Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ministru kabineta rīkojums Nr. 771 Rīgā 2021. gada 27. oktobrī (prot. Nr. 72 42. §) Par atšķirīgu dividendēs izmaksājamo valsts akciju sabiedrības "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" peļņas daļu par 2020. gadu1. Saskaņā ar likuma "Par valsts budžetu 2021. gadam" 56. pantu, likuma "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2021., 2022. un 2023. gadam" 26. pantu un Ministru kabineta 2015. gada 22. decembra noteikumu Nr. 806 "Kārtība, kādā valsts kapitālsabiedrības un publiski privātās kapitālsabiedrības, kurās valsts ir dalībnieks (akcionārs), prognozē un nosaka dividendēs izmaksājamo peļņas daļu un veic maksājumus valsts budžetā par valsts kapitāla izmantošanu" 11.2.4. apakšpunktu noteikt, ka valsts akciju sabiedrības "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" (vienotais reģistrācijas Nr. 40003011203) (turpmāk - akciju sabiedrība) peļņa par 2020. gadu tiek sadalīta šādi - dividendēs akciju sabiedrība izmaksā 56,1 % jeb 1 546 386 euro (ieskaitot uzņēmumu ienākuma nodokli) no tīrās peļņas par 2020. gadu, bet atlikusī peļņas daļa par 2020. gadu tiek novirzīta šā rīkojuma 2. punktā minētajiem mērķiem. 2. Satiksmes ministrijai kā akciju sabiedrības kapitāla daļu turētājai nodrošināt, ka akciju sabiedrības 2020. gada peļņas daļa 1 211 302 euro apmērā tiek novirzīta šādiem mērķiem: 2.1. akciju sabiedrības attīstībai Rīgas radio un televīzijas stacijas projekta īstenošanai - 982 342 euro; 2.2. deleģētā valsts pārvaldes uzdevuma - Loģiskā vienotā datu centra projekta uzturēšanai - 228 960 euro. 3. Satiksmes ministrijai kā akciju sabiedrības kapitāla daļu turētājai nodrošināt, ka uzņēmumu ienākuma nodoklis no šā rīkojuma 2.2. apakšpunktā minētajam deleģētajam uzdevumam novirzāmās summas tiek aprēķināts un samaksāts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā. Ministru prezidents A. K. Kariņš Satiksmes ministrs T. Linkaits |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par atšķirīgu dividendēs izmaksājamo valsts akciju sabiedrības "Latvijas Valsts radio un televīzijas ..
Statuss:
Spēkā esošs
Saistītie dokumenti
|