Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Skatīt Ministru kabineta 2011. gada 20. decembra noteikumus Nr. 964 "Noteikumi par Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda 2010.gada programmas aktivitāšu īstenošanu". Ministru kabineta noteikumi Nr.884
Rīgā 2008.gada 28.oktobrī (prot. Nr.76 57.§) Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas 2007.–2013.gadam Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda projektu atlases un tehniskās palīdzības aktivitātes īstenošanas kārtība
Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma 31.panta pirmās daļas 3.punktu
1. Noteikumi nosaka Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas 2007.–2013.gadam (turpmāk – programma) ietvaros izveidotā Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda (2007.–2013.gadam) (turpmāk – fonds) projektu atlases un tehniskās palīdzības aktivitātes īstenošanas kārtību. 2. Fonda ietvaros atbalstāmo projektu atlases organizēšanu attiecībā uz fondu nodrošina Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts, kas ir fonda vadošā iestāde (turpmāk – vadošā iestāde). 3. Lēmumu par fonda projektu iesniegumu (turpmāk – projekta iesniegums) apstiprināšanu vai noraidīšanu, pamatojoties uz projektu iesniegumu vērtēšanas rezultātiem, pieņem vadošā iestāde. 4. Fonda ietvaros atbalstāmos projektus atlasa divos veidos: 4.1. organizējot atklātu projektu konkursu (turpmāk – atklāts konkurss), kad starp projektu iesniegumu iesniedzējiem (turpmāk – projekta iesniedzējs) notiek vienlīdzīga sacensība par projekta iesnieguma apstiprināšanu un finansējuma piešķiršanu; 4.2. organizējot ierobežotu projektu atlasi (turpmāk – ierobežota atlase), kad iepriekš ir zināms ierobežots projektu iesniedzēju loks, kurus uzaicina iesniegt projekta iesniegumu. Šajā gadījumā apstiprina un finansē visus projektu iesniegumus, kuri atbilst projektu iesniegumu administratīvajiem, kvalitātes un specifiskajiem kritērijiem. 5. Projektu atlases veidu un potenciālos finansējuma saņēmējus katrai aktivitātei nosaka fonda gada programmā (turpmāk – gada programma). 6. Projekta iesniegums iesniedzams par programmas fondu gada programmā iekļautajām prioritātēm un atbalstāmajām aktivitātēm, ievērojot gada programmā noteiktos termiņus projekta pasākumu īstenošanai un maksājumu veikšanai. 7. Projekta iesniedzējs ir tieši atbildīgs par projekta sagatavošanu, vadību, ieviešanu un projekta rezultātiem. 8. Projekta iesniedzējam ir pieejami stabili un pietiekami finanšu līdzekļi, lai nodrošinātu projekta ieviešanas nepārtrauktību un spētu nodrošināt projekta īstenošanai nepieciešamo cilvēkresursu kapacitāti. 9. Uz fonda finansējumu nevar pretendēt projekta iesniedzējs, kuram pašam vai kura atbildīgajai amatpersonai, vai citai personai, kas darbojas projekta iesniedzēja uzdevumā, ir konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un pastāv spēkā stājies tiesas spriedums vai prokurora priekšraksts par sodu, ar ko tas ir atzīts par vainīgu nodarījumā saistībā ar savu profesionālo darbību. 10. Uz fonda finansējumu nevar pretendēt projekta iesniedzējs, kurš pats vai kura atbildīgā amatpersona, vai cita persona, kas darbojas projekta iesniedzēja uzdevumā, ar spēkā stājušos tiesas spriedumu vai prokurora priekšrakstu par sodu ir atzīts par vainīgu krāpšanā, kukuļošanā, komerciālā uzpirkšanā vai krāpšanā, kuras rezultātā skartas Latvijas Republikas vai Eiropas Savienības finanšu intereses, un sodāmība nav dzēsta vai noņemta. 11. Projekta iesniedzējs var iesniegt projekta iesniegumu viens pats vai kopā ar vienu vai vairākiem sadarbības partneriem. Sadarbības partneris var būt Latvijas Republikas tiešās vai pastarpinātās valsts pārvaldes iestāde, atvasināta publiskā persona, cita valsts iestāde vai privāto tiesību juridiskā persona. 12. Sadarbības partneris projektā var līdzdarboties gan kā tiešais partneris, kas ir tieši iesaistīts projekta īstenošanā, gan kā finanšu partneris, kas piedalās projekta finansēšanā. Projekta iesniedzēja un sadarbības partnera savstarpējās attiecības nosaka rakstiska vienošanās par pušu atbildību projekta ieviešanā, ieguldījuma apjomu un projekta īstenošanas gaitā izmantoto un radīto materiālo labumu īpašumtiesībām. 13. Lai pretendētu uz fonda finansējumu, projekta iesniedzējs aizpilda un paraksta projekta iesniedzēja apliecinājumu (1.pielikums). 14. Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris aizpilda un paraksta partnerības apliecinājumu (2.pielikums), ja projekts paredz partnerības veidošanu. 15. Ja tiek konstatēts, ka projekta iesniedzējs apzināti sniedzis nepatiesas ziņas, vadošajai iestādei ir tiesības apturēt projekta iesnieguma tālāku virzību, kā arī tā var vērsties tiesībsargājošās institūcijās. 16. Projektu atlases norisē ir šādi posmi: 16.1. atklāta konkursa izsludināšana vai ierobežotas atlases gadījumā aicinājuma nosūtīšana; 16.2. projekta iesnieguma sagatavošana un iesniegšana; 16.3. projekta iesnieguma vērtēšana un lēmuma pieņemšana; 16.4. civiltiesiska līguma vai vienošanās noslēgšana par fonda projekta ieviešanu (turpmāk – granta līgums). 17. Vadošā iestāde par katru gada programmu sagatavo konkursa nolikumu (turpmāk – nolikums). Nolikumā norāda gada programmā izvirzītās prioritātes un atbalstāmās aktivitātes, paredzēto finansējumu, projektu īstenošanas maksimālos termiņus, aktivitātes projektu atlases veidu, projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņus un vietu, kontaktinformāciju, ja radušies jautājumi par projektu atlases norisi, kā arī citu informāciju, ko vadošā iestāde uzskata par nepieciešamu. 18. Vadošā iestāde aicina potenciālos finansējuma saņēmējus iesniegt projekta iesniegumus līdz projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņam: 18.1. organizējot atklātu konkursu, – vadošā iestāde izsludina atklātu konkursu, ievietojot sludinājumu laikrakstā “Latvijas Vēstnesis” (turpmāk – sludinājums) un savā mājaslapā internetā; 18.2. organizējot ierobežotu atlasi, – vadošā iestāde nosūta potenciālajam finansējuma saņēmējam aicinājumu iesniegt projekta iesniegumu (turpmāk – aicinājums) un ievieto informāciju par to savā mājaslapā internetā. 19. Projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņš ir: 19.1. organizējot atklātu konkursu, – divi mēneši no atklāta konkursa izsludināšanas dienas; 19.2. organizējot ierobežotu atlasi, – viens mēnesis no aicinājuma izsūtīšanas dienas. 20. Vadošā iestāde publicē savā mājaslapā internetā šos noteikumus, nolikumu, metodiskos norādījumus projektu iesniegumu aizpildīšanai, kā arī granta līguma projektu. Sludinājumā vai aicinājumā iekļauj norādi par minēto dokumentu publicēšanu. 21. Visām ieinteresētajām personām ir tiesības saņemt papildu informāciju par projekta iesnieguma sagatavošanu. Jautājumus par projekta iesnieguma sagatavošanu nosūta vadošajai iestādei uz elektroniskā pasta adresi vai pasta adresi, kas norādīta nolikumā. 22. Ja vadošā iestāde ne vēlāk kā 10 darbdienas pirms projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņa saņem ieinteresētās personas vēstuli ar jautājumu par projekta iesnieguma sagatavošanu, tā piecu darbdienu laikā pēc vēstules saņemšanas sagatavo rakstisku atbildi un nosūta to elektroniski vai pa pastu ieinteresētajai personai uz tās norādīto adresi. Ja jautājums saņemts elektroniskā veidā, vadošā iestāde atbildi ieinteresētajai personai nosūta elektroniski. 23. Lai atbildes uz saņemtajiem jautājumiem būtu pieejamas visām ieinteresētajām personām, vadošā iestāde tās publicē savā mājaslapā internetā, nenorādot jautājuma autoru. 24. Projekta iesniegums ir dokuments, kurā projekta iesniedzējs detalizēti apraksta sagatavoto projektu. Lai pieteiktos dalībai atklātā konkursā vai ierobežotā atlasē, projekta iesniegumu iesniedz vadošajai iestādei. 25. Viens projekta iesniedzējs var iesniegt neierobežotu projektu iesniegumu skaitu, ja viņš spēs izpildīt un nodrošināt šajos noteikumos noteiktās prasības. 26. Aizliegts iesniegt vienu un to pašu projekta iesniegumu par dažādām gada programmas aktivitātēm. Viens projekta iesniegums var būt vērsts uz vairākām aktivitātēm. Šādā gadījumā finansējumu sadala atsevišķi katrai aktivitātei. 27. Projekta iesniedzējs var atsaukt projekta iesniegumu jebkurā brīdī līdz granta līguma noslēgšanai. 28. Projekta iesniegumu sagatavo latviešu valodā, datorrakstā aizpildot projekta iesnieguma veidlapā pieprasīto informāciju (3.pielikums). 29. Projekta iesniegums sastāv no šādām sadaļām: 29.1. saturs; 29.2. informācija par projekta iesniedzēju; 29.3. sadarbības partneru pamatdati; 29.4. informācija par projektu; 29.5. projekta ieviešanas organizācija; 29.6. projekta izmaksas un finansēšanas avoti. 30. Projekta iesniegumam pievieno šādus dokumentus: 30.1. detalizēts izmaksu aprēķins; 30.2. pamatojums iepirkumu (apakšlīguma) kopsummas sliekšņa pārsniegšanai; 30.3. projekta iesniedzēja apliecinājums; 30.4. projekta iesniedzēja apliecināta projekta iesniedzēja reģistrācijas apliecības kopija; 30.5. projekta iesniedzēja apliecināta projekta iesniedzēja iestādes nolikuma vai institūcijas statūtu kopija; 30.6. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka projekta iesniedzējam nav nodokļu parādu (izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms projekta iesnieguma iesniegšanas) vai projekta iesniedzēja piekrišanas vēstule, kurā projekta iesniedzējs pilnvaro vadošo iestādi pieprasīt no Valsts ieņēmumu dienesta izziņu par nodokļu samaksu; 30.7. tās institūcijas vai personas izziņa, kura pēc projekta apstiprināšanas piešķirs finanšu līdzekļus projekta īstenošanai (ja projektā ir paredzēts trešo pušu finansējums); 30.8. projekta vadībā iesaistīto personu dzīves apraksts (CV) un darba uzdevumu un nepieciešamās kvalifikācijas apraksts; 30.9. ilgtermiņa zemes vai ēku nomas līguma (kas nostiprināts zemesgrāmatā uz laiku, sākot no projekta īstenošanas uzsākšanas līdz tā pabeigšanai, un turpmākajiem 10 gadiem) apliecināta kopija (ja projektā paredzēta zemes vai ēku noma); 30.10. projekta iesniedzēja un sadarbības partnera parakstīts partnerības apliecinājums (ja projekts paredz partnerības veidošanu); 30.11. sadarbības partnera apliecināta sadarbības partnera reģistrācijas apliecības kopija (ja projekts paredz partnerības veidošanu); 30.12. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, kas apliecina, ka sadarbības partnerim nav nodokļu parādu (ja tas piedalās projekta finansēšanā vai paredzēts, ka tas veiks izdevumus projekta ietvaros) (izsniegta ne agrāk kā mēnesi pirms projekta iesnieguma iesniegšanas), vai sadarbības partnera piekrišanas vēstule, kurā projekta sadarbības partneris pilnvaro vadošo iestādi pieprasīt no Valsts ieņēmumu dienesta izziņu par nodokļu samaksu (ja projekts paredz partnerības veidošanu ar sadarbības partneri, kas ir reģistrēts un darbojas Latvijas Republikā). 31. Šo noteikumu 29.punktā minētās projekta iesnieguma sadaļas cauršuj (caurauklo) un iesniedz divos oriģināleksemplāros. Šo noteikumu 30.punktā minētos dokumentus iesniedz vienā eksemplārā. 32. Projekta iesniegums atbilst normatīvo aktu prasībām par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu. Projekta iesniegumu apzīmogo un paraksta, parakstu atšifrē, kā arī norāda lappušu skaitu un caurauklošanas (cauršūšanas) datumu. 33. Projekta iesniegumu iesniedz vienā vai vairākās aizlīmētās un apzīmogotās aploksnēs vai kastēs. Ja aploksnes vai kastes ir vairākas, tās sanumurē. 34. Iesniedzot projekta iesniegumu, uz aploksnes vai kastes norāda šādu informāciju: 34.1. adresātu – vadošā iestāde, “adrese”; 34.2. uzrakstu “Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda <......> gada programma”; 34.3. pilnu projekta iesniedzēja nosaukumu un adresi; 34.4. projekta nosaukumu; 34.5. norādi “neatvērt pirms vērtēšanas uzsākšanas”. 35. Projekta iesniegumam pievieno elektronisko versiju kompaktdiskā (CD), uz kura norāda šādu informāciju: 35.1. uzrakstu “Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda <......> gada programma”; 35.2. pilnu projekta iesniedzēja nosaukumu; 35.3. projekta nosaukumu. 36. Projekta iesniedzējs vai viņa pilnvarotā persona projekta iesniegumu (vai tā precizējumus un papildinājumus atbilstoši vadošās iestādes pieprasījumam) iesniedz vadošajai iestādei personīgi vai nosūta pa pastu. 37. Ja projekta iesniegumu iesniedz personīgi, par projekta iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata vadošās iestādes reģistrācijas žurnālā norādīto saņemšanas datumu un laiku. 38. Ja projekta iesniegumu iesniedz ar pasta starpniecību, par iesnieguma iesniegšanas datumu uzskata pasta zīmogā norādīto nosūtīšanas datumu. 39. Projekta iesniegumu var iesniegt elektroniskā formā, ja dokuments ir noformēts atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu. Projekta iesniegumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu un apliecinātam ar laika zīmogu pirms projektu iesniegumu pieņemšanas termiņa beigām. 40. Ja projekta iesniegumu iesniedz, sūtot pa elektronisko pastu vai izmantojot iestādes pārziņā esošās speciālās tiešsaistes formas elektroniska dokumenta formā, par tā iesniegšanas brīdi tiek uzskatīts laiks, kad tas ir nosūtīts. 41. Ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta formā, tad netiek piemērots šo noteikumu 31., 32., 33., 34. un 35.punkts. 43. Sagatavojot projekta iesniegumu, projekta iesniedzējs ņem vērā šādus nosacījumus: 43.1. projekts atbilst fonda daudzgadu un gada programmai; 43.2. projekta izpildes indikatori ir sasniedzami projekta izpildes gaitā; 43.3. projekta iesniegumā finanšu aprēķini ir veikti latos; 43.4. projektam ir atmaksājamas tikai tiešās attiecināmās izmaksas; 43.5. izmaksas, kas saistītas ar projekta iesnieguma izstrādāšanu, nav uzskatāmas par tiešajām attiecināmajām izmaksām; 43.6. projekta iesniedzējs drīkst iesniegt projekta iesniegumu, kura budžets pārsniedz gada programmā norādīto aktivitātes summu, ja projekta iesniedzējs apņemas segt daļu, kas pārsniedz fonda gada programmā norādīto aktivitātes summu, no saviem, partneru vai citu piesaistīto līdzfinansētāju finanšu līdzekļiem; 43.7. projekta iesniegumā iekļauj un aizpilda visas projekta iesnieguma sadaļas, sniedzot pēc iespējas pilnīgāku informāciju, vai norāda, ka attiecīgā sadaļa nav attiecināma. 44. Sagatavojot projekta budžeta tāmi un finansējuma plānu, projekta iesniedzējs ņem vērā šādus nosacījumus: 44.1. izstrādājot projekta finansējuma plānu, ievēro fonda finansējuma (75 %) un nacionālā līdzfinansējuma no valsts budžeta (25 %) proporciju no tiešajām attiecināmajām izmaksām, kā arī norāda sagaidāmos projekta radītos ieņēmumus un citu pušu ieguldījumus projektu finansēšanā; 44.2. izņēmumi no šo noteikumu 44.1.apakšpunktā noteiktās proporcijas ir noteikti fondu atbilstības nosacījumos (4.pielikums); 44.3. projekta finansējuma plānā uzrādītie ienākumi ir sabalansēti ar budžeta tāmē uzrādītajiem plānotajiem izdevumiem. Projekts nedrīkst radīt peļņu finansējuma saņēmējam un sadarbības partnerim; 44.4. projekta budžeta tāmē iekļauj visas tiešās attiecināmās izmaksas (projekta īstenošanas un administrēšanas izmaksas) un netiešās attiecināmās izmaksas saskaņā ar šo noteikumu 4.pielikumu; 44.5. administrēšanas izmaksas nedrīkst pārsniegt 10 % no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām; 44.6. ja projekta budžeta tāmē ir paredzētas izmaksas, kas fonda atbilstības nosacījumos nav noteiktas kā tiešās attiecināmās izmaksas, šo izmaksu segšanai drīkst izmantot tikai projekta iesniedzēja piesaistīto līdzfinansējumu, un to atspoguļo projekta finansējuma plānā; 44.7. projekta budžeta tāmē paredzētajām izmaksām jābūt reālām, pamatotām un jāatbilst projekta specifikai un mērķim; 44.8. projekta iesniedzējs ir tieši atbildīgs par izmaksu pareizu aritmētisko aprēķinu; 44.9. ja projekta finansējuma plānā paredzēts līdzfinansējums, projekta iesniedzējs norāda precīzu summu, kāda tiek prasīta no vadošās iestādes. 45. Sagatavojot projekta iepirkumu plānu un projekta ieviešanas kalendāra plānu, projekta iesniedzējs ņem vērā šādus nosacījumus: 45.1. projekta pasākumiem jābūt ieviestiem un maksājumiem ir jābūt veiktiem nolikumā noteiktajos termiņos; 45.2. projekta iesniedzējs var paredzēt projekta īstenošanas beigu termiņu agrāk, nekā noteikts nolikumā; 45.3. projekta iesniedzējs paredz laiku iepirkuma procedūru veikšanai, kā arī ņem vērā riskus attiecībā uz iespējamām pārsūdzībām; 45.4. projekta iepirkumu (apakšlīgumu) kopsumma nedrīkst pārsniegt 40 % no projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām, izņemot īpaši pamatotus gadījumus, kad to apstiprina vadošā iestāde. Ja projekta iepirkumu (apakšlīgumu) kopsumma pārsniedz 40 % no projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām, projekta iesniedzējs iesniedz pamatojumu vadošajai iestādei saskaņā ar šo noteikumu 3.pielikumā noteikto iesnieguma veidlapu; 45.5. projekta iesniedzējs apzinās, ka izdevumi var tikt atzīti par neatbilstošiem, ja netiek ievēroti nolikumā noteiktie projektu īstenošanas beigu termiņi; 45.6. projekta iesniedzējs apzinās, ka izdevumi, kas veikti, neievērojot Latvijas Republikas iepirkumu jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasības, var tikt atzīti par neatbilstošiem. 46. Sagatavojot projekta iesnieguma pavaddokumentu sarakstu, saskaņā ar šo noteikumu 3.pielikumu ņem vērā projekta specifiku un projekta iesniedzēja juridisko statusu. 47. Vadošā iestāde reģistrē saņemtos projektu iesniegumus to iesniegšanas secībā un: 47.1. ja izsludināts atklāts konkurss, – līdz projektu iesniegumu iesniegšanas beigu termiņam tos uzglabā neatvērtus. Vadošā iestāde projektu iesniegumus atver un virza vērtēšanai nākamajā darbdienā pēc projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām; 47.2. ja organizēta ierobežota atlase, – vadošā iestāde projektu iesniegumus atver un virza vērtēšanai uzreiz pēc saņemšanas. 48. Projektu iesniegumus vērtē ne ilgāk kā sešus kalendāra mēnešus no projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām. 49. Projektu iesniegumus vērtē atbilstoši šādiem kritērijiem: 49.1. administratīvie kritēriji (5.pielikums): 49.1.1. projekta iesniedzējs vai viņa pilnvarotā persona projekta iesniegumu ir iesniegusi personīgi, nosūtījusi pa pastu vai iesniegusi elektroniskā formā atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu; 49.1.2. projekta iesniegums ir iesniegts noteiktajā termiņā; 49.1.3. projekta iesnieguma iesniedzējs vai sadarbības partneris (ja attiecināms) ir Latvijas Republikas tiešā vai pastarpinātā valsts pārvaldes iestāde, atvasināta publiskā persona, cita valsts iestāde, privāto tiesību juridiskā persona vai starptautiska starpvaldību organizācija, kas darbojas attiecīgā fonda jomā; 49.1.4. projekta iesniedzējs vai sadarbības partneris (ja attiecināms) ir maksātspējīgs, tai skaitā neatrodas sanācijas vai likvidācijas procesā; 49.1.5. projekta iesnieguma iesniedzējam vai projekta sadarbības partnerim (ja attiecināms) nav nodokļu parādu; 49.1.6. projekta iesniegums ir iesniegts divos cauršūtos (caurauklotos) oriģināleksemplāros (vienam projekta iesnieguma oriģināleksemplāram papildus ir pievienoti pavaddokumenti) kopā ar elektronisko versiju kompaktdiskā (CD) vai arī projekta iesniegums ir iesniegts elektroniskā formā atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu; 49.1.7. iesniegtie projekta iesnieguma oriģināleksemplāri atbilst viens otram un projekta iesnieguma elektroniskajai versijai kompaktdiskā (CD) (izņemot papildus pievienotos dokumentus) (ja attiecināms); 49.1.8. iesniegtie projekta iesnieguma oriģināleksemplāri ir atbilstoši noformēti (ja attiecināms); 49.1.9. projekta iesniegumu, projekta iesniedzēja apliecinājumu un projekta partnerības apliecinājumu (ja attiecināms) ir parakstījušas atbildīgās amatpersonas; 49.1.10. projekta iesniegums sagatavots datorrakstā; 49.1.11. projekta iesnieguma lapas ir numurētas (izņemot papildus pievienotos dokumentus); 49.1.12. projekta iesniegums sagatavots latviešu valodā; 49.1.13. projekta iesniegumam ir pievienoti un pilnībā aizpildīti visi pielikumi un iesniegti visi nepieciešamie pavaddokumenti; 49.1.14. projekta iesniegums sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai (projektā ir iekļautas un aizpildītas visas projekta iesniegumam attiecināmās sadaļas); 49.1.15. pieprasītais fonda finansējuma un nacionālā līdzfinansējuma apjoms ir aprēķināts aritmētiski pareizi un ir ievērota finansējuma proporcija; 49.1.16. projekta finanšu aprēķini veikti latos un ir aritmētiski precīzi un pareizi izstrādāti; 49.1.17. projekta budžets ir sabalansēts (attiecināmo izmaksu kopsumma ir vienāda ar ienākumu kopsummu); 49.1.18. projekta budžetā paredzētās izmaksas atbilst attiecināmo izmaksu klasifikācijai; 49.1.19. projekta netiešās attiecināmās izmaksas nepārsniedz 20 % no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām vai, ja projekts tiek apstiprināts ierobežotās atlases kārtībā, projekta iepirkumu (apakšlīgumu) kopsumma pārsniedz 40 % no projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām, projekta netiešo attiecināmo izmaksu proporcija nepārsniedz 10 % no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām; 49.1.20. projekta neattiecināmo izmaksu segšanai ir paredzēts projekta iesniedzēja piesaistītais līdzfinansējums (ja attiecināms); 49.1.21. projekta iepirkumu plānā norādītās atsauces uz pasākumu numuriem, izmaksu kodiem, kā arī budžeta tāmes kodiem ir atbilstošas projekta iesniegumā norādītajiem pasākumiem un budžeta tāmes pozīcijām; 49.1.22. projekta iepirkumu plānā ir izvēlēts pareizs iepirkuma veids attiecībā pret iepirkuma priekšmetu; 49.1.23. projekta iepirkumu plānā ir izvēlēta pareizā iepirkuma metode attiecībā pret iepirkuma veidu un paredzamo līgumcenu; 49.1.24. projekta iepirkumu plāns atkarībā no projekta iesniedzēja juridiskā statusa atbilst publisko iepirkumu jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām; 49.1.25. ja projekta iesniegumā plānotais iepirkumu apjoms pārsniedz 40 % no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām, ir iesniegts attiecīgs pamatojums; 49.1.26. projekta ieviešanas kalendāra plānā ir paredzēts iepirkuma metodei atbilstošs iepirkuma procedūras laiks; 49.1.27. projekta iesniegumā norādītie īstenošanas termiņi nepārsniedz attiecīgā fonda gada programmas īstenošanas periodu; 49.1.28. projekta iesniegumā ir ievērots attiecīgā fonda pasākumu īstenošanas teritoriālais darbības loks; 49.2. kvalitātes kritēriji (6.pielikums): 49.2.1. projekta aprakstā ir skaidri definēts projekta vispārīgais un projekta specifiskais mērķis; 49.2.2. projekta atbilstība fonda mērķiem, izvirzītajām prioritātēm un atbalstāmajām aktivitātēm; 49.2.3. projekta ietvaros veicamo darbību atbilstība fonda atbalstāmo darbību veidiem; 49.2.4. projekta iesniegums pamato izvēlētās mērķa grupas vajadzības un ir sniegts mērķa grupas raksturojums; 49.2.5. projekta iesniegumā ir definēta un pamatota problēma; 49.2.6. projekta aprakstā ir skaidri parādīta savstarpēja sasaiste starp projektā esošo situāciju, identificētajām problēmām, izvirzītajiem mērķiem un plānotajiem projekta rezultātiem; 49.2.7. projekta pasākumi ir skaidri definēti, samērīgi ar plānoto īstenošanas laika grafiku un nodrošina kvalitatīvu projekta rezultātu sasniegšanu (tai skaitā ņemti vērā iespējamie projekta īstenošanas riski/priekšnosacījumi); 49.2.8. sasniegšanas rādītāju indikatori sniedz skaidru priekšstatu (ir precīzi definēti un izmērāmi) par projekta rezultātu, sasniegto uzlabojumu (ieguvumu) attiecībā pret identificēto stāvokli un ilgtermiņa ietekmi (tai skaitā rezultātiem ir multiplikatīvais efekts un parādīta to ilgtspēja); 49.2.9. projekta aprakstā ir skaidri parādīta administrējošā personāla kompetence, pieredze un profesionālā kvalifikācija; 49.2.10. projekta aprakstā ir pieejama vai tiks nodrošināta nepieciešamā materiāltehniskā bāze; 49.2.11. projekta aprakstā ir skaidri norādīts, kā tiks veikta projekta īstenošanas uzraudzība (tai skaitā kvalitātes un izvēlētās mērķauditorijas apmierinātības izvērtēšanas sistēmas pietiekamība/atbilstība); 49.2.12. projekta gatavības pakāpi uzlabo uzsāktie vai veiktie sagatavošanās darbi; 49.2.13. plānotās aktivitātes projekta publicitātei un informācijas izplatīšanai ir pietiekamas un atbilstošas; 49.2.14. projekta budžetā paredzētās izmaksas projekta īstenošanai ir samērīgas un atbilstošas pašreizējām tirgus cenām; 49.2.15. mērķu sasniegšanai ir izvēlēti ekonomiski izdevīgākie varianti/risinājumi (value for money – izmaksas – rezultāts); 49.2.16. projekta budžets ir detalizēts, skaidri sadalīts pa pozīcijām un izsekojams; 49.2.17. projekta īstenošanai nodrošināts projekta iesniedzēja vai sadarbības partneru (ja attiecināms) pašu finansējums papildus finansējumam neattiecināmo izdevumu segšanai; 49.3. specifiskie kritēriji (7.pielikums): 49.3.1. fonda izvirzītās prioritātes projekta ieviešana atrisina aktuālu problēmu trešo valstu valstspiederīgo integrācijas jomā; 49.3.2. politikas vadlīnijas, projekta iekļaušanās kopējā vīzijā, saderība un nepārklāšanās ar citiem līdzīgiem projektiem; 49.3.3. piedāvātā problēmas risinājuma efektivitāte; 49.3.4. projekta ilgtspēja; 49.3.5. projekta rezultātu lietotāju vai gala labuma guvēju loks, mērķa grupas vajadzību apmierināšanas pakāpe; 49.3.6. projekts paredz labās prakses pārņemšanu vai jaunas pieejas izmantošanu. 50. Ja projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 49.1.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, vadošā iestāde virza to tālākai vērtēšanai, lai noteiktu atbilstību šo noteikumu 49.2. un 49.3.apakšpunktā minētajiem kvalitātes un specifiskajiem kritērijiem. 51. Projekta iesniegumu uzskata par neatbilstošu administratīvajiem kritērijiem un to noraida uzreiz, tālāk nevērtējot, ja tas neatbilst kaut vienam no šo noteikumu 49.1.1., 49.1.2., 49.1.3., 49.1.4. un 49.1.5.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. 52. Projekta iesniegumi, kas nav noraidīti saskaņā ar šo noteikumu 51.punktu, tiek vērtēti tālāk atbilstoši šo noteikumu 49.1.6., 49.1.7., 49.1.8., 49.1.9., 49.1.10., 49.1.11., 49.1.12., 49.1.13., 49.1.14., 49.1.15., 49.1.16., 49.1.17., 49.1.18., 49.1.19., 49.1.20., 49.1.21., 49.1.22., 49.1.23., 49.1.24., 49.1.25., 49.1.26., 49.1.27. un 49.1.28.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. 53. Ja projekta iesniegums neatbilst 15 vai vairāk šo noteikumu 52.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, tas tiek uzskatīts par neatbilstošu administratīvajiem kritērijiem, to noraida un tālāk nevērtē. 54. Ja projekta iesniegums neatbilst kaut vienam no šo noteikumu 52.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, ievērojot šo noteikumu 53.punktā minētos nosacījumus, vadošā iestāde rakstiski pieprasa projekta iesniedzējam precizēt projekta iesniegumu vai iesniegt papildu informāciju vadošās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 10 darbdienām, nosūtot pieprasījumu pa pastu vai elektroniski attiecīgi uz projekta iesniedzēja norādīto juridisko adresi vai elektroniskā pasta adresi. 55. Ja projekta iesniedzējs vadošās iestādes noteiktajā laikā iesniedz precizēto projekta iesniegumu vai nepieciešamo papildinformāciju, projekta iesniegumu vērtē atkārtoti atbilstoši šo noteikumu 52.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem. 56. Ja projekta iesniedzējs vadošās iestādes noteiktajā termiņā neiesniedz precizēto projekta iesniegumu vai nepieciešamo papildinformāciju vai arī atkārtoti vērtētais projekta iesniegums neatbilst kaut vienam no šo noteikumu 52.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, projekta iesniegums tiek uzskatīts par neatbilstošu administratīvajiem kritērijiem, to noraida un tālāk nevērtē. 57. Ja atkārtoti iesniegtais projekta iesniegums atbilst šo noteikumu 52.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, vadošā iestāde virza to tālākai vērtēšanai atbilstoši šo noteikumu 49.2. un 49.3.apakšpunktā minētajiem kvalitātes un specifiskajiem kritērijiem. 58. Vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc izvērtēšanas pabeigšanas pieņem lēmumu par administratīvajiem kritērijiem neatbilstoša projekta iesnieguma noraidīšanu un informē par to projekta iesniedzēju. 59. Pēc projektu iesniegumu izvērtēšanas atbilstoši šo noteikumu 49.2.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem vadošā iestāde iesniedz projektu iesniegumus fonda vadības komitejā vērtēšanai atbilstoši šo noteikumu 49.3.apakšpunktā minētajiem specifiskajiem kritērijiem. 60. Kopējo punktu skaitu projekta iesniegumam iegūst, summējot šo noteikumu 49.2.apakšpunktā minēto kvalitātes kritēriju punktu skaitu ar šo noteikumu 49.3.apakšpunktā minēto specifisko kritēriju punktu skaitu. Ja projekta iesniegumu precizē saskaņā ar vadošās iestādes pieprasījumu, kopējo iegūto punktu skaitu nemaina. 61. Vadošā iestāde pēc projektu iesniegumu vērtēšanas atbilstoši šo noteikumu 49.2. un 49.3.apakšpunktā minētajiem kvalitātes un specifiskajiem kritērijiem apkopo projektu iesniegumu sarakstu, kurā sakārto tos prioritārā secībā atbilstoši šo noteikumu 60.punktā minētajā vērtēšanas procesā iegūtajam kopējam punktu skaitam. 62. Vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc izvērtēšanas pabeigšanas pieņem lēmumu un informē projekta iesniedzēju: 62.1. par projekta iesnieguma noraidīšanu, ja vērtējumā iegūtais kopējais punktu skaits ir līdz 40 procentiem no maksimāli iespējamā punktu skaita; 62.2. par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, ja vērtējumā iegūtais kopējais punktu skaits ir no 41 līdz 74 procentiem no maksimāli iespējamā punktu skaita; 62.3. par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja vērtējumā iegūtais kopējais punktu skaits ir vismaz 75 procenti no maksimāli iespējamā punktu skaita. 63. Šo noteikumu 62.2. un 62.3.apakšpunktā minētajā lēmumā var iekļaut šādus nosacījumus: 63.1. projekta iesniegumā norādītā projekta finansējuma plāna precizēšana; 63.2. projekta iesniegumā norādītās projekta budžeta tāmes precizēšana; 63.3. projekta iesnieguma precizēšana, ja tas neatbilst šo noteikumu 49.2.3., 49.2.4., 49.2.5., 49.2.6., 49.2.7., 49.2.9., 49.2.10., 49.2.11., 49.2.13., 49.2.14., 49.2.15. un 49.2.16.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem vai šo noteikumu 49.3.2. un 49.3.5.apakšpunktā minētajiem specifiskajiem kritērijiem. 64. Pieņemot šo noteikumu 62.2. un 62.3.apakšpunktā minēto lēmumu, apstiprina projektu iesniegumus, kas attiecīgajā aktivitātē ir ieguvuši lielāko punktu skaitu. 65. Ja pēc projektu iesniegumu izvērtēšanas rezultātiem kādā no aktivitātēm finansēšanai atbalstāmo projektu īstenošanai ir nepieciešama mazāka summa par aktivitātei piešķirto finanšu līdzekļu apjomu, fonda vadības komiteja var pieņemt lēmumu pārdalīt atlikušo summu citās aktivitātēs iesniegto projekta iesniegumu finansēšanai. 66. Ja pēc projektu iesniegumu apstiprināšanas gada programmas ietvaros paliek nesadalīti fonda finanšu līdzekļi, vadošā iestāde var organizēt papildu atklāto konkursu minēto līdzekļu sadalīšanai. 67. Ja projektu iesniegumi attiecīgajā aktivitātē ir ieguvuši vienādu punktu skaitu, priekšroka tiek dota tam projekta iesniegumam, kas ieguvis lielāko punktu skaitu atbilstoši šo noteikumu 49.3.apakšpunktā minētajiem specifiskajiem kritērijiem. Ja specifisko kritēriju punktu skaits ir vienāds, priekšroka tiek dota tam projekta iesniegumam, kas ieguvis lielāko punktu skaitu atbilstoši šo noteikumu 49.2.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem. Ja kvalitātes kritēriju punktu skaits ir vienāds, gala lēmumu pieņem vadības komiteja. 68. Ja projekta iesniegumu apstiprina, vadošā iestāde piedāvā projekta iesniedzējam noslēgt granta līgumu. 69. Ja projekta iesniegumu apstiprina ar nosacījumu, vadošā iestāde informē projekta iesniedzēju par nepieciešamību veikt precizējumus projekta iesniegumā vadošās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 10 darbdienām. 70. Ja projekta iesniedzējs vadošās iestādes noteiktajā laikā: 70.1. neiesniedz vadošajai iestādei precizētu projekta iesniegumu, tad granta līgumu neslēdz; 70.2. iesniedz precizēto projekta iesniegumu, vadošā iestāde pārbauda, vai ir izpildīts izvirzītais nosacījums un, ja pēc atkārtotas vērtēšanas tiek konstatēts, ka: 70.2.1. nepieciešamie precizējumi nav veikti vai nav veikti pilnā apmērā, tad granta līgumu neslēdz; 70.2.2. nepieciešamie precizējumi ir veikti pilnā apmērā, vadošā iestāde piedāvā projekta iesniedzējam noslēgt granta līgumu. 71. Vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc atkārtotās vērtēšanas informē projekta iesniedzēju par šo noteikumu 70.2.apakšpunktā minēto situāciju. 72. Ja atklāta konkursa uzvarētājs atsakās noslēgt granta līgumu, vadošā iestāde piedāvā noslēgt granta līgumu tam projekta iesniedzējam, kas ir saņēmis nākamo lielāko punktu skaitu attiecīgajā aktivitātē. 73. Pēc granta līguma noslēgšanas atklāta konkursa uzvarētājs vai ierobežotas atlases pretendents tiek uzskatīts par finansējuma saņēmēju. 75. Noslēgtajam granta līgumam pieļaujami grozījumi, ja to mērķis ir precizēt projekta īstenošanas nosacījumus. 76. Ja projekta īstenošanas laikā ir nepieciešamas izmaiņas projektā, tās saskaņo ar vadošo iestādi. Finansējuma saņēmējs iesniedz vadošajā iestādē grozījumu projektu un nepieciešamo izmaiņu pamatojumu. 77. Izmaiņas projektā ir pieļaujamas, ja: 77.1. saskaņā ar Eiropas Komisijas norādījumiem nepieciešams veikt grozījumus projektā; 77.2. ir veiktas izmaiņas normatīvajos aktos, kas attiecas uz projekta īstenošanas jomu; 77.3. projektā iekļautā informācija vairs neatbilst situācijai; 77.4. vadošā iestāde atbalsta vai pieprasa veikt izmaiņas projektā. 78. Vadošā iestāde 20 darbdienu laikā izvērtē finansējuma saņēmēja iesniegto granta līguma grozījumu projektu un tā pamatojumu un informē par pieņemto lēmumu. 79. Vadošā iestāde izbeidz atklātu konkursu vai ierobežotu atlasi, neslēdzot granta līgumu, šādos gadījumos: 79.1. visi iesniegtie projektu iesniegumi ir atzīti par neatbilstošiem projektu vērtēšanas kritērijiem un ir noraidīti, ja nav ievērotas šajos noteikumos minētās prasības; 79.2. ir objektīvs pamatojums (nepārvaramas varas apstākļi, finanšu līdzekļu trūkums, specifiski apstākļi valstī, kas liedz īstenot projektu), kāpēc vadošā iestāde nevar noslēgt granta līgumu ar atklātā konkursa uzvarētāju vai ierobežotās atlases pretendentu. 80. Fonda tehniskās palīdzības aktivitāti īsteno šādas fonda vadībā, kontrolē un uzraudzībā iesaistītās valsts pārvaldes institūcijas (turpmāk – atbildīgās iestādes): 80.1. vadošā iestāde; 80.2. revīzijas iestāde; 80.3. sertificēšanas iestāde. 82. Fonda tehniskās palīdzības aktivitātes maksimāli pieejamo fonda finansējumu, kā arī tā sadalījumu starp atbildīgajām iestādēm norāda fonda gada programmā. 83. Tehniskās palīdzības aktivitātes īstenošanas attiecināmos izdevumus sedz 100 procentu apmērā no fonda finansējuma. 84. Fonda tehniskās palīdzības aktivitātes atbalstāmās darbības, kā arī tiešās attiecināmās izmaksas ir noteiktas fonda atbilstības nosacījumos. 85. Lai nodrošinātu vadošās iestādes tehniskās palīdzības projekta sagatavošanu, apstiprināšanu un īstenošanu, kā arī pienācīgu šo funkciju nodalīšanu, vadošā iestāde izdod iekšēju normatīvo aktu. Minētajā normatīvajā aktā nosaka par tehniskās palīdzības projekta sagatavošanu un īstenošanu atbildīgo struktūrvienību vai amatpersonu. 86. Lai nodrošinātu tehniskās palīdzības aktivitātes īstenošanu, vadošā iestāde nosūta aicinājumu iesniegt fonda tehniskās palīdzības projekta iesniegumu (turpmāk – tehniskās palīdzības projekta iesniegums) šo noteikumu 80.2. un 80.3.apakšpunktā minētajām institūcijām un šo noteikumu 85.punktā minētajai struktūrvienībai vai amatpersonai (turpmāk – tehniskās palīdzības projekta iesniedzējs). 87. Šo noteikumu III nodaļas nosacījumi attiecībā uz projektu iesniegumu sagatavošanu ir piemērojami arī attiecībā uz tehniskās palīdzības projektu iesniegumiem, izņemot šo noteikumu 44.1.apakšpunktā minētos nosacījumus. 88. Vadošā iestāde nodrošina tehniskās palīdzības projektu iesniegumu izvērtēšanu atbilstoši administratīvajiem kritērijiem. 89. Ja projekta iesniegums neatbilst kaut vienam administratīvajam kritērijam, vadošā iestāde rakstiski pieprasa tehniskās palīdzības projekta iesniedzējam precizēt tehniskās palīdzības projekta iesniegumu vai iesniegt papildu informāciju vadošās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 10 darbdienām, nosūtot pieprasījumu pa pastu uz tehniskās palīdzības projekta iesniedzēja norādīto juridisko adresi. 90. Ja sākotnēji vai atkārtoti iesniegtais tehniskās palīdzības projekta iesniegums atbilst administratīvajiem kritērijiem, vadošā iestāde virza to tālākai vērtēšanai atbilstoši kvalitātes kritērijiem. 91. Vadošā iestāde 10 darbdienu laikā pēc izvērtēšanas pabeigšanas pieņem lēmumu un informē tehniskās palīdzības projekta iesniedzēju: 91.1. par tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu, ja vērtēšanas procesā iegūtais kopējais punktu skaits ir līdz 74 procentiem no maksimāli iespējamā punktu skaita; 91.2. par tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja vērtēšanas procesā iegūtais kopējais punktu skaits ir vismaz 75 procenti no maksimāli iespējamā punktu skaita. 92. Šo noteikumu 91.punktā minētajā lēmumā var iekļaut šādus nosacījumus: 92.1. tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītā projekta finansējuma plāna precizēšana; 92.2. tehniskās palīdzības projekta iesniegumā norādītās projekta budžeta tāmes precizēšana; 92.3. tehniskās palīdzības projekta iesnieguma precizēšana, ja tas neatbilst šo noteikumu 49.2.3., 49.2.4., 49.2.5., 49.2.6., 49.2.7., 49.2.9., 49.2.10., 49.2.11., 49.2.13., 49.2.14., 49.2.15. un 49.2.16.apakšpunktā minētajiem kvalitātes kritērijiem. 93. Ja tehniskās palīdzības projekta iesniegums ir apstiprināts ar nosacījumu, vadošā iestāde informē tehniskās palīdzības projekta iesniedzēju par nepieciešamību veikt precizējumus tehniskās palīdzības projekta iesniegumā vadošās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par 10 darbdienām. 94. Pēc lēmuma pieņemšanas par tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu vai tehniskās palīdzības projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu pēc attiecīgo nosacījumu izpildes vadošā iestāde ar fonda tehniskās palīdzības finansējuma saņēmēju slēdz vienošanos (vai izdod iekšējo normatīvo aktu attiecībā uz vadošās iestādes tehniskās palīdzības projektu) par tehniskās palīdzības projekta īstenošanas kārtību. 95. Šo noteikumu 94.punktā minēto vienošanos slēdz (vai izdod iekšēju normatīvo aktu) par visu programmas fonda īstenošanas periodu. Katru gadu, sākot ar 2009.gadu, līdz 1.septembrim tehniskās palīdzības projekta iesniedzējs iesniedz vadošajā iestādē aktualizētu tehniskās palīdzības projektu vai tā attiecīgās sadaļas par nākamajā kalendāra gadā plānotajiem pasākumiem. 96. Vadošā iestāde 20 darbdienu laikā šo noteikumu 95.punktā minēto aktualizēto tehniskās palīdzības projektu vai tā attiecīgas sadaļas pārbauda atbilstoši administratīvajiem un kvalitātes kritērijiem saskaņā ar šo noteikumu VI nodaļā minēto kārtību un noformē kā vienošanās (vai iekšējā normatīvā akta) grozījumus, kā arī informē tehniskās palīdzības projekta iesniedzēju par pieņemto lēmumu. 97. Papildu izmaiņas tehniskās palīdzības projektā ir pieļaujamas atbilstoši šo noteikumu 77.1., 77.2., 77.3. un 77.4.apakšpunktā minētajiem nosacījumiem. Ministru prezidents I.Godmanis
Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Piezīmes. 1 Norāda atbilstošo (“Jā” – atbilst, “Nē” – neatbilst, “N/A” – nav attiecināms). 2 Attiecināms, ja izdevumi veikti pirms granta līguma noslēgšanas ar vadošo iestādi. 3 Nav attiecināms uz tiešajām vai pastarpinātajām valsts pārvaldes iestādēm. 4 Attiecināms, ja projekta iesniedzējs plāno piedalīties projekta īstenošanā ar savu finansējumu (saskaņā ar projekta finansējuma plāna 2.1.apakšpunktu).
Apzinos – ja tiks konstatēts, ka esmu apzināti vai nolaidības dēļ sniedzis nepatiesas ziņas, man tiks liegta iespēja saņemt fonda finansējuma atbalstu, un vadošā iestāde vai deleģētā iestāde var vērsties tiesībaizsardzības institūcijās.
Piezīme * Dokumenta rekvizītus “Paraksts”, “Datums” un “Z.v.” neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu. Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Piezīmes. 1 Norāda atbilstošo (“Jā” – atbilst, “Nē” – neatbilst, “N/A” – nav attiecināms). 2 Attiecināms, ja projekta iesniedzējs plāno piedalīties projekta īstenošanā ar savu finansējumu (saskaņā ar projekta finansējuma plāna 2.2.apakšpunktu). Sadarbības partneris ir izlasījis vadošajā iestādē iesniegtā projekta iesniegumu un piekrīt tā saturam. Projekta iesniedzējs: Sadarbības partneris:
Piezīme. * Dokumenta rekvizītus “Paraksts”, “Datums” un “Z.v.” neaizpilda, ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu. Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Piezīmes. 1. Katram kvalitātes kritērijam piešķir noteiktu punktu skaitu saskaņā ar šādu vērtējumu: 1.1. ja maksimāli iespējamais punktu skaits ir “5”, tad kritērijs jāvērtē ar punktiem no 0 līdz 5 atbilstoši šādam vērtējumam: “0” – neatbilst kritērijam, “1” – ļoti zema atbilstība, “2” – zema atbilstība, “3” – daļēja atbilstība, “4” – gandrīz pilnīga atbilstība, “5” – pilnīga atbilstība; 1.2. ja maksimāli iespējamais punktu skaits ir “3”, tad kritērijs jāvērtē ar punktiem no 0 līdz 3 atbilstoši šādam vērtējumam: “0” – neatbilst kritērijam, “1” – ļoti zema atbilstība, “2” – daļēja atbilstība, “3” – pilnīga atbilstība. 2. P – ja projekta iesniegumā sniegtā informācija neatbilst attiecīgajam projektu vērtēšanas kritērijam, tā ir precizējama. Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
Piezīmes. 1. Katram specifiskajam kritērijam piešķir noteiktu punktu skaitu no 0 līdz 5 saskaņā ar šādu vērtējumu: “0” – neatbilst kritērijam, “1” – ļoti zema atbilstība, “2” – zema atbilstība, “3” – daļēja atbilstība, “4” – gandrīz pilnīga atbilstība, “5” – pilnīga atbilstība. 2. P – ja projekta iesniegumā sniegtā informācija neatbilst attiecīgajam projektu vērtēšanas kritērijam, tā ir precizējama. Īpašu uzdevumu ministrs sabiedrības integrācijas lietās O.Kastēns
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Solidaritātes un migrācijas plūsmu pārvaldīšanas pamatprogrammas 2007.–2013.gadam Eiropas Trešo ..
Statuss:
Zaudējis spēku
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|