Teksta versija
UZMANĪBU! Vietnei pielāgotais Google meklētājs (ātrais meklētājs) meklēšanas rezultātos šobrīd neietver daļu tiesību aktu. Problēma tiek risināta, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka tiešā veidā Google meklētāja darbību ietekmēt nevaram. Aicinām izmantot vietnes izvērsto meklētāju.
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Skatīt Ministru kabineta 2017. gada 5. decembra noteikumus Nr. 715 "Interaktīvo azartspēļu un interaktīvo izložu spēlētāju reģistrācijas un identitātes pārbaudes kārtība".
Ministru kabineta noteikumi Nr.854

Rīgā 2006.gada 17.oktobrī (prot. Nr.54 14.§)
Interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistrācijas un identitātes pārbaudes kārtība
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka spēlētāju reģistrācijas un identitātes pārbaudes kārtību, kā arī minimālās prasības, kas jāievēro, lai novērstu no interaktīvajām azartspēlēm atkarīgo spēlētāju turpmāko dalību azartspēlēs.

2. Azartspēles organizētājs izveido un uztur interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistru un reģistrē tajā spēlētājus.

3. Spēlētājam ir tiesības pieprasīt, lai viņš tiktu izslēgts no interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistra, nosūtot attiecīgu paziņojumu izlozes vai azartspēles organizētājam.

4. Azartspēles organizators triju darbdienu laikā pēc šo noteikumu 3.punktā minētā paziņojuma saņemšanas izslēdz spēlētāju no interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistra.

II. Interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistrācija

5. Lai reģistrētos interaktīvajai azartspēlei, izņemot izlozes un veiksmes spēli pa tālruni, spēlētājs par sevi sniedz šādu informāciju:

5.1. vārds, uzvārds un personas kods;

5.2. tās kredītiestādes nosaukums, reģistrācijas numurs un kods, kurā spēlētājam ir konts, no kura tiks iemaksāta naudas summa likmju izdarīšanai;

5.3. konta numurs, no kura tiks iemaksāta naudas summa likmju izdarīšanai.

6. Triju darbdienu laikā azartspēles organizētājs, izmantojot viņam pieejamās datu bāzes un reģistrus, izvērtē spēlētāja sniegtās ziņas, pārbauda viņa identitāti un pārliecinās, vai spēlētājs nav pieprasījis sevi izslēgt no interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistra.

7. Pēc šo noteikumu 6.punktā minētā termiņa beigām azartspēles organizētājs paziņo spēlētājam par viņa reģistrāciju interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistrā vai reģistrācijas atteikumu.

8. Azartspēles organizētājs ļauj spēlētājam izvēlēties vienu no maksimālās likmes noteikšanas metodēm:

8.1. spēlētājs nosaka maksimālo likmi, kuru viņš drīkst izdarīt vienā spēlē;

8.2. spēlētājs nosaka maksimālo kopējo likmju skaitu, ko viņš drīkst izdarīt vienā spēlēšanas seansā (reizē).

9. Spēlētājs drīkst palielināt maksimālo likmi septītajā dienā pēc attiecīga paziņojuma nosūtīšanas azartspēles organizētājam.

10. Pēc tam kad spēlētājs izvēlējies maksimālās likmes noteikšanas metodi, viņš pieslēdzas interaktīvajai azartspēlei, norādot savu individuālo lietotāja vārdu, kuru spēlētājam piešķīris azartspēles organizētājs, un paroli.

11. Azartspēles organizētājs nepieņem no spēlētāja likmi, ja spēlētāja kontā, no kura tiek iemaksāta nauda likmju izdarīšanai, nav nepieciešamo līdzekļu.

12. Azartspēļu organizētājs informāciju par visām spēlētāja kontā iemaksātajām un no tā izmaksātajām summām vai citiem darījumiem glabā sistēmas auditpierakstos.

13. Šo noteikumu 12.punktā minēto informāciju par slēgtajiem spēlētāju kontiem azartspēļu organizētājs glabā piecus gadus.

III. Spēlētāju reģistrācija izlozēm un veiksmes spēlēm pa tālruni

14. Veiksmes spēles pa tālruni organizētājs saskaņā ar Azartspēļu un izložu likuma 56.pantu izveido un uztur:

14.1. datu bāzi, kurā norāda spēlētāju skaitu, kuri piedalās veiksmes spēlē pa tālruni;

14.2. laimējušo spēlētāju reģistru, kurā norāda laimējušā spēlētāja vārdu, uzvārdu un personas kodu.

15. Šo noteikumu 14.punktā minēto informāciju par katru veiksmes spēles pa tālruni izspēli tās organizētājs glabā vismaz piecus gadus.

16. Izlozes organizētājs (arī tādas izlozes organizētājs, kurai biļetes pārdod ar elektronisko sakaru pakalpojumu starpniecību) saskaņā ar Azartspēļu un izložu likuma 80.pantu katrai tā organizētajai izlozei izveido un uztur:

16.1. datu bāzi, kurā norāda spēlētāju skaitu, kuri piedalās attiecīgajā izlozē;

16.2. laimējušo spēlētāju reģistru, kurā norāda laimējušā spēlētāja vārdu, uzvārdu un personas kodu.

17. Šo noteikumu 16.punktā minēto informāciju par katru izlozi tās organizētājs glabā vismaz piecus gadus.

IV. Noslēguma jautājums

18. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2004.gada 25.marta noteikumus Nr.175 ""nteraktīvo spēļu spēlētāju reģistrācijas un identitātes pārbaudes kārtība" (Latvijas Vēstnesis, 2004, 51.nr.).

Ministru prezidents A.Kalvītis

Finanšu ministrs O.Spurdziņš
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Interaktīvo azartspēļu spēlētāju reģistrācijas un identitātes pārbaudes kārtība Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 854Pieņemts: 17.10.2006.Stājas spēkā: 20.10.2006.Zaudē spēku: 14.12.2017.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 167, 19.10.2006.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Tiesību akti, kuriem maina statusu
  • Izdoti saskaņā ar
  • Citi saistītie dokumenti
146024
20.10.2006
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"