvaldības norēķinu kontu. 3.5. Līdzfinansējuma saņēmējs līdzfinansējumu ir tiesīgs pieprasīt pa daļām vairākos maksājumos. 4. Līdzēju PIEnākumi un tiesības 4.1. Pašvaldības pienākumi un tiesības: 4.1.1. Pašvaldība veic līdzfinansējuma pārskaitījumu Līdzfinansējuma saņēmējam Līguma 3.1. punktā noteiktajā termiņā un kārtībā; 4.1.2. Pašvaldībai ir tiesības pārbaudīt piešķirto līdzekļu izlietošanu jebkurā Līdzfinansētās darbības realizācijas posmā. Pašvaldības pārstāvim, ja tas ir nepieciešams, ir tiesības netraucēti iekļūt Līdzfinansējuma saņēmēja administratīvajās telpās un iepazīties ar grāmatvedības, finanšu un citiem dokumentiem, kas attiecas uz projekta ietvaros veiktajiem maksājumiem un citiem dokumentiem. 4.1.3. Ja šā Līguma ietvaros Pašvaldība ir piešķīrusi de minimis atbalstu, Pašvaldība nodrošina dokumentācijas uzglabāšanu ievērojot Regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no dienas, kurā saskaņā ar noteikumiem piešķirts pēdējais de minimis atbalsts. 4.2. Līdzfinansējuma saņēmēja tiesības un pienākumi: 4.2.1. Līdzfinansējuma saņēmējs no Pašvaldības saņemtos līdzekļus izlieto vienīgi Līguma 1.1. punktā norādītajam mērķim; 4.2.2. Līdzfinansējuma saņēmējs ir atbildīgs par visiem ar saņemto Līdzfinansējumu saistītiem nodokļu maksājumiem; 4.2.3. Pašvaldības piešķirtais Līdzfinansējums nedrīkst kļūt par Līdzfinansējuma saņēmēja peļņas avotu; 4.2.4. Līdzfinansējuma saņēmējs piešķirto Līdzfinansējumu nedrīkst ziedot vai dāvināt; 4.2.5. Līdzfinansējuma saņēmējam viena mēneša laikā pēc Projekta realizācijas jāiesniedz Ludzas novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā šādas atskaites par Līguma 1.1. punktā minēto projekta realizēšanu: 4.2.5.1. saturisko atskaiti par līdzfinansējuma izlietošanu; 4.2.5.2. finanšu atskaiti par visa līdzfinansējuma summas izlietojumu. 4.2.6. Līdzfinansējuma saņēmējs ir atbildīgs par Līguma 1.1. punktā noteikto finanšu līdzekļu racionālu izmantošanu. 4.2.7. Ja šā Līguma ietvaros Līdzfinansējuma saņēmējam ir piešķirts de minimis atbalsts, Līdzfinansējuma saņēmējs nodrošina dokumentācijas uzglabāšanu ievērojot Komisijas regulas Nr. 2023/2831 6. panta 3. un 7. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no līdzfinansējuma, kā de minimis atbalsta, piešķiršanas dienas. 5. SANKCIJAS, GROZĪJUMI LĪGUMĀ UN LĪGUMA IZBEIGŠANA PIRMS TERMIŅA 5.1. Līgums var tikt grozīts vai papildināts, tikai Līdzējiem savstarpēji vienojoties. Šāda vienošanās noformējama rakstveidā un no parakstīšanas brīža kļūst par Līguma neatņemamu sastāvdaļu. 5.2. Pašvaldībai ir tiesības nekavējoties vienpusēji izbeigt Līgumu, rakstiski brīdinot par to Līdzfinansējuma saņēmēju, ja Līdzfinansējuma saņēmējs neievēro Līguma noteikumus. 5.3. Līdzfinansējuma saņēmējam ir tiesības nekavējoties vienpusēji izbeigt Līgumu, rakstiski brīdinot par to Pašvaldību, līguma laušanas gadījumā Līdzfinansējuma saņēmējs atmaksā Pašvaldībai no tās saņemto līdzfinansējumu. 5.4. Līdzfinansējuma saņēmējam ir pienākums atmaksāt Pašvaldībai no tās saņemto līdzfinansējumu, kas netiek izlietots Līguma 1.1. punktā norādītajam mērķim, vai par kuru netika iesniegta 4.2.5. punktā norādītās atskaites. 5.5. Gadījumā, ja Līdzfinansējuma saņēmējs pārkāpj Regulas Nr. 2023/2831 nosacījumus, Līdzfinansējuma saņēmējam ir pienākums atmaksāt Pašvaldībai projekta ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem. 5.6. Ja Līdzfinansējuma saņēmējs darbojas arī Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, de minimis atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja Līdzfinansējuma saņēmējs nodrošina nozaru darbību nodalīšanu vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar kārtību. 5.7. Atbalstu, ko piešķir Noteikumu ietvaros, drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā, ad-hoc lēmumā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %." 6. NEPĀRVARAMAS VARAS APSTĀKĻI 6.1. Līdzēji nav atbildīgi par daļēju vai pilnīgu Līguma saistību neizpildi, ko izraisa nepārvaramas varas apstākļi, kuri nevarēja tikt paredzēti un ir iestājušies no Līdzējiem neatkarīgu apstākļu dēļ. Par nepārvaramas varas apstākļiem Līdzēji uzskata: dabas stihijas, cilvēku izraisītas katastrofas, masu nekārtības un karu. 6.2. Līdzējam, kurš atsaucas uz nepārvaramas varas apstākļiem kā saistību izpildes apgrūtinājumu vai neiespējamības apstākli, par to nekavējoties rakstveidā ir jāziņo otram Līdzējam, norādot nepārvaramas varas apstākļus, to iestāšanās laiku un iespējamo izbeigšanos. Šādā gadījumā Līdzēji lemj par Līguma tālāku izpildi. 7. PERSONU DATU AIZSARDZĪBA 7.1. Ja Līguma izpildes ietvaros tiek iegūti dokumenti vai informācija, kas satur vai var saturēt fizisko personu datus, tad Līdzējam ir tiesības apstrādāt no otra Līdzēja iegūtos fizisko personu datus tikai ar mērķi nodrošināt Līgumā noteikto saistību izpildi, ievērojot regulas "EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES REGULAS (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)", turpmāk – Regula, un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās prasības šādu datu apstrādei un aizsardzībai. 7.2. Veicot fizisko personu datu apstrādi, Pašvaldība ir atbildīga par fizisko personu datu apstrādes nodrošināšanu saskaņā ar Līgumu, Regulu un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteikto. 7.3. Pašvaldība apņemas nenodot tālāk trešajām personām no attiecīgā Līdzfinansējuma saņēmēja iegūtos fizisko personu datus, izņemot gadījumus, kad Līgumā ir noteikts citādāk vai normatīvie akti (t.sk. starptautiskie) paredz šādu datu nodošanu. 8. PĀRĒJIE NOTEIKUMI 8.1. Līdzēji strīdus, kas radušies Līguma izpildes laikā, risina sarunu ceļā. Ja Līdzēji nevar vienoties, tad strīds izskatāms tiesā saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 8.2. Visi paziņojumi, kas attiecas uz šī Līguma saistību izpildi, sūtāmi rakstveidā uz Līdzēju juridiskām adresēm, e-pasta adresēm vai e-adresēm. Adreses maiņa kļūst saistoša otram Līdzējam, kad Līdzējs, kuras adrese tiek mainīta, nosūta otram Līdzējam paziņojumu vai dokumentu, kas apstiprina adreses maiņu. 8.3. Visi papildinājumi un grozījumi šajā Līgumā ir izdarāmi rakstiski un noformējami ar atsevišķu vienošanos, kas kļūst par šī Līguma neatņemamu sastāvdaļu. 8.4. Līgumu var lauzt pirms termiņa, ja Līdzēji par to vienojas un ir atrunāta Līdzfinansējuma atmaksas kārtība. 8.5. Līdzēji ir iepazinušies ar Līgumu, piekrīt tā noteikumiem un apstiprina to ar saviem parakstiem. 8.6. Nosacījumi, kas nav atrunāti Līgumā, izskatāmi saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 8.7. Līgums ir saistošs Līdzējiem, to pilnvarotajām personām, kā arī tiesību un saistību pārņēmējiem. 8.8. Līdzfinansējuma saņēmēja kontaktpersona: vārds, uzvārds ________________________, tālruņa numurs _________________, e-pasts: _________________________. 8.9. Līgums sastādīts latviešu valodā divos eksemplāros, katrs uz 2 (divām) lapām, neieskaitot tā pielikumus, no kuriem viens eksemplārs atrodas pie Pašvaldības un otrs – pie līdzfinansējuma saņēmēja. Abiem Līguma eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks. 9. LĪDZĒJU REKVIZĪTI UN PARAKSTI
4. pielikums
Ludzas novada pašvaldības domes 24.01.2024. noteikumiem Nr. 3/2024 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām"
Līdzfinansētās darbības finansējuma sadalījums:
Parakstot šo atskaiti apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa.
______________________(Datums)
5. pielikums
Ludzas novada pašvaldības domes 24.01.2024. noteikumiem Nr. 3/2024 "Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām"
Parakstot šo atskaiti apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa.
______________________(Datums) |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Ludzas novada pašvaldības līdzfinansējumu nevalstiskajām organizācijām un reliģiskajām organizācijām
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|