Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 2023/27
2023. gada 29. jūnijā Par Dienvidkurzemes novada pašvaldības līdzfinansējumu kultūras pieminekļu saglabāšanai Dienvidkurzemes novadā
Apstiprināti ar Dienvidkurzemes novada pašvaldības
29.06.2023. sēdes lēmumu Nr. 621 (prot. Nr. 9 80. §) Izdoti saskaņā ar likuma "Par kultūras pieminekļu aizsardzību" 24. panta otro daļu un Pašvaldību likuma 44. panta pirmo daļu 1. Saistošo noteikumu (turpmāk – Noteikumi) mērķis ir nodrošināt Dienvidkurzemes novada pašvaldības (turpmāk pašvaldība) pilsētu: Aizputes pilsētas vēsturiskā centra (Valsts nozīmes pilsētbūvniecības piemineklis, valsts aizsardzības Nr. 7437), Durbes pilsētas vēsturiskā centra (Valsts nozīmes pilsētbūvniecības piemineklis, valsts aizsardzības Nr. 7438), Grobiņas pilsētas vēsturiskā centra (Valsts nozīmes pilsētbūvniecības piemineklis, valsts aizsardzības Nr. 7439) un Dienvidkurzemes novada teritorijā esošu ēku (dzīvokļu) un būvju, kuras iekļautas valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā, saglabāšanu sabiedrības interesēs, nodrošināt aizsargājamo kultūras pieminekļu reģenerāciju un attīstību sabiedrības vajadzību un tūrisma attīstības kontekstā. 2. Noteikumi nosaka kārtību kādā pašvaldība piešķir līdzfinansējumu valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā iekļautu ēku (dzīvokļu) un būvju restaurācijai un konservācijai, ievērojot to pieejamību sabiedrības apskatei. 3. Uz šajos noteikumos noteikto pašvaldības līdzfinansējumu var pretendēt ēkas, būves: 3.1. Pilsētbūvniecības pieminekļos Aizputes pilsētas vēsturiskajā centrā, Durbes pilsētas vēsturiskajā centrā, Grobiņas pilsētas vēsturiskajā centrā; 3.2. Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā un ir valsts, reģiona vai vietējās nozīmes arhitektūras, industriālais, vēstures un mākslas piemineklis. 4. Ēkām un būvēm, kuras atrodas 3.1. punktā noteiktajā teritorijā ir jāatbilst šādiem kritērijiem: 4.1. Arhitektoniski un vēsturiski vērtīgas ēkas vai būves detaļas ir sliktā tehniskā stāvoklī un to saglabāšana ir apdraudēta; 4.2. ēkas fasādei ir nepieciešama restaurācija, priekšroku dodot vēsturiskai un arhitektoniski vērtīgai apbūvei; 4.3. ēkas vēsturiskajam jumta segumam ir nepieciešama restaurācija; 4.4. vēsturisko ēku (dzīvokļu) nesošajām konstrukcijām ir nepieciešama restaurācija vai pastiprināšana; 4.5. oriģināliem būvgaldniecības izstrādājumiem nepieciešama restaurācija vai konservācija; 4.6. neatbilstošus un arhitektoniski mazvērtīgus būvgaldniecības izstrādājumus nepieciešams aizvietot ar stilistiski un ēkas būvniecības periodam tehnoloģiski atbilstošiem analogiem. 5. Vēsturiska fasādes būvgaldniecības izstrādājuma komplektā, kas pretendē uz pašvaldības līdzfinansējumu restaurācijai vai remontam, var ietilpt detaļas, kas nav autentiskas, piemēram, furnitūra – eņģes, rokturi, uzstūreņi u.c., ja izstrādājums ir stilistiski iederīgs un pamatots arhitektoniski mākslinieciskās izpētes slēdzienā. Ja ir stilistiski neatbilstošas detaļas, jāparedz to nomaiņa pret vēsturiski un stilistiski atbilstošām detaļām. 6. Restaurācija vai konservācija veicama saglabājot oriģinālo detaļu izstrādājumu substanci, apdares tehnoloģiju un atjaunojot funkcionalitāti, piemēram, logu slēģiem un to furnitūrai pēc restaurācijas jābūt darba kārtībā – jāfunkcionē. 7. Restaurācija veicama pilnībā vai daļēji salabojot būves dzīves laikmeta uzslāņojumus, kas nekonfliktē ar būves kopējo raksturu, fasādes stilistiku un ir pēc funkcijas atbilstoši kalpošanas mērķim, saskaņā ar Arhitektoniski māksliniecisko izpēti vai inventarizāciju (turpmāk – AMI). 8. Pašvaldības līdzfinansējuma saņēmējiem, līdzfinansējuma līguma atrunātajā kārtībā jānodrošina objekta pieejamību publiskai apskatei. 9. Pieteikuma iesniedzējs ir fiziska vai juridiska persona (izņemot publisko tiesību juridiskā persona vai atvasināta publiska persona), kura ir kultūras pieminekļa īpašnieks (valdītājs) (turpmāk – Pretendents), kurai uz pieteikuma iesniegšanas brīdi: 9.1. nav pasludināts maksātnespējas process; 9.2. nav nekustamā īpašuma nodokļa parāds par tā īpašumā (valdījumā) esošo nekustamo īpašumu, kas atrodas Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā. 10. Ja kultūras pieminekļa statuss piešķirts daudzdzīvokļu dzīvojamajai mājai, kura ir sadalīta dzīvokļu īpašumos, tad Pretendents ir attiecīgās daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku kopība un uz to nav attiecināmas noteikumu 9. punkta prasības. 11. Pretendents iesniedz pašvaldībā pieteikumu līdzfinansējuma saņemšanai. Pieteikumā iekļaujami šādi dokumenti: 11.1. pieteikuma forma (Pielikums Nr. 1); 11.2. Pašvaldības līdzfinansējumam piesakāmā objekta aprakstu un fotogrāfijas, kas raksturo veicamo darbu un risināmo problēmu apjomu un specifiku, norādīt vai ir izstrādāta būvniecības dokumentācija, restaurācijas darbu metodika un vai ir saņemts Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes (turpmāk – NKMP) saskaņojums; 11.3. restaurācijas vai konservācijas būvdarbu izmaksu tāme, izstrādāta saskaņā ar Latvijas būvnormatīvu LBN 501-17 "Būvizmaksu noteikšanas kārtība". 11.4. atsevišķu būvgaldniecības elementu un ēkas būvizstrādājumu restaurācijas gadījumā darbu tāmi brīvā veidā, norādot materiālu, darbaspēka un nodokļu izmaksas, atbilstoši restaurācijas metodikā noteiktajiem darbu veidiem. 11.5. Ja Pretendents ir daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas dzīvokļu īpašnieku kopība, pieteikumam pievieno dzīvokļu īpašnieku kopības lēmumu, kurā dzīvokļu īpašnieki ir vienojušies par kultūras pieminekļa saglabāšanas veidu, plānotajām izmaksām un kārtību, objekta pieejamību sabiedrības apskatei un norādījuši personu, kura ir tiesīga iesniegt pieteikumu un slēgt līgumu ar pašvaldību par līdzfinansējuma piešķiršanu, kā arī veikt citas ar līdzfinansējuma saņemšanu saistītās darbības. 11.6. uzskaites veidlapas par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta piešķiršanai atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumu Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" 1. pielikumam. Pretendentam jāiesniedz informācija par sistēmā izveidotās un apstiprinātās pretendenta veidlapas identifikācijas numuru, ja līdzfinansējums kultūras pieminekļu saglabāšanai tiek sniegts kā atbalsts, kas kvalificējams kā komercdarbības atbalsts. 11.7. Papildus nepieciešams iesniegt Pretendenta rīcībā esošus izpētes materiālus, vēsturiskās fotogrāfijas, vēsturiskos dokumentus, un īsu aprakstu par plānoto ēkas izmantošanu, pēc darbu pabeigšanas. Pretendentam pieteikumā jānorāda paredzētais restaurācijas darbu veikšanas termiņš. 12. Darbu izmaksas, kas nepieciešamas kultūras pieminekļa saglabāšanas pasākumu īstenošanai, jāparedz ar mazāko finanšu līdzekļu izlietojumu, ievērojot lietderības principu. 13. Uz līdzfinansējuma saņemšanu var tikt pieteikti vienas ēkas vairāki restaurējami elementi. Katra elementa, restaurācijas izmaksas norādāmas atsevišķi. 14. Pretendentam jāparedz finansējums no saviem līdzekļiem ne mazāk kā 50 % no attiecīgo veicamo darbu izmaksu tāmes. 15. Pozitīva lēmuma gadījumā pašvaldības līdzfinansējumu piešķir 50 % apmērā, bet ne vairāk kā 5000 EUR gadā – restaurācijas būvdarbiem un ne vairāk kā 2500 EUR gadā – citiem darbiem (būvdetaļu restaurācijai, būvniecības dokumentācijas un AMI izstrādei kā arī būvju konservācijai.). 17. Līdzfinansējums tiek piešķirts konkursa veidā, ko organizē un izsludina Dienvidkurzemes novada pašvaldības Attīstības un uzņēmējdarbības daļa. 18. Līdzfinansējums tiek piešķirts vismaz vienu reizi kalendārā gada laikā, ņemot vērā pašvaldības gadskārtējā budžetā šim mērķim paredzēto līdzekļu apjomu. Ja gadskārtējā konkursa izsludināšanas kārtā netiek izlietoti visi pašvaldības budžetā paredzētie finanšu līdzekļi, var tikt izsludināts atkārtots konkurss tā paša kalendārā gada ietvaros. 19. Paziņojums par konkursa izsludināšanu un noteikumi tā saņemšanai tiek publicēti Pašvaldības informatīvajā izdevumā "Dienvidkurzeme" un Pašvaldības tīmekļvietnē www.dkn.lv. Ja paziņojumā noteiktā termiņā nepiesakās neviens pretendents, pašvaldība paziņojumu publicē atkārtoti. 20. Pieteikumu par līdzfinansējuma piešķiršanu izvērtē ar Dienvidkurzemes novada pašvaldības priekšsēdētāja rīkojumu izveidota Izvērtēšanas komisija (turpmāk – Komisija), ne mazāk kā trīs locekļu sastāvā. Komisija pie izvērtēšanas ir tiesīga piesaistīt nozares ekspertus. 21. Komisijas sēdes tiek protokolētas. Protokolus paraksta visi komisijas sēdē piedalījušies Komisijas locekļi. 22. Ja Komisija Pretendenta iesniegtajos dokumentos konstatē nepilnības, tai ir tiesības pieprasīt iesniedzējām 10 (desmit) darba dienu laikā iesniegt precizējumus vai paskaidrojumus. Komisija noraida pieteikumu, ja tiek konstatēta tā neatbilstība šajos Noteikumos noteiktajām prasībām un 10 (desmit) darba dienu laikā pēc pieprasījuma nosūtīšanas nav novērstas pieteikuma nepilnības. 23. Pirms katra konkrēta iesniegtā pieteikuma izvērtēšanas Komisijas locekļi informē vai nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka konkrētā persona varētu būt ieinteresēta kāda pieteikuma pārnostatīšanai pār citiem pieteikumiem personiskas ieinteresētības dēļ. Attiecīgi, pārējie komisijas locekļi tiek informēti vai ir tādi apstākļi, kuru dēļ veidojas interešu konflikts. Ja tiek konstatēts, ka attiecīgais Komisijas loceklis, viņa ģimenes locekļi vai tuvi darījumu partneri gūtu materiālu labumu pieteikuma apstiprināšanas gadījumā, konkrētais Komisijas loceklis attiecīgā pieteikuma izvērtēšanā nepiedalās, par ko tiek izdarīta atzīme komisijas sēdēs protokolā. 24. Komisija pieteikumus pārbauda un vērtē to iesniegšanas secībā. Vērtēšana tiek veikta pārbaudot: 24.1. atbilstību Noteikumos izvirzītajām prasībām; 24.2. pieteikumā iekļauto izmaksu pamatotību un to vai pieprasītais līdzfinansējuma apmērs nepārsniedz Noteikumos noteikto līdzfinansējuma proporciju no kopējām izmaksām un tā maksimālo apmēru. Ja Komisijai rodas šaubas par atbalstāmo izmaksu atbilstību vidējā tirgus cenām, tā var pieprasīt pieteikuma iesniedzējām papildus skaidrojumu vai citu papildu informāciju, kas pamato izmaksu aprēķinu. Ja izmaksu atbilstība vidējām tirgus cenām netiek pierādīta, Komisija var rosināt samazināt piešķiramā līdzfinansējuma apmēru. 25. Pieteikumus, kuri izturējuši vispārējo atbilstības pārbaudi, katrs komisijas loceklis vērtē individuāli, piešķirot punktus atbilstoši noteikumu Pielikumam Nr. 2 "Pieteikuma kvalitatīvo rādītāju izvērtēšanas anketa". 26. Pēc pieteikuma individuālās izvērtēšanas Komisija saskaita punktus un ierindo pieteikumu rezultātus pēc piešķirto punktu skaita. Vienādu punktu skaita gadījumā priekšroka tiek dota pieteikumam (iem) ar lielāku pašfinansējuma apmēru, piešķirot papildus punktu. 27. Komisija piešķir finansējumu tiem pieteikumiem, kuri saņēmuši vislielāko punktu skaitu, esošā budžeta ietvaros. 28. Attiecībā uz pieteikumiem, komisija pieņem vienu no šādiem lēmumiem: 28.1. apstiprina pieteikumu un piešķir līdzfinansējumu; 28.2. apstiprina pieteikumu ar nosacījumu un piešķir līdzfinansējumu; 28.3. noraida pieteikumu, sniedzot pamatojumu šādam lēmumam. 29. Pēc lēmuma pieņemšanas par līdzfinansējuma piešķiršanu, 20 (divdesmit) darba dienu laikā Pašvaldība sagatavo un piedāvā Pretendentam slēgt līgumu par līdzfinansējuma saņemšanas kārtību. 30. Līdzfinansējuma saņēmējs pēc finansējuma izlietošanas sagatavo un iesniedz Pašvaldībai finanšu pārskatu atbilstoši Noteikumu Pielikumam Nr. 3, ko iesniedz 1 (viena) mēneša laikā par pašvaldības piešķirtā finansējuma apmēra izlietojumu (Finanšu pārskats), kopā ar maksājumu apliecinošiem dokumentiem. Izmaksas ir apliecināmas ar attaisnojuma dokumentiem, kuri ir noformējami atbilstoši grāmatvedību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām (Izpildes, pieņemšanas-nodošanas akti, rēķini vai pavadzīmes, maksājuma uzdevumi). 31. Kopā ar Finanšu pārskatu finansējuma saņēmējs iesniedz arī pieteikuma satura pārskatu atbilstoši Noteikumu Pielikumam Nr. 4, kopā ar fotogrāfijām. 32. Pēc būvdarbu pabeigšanas būvniecības likumdošanas noteiktajā kārtībā Pretendents iesniedz Komisijai Dienvidkurzemes novada Būvvaldes izsniegtu Aktu par būves pieņemšanu ekspluatācijā vai Paskaidrojuma rakstā veiktu atzīmi par būvdarbu pabeigšanu, vai Atzinumu par izpildītiem darbiem. 33. Dienvidkurzemes novada Būvvaldes pozitīva lēmuma gadījumā pašvaldība izmaksā piešķirto līdzfinansējumu, bet negatīva atzinuma gadījumā atceļ lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu. 34. Izmaksas ir atbalstāmas, ja tās tieši ir nepieciešamas un paredzētas apstiprinātajā pieteikumā un tiek veiktas, ievērojot finanšu vadības, ekonomiskuma un efektivitātes principus. Aprēķinot pašvaldības līdzfinansējuma apmēru, tiek ņemtas vērā tikai šādas atbalstāmās izmaksas: 34.1. kultūras pieminekļa vai tā daļas konservācijas vai restaurācijas būvprojekta vai tam pielīdzināma dokumenta, AMI izstrādes un autoruzraudzības izmaksas; 34.2. kultūras pieminekļa būvamatniecības izstrādājumu (ēku (dzīvokļu) oriģinālie logi un durvis, kā arī oriģinālās dekoratīvās un funkcionālās būvdetaļas no koka vai cita materiāla) restaurācijas dokumentācijas sagatavošanas izmaksas; 34.3. kultūras pieminekļa vai tā daļas restaurācijas vai konservācijas būvdarbu izmaksas; 34.4. kultūras pieminekļa būvamatniecības izstrādājumu restaurācijas izmaksas vai analogu būvamatniecības izstrādājumu izgatavošanas izmaksas. 34.5. kultūras pieminekļa vai tā daļas restaurācijas vai konservācijas būvdarbu būvuzraudzības izmaksas, būvdarbu arheoloģiskās uzraudzības pakalpojumu izmaksas; 34.6. materiālu iegāde, kas nepieciešama objekta restaurācijai vai konservācijai; 34.7. speciālā aprīkojuma īres izmaksas restaurācijas vai konservācijas darbu veikšanai (pacēlājs, sastatnes un tml.); 34.8. nodokļu un nodevu maksājumu, kas tieši saistīti ar līdzfinansēto pieteikumu, ja projekta Pretendents tos nevar atgūt, ievērojot normatīvajos tiesību aktos par nodokļiem un nodevām noteikto kārtību; 34.9. pieteikuma īstenošanā iesaistītā personāla atlīdzības izmaksas uz uzņēmuma vai pakalpojuma līguma pamata par konkrēta darba veikšanu /darba rezultāta sasniegšanu. 35. Par neatbalstāmām izmaksām pieteikumā tiek uzskatītas: 35.1. izmaksas, kas saistītas ar projekta iesnieguma sagatavošanu, tajā skaitā pieteikuma veidlapas aizpildīšana, pieteikuma sagatavošana, konsultācijas, būvatļaujas saņemšanas izmaksas; 35.2. vadības un administrēšanas izmaksas; 35.3. samaksu par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, procentu maksājumus, soda procentus, maksājumus par naudas pārskaitījumiem, komisijas naudu, izmaksu sadārdzinājumus, zaudējumus sakarā ar valūtas maiņu un citus tiešos vai netiešos finansiālos izdevumus; 35.4. izmaksas, kas radušās pirms līdzfinansējuma līguma noslēgšanas. VI. DE MINIMIS ATBALSTA NOSACĪJUMI SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS VEICĒJIEM, KAS PRETENDĒ UZ LĪDZFINANSĒJUMA SAŅEMŠANU
36. Ēku (dzīvokļu) īpašniekiem, kuri ēku (dzīvokli) izmanto saimnieciskās darbības veikšanai un kuriem atbalsts (līdzfinansējums) kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, pašvaldības līdzfinansējuma daļa kultūras pieminekļu saglabāšanai Dienvidkurzemes novadā tiek piešķirta saskaņā ar Regulas Nr. 1407/2013 nosacījumiem, Regulas Nr. 1407/2013 7. panta 4. punkta un 8. pantā minēto termiņu un ievērojot MKN Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem noteikto kārtību." 37. Gadījumā, ja ēka (dzīvoklis) tiek izmantota saimnieciskās darbības veikšanai un atbalsts (līdzfinansējums) tam kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, pretendents, iesniedzot Pašvaldībai pieteikumu līdzfinansējuma saņemšanai, pieteikumam pievieno ēkas (dzīvokļa) īpašnieka de minimis sistēmā izveidotās un apstiprinātās pretendenta veidlapas identifikācijas numuru. 38. Pēc pretendenta veidlapas pārbaudīšanas un lēmuma pieņemšanas vienas darba dienas laikā reģistrē de minimis atbalsta uzskaites sistēmā informāciju par piešķirto atbalstu. 39. Ja atbalsts tiek sniegts kultūras pieminekļa saglabāšanai īpašumā, kura daļā tiek veikta saimnieciskā darbība, vai kultūras pieminekļa saglabāšanai daudzdzīvokļu mājā, kuras kādā no dzīvokļiem tiek veikta saimnieciskā darbība, šo noteikumu 36. punktā norādītajām personām, piesakoties de minimis atbalstam, ir tiesības norādīt, ka proporcionāli šīs personas īpašuma vai kopīpašuma daļai kultūras pieminekļa saglabāšanas izmaksas ir uzskatāmas par neattiecināmām un tiek segtas no citiem privātiem līdzekļiem bez valsts vai pašvaldības atbalsta, proporcionāli samazinot pašvaldības piešķirtā atbalsta (līdzfinansējuma) daļu. 40. De minimis atbalsts netiek piešķirts Regulas Nr. 1407/2013 1. panta 1. punktā noteiktajām nozarēm un darbībām. Līdzfinansējuma saņēmējs nodrošina, ka darbības/izmaksas līdzfinansējuma pasākuma īstenošanai tiek nodalītas atbilstoši Regulas Nr. 1407/2013 1. panta 2. punktā noteiktajām prasībām. 41. Viena vienota uzņēmuma līmenī šo noteikumu ietvaros plānotais de minimis atbalsta apmērs kopā ar attiecīgajā fiskālajā gadā un iepriekšējos divos fiskālajos gados piešķirto de minimis atbalstu nepārsniedz regulas Nr. 1407/2013 3.panta 2.punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst regulas Nr. 1407/2013 2. panta 2. punktā noteiktajai viena vienota uzņēmuma definīcijai. 42. Ievērojot Regulas Nr. 1407/2013 5. panta 1. un 2. punktu de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu līdz Regulas Nr. 1407/2013 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu valsts atbalstu, tai skaitā, attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja šīs kumulācijas rezultātā netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta valsts atbalsta programmā vai Eiropas Komisijas lēmumā. 43. Par atbalsta (līdzfinansējums) piešķiršanas brīdi tiek uzskatīta diena, kad noslēgts līgums ar atbalsta pretendentu (līdzfinansējuma saņēmēju). 44. Pašvaldība nodrošina dokumentācijas uzglabāšanu, ievērojot regulas Nr. 1407/2013 6. panta 4. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no dienas, kurā saskaņā ar noteikumiem piešķirts pēdējais de minimis atbalsts. 45. De minimis atbalsta ieguvējs (līdzfinansējuma saņēmējs), kas ir saņēmis pašvaldības līdzfinansējumu, uzglabā dokumentāciju, ievērojot regulas Nr. 1407/2013 6. panta 4. punktā minētos nosacījumus, un nodrošina informācijas pieejamību vismaz 10 (desmit) gadus no atbalsta piešķiršanas dienas. 46. Ja tiek pārkāptas šajos noteikumos noteiktās komercdarbības atbalsta kontroles normas, tostarp nosacījumi, kas izriet no Komisijas regulas Nr. 1407/2013, atbalsta saņēmējam (līdzfinansējuma saņēmējam) ir pienākums atmaksāt pašvaldībai visu projekta ietvaros saņemto de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem. 47. Pēc Komisijas lēmuma, ar kuru apstiprināts pieteikums un piešķirts līdzfinansējums, pašvaldība ar līdzfinansējuma saņēmēju slēdz līgumu par līdzfinansējuma saņemšanu. 48. Līgumā par līdzfinansējuma piešķiršanu atrunā: 48.1. īstenošanas uzsākšanas un beigu termiņu; 48.2. piešķirto līdzfinansējumu un tā izmaksāšanas kārtību; 48.3. pašvaldības tiesības kontrolēt īstenošanas gaitu; 48.4. kārtību, kādā kultūras piemineklis būs pieejams sabiedrības apskatei; 48.5. atbildību par radīto materiālo vērtību saglabāšanu vismaz 25 (divdesmit pieci) gadus pēc tā īstenošanas. 48.6. pašvaldības tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, ja neievēro līguma noteikumus. Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks
tautsaimniecības jautājumos A. Galeckis Pielikums Nr. 1
Dienvidkurzemes novada pašvaldības 2023. gada 29. jūnija saistošajiem noteikumiem Nr. 2023/27
Atzīmēt, kurai no nolikumā minētajām, grupām, šis pieprasījums atbilst:
Pielikumā pievienoti dokumenti, atzīmēt pievienotos:
Apliecinu, ka pozitīva lēmuma saņemšanas gadījumā no pašvaldības, ne vēlāk kā 3 mēnešu laikā tiks iesniegts: Dienvidkurzemes novada Būvvaldē un NKMP apstiprināta dokumentācija (restaurācijas programma, tehniskais projekts, fasādes apliecinājuma karte, kultūras pieminekļos veicamo darbu apraksts). Apliecinu, ka pēc komisijas pieprasījuma, 3 darba dienu laikā tiks iesniegts: Restaurācijas un nesošo konstrukciju konservācijas gadījumā – darbu veicēja meistarības apliecinājums – Latvijas Amatniecības kameras, izsniegts amata meistara vai zeļļa prakses sertifikāts, restauratora sertifikāts un citi dokumenti, tajā skaitā ziņas par darba pieredzi saturošs dokuments: darbu saraksts un atsauksmes. Apliecinu, ka visi pielikumā pievienotie dokumenti ir patiesi un atbilst oriģinālam Parakstot pieteikumu apliecinu, ka sniegtā informācija ir patiesa un korekti norādīta. Visu pielikumā pievienoto dokumentu kopijas vai noraksti atbilst to oriģināliem Pieteikuma iesniedzēja paraksts, atšifrējums Pieteikuma iesniegšanas datums Pielikums Nr. 2
Dienvidkurzemes novada pašvaldība 2023. gada 29. jūnija saistošajiem noteikumiem Nr. 2023/27
Pielikums Nr. 3
Dienvidkurzemes novada pašvaldība 2023. gada 29. jūnija saistošajiem noteikumiem Nr. 2023/27
Pielikums Nr. 4
Dienvidkurzemes novada pašvaldība 2023. gada 29. jūnija saistošajiem noteikumiem Nr. 2023/27
Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks
tautsaimniecības jautājumos A. Galeckis Paskaidrojuma raksts
Dienvidkurzemes novada pašvaldības saistošiem noteikumiem Nr. 2023/27 "Par Dienvidkurzemes novada pašvaldības līdzfinansējumu kultūras pieminekļu saglabāšanai Dienvidkurzemes novadā"
Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks
tautsaimniecības jautājumos A. Galeckis |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Dienvidkurzemes novada pašvaldības līdzfinansējumu kultūras pieminekļu saglabāšanai Dienvidkurzemes ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|