Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Skatīt Ministru kabineta 2012. gada 24. jūlija noteikumus Nr. 501 "Kārtība, kādā nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā".
Ministru kabineta noteikumi Nr.1153

Rīgā 2010.gada 21.decembrī (prot. Nr.74 7.§)
Kārtība, kādā nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības (turpmāk – ES) fondu vadībā.

2. Noteikumi izdoti, pamatojoties uz Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulu Nr. 1083/2006/EK, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu Nr. 1260/1999/EK, un Komisijas 2006.gada 8.decembra Regulu Nr. 1828/2006/EK, kas paredz noteikumus par to, kā īstenot Regulu Nr. 1083/2006/EK, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu, un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 1080/2006/EK par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, kā arī Padomes 2006.gada 13.decembra Regulu (EK, Euratom) Nr. 1995/2006, ar kuru groza Regulu (EK, Euratom) Nr. 1605/2002 par Finanšu regulu, ko piemēro Eiropas Kopienu vispārējam budžetam.

3. Noteikumi attiecas uz vadošo iestādi, maksājumu iestādi, sertifikācijas iestādi, atbildīgo iestādi, sadarbības iestādi, Iepirkumu uzraudzības biroju (turpmāk – institūcijas), revīzijas iestādi un ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk – ES fondi) finansējuma saņēmēju.

4. Finanšu ministrija pilda šādas revīzijas iestādes funkcijas:

4.1. sagatavo vienoto revīzijas stratēģiju un nodrošina tās aktualizāciju;

4.2. nodrošina institūcijās un revīzijas iestādē izveidotās ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējumu;

4.3. veic ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditus;

4.4. veic sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīzijas;

4.5. sagatavo gada kontroles ziņojumu un atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti;

4.6. sagatavo gada kopsavilkumu par pieejamām revīzijām un deklarācijām;

4.7. veic noslēguma maksājuma pieteikuma pamatotības izvērtējumu;

4.8. sagatavo noslēguma kontroles ziņojumu un noslēguma deklarāciju;

4.9. izstrādā tiesību aktus, kas saistīti ar revīzijas iestādes funkciju nodrošināšanu;

4.10. veic citu revīzijas iestādes funkciju veicēju koordināciju un uzraudzību.

5. Atbildīgās iestādes, sadarbības iestādes, maksājumu iestādes un sertifikācijas iestādes iekšējā audita struktūrvienības sadarbojas ar revīzijas iestādi tās funkciju īstenošanā ES fondu vadībā.

6. Pārskata periods šo noteikumu izpratnē ir no kārtējā gada 1.jūlija līdz nākamā gada 30.jūnijam.

7. Saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ES fondu vadības informācijas sistēmas izveidošanas un izmantošanas kārtību visa informācija par veiktajiem auditiem un revīzijām tiek ievadīta, aktualizēta un uzglabāta ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā.

8. Institūcijas un ES fondu finansējuma saņēmējs nodrošina revīzijas iestādei neierobežotu pieeju visu veidu dokumentiem, reģistriem un citai ar ES fondu projektu īstenošanu un vadību saistītajai informācijai.

9. Revīzijas iestāde vadošās iestādes vadītājam ierosina pārskatīt institūcijas atbilstību ES fondu administrēšanas prasībām, ja auditos vai revīzijās tiek konstatēti būtiski trūkumi vai pārkāpumi ES fondu administrēšanas ieviešanā vai kontrolē.

II. Revīzijas iestādei iesniedzamā informācija

10. Atbildīgā iestāde, sadarbības iestāde, maksājumu iestāde un sertifikācijas iestāde katru gadu (līdz 2015.gadam):

10.1. līdz 1.jūnijam elektroniski iesniedz revīzijas iestādē informāciju (1.pielikums) par nākamajos trijos pārskata periodos plānotajiem ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditiem;

10.2. līdz kārtējā gada 15.janvārim par periodu no iepriekšējā gada 1.janvāra līdz 30.jūnijam un līdz kārtējā gada 1.augustam par periodu no iepriekšējā gada 1.jūlija līdz 31.decembrim elektroniski iesniedz revīzijas iestādē šādu informāciju:

10.2.1. apkopotu informāciju par institūciju un ārējo auditoru veiktajiem ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditiem (2.pielikuma A daļa);

10.2.2. apkopotu informāciju par institūciju un ārējo auditoru veikto ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditu ieteikumu ieviešanas statusu (2.pielikuma B daļa);

10.2.3. atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas darbību, ko sniedz, pamatojoties uz šo noteikumu 2.pielikuma A un B daļā apkopoto informāciju (2.pielikuma C daļa);

10.3. 10 darbdienu laikā:

10.3.1. pēc iekšējā audita struktūrvienību ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita pabeigšanas iesniedz revīzijas iestādē ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojumu (kopiju) un audita izpildes kopsavilkumu;

10.3.2. pēc izmaiņām institūcijas ES fondu vadības un kontroles sistēmā iesniedz revīzijas iestādē izmaiņu aprakstu (2.pielikuma D daļa).

11. Sertifikācijas iestāde iesniedz revīzijas iestādē:

11.1. apstiprināto izdevumu sarakstu par laikposmu no iepriekšējā gada 1.jūlija līdz 31.decembrim – līdz kārtējā gada 15.janvārim;

11.2. apstiprināto izdevumu sarakstu par laikposmu no kārtējā gada 1.janvāra līdz 30.jūnijam – līdz kārtējā gada 15.jūlijam.

III. Vienotā revīzijas stratēģija

12. Vienotā revīzijas stratēģija ir plānošanas dokuments, kuru sagatavo revīzijas iestāde par periodu no 2007.gada līdz 2015.gadam un kurā norāda mērķus, darbības jomas un metodiku revīzijas iestādes funkciju īstenošanai ES fondu 2007.–2013.gada plānošanas periodam.

13. Revīzijas iestāde katru gadu, pamatojoties uz vienotajā revīzijas stratēģijā iekļauto ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditu un sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīziju rezultātiem, sagatavo Eiropas Komisijai atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti, lai tādējādi nodrošinātu pietiekamu garantiju tam, ka Eiropas Komisijai iesniegtās izdevumu deklarācijas ir pareizas, un līdz ar to pietiekamu garantiju tam, ka attiecīgie darījumi ir veikti likumīgi un pareizi.

14. Revīzijas iestādes vadītājs katru gadu (līdz 2015.gadam) līdz 30.jūnijam apstiprina revīzijas iestādes aktualizēto vienoto revīzijas stratēģiju. Revīzijas stratēģiju aktualizē, pamatojoties uz:

14.1. revīzijas iestādes plānotajiem auditiem;

14.2. šo noteikumu 10.punktā minēto informāciju;

14.3. informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditu un sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīziju rezultātiem;

14.4. izmaiņām ES fondu vadības un kontroles sistēmas aprakstā.

15. Revīzijas iestāde 10 darbdienu laikā pēc aktualizētās vienotās revīzijas stratēģijas nosūtīšanas Eiropas Komisijai nodrošina tās ievietošanu ES fondu tīmekļa vietnē (www.esfondi.lv).

IV. ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējums

16. Vadošā iestāde nodrošina ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta sagatavošanu, pamatojoties uz institūciju un revīzijas iestādes iesniegto informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmu.

17. Vadošā iestāde katru gadu (līdz 2015.gadam) līdz 30.jūnijam nodrošina ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un 10 darbdienu laikā pēc apraksta aktualizācijas iesniedz to revīzijas iestādei.

18. Revīzijas iestāde institūcijās veic ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējumu, lai pārliecinātos par ES fondu vadības un kontroles sistēmas izmaiņu atbilstību attiecīgajiem normatīvajiem aktiem.

19. Revīzijas iestāde sagatavo ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtējuma ziņojuma projektu un ieteikumus ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtēšanā konstatēto trūkumu novēršanai un nosūta tos institūcijām atbilstības novērtējuma ziņojuma projekta komentēšanai.

20. Institūcijas 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 19.punktā minētās informācijas saņemšanas sagatavo un rakstiski iesniedz revīzijas iestādē komentārus par atbilstības novērtējuma ziņojuma projektu.

21. Atbilstības novērtējuma ziņojuma projekts uzskatāms par saskaņotu, ja 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 19.punktā minēto dokumentu nodošanas institūcijām revīzijas iestāde nav saņēmusi rakstiskus komentārus.

22. Revīzijas iestāde izvērtē institūciju sniegtos komentārus un sagatavo atbilstības novērtējuma ziņojumu.

23. Atbilstības novērtējuma ziņojumu un ieteikumus ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstības novērtēšanā konstatēto trūkumu novēršanai apstiprina revīzijas iestādes vadītājs. Apstiprināto atbilstības novērtējuma ziņojumu un ieteikumus trūkumu novēršanai revīzijas iestāde nosūta institūcijām.

24. Institūcijas sagatavo un iesniedz revīzijas iestādē trūkumu novēršanas plānu, kurā norādīti veicamie pasākumi atbilstības novērtējuma ziņojumā identificēto trūkumu novēršanai, kā arī par trūkumu novēršanu atbildīgās amatpersonas un trūkumu novēršanas termiņi.

25. Institūcijas ir atbildīgas par trūkumu novēršanas plānā iekļauto pasākumu īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajam termiņam.

26. Revīzijas iestāde atbilstoši trūkumu novēršanas plānam uzrauga pēc ES fondu un vadības sistēmas atbilstības novērtēšanas sniegto ieteikumu ieviešanu. Ja institūcijas neievēro šo noteikumu 25.punktā minēto termiņu, revīzijas iestāde veic šo noteikumu 9.punktā minētās darbības.

27. Revīzijas iestāde 10 darbdienu laikā pēc ES fondu un vadības sistēmas atbilstības novērtējuma nosūtīšanas Eiropas Komisijai nodrošina tā ievietošanu ES fondu tīmekļa vietnē (www.esfondi.lv).

V. ES fondu vadības un kontroles sistēmas audits

28. Lai novērtētu ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti, revīzijas iestāde saskaņā ar vienoto revīzijas stratēģiju veic šo noteikumu 4.3.apakšpunktā minēto funkciju. Lai nodrošinātu šo noteikumu 4.3.apakšpunktā minētās funkcijas izpildi, revīzijas iestāde novērtē sistēmu darbību, efektivitāti un atbilstību normatīvajiem aktiem, kā arī šo noteikumu 29., 30., 31. un 32.punktā minētajām pamatprasībām.

29. Pamatprasības vadošajai iestādei, atbildīgajai iestādei un sadarbības iestādei ir šādas:

29.1. skaidri noteiktas un nodalītas funkcijas iestādē, kā arī starp iestādēm;

29.2. izstrādāta procedūra, kuru izmanto finansēto darbību atlasei;

29.3. skaidra un atbilstoša informācijas un vadlīniju sniegšana ES fondu finansējuma saņēmējiem;

29.4. izstrādāta procedūra, kuru izmanto projektu vadības uzraudzībai;

29.5. skaidra un izsekojama dokumentācija pierādījumiem par ES fondu vadību;

29.6. droša informācijas sistēma finansējuma uzskaitei, uzraudzībai un pārskatu sagatavošanai;

29.7. kārtība revīzijas iestādes atklāto sistēmisko trūkumu novēršanai un labošanai.

30. Pamatprasības sertifikācijas iestādei ir šādas:

30.1. skaidri noteiktas un nodalītas funkcijas iestādē, kā arī starp iestādēm;

30.2. skaidra un izsekojama dokumentācija un informācijas sistēma pierādījumiem par apstiprināto izdevumu uzskaiti;

30.3. izstrādāta procedūra, kuru izmanto izdevumu sertificēšanai;

30.4. izstrādāta procedūra, kuru izmanto nepamatoti veikto maksājumu uzskaitei un atgūšanai.

31. Pamatprasības maksājumu iestādei ir šādas:

31.1. skaidri noteiktas un nodalītas funkcijas iestādē, kā arī starp iestādēm;

31.2. skaidra un izsekojama dokumentācija un informācijas sistēma pierādījumiem par maksājumu uzskaiti.

32. Pamatprasības Iepirkumu uzraudzības birojam ir šādas:

32.1. skaidri noteiktas un nodalītas funkcijas Iepirkumu uzraudzības birojā;

32.2. izstrādāta procedūra, kuru izmanto iepirkuma dokumentācijas un iepirkuma procedūras norises izlases veida pirmspārbaudei;

32.3. skaidra un izsekojama dokumentācija pierādījumiem par ES fondu vadību.

33. Revīzijas iestāde nodrošina vadlīnijas šo noteikumu 29., 30., 31. un 32. punktā minēto pamatprasību ievērošanas novērtējumam.

34. Revīzijas iestāde ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ietvaros ņem vērā atbildīgās iestādes, sadarbības iestādes, maksājumu iestādes un sertifikācijas iestādes iekšējā audita struktūrvienību veikto ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditu rezultātus un ES fondu vadības informācijas sistēmā ievadīto informāciju par noslēgtajiem ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditiem, konstatētajiem trūkumiem un ieteikumiem, kā arī informāciju par ieteikumu ieviešanu.

35. ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti attiecīgi novērtē, pamatojoties uz šādām kategorijām:

35.1. darbojas labi, ja kontrole ir efektīva, trūkumi nav konstatēti vai ir konstatēti nelieli trūkumi, kuri neietekmē ES fondu vadības un kontroles sistēmas darbību;

35.2. darbojas, ja kontrole ir izveidota un tā ir efektīva, bet nepieciešami atsevišķi uzlabojumi, kuriem nav būtiskas ietekmes uz ES fondu vadības un kontroles sistēmas darbību;

35.3. darbojas daļēji, ja ir nepieciešami būtiski uzlabojumi, jo konstatēti trūkumi, kas būtiski ietekmē ES fondu vadības un kontroles sistēmas darbību;

35.4. nedarbojas, ja ir konstatēti liela apjoma sistemātiski trūkumi, kuri būtiski ietekmē ES fondu vadības un kontroles sistēmas darbību.

36. Revīzijas iestāde sagatavo ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojuma projektu un ieteikumus vadības un kontroles sistēmas auditā konstatēto trūkumu novēršanai un nosūta tos institūcijām audita ziņojuma projekta komentēšanai.

37. Institūcijas 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 36.punktā minētās informācijas saņemšanas sagatavo un rakstiski iesniedz revīzijas iestādē komentārus par ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojuma projektu.

38. ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojuma projekts uzskatāms par saskaņotu, ja 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 36.punktā minēto dokumentu nodošanas institūcijām revīzijas iestāde nav saņēmusi rakstiskus komentārus.

39. Revīzijas iestāde izvērtē institūciju sniegtos komentārus un sagatavo ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojumu un audita izpildes kopsavilkumu.

40. ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojumu un ieteikumus ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditā konstatēto trūkumu novēršanai apstiprina revīzijas iestādes vadītājs. Apstiprināto ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojumu un ieteikumus trūkumu novēršanai revīzijas iestāde nosūta institūcijām.

41. Institūcijas sagatavo un iesniedz revīzijas iestādē trūkumu novēršanas plānu, kurā norādīti veicamie pasākumi ES fondu vadības un kontroles sistēmas auditā identificēto trūkumu novēršanai, kā arī par trūkumu novēršanu atbildīgās amatpersonas un trūkumu novēršanas termiņi.

42. Institūcijas ir atbildīgas par trūkumu novēršanas plānā iekļauto pasākumu īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajam termiņam.

43. Revīzijas iestāde atbilstoši trūkumu novēršanas plānam uzrauga pēc ES fondu kontroles un vadības sistēmas audita sniegto ieteikumu ieviešanu. Ja institūcijas neievēro šo noteikumu 42.punktā minēto termiņu, revīzijas iestāde veic šo noteikumu 9.punktā minētās darbības.

44. Revīzijas iestāde ES fondu vadības un kontroles sistēmas audita ziņojuma un audita izpildes kopsavilkuma kopiju nosūta Eiropas Komisijai.

VI. Sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīzija

45. Revīzijas iestāde saskaņā ar vienoto revīzijas stratēģiju veic sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu (turpmāk – sertificētie izdevumi) revīziju un, ja nepieciešams, papildu revīzijas atbildīgajā iestādē vai sadarbības iestādē, vai pie attiecīgā ES fondu finansējuma saņēmēja, lai pārliecinātos, vai darbības programmas ietvaros sertificētie izdevumi – Eiropas Komisijai nosūtītajās izdevumu deklarācijās iekļautie veiktie attiecināmie izdevumi – ir attiecināmi un veikti atbilstoši ES normatīvajiem aktiem.

46. Revīzijas iestāde sagatavo sertificēto izdevumu revīzijas ziņojuma projektu un ieteikumus sertificēto izdevumu revīzijā konstatēto trūkumu novēršanai un nosūta institūcijām sertificēto izdevumu revīzijas ziņojuma projektu komentēšanai.

47. Institūcijas 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 46.punktā minētās informācijas saņemšanas sagatavo un rakstiski iesniedz revīzijas iestādē komentārus par sertificēto izdevumu revīzijas ziņojuma projektu.

48. Revīzijas ziņojuma projekts un trūkumu novēršanas plāns uzskatāms par saskaņotu, ja 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 46.punktā minēto dokumentu nodošanas institūcijām revīzijas iestāde nav saņēmusi rakstiskus komentārus.

49. Revīzijas iestāde izvērtē institūciju sniegtos komentārus un sagatavo sertificēto izdevumu revīzijas ziņojumu.

50. Sertificēto izdevumu revīzijas ziņojumu un ieteikumus sertificēto izdevumu revīzijā konstatēto trūkumu novēršanai apstiprina revīzijas iestādes vadītājs. Apstiprināto sertificēto izdevumu revīzijas ziņojumu un ieteikumus trūkumu novēršanai revīzijas iestāde nosūta institūcijām.

51. Institūcijas sagatavo un iesniedz revīzijas iestādē trūkumu novēršanas plānu, kurā norādīti veicamie pasākumi sertificēto izdevumu revīzijas ziņojumā identificēto trūkumu novēršanai, kā arī par trūkumu novēršanu atbildīgās amatpersonas un trūkumu novēršanas termiņi.

52. Institūcijas ir atbildīgas par trūkumu novēršanas plānā iekļauto pasākumu īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajam termiņam.

53. Revīzijas iestāde uzrauga sertificēto izdevumu revīzijās sniegto ieteikumu ieviešanu. Ja institūcijas neievēro šo noteikumu 52.punktā minēto termiņu, revīzijas iestāde var veikt šo noteikumu 9.punktā minētās darbības.

54. Pamatojoties uz Eiropas Komisijas pieprasījumu, revīzijas iestāde 10 darbdienu laikā nosūta Eiropas Komisijai sertificēto izdevumu revīzijas ziņojuma kopiju.

VII. Gada kontroles ziņojums

55. Revīzijas iestāde katru gadu (līdz 2015.gadam) sagatavo un līdz attiecīgā gada 31.decembrim nosūta Eiropas Komisijai revīzijas iestādes vadītāja apstiprinātu gada kontroles ziņojumu un atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti.

56. Gada kontroles ziņojumu un atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti revīzijas iestāde sagatavo par pārskata periodu, pamatojoties uz šo noteikumu 10.punktā minēto informāciju, revīzijas iestādes veikto ES fondu vadības un kontroles sistēmu auditu un sertifikācijas iestādes sertificēto izdevumu revīziju rezultātiem.

57. Atzinumu par ES fondu vadības un kontroles sistēmas atbilstību, darbību un efektivitāti revīzijas iestāde sagatavo atbilstoši šo noteikumu 35.punktā minētajām kategorijām.

58. Revīzijas iestāde 10 darbdienu laikā pēc gada kontroles ziņojuma nosūtīšanas Eiropas Komisijai nodrošina tā ievietošanu ES fondu tīmekļa vietnē (www.esfondi.lv).

VIII. Gada kopsavilkums par pieejamām revīzijām un deklarācijām

59. Revīzijas iestāde katru gadu (līdz 2015.gadam) sagatavo un līdz nākamā gada 15.februārim nosūta Eiropas Komisijai revīzijas iestādes vadītāja apstiprinātu gada kopsavilkumu par pieejamām revīzijām un deklarācijām.

60. Gada kopsavilkumu par pieejamām revīzijām un deklarācijām revīzijas iestāde sagatavo par kalendāra gadu, pamatojoties uz šo noteikumu 10.punktā minēto informāciju.

IX. Noslēguma kontroles ziņojums un noslēguma deklarācija

61. Lai sagatavotu noslēguma deklarāciju, revīzijas iestāde izvērtē noslēguma maksājuma pieteikuma pamatotību un to darījumu likumību un pareizību, uz kuriem attiecas noslēguma deklarācija. Noslēguma deklarācijai pievieno noslēguma kontroles ziņojumu.

62. Revīzijas iestāde līdz 2017.gada 31.janvārim sagatavo un līdz 2017.gada 24.martam nosūta Eiropas Komisijai revīzijas iestādes vadītāja apstiprinātu noslēguma kontroles ziņojumu un noslēguma deklarāciju.

63. Revīzijas iestāde ievada noslēguma kontroles ziņojumu un noslēguma deklarāciju ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā 10 darbdienu laikā pēc minēto dokumentu nosūtīšanas Eiropas Komisijai.

64. Apstiprināto noslēguma kontroles ziņojumu un noslēguma deklarāciju revīzijas iestāde 10 darbdienu laikā pēc minēto dokumentu nosūtīšanas Eiropas Komisijai ievieto ES fondu tīmekļa vietnē (www.esfondi.lv).

X. Noslēguma jautājums

65. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2008.gada 17.jūnija noteikumus Nr.455 "Kārtība, kādā nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu vadībā" (Latvijas Vēstnesis, 2008, 98.nr.).

Ministru prezidents, reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs V.Dombrovskis

Finanšu ministrs A.Vilks
1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 21.decembra noteikumiem Nr.1153

Finanšu ministrs A.Vilks
2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 21.decembra noteikumiem Nr.1153

Finanšu ministrs A.Vilks
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kārtība, kādā nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 1153Pieņemts: 21.12.2010.Stājas spēkā: 31.12.2010.Zaudē spēku: 27.07.2012.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 206, 30.12.2010.
Dokumenta valoda:
EN
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Tiesību akti, kuriem maina statusu
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Citi saistītie dokumenti
223571
31.12.2010
87
0
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"