Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Skatīt Ministru kabineta 2009. gada 27. oktobra noteikumus Nr. 1238 "Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzības un izvērtēšanas kārtība". Ministru kabineta noteikumi Nr.483
Rīgā 2007.gada 10.jūlijā (prot. Nr.40 17.§) Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzības un izvērtēšanas kārtība
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 2.punktu 1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk - Eiropas Savienības fonds) vadībā iesaistītās institūcijas uzrauga un izvērtē Eiropas Savienības fondu ieviešanu. 2. Lai nodrošinātu vadošo iestādi ar Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībai un izvērtēšanai nepieciešamo informāciju: 2.1. atbildīgā iestāde reizi ceturksnī sagatavo ziņojumu par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu ieviešanu (1.pielikums), kurā informē par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu aktivitāšu ieviešanas gaitu, analizē problēmas Eiropas Savienības fondu ieviešanā un sniedz priekšlikumus par Eiropas Savienības fondu apguves uzlabošanu (turpmāk - atbildīgās iestādes ziņojums); 2.2. sertifikācijas iestāde un maksājumu iestāde reizi ceturksnī sagatavo kopēju ziņojumu par Eiropas Savienības fondu finansējuma izlietojumu (2.pielikums) (turpmāk - Valsts kases ziņojums). Valsts kases ziņojumā informē par Eiropas Savienības fondu finansējuma apguves gaitu. 3. Atbildīgās iestādes ziņojumā norāda informāciju par visiem atbildīgās iestādes pārziņā esošajiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansētajiem pasākumiem, aktivitātēm un apakšaktivitātēm neatkarīgi no to ieviešanas statusa. 4. Atbildīgās iestādes un Valsts kases ziņojumu iesniedz vadošajā iestādē papīra formā un elektroniski vai tikai elektroniski, ja tiek lietots elektroniskais paraksts, šādos termiņos: 4.1. līdz 1.maijam par kārtējā gada 1.ceturksni; 4.2. līdz 1.augustam par kārtējā gada 2.ceturksni; 4.3. līdz 1.novembrim par kārtējā gada 3.ceturksni; 4.4. līdz 1.februārim par iepriekšējā gada 4.ceturksni. 5. Atbildīgā iestāde par katru tās pārziņā esošo lielo projektu, par kuru ir saņemts Eiropas Komisijas lēmums, sagatavo lielā projekta uzraudzības ziņojumu (turpmāk - lielā projekta ziņojums) un aizpilda lielā projekta uzraudzības ziņojuma veidlapu (3.pielikums). 6. Atbildīgā iestāde ne retāk kā divas reizes gadā vadošās iestādes noteiktajā termiņā, kas nav īsāks par diviem mēnešiem, lielā projekta ziņojumu papīra formā un elektroniski vai tikai elektroniski, ja tiek lietots elektroniskais paraksts, iesniedz vadošajā iestādē. 7. Lielā projekta ziņojumā iekļauj informāciju par laikposmu pēc pēdējā lielā projekta ziņojuma sagatavošanas. 8. Atbildīgā iestāde reizi ceturksnī līdz nākamā ceturkšņa pirmajam datumam nosūta vadošajai iestādei lielā projekta rīcības plānu. Rīcības plānā ietver vismaz šādu informāciju: 8.1. projekta izdevumu prognozi pa gadiem, kārtējā gada un nākamā gada izdevumus norādot izvērsumā pa mēnešiem. Izdevumu summas norāda sadalījumā pa līgumiem kā attiecināmos vai neattiecināmos izdevumus, kā arī norāda izdevumu segšanas avotus; 8.2. aktualizētu iepirkumu plānu, kurā norādīts sākotnēji minētais un faktiski plānotais līguma noslēgšanas datums. 9. Vadošā iestāde izvērtē, vai atbildīgās iestādes ziņojums, Valsts kases ziņojums vai lielā projekta ziņojums (turpmāk - ziņojums) atbilst šajos noteikumos noteiktajām prasībām. Ja 15 darbdienu laikā pēc ziņojuma saņemšanas vadošā iestāde atbildīgo iestādi, sertifikācijas iestādi vai maksājumu iestādi (turpmāk - konkrētā iestāde) nav informējusi par iebildumiem, ziņojums uzskatāms par apstiprinātu, un iestāde to publicē savā mājas lapā internetā. 10. Ja ziņojums neatbilst šajos noteikumos noteiktajām prasībām, vadošā iestāde 15 darbdienu laikā pēc ziņojuma saņemšanas nosūta konkrētajai iestādei papīra formā un elektroniski vai tikai elektroniski, ja tiek lietots elektroniskais paraksts, iebildumus par ziņojumu un norāda konkrētus trūkumus ziņojumā. 11. Konkrētā iestāde izvērtē vadošās iestādes izteiktos iebildumus un precizē ziņojumu, kā arī norāda pamatojumu par visiem vadošās iestādes iebildumiem, kas nav ņemti vērā. Konkrētā iestāde 15 darbdienu laikā pēc vadošās iestādes iebildumu saņemšanas precizēto ziņojumu iesniedz vadošajā iestādē papīra formā un elektroniski vai tikai elektroniski, ja tiek lietots elektroniskais paraksts. 12. Vadošā iestāde izskata konkrētās iestādes precizēto ziņojumu un pamatojumus un apstiprina precizēto ziņojumu vai septiņu darbdienu laikā pēc precizētā ziņojuma saņemšanas sasauc saskaņošanas sanāksmi (turpmāk - sanāksme). 13. Vadošā iestāde ne vēlāk kā piecas darbdienas pirms sanāksmes uzaicinājumu uz saskaņošanas sanāksmi un informāciju par to (norāda arī sanāksmē izskatāmos jautājumus) rakstiski nosūta konkrētajai iestādei. 14. Vadošā iestāde piecu darbdienu laikā pēc sanāksmes sagatavo un saskaņo sanāksmes protokolu un papīra formā un elektroniski nosūta konkrētajai iestādei. Konkrētā iestāde piecu darbdienu laikā pēc protokola elektroniskās versijas saņemšanas iesniedz vadošajā iestādē ziņojumu, kurā ņemts vērā sanāksmes lēmums. Ziņojumu iesniedz papīra formā un elektroniski vai tikai elektroniski, ja tiek lietots elektroniskais paraksts, un publicē konkrētās iestādes mājas lapā internetā. 15. Vadošā iestāde mājas lapā internetā www.esfondi.lv ievieto saiti uz vietu konkrētās iestādes mājas lapā, kur ievietots ziņojums. 16. Lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu finansējuma efektīvu izlietošanu, vadošā iestāde organizē ar darbības programmu prioritāšu, pasākumu, aktivitāšu un apakšaktivitāšu īstenošanas uzraudzību saistīto darbību izvērtējumu (turpmāk - izvērtējums) veikšanu. 17. Izvērtējumu uzraudzību veic vadošās iestādes izveidota Eiropas Savienības fondu tematiskās izvērtēšanas konsultatīvā darba grupa (turpmāk - darba grupa). Darba grupa darbojas saskaņā ar tās apstiprinātu nolikumu. 19. Darba grupa sagatavo izvērtējumos minēto ieteikumu īstenošanas grafiku un uzrauga ieteikumu īstenošanu, kā arī, ja nepieciešams, sniedz ierosinājumus vadošajai iestādei. Darba grupai ir šādi pienākumi un tiesības: 19.1. izskatīt Eiropas Savienības fondu uzraudzības komitejas un vadošās iestādes ierosinātās izvērtējumu tēmas; 19.2. saskaņot izvērtējumu un pētījumu mērķus un jautājumus; 19.3. sniegt komentārus par vadošās iestādes sagatavotajiem darba uzdevumiem izvērtējumu veikšanai; 19.4. apstiprināt izvērtējumu pārbaužu laika grafiku; 19.5. izskatīt un sniegt uzraudzības komitejai un vadošajai iestādei komentārus par izvērtējumu ziņojumiem; 19.6. izskatīt izvērtējumu ziņojumos minētos secinājumus un ieteikumus un uzraudzīt to ieviešanu; 19.7. veikt citas ar Eiropas Savienības fondu apguves uzraudzības un izvērtēšanas efektivitātes veicināšanu saistītas darbības. 20. Lai veiktu izvērtējumus, vadošajai iestādei ir tiesības pieprasīt citām Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajām institūcijām informāciju par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanas gaitu un vadības un kontroles sistēmām. 21. Vadošā iestāde informē Eiropas Savienības fondu uzraudzības komiteju par izvērtējumos minētajiem ieteikumiem un secinājumiem un ieteikumu īstenošanas grafiku. 22. Līdz ieteikumu ieviešanai atbildīgā iestāde, maksājumu iestāde, sertifikācijas iestāde, sadarbības iestāde un revīzijas iestāde reizi pusgadā pēc vadošās iestādes pieprasījuma iesniedz vadošajā iestādē informāciju par izvērtējumos minēto ieteikumu īstenošanu. Ministru prezidents A.Kalvītis
Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks 1.pielikums
Ministru kabineta 2007.gada 10.jūlija noteikumiem Nr.483 (Pielikums grozīts ar MK 26.05.2009. noteikumiem Nr.460) Satura rādītājs Ievads I Finanšu līdzekļu apguve 1.1. tabula. Finanšu līdzekļi (attiecināmās izmaksas), par kuriem pārskata periodā noslēgti līgumi ar Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmēju 1.2. tabula. Analīze un komentāri par 1.1.tabulā iekļauto informāciju 1.3. tabula. Finanšu līdzekļi (attiecināmās izmaksas), par kuriem pārskata periodā lauzti vai grozīti līgumi ar ES fonda finansējuma saņēmēju 1.4. tabula. Analīze un komentāri par 1.3.tabulā iekļauto informāciju 1.5. tabula. Finanšu līdzekļi, par kuriem pārskata periodā ir veiktas atmaksas Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmējam vai valsts budžetam 1.6. tabula. Analīze un komentāri par 1.5.tabulā iekļauto informāciju 1.7. tabula. Finanšu līdzekļi, kuri pārskata periodā atgūti no Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmēja kā neatbilstoši veiktie izdevumi 1.8. tabula. Analīze un komentāri par 1.7.tabulā iekļauto informāciju II Aktivitāšu ieviešanas apraksts 2.1. tabula. Aktivitāšu ieviešanas progress pārskata periodā 2.2. tabula. Analīze un komentāri par 2.1.tabulā iekļauto informāciju 2.3. tabula. Aktivitāšu ieviešanas progress plānošanas periodā 2.4. tabula. Analīze un komentāri par 2.3.tabulā iekļauto informāciju III Iznākuma un rezultāta rādītāji 3.1. tabula. Plānotie un sasniegtie pasākumu ieviešanas uzraudzības rādītāji 3.2. tabula. Analīze un komentāri par 3.1.tabulā iekļauto informāciju IV Horizontālie jautājumi 4.1. tabula. Veiktās darbības horizontālo prioritāšu ieviešanā 4.2. tabula. Analīze un komentāri par 4.1.tabulā iekļauto informāciju 4.3. tabula. Sasniegtie rādītāji horizontālo prioritāšu īstenošanā 4.4. tabula. Analīze un komentāri par 4.3.tabulā iekļauto informāciju V Veiktās darbības pasākumu un aktivitāšu ieviešanas efektivitātes paaugstināšanai 5.1. tabula. Pasākuma/aktivitātes ieviešanas gaitā atklātās problēmas pārskata periodā 5.2. tabula. Analīze un komentāri par 5.1.tabulā iekļauto informāciju 5.3. tabula. Apraksts par veiktajām darbībām ziņojumā par iepriekšējo pārskata periodu minēto problēmu novēršanai 5.4. tabula. Analīze un komentāri par 5.3.tabulā iekļauto informāciju VI Secinājumi un priekšlikumi aktivitātes ieviešanas efektivitātes paaugstināšanai 6.1. tabula. Secinājumi un priekšlikumi rezultāta un iznākuma rādītāju sasniegšanas efektivitātes paaugstināšanai 6.2. tabula. Secinājumi un priekšlikumi finanšu rādītāju efektivitātes paaugstināšanai Ievads Lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu finansēto pasākumu un aktivitāšu ieviešanu atbilstoši attiecīgās nozares politikai un darbības programmā (turpmāk - DP) noteiktajām prioritātēm, [atbildīgā iestāde] iesniegšanai Eiropas Savienības fondu vadošajā iestādē ir sagatavojusi fondu finansēto aktivitāšu ieviešanas ziņojumu par laika periodu no [dd.mm.gggg.] līdz [dd.mm.gggg.]. Ziņojuma mērķis ir aprakstīt un analizēt Eiropas Savienības fondu finansēto aktivitāšu ieviešanas gaitu 2007.-2013.gada plānošanas periodā, lai veiktu Eiropas Savienības fondu uzraudzību atbilstoši DP un darbības programmas papildinājumam (turpmāk - DPP). Ziņojums sniedz informāciju par [fonda] finansēto aktivitāšu ieviešanas gaitu (progresu), analizē un izvērtē piešķirto finanšu līdzekļu izmantošanas efektivitāti, sniedz priekšlikumus efektivitātes uzlabošanai, kā arī sniedz informāciju par iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanas progresu un par horizontālo prioritāšu ieviešanu. I Finanšu līdzekļu apguve 1.1.tabula. Finanšu līdzekļi (attiecināmās izmaksas), par kuriem pārskata periodā noslēgti līgumi ar Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju
1.2.tabula. Analīze un komentāri par 1.1.tabulā iekļauto informāciju Piezīmes: 1.3.tabula. Atbrīvojies finansējums/Papildu nepieciešamais finansējums: Finanšu līdzekļi (attiecināmās izmaksas), par kuriem pārskata periodā (a) lauzti vai (b) grozīti līgumi ar Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmēju, (c) ES fonda finansējuma saņēmējs īstenojis projektu par mazāku summu, (d) projekta īstenošanā konstatēta neatbilstība, (e) vai atbildīgā vai sadarbības iestāde ir apstiprinājusi mazāku maksājuma pieprasījuma attiecināmo izdevumu summu nekā pieprasījis ES fonda finansējuma sanēmējs
Piezīmes: 1.4.tabula. Analīze un komentāri par 1.3.tabulā iekļauto informāciju 1.5. tabula. Finanšu līdzekļi, par kuriem pārskata periodā ir veiktas atmaksas Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmējam vai valsts budžetam
1.6.tabula. Analīze un komentāri par 1.5.tabulā iekļauto informāciju
Piezīmes: 1.7. Finanšu līdzekļi, par kuriem pārskata periodā pieņemts lēmums tos atgūt no Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēja kā neatbilstoši veiktos izdevumus un pārskata periodā atgūtās summas
Piezīme: 1 Jānorāda arī informācija par tām pārskata periodā atgūtajām summām, par kurām lēmums ir ticis pieņemts pirms pārskata perioda. 1.8.tabula. Analīze un komentāri par 1.7.tabulā iekļauto informāciju
II AKTIVITĀŠU ieviešanas apraksts 2.1. tabula. Aktivitāšu ieviešanas progress pārskata periodā1
Piezīmes: 2.2.tabula. Analīze un komentāri par 2.1.tabulā iekļauto informāciju 2.3.tabula. Aktivitāšu ieviešanas progress plānošanas periodā1
Piezīmes: 1 Norāda attiecināmās izmaksas. 2.4.tabula. Analīze un komentāri par 2.3.tabulā iekļauto informāciju
III IZNĀKUMA UN REZULTĀTA RĀDĪTĀJI 3.1. tabula. Plānotie un sasniegtie pasākumu ieviešanas uzraudzības rādītāji1
Piezīmes: 3.2. tabula. Analīze un komentāri par 3.1.tabulā iekļauto informāciju
IV Horizontālie jautājumi1 4.1. tabula. Veiktās darbības horizontālo prioritāšu ieviešanā2
Piezīmes: 1Aizpilda visas atbildīgās iestādes, norādot labās prakses piemērus horizontālo prioritāšu ieviešanā 4.2.tabula. Analīze un komentāri par 4.1.tabulā iekļauto informāciju
4.3.tabula. Sasniegtie rādītāji horizontālo prioritāšu īstenošanā1
Piezīme: 1 Informāciju atjauno ne retāk kā reizi gadā 4.4.tabula. Analīze un komentāri par 4.3.tabulā iekļauto informāciju
V Veiktās darbības PASĀKUMU UN aktivitāšu ieviešanas efektivitātes paaugstināšanai 5.1. tabula. Pasākuma/aktivitātes ieviešanas gaitā atklātās problēmas pārskata periodā
5.2. tabula. Analīze un komentāri par 5.1.tabulā iekļauto informāciju
Piezīme: 5.3. tabula. Apraksts par veiktajām darbībām ziņojumā par iepriekšējo pārskata periodu minēto problēmu novēršanai
5.4. tabula. Analīze un komentāri par 5.3.tabulā iekļauto informāciju Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Satura rādītājs Ievads Finanšu līdzekļu apguve 1.tabula. Pieprasītais finansējums un veiktie maksājumi pārskata periodā 2.tabula. Analīze un komentāri par 1.tabulā iekļauto informāciju 3.tabula. Pieprasītais finansējums un veiktie maksājumi plānošanas periodā 4.tabula. Analīze un komentāri par 3.tabulā iekļauto informāciju 5.tabula. Eiropas Komisijai pieprasītie un saņemtie Eiropas Savienības fondu līdzekļi pārskata periodā 6.tabula. Analīze un komentāri par 5.tabulā iekļauto informāciju 7.tabula. Eiropas Komisijai pieprasītie un saņemtie Eiropas Savienības fondu līdzekļi plānošanas periodā 8.tabula. Analīze un komentāri par 7.tabulā iekļauto informāciju 9.tabula. Eiropas Savienības fondu maksājumu prognozes Ievads Lai nodrošinātu Eiropas Savienības fondu finanšu vadību atbilstoši Darbības programmās (turpmāk - DP) un programmu papildinājumā (turpmāk - DPP) noteiktajam, sertifikācijas iestāde un maksājumu iestāde (turpmāk - Valsts kase) ir sagatavojusi iesniegšanai vadošajā iestādē ziņojumu par Eiropas Savienības fondu atbalsta izlietojumu par laika periodu no [dd.mm.gggg.] līdz [dd.mm.gggg.]. Ziņojuma mērķis ir nodrošināt caurredzamu Eiropas Savienības fondu finansēto aktivitāšu ieviešanu 2007.-2013.gada plānošanas periodam atbilstoši DP un DPP. Ziņojums sniedz informāciju par iesniegtajiem maksājumu pieprasījumiem un veiktajiem maksājumiem Eiropas Savienības fondu finansētajiem projektiem. Finanšu līdzekļu apguve 1.tabula. Pieprasītais finansējums un veiktie maksājumi pārskata periodā1
2.tabula. Analīze un komentāri par 1.tabulā iekļauto informāciju Piezīmes: 3.tabula. Pieprasītais finansējums un veiktie maksājumi plānošanas periodā1
4.tabula. Analīze un komentāri par 3.tabulā iekļauto informāciju Piezīmes: 5.tabula. Eiropas Komisijai pieprasītie un saņemtie Eiropas Savienības fondu līdzekļi pārskata periodā1
6.tabula. Analīze un komentāri par 5.tabulā iekļauto informāciju Piezīmes: 7.tabula. Eiropas Komisijai pieprasītie un saņemtie Eiropas Savienības fondu līdzekļi plānošanas periodā1
8.tabula. Analīze un komentāri par 7.tabulā iekļauto informāciju Piezīmes: 9.tabula. Eiropas Savienības fondu maksājumu prognozes
Piezīmes: Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
Satura rādītājs I Pamatinformācija par projektu un ES fonda finansējuma saņēmēju 1.1. tabula. Pamatinformācija par projektu 1.2.tabula. ES fonda finansējuma saņēmējs II Īss paveikto darbu hronoloģisks apraksts projekta ietvaros sadalījumā pa līgumiem III Komisijas lēmuma īpašo nosacījumu izpilde IV Iepirkums 4.tabula.Iepirkuma plāns V Projekta izpilde 5.tabula. Projekta fiziskā izpilde pārskata periodā 6. tabula. Finanšu izpilde (EUR) VII Galvenās tehniskās, finansiālās un juridiskās problēmas, kas ir radušās projekta ieviešanas gaitā un to novēršanai veiktie pasākumi VIII Nacionālo un Eiropas Savienības revīzijas iestāžu konstatējumi un ieteikumi IX Publicitātes pasākumi 9. tabula. Veiktie publicitātes pasākumi projekta īstenošanas posmos X Darbu grafiks 10. tabula. Darbu grafiks un tā izmaiņas XI Beigu datums 11. tabula. Projekta beigu datums XII Grozījumi 12.1. tabula.Komisijas lēmuma plānotie grozījumi 12.2. tabula. Īss plānoto grozījumu paskaidrojums I PAMATINFORMĀCIJA PAR PROJEKTU UN ES FONDA FINANSĒJUMA SAŅĒMĒJU 1.1. tabula. Pamatinformācija par projektu
1.2. tabula. Eiropas Savienības fonda finansējuma saņēmējs
II ĪSS PAVEIKTO DARBU HRONOLOĢISKS APRAKSTS PROJEKTA IETVAROS SADALĪJUMĀ PA LĪGUMIEM [norādīt vispārēju informāciju par projektu kopumā un sadalījumā pa parakstītajiem un sagatavošanā esošajiem iepirkuma līgumiem] III KOMISIJAS LĒMUMA ĪPAŠO NOSACĪJUMU IZPILDE [nosacījums] [norādīt informāciju par nosacījuma izpildi, piemēram, izpildi apstiprinošās Komisijas vēstules datumu, nr. un citus rekvizītus] [nosacījums] [norādīt informāciju par nosacījuma izpildi, piemēram, izpildi apstiprinošās Komisijas vēstules datumu, nr. un citus rekvizītus] IV IEPIRKUMS 4. tabula. Iepirkuma plāns
V PROJEKTA IZPILDE 5. tabula. Projekta fiziskā izpilde pārskata periodā
6. tabula. Finanšu izpilde (EUR)
VII GALVENĀS TEHNISKĀS, FINANSIĀLĀS UN JURIDISKĀS PROBLĒMAS, KAS IR RADUŠĀS PROJEKTA IEVIEŠANAS GAITĀ UN TO NOVĒRŠANAI VEIKTIE PASĀKUMI [norādīt jebkura veida problēmas, kas radušās projekta ieviešanas laikā, arī novirzes no sākotnējā finansēšanas plāna, un kādi pasākumi veikti, lai novērstu šīs problēmas; norādīt jebkura veida aizkavēšanos, finanšu korekcijas un/vai neatbilstību] VIII NACIONĀLO UN EIROPAS SAVIENĪBAS REVĪZIJAS IESTĀŽU KONSTATĒJUMI UN IETEIKUMI [sniegt konstatējumu un ieteikumu kopsavilkumu (ar atsaucēm uz konkrētiem dokumentiem) un paskaidrot, kā tie ņemti vērā] IX PUBLICITĀTES PASĀKUMI 9.tabula. Veiktie publicitātes pasākumi projekta īstenošanas posmos.
[sniegt īstenoto pasākumu aprakstu katrā projekta īstenošanas posmā; nosaukt izmantotos plašsaziņas līdzekļus un ar to starpniecību īstenotos informācijas un publicitātes pasākumus; pievienot izgatavoto un izplatīto informācijas materiālu kopijas, kā arī informācijas stendu un informācijas plākšņu fotogrāfijas] X DARBU GRAFIKS 10.tabula. Darbu grafiks un tā izmaiņas
XI BEIGU DATUMS 11. tabula. Projekta beigu datums
XII GROZĪJUMI 12.1. tabula. Komisijas lēmuma plānotie grozījumi
12.2. tabula. Īss plānoto grozījumu paskaidrojums Ziņojumu sagatavoja: [institūcija] [tālrunis] [e-pasts] [sagatavošanas datums] Atbildīgās iestādes vadītājs, atbildīgā amatpersona [paraksts][datums] Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās N.Broks
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzības un izvērtēšanas kārtība
Statuss:
Zaudējis spēku
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|