Ministru kabineta noteikumi Nr. 322
Rīgā 2017. gada 13. jūnijā (prot. Nr. 30 18. §)
Noteikumi par Latvijas izglītības klasifikāciju
1. Noteikumi nosaka Latvijas izglītības klasifikāciju, tai skaitā Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmeņiem atbilstošus zināšanu, prasmju un kompetenču aprakstus. 2
2. Latvijas izglītības klasifikācijas struktūru veido šādi līmeņi: 2.1. pirmais klasifikācijas līmenis (izglītības pakāpe un pirmais koda cipars) (1. pielikums); 2.2. otrais klasifikācijas līmenis (izglītības programmas veids un otrais koda cipars (ar burtu/bez burta) kopā ar pirmo ciparu) (1. pielikums); 2.3. trešais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskā grupa un trešais koda cipars) (2. pielikums); 2.4. ceturtais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskā joma un ceturtais koda cipars kopā ar trešo ciparu) (2. pielikums); 2.5. piektais klasifikācijas līmenis (izglītības programmu grupa un piektais koda cipars kopā ar trešo un ceturto ciparu) (2. pielikums). 3
3. Izglītības programmu licencēšanā un izglītības programmu reģistra veidošanā papildus var lietot sesto klasifikācijas līmeni: 3.1. vispārējā izglītībā – vispārējās izglītības programmu īpašie veidi, mācību valoda un izglītības ieguves forma (sestais, septītais un astotais koda cipars) (3. pielikums); 3.2. profesionālajā izglītībā – izglītības programmu grupām atbilstošās profesionālās izglītības programmu kopas, kas ietver saturiski radniecīgas profesionālās pilnveides, profesionālās ievirzes izglītības programmas (izņemot profesionālās augstākās izglītības programmas) un izglītības programmas, kurās iegūst pirmā, otrā vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju (sestais un septītais koda cipars) (4. pielikums). 4
4. Licence vai akreditācijas lapa, kas izsniegta tādu izglītības programmu īstenošanai, kuru pirmais un otrais koda cipars ir 00, 26 vai 48 un kuru kodā nav ietverts astotais koda cipars vai kuru astotais koda cipars ir trīs, derīga līdz tajā norādītā termiņa beigām. 5
5. Licence vai akreditācijas lapa, kas izsniegta tādu izglītības programmu īstenošanai, kuru trešais, ceturtais un piektais koda cipars ir 222, 224, 225, 310, 420, 440, 481, 524, 763, 850 vai kuru trešais, ceturtais, piektais, sestais un septītais koda cipars ir 54303, 54801, 76203, derīga līdz tajā norādītā termiņa beigām. 6
Ministru prezidents Māris Kučinskis
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
1. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322 (Pielikums grozīts ar MK 02.10.2018. noteikumiem Nr. 616)
Pirmais un otrais klasifikācijas
līmenis un tā salīdzinājums ar Latvijas kvalifikāciju
ietvarstruktūru (LKI), Eiropas kvalifikāciju ietvarstruktūru
(EKI) un Starptautisko standartizēto izglītības klasifikāciju
(ISCED-2011)
1. tabula
Pirmais klasifikācijas līmenis
|
Otrais klasifikācijas līmenis
|
LKI/EKI
|
ISCED–2011
(trīs ciparu kodējumā)
|
pirmais koda cipars
|
izglītības pakāpe
|
pirmais un otrais koda cipars (ar
burtu/bez burta)
|
izglītības programmas veids
|
ISCED-P
(izglītības programmas)
|
ISCED-A
(izglītības kvalifikācijas)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
0
|
Pirmsskolas izglītība
|
01
|
Pirmsskolas izglītības
programmas
|
|
0101
|
0201
|
0202
|
0202
|
1
|
Pamatizglītības pirmais posms
|
11
|
Vispārējā izglītība,
pamatizglītības pirmā posma (1.–6. klase) programmas
|
|
100
|
100
|
10V
|
Profesionālās ievirzes izglītība,
īstenojama līdztekus pamatizglītības pirmā posma
programmai
|
|
100
|
030
|
10T
|
Profesionālā tālākizglītība
(pirmā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama bez
iepriekšējās izglītības ierobežojuma. Mācību ilgums vismaz
480 stundu
|
2
|
251
|
100
|
2
|
Pamatizglītības otrais posms
|
21
|
Vispārējā izglītība,
pamatizglītības (1.–9. klase) programmas
|
1–2
|
1003
|
1003
|
2444
|
2444
|
2435
|
2435
|
23
|
Vispārējā izglītība,
pamatizglītības otrā posma (7.–9. klase) programmas
|
2
|
244
|
244
|
22
|
Profesionālā pamatizglītība,
īstenojama bez iepriekšējās izglītības ierobežojuma (pirmā
līmeņa profesionālā kvalifikācija). Mācību ilgums
viens–trīs gadi
|
2
|
254
|
254
|
20T
|
Profesionālā tālākizglītība
(otrā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc
pilnīgas vai daļējas pamatizglītības programmas apguves.
Mācību ilgums 480, 640 vai vairāk stundu
|
3
|
351
|
254
|
20P
|
Profesionālā pilnveide, īstenojama
pēc pilnīgas vai daļējas pamatizglītības programmas
apguves
|
2
|
351
|
254
|
20V
|
Profesionālās ievirzes izglītība,
īstenojama līdztekus vispārējās pamatizglītības (1.–9.
klase) programmai
|
2
|
251
|
100
|
3
|
Vidējās izglītības pakāpe
|
31
|
Vispārējā vidējā izglītība,
īstenojama pēc pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums trīs
gadi
|
4
|
344
|
344
|
32
|
Arodizglītība (otrā līmeņa
profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pamatizglītības
ieguves. Mācību ilgums trīs gadi
|
3
|
353
|
353
|
32a
|
Arodizglītība (otrā līmeņa
profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc pamatizglītības
ieguves. Mācību ilgums viens gads
|
3
|
351
|
254
|
32b
|
Arodizglītība (otrā līmeņa
profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc daļējas
pamatizglītības programmas apguves. Mācību ilgums trīs
gadi
|
3
|
254
|
254
|
33
|
Profesionālā vidējā izglītība
(trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc
pamatizglītības ieguves. Mācību ilgums četri gadi
|
4
|
354
|
354
|
35a
|
Arodizglītība (otrā līmeņa
profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai
profesionālās vidējās izglītības ieguves. Mācību ilgums
viens gads
|
3
|
453
|
453
|
35b
|
Profesionālā vidējā izglītība
(trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc
vispārējās vidējās izglītības ieguves. Mācību ilgums
1,5–trīs gadi
|
4
|
453
|
453
|
36
|
Vispārējā vidējā izglītība,
turpinājums izglītības programmai ar kodu 32. Mācību ilgums
viens gads
|
4
|
344
|
344
|
37
|
Profesionālā vidējā izglītība
(trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija), turpinājums
izglītības programmai ar pirmo un otro koda ciparu 32. Mācību
ilgums divi gadi
|
4
|
354
|
354
|
30T
|
Profesionālā tālākizglītība
(otrā vai trešā līmeņa profesionālā kvalifikācija),
īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās
izglītības ieguves. Mācību ilgums 640, 960 vai vairāk
stundu
|
3-4
|
453
|
453
|
30P
|
Profesionālā pilnveide, īstenojama
pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības
ieguves
|
4
|
451
|
354
|
30V
|
Profesionālās ievirzes izglītība,
īstenojama līdztekus vispārējās vai profesionālās vidējās
izglītības ieguvei
|
4
|
351
|
254
|
4
|
Augstākās izglītības pakāpe
|
41
|
Pirmā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā
kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās
vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika
studijās divi–trīs gadi
|
5
|
554
|
550
|
42
|
Otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā
kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa
profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai
profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums
pilna laika studijās četri gadi
|
6
|
655
|
650
|
6566
|
6506
|
43
|
Akadēmiskā izglītība (bakalaura
grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās
vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika
studijās trīs–četri gadi
|
6
|
645
|
640
|
44
|
Otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā
kvalifikācija), turpinājums izglītības programmai ar kodu 41.
Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens–divi gadi.
Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz četri gadi
|
6
|
655
|
650
|
45
|
Akadēmiskā izglītība (maģistra
grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura
grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi
gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi
|
7
|
747
|
740
|
46
|
Otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā
kvalifikācija), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā
bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās
kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās
vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz
četri gadi
|
6
|
657
|
650
|
47
|
Otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā
līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra
grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura
grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas
ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads.
Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
|
7
|
757
|
750
|
49
|
Otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā
kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās
vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika
studijās vismaz pieci gadi
|
7
|
756
|
750
|
5
|
|
51
|
Doktora studijas (doktora grāds),
īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda
ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49.
Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
|
8
|
864
|
860
|
Piezīmes.
1 Pirmsskolas izglītības programmas, kuras apgūst
izglītojamie līdz triju gadu vecumam.
2 Pirmsskolas izglītības programmas, kuras apgūst
izglītojamie pēc triju gadu vecuma.
3 Izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie
1.–6. klasē.
4 Izglītības programmas, kuras apgūst izglītojamie
7.–9. klasē.
5 Izglītības programmas ar piekto un sesto koda ciparu
58 vai 59, kuras apgūst izglītojamie 7.–9. klasē.
6 Izglītības programmas, kuru ilgums pilna laika
studijās ir vairāk nekā četri gadi.
Latvijas
kvalifikāciju ietvarstruktūras (LKI) līmenim atbilstošo
zināšanu, prasmju un kompetenču apraksti
2. tabula
LKI līmenis
|
Zināšanas (zināšanas un
izpratne)
|
Prasmes (spēja lietot zināšanas,
komunikācija, vispārējās prasmes)
|
Kompetence (analīze, sintēze un
novērtēšana)
|
1.
|
Spēj parādīt elementāras
zināšanas, kuras izpaužas atpazīstot vai atceroties |
Spēj izmantot elementāras praktiskas
un kognitīvas iemaņas, kuras var izpildīt tiešā uzraudzībā,
izmantojot vienkāršus instrumentus.
Spēj veikt vienkāršus uzdevumus, kas saturiski atkārtojas un ir
paredzami |
Spēj veikt vienkāršus uzdevumus
strukturētā vidē, darboties ierobežotā kontekstā. Pēc
parauga spēj izpildīt elementārus uzdevumus, apgūt
pašapkalpošanās iemaņu pamatus |
2.
|
Spēj parādīt darba vai konkrētas
mācību priekšmetu programmās noteiktās pamatzināšanas
apgūstamajā profesionālās darbības vai mācību jomā |
Spēj izmantot pamata kognitīvās un
praktiskās prasmes, kas nepieciešamas, lai, izmantojot attiecīgu
informāciju, veiktu uzdevumus un, izmantojot pamata noteikumus un
līdzekļus, risinātu ikdienas problēmas.
Spēj izprast savas darbības sekas attiecībā uz sevi un
citiem |
Spēj veikt uzdevumus speciālista
pārraudzībā, dotos uzdevumus pildot individuāli vai darba
grupā, vai daļēji patstāvīgi.
Spēj piedalīties atsevišķu mācību vai darba uzdevumu mērķu
izvirzīšanā un darbības procesa plānošanā |
3.
|
Spēj parādīt faktu, principu,
procesu un vispārējo jēdzienu zināšanas un izmanto tās
mācību un profesionālās darbības jomā.
Spēj izprast dažādu veidu informāciju par materiāliem,
aprīkojumu, tehnoloģijām atbilstošā mācību jomā vai
noteiktā profesijā |
Spēj izmantot dažādas kognitīvās
un praktiskās prasmes, kas nepieciešamas, lai veiktu uzdevumus un
risinātu problēmas, izvēloties piemērotas darba pamatmetodes,
līdzekļus, materiālus, informāciju un tehnoloģijas |
Spēj apzināties un uzņemties
atbildību par darba vai mācību uzdevumu veikšanu.
Risinot uzdevumus, spēj pielāgot savu rīcību apstākļiem un
atbildēt par darba rezultātu |
4.
|
Spēj parādīt vispusīgas faktu,
teoriju un likumsakarību zināšanas, kas ir nepieciešamas
personiskai izaugsmei un attīstībai, pilsoniskai līdzdalībai,
sociālajai integrācijai un izglītības turpināšanai.
Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku
faktu, principu, procesu un jēdzienu zināšanas noteiktā
mācību vai profesionālās darbības jomā standarta un
nestandarta situācijās.
Pārzina tehnoloģijas un metodes mācību uzdevumu vai darba
uzdevumu veikšanai profesijā |
Spēj plānot un organizēt darbu,
izmantot dažādas metodes, tehnoloģijas (tai skaitā
informācijas un komunikācijas tehnoloģijas), ierīces,
instrumentus un materiālus uzdevumu veikšanai.
Spēj atrast, izvērtēt un radoši izmantot informāciju mācību
vai profesionālo darba uzdevumu izpildei un problēmu
risinājumiem.
Spēj sazināties vismaz divās valodās rakstiski un mutiski gan
pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā.
Spēj patstāvīgi strādāt profesijā, mācīties un
pilnveidoties.
Spēj sadarboties |
Ir motivēts turpmākās karjeras
veidošanai, izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz
zināšanām orientētā demokrātiskā, daudzvalodu un
daudzkultūru sabiedrībā Eiropā un pasaulē.
Spēj plānot un veikt mācību vai darba uzdevumus profesijā
individuāli, komandā vai vadot komandas darbu.
Spēj uzņemties atbildību par mācību vai profesionālās
darbības rezultātu kvalitāti un kvantitāti |
5.
|
Spēj parādīt vispusīgas un
specializētas attiecīgajai profesionālajai jomai atbilstošas
faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un
izpratni |
Spēj, balstoties uz analītisku
pieeju, veikt praktiskus uzdevumus attiecīgajā profesijā,
parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast
radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest
praktiskus jautājumus un risinājumus attiecīgajā profesijā ar
kolēģiem, klientiem un vadību, ar attiecīgu patstāvības
pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences.
Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību,
strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai
veiktu konkrētus uzdevumus savā profesijā, veikt vai
pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas
neprognozējamas izmaiņas |
Spēj formulēt, aprakstīt un
analizēt praktiskas problēmas savā profesijā, atlasīt
nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu
problēmu risināšanai, piedalīties attiecīgās profesionālās
jomas attīstībā, parādīt, ka izprot attiecīgās profesijas
vietu plašākā sociālā kontekstā |
6.
|
Spēj parādīt attiecīgajai
zinātnes nozarei vai profesijai raksturīgās pamata un
specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni,
turklāt daļa zināšanu atbilst attiecīgās zinātnes nozares
vai profesijas augstāko sasniegumu līmenim.
Spēj parādīt attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās
jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni |
Spēj, izmantojot apgūtos
teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu,
māksliniecisku, inovatīvu vai pētniecisku darbību, formulēt un
analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus
savā zinātnes nozarē vai profesijā, tos izskaidrot un
argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar
nespeciālistiem.
Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un
padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt
zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību
un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu
cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus
mainīgos vai neskaidros apstākļos |
Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un
analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un
risināt problēmas attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesijā,
parādīt, ka izprot profesionālo ētiku, izvērtēt savas
profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību un
piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā |
7.
|
Spēj parādīt padziļinātas vai
paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst
attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās jomas
jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai
domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu
jomu saskarē |
Spēj patstāvīgi izmantot teoriju,
metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku
vai māksliniecisku darbību, vai augsti kvalificētas
profesionālas funkcijas.
Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai
sistēmiskiem attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās
jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar
nespeciālistiem.
Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un
specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba
rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas
attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesijā, veikt darbu,
pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un
neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot,
lietojot jaunas pieejas |
Spēj patstāvīgi formulēt un
kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas
problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu
analīzi.
Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu
zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības
metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par
zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo
ietekmi uz vidi un sabiedrību |
8.
|
Spēj parādīt, ka pārzina un izprot
aktuālākās zinātniskās teorijas un atziņas, pārvalda
pētniecības metodoloģiju un mūsdienu pētniecības metodes
attiecīgajā zinātnes nozarē vai profesionālajā jomā un
dažādu jomu saskarē |
Spēj patstāvīgi izvērtēt un
izvēlēties zinātniskiem pētījumiem vai mākslinieciskai
jaunradei atbilstošas metodes, ir veicis ieguldījumu zināšanu
robežu paplašināšanā vai devis jaunu izpratni esošām
zināšanām un to lietošanai praksē, īstenojot
mākslinieciskās jaunrades darbu mākslinieciskās darbības
jomās vai būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, no kura daļa ir
starptautiski citējamu publikāciju līmenī.
Spēj gan mutiski, gan rakstiski komunicēt par savu
zinātniskās darbības jomu (savu nozari) ar plašām
zinātniskām aprindām un sabiedrību kopumā.
Spēj īstenot starptautiskas nozīmes mākslinieciskās
jaunrades projektus.
Spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju,
īstenot zinātniskus projektus, gūstot zinātnes nozares
starptautiskiem kritērijiem atbilstošus sasniegumus, vadīt
pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un
organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas
zināšanas un prasmes.
Spēj patstāvīgi paaugstināt mākslinieciski augstvērtīgu
darbu veidošanas prasmes un attīstīt praktiskās iemaņas
unikālu starptautiska līmeņa ideju un mākslinieciskās
jaunrades darba īstenošanā
|
Spēj, veicot patstāvīgu, kritisku
analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risināt nozīmīgus
pētnieciskus vai inovāciju vai mākslinieciskās jaunrades
uzdevumus mākslinieciskās darbības jomās, patstāvīgi
izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt liela
apjoma zinātniskus vai mākslinieciskās jaunrades projektus, tai
skaitā starptautiskus |
Piezīme. Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras nākamajā
līmenī ir ietvertas iepriekšējam līmenim noteiktās
zināšanas, prasmes un kompetences.
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
2. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Trešais, ceturtais un piektais klasifikācijas līmenis (izglītības tematiskās grupas, tematiskās jomas un programmu grupas) un tā salīdzinājums ar Izglītības un mācību nozaru klasifikāciju (ISCED-F 2013)
Trešais klasifikācijas līmenis
|
Ceturtais klasifikācijas
līmenis
|
Piektais klasifikācijas līmenis
|
ISCED-F 2013
|
Trešais koda cipars
|
Izglītības tematiskā grupa
|
Trešais un ceturtais koda cipars
|
Izglītības tematiskā joma
|
Trešais, ceturtais un piektais koda
cipars
|
Izglītības programmu grupa
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
0
|
Vispārējā izglītība
|
01
|
Vispārizglītojošā
|
011
|
Vispārizglītojoša virziena
izglītības programmas
|
0011
|
012
|
Humanitārā un sociālā virziena
izglītības programmas
|
0011
|
013
|
Matemātikas, dabaszinību un
tehnikas virziena izglītības programmas
|
0011
|
014
|
Profesionāli orientētā virziena
izglītības programmas
|
0011
|
015
|
Speciālās izglītības
programmas
|
0011
|
09
|
Personības attīstība
|
090
|
Personības attīstība
|
0031
|
1
|
Izglītība
|
14
|
Pedagogu izglītība un izglītības
zinātnes
|
141
|
Pedagogu izglītība
|
0112; 0113; 0114
|
142
|
Izglītības zinātne
|
0111
|
2
|
Humanitārās zinātnes un
māksla
|
21
|
Mākslas
|
211
|
Vizuāli plastiskā māksla
|
0213
|
212
|
Mūzika un skatuves māksla
|
0215
|
213
|
Audiovizuālā māksla un mediju
māksla
|
0211
|
214
|
Dizains
|
0212
|
215
|
Amatniecība
|
0214
|
216
|
Lietišķā māksla
|
0214
|
217
|
Radošās industrijas
|
0219
|
22
|
Humanitārās zinātnes
|
221
|
Reliģija un teoloģija
|
0221
|
223
|
Dzimtās valodas studijas
|
0232
|
226
|
Literatūra un lingvistika
|
0232
|
227
|
Valodu studijas un programmas
|
0231
|
228
|
Vēsture un arheoloģija
|
0222
|
229
|
Filozofija un ētika
|
0223
|
3
|
Sociālās zinātnes, komerczinības
un tiesības
|
31
|
Sociālās un cilvēkrīcības
zinātnes
|
311
|
Ekonomika
|
0311
|
312
|
Politikas zinātne
|
0312
|
313
|
Psiholoģija
|
0313
|
314
|
Socioloģija un kultūras
studijas
|
0314
|
32
|
Informācijas un komunikācijas
zinātnes
|
321
|
Žurnālistika un komunikācija
|
0321
|
322
|
Bibliotēku, informācijas un arhīvu
zinības
|
0322
|
34
|
Komerczinības un
administrēšana
|
341
|
Vairumtirdzniecība un
mazumtirdzniecība
|
0416
|
342
|
Tirgzinības un reklāma
|
0414
|
343
|
Finanses, banku lietas un
apdrošināšana
|
0412
|
344
|
Grāmatvedība un nodokļi
|
0411
|
345
|
Vadība un administrēšana
|
0413
|
346
|
Sekretariāta un biroja darbs
|
0415
|
347
|
Darba dzīve
|
0417
|
38
|
Tiesību zinātne
|
380
|
Tiesību zinātne
|
0421
|
4
|
Dabaszinātnes, matemātika un
informācijas tehnoloģijas
|
42
|
Dzīvās dabas zinātnes
|
421
|
Bioloģija
|
0511
|
422
|
Bioķīmija
|
0512
|
44
|
Fizikālās zinātnes
|
441
|
Ķīmija
|
0531
|
442
|
Ģeogrāfija un zemes zinātnes
|
0532
|
443
|
Fizika
|
0533
|
46
|
Matemātika un statistika
|
460
|
Matemātika un statistika
|
0541;
0542
|
48
|
Datorika
|
482
|
Datoru lietošana
|
0611
|
483
|
Datorsistēmas, datubāzes un
datortīkli
|
0612
|
484
|
Programmēšana
|
0613
|
5
|
Inženierzinātnes, ražošana un
būvniecība
|
52
|
Inženierzinātnes un
tehnoloģijas
|
521
|
Mehānika un metālapstrāde
|
0715
|
522
|
Enerģētika
|
0713
|
523
|
Elektronika un automātika
|
0714
|
525
|
Mašīnzinības (Mehāniskie
transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi)
|
0716
|
526
|
Citas inženierzinātnes
|
0719
|
527
|
Medicīnas inženierija
|
0914
|
528
|
Ķīmijas tehnoloģijas
|
0711
|
529
|
Vides inženierzinātnes
|
0712
|
54
|
Ražošana un pārstrāde
|
541
|
Pārtikas ražošanas tehnoloģijas
un izstrādājumu izgatavošana
|
0721
|
542
|
Tekstiliju ražošanas tehnoloģijas
un izstrādājumu izgatavošana
|
0723
|
543
|
Kokapstrādes tehnoloģijas un
izstrādājumu izgatavošana
|
0722
|
544
|
Derīgo izrakteņu ieguve
|
0724
|
545
|
Poligrāfijas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana
|
0722
|
546
|
Ādas apstrādes tehnoloģijas un
izstrādājumu izgatavošana
|
0723
|
547
|
Stikla un keramikas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana
|
0722
|
548
|
Materiālu ražošanas tehnoloģijas
un izstrādājumu izgatavošana
|
0722
|
58
|
Arhitektūra un būvniecība
|
581
|
Arhitektūra un pilsētu
plānošana
|
0731
|
582
|
Būvniecība un civilā
celtniecība
|
0732
|
6
|
Lauksaimniecība
|
62
|
Lauksaimniecība, mežsaimniecība un
zivsaimniecība
|
621
|
Lauksaimniecība
|
0811
|
622
|
Dārzkopība
|
0812
|
623
|
Mežsaimniecība
|
0821
|
624
|
Zivsaimniecība
|
0831
|
64
|
Veterinārija
|
640
|
Veterinārija
|
0841
|
7
|
Veselības aprūpe un sociālā
labklājība
|
72
|
Veselības aprūpe
|
721
|
Ārstniecība
|
0912
|
722
|
Medicīniskie pakalpojumi
|
0915
|
723
|
Māszinības
|
0913
|
724
|
Zobārstniecība
|
0911
|
725
|
Farmācija
|
0916
|
726
|
Sabiedrības veselība
|
0919
|
76
|
Sociālā labklājība
|
761
|
Bērnu un jauniešu attīstību
veicinošie pakalpojumi
|
0922
|
762
|
Sociālie pakalpojumi
|
0921;
0923
|
764
|
Sociālā aprūpe
|
0923
|
8
|
Pakalpojumi
|
81
|
Individuālie pakalpojumi
|
811
|
Viesnīcu un restorānu serviss
|
1013
|
812
|
Tūrisma un atpūtas
organizācija
|
1015
|
813
|
Sports
|
1014
|
814
|
Mājsaimniecības pakalpojumi
|
1011
|
815
|
Skaistumkopšanas pakalpojumi
|
1012
|
816
|
Audio, video un foto pakalpojumi
|
0211
|
817
|
Floristikas pakalpojumi
|
0214
|
818
|
Citi pakalpojumi
|
1019
|
84
|
Transporta pakalpojumi
|
840
|
Transporta pakalpojumi
|
1041
|
85
|
Vides aizsardzība
|
851
|
Vides zinātne un vides pārvalde
|
0521
|
852
|
Dabas aizsardzība
|
0522
|
853
|
Vide un ūdenssaimniecība
|
1021
|
86
|
Civilā un militārā
aizsardzība
|
861
|
Personu un īpašuma aizsardzība
|
1032
|
862
|
Darba aizsardzība un drošība
|
1022
|
863
|
Militārā aizsardzība
|
1031
|
9
|
Citur neklasificētās tematiskās
grupas
|
99
|
Citur neklasificētās tematiskās
jomas
|
999
|
Citur neklasificētās programmu
grupas
|
9999
|
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
3. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Sestais klasifikācijas līmenis vispārējā izglītībā (vispārējās izglītības programmu īpašie veidi, mācību valoda un izglītības ieguves forma)
Sestais klasifikācijas līmenis
|
Piektais un sestais koda cipars
|
Izglītības programmu īpašais
veids, LKI/EKI līmenis
|
Septītais koda cipars
|
Mācību valoda
|
Astotais koda cipars
|
Izglītības ieguves forma
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
18
|
Pedagoģiskās korekcijas
programmas
|
1
|
Latviešu mācībvaloda
|
1
|
Dienas
|
2
|
Vakara (maiņu)
|
2
|
Mazākumtautību mācībvaloda
|
19
|
Sociālās korekcijas programmas
|
3
|
Neklātienes
|
3
|
Cita mācībvaloda
|
51
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar redzes traucējumiem – 2. līmenis
|
52
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar dzirdes traucējumiem – 2. līmenis
|
|
|
4
|
Tālmācība
|
53
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar fiziskās attīstības traucējumiem – 2.
līmenis
|
|
|
|
|
54
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar somatiskām saslimšanām – 2. līmenis
|
|
|
|
|
55
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar valodas traucējumiem – 2. līmenis
|
|
|
|
|
56
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem (jauktiem
attīstības traucējumiem – pirmsskolā) – 2. līmenis
|
|
|
|
|
57
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar garīgās veselības traucējumiem – 2.
līmenis
|
|
|
|
|
58
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem – 1.
līmenis
|
|
|
|
|
59
|
Speciālās izglītības programmas
izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai
vairākiem smagiem attīstības traucējumiem – 1. līmenis
|
|
|
|
|
Piezīme. Pirmsskolas un pamatizglītības programmām sestais
cipars ir 1, pārējām programmām – 0.
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
4. pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 13. jūnija
noteikumiem Nr. 322
Sestais klasifikācijas līmenis profesionālajā izglītībā (profesionālās izglītības programmu kopas un izglītības ieguves forma)
Trešais, ceturtais un piektais koda
cipars
|
Izglītības programmu grupa
|
Trešais, ceturtais, piektais,
sestais un septītais koda cipars
|
Izglītības programmu kopas
|
Astotais koda cipars
|
Izglītības ieguves forma
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
141
|
Pedagogu izglītība |
141 06
|
Profesionālās izglītības pedagogu
tālākizglītība |
1
|
Klātienes
|
211
|
Vizuāli plastiskā
māksla |
211 01
|
Mākslas |
3
|
Neklātienes
|
211 02
|
Mākslas zinātnes |
4
|
Tālmācība
|
211 03
|
Restaurācija |
|
|
212
|
Mūzika un skatuves
māksla |
212 01
|
Taustiņinstrumentu spēle |
|
|
212 02
|
Stīgu instrumentu spēle |
|
|
212 03
|
Pūšaminstrumentu spēle |
|
|
212 04
|
Sitaminstrumentu spēle |
|
|
212 05
|
Diriģēšana |
|
|
212 06
|
Vokālā mūzika |
|
|
212 07
|
Mūzikas vēsture un teorija |
|
|
212 08
|
Kompozīcija |
|
|
212 09
|
Mūzika |
|
|
212 10
|
Deja |
|
|
212 11
|
Horeogrāfija |
|
|
212 12
|
Teātra māksla |
|
|
212 13
|
Instrumentālā mūzika |
|
|
213
|
Audiovizuālā māksla un mediju
māksla |
213 01
|
Vizuālās saziņas līdzekļu
māksla |
|
|
214
|
Dizains |
214 01
|
Datordizains |
|
|
214 02
|
Vides dizains |
|
|
214 03
|
Interjera dizains |
|
|
214 04
|
Reklāmas dizains |
|
|
214 05
|
Koka izstrādājumu dizains |
|
|
214 06
|
Tekstilizstrādājumu dizains |
|
|
214 07
|
Metāla izstrādājumu dizains |
|
|
214 08
|
Keramikas izstrādājumu dizains |
|
|
214 09
|
Stikla izstrādājumu dizains |
|
|
214 10
|
Ādas izstrādājumu dizains |
|
|
214 11
|
Apģērbu dizains |
|
|
214 12
|
Multimediju dizains |
|
|
214 13
|
Foto dizains |
|
|
214 14
|
Materiālu dizains un
tehnoloģijas |
|
|
215
|
Amatniecība |
215 01
|
Tautas māksla un amatniecība |
|
|
215 02
|
Rokdarbi |
|
|
215 03
|
Juvelierdarbi |
|
|
215 04
|
Mūzikas instrumentu izgatavošana un
labošana |
|
|
215 05
|
Akmens kalšana |
|
|
215 06
|
Aušana |
|
|
215 07
|
Kokgriešana |
|
|
216
|
Lietišķā māksla |
216 01
|
Metāla mākslinieciskā
apstrāde |
|
|
216 02
|
Koka mākslinieciskā apstrāde |
|
|
216 03
|
Tekstila mākslinieciskā
apstrāde |
|
|
216 04
|
Ādas mākslinieciskā apstrāde |
|
|
216 05
|
Stikla mākslinieciskā apstrāde |
|
|
216 06
|
Keramikas mākslinieciskā
apstrāde |
|
|
216 07
|
Rokdarbi |
|
|
227
|
Valodu studijas un programmas |
227 00
|
Valodu studijas un programmas |
|
|
311
|
Ekonomika |
311 01
|
Ekonomika |
|
|
313
|
Psiholoģija |
313 01
|
Psiholoģija |
|
|
322
|
Bibliotēku, informācijas un arhīvu
zinības |
322 00
|
Bibliotēku, informācijas un arhīvu
zinības |
|
|
341
|
Vairumtirdzniecība un
mazumtirdzniecība |
341 01
|
Elektroniskā komercija |
|
|
341 02
|
Komerczinības |
|
|
341 03
|
Nekustamā īpašuma tirdzniecība un
apsaimniekošana |
|
|
342
|
Tirgzinības un
reklāma |
342 01
|
Mārketings un tirdzniecība |
|
|
342 02
|
Sabiedriskās attiecības |
|
|
342 03
|
Reklāmas zinības |
|
|
342 04
|
Tirgzinības |
|
|
342 05
|
Reklāma un sabiedriskās
attiecības |
|
|
342 06
|
Reklāmas vadība |
|
|
343
|
Finanses, banku lietas un
apdrošināšana |
343 01
|
Banku zinības un finanses |
|
|
343 02
|
Finanšu vadība |
|
|
343 03
|
Apdrošināšana |
|
|
344
|
Grāmatvedība un
nodokļi |
344 01
|
Grāmatvedība un finanses |
|
|
344 02
|
Grāmatvedība |
|
|
345
|
Vadība un
administrēšana |
345 01
|
Biznesa vadība |
|
|
345 02
|
Eiropas ekonomika un bizness |
|
|
345 03
|
Eiropas Savienības bizness un
tiesības |
|
|
345 04
|
Kvalitātes nodrošināšana un
vadība |
|
|
345 05
|
Mazā un vidējā biznesa vadība |
|
|
345 06
|
Ostu vadība |
|
|
345 07
|
Telemātika un loģistika |
|
|
345 08
|
Vadības zinātne |
|
|
345 09
|
Komercdarbība
(Uzņēmējdarbība) |
|
|
345 10
|
Komercdarbība un ekonomika |
|
|
345 11
|
Komercdarbība un uzņēmuma
vadība |
|
|
345 12
|
Telemehānika un loģistika |
|
|
345 13
|
Kultūras vadība |
|
|
345 14
|
Sabiedrības vadība |
|
|
345 15
|
Ēdināšanas un viesnīcu
komercdarbība |
|
|
345 16
|
Viesnīcu vadība |
|
|
345 17
|
Tūrisma vadība |
|
|
345 18
|
Kvalitātes sistēmas vadība |
|
|
345 19
|
Personāla vadība |
|
|
345 20
|
Projektu vadība |
|
|
345 21
|
Iestāžu un organizāciju ārējie
sakari |
|
|
345 22
|
Ēdināšanas un viesnīcu
uzņēmējdarbība |
|
|
345 23
|
Mūzikas projektu vadība |
|
|
345 24
|
Ražošanas inženierzinības un
vadība |
|
|
345 25
|
Darbs ar jaunatni un tā vadība |
|
|
346
|
Sekretariāta un biroja darbs |
346 01
|
Administratīvie un sekretāra
pakalpojumi |
|
|
347
|
Darba dzīve |
347 01
|
Personāla sagatavošana darbam |
|
|
482
|
Datoru lietošana |
482 00
|
Datoru lietošana |
|
|
483
|
Datorsistēmas, datubāzes un
datortīkli |
483 01
|
Datorsistēmas, datubāzes un
datortīkli |
|
|
484
|
Programmēšana |
484 01
|
Programmēšana |
|
|
521
|
Mehānika un
metālapstrāde |
521 01
|
Metālapstrāde |
|
|
521 02
|
Inženiermehānika |
|
|
521 03
|
Inženiertehnika, mehānika un
mašīnbūves tehnoloģija |
|
|
521 04
|
Bionika un protezēšana |
|
|
521 05
|
Materiālzinātne |
|
|
521 06
|
Mehatronika |
|
|
521 07
|
Ostu tehnika |
|
|
521 08
|
Ražošanas tehnoloģija |
|
|
522
|
Enerģētika |
522 01
|
Enerģētika un elektrotehnika |
|
|
522 02
|
Elektrotehnika un elektronika |
|
|
522 03
|
Elektriskās iekārtas |
|
|
522 04
|
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
|
|
522 05
|
Lauksaimniecības enerģētika |
|
|
522 06
|
Siltumenerģētika |
|
|
523
|
Elektronika un
automātika |
523 01
|
Automātika un datortehnika |
|
|
523 02
|
Elektronika |
|
|
523 03
|
Telekomunikācijas |
|
|
523 04
|
Datortehnikas remonts |
|
|
523 05
|
Transporta datorvadības,
informācijas un elektroniskās sistēmas |
|
|
525
|
Mašīnzinības
(Mehāniskie transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi) |
525 01
|
Autotransports |
|
|
525 02
|
Kuģu mehānika |
|
|
525 03
|
Transports |
|
|
525 04
|
Dzelzceļa transports |
|
|
525 05
|
Aviācijas transports |
|
|
525 06
|
Jūras transports |
|
|
525 07
|
Lauksaimniecības tehnika |
|
|
525 08
|
Mežsaimniecības tehnika |
|
|
525 09
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne |
|
|
525 10
|
Transporta sistēmu inženierija |
|
|
527
|
Medicīnas inženierija |
527 01
|
Medicīnas inženierija |
|
|
528
|
Ķīmijas tehnoloģijas |
528 01
|
Ķīmijas tehnoloģijas |
|
|
529
|
Vides inženierzinātnes |
529 01
|
Vides inženierzinātnes |
|
|
541
|
Pārtikas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
541 01
|
Pārtikas produktu tehnoloģija |
|
|
541 02
|
Pārtikas zinātne |
|
|
541 03
|
Pārtikas produktu kvalitātes
kontrole |
|
|
541 04
|
Miltu izstrādājumu ražošana |
|
|
541 05
|
Gaļas produktu ražošana |
|
|
541 06
|
Piena produktu ražošana |
|
|
541 07
|
Augļu un dārzeņu pārstrāde |
|
|
541 08
|
Zivju apstrādes tehnoloģija |
|
|
541 09
|
Dzērienu ražošana |
|
|
542
|
Tekstiliju ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
542 01
|
Tekstila un apģērbu
tehnoloģija |
|
|
542 02
|
Šūto izstrādājumu ražošanas
tehnoloģija |
|
|
542 03
|
Trikotāžas izstrādājumu
ražošanas tehnoloģija |
|
|
543
|
Kokapstrādes
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
543 01
|
Kokapstrāde |
|
|
543 02
|
Koksnes materiāli un
tehnoloģija |
|
|
543 04
|
Kokizstrādājumu izgatavošana |
|
|
545
|
Poligrāfijas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
545 01
|
Grāmatu iesiešana |
|
|
545 02
|
Poligrāfija un izdevējdarbība |
|
|
546
|
Ādas apstrādes tehnoloģijas un
izstrādājumu izgatavošana |
546 00
|
Ādas apstrādes tehnoloģijas un
izstrādājumu izgatavošana |
|
|
547
|
Stikla un keramikas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
547 00
|
Stikla un keramikas ražošanas
tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
|
|
548
|
Materiālu ražošanas tehnoloģijas
un izstrādājumu izgatavošana |
548 02
|
Materiālu ražošanas tehnoloģijas
un izstrādājumu izgatavošana |
|
|
581
|
Arhitektūra un pilsētu
plānošana |
581 01
|
Arhitektūra |
|
|
581 02
|
Ainavu arhitektūra |
|
|
581 03
|
Ģeodēzija un kartogrāfija |
|
|
581 04
|
Zemes ierīcība |
|
|
582
|
Būvniecība un civilā
celtniecība |
582 01
|
Būvdarbi |
|
|
582 02
|
Būvniecība |
|
|
582 03
|
Siltuma, gāzes un ūdens
tehnoloģija |
|
|
582 04
|
Hidroinženierzinātne |
|
|
582 05
|
Transportbūves |
|
|
621
|
Lauksaimniecība |
621 01
|
Augkopība |
|
|
621 02
|
Augļkopība |
|
|
621 03
|
Dārzeņkopība |
|
|
621 04
|
Lopkopība |
|
|
621 05
|
Biškopība |
|
|
621 06
|
Mājdzīvnieku kopšana |
|
|
622
|
Dārzkopība |
622 01
|
Puķkopība |
|
|
622 02
|
Stādu audzēšana |
|
|
622 03
|
Apzaļumošanas darbi |
|
|
622 04
|
Dārzu un parku kopšana |
|
|
623
|
Mežsaimniecība |
623 01
|
Meža darbi un tehnika |
|
|
623 02
|
Meža ekoloģija un mežkopība |
|
|
623 03
|
Mežizstrāde |
|
|
623 04
|
Meža ekonomika un politika |
|
|
623 05
|
Mežzinātne |
|
|
624
|
Zivsaimniecība |
624 01
|
Zivkopība |
|
|
624 02
|
Vēžveidīgo audzēšana |
|
|
640
|
Veterinārija |
640 01
|
Veterinārmedicīna |
|
|
640 02
|
Dzīvnieku veselības aprūpe |
|
|
721
|
Ārstniecība |
721 01
|
Medicīna |
|
|
721 02
|
Pediatrija |
|
|
722
|
Veselības aprūpes
pakalpojumi |
722 01
|
Audiologopēdija |
|
|
722 02
|
Ergoterapija |
|
|
722 04
|
Fizioterapija |
|
|
722 05
|
Medicīnas inženierija un fizika |
|
|
722 06
|
Ortozēšana, protezēšana |
|
|
722 07
|
Optometrija |
|
|
722 08
|
Uzturzinātne |
|
|
722 09
|
Kosmetoloģija |
|
|
722 11
|
Mūzikas terapija |
|
|
723
|
Māszinības |
723 00
|
Māszinības |
|
|
724
|
Zobārstniecība |
724 00
|
Zobārstniecība |
|
|
724 01
|
Zobu higiēna |
|
|
725
|
Farmācija |
725 00
|
Farmācija |
|
|
726
|
Sabiedrības veselība |
726 00
|
Sabiedrības veselība |
|
|
761
|
Bērnu un jauniešu
attīstību veicinošie pakalpojumi |
761 01
|
Bērnu aprūpe |
|
|
761 02
|
Bērnu atpūtas organizēšana |
|
|
762
|
Sociālie pakalpojumi |
762 01
|
Sociālais darbs |
|
|
762 02
|
Sociālā rehabilitācija |
|
|
764
|
Sociālā aprūpe |
764 01
|
Sociālā aprūpe |
|
|
811
|
Viesnīcu un restorānu
pakalpojumi |
811 01
|
Saimniecības vadīšana |
|
|
811 02
|
Ēdināšanas pakalpojumi |
|
|
811 03
|
Viesnīcu pakalpojumi |
|
|
811 04
|
Restorānu pakalpojumi |
|
|
811 05
|
Apkalpošana uz kuģiem |
|
|
811 06
|
Apkalpošana lidmašīnās |
|
|
812
|
Tūrisma un atpūtas
organizācija |
812 01
|
Tūrisma pakalpojumi |
|
|
812 02
|
Lauku tūrisma pakalpojumi |
|
|
813
|
Sports |
813 01
|
Sporta trenera sagatavošana |
|
|
813 02
|
Invalīdu sporta organizatora
sagatavošana |
|
|
813 03
|
Tiesnešu sagatavošana |
|
|
813 04
|
Sporta instruktora sagatavošana |
|
|
814
|
Mājsaimniecības pakalpojumi |
814 01
|
Mājturība |
|
|
815
|
Skaistumkopšanas
pakalpojumi |
815 01
|
Dekoratīvā kosmētika |
|
|
815 02
|
Frizieru pakalpojumi |
|
|
815 03
|
Nagu kopšanas pakalpojumi |
|
|
815 04
|
Fitness un svara kontrole |
|
|
816
|
Audiopakalpojumi, videopakalpojumi un
fotopakalpojumi |
816 01
|
Fotopakalpojumi |
|
|
817
|
Floristikas pakalpojumi |
817 00
|
Floristikas pakalpojumi |
|
|
818
|
Citi pakalpojumi |
818 01
|
Pakalpojumi degvielas uzpildes
stacijās |
|
|
818 02
|
Azartspēļu un izložu
vadīšana |
|
|
840
|
Transporta
pakalpojumi |
840 01
|
Kuģu vadīšana |
|
|
840 02
|
Pasta pakalpojumi |
|
|
840 03
|
Gaisa satiksmes vadība |
|
|
840 04
|
Starptautisko pārvadājumu
organizācija |
|
|
840 05
|
Gaisa satiksmes pakalpojumi |
|
|
840 06
|
Kuģniecības pakalpojumi |
|
|
840 07
|
Pilsētas elektrotransporta
pakalpojumi |
|
|
840 08
|
Dzelzceļa pakalpojumi |
|
|
840 09
|
Autotransporta pakalpojumi |
|
|
840 10
|
Pašgājējmašīnu vadīšana |
|
|
851
|
Vides zinātne un vides pārvalde |
851 01
|
Vides zinātne un vides pārvalde |
|
|
852
|
Dabas aizsardzība |
852 01
|
Dabas aizsardzība |
|
|
853
|
Vide un ūdenssaimniecība |
853 01
|
Vide un ūdenssaimniecība |
|
|
861
|
Personu un īpašuma
aizsardzība |
861 00
|
Personu un īpašuma aizsardzība |
|
|
861 01
|
Civilā drošība un aizsardzība |
|
|
861 02
|
Organizāciju drošība |
|
|
861 03
|
Penitenciārais darbs |
|
|
861 04
|
Policijas darbs |
|
|
861 05
|
Robežapsardze |
|
|
861 06
|
Ugunsdrošība un aizsardzība |
|
|
861 07
|
Ieslodzījuma vietu apsardze |
|
|
861 08
|
Ugunsdrošība un ugunsdzēsība |
|
|
861 09
|
Muitas un nodokļu
administrēšana |
|
|
861 10
|
Muita |
|
|
862
|
Darba aizsardzība un drošība |
862 00
|
Darba aizsardzība un drošība |
|
|
863
|
Militārā aizsardzība |
863 00
|
Valsts aizsardzība |
|
|
999
|
Citur neklasificētas programmu
grupas |
|
|
|
|
Piezīme. Citur neklasificētu profesionālās izglītības
programmu kopu klasificēšanai konkrētas profesionālās
izglītības programmas grupas ietvaros kā sesto un septīto koda
ciparu lieto "00".
Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis
|
|
Saistītie dokumenti
-
Grozījumi
-
Izdoti saskaņā ar
-
Anotācija / tiesību akta projekts
-
Citi saistītie dokumenti
|