Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Skatīt Ministru kabineta 2008. gada 21. aprīļa noteikumus Nr. 298 "Kārtība, kādā piešķir valsts un Eiropas Savienības atbalstu atklātu projektu iesniegumu konkursu veidā lauku un zivsaimniecības attīstībai".
Ministru kabineta noteikumi Nr.314

Rīgā 2007.gada 8.maijā (prot. Nr.28 36.§)
Kārtība, kādā piešķir valsts un Eiropas Savienības atbalstu lauku attīstībai atklātu projektu iesniegumu konkursu veidā
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā piešķir valsts un Eiropas Savienības atbalstu lauku attīstības pasākumiem, kas tiek īstenoti atbilstoši Padomes 2005.gada 20.septembra Regulai (EK) Nr. 1698/2005 par atbalstu lauku attīstībai no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) (turpmāk - Padomes Regula Nr. 1698/2005) un Komisijas 2006.gada 15.decembra Regulai (EK) Nr. 1974/2006, ar ko paredz sīki izstrādātus piemērošanas noteikumus Padomes Regulai (EK) Nr. 1698/2005 par atbalstu lauku attīstībai no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) (turpmāk - Komisijas Regula Nr. 1974/2006).

2. Valsts un Eiropas Savienības atbalstu (turpmāk - sabiedriskais finansējums) lauku attīstībai piešķir šādiem pasākumiem:

2.1. "Lauku saimniecību modernizācija" (1.pielikums);

2.2. "Atbalsts uzņēmumu radīšanai un attīstībai" (2.pielikums).

II. Pieteikšanās kārtība

3. Projektu iesniegumu pieņemšana notiek kārtās. Katrai kārtai nosaka pieejamo sabiedrisko finansējumu. Lauku atbalsta dienests pēc saskaņošanas ar Zemkopības ministriju laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" mēnesi iepriekš izsludina datumu, kad tiks uzsākta projektu iesniegumu pieņemšana, kārtai piešķirto sabiedriskā finansējuma apjomu un projektu ieviešanas beigu termiņu. Projektu iesniegumus pieņem vienu mēnesi pēc iesniegumu pieņemšanas uzsākšanas.

4. Ja projektu iesniegumu pieņemšanas kārtā netiek pilnībā apgūts pieejamais sabiedriskais finansējums, atlikušo finansējuma daļu pārceļ uz projektu iesniegumu pieņemšanas nākamo kārtu.

5. Iesniedzot projekta iesniegumu, atbalsta pretendents apliecina, ka:

5.1. dokumentos sniegtā informācija ir patiesa;

5.2. šī projekta iesnieguma finansēšanai nav saņēmis citu valsts vai Eiropas Savienības fondu finansējumu;

5.3. privātā finansējuma daļai nav saņēmis sabiedrisko fondu finansē­jumu un visu sabiedrisko fondu finansējumu daļa (ja tāda ir) ir uzrādīta un atskaitīta no projekta iesnieguma sabiedriskā finansējuma summas;

5.4. ir iepazinies ar visiem sabiedriskā finansējuma saņemšanas nosacījumiem, kas ietverti normatīvajos aktos par atbalstu lauku attīstībai, un projekta ieviešanas gaitā apņemas tos ievērot;

5.5. glabās un uzrādīs Lauku atbalsta dienesta amatpersonām visu ar projektu un tā ieviešanu un uzraudzību saistīto dokumentāciju un informāciju līdz 2020.gada 31.decembrim, kā arī atļaus Lauku atbalsta dienesta, Eiropas Savienības un citu pilnvaroto institūciju pārstāvjiem veikt kontroli pirms projekta iesnieguma apstiprināšanas, projekta ieviešanas laikā un piecus gadus pēc pēdējā maksājuma saņemšanas;

5.6. projekta iesniegumā paredzēto pasākumu ieviešana netiks uzsākta pirms līguma noslēgšanas ar Lauku atbalsta dienestu;

5.7. projekts tiks ieviests projekta iesniegumā paredzētajā termiņā;

5.8. piecus gadus pēc pēdējā maksājuma saņemšanas bez Lauku atbalsta dienesta rakstiskas piekrišanas neveiks darbības, kas var būtiski izmainīt projekta ieviešanas nosacījumus, mērķus un līdzfinansētās investīcijas;

5.9. neveiks projektā izmaiņas, kas nav iepriekš rakstiski saskaņotas ar Lauku atbalsta dienestu;

5.10. iepirkuma procedūru veicis vai veiks saskaņā ar normatīvajiem aktiem par iepirkuma procedūras piemērošanu;

5.11. nav tādu apstākļu, kuru dēļ, veicot iepirkumu procedūru, var uzskatīt, ka atbalsta pretendents ir personīgi ieinteresēts, vai var rasties interešu konflikts;

5.12. atbalsta pretendents un iepirkuma procesa dalībnieki nav savstarpēji saistītas personas likuma "Par nodokļiem un nodevām" izpratnē;

5.13. nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas procesā, saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu - ja atbalsta pretendents ir likuma "Par uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespēju" subjekts;

5.14. nepastāv spēkā esošs spriedums, ar ko atbalsta pretendents atzīts par vainīgu krāpšanā, kukuļošanā, komerciālā uzpirkšanā, atzīts, ka atbalsta pretendents iesaistījies noziedzīgās organizācijās, kā arī atzīts par vainīgu citās nelikumīgās darbībās, kuru rezultātā skartas Latvijas Republikas vai Eiropas Savienības finanšu intereses, un sodāmība nav dzēsta vai noņemta;

5.15. nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi un nepastāv spēkā esošs spriedums, ar kuru projekta iesnieguma iesniedzējs atzīts par vainīgu nodarījumā saistībā ar savu profesionālo darbību;

5.16. izpildījis visus pienākumus saistībā ar nodokļu maksājumiem un viņam nav nodokļu parādu;

5.17. izpildījis pienākumus saistībā ar valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un viņam nav valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu;

5.18. iepriekš nav pārkāpis līguma nosacījumus, apgūstot Eiropas Savienības finansējumu;

5.19. nav centies iegūt savā rīcībā ierobežotas pieejamības (konfidenciālu) informāciju vai ar krimināli vai administratīvi sodāmām darbībām ietekmēt vērtēšanas komisiju vai Lauku atbalsta dienestu projektu iesniegumu konkursa vērtēšanas gaitu;

5.20. atbalsta pretendenta rīcībā būs pietiekami finanšu resursi projekta iesniegumā paredzēto pasākumu pilnīgai izpildei plānotajos termiņos.

6. Sagatavojot projekta iesniegumu, atbalsta pretendents:

6.1. projekta iesnieguma finanšu datu aprēķinu veic aritmētiski pareizi un saskaņā ar grāmatvedības principiem;

6.2. pierāda, ka viņam ir pietiekami finanšu līdzekļi projekta iesniegumā paredzēto pasākumu izpildei plānotajos termiņos;

6.3. projekta iesniegumā iekļautās attiecināmās izmaksas nosaka atbilstoši šo noteikumu nosacījumiem un tirgus situācijai;

6.4. projekta iesniegumā parāda, ka projekta plānotās izmaksas atbilst sagaidāmajiem rezultātiem;

6.5. projekta ietvaros paredzēto piegāžu, pakalpojumu vai būvdarbu iepirkumu veic atbilstoši normatīvajiem aktiem par iepirkumu procedūras piemērošanu;

6.6. pierāda projekta gatavību ieviešanai;

6.7. nodrošina, ka saistībā ar iesniegto projektu nav iesniegti citi projekta iesniegumi finansējuma saņemšanai no citiem Eiropas Savienības fondiem vai valsts atbalsta programmām;

6.8. atbilst šajos noteikumos un šo noteikumu pielikumos noteiktajām prasībām.

III. Projektu iesniegumu vērtēšana un atlase

7. Saņemtos projektu iesniegumus Lauku atbalsta dienests izvērtē šādā secībā:

7.1. atbilstība administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem;

7.2. sarindošana atbilstoši punktu skaitam saskaņā ar projektu atlases kritērijiem (šo noteikumu 1.pielikuma 1.tabula un 2.pielikuma 1.tabula);

7.3. atbilstība sabiedriskā finansējuma saņemšanas nosacījumiem saskaņā ar normatīvajiem aktiem par atbalstu lauku attīstībai.

8. Administratīvie vērtēšanas kritēriji ir šādi:

8.1. projekta iesniegums ir iesniegts noteiktajā termiņā;

8.2. projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai, kas pasākumiem noteikta šajos noteikumos (1.pielikuma 3.tabula un 2.pielikuma 3.tabula), un iesniegti visi nepieciešamie pavaddokumenti;

8.3. projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā valsts valodā;

8.4. projekta iesniegumam ir pievienota identiska projekta iesnieguma elektroniskā versija (izņemot projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta veidā);

8.5. projekta iesnieguma oriģināls ir cauršūts (caurauklots) (izņemot projekta iesniegumu, kas iesniegts elektroniska dokumenta veidā);

8.6. projekta iesniegumā nav neatrunātu labojumu vai papildinājumu;

8.7. iesniegts pieprasītais projekta iesnieguma eksemplāru skaits (izņemot, ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta veidā);

8.8. projekta budžets ir aprēķināts latos, un visas izmaksas norādītas veselos latos;

8.9. projekta finansējums ir izstrādāts atbilstoši pasākuma nosacījumiem;

8.10. projekta iesnieguma izmaksu aprēķins ir veikts aritmētiski pareizi;

8.11. projekta iesniegumā ir norādītas attiecināmās izmaksas un tās neattiecināmās izmaksas, kas nepieciešamas projekta mērķu sasniegšanai, saskaņā ar šo noteikumu 1. un 2.pielikumu;

8.12. projekta iesniegumā pieprasītais sabiedriskā finansējuma apjoms nepārsniedz šo noteikumu pielikumos noteikto maksimālo sabiedriskā finansējuma apjomu;

8.13. projekta ieviešanas termiņš nepārsniedz attiecīgajā kārtā izsludināto projektu ieviešanas beigu termiņu;

8.14. projekta iesniegumu ir parakstījusi atbildīgā persona, kurai ir paraksta tiesības.

9. Ja projekta iesniegums neatbilst administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem, Lauku atbalsta dienests vienu reizi rakstiski pieprasa papildu informāciju projekta iesnieguma precizēšanai vai labošanai. Pieprasīto informāciju atbalsta pretendents iesniedz 10 darbdienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Ja pieprasītā informācija netiek iesniegta, Lauku atbalsta dienests pieņem šo noteikumu 14.4.apakšpunktā minēto lēmumu.

10. Sarindojot projekta iesniegumus atbilstoši projektu atlases kritērijiem, priekšroku sabiedriskā finansējuma saņemšanai dod projekta iesniegumiem ar lielāku piešķirto punktu skaitu. Pēc projekta iesniegumu sarindošanas Lauku atbalsta dienests turpina vērtēt projektu iesniegumus, kuriem pietiek sabiedriskā finansējuma attiecīgās kārtas ietvaros.

11. Ja, izvērtējot projekta atbilstību sabiedriskā finansējuma saņemšanas nosacījumiem, projekta iesniegumā ietvertā informācija ir neskaidra, Lauku atbalsta dienests rakstiski pieprasa atbalsta pretendentam skaidrojumu. Skaidrojumu atbalsta pretendents iesniedz 10 darbdienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Ja pieprasītā informācija netiek iesniegta, Lauku atbalsta dienests projekta iesniegumu noraida.

12. Ja projekta iesniegums neatbilst sabiedriskā finansējuma saņemšanas nosacījumiem, projekta iesniegumu noraida. Atbrīvotā sabiedriskā finansējuma ietvaros vērtē citu projekta iesniegumu (no vērtēšanai nenodotajiem projekta iesniegumiem), kas ieguvis lielāko punktu skaitu.

13. Ja noskaidrots, ka atbalsta pretendents ir speciāli radījis atbalsta saņemšanai nepieciešamos nosacījumus, lai iegūtu sabiedrisko finansējumu, kas pārsniedz pasākumu ietvaros vienam atbalsta saņēmējam maksimāli pieejamo sabiedriskā finansējuma summu, vai gūtu priekšrocības salīdzinājumā ar citiem projektu iesniedzējiem, projekta iesniegumu noraida.

IV. Lēmuma pieņemšana

14. Pēc projektu iesniegumu izvērtēšanas Lauku atbalsta dienests pieņem:

14.1. lēmumu par projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem un sabiedriskā finansējuma saņemšanas nosacījumiem, un projekta iesnieguma apstiprināšanu;

14.2. lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu un sabiedriskā finansējuma summas samazināšanu, izslēdzot attiecināmajās izmaksās iekļautās neattiecināmās izmaksas;

14.3. lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu, ja pēc attiecināmajās izmaksās iekļauto neattiecināmo izmaksu izslēgšanas pastāv risks, ka atbalsta pretendents projektu neieviesīs vai nesasniegs projekta iesniegumā paredzētos mērķus;

14.4. lēmumu par projekta iesnieguma neatbilstību administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem un projekta iesnieguma noraidīšanu;

14.5. lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu finansējuma trūkuma dēļ pēc sarindošanas atbilstoši projektu atlases kritērijiem;

14.6. lēmumu par projekta iesnieguma neatbilstību sabiedriskā finansē­juma saņemšanas nosacījumiem un projekta iesnieguma noraidīšanu.

15. Lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vai noraidīšanu Lauku atbalsta dienests pieņem ne vēlāk kā piecu mēnešu laikā pēc tās kārtas noslēgšanas, kurā projekta iesniegums iesniegts. Lēmumu par tādu projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu, kuri iesniegti līdz Latvijas Lauku attīstības programmas 2007.-2013.gadam apstiprināšanai Eiropas Komisijā, Lauku atbalsta dienests pieņem pēc Latvijas Lauku attīstības programmas 2007.-2013.gadam apstiprināšanas Eiropas Komisijā.

16. Ja projekta iesnieguma izvērtēšanai papildus nepieciešama ilgstoša faktu konstatācija, projekta iesnieguma izvērtēšanas un lēmuma pieņemšanas termiņš tiek pagarināts, taču nepārsniedz 12 mēnešus. Projekta izskatīšanas laikā sabiedrisko finansējumu attiecīgajam projektam rezervē. Ja projekta iesniegumu noraida, rezervēto sabiedrisko finansējumu pārceļ uz nākamo atveramo kārtu pēc projektu iesniegumu noraidīšanas.

17. Šo noteikumu 14.punktā minētais Lauku atbalsta dienesta lēmums apstrīdams Lauku atbalsta dienesta likumā noteiktajā kārtībā.

V. Lēmuma paziņošana un līguma slēgšana

18. Pēc lēmuma pieņemšanas Lauku atbalsta dienests piecu darbdienu laikā par to rakstiski informē atbalsta pretendentu.

19. Pēc Lauku atbalsta dienesta paziņojuma saņemšanas par projekta iesnieguma apstiprināšanu atbalsta pretendents slēdz līgumu ar Lauku atbalsta dienestu par sabiedriskā finansējuma piešķiršanu projekta ieviešanai. Ja atbalsta pretendents bez attaisnojoša iemesla 10 darbdienu laikā pēc atkārtota uzaicinājuma neierodas slēgt līgumu, projekta iesniegumu uzskata par atsauktu.

20. Atbalsta pretendents un Lauku atbalsta dienests var grozīt vai pārtraukt līgumu, par to rakstiski vienojoties. Grozījumi līgumā ir pieļaujami, ja:

20.1. to rezultātā nemainās projekta mērķis;

20.2. izmaiņas līgumā paredzētajās aktivitātēs neietekmē vairāk kā 30 % no noslēgtā līguma attiecināmo izmaksu kopsummas.

21. Laužot noslēgto līgumu saistību periodā, Lauku atbalsta dienests pieprasa līdz šim saņemto sabiedriskā finansējuma apjomu atmaksāt saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā administrējams valsts un Eiropas Savienības atbalsts lauksaimniecībai un lauku attīstībai.

VI. Projekta ieviešanas nosacījumi

22. Ja projekta ieviešanas ilgums nepārsniedz sešus mēnešus un projekts pilnīgi ieviests, atbalsta saņēmējs piecu darbdienu laikā pēc līgumā noteiktā projekta ieviešanas gala termiņa Lauku atbalsta dienestā iesniedz šādus dokumentus:

22.1. jaunu iekārtu, tehnikas, aprīkojuma, informācijas tehnoloģiju un programmnodrošinājuma iegādes gadījumā:

22.1.1. projekta ieviešanas pārskatu saskaņā ar Lauku atbalsta dienesta un atbalsta pretendenta noslēgtā līguma pielikumu par projekta iesniegumā plānoto pasākumu izpildi attiecīgajā periodā, norādot jebkuras novirzes no projekta iesniegumā plānotā un veiktās darbības to novēršanai;

22.1.2. Pārtikas un veterinārā dienesta izziņu par projekta atbilstību minimālajām higiēnas prasībām vai par atbilstību dzīvnieku labturības un higiēnas prasībām, ja investīcija saistīta ar dzīvnieku turēšanu un pārtikas apriti;

22.1.3. attiecībā uz lauksaimniecībā izmantojamiem traktoriem - Eiropas Kopienas tipa atbilstības sertifikāta kopiju (uzrāda oriģinālu), attiecībā uz pārējo tehniku un iekārtām - ražotāja izsniegtas atbilstības deklarācijas kopiju (uzrāda oriģinālu) vai valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Sertifikācijas un testēšanas centrs" izdotu izziņu par tehnikas un iekārtu atbilstību Eiropas Kopienas standartiem;

22.1.4. projekta ieviešanu apliecinošo maksājumu un darījumu dokumentu kopijas (uzrāda oriģinālus);

22.1.5. ar pakalpojumu sniedzējiem noslēgto līgumu kopijas (uzrāda oriģinālus);

22.1.6. darbu nodošanas un pieņemšanas aktu kopijas (uzrāda oriģinālus);

22.1.7. maksājuma pieprasījumu saskaņā ar noslēgtā līguma pielikumu;

22.2. būvniecības vai rekonstrukcijas gadījumā:

22.2.1. šo noteikumu 22.1.apakšpunktā minētos dokumentus;

22.2.2. akceptētu būvprojektu (tehniskā projekta stadijā) vai tā kopiju (uzrāda oriģinālu) un būvatļaujas kopiju (uzrāda oriģinālu) (ja neiesniedz reizē ar projekta iesniegumu);

22.2.3. iepirkuma procedūras dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem par iepirkuma procedūras piemērošanu (ja neiesniedz reizē ar projekta iesniegumu);

22.2.4. akta par būves pieņemšanu ekspluatācijā kopiju (uzrāda oriģinālu).

23. Ja projekta ieviešanas ilgums pārsniedz sešus mēnešus:

23.1. būvniecības vai rekonstrukcijas gadījumā - ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc projekta iesnieguma apstiprināšanas un līguma noslēgšanas ar Lauku atbalsta dienestu atbalsta saņēmējs Lauku atbalsta dienestā iesniedz šo noteikumu 22.2.2. un 22.2.3.apakšpunktā minētos dokumentus;

23.2. regulāri ik pēc sešiem projekta ieviešanas mēnešiem piecu darbdienu laikā atbalsta saņēmējs Lauku atbalsta dienestā iesniedz projekta ieviešanas pārskatu par projekta iesniegumā veicamo pasākumu izpildi attiecīgajā periodā saskaņā ar noslēgtā līguma pielikumu, norādot izpildītos pasākumus, iekavētos pasākumus, kavēšanās iemeslus, kā arī plānoto rīcību un termiņus kavējuma seku novēršanai;

23.3. pēc projekta iesniegumā paredzētās daļas (ja ir paredzēti maksājumi pa daļām) piecu darbdienu laikā atbalsta saņēmējs Lauku atbalsta dienestā iesniedz šo noteikumu 22.1.apakšpunktā minētos dokumentus;

23.4. būvniecības vai rekonstrukcijas gadījumā - pēc pilnīgas projekta ieviešanas piecu darbdienu laikā pēc līgumā noteiktā ieviešanas gala termiņa atbalsta saņēmējs Lauku atbalsta dienestā iesniedz šo noteikumu 22.2.4.apakšpunktā minētos dokumentus.

24. Dokumentus, kurus atbalsta saņēmējs iesniedz, apkopo kopsavilkumā, kurā norāda dokumenta nosaukumu un lapu skaitu.

25. Ja nepieciešams, Lauku atbalsta dienests pieprasa skaidro­jumu par iesniegtajiem dokumentiem.

26. Ja atbalsta saņēmējs noteiktajos termiņos neiesniedz šo noteikumu 22., 23. vai 24.punktā minētos attiecīgos dokumentus, Lauku atbalsta dienests nosūta paziņojumu, atgādinot, ka dokumenti iesniedzami 10 darbdienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Ja atbalsta saņēmējs pēc paziņojuma saņemšanas norādītajā laikā dokumentus neiesniedz, Lauku atbalsta dienests izskata jautājumu par saistību pārtraukšanu ar atbalsta saņēmēju.

27. Projekta uzraudzības laikā - piecus gadus pēc pēdējā maksājuma veikšanas - atbalsta saņēmējs nedrīkst atsavināt ieviestā projekta ietvaros par sabiedriskā finansējuma līdzekļiem iegūtos pamatlīdzekļus.

VII. Sabiedriskā finansējuma pieprasīšana

28. Sabiedrisko finansējumu piešķir tikai par līgumā ietvertajām šajos noteikumos noteiktajām attiecināmajām izmaksām. Ja attiecināmās izmaksas veido tikai daļu no projekta kopējām izmaksām, atbalsta saņēmējs nodrošina projekta ieviešanu par saviem līdzekļiem atbilstoši projekta iesniegumā paredzētajām aktivitātēm un mērķiem.

29. Pēc projekta vai tā daļas ieviešanas atbalsta saņēmējs iesniedz Lauku atbalsta dienestā maksājuma pieprasījumu (3.pielikums). Maksājuma pieprasījums ir atbalsta saņēmēja faktiski veikto izdevumu atmaksas pieprasījums. Lauku atbalsta dienestā atbalsta saņēmējam izmaksājamo sabiedriskā finansējuma apjomu nosaka, pamatojoties uz līguma izmaksu tāmi un iesniegtajiem izdevumus apliecinošajiem dokumentiem.

30. Sabiedrisko finansējumu projekta ieviešanas laikā atbalsta saņēmējs saņem ne vairāk kā trīs daļās. Starpposma maksājumus veic pēc atsevišķa projekta posma pabeigšanas, ja projekta posms ir veiksmīgi ieviests un pēc tā ieviešanas ir radusies auditējama vērtība (fiziski izmērāms veiktās darbības rezultāts, kas pamatots ar grāmatvedības dokumentiem). Noslēguma maksājumu veic tikai pēc visu līgumā paredzēto darbību izpildes.

31. Maksājumu pieprasījumā norādāmo atmaksājamo līdzekļu apmēru aprēķina atbilstoši projekta iesniegumā paredzētajai Eiropas Savienības un valsts budžeta finansējuma proporcijai.

32. Lauku atbalsta dienests 60 darbdienu laikā (ja tiek veikti precizējumi vai pieprasīta papildu informācija, izskatīšanas termiņš tiek pagarināts par attiecīgo laikposmu, kad tiek veikti precizējumi vai pieprasīta papildu informācija) izskata iesniegto maksājuma pieprasījumu. Ja:

32.1. tajā iekļautie izdevumi atbilst prasībām, kas noteiktas normatīvajos aktos, kuri regulē Eiropas Savienības fondu finansējuma apguvi, apstiprina attiecināmo izdevumu summu, sagatavo maksājuma uzdevumu par faktiski veikto izdevumu atmaksu atbilstoši noslēgtajā līgumā noteiktajai Eiropas Savienības finansējuma un valsts budžeta finansējuma proporcijai un iesniedz to Valsts kasē;

32.2. daļa no maksājumu pieprasījumā iekļautajiem izdevumiem neatbilst prasībām, kas noteiktas normatīvajos aktos, kuri regulē Eiropas Savienības fondu finansējuma apguvi, par neattiecināmajām izmaksām samazina apmaksai apstiprināto attiecināmo izdevumu summu;

32.3. tajā iekļautie izdevumi neatbilst prasībām, kas noteiktas normatīvajos aktos, kuri regulē Eiropas Savienības fondu finansējuma apguvi, neatbilstoši veikto izdevumu summu neapstiprina un informē par to atbalsta saņēmēju.

33. Maksājumus veic bezskaidras naudas norēķinu veidā uz pieprasītāja vai viņa pilnvarota pārstāvja bankas kontu, iesniedzot maksājuma uzdevumu Valsts kasē. Valsts kase veic pārskaitījumu uz atbalsta saņēmēja kontu triju darbdienu laikā.

VIII. Noslēguma jautājums

34. Pēc Eiropas Komisijas lēmuma par Latvijas Lauku attīstības programmas 2007.-2013.gadam apstiprināšanu var tikt grozīti atbalsta saņemšanas nosacījumi, kas piemērojami visiem projekta iesniegumiem, kuri iesniegti Lauku atbalsta dienestā pirms Eiropas Komisijas lēmuma par Latvijas Lauku attīstības programmas 2007.-2013.gadam apstiprināšanu.

Ministru prezidents A.Kalvītis

Zemkopības ministrs M.Roze
Zemkopības ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 8.maija noteikumiem Nr.314
Pasākums "Lauku saimniecību modernizācija"
Zemkopības ministrs M.Roze
Zemkopības ministrijas iesniegtajā redakcijā

2.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 8.maija noteikumiem Nr.314
Pasākums "Atbalsts uzņēmumu radīšanai un attīstībai"
Zemkopības ministrs M.Roze
Zemkopības ministrijas iesniegtajā redakcijā

3.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 8.maija noteikumiem Nr.314
MAKSĀJUMA PIEPRASĪJUMS
Zemkopības ministrs M.Roze
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kārtība, kādā piešķir valsts un Eiropas Savienības atbalstu lauku attīstībai atklātu projektu .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 314Pieņemts: 08.05.2007.Stājas spēkā: 06.06.2007.Zaudē spēku: 01.05.2008.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 89, 05.06.2007.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Izdoti saskaņā ar
158244
06.06.2007
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"