Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Ministru kabineta noteikumi Nr. 726

Rīgā 2023. gada 5. decembrī (prot. Nr. 60 65. §)
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.4. specifiskā atbalsta mērķa "Sekmēt aktīvu iekļaušanu, lai veicinātu vienlīdzīgas iespējas, nediskriminēšanu un aktīvu līdzdalību, kā arī uzlabotu nodarbināmību, jo īpaši attiecībā uz nelabvēlīgā situācijā esošām grupām" 4.3.4.7. pasākuma "Nodarbināmības priekšnosacījumu nodrošināšana ieslodzītajiem, pilnveidojot resocializācijas sistēmas efektivitāti, sekmējot bijušo ieslodzīto iekļaušanos, vienlīdzīgas iespējas un aktīvu līdzdalību" īstenošanas noteikumi
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.4. specifiskā atbalsta mērķa "Sekmēt aktīvu iekļaušanu, lai veicinātu vienlīdzīgas iespējas, nediskriminēšanu un aktīvu līdzdalību, kā arī uzlabotu nodarbināmību, jo īpaši attiecībā uz nelabvēlīgā situācijā esošām grupām" 4.3.4.7. pasākumu "Nodarbināmības priekšnosacījumu nodrošināšana ieslodzītajiem, pilnveidojot resocializācijas sistēmas efektivitāti, sekmējot bijušo ieslodzīto iekļaušanos, vienlīdzīgas iespējas un aktīvu līdzdalību" (turpmāk – pasākums);

1.2. pasākuma mērķi;

1.3. pasākumam plānoto un pieejamo finansējumu;

1.4. prasības Eiropas Sociālā fonda Plus (turpmāk – ESF+) projekta (turpmāk – projekts) iesniedzējam un finansējuma saņēmējam;

1.5. atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumus;

1.6. vienkāršoto izmaksu piemērošanas nosacījumus un kārtību.

2. Pasākuma mērķis ir nodarbināmības priekšnosacījumu nodrošināšana ieslodzītajiem, pilnveidojot resocializācijas sistēmas efektivitāti, sekmējot bijušo ieslodzīto iekļaušanos, vienlīdzīgas iespējas un aktīvu līdzdalību.

3. Pasākuma mērķa grupas ir:

3.1. ieslodzītie;

3.2. ieslodzīto ģimenes locekļi un atbalsta personas;

3.3. Ieslodzījuma vietu pārvaldes nodarbinātie un brīvprātīgie;

3.4. citu valsts un pašvaldības institūciju, biedrību un nodibinājumu pārstāvji, kuru darbības joma ir saistīta ar kriminālsodu izpildi, kriminālsodu izpildes politikas plānošanu, iekļaušanās veicināšanu, palīdzības un atbalsta sniegšanu ieslodzītajiem, bijušajiem ieslodzītajiem, viņu ģimenes locekļiem un atbalsta personām, palīdzību no apreibinošām vielām un procesiem atkarīgām personām un personām, kuras cietušas no noziedzīgiem nodarījumiem, sociāli lietderīgu brīvā laika pavadīšanu sociālās atstumtības riska mērķgrupām un brīvprātīgo darba veicināšanu.

4. Pasākuma ietvaros sasniedzami šādi uzraudzības rādītāji:

4.1. līdz 2024. gada 31. decembrim – iznākuma rādītāju starpposma vērtība:

4.1.1. nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmuši atbalstu, – 1;

4.1.2. specifisko atbalstu saņēmušo personu skaits: ieslodzītie, viņu ģimenes locekļu un atbalsta personas – 300;

4.2. līdz 2029. gada 31. decembrim – iznākuma rādītāju vērtība:

4.2.1. nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmuši atbalstu, – 1;

4.2.2. specifisko atbalstu saņēmušo personu skaits: ieslodzītie, viņu ģimenes locekļu un atbalsta personas – 3000;

4.3. līdz 2029. gada 31. decembrim – rezultāta rādītāja vērtība: ieslodzītie, kuriem veicināta nodarbināmība, – 1680 personas.

5. Pasākumu īsteno ierobežotas projekta iesnieguma atlases veidā.

6. ESF+ finansējumu pasākuma ietvaros piešķir granta veidā.

7. Pasākuma ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas pilda Tieslietu ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde).

8. Pasākuma ietvaros plānotais kopējais finansējums ar elastības finansējumu ir 3 371 251 euro (no tā elastības finansējums – 531 900 euro), tai skaitā ESF+ finansējums 2 865 563 euro (no tā elastības finansējums – 452 115 euro) un valsts budžeta līdzfinansējums 505 688 euro (no tā elastības finansējums – 79 785 euro):

8.1. projekta iesniegumā pasākuma īstenošanai kopējo pasākumā pieejamo finansējumu plāno ne vairāk kā 2 839 351 euro apmērā, tai skaitā finansējumu ESF+ 2 413 448 euro apmērā un valsts budžeta līdzfinansējumu 425 903 euro apmērā;

8.2. atbildīgā iestāde no 2026. gada 1. janvāra pēc Eiropas Komisijas lēmuma par vidusposma pārskatu var ierosināt palielināt specifiskajam atbalstam pieejamo kopējo attiecināmo finansējumu līdz šo noteikumu 8. punkta ievaddaļā minētajam plānotajam kopējam finansējuma apmēram.

9. Maksimālais attiecināmais ESF+ finansējuma apmērs nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējā attiecināmā finansējuma.

10. Pasākuma ietvaros izmaksas ir attiecināmas, ja tās atbilst šajos noteikumos minētajām izmaksu pozīcijām un ir radušās ne agrāk kā pēc vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas.

II. Prasības projekta iesniedzējam un finansējuma saņēmējam

11. Projekta iesniedzējs pasākuma ietvaros ir Ieslodzījuma vietu pārvalde – tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku apcietinājuma kā drošības līdzekļa un brīvības atņemšanas kā kriminālsoda izpildes jomā.

12. Projekta iesniedzējs saskaņā ar projekta iesnieguma atlases nolikumu sagatavo projekta iesniegumu un iesniedz to sadarbības iestādē, izmantojot Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu. Kad projekta iesniegums ir apstiprināts un ar sadarbības iestādi ir noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu, projekta iesniedzējs kļūst par finansējuma saņēmēju.

13. Finansējuma saņēmējs nodrošina nepārklāšanās principu ar citiem valsts un ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem un dubultā finansējuma neiestāšanos.

III. Atbalstāmās darbības un izmaksas

14. Pasākuma ietvaros ir atbalstāmas šādas darbības:

14.1. specializētu riska un vajadzību novērtējuma instrumentu un resocializācijas programmu (piemēram, nepilngadīgajiem ar atkarību, ekonomiskajiem noziedzniekiem, kibernoziedzniekiem) izstrāde vai ieguve un ieviešana, rīku un programmu aprobēšana un validēšana, esošo riska un vajadzību novērtējuma instrumentu un resocializācijas programmu efektivitātes izpēte, validēšana un aprobācija, drošības risku izvērtējuma instrumenta izstrāde vai ieguve;

14.2. resocializācijas darba un kriminālsodu izpildes efektivitātes mērījumu sistēmas ieviešana (tai skaitā pētījumi);

14.3. speciālistu konsultācijas, jaunu atbalsta pasākumu (tai skaitā informatīvu pasākumu) izstrāde un īstenošana ieslodzītajiem, viņu ģimenes locekļiem un atbalsta personām;

14.4. Ieslodzījuma vietu pārvaldes nodarbināto un brīvprātīgo kapacitātes celšana, profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanas un profesionālās noturības veicināšanas pasākumi (piemēram, supervīzijas, koučings un ikgadējās konferences, e-mācību attīstība);

14.5. starpinstitūciju sadarbības pilnveidošanas pasākumi un apmācības iesaistīto institūciju un NVO pārstāvjiem;

14.6. sabiedrības informēšana, izglītojoši pasākumi un sociālās kampaņas (piemēram, par noziedzīgās uzvedības riskiem, par ieslodzīto personības īpatnībām, par kriminālsoda izpildes laikā veicamo resocializācijas darbu un starpinstitucionālo sadarbību);

14.7. e-mācību procesa pilnveide;

14.8. informācijas tehnoloģiju attīstība;

14.9. projekta vadības un projekta īstenošanas nodrošināšana;

14.10. komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšana.

15. Pasākuma ietvaros plāno šādas attiecināmās izmaksas:

15.1. tiešās attiecināmās izmaksas;

15.2. netiešās attiecināmās izmaksas.

16. Šo noteikumu 15.1. apakšpunktā minētās tiešās attiecināmās izmaksas ietver šādas izmaksu pozīcijas:

16.1. personāla atlīdzības izmaksas (t. i., projekta vadības un projekta īstenošanas personāla izmaksas) šo noteikumu 14. punktā minēto darbību īstenošanai. Izmaksas ir attiecināmas atbilstoši atbildīgās iestādes apstiprinātajai vienas vienības izmaksu metodikai, kas saskaņota ar vadošo iestādi;

16.2. pārējās projekta īstenošanas izmaksas:

16.2.1. pakalpojumu un iepirkumu līgumu izmaksas šo noteikumu 14. punktā minēto atbalstāmo darbību (izņemot šo noteikumu 14.9. apakšpunktā ​​​​​​​minētās darbības) īstenošanai;

16.2.2. komandējumu izmaksas:

16.2.2.1. iekšzemes komandējumu, mācību, darba (dienesta) braucienu izmaksas projekta vadības un projekta īstenošanas personālam šo noteikumu 14.1., 14.2., 14.3., 14.4., 14.5., 14.6. un 14.9. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai, piemērojot vadošās iestādes izstrādātās vienas vienības izmaksu metodikas "Vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodika iekšzemes komandējumu izmaksām darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" un Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam īstenošanai" un "Vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodika 1 km izmaksām darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" un Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam īstenošanai";

16.2.2.2. ārvalstu komandējumu izmaksas projekta vadītājam un projekta īstenošanas personālam šo noteikumu 14.1., 14.2., 14.3., 14.4., 14.6. un 14.9. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai. Ārvalstu komandējumu izmaksas aprēķina un atlīdzina atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumi;

16.2.3. darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ir attiecināmas projekta vadības un projekta īstenošanas personālam jaunu darba vietu radīšanai vai esošu darba vietu aprīkojuma atjaunošanai, uzturēšanai un remontam ne vairāk kā 3000 euro apmērā vienai darba vietai visā projekta īstenošanas laikā (ja projekta vadības un projekta īstenošanas personāls ir nodarbināts pilnu darba laiku, darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ir attiecināmas 100 procentu apmērā; ja projekta vadības un īstenošanas personāls ir nodarbināts nepilnu darba laiku, darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ir attiecināmas, ņemot vērā attiecīgā darba laika proporciju; ja projekta vadības un projekta īstenošanas personāls ir nodarbināts daļlaiku, darba vietas aprīkojuma iegādes vai nomas izmaksas ir attiecināmas, ņemot vērā darbinieka iesaistes periodu projektā pret projekta kopējo īstenošanas ilgumu, kā arī daļlaika proporciju darbam projektā šo noteikumu 14.9. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai);

16.2.4. transporta izmaksas šo noteikumu 14. punktā minēto atbalstāmo darbību (izņemot šo noteikumu 14.7., 14.8. ​​​​​​​un 14.10. apakšpunktā ​​​​​​​minētās darbības)  īstenošanai, piemērojot vadošās iestādes izstrādāto vienas vienības izmaksu metodiku "Vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķina un piemērošanas metodika 1 km izmaksām darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" un Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam īstenošanai";

16.2.5. telpu, materiāltehnisko līdzekļu un aprīkojuma īres vai nomas izmaksas šo noteikumu 14. punktā minēto atbalstāmo darbību (izņemot šo noteikumu 14.2., 14.5., 14.7., 14.8., 14.9. ​​​​​​​un 14.10. apakšpunktā ​​​​​​​minētās darbības) īstenošanai;

16.2.6. grāmatu, izglītojošu materiālu, iekārtu un inventāra (tai skaitā palīgmateriālu) izmaksas 50–500 euro apmērā par vienību šo noteikumu 14. punktā minēto atbalstāmo darbību (izņemot šo noteikumu 14.7., 14.8., 14.9. ​​​​​​​un 14.10. apakšpunktā ​​​​​​​minētās darbības) īstenošanai;

16.2.7. komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas izmaksas šo noteikumu 14.10. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai;

16.2.8. materiāltehniskā nodrošinājuma un pamatlīdzekļu iegādes izmaksas šo noteikumu 14. punktā minēto atbalstāmo darbību (izņemot šo noteikumu 14.2., 14.7., 14.9. ​​​​​​​un 14.10. apakšpunktā ​​​​​​​minētās darbības) īstenošanai, ja iegāde ir izdevīgāka nekā materiāltehniskā nodrošinājuma īres vai nomas izmaksas projekta īstenošanas laikā;

16.2.9. izmaksas horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" darbību īstenošanai.

17. Pasākuma atbalstāmo darbību ietvaros ir attiecināms pievienotās vērtības nodoklis atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai (turpmāk – regula 2021/1060), 64. panta 1. punkta "c" apakšpunkta nosacījumiem.

18. Pasākuma īstenošanā tiek piemērota netiešo izmaksu vienotā likme kā viena izmaksu pozīcija 15 procentu apmērā no šo noteikumu 16.1. apakšpunktā minētajām personāla izmaksām.

19. Ja projekta īstenošanas laikā vadošā iestāde izstrādā horizontālo vienkāršoto izmaksu metodiku vai atbildīgā iestāde izstrādā metodiku kādām no šo noteikumu 16.2. apakšpunktā minētajām izmaksām, tām piemēro vadošās vai atbildīgās iestādes izstrādāto metodiku.

IV. Projekta īstenošanas nosacījumi

20. Sadarbības iestāde lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu pieņem divu mēnešu laikā pēc projekta iesnieguma iesniegšanas beigu datuma.

21. Projekta iesnieguma vērtēšanā piedalās divi atbildīgās iestādes pārstāvji, viens Labklājības ministrijas pārstāvis, viens Tieslietu ministrijas pārstāvis kā nozares pārstāvis un sadarbības iestādes pārstāvji, bet vadošās iestādes pārstāvis, ja nepieciešams, var piedalīties novērotāja statusā.

22. Īstenojot projektu, finansējuma saņēmējs:

22.1. nodrošina komunikācijas un vizuālās identitātes pasākumus saskaņā ar regulas 2021/1060 47. un 50. pantu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, kā arī Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām;

22.2. uzkrāj informāciju par atbalstu saņēmušajām šo noteikumu 3.1. un 3.2. apakšpunktā ​​​​​​​minētajām personām atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) Nr. 2021/1057, ar ko izveido Eiropas Sociālo fondu Plus (ESF+) un atceļ Regulu (ES) Nr.  1296/2013, 1. pielikumam un reizi gadā iesniedz sadarbības iestādē apkopotus datus par ESF+ kopējiem tūlītējiem rezultāta rādītājiem saskaņā ar Ministru kabineta 2023. gada 21. marta noteikumu Nr. 135 "Eiropas Savienības fondu projektu pārbaužu veikšanas kārtība 2021.–2027. gada plānošanas periodā" 1. pielikumu. Dati tiek uzglabāti atbilstoši termiņam, ko nosaka vienošanās par projekta īstenošanu;

22.3. veicot pētījumus, lai pilnveidotu resocializācijas sistēmas efektivitāti, kā arī analizējot esošos riska un vajadzību novērtēšanas instrumentus un īstenotās resocializācijas programmas, ir tiesīgs iegūt informāciju (tai skaitā personas datus) no Valsts probācijas dienesta par Valsts probācijas dienesta esošajiem un bijušajiem klientiem, kā arī informāciju (tai skaitā personas datus) no Iekšlietu ministrijas Informācijas centra par esošo un bijušo ieslodzīto sodāmību;

22.4. nodrošina horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" vispārīgās un specifiskās darbības, kas veicina vienlīdzību, iekļaušanu, nediskrimināciju un pamattiesību ievērošanu, īpaši saistībā ar resocializācijas darba un resocializācijas pakalpojumu sniegšanas jomā strādājošo izpratnes un informētības paaugstināšanas pasākumu īstenošanu, lai novērstu diskrimināciju invaliditātes, vecuma, dzimuma, etniskās piederības un citu pazīmju dēļ un ievērotu vienlīdzīgu iespēju principus, tostarp uzkrāj datus par horizontālā principa rādītājiem un ziņo tos sadarbības iestādei;

22.5. šo noteikumu 4.1.2. un 4.2.2. apakšpunktā ​​​​​​​minētajā iznākuma rādītājā iekļauj šo noteikumu 14.1. ​​​​​​​un 14.3. apakšpunktā ​​​​​​​minētajās projekta darbībās iesaistītos dalībniekus (ieslodzītos, viņu ģimenes locekļus un atbalsta personas). Dati tiek uzglabāti atbilstoši termiņam, ko nosaka vienošanās par projekta īstenošanu;

22.6. projekta ietvaros nepieciešamos ārpakalpojumus iepērk, ievērojot normatīvos aktus publisko iepirkumu jomā, īstenojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu procedūru un, ja attiecināms, īsteno sociāli atbildīgu iepirkumu un inovāciju publisko iepirkumu;

22.7. savā tīmekļvietnē ne retāk kā reizi sešos mēnešos ievieto aktuālu informāciju par projekta īstenošanu;

22.8. pēc projekta īstenošanas beigām nodrošina, ka šo noteikumu 16.2.8. apakšpunktā minētie materiāltehniskie līdzekļi, kas iegādāti projekta ietvaros, ir finansējuma saņēmēja īpašumā, ievērojot pamatlīdzekļu nolietojuma normas un lietošanas nosacījumus atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā budžeta iestādes kārto grāmatvedības uzskaiti;

22.9. izstrādā kārtību, kādā pārliecinās par interešu konflikta, krāpšanas un korupcijas risku neesību (ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. pantu), kā arī izstrādā un paraksta apliecinājumu par interešu konflikta neesību.

23. Lai uzraudzītu projekta īstenošanu, finansējuma saņēmējs mēneša laikā pēc vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas izveido projekta uzraudzības komiteju. Projekta uzraudzības komitejā piedalās finansējuma saņēmēja pārstāvji un divi atbildīgās iestādes pārstāvji. Sadarbības iestāde un Tieslietu ministrija kā nozares ministrija var deleģēt pārstāvjus projekta uzraudzības komitejā novērotāju statusā. Pēc projekta uzraudzības komitejas priekšsēdētāja uzaicinājuma sēdē var piedalīties arī citu valsts institūciju amatpersonas un darbinieki, nevalstisko organizāciju pārstāvji, eksperti un citi speciālisti bez balsstiesībām.

24. Finansējuma saņēmējs izstrādā, saskaņo ar atbildīgo iestādi un apstiprina projekta uzraudzības komitejas nolikumu, kurā detalizēti norāda projekta uzraudzības komitejas personālsastāvu, tā funkcijas, tiesības un pienākumus.

25. Projekta uzraudzības komitejas sēdes rīko atbilstoši nepieciešamībai, bet ne retāk kā reizi trijos mēnešos. Atbildīgā iestāde, ja nepieciešams, var pieprasīt finansējuma saņēmējam sasaukt projekta uzraudzības komitejas ārkārtas sēdi, kā arī ierosināt jautājumu izskatīšanu projekta uzraudzības komitejas sēdē.

26. Finansējuma saņēmējs projekta īstenošanas gaitā elektroniski informē atbildīgo iestādi par visām ar projektu saistītajām izmaiņām un aktualitātēm.

27. Finansējuma saņēmējs nodrošina, ka projekta īstenošanas laikā tiks nodrošināta principa "Nenodarīt būtisku kaitējumu" ievērošana, paredzot atbilstošas prasības līgumos ar piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem (ja attiecināms).

28. Pasākuma ietvaros projektu īsteno saskaņā ar vienošanos par projekta īstenošanu, bet ne ilgāk kā līdz 2029. gada 31. decembrim.

29. Projekta īstenošanas vieta ir Latvijas Republika.

Ministru prezidente E. Siliņa

Tieslietu ministre I. Lībiņa-Egnere
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.4. specifiskā atbalsta .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Atbildīgā iestāde: Tieslietu ministrija Veids: noteikumi Numurs: 726Pieņemts: 05.12.2023.Stājas spēkā: 08.12.2023.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 237, 07.12.2023. OP numurs: 2023/237.30
Saistītie dokumenti
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Politikas plānošanas dokumenti
  • Citi saistītie dokumenti
348016
08.12.2023
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"