Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Attēlotā redakcija
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ādažu novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 1/2023

Ādažos 2023. gada 25. janvārī
Par Ādažu novada pašvaldības budžetu 2023. gadam
APSTIPRINĀTI
Ādažu novada pašvaldības domes
2023. gada 25. janvāra sēdē (prot. Nr. 1 § 46)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 10. panta pirmās daļas
1. punktu un 48. pantu, likuma "Par pašvaldību budžetiem"
16. un 17. pantu un likuma "Par budžetu un finanšu vadību" 6. pantu

1. Saistošie noteikumi nosaka Ādažu novada pašvaldības pamatbudžetu 2023. gadam saskaņā ar 1.–5. pielikumu, nosakot 2023. gada pamatbudžeta, ziedojumu un dāvinājumu ieņēmumu, izdevumu un aizņēmumu apmēru (turpmāk – budžets), kā arī budžeta izpildītāju pienākumus un atbildību.

2. Apstiprināt budžetu šādās sadaļās un apmērā:

2.1. pamatbudžeta finanšu līdzekļu atlikums 2023. gada 1. janvārī EUR 7 741 521;

2.2. ziedojumu un dāvinājumu finanšu līdzekļu atlikums 2023. gada 1. janvārī EUR 1 749;

2.3. pamatbudžets 2023. gadā (1. pielikums):

2.3.1. ieņēmumi – EUR 46 948 605;

2.3.2. izdevumi – EUR 53 843 815;

2.3.3. plānotie aizņēmumi – EUR 2 799 669;

2.3.4. atmaksājamā summa Valsts kases kredītiem (2. pielikums) – EUR 3 601 890.

2.4. ziedojumi un dāvinājumi 2023. gadā:

2.4.1. ieņēmumi EUR 450;

2.4.2. izdevumi EUR 2 199.

(Grozīts ar Ādažu novada domes 22.03.2022. saistošajiem noteikumiem Nr. 8/2023; 24.05.2023. saistošajiem noteikumiem Nr. 17/2023; 28.06.2023. saistošajiem noteikumiem Nr. 20/2023; 23.08.2023. saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2023; 26.10.2023. saistošajiem noteikumiem Nr. 39/2023)

3. Apstiprināt pašvaldības domes priekšsēdētāja ziņojumu (1. pielikums).

4. Apstiprināt paskaidrojuma rakstu par budžetu (3. pielikums).

5. Apstiprināt aizņēmumu un citu ilgtermiņa saistību pārskatu (4. pielikums).

6. Apstiprināt ieņēmumu un izdevumu sadalījumu 2023. gadam pa funkcionālajām kategorijām un ekonomiskās klasifikācijas kodiem (5. pielikums).

7. Noteikt, ka:

7.1. laika posmā starp pašvaldības budžeta grozījumiem dome pieņem lēmumus par līdzekļu piešķiršanu no programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"; Līdzekļus līdz 5000 euro var piešķirt ar pašvaldības domes priekšsēdētāja rīkojumu operatīvu neatliekamo izdevumu apmaksai;

7.2. Grāmatvedības nodaļa nodrošina kredītu pamatsummas un kredītu procentu samaksu noteiktajos termiņos un apmēros 2023. gadā saskaņā ar noslēgtajiem finanšu saistību līgumiem;

7.3. budžeta izpildītāji (iestāžu un struktūrvienību vadītāji) atbild par budžeta līdzekļu atbilstošu un racionālu izlietojumu. Izdevumi pēc naudas plūsmas nedrīkst pārsniegt attiecīgajā budžeta izdevumu tāmē apstiprinātos plānotos budžeta izdevumus atbilstoši ekonomiskajām un funkcionālajām kategorijām;

7.4. pašvaldības aizņēmuma apjoms katra investīciju projekta finansēšanai tiek apstiprināts ar domes lēmumu;

7.5. par ieņēmumu no maksas pakalpojumiem, ko sniedz pašvaldības budžeta iestādes, administrēšanu, aprēķināšanu, iekasēšanu atbild pakalpojuma sniedzējs – pašvaldības budžeta iestāde. Pašvaldības budžeta iestādes atbild par pakalpojuma nepieciešamības izvērtēšanu, ņemot vērā tā būtību un sniegšanas lietderību, kā arī izcenojuma atbilstību budžetā apstiprinātajiem izdevumiem.

8. Saistošie noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to parakstīšanas.

Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja K. Miķelsone
1. pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 25. janvāra
saistošajiem noteikumiem Nr. 1/2023
Vispārīga informācija par ekonomisko situāciju pašvaldībā un pašvaldības domes priekšsēdētāja ziņojums par 2023. gada budžetu

2022. gads Ādažu novadā bija pakāpeniskas izaugsmes un atgūšanās gads pēc Covid-19 pandēmijas pārvarēšanai radītajiem ierobežojumiem. Diemžēl starptautiskā drošības situācija veidoja jaunus politiskus, ekonomiskus un sociālus satricinājumus, un to rezonanse tieši ietekmēja arī novada iedzīvotājus, uzņēmējdarbību un sabiedrību kopumā. Krievijas izraisītā kara Ukrainā atbalsis ātri sasniedza novadu ar vairākiem simtiem bēgļu no kara plosītajām teritorijām, ar energoresursu un izejvielu cenu lēcienu, ar strauju inflācijas kāpumu precēm un pakalpojumiem, ar pilsoniskās līdzcietības un palīdzības akcijām Ukrainas valstij un tās pilsoņiem, kā arī ar trauksmes sajūtu par personisko drošību un skaidru izpratni, ka svarīgas un pierastas lietas transformējas un pielāgojas jauniem un skarbiem ārējiem apstākļiem.

Kopumā vispārējais stāvoklis novadā ir pozitīvi tendēts. Vidējais bezdarba līmenis (bezdarbnieku skaits darbaspējas vecumā) bija ievērojami zemāks nekā valstī, Rīgā un Pierīgas reģionā, arī Covid-19 pandēmijas ietekmē tas būtiski nepieauga. Iedzīvotāju skaits daudzus gadus turpina pieaugt valsts iekšējās migrācijas rezultātā, vienlaikus radot pieaugošu slodzi publiskajai infrastruktūrai, komunālo pakalpojumu un izglītības sektoram, kā rezultātā šobrīd pieprasījums pēc kvalitatīviem pakalpojumiem pārsniedz to faktisko pieejamību.

Ādažu novads ir ekonomiski aktīvs. Uzņēmējdarbība attīstās vairākos virzienos – mājokļu celtniecība, ražošana, pakalpojumu sniegšana, tirdzniecība, u.tml. 2023. gada sākumā novadā bija reģistrēti 1850 uzņēmumu. Lielākie no tiem ražošanas apjomu un nodarbināto skaita ziņā darbojas pārtikas produktu ražošanā (zivju un gaļas produktu, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu, kā arī maizes izstrādājumu ražošana), kokapstrādē, celtniecībā, kravu pārvadāšanā, plastmasas būvelementu ražošanā, šķiroto materiālu pārstrādē, gatavo tekstilizstrādājumu un plastmasas iepakojumu ražošanā, apģērbu un apavu, kā arī augļu un dārzeņu tirdzniecībā.

Briljantu un Mežgarciema ražošanas zonās soli pa solim ienāk jauni uzņēmumi, kuru darba augļi dažu gadu laikā sniegs jūtamu pienesumu novada ekonomiskajai izaugsmei. Carnikavā un Kadagā paredz sākt darbību jauni tirdzniecības uzņēmumi, Podnieku ciematā pašvaldība sāks projektēt jaunu pirmsskolas izglītības iestādi, savukārt komerczona pie valsts autoceļa A1 (Baltezers–Ainaži) ir vilinoša investoriem un attīstītājiem.

Pašvaldība pārskatīja tai piederošo īpašumu izmantošanas kapacitāti Carnikavā un piedāvāja telpas medicīnisko un laboratorisko izmeklējumu pakalpojumu sniedzējiem, kuru pašreizējās nomātās telpas neatbilst prasībām vai tiks fiziski likvidētas.

2022. gads pašvaldībai bija nozīmīgu izaicinājumu gads, jo faktiski tika pabeigta iestāžu un struktūrvienību reorganizācija, nostiprinot vadības funkciju centralizāciju, kā arī praksē aprobējot darba organizācijas metodes. Stabila makroekonomiskā un finansiālā vide un piesardzīga optimisma attīstības prognozes sekmē finanšu resursu pieejamību, kas savukārt rada iespēju īstenot investīcijās balstītu darbību, uzlabojot novada infrastruktūru.

Pašvaldība var veikt investīcijas, savlaicīgi paredzot tām budžetā attiecīgus izdevumus – uzkrājot nepieciešamo naudas apjomu, pārdodot tai piederošus aktīvus, vai arī aizņemoties (faktisko ieguldījumu veicot aizņēmuma atmaksas veidā vairāku gadu garumā).

Pašvaldības darbības finansiālo pamatu veido budžets, kas ir svarīgākais instruments pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu izpildes nodrošināšanai, ekonomisko un sociālo vajadzību sabalansēšanai, kā arī teritorijas ilgtermiņa attīstībai.

Pašvaldības nozīmīgākie pēdējos gados īstenotie projekti:

1) Carnikavas pamatskolas rekonstrukcija;

2) Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu centra būvniecība, Ādažos;

3) Plūdu risku novēršanas pasākumi Ādažu novada teritorijā, veicot Ādažu centra poldera aizsargdambja atjaunošanu un pagarināšanu;

4) Mežaparka ceļa 3. kārtas būvdarbu izpilde, Kadagā;

5) Ūdenssaimniecības attīstības III kārtas pabeigšana Carnikavā.

Veidojot savu budžetu, pašvaldība ir tieši atkarīga no valsts nodokļu politikas, kā arī valsts noteiktajiem makroekonomiskajiem scenārijiem un aprēķiniem pašvaldību finanšu izlīdzināšanai. Sastādot pašvaldības 2023. gada budžeta projektu, iedzīvotāju ienākuma nodokļa prognoze tika balstīta uz pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķinu 2023. gadam, kas pieejami Finanšu ministrijas tīmekļvietnē.

Šis 2023. gada pašvaldības budžets ir izstrādāts, balstoties uz ārējiem normatīvajiem aktiem, kā arī valsts finansēšanas un nodokļu politikas prognozēm. 2023. gadā pašvaldības ieņēmumu un izdevumu apjomu būtiski ietekmēs valsts fiskālās politikas vairākas izmaiņas, piemēram, aizņēmumu procentlikmju kāpums, valsts aizdevumu un grantu pieejamības regulējumi un Eiropas Savienības struktūrfondu pieejamības un izlietojuma nosacījumu spēkā stāšanās.

Pašvaldības budžets 2023. gadam sastāv no pamatbudžeta un ziedojumiem (dāvinājumiem), ko veido ieņēmumu un izdevumu daļas. Budžeta ieņēmumus veido galvenokārt ieņēmumi no iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN), kā arī citi nodokļu ieņēmumi, valsts dažādas mērķdotācijas un ES projektu finansējumi.

Pašvaldība ņēma vērā visu nozaru intereses un centās sabalansēt pieejamos finanšu līdzekļus tā, lai nodrošinātu uzlabojumus pašvaldībai un sabiedrībai kopumā svarīgās jomās.

Pašvaldības budžeta izdevumu lielākā daļa tiks tērēta izglītībai (40 %) un pašvaldības teritoriju un mājokļu apsaimniekošanai (30 %).

Pandēmijas laikā gūtie atzinumi attālināta izglītības procesa jautājumos liek pilnveidot izglītības iestāžu optisko sakaru sistēmas un palielināt datortehnikas skaitu.

Publiskās infrastruktūras uzlabošanai tiks pabeigta Ādažu aizsargdambja Gaujas kreisā krasta nostiprinājumu izbūve, kā arī Carnikavas pamatskolas stadiona pārbūve. Paredzams, ka ar Aizsardzības ministrijas būtisku finansiālu atbalstu varēs uzsākt Vecštāles ceļa rekonstrukciju Ādažu pagastā, savukārt ar valsts finansējuma atbalstu – Kalngales notekūdeņu attīrīšanas ietaišu paplašināšanu. Tiks turpinātas sagatavošanas darbības projektu "Maģistrālās veloceļu infrastruktūras būvniecība prioritārajā koridorā Rīga–Carnikava" un "Mobilitātes punkta infrastruktūras izveidošana Rīgas metropoles areālā – Carnikava" uzsākšanai.

Iepriekšējos gados pašvaldības ņemto kredītu lielais apjoms Valsts Kasē, lai realizētu Eiropas Savienības struktūrfondu atbalstītos investīciju projektus, šodien liek piesardzīgāk plānot ilgtermiņa aktivitātes un attīstības projektus, jo, uzņemoties jaunas finanšu saistības, objektīvi samazināsies budžeta pašu ieņēmumu apmērs, kas vitāli nepieciešamas pašvaldības iestāžu uzturēšanai, ārējos normatīvajos aktos noteikto funkciju paplašināšanai, kā arī pašvaldības brīvprātīgo funkciju izpildei.

Skaitliskā informācija par budžeta ieņēmumiem, izdevumiem un klasifikāciju norādīta šo saistošo noteikumu 2., 3. un 4. pielikumā.

Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja K. Miķelsone
2. pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 25. janvāra
saistošajiem noteikumiem Nr. 1/2023

(Pielikums Ādažu novada domes 26.10.2023. saistošo noteikumu Nr. 39/2023 redakcijā)

Pamatbudžets 2023. gadam

IEŅĒMUMU DAĻA

Klasifikācijas kods

N.p.k.

Sadaļa

23.08.2023. grozījumi

26.10.2023. grozījumi

Izmaiņas

 1. – 5.Nodokļu ieņēmumi

31 582 267

31 732 267

150 000

1.1.0.0.1.Iedzīvotāju ienākuma nodoklis

28 608 955

28 758 955

150 000

 1.1.pārskata gada

28 608 955

28 758 955

150 000

4.1.1.0.2.Nekustamā īpašuma nodoklis par zemi

1 998 295

1 998 295

 

 2.1.pārskata gada

1 807 872

1 807 872

 

 2.2.iepriekšējo gadu parādi

190 423

190 423

 

4.1.2.0.3.Nekustamā īpašuma nodoklis par ēkām

412 472

412 472

 

 3.1.pārskata gada

326 353

326 353

 

 3.2.iepriekšējo gadu parādi

86 119

86 119

 

4.1.3.0.4.Nekustamā īpašuma nodoklis par mājokļiem un inženierbūvēm

492 545

492 545

 

 4.1.pārskata gada

431 787

431 787

 

 4.2.iepriekšējo gadu parādi

60 758

60 758

 

5.5.3.0.5.Dabas resursu nodoklis

70 000

70 000

 

9.0.0.0.6.Valsts (pašvaldību) un kancelejas nodevas

160 000

160 000

 

 6.1.valsts nodevas

6 700

6 700

 

 6.1.1.t.sk.: – par apliecinājumiem un citu funkciju pildīšanu bāriņtiesā

1 700

1 700

 

 6.1.2.t.sk.: – par civilstāvokļa aktu reģistrēšanu, grozīšanu un papildināšanu

4 500

4 500

 

 6.1.3.t.sk.: – pārējās valsts nodevas, kuras ieskaita pašvaldību budžetā

500

500

 

 6.2.pašvaldību nodevas

153 300

153 300

 

 6.2.1.t.sk.: – nodeva par domes izstrādāto oficiālo dokumentu saņemšanu

350

350

 

 6.2.2.t.sk.: – nodeva par izklaidējoša rakstura pasākumu sarīkošanu publiskās vietās

1 100

1 100

 

 6.2.3.t.sk.: – nodeva par tirdzniecību publiskās vietās

27 000

27 000

 

 6.2.4.t.sk.: – nodeva par dzīvnieku turēšanu

0

0

 

 6.2.5.t.sk.: – nodeva par reklāmas, afišu un sludinājumu izvietošanu publiskās vietās

11 500

11 500

 

 6.2.6.t.sk.: – nodeva par būvatļaujas saņemšanu

106 350

106 350

 

 6.2.7.t.sk.: – pārējās nodevas

7 000

7 000

 

10.0.0.0.7.Naudas sodi un sankcijas

65 000

65 000

 

 7.1.Naudas sodi un sankcijas

31 000

31 000

 

 7.2.Naudas sodi par pārkāpumiem ceļu satiksmē

34 000

34 000

 

12.0.0.0.8.Pārējie nenodokļu ieņēmumi

176 317

176 317

 

 8.1.citi nenodokļu ieņēmumi

169 864

169 864

 

 8.2.līgumsodi un procentu maksājumi par saistību neizpildi

500

500

 

 8.3.ieņēmumi no zvejas tiesību nomas

5 953

5 953

 

13.0.0.0.9.Ieņēmumi no pašvaldības īpašumu pārdošana

433 856

433 856

 

18.6.0.0.10.Valsts budžeta transferti un projektu finansējums

10 023 168

10 063 514

40 346

 10.1.Valsts budžeta transferti

8 365 927

8 577 592

211 665

 10.1.1.dotācija mākslas skolas algām

645 929

675 507

29 578

 10.1.2.dotācija sporta skolai

299 288

312 590

13 302

 10.1.3.dotācija skolēnu ēdināšanai

249 276

249 276

 

 10.1.4.dotācija mācību grāmatām

63 466

63 466

 

 10.1.5.dotācijas pedagogu algām (vsk., PII)

5 320 740

5 441 043

120 303

 10.1.5.1.t.sk.: – piecgadīgo bērnu apmācība

723 948

778 047

54 099

 10.1.5.2.t.sk.: – skolotāju algām

4 279 428

4 352 143

72 715

 10.1.5.3.t.sk.: – interešu izglītība

317 364

310 853

-6 511

 10.1.6.dotācija māksliniecisko kolektīvu vadītāju atalgojumam

13 088

13 088

 

 10.1.7.Projekts "Skolas soma" Ādaži

14 093

28 578

14 485

 10.1.8.Projekts "Skolas soma" Carnikava

3 668

7 665

3 997

 10.1.9.dotācija asistenta pakalpojumu nodrošināšanai

421 092

421 092

 

 10.1.10.dotācija sociālajiem darbiniekiem, kuri strādā ar ģimenēm un bērniem

25 954

25 954

 

 10.1.11.valsts dotācija ceļu uzturēšanai

374 848

374 848

 

 10.1.12.dotācijas Ukrainas pilsoņu atbalstam

120 000

150 000

30 000

 10.1.13.dotācijas "Energoresursu atbalsts"

663 500

663 500

 

 10.1.14.pārējās dotācijas

150 985

150 985

 

18.6.3.0.10.2.ES struktūrfondu līdzekļi un aktivitāšu līdzfinansējumi

1 657 241

1 485 922

-171 319

 10.2.1.t.sk.: Dotācija nodarbinātības pasākumiem

7 417

7 417

 

 10.2.2.t.sk. Plūdu risku projekts

109 839

109 839

 

 10.2.3.t.sk.: VISA projekts "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai"

81 714

81 714

 

 10.2.4.t.sk.: SAM 9311 Deinstitucionalizācija – Dienas centrs – specializētās darbnīcas

117 147

117 147

 

 10.2.5.t.sk.: Dienas centrs – pakalpojumi

291 947

291 947

 

 10.2.6.LAD projekts "Laivu ielas un tai piegulošā auto stāvlaukuma projektēšana un būvniecība"

104 321

104 321

 

 10.2.7.KF Ūdenssaimniecība 3. kārta Carnikavā

40 898

40 898

 

 10.2.8.SAM 5.5.1. Kultūras objektu būvniecība

202 410

202 410

 

 10.2.9.ERASMUS + projekti

7 464

7 464

 

 10.2.10.Ģimenes ārsta prakses izveide Garā iela 20 (ERAF, SAM 9.3.2. 4. kārta)

14 100

14 100

 

 10.2.11.EKII projekts

382 739

382 739

 

 10.2.12.Katlu mājas pārbūve Carnikavā, Tulpju iela

297 245

0

-297 245

 10.2.13.Eiropas Bauhaus pieejas piemērošana sabiedrisko ēku pārveidošanai

0

125 926

125 926

19.2.0.0.11.Pašvaldību budžeta transferti

295 000

342 100

47 100

 11.1.no citām pašvaldībām izglītības funkciju nodrošināšanai

295 000

342 100

47 100

21.0.0.0.12.Budžeta iestāžu ieņēmumi

3 970 551

3 975 551

5 000

 12.1.maksa par izglītības pakalpojumiem

149 000

149 000

 

 12.1.1.ieņēmumi no vecāku maksām (PII)

24 000

24 000

 

 12.1.2.ieņēmumi no vecāku maksām (ĀNMS, BJSS)

125 000

125 000

 

 12.2.ieņēmumi par nomu un īri

157 000

157 000

 

 12.2.1.ieņēmumi par telpu nomu

120 000

120 000

 

 12.2.2.ieņēmumi par zemes nomu

36 000

36 000

 

 12.2.3.pārējie ieņēmumi par nomu

1 000

1 000

 

 12.3.budžeta iestāžu maksas pakalpojumi

3 562 551

3 567 551

5 000

 12.3.1.budžeta iestāžu maksas pakalpojumi

110 000

115 000

5 000

 12.3.2.ieņēmumi no biļešu realizācijas

2 500

2 500

 

 12.3.3.ieņēmumi no dzīvokļu un komunālajiem pakalpojumiem ©

3 450 051

3 450 051

 

 12.4.pārējie ieņēmumi/stāvvietu ieņēmumi

102 000

102 000

 

  

KOPĀ IEŅĒMUMI:

46 706 159

46 948 605

242 446

F21010000 AS13.Naudas līdzekļu atlikums gada sākumā

7 741 521

7 741 521

 

 13.1.Naudas atlikums iezīmētiem mērķiem

1 450 964

1 450 964

 

 13.2.Naudas atlikums pašvaldības līdzekļi

6 290 557

6 290 557

 

F4002001014.Valsts Kases kredīti

4 545 904

2 799 669

-1 746 235

 14.1."Mobilitātes punkta infrastruktūras izveidošana Rīgas metropoles areālā – "Carnikava""

59 922

59 922

 

 14.2.Maģistrālā veloceļa izbūve Rīga–Carnikava

207 089

207 089

 

 14.3."Auto stāvlaukuma Lilastē paplašināšana, atpūtas vietu, labiekārtojuma, labierīcību, kempinga iespēju projektēšana un izbūve" ©

320 141

320 141

 

 14.4.SAM 5.1.1. Pretplūdu pasākumi Ādažu centra polderī, Ādažu novadā

624 704

624 704

 

 14.5.Apgaismojuma izbūve uz Salas aizsargdambja D-2 posmā, Carnikavas pagastā

37 335

37 335

 

 14.6.Carnikavas stadiona rekonstrukcija

582 946

582 946

 

 14.7.Ādažu vidusskolas ēkas B korpusa un savienojuma daļas starp korpusiem (C un B) fasādes atjaunošana

390 000

390 000

 

 14.8.Kalngales NAI pārbūve

645 000

0

-645 000

 14.9.EKII projekts

164 032

164 032

 

 14.10.Katlu mājas pārbūve Carnikavā, Tulpju iela

907 235

0

-907 235

 14.11.Ķiršu ielas III kārta no Saules ielas līdz Attekas ielai 0.17 km

287 500

287 500

 

 14.12.Draudzības iela posmā no Saules ielai līdz Podnieku ielai ar ietvi 0.35 km

126 000

0

-126 000

 14.13.Liepu aleja

126 000

126 000

 

 14.14.Atpūtas ielas pārbūve

68 000

0

-68 000

 

KOPĀ PIEEJAMAIS FINANSĒJUMS:

58 993 584

57 489 795

-1 503 789

IZDEVUMU DAĻA

Klasifikācijas kods

N.p.k.

Sadaļa

23.08.2023. grozījumi

26.10.2023. grozījumi

Izmaiņas

01.0001.Vispārējie valdības dienesti

8 293 568

8 440 403

146 835

 1.1.pārvalde

1 888 658

1 888 658

 

 1.2.deputāti

355 819

355 819

 

 1.3.administratīvā komisija

58 895

58 895

 

 1.4.iepirkumu komisija

50 294

50 294

 

 1.5.vēlēšanu komisija

6 588

6 588

 

 1.6.pārējās komisijas

69 620

69 620

 

 1.7.aizņēmumu procentu maksājumi

1 087 340

1 224 463

137 123

 1.8.Iemaksas PFIF

4 418 774

4 428 486

9 712

 1.9.Informācijas tehnoloģiju nodaļa, vispārējas nozīmes dienestu darbība un pakalpojumi – datortīkla uzturēšana

357 580

357 580

 

03.0002.Sabiedriskā kārtība un drošība

936 069

936 069

 

04.0003.Ekonomiskā darbība

589 278

589 278

 

 3.1.Sabiedriskās attiecības, laikraksts

207 617

207 617

 

 3.2.Autoceļu fonds

381 661

381 661

 

05.0004.Vides aizsardzība

260 002

260 002

 

 4.1.Dabas resursu nodokļa izlietojums

260 002

260 002

 

06.0005.Pašvaldības teritoriju un mājokļu apsaimniekošana

16 750 347

14 810 347

-1 940 000

 5.1.Izdevumi neparedzētiem gadījumiem

70 000

70 000

 

 5.2.Būvvalde

328 524

328 524

 

 5.3.Teritorijas plānošanas nodaļa

334 488

334 488

 

 5.4.Attīstības un projektu nodaļa

1 594 840

1 480 257

-114 583

 5.4.1.nodaļa

1 082 943

842 434

-240 509

 5.4.2.Projekts "Sabiedrība ar dvēseli"

41 630

41 630

 

 5.4.3.Iedzīvotāju iniciatīvas un konkursi.

10 000

10 000

 

 5.4.4.TEP "Atjaunojamo energoresursu izmantošana Ādažu novadā" (EUCF)

60 000

60 000

 

 5.4.5."Mobilitātes punkta infrastruktūras izveidošana Rīgas metropoles areālā – "Carnikava""

85 290

85 290

 

 5.4.6.Maģistrālā veloceļa izbūve Rīga–Carnikava

236 171

236 171

 

 5.4.7.Apgaismojuma izbūve uz Salas aizsargdambja D-2 posmā, Carnikavas pagastā

53 240

53 240

 

 5.4.8.ES Padomes projekts LIFE COHABIT ©

8 987

8 987

 

 5.4.9.Pārrobežu EST-LAT projekts "Militārais mantojums ©

208

208

 

 5.4.10.Ģimenes ārsta prakses izveide Garā iela 20 (ERAF, SAM 9.3.2. 4. kārta)

16 371

16 371

 

 5.4.11.Eiropas Bauhaus pieejas piemērošana sabiedrisko ēku pārveidošanai

 

125 926

125 926

 5.5.Objektu un teritorijas apsaimniekošana un uzturēšana

14 422 495

12 597 078

-1 825 417

 5.5.1.Nekustamā īpašuma nodaļa

160 572

392 636

232 064

 5.5.2.Mežaparka ceļš (Ā)

355 701

355 701

 

 5.5.3.SAM 5.1.1. Pretplūdu pasākumi Ādažu centra polderī, Ādažu novadā

891 139

891 139

 

 5.5.4.Pašvaldības aģentūra "Carnikavas Komunālserviss"

3 779 449

3 779 449

 

 5.5.5.P/A "Carnikavas komunālserviss" teritorijas un īpašumu apsaimniekošana

5 825 768

5 837 717

11 949

 5.5.6.Auto stāvlaukuma Lilastē paplašināšanas un atpūtas vietu labiekārtojuma projektēšana un izbūve

391 245

391 245

 

 5.5.7.Ķiršu ielas III kārta no Saules ielas līdz Attekas ielai 0.17 km

323 472

323 472

 

 5.5.8.Draudzības iela posmā no Saules ielai līdz Podnieku ielai ar ietvi 0.35 km

164 125

6 050

-158 075

 5.5.9.Rasiņu ielas seguma atjaunošana

32 000

32 000

 

 5.5.10.Kalngales NAI pārbūve

706 875

0

-706 875

 5.5.11.EKII projekts

546 771

546 771

 

 5.5.12.Katlu mājas pārbūve Carnikavā, Tulpju iela

1 204 480

0

-1 204 480

 5.5.13.KF Ūdenssaimniecības projekts Carnikavā, 3.kārta ©

40 898

40 898

 

08.0006.Atpūta, kultūra un reliģija

2 543 558

2 575 054

31 496

 6.1.Kultūra

1 206 606

1 225 606

19 000

 6.1.1.Ādažu kultūras centrs

608 605

608 605

 

 6.1.2.Tautas nams "Ozolaine"

409 634

428 634

19 000

 6.1.3.Muzejs un Carnikavas novadpētniecības centrs

188 367

188 367

 

 6.2.Dziesmu svētki 2023

155 146

136 146

-19 000

 6.3.SAM 5.5.1. Kultūras objektu būvniecība (maksājumi projekta partneriem)

212 422

212 422

 

 6.4.ES projekts Eiropa pilsoņiem (diskriminētām personām)

15 704

15 704

 

 6.5.Ādažu bibliotēka

135 295

135 295

 

 6.6.Carnikavas bibliotēka

65 560

65 560

 

 6.7.Sporta daļa

729 597

761 093

31 496

 6.8.Evaņģēliski luteriskās draudzes

4 000

4 000

 

 6.9.Multihalle

19 228

19 228

 

10.0007.Sociālā aizsardzība

4 219 807

4 249 807

30 000

 7.1.Sociālais dienests

2 405 535

2 405 535

 

 7.1.1.Sociālās funkcijas nodrošināšana

578 699

578 699

 

 7.1.2.Pabalsti

1 373 990

1 373 990

 

 7.1.3.Mērķdotācija

25 954

25 954

 

 7.1.4.Asistentu pakalpojumi

421 092

421 092

 

 7.1.5.Sociālā centra "Kadiķis" uzturēšana

5 800

5 800

 

 7.2.Stipendiāti / bezdarbnieki

10 038

10 038

 

 7.3.SAM 9311 Deinstitucionalizācija – Dienas centrs

818 057

818 057

 

 7.3.1.DI centra uzturēšanas izdevumi

326 297

326 297

 

 7.3.2.DI projekts – specializētās darbnīcas

161 090

161 090

 

 7.3.3.DI centra pakalpojumi (projekts)

330 670

330 670

 

 7.4.Bāriņtiesa

125 796

125 796

 

 7.5.Dotācijas "Energoresursu atbalsts"

698 344

698 344

 

 7.6.Dotācijas Ukrainas pilsoņu atbalstam

120 000

150 000

30 000

 7.7.SAM 9.2.4.2. projekts "Pasākumi vietējās sabiedrības veselības veicināšanai Ādažu novada pašvaldības Ādažu pagastā"

23 597

23 597

 

 7.8.SAM 9.2.4.2. projekts "Pasākumi vietējās sabiedrības veselības veicināšanai Ādažu novada pašvaldības Carnikavas pagastā"

18 440

18 440

 

09.0008.Izglītība

21 751 989

21 982 854

230 865

 8.1.Norēķini ar pašvaldību budžetiem par izglītības iestāžu pakalpojumiem

1 009 440

788 532

-220 908

 8.2.Ādažu Pirmsskolas izglītības iestāde

1 960 502

1 981 391

20 889

 8.2.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

278 254

299 143

20 889

 8.2.2.pārējās izmaksas

1 682 248

1 682 248

 

 8.3.Kadagas PII

1 232 647

1 237 648

5 001

 8.3.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

115 813

120 814

5 001

 8.3.2.pārējās izmaksas

1 116 834

1 116 834

 

 8.4.Pirmsskolas izglītības iestāde "Riekstiņš"

1 323 864

1 324 966

1 102

 8.4.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

194 979

196 081

1 102

 8.4.2.pārējās izmaksas

968 536

968 536

 

 8.4.3.uzturēšanas izmaksas (CKS)

160 349

160 349

 

 8.5.Pirmsskolas izglītības iestādes "Piejūra"

1 234 807

1 252 512

17 705

 8.5.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

72 292

89 997

17 705

 8.5.2.pārējās izmaksas

1 003 768

1 003 768

 

 8.5.3.uzturēšanas izmaksas (CKS)

158 747

158 747

 

 8.6.Privātās izglītības iestādes

2 137 999

2 435 337

297 338

 8.7.Carnikavas pamatskola

1 993 905

2 044 278

50 373

 8.7.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

936 819

983 195

46 376

 8.7.2.ēdināšana (mērķdotācija)

74 869

74 869

 

 8.7.3.pārējās izmaksas

682 155

682 155

 

 8.7.4.uzturēšanas izmaksas (CKS)

244 781

244 781

 

 8.7.5.projekts "Skolas soma"

3 668

7 665

3 997

 8.7.6.projekts Erasmus+

51 613

51 613

 

 8.8.Carnikavas stadiona rekonstrukcija

836 633

806 633

-30 000

 8.9.Ādažu vidusskola

7 378 123

7 424 608

46 485

 8.9.1.pedagogu algas, grāmatas (mērķdotācija)

3 791 727

3 814 325

22 598

 8.9.2.pārējās izmaksas

1 479 682

1 466 882

-12 800

 8.9.3.projekts Erasmus+

250 373

250 373

 

 8.9.4.projekts "Skolas soma"

14 147

28 632

14 485

 8.9.5.Ādažu vidusskolas ēkas B korpusa un savienojuma daļas starp korpusiem (C un B) fasādes atjaunošana

433 500

433 500

 

 8.9.6.sākumskolas uzturēšanas izmaksas

838 367

851 167

12 800

 8.9.7.sākumskolas ēdināšana (mērķdotācija)

174 998

174 998

 

 8.9.8.PII

395 329

404 731

9 402

 8.9.8.1.– pedagogu algas (mērķdotācija)

83 788

93 190

9 402

 8.9.8.2.– uzturēšana

311 541

311 541

 

 8.10.Ādažu novada mākslu skola

1 541 382

1 570 960

29 578

 8.10.1.pedagogu algas (mērķdotācija)

645 929

675 507

29 578

 8.10.2.pārējās izmaksas

895 453

895 453

 

 8.11.Sporta skola

643 257

656 559

13 302

 8.11.1.pedagogu algas (mērķdotācija)

299 308

312 610

13 302

 8.11.2.Pašvaldības finansējums

343 949

343 949

 

 8.12.Izglītības un jauniešu lietu pārvalde

325 846

325 846

 

 8.13.Aktivitātes jauniešiem, jauniešu projektu konkurss

3 000

3 000

 

 8.14.ESF projekts Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai

16 292

16 292

 

 8.15.ESF projekts Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs ©

1 049

1 049

 

 8.16.Valsts finansējums projektu konkursā "Atbalsts jaunatnes politikas īstenošanai vietējā līmenī" projekts "Mobilais darbs ar jaunatni Ādažu novadā"

7 000

7 000

 

 8.17.VISA projekts "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai"

106 243

106 243

 

 8.17.1.Ādaži

70 943

70 943

 

 8.17.2.Carnikava

35 300

35 300

 

  

KOPĀ IZDEVUMI:

55 344 619

53 843 815

-1 500 804

F400200209.Kredītu pamatsummas atmaksa

3 601 890

3 601 890

 

  

PAVISAM KOPĀ IZDEVUMI:

58 946 509

57 445 705

-1 500 804

F21010000 AB

Naudas līdzekļu atlikums uz gada beigām

47 075

44 090

-2 985

3. pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 25. janvāra
saistošajiem noteikumiem Nr. 1/2023

(Pielikums Ādažu novada domes 26.10.2023. saistošo noteikumu Nr. 39/2023 redakcijā)

Paskaidrojuma raksts

Ādažu novada pašvaldības domes budžeta grozījumi 2023. gadam apstiprināti 2023. gada 26. oktobrī. Budžeta grozījumi sastāv no pamatbudžeta, kuru veido ieņēmumu, izdevumu daļas un aizņēmumu un citu ilgtermiņa saistību pārskata. Pašvaldība ir ņēmusi vērā visu funkciju vajadzības un sabalansējusi pieejamos finanšu līdzekļus tā, lai nodrošinātu uzlabojumus sabiedrībai svarīgās jomās saskaņā ar pašvaldības attīstības plānošanas dokumentos noteiktajiem mērķiem.

Saistošie noteikumi paredz šādus grozījumus budžetā:

• EUR 150’000 papildus iedzīvotāju ienākumu nodokļa (IIN) ieņēmumi, balstoties uz faktiski ieskaitīto pašvaldības budžetā, kas ir lielāki kā sākotnēji plānots. Līdz ar lielāku saņemto IIN, pieaug arī iemaksas pašvaldības finanšu izlīdzināšanas fondā par EUR 9’712.

• Uzsākoties jaunajam 2023./2024. mācību gadam tiek precizētas mērķdotācijas izglītības iestāžu un interešu izglītības iestāžu pedagogu atalgojumam, kas atspoguļojas budžeta ieņēmumu un izdevumu sadaļās.

o Ādažu novada Mākslu skolai papildus ieņēmumos un izdevumos EUR 29’578.

o Pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu atalgojumam ieņēmumos EUR 54’099, izdevumos Ādažu pirmsskolas izglītības iestādē EUR 20’889; Kadagas pirmsskolas izglītības iestādē EUR 5’001; Carnikavas pirmsskolas izglītības iestādē EUR 1’102; Siguļu pirmsskolas izglītības iestādē EUR 17 705; Ādažu vidusskolas pirmsskolas izglītības iestādē EUR 9’402.

o Vispārīgo izglītības iestāžu pedagogu atalgojumam un interešu izglītības pedagogu atalgojumam ieņēmumos EUR 66’204, izdevumos Carnikavas pamatskolā EUR 46’376; Ādažu vidusskolā EUR 22’598; Ādažu Brīvā Valdorfa skolā samazinājums EUR 2’770.

• Saskaņā ar Izglītības un zinātnes ministrijas rīkojumu ieņēmumos un izdevumu sadaļā Ādažu Bērnu un jaunatnes sporta skolā EUR 13'302 pedagogu zemākās likmes paaugstināšanai.

• Jaunajam 2023./2024. mācību gadam, vispārējās izglītības iestādes, turpinoties projektam "Skolas soma" Projekts "Skolas soma" jauns līgums – ieņēmumos kopējā summa EUR 18’482, izdevumos EUR 14'485 Ādažu vidusskolā; EUR 3'997 Carnikavas pamatskolā.

• EUR 30’000 ieņēmumu un izdevumu sadaļās, Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas finansējums izdevumu segšanai, kas radušies nodrošinot atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem.

• EUR 125’926 ieņēmumu daļā ieskaitīts projekta "Eiropas Bauhaus pieejas piemērošana sabiedrisko ēku pārveidošanai" finansējums, kas parādās arī izdevumu sadaļā.

• Saskaņā ar Ādažu novada domes 06.09.2023. lēmumu Nr. 339 atcelta projekta "Katlu mājas pārbūve Carnikavā, Tulpju iela 5" realizācija 2023. gadā, kā rezultātā samazināts plānotais ES projekta finansējums EUR 297’245 apmērā, izņemta plānotā aizņēmuma summa šī projekta realizācijai EUR 907’235 apmērā un no izdevumu sadaļas izņemta projekta realizācijas summa EUR 1’204’480 apmērā.

• Saskaņā ar Ādažu novada domes 28.09.2023. lēmumu Nr.289, atcelta projekta "Kalngales NAI pārbūve" realizācija 2023.gadā, kā rezultātā izņemta plānotā aizņēmuma summa šī projekta realizācijai EUR 645’000 apmērā un no izdevumu sadaļas izņemta projekta realizācijas summa EUR 706’875 apmērā.

• Saskaņā ar Ādažu novada domes 28.09.2023. lēmumu Nr. 289, atcelta projekta "Draudzības ielas rekonstrukcija" realizācija 2023.gadā, kā rezultātā izņemta plānotā aizņēmuma summa šī projekta realizācijai EUR 126’000 apmērā un no izdevumu sadaļas izņemta projekta realizācijas summa EUR 158’075 apmērā.

• Projektam "Atpūtas ielas pārbūve" netiks ņemts Valsts kases aizņēmums EUR 68’000 apmērā un tas tiks realizēts no pašvaldības finanšu līdzekļiem, kas pieejami no projektu finansējumiem, kuru realizācija atlikta 2023.gadā.

• Ieņēmumu sadaļā palielinājums EUR 47’100 apmērā "Pašvaldību budžeta transferti no citām pašvaldībām izglītības funkciju nodrošināšanai", kas izdevumu sadaļā tiks novirzīts līdzfinansējuma nodrošināšanai audzēkņiem, kuri apmeklē privātās izglītības iestādes.

• Izdevumu sadaļā "Norēķini ar pašvaldību budžetiem par izglītības iestāžu pakalpojumiem" samazināts plānotais izdevumu apmērs par EUR 220’908, kas izdevumu sadaļā tiks novirzīts līdzfinansējuma nodrošināšanai audzēkņiem, kuri apmeklē privātās izglītības iestādes.

• Vēl papildus EUR 47'100 no palielinājuma ieņēmumos ir novirzīts līdzfinansējuma nodrošināšanai audzēkņiem, kuri apmeklē privātās izglītības iestādes. Kopsummā šo budžeta grozījumu ietvaros līdzfinansējuma nodrošināšanai audzēkņiem, kuri apmeklē privātās izglītības iestādes papildus ir novirzīti EUR 300’108.

• Ieņēmumu sadaļā "Budžeta iestāžu maksas pakalpojumi" par ieņēmumiem par sporta centra pasākumiem plāns palielināts par EUR 5’000, kas novirzīti izdevumu sadaļā uz Sporta daļas izdevumiem āra trenažieru iegādei. Vēl papildus līdzekļi EUR 30’000 novirzīti uz sporta daļu āra trenažieru iegādei no izdevumu sadaļas "Carnikavas stadiona rekonstrukcija".

• Par EUR 137’123 palielināta sadaļa "aizņēmumu procentu maksājumi", lai kompensētu aizņēmumu likmju pieaugumu, no ieņēmumu palielinājuma IIN.

• Izdevumu daļā no attīstības daļas budžeta uz Nekustamo īpašumu nodaļu ir pārcelti EUR 232'064 zemes iegādei jaunas izglītības iestādes būvniecībai Podniekos.

• Izdevumu daļā no attīstības daļas budžeta pārcelti EUR 8'445 uz sadaļu "P/A "Carnikavas komunālserviss" teritorijas un īpašumu apsaimniekošana" piekrastes projekta realizēšanai.

• EUR 3'504 izdevumu sadaļā pārcelti no Sporta daļas uz sadaļu "P/A "Carnikavas komunālserviss" teritorijas un īpašumu apsaimniekošana" vertikulēšanas un aerācijas aparāta iegādei sporta laukuma uzturēšanai.

• Dziesmu un deju svētku izdevumu tāmē tika plānotas ēdināšanas izmaksas trīs ēdienreizēm dienā no pašvaldības līdzekļiem. Saskaņā ar līgumu starp Ādažu novada pašvaldību un Latvijas Nacionālo kultūras centru, svētku dalībnieku pusdienu un vakariņu izmaksas tika segtas no valsts līdzekļiem. Saskaņā ar Finanšu komitejas 19.10.2023. protokollēmumu EUR 19'000 pārcelti no ekonomijas sadaļā "Dziesmu svētki 2023" uz sadaļu "Tautas nams "Ozolaine"" kultūras pasākumu nodrošināšanai.

• EUR 12’800 pārcelti no Ādažu vidusskolas izdevumu sadaļas uz Sākumskolas izdevumu sadaļu mācību līdzekļu iegādei.

Budžeta grozījumu ietvaros ir veikti nepieciešamie grozījumi, kas saistīti ar finansējuma iekšējo pārdali pa klasifikācijas kodiem, apstiprināto tāmju ietvaros nodaļu un iestāžu darbības nodrošināšanai.

Kopumā Ādažu novada pašvaldības domes budžeta grozījumi paredz ieņēmumu palielinājumu par EUR 242’446, nosakot budžeta ieņēmumus EUR 46’948’605 apmērā un izdevumu daļas samazinājumu par EUR 1’500’804, nosakot budžeta izdevumus EUR 53’843’815 apmērā, plānoto aizņēmumu samzinājumu par EUR 1’746’235, nosakot kopējo aizņēmumu apjomu 2023. gadā EUR 2’799’669 apmērā, un aizņēmumu pamatsummas atmaksu 2023. gadā EUR 3’601’890 apmērā.

4. pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 25. janvāra saistošajiem noteikumiem Nr. 1/2023

(Pielikums Ādažu novada domes 26.10.2023. saistošo noteikumu Nr. 39/2023 redakcijā)

Aizņēmumu un citu ilgtermiņa saistību pārskats

5. pielikums
Ādažu novada pašvaldības
2023. gada 25. janvāra saistošajiem noteikumiem Nr. 1/2023
Ieņēmumu un izdevumu sadalījums pa funkcionālajām kategorijām un ekonomiskās klasifikācijas kodiem
Ieņēmumu avoti un izdevumi atbilstīgi funkcionālajām un ekonomiskajām kategorijām
2023. gada plāns
 
KOPĀ IEŅĒMUMI AR FINANSĒŠANU
58 162 296
I.
KOPĀ IEŅĒMUMI
46 153 371
1.0.0.0.
Ienākuma nodokļi
28 441 559
4.1.0.0.
Nekustamā īpašuma nodoklis
2 903 312
5.5.3.0.
Dabas resursu nodoklis
70 000
9.0.0.0.
Valsts (pašvaldību) nodevas un kancelejas nodevas
160 000
10.0.0.0.
Naudas sodi un sankcijas
65 000
12.0.0.0.
Pārējie nenodokļu ieņēmumi
22 453
13.0.0.0.
Ieņēmumi no pašvaldības īpašumu pārdošanas
433 856
18.0.0.0.
Valsts budžeta transferti
9 528 140
19.0.0.0.
Pašvaldību budžetu transferti
295 000
21.0.0.0.
Maksas pakalpojumi un citi pašu ieņēmumi
4 234 051
F 40020010
Aizņēmumi Valsts kasē
4 267 404
F 40320010
Naudas līdzekļu atlikums
7 741 521
 
 
 
II.
KOPĀ IZDEVUMI AR FINANSĒŠANU
58 135 423
II.1
Izdevumi atbilstoši funkcionālajām kategorijām
54 533 533
01.000
Vispārējie valdības dienesti
8 245 498
03.000
Sabiedriskā kārtība un drošība
936 069
04.000
Ekonomiskā darbība
556 693
05.000
Vides aizsardzība
260 002
06.000
Teritoriju un mājokļu apsaimniekošana
16 329 241
08.000
Atpūta, kultūra un reliģija
2 486 999
09.000
Izglītība
21 517 854
10.000
Sociālā aizsardzība
4 201 177
F 40320020
Aizņēmumu atmaksa
3 601 890
   
II.2Izdevumi atbilstoši ekonomiskajām kategorijām54 533 533
1000Atlīdzība21 891 642
2000Preces un pakalpojumi14 425 880
3000Subsīdijas un dotācijas224 185
4000Procentu izdevumi1 047 339
5000Pamatkapitāla veidošana8 049 231
6000Sociālie pabalsti2 376 538
7000Uzturēšanas izdevumu transferti, pašu resursu maksājumi, starptautiskā sadarbība6 518 718
F 40320020Aizņēmumu atmaksa3 601 890
Ādažu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja K. Miķelsone
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Ādažu novada pašvaldības budžetu 2023. gadam Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ādažu novada dome Veids: saistošie noteikumi Numurs: 1/2023Pieņemts: 25.01.2023.Stājas spēkā: 03.02.2023.Zaudē spēku: 01.01.2024.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 24, 02.02.2023. OP numurs: 2023/24.7
Saistītie dokumenti
  • Grozījumi
  • Izdoti saskaņā ar
339119
{"selected":{"value":"08.11.2023","content":"<font class='s-1'>08.11.2023.-31.12.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},"data":[{"value":"08.11.2023","iso_value":"2023\/11\/08","content":"<font class='s-1'>08.11.2023.-31.12.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"01.09.2023","iso_value":"2023\/09\/01","content":"<font class='s-1'>01.09.2023.-07.11.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"07.07.2023","iso_value":"2023\/07\/07","content":"<font class='s-1'>07.07.2023.-31.08.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"02.06.2023","iso_value":"2023\/06\/02","content":"<font class='s-1'>02.06.2023.-06.07.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"29.03.2023","iso_value":"2023\/03\/29","content":"<font class='s-1'>29.03.2023.-01.06.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"03.02.2023","iso_value":"2023\/02\/03","content":"<font class='s-1'>03.02.2023.-28.03.2023.<\/font> <font class='s-2'>Pamata<\/font>"}]}
08.11.2023
424
1
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"