Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.125
Rīgā 2004.gada 30.aprīlī (prot. Nr.19(174), 4.p.) Par konkursu individuālo licenču saņemšanai
Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (turpmāk — Komisija) 2004.gada 29.aprīļa lēmumu Nr.123 “Par konkursa izsludināšanu individuālo licenču saņemšanai” un pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta otro daļu un likuma “Par telekomunikācijām” 8.panta pirmās daļas 5.punktu, 39.panta trešo daļu un 42.panta pirmo daļu, padome nolemj: 1. Apstiprināt Nolikumu vienas vai vairāku individuālo licenču, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kas paredz 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona izmantošanu, saņemšanai konkursa kārtībā (pielikumā). 2. Apstiprināt konkursa komisiju šādā sastāvā: 2.1. Konkursa komisijas priekšsēdētājs — izpilddirektors Jānis Bunkšs; 2.2. Konkursa komisijas locekļi: 2.2.1. Telekomunikāciju un pasta departamenta direktors Andris Virtmanis; 2.2.2. Telekomunikāciju un pasta departamenta Pakalpojumu kvalitātes nodaļas vadītājs Aleksandrs Čerņakovs–Neimarks; 2.2.3. Telekomunikāciju un pasta departamenta Licencēšanas nodaļas vadītāja Ina Patjanko; 2.2.4. Juridiskā departamenta direktore Ieva Feldmane; 2.2.5. Ekonomiskās analīzes departamenta direktors Jānis Miķelsons; 2.2.6. Juridiskā departamenta Telekomunikāciju un pasta regulēšanas juridiskā nodrošinājuma nodaļas vadītāja p.i. Agnese Vidriķe; Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja I.Šteinbuka
Nolikums vienas vai vairāku individuālo licenču, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kas paredz 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona izmantošanu, saņemšanai konkursa kārtībā
1. Šis nolikums paredz kārtību un kritērijus, kādā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk — Komisija) piešķir atklāta konkursa kārtībā vienu vai vairākas individuālās licences, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kas paredz 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona izmantošanu (turpmāk — licences), konkursa principus un norises gaitu, pretendentu atlasi, kritērijus un kārtību 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona sadalei, cenu un norēķinu kārtību, konkursa finansiālā nodrošinājuma iesniegšanas un izpildes kārtību. 2. Konkursa mērķis ir saskaņā ar likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 1.pantu veicināt attīstību un ekonomiski pamatotu konkurenci telekomunikāciju nozarē, kā arī realizēt likuma “Par telekomunikācijām” 2.pantā noteikto mērķi, veicinot telekomunikāciju attīstību Latvijas Republikā, konkurences attīstību telekomunikāciju pakalpojumu tirgū, kā arī jaunu telekomunikāciju pakalpojumu veidošanu. 3. Konkursu rīko ar Komisijas padomes lēmumu apstiprināta konkursa komisija (turpmāk — konkursa komisija). 4. Šī nolikuma izpratnē: 4.1. pretendents ir šī nolikuma 23.punktā paredzētā fiziskā vai juridiskā persona, kura iesniegusi intereses apliecinājuma veidlapu un tās pielikumus šajā nolikumā noteiktajā kārtībā; 4.2. konkursa dalībnieks ir pretendents, kurš šajā nolikumā paredzētajā kārtībā ir izturējis priekšatlasi. 5. Konkursa priekšmets ir licenču piešķiršana par atlīdzību. Piešķiramo licenču projekts ir pievienots šī nolikuma 1.pielikumā. 6. Konkursā tiek piedāvātas viena vai vairākas licences, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kurās ietilpst šādas 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču joslas: 6.1. 2010 MHz – 2015 MHz; 6.2. 2015 MHz – 2020 MHz; 6.3. 2020 MHz – 2025 MHz. 7. Šī nolikuma 6.punktā noteiktās radiofrekvenču joslas paredzētas izmantošanai uz piecpadsmit gadiem, atbilstoši Nacionālajam radiofrekvenču plānam. 8. Šī nolikuma 6.punktā noteiktās vienas radiofrekvenču joslas lietošanas atļaujas sākumcena ir LVL 650 000 (seši simti piecdesmit tūkstoši latu). 9. Konkursā uzvar tas konkursa dalībnieks, kurš piedāvā augstāko cenu par vienu 6.punktā minētās radiofrekvenču joslas lietošanas atļauju. 10. Pretendenti vai konkursa dalībnieki, kā arī to darbinieki un konsultanti nedrīkst izpaust informāciju, kas nonākusi to rīcībā un attiecas uz pretendentu vai konkursa dalībnieku plānoto stratēģiju un taktiku konkursā. 11. Pretendentu vai konkursa dalībnieku darbība, kuras mērķis ir tieši vai netieši bez pārējo pretendentu vai konkursa dalībnieku piekrišanas iegūt informāciju, kas nav publiski pieejama un īpaši attiecas uz pārējo pretendentu vai konkursa dalībnieku stratēģiju un taktiku konkursā un cenām, kādas tie ir paredzējuši piedāvāt, tiek uzskatīta par informācijas izpaušanas ierobežojumu pārkāpumu. 12. Pretendenti intereses apliecinājuma veidlapā norāda to personu vārdu un uzvārdu, kuriem ir zināma šī nolikuma 10. un 11.punktā minētā informācija. Intereses apliecinājuma veidlapā norādītās personas drīkst zināt šādu informāciju ne vairāk kā par vienu pretendentu. 13. Jebkādas vienošanās starp pretendentiem vai konkursa dalībniekiem attiecībā uz piedalīšanos vai nepiedalīšanos konkursā vai attiecībā uz konkursa nolikuma izpildi vai neizpildi ir aizliegtas un ir spēkā neesošas kopš to noslēgšanas brīža. 14. Aizliegtā vienošanās šī nolikuma izpratnē ir mutiska vai rakstiska vienošanās starp diviem vai vairākiem pretendentiem vai konkursa dalībniekiem (arī darbību savstarpēja saskaņošana), šī nolikuma 10. un 11.punktā minētās informācijas savstarpēja atklāšana, kā arī citas darbības, kas var būtiski ietekmēt konkursa rezultātu. 15. Pretendenti vai konkursa dalībnieki nedrīkst sniegt konkursa komisijai nepatiesu vai maldinošu informāciju. 16. Ja konkursa komisija konstatē, ka pretendents vai konkursa dalībnieks nav ievērojis vai ir pārkāpis šo nolikumu un tas var būtiski ietekmēt konkursa rezultātu, tā ir tiesīga nepielaist pretendentu konkursam vai izslēgt konkursa dalībnieku no konkursa, paziņojot tam savu lēmumu. 17. Ja konkursa komisija konstatē, ka uzvarējušais konkursa dalībnieks nav ievērojis vai ir pārkāpis šo nolikumu un tas ir būtiski ietekmējis konkursa rezultātu, tā piedāvājums tiek atzīts par spēkā neesošu. Jaunais uzvarējušais konkursa dalībnieks ir nākamais konkursa dalībnieks, kurš ir iesniedzis augstāko cenas piedāvājumu. Ja citi cenas piedāvājumi konkursā nav bijuši, licence tiek uzskatīta par nepārdotu saskaņā ar šī nolikuma 74.punkta nosacījumiem. 18. Pretendenti vai konkursa dalībnieki ir atbildīgi par konkursam pilnvaroto pārstāvju darbībām, kas tiek veiktas saistībā ar konkursu (arī par konkursa pilnvaroto pārstāvju piedāvāto cenu patiesumu). 19. Konkursa komisijai pretendents iesniedz tikai dokumentu oriģinālus vai to notariāli apliecinātas kopijas. Visiem pretendenta iesniegtajiem dokumentiem ir jābūt spēkā esošiem, un tiem jāsatur visas pēdējās izmaiņas, grozījumus un papildinājumus. 20. Visi dokumenti iesniedzami latviešu valodā. Ja dokuments ir citā valodā, tam pievieno notariāli apliecinātu tulkojumu latviešu valodā. 21. Ārvalstīs izdotos publiskos dokumentus saskaņā ar normatīvajos aktos paredzēto kārtību nepieciešams attiecīgi legalizēt. 22. Ar konkursu saistītie strīdi tiek risināti sarunu ceļā. Ja sarunu ceļā nav iespējams panākt vienošanos starp strīdā iesaistītajām pusēm, strīds izskatāms Latvijas Republikas tiesā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. 23. Konkursā kā pretendenti var piedalīties komercreģistrā ierakstīti komersanti vai uzņēmumu reģistrā reģistrēti uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības). 24. Saistīti uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) vai komersanti netiek pielaisti konkursam kā atsevišķi uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) vai komersanti. Par saistītiem uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības) vai komersanti tiek uzskatīti tādi: 24.1. kuriem ir savstarpēja tieša vai netieša izšķiroša ietekme, kontrole vai kvalificēta līdzdalība. Šī nolikuma izpratnē izšķiroša ietekme ir iespēja tieši vai netieši kontrolēt lēmumu pieņemšanu uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) vai komersantu pārvaldes institūcijās, realizējot līdzdalību vai bez tās, iecelt tādu pārraudzības institūcijas vai izpildinstitūcijas locekļu skaitu, kas izšķirošās ietekmes realizētājam nodrošina balsu vairākumu attiecīgajā institūcijā. Šī nolikuma izpratnē kontrole ir attiecības starp diviem uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) vai komersantiem, kurās vienam ir vara noteikt otra finansiālo un darbības politiku saskaņā ar statūtiem vai uz līguma pamata. Šī nolikuma izpratnē kvalificēta līdzdalība ir tieša vai netieša līdzdalība 10 % vai vairāk procentu apmērā no uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai komersanta pamatkapitāla vai balsstiesīgā kapitāla vai līdzdalība, kura dod iespēju būtiski ietekmēt uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai komersanta darbību; 24.2. kuros vienam un tam pašam uzņēmumam (uzņēmējsabiedrībai) vai komersantam ir tieša vai netieša izšķiroša ietekme, kontrole vai kvalificēta līdzdalība. 25. Konkursam netiek pielaisti pretendenti, kuri ir publisko telekomunikāciju tīklu operatori, kas Ministru kabineta 2002.gada 9.jūlija noteikumos Nr.299 “Trīs jaunā standarta UMTS mobilo telekomunikāciju licenču (viena — arī GSM standartā) izsoles noteikumi” paredzētajā kārtībā ir saņēmuši individuālās licences, vai pretendenti, kuri šī nolikuma 24.1. un 24.2.apakšpunkta izpratnē ir saistīti ar minētajiem publisko telekomunikāciju tīklu operatoriem. 26. Ja ir kļuvis zināms, ka pretendents vai konkursa dalībnieks nav ievērojis 25.punktā noteikto, tad šāds pretendents vai konkursa dalībnieks tiek izslēgts no dalības konkursā. 27. Lai konkursa komisija varētu noteikt pretendenta atbilstību konkursa kritērijiem, pretendents konkursa komisijā iesniedz aizpildītu intereses apliecinājuma veidlapu un pielikumus, kas paredzēti šī nolikuma 33.punktā. Intereses apliecinājuma veidlapa elektroniski ir pieejama Komisijas mājaslapā internetā — http://www.sprk.gov.lv. 29. Aizpildot intereses apliecinājuma veidlapu, pretendents ievēro šajā nolikumā paredzētās prasības un nosacījumus. 30. Ja pretendents aizpildītā intereses apliecinājuma veidlapā vai tās pielikumos veic jebkādus labojumus, tos paraksta persona, kurai ir pretendenta pārstāvības tiesības. Intereses apliecinājuma atsaukšana pēc tā iesniegšanas nav atļauta. 31. Pretendents vai konkursa dalībnieks nekavējoties paziņo konkursa komisijai par jebkādām izmaiņām intereses apliecinājuma veidlapā un tās pielikumos, kā arī nekavējoties paziņo, ja atklāj, ka intereses apliecinājuma veidlapā vai tās pielikumos norādītā informācija ir nepilnīga vai neprecīza. 32. Šī nolikuma 31.punktā paredzēto paziņojumu paraksta persona, kurai ir pretendenta vai konkursa dalībnieka likumīgās pārstāvības tiesības (turpmāk — likumīgais pārstāvis), kas norādīts intereses apliecinājuma veidlapā. 33. Intereses apliecinājumam pievienojami šādi dokumenti: 33.1. komercreģistrā ierakstīta komersanta vai uzņēmumu reģistrā reģistrēta uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) statūti; 33.2. pilns izraksts (apliecinājums) no komercreģistra vai uzņēmumu reģistra, kas apliecina, ka pretendents ir likumīgi reģistrēts. Šajā apliecinājumā ir jāiekļauj vismaz šāda informācija: 33.2.1. nosaukums, reģistrācijas numurs, reģistrācijas datums, juridiskā adrese; 33.2.2. uzņēmuma (uzņēmējdarbības) vai komersanta darbības forma; 33.2.3. pašreizējais statuss (aktīvs, likvidējams vai maksātnespējīgs); 33.2.4. uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai komersanta likumīgie pārstāvji un to pilnvaru apjoms; 33.3. dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts kā nodokļu maksātājs (nodokļu maksātāja reģistrācijas apliecība); 33.4. Valsts ieņēmumu dienesta paziņojums, ka pretendentam nav nodokļu parādu; 33.5. pilnvara, kas izsniegta uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai komersanta pārstāvim (ja tas nav likumīgais pārstāvis), tai skaitā tiesības parakstīties un iesniegt cenu piedāvājumu pretendenta vārdā saskaņā ar šī nolikuma 39.punkta nosacījumiem; 33.6. pretendenta deklarācija par atbilstību (3.pielikums); 33.7. dokuments, kas apliecina finansiālā nodrošinājuma iemaksu saskaņā ar šī nolikuma 52.punktu. 34. Ja pretendents nevar iesniegt kādu no šī nolikuma 33. punktā paredzētajiem dokumentiem, pretendents iesniedz tam pielīdzināmu dokumentu, kas apliecina nepieciešamo informāciju. 35. Parakstiem uz intereses apliecinājuma veidlapas un uz šī nolikuma 33.5., 33.6.apakšpunktā paredzētajiem dokumentiem jābūt notariāli apliecinātiem. 36. Katrs pretendents ieceļ ne vairāk kā trīs pilnvarotos pārstāvjus dalībai konkursā, iesniedzot konkursa komisijai šo faktu apliecinošu dokumentu. Pretendenta vai konkursa dalībnieka pārstāvji konkursā var būt arī uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai komersanta likumīgie pārstāvji. 37. Šī nolikuma 36.punktā paredzētajā dokumentā norāda likumīgā vai pilnvarotā pārstāvja pilnvaru apjomu atbilstoši šī nolikuma prasībām. 38. Likumīgo vai pilnvaroto pārstāvju darbības konkursā ir saistošas pretendentam vai konkursa dalībniekam. Pilnvaroto pārstāvju atsaukšana vai aizstāšana ar citu pilnvaroto pārstāvi stājas spēkā ar brīdi, kad konkursa komisija saņem attiecīgā pilnvarotā pārstāvja atsaukšanas vai aizstāšanas dokumentu. 39. Aizpildītu intereses apliecinājuma veidlapu un tās pielikumus pretendents iesniedz konkursa komisijai aizvērtā un aizzīmogotā aploksnē līdz 2004.gada 29.oktobrim plkst.16.00 (pēc Latvijas laika). Uz aploksnes norāda “Konkursam vienas vai vairāku individuālo licenču, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kas paredz 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona izmantošanu, saņemšanai” un konkursa komisijas adresi kā arī pretendenta nosaukumu un juridisko adresi. Konkursa komisijas adrese — Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija, Brīvības iela 55, Rīga, LV–1010, Latvija, tālrunis +3717097200, fakss +3717097277, e–pasts konkurss@sprk.gov.lv. (Grozīts ar SPRK padomes 29.09.2004. lēmumu Nr.235) 40. Pretendenti šī nolikuma 39.punktā paredzētajā aploksnē ievieto vēl divas atsevišķas aploksnes: 40.1. “A” aploksni, kurā atrodas intereses apliecinājuma veidlapa un visi tās pielikumi, kas paredzēti šī nolikuma 33.punktā. Uz šīs aploksnes norāda — “Intereses apliecinājuma dokumenti”; 40.2. “B” aploksni, kurā atrodas piedāvātā cena par katru šī nolikuma 6.punktā noteiktās radiofrekvenču joslas lietošanas atļauju. Uz šīs aploksnes norāda — “Finansiālais piedāvājums”. 41. Intereses apliecinājuma veidlapas un to pielikumi, kas tiks saņemti pēc šī nolikuma 39.punktā norādītā termiņa, tiks uzskatīti par nederīgiem, netiks atvērti un neatvērtā veidā tiks nosūtīti atpakaļ pretendentam. Visos pārējos gadījumos konkursa komisijai iesniegtie dokumenti pretendentam netiks izsniegti atpakaļ. 42. Divu darba dienu laikā pēc dokumentu saņemšanas konkursa komisija informē pretendentu, nosūtot tam ierakstītu vēstuli, kurā apstiprina dokumentu saņemšanu. (Grozīts ar SPRK padomes 29.09.2004. lēmumu Nr.235) 43. Lai noskaidrotu ar konkursu saistītus jautājumus, konkursā ieinteresētās personas to interesējošos jautājumus var noskaidrot, iesniedzot tos rakstveidā konkursa komisijai līdz 2004.gada 25.oktobrim. (Grozīts ar SPRK padomes 29.09.2004. lēmumu Nr.235) 44. Pēc intereses apliecinājuma iesniegšanas konkursa komisijai jebkāda informācijas, kas saistīta ar konkursu, apmaiņa starp konkursa komisiju un pretendentu vai konkursa dalībnieku var notikt, tikai sazinoties ar pretendenta vai konkursa dalībnieka likumīgajiem vai pilnvarotajiem pārstāvjiem. 45. Informācijas pieprasījumu konkursa komisijai iesniedz rakstiski latviešu valodā vai, ja pieprasījums ir no ārvalstīm, — angļu valodā un nosūta pa pastu, faksu vai e–pastu. Iesniedzot jautājumus konkursa komisijai, norāda — “Konkursam vienas vai vairāku individuālo licenču, kurās tiks iekļautas trīs radiofrekvenču lietošanas atļaujas, kas paredz 2010 MHz – 2025 MHz radiofrekvenču diapazona izmantošanu, saņemšanai”. Norāda tās personas vārdu, uzvārdu un pretendenta vai konkursa dalībnieka nosaukumu, kas šo jautājumu iesniedz, kā arī šīs personas kontaktinformāciju (pasta un e–pasta adrese, faksa numurs, tālruņa numurs). 46. Konkursa komisija saņemtos rakstiskos jautājumus par konkursa norisi, kā arī atbildes uz saņemtajiem jautājumiem nosūta visiem pretendentiem, kuri uz jautājuma saņemšanas brīdi ir iesnieguši intereses apliecinājumu. 47. Konkursa komisija ir tiesīga publiskot informāciju, kā arī tai iesniegtos jautājumus un atbildes uz tiem Komisijas mājaslapā internetā. Publiskojot iesniegtos jautājumus, konkursa komisija nav tiesīga minēt personu, kas iesniegusi attiecīgo jautājumu, bez šīs personas piekrišanas, kā arī norādīt pārējos konkrētās atbildes saņēmējus. 48. Iesniedzot intereses apliecinājumu, pretendents bez iebildumiem piekrīt, ka konkursa komisija, ņemot vērā šī nolikuma 49., 50., 51.punktos paredzēto, izmantos visu pretendentu iesniegto informāciju un dokumentus vienīgi ar konkursu saistītām darbībām. 49. Lai garantētu pretendenta iesniegtās ierobežotās pieejamības informācijas konfidencialitāti, pretendents intereses apliecinājuma veidlapā norāda informāciju, kas saskaņā ar Informācijas atklātības likumu klasificējama kā ierobežotas pieejamības informācija. 50. Informācija par konkursu un konkursa procedūru ir publiski pieejama, izņemot šādu informāciju, kurai ir ierobežotas pieejamības statuss: 50.1. iesniegto intereses apliecinājumu skaits — līdz konkursa rezultātu paziņošanas dienai; 50.2. iesniegto intereses apliecinājuma veidlapu un to pielikumu saturs; 50.3. intereses apliecinājumu un to pielikumu novērtējumi; 50.4. pretendentu intereses apliecinājuma veidlapā norādītā informācija, kas klasificējama kā ierobežotas pieejamības informācija saskaņā ar Informācijas atklātības likumu. 52. Konkursa pretendenti finansiālo nodrošinājumu iemaksā pirms intereses apliecinājuma iesniegšanas. Finansiālais nodrošinājums ir iemaksājams Komisijas norādītajā kontā Valsts kasē. 53. Finansiālā nodrošinājuma apmērs ir desmit procenti no šī nolikumā 8.punktā noteiktās sākumcenas. 54. Tiem pretendentiem vai konkursa dalībniekiem, kuri atsaukuši dalību konkursā pirms konkursa rezultātu paziņošanas, kuri tiek izslēgti no dalības konkursā vai kuri netiek pielaisti dalībai konkursā, iemaksātais finansiālais nodrošinājums tiek atmaksāts desmit darba dienu laikā pēc konkursa rezultātu paziņošanas to norādītajā bankas norēķinu kontā. 55. Tiem pretendentiem vai konkursa dalībniekiem, kuri nav uzvarējuši konkursā, iemaksātais finansiālais nodrošinājums tiek atmaksāts desmit darba dienu laikā pēc konkursa rezultātu paziņošanas to norādītajā bankas norēķinu kontā. 56. Tiem konkursa dalībniekiem, kuri uzvarējuši konkursā, iemaksāto finansiālo nodrošinājumu ieskaita maksājumā par iegūto radiofrekvenču joslas lietošanas atļauju. 58. Šī nolikuma 40.1.punktā paredzētā aploksne "A" tiek atvērta 2004.gada 29.oktobrī plkst.16.30 Brīvības ielā 55, 2.stāvā, konkursa komisijas locekļu un to konkursa pretendentu klātbūtnē, kuri ir ieradušies. (SPRK padomes 29.09.2004. lēmuma Nr.235 redakcijā) 59. Lai konkursa komisija atvērtu šī nolikuma 40.2.punktā paredzēto “B” aploksni, “A” aploksnes saturam ir jāatbilst šādiem kritērijiem: 59.1. atbilstība šī nolikuma 23.punkta prasībām; 59.2. atbilstība šī nolikuma 24.–25.punktā paredzētajām prasībām; 59.3. vai ir iesniegta visa informācija, kas ir paredzēta šī nolikuma 33. un 34.punktā. 60. Ja tiek konstatēts, ka divi vai vairāki pretendenti šī nolikuma 24.punktā izpratnē ir saistīti, konkursa komisija to paziņo saistītajiem pretendentiem, un tie triju darba dienu laikā izlemj, kurš no pretendentiem turpinās piedalīsies konkursā. Ja pretendenti nepieņem lēmumu, priekšatlasi iztur tas pretendents, kurš pirmais iesniedzis intereses apliecinājumu un kurš atbilst pārējiem šajā nolikumā paredzētajiem priekšatlases kritērijiem. 61. Ja tiek atklāts, ka pretendents ir iesniedzis nepilnīgu vai neprecīzu informāciju, vai iesniegtā informācija ir mainījusies, bet pretendents nav informējis konkursa komisiju, vai ja pretendents atsakās sniegt konkursa komisijai šī nolikuma 64.punktā paredzēto informāciju un paredzētā informācija ir nepieciešama pretendenta priekšatlasei, konkursa komisija ir tiesīga nepielaist pretendentu dalībai konkursā. 62. Priekšatlasi neiztur tie pretendenti, kuru statuss ir likvidējams vai maksātnespējīgs intereses apliecinājuma iesniegšanas brīdī. 63. Priekšatlasi neiztur tie pretendenti, kuriem ir nodokļu parādi intereses apliecinājuma iesniegšanas brīdī. 64. Konkursa komisija ir tiesīga jebkurā laikā no pretendenta pieprasīt sniegt paskaidrojumus vai papildināt intereses apliecinājuma veidlapu un tai pievienotos dokumentus. Paskaidrojumus vai papildinājumus pretendents iesniedz konkursa komisijai ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no konkursa komisijas pieprasījuma saņemšanas dienas. 65. Ja pretendents nav izturējis priekšatlasi, konkursa komisija neatver šī nolikuma 40.2.punktā paredzēto “B” aploksni un nosūta to atpakaļ ierakstīta pasta sūtījuma veidā pretendentam. 66. Konkursa komisija nosaka priekšatlasi izturējušos pretendentus līdz 2004.gada 3.novembrim. Priekšatlasi izturējušie pretendenti tiek uzskatīti par konkursa dalībniekiem. (Grozīts ar SPRK padomes 29.09.2004. lēmumu Nr.235) 67. Pēc šī nolikuma 66.punktā paredzētās priekšatlasi izturējušo pretendentu noteikšanas konkursa komisija trīs darba dienu laikā katram pretendentam nosūta paziņojumu par tā priekšatlases rezultātiem ierakstīta pasta sūtījuma veidā. Priekšatlasi izturējušam pretendentam tiek nosūtīts arī uzaicinājums piedalīties 68.punktā paredzētajā “B” aploksnes atvēršanā. 68. Konkursa komisijas priekšsēdētājs šī nolikuma 40.2.punktā paredzēto “B” aploksni atver 2004.gada 10.novembrī plkst.16.00 (pēc Latvijas laika) Brīvības ielā 55, 2.stāvā, konkursa komisijas locekļu un to konkursa dalībnieku klātbūtnē, kuri ir ieradušies. (Grozīts ar SPRK padomes 29.09.2004. lēmumu Nr.235) 70. Ja vairāki konkursa dalībnieki ir piedāvājuši vienādu augstāko cenu par vienu šī nolikuma 6.punktā minēto radiofrekvenču joslas lietošanas atļauju un šādu finansiālo piedāvājumu ir vairāk nekā konkursā piedāvāto radiofrekvenču joslu lietošanas atļauju, tad uzvarējušais konkursa dalībnieks tiek noteikts izsolē saskaņā ar Komisijas noteiktu kārtību. 71. Konkursa komisija desmit dienu laikā sagatavo priekšlikumus par konkursa rezultātiem. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padome lemj par konkursa rezultātu apstiprināšanu. 72. Pēc konkursa rezultātu apstiprināšanas Komisija par to piecu darba dienu laikā informē uzvarējušo konkursa dalībnieku. Konkursa dalībniekiem, kuri nav uzvarējuši konkursā, piecu darba dienu laikā tiek paziņots, ka tie konkursā nav uzvarējuši. 73. Ja konkursa rezultātā netiek piešķirta kāda no nolikuma 6.punktā noteikto radiofrekvenču joslu lietošanas atļaujām, konkursa komisija var piedāvāt to uzvarējušam konkursa dalībniekam par 8.punktā noteikto sākumcenu. 74. Ja kāda radiofrekvenču joslas lietošanas atļauja netiek piešķirta, par to var rīkot jaunu konkursu. 75. Pirms licences un lietošanas atļaujas izsniegšanas uzvarējušais konkursa dalībnieks samaksā konkursa rezultātā noteikto cenu. Maksājums tiek veikts trīsdesmit dienu laikā pēc konkursa rezultātu paziņošanas Komisijas norādītajā kontā Valsts kasē. 76. Ja ir izpildīts šī nolikuma 75.punktā paredzētais nosacījums, Komisija izsniedz licenci un lietošanas atļauju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. 77. Ja uzvarējušais konkursa dalībnieks atsakās no tiesībām saņemt izmantošanai radiofrekvenču joslu, konkursā veiktie maksājumi un finansiālais nodrošinājums konkursa dalībniekam netiek atmaksāts. 78. Ja uzvarējušais konkursa dalībnieks neizpilda 75.punktā noteikto, tad zaudē tiesības saņemt izmantošanai radiofrekvenču joslu un konkursā veiktie maksājumi un finansiālais nodrošinājums konkursa dalībniekam netiek atmaksāts. 79. Konkursa rezultātā iegūtajā radiofrekvenču joslā pakalpojumu sniegšana saskaņā ar Nacionālo radiofrekvenču plānu jāuzsāk līdz 2006.gada 1.janvārim. 80. Ja stājas spēkā grozījumi normatīvajos aktos, Komisija ir tiesīga šajā nolikumā veikt atbilstošas izmaiņas. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka
Licences nosacījumi 1. Definīcijas un saīsinājumi Šajā licencē visi termini tiek lietoti tādā nozīmē, kā tie tiek definēti Latvijas Republikas normatīvajos aktos. Papildus licencē ir lietoti šādi termini: 1.1. Normatīvie akti — visi un jebkurš Latvijas Republikas likums un citi normatīvie akti, kurus pieņēmusi Saeima vai Ministru kabinets, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija vai citas valsts vai pašvaldības institūcijas. 1.2. Nepārvarama vara — šādi apstākļi ir uzskatāmi par nepārvaramu varu: karš (neatkarīgi no tā, vai tas ir pasludināts), nemieri, sabotāža, teroristu darbības, dabas katastrofas, eksplozijas un ugunsgrēki (kas nav notikuši Licences turētāja nevērības dēļ), komerciāli embargo un streiki. 1.3. Regulators — Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija. 2. Piemērojamie standarti Licences turētājam ir jāievēro Latvijas Republikas nacionālie standarti, kas nosaka telekomunikāciju tīklu integritāti un telekomunikāciju pakalpojumu savietojamību. 3. Piemērojamie Normatīvie akti Saskaņā ar šīs Licences nosacījumiem, Licences turētājam ir jāievēro spēkā esošie normatīvie akti un starptautiskie normatīvie akti. Sniedzot nomāto līniju pakalpojumus, Licences turētājam ir jāievēro Regulatora apstiprinātie “Noteikumi par telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem piedāvājamo nomāto līniju pakalpojumu kopu”. 4. Nepārvaramas varas apstākļi un ārkārtas situācija valstī Netiek uzskatīts, ka Licences turētājs ir pārkāpis šīs licences nosacījumus vai ir tos izpildījis nepienācīgi, nelietderīgi vai nesavlaicīgi, ja šāda licences nosacījumu neievērošana vai to nepienācīga, nelietderīga vai nesavlaicīga pildīšana ir saistīta ar nepārvaramas varas apstākļiem, kas ir ietekmējuši licences nosacījumu izpildi vai to nepienācīgu, nelietderīgu vai nesavlaicīgu izpildi. Jebkādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā Licences turētāja pienākums ir veikt visus nepieciešamos pasākumus, lai pēc iespējas labāk turpinātu ievērot šīs Licences nosacījumus un normatīvos aktus. 5. Informācijas un personas datu aizsardzība Licences turētājam un tā darbiniekiem ir aizliegts izpaust ziņas par telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem un abonentiem bez viņu rakstveidā izteiktas piekrišanas, kā arī izpaust ziņas par informāciju, kuru pārraida vai kura ir pārraidīta, izmantojot publiskos telekomunikāciju tīklus, vai kuru var iegūt, sniedzot telekomunikāciju pakalpojumus, izņemot normatīvajos aktos paredzētos gadījumus. Licences turētājs nodrošina konfidencialitāti attiecībā uz jebkādu tam pieejamo informāciju par telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem un abonentiem, tajā skaitā arī informāciju par telekomunikāciju pakalpojumu izmantošanu. Telekomunikāciju uzņēmumi drīkst atklāt telekomunikāciju tīklos pārraidāmo ziņojumu formātu, ziņojumu saturu, informāciju par ziņojuma sūtītāju un saņēmēju, ziņojumu nosūtīšanas laiku un to pārraides veidu tikai ar ziņojuma nosūtītāja atļauju, izņemot normatīvajos aktos īpaši paredzētus gadījumus. 6. Patērētāju aizsardzība. Līgumā ar abonentu ietveramā minimālā informācija 6.1. Telekomunikāciju pakalpojumu lietotāju tiesības un pienākumi tiek noteikti telekomunikāciju pakalpojumu lietošanas noteikumos, kurus izstrādā licences turētājs. Licences turētājam ir jānodrošina telekomunikāciju pakalpojumu piegāde telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem lietošanas noteikumos noteiktajā kārtībā un apjomā. 6.2. Licences turētājs nosaka telekomunikāciju pakalpojumu piegādes un uzturēšanas kvalitātes rādītājus, nodrošina telekomunikāciju pakalpojumu abonentu un lietotāju informēšanu par tiem. 6.3. Licences turētājam ir jānoslēdz rakstveida telekomunikāciju pakalpojumu līgums ar katru abonentu un jānodrošina tajā paredzēto noteikumu izpilde. Līgumā ir jāietver vismaz šāda informācija: 6.3.1. Telekomunikāciju pakalpojumu apraksts; 6.3.2. Abonentam piešķirtie telekomunikāciju pakalpojumi, to piegādes termiņi, numurs vai adrese, pakalpojuma pieslēguma punkta un telekomunikāciju pakalpojumu saņemšanas vieta, ja šāda informācija ir iespējama; 6.3.3. Telekomunikāciju pakalpojumu apmaksas kārtība un rēķina piegādes adrese; 6.3.4. Abonentam sniegto telekomunikāciju pakalpojumu kvalitātes nosacījumi; 6.3.5. Publiskā telekomunikāciju tīkla vai telekomunikāciju pakalpojumu lietošanas noteikumi; 6.3.6. Strīdu atrisināšanas un klienta pretenziju iesniegšanas kārtība; 6.3.7. Abonenta piekrišana vai nepiekrišana viņa personas datu publicēšanai abonentu sarakstos un izmantošanai komerciālos nolūkos; 6.3.8. Līguma izbeigšanas vai telekomunikāciju pakalpojumu pārtraukšanas nosacījumi, to skaitā kompensācijas vai atlīdzināšanas kārtība. 7. Prasība par atsevišķu grāmatvedības uzskaiti Licences turētājam normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir jāveic grāmatvedības nodalīšana regulējamajiem telekomunikāciju pakalpojumiem, starpsavienojumu un īpašās piekļuves pakalpojumiem. 8. Prasības nodrošināt informāciju par Licences turētāja veikto darbību Saskaņā ar normatīvo aktu prasībām Licences turētājam jāizveido tāda uzskaites sistēma, kas sniegtu Regulatoram nepieciešamo finansiālo, statistisko, tehnisko un cita veida informāciju (tai skaitā informāciju, kas satur komercnoslēpumus), ko Regulators uzskata par nepieciešamu saņemt, lai izvērtētu Licences turētāja darbības atbilstību šīs licences nosacījumiem. Licences turētājs pieprasīto informāciju Regulatoram iesniedz desmit (10) dienu laikā no pieprasījuma brīža vai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, kā arī, ja nepieciešams, sniedz Regulatoram rakstiskus vai mutiskus paskaidrojumus. 9. Prasības nodrošināt Regulatoram pieeju pārbaužu veikšanai Licences turētājam ir pienākums nodrošināt iespēju Regulatora pārstāvim: 9.1. Iekļūt telpās vai ēkās, ko izmanto telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanai vai publiskā telekomunikāciju tīkla ekspluatācijai; 9.2. Pārbaudīt telekomunikāciju iekārtas, ierīces vai citu aprīkojumu, kas tiek izmantots vai uz kura pamata tiek sniegti telekomunikāciju pakalpojumi. 10. Valsts nodeva un citi maksājumi Licences turētājam ir pienākums samaksāt ikgadējo valsts nodevu par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanu un citus maksājumus normatīvajos aktos noteiktajā apmērā un kārtībā. 11. Tarifu nosacījumi Telekomunikāciju pakalpojumu tarifus telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem nosaka saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību. 12. Bezmaksas neatliekamās palīdzības operatīvo dienestu izsaukumu nodrošināšana Licences turētājam ir pienākums nodrošināt telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem bezmaksas izsaukumus neatliekamās palīdzības operatīvo dienestu numuram “112” un citiem operatīvo dienestu numuriem — glābšanas un ugunsdzēsības, policijas, medicīniskās palīdzības un gāzes avārijas dienestu numuriem saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Bezmaksas izsaukumiem uz neatliekamās palīdzības operatīvo dienestu numuriem jābūt pieejamiem visiem Licences turētāja telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem. 13. Numerācijas resursu piešķiršana un lietošana Licences turētājam ir tiesības lietot piešķirtos numerācijas diapazonus, adreses, īsos kodus un īsos numurus saskaņā ar Regulatora apstiprināto Nacionālo numerācijas plānu. Licences turētājs var iegūt tikai numerācijas resursu lietošanas tiesības saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību. Licences turētājam jānodrošina piešķirto numerācijas resursu efektīva izmantošana. Licences turētājam piešķirtie numerācijas resursi publiskā telekomunikāciju tīkla izveidošanai, attīstīšanai un ekspluatācijai un telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanai šajā tīklā ir norādīti šīs licences pielikumā N1 “Numerācijas resursu izmantošanas uzņēmējdarbībai atļauja Nr. _____”. 14. Operatora palīdzības dienesta pakalpojumi Licences turētājam jānodrošina telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem piekļuve operatora palīdzības dienestam, ieviešot īpašu bezmaksas telefona līniju, kas darbojas 24 stundas diennaktī. Licences turētājs ir atbildīgs par sava publiskā telekomunikāciju tīkla darbības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī. Publiskā telekomunikāciju tīkla iekārtu kārtējo plānoto tehnisko apkopi jāveic mazākās slodzes stundās. 15. Radiofrekvenču resursu piešķiršanas un izmantošanas nosacījumi 15.1. Licences turētājam ir tiesības saskaņā ar šīs licences pielikumiem: 15.1.1. F1 ___________________________ 15.1.2. F2 ___________________________ lietot piešķirtos radiofrekvenču resursus publiskā telekomunikāciju tīkla izveidošanai, attīstīšanai un ekspluatēšanai un publisko telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanai saskaņā ar šīs licences nosacījumiem. 15.2. Licences turētājam ir tiesības izmantot piešķirtos radiofrekvenču resursus un pretendēt uz jauniem saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību. 15.3. Attiecīgo radiofrekvenču spektru Licences turētājs drīkst izmantot tikai pēc lietošanas atļaujas saņemšanas Ministru kabineta noteiktajā kārtībā. 16. Telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanas nosacījumi 16.1. Licences turētājam ir tiesības sniegt šādus telekomunikāciju pakalpojumus _________________: 16.1.1. publiskos iekšzemes/vietējos balss telefonijas pakalpojumus publiskajā telekomunikāciju tīklā; 16.1.2. publiskos starptautiskos balss telefonijas pakalpojumus; 16.1.3. publiskos datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus; 16.1.4. nomāto līniju pakalpojumus; 16.1.5. publiskos interneta piekļuves pakalpojumus. 16.2. Licences turētājs nosaka telekomunikāciju pakalpojumu piegādes un uzturēšanas kvalitātes rādītājus, nodrošina telekomunikāciju pakalpojumu abonentu un lietotāju informēšanu par tiem. Licences turētājs reizi gadā paziņo Regulatoram par telekomunikāciju pakalpojumu piegādes un uzturēšanas kvalitātes rādītājiem un to izpildi iepriekšējā atskaites periodā. 16.3. Licences turētājs, sniedzot publiskos datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus un publiskos interneta piekļuves pakalpojumus ar īslaicīgu pārraidītās informācijas uzglabāšanu, ja to veic vienīgi informācijas pārraidīšanas nolūkā publiskajā telekomunikāciju tīklā un ar noteikumu, ka informācija netiek uzglabāta ilgāk par laiku, kas ir nepieciešams informācijas pārraidīšanai, ir atbildīgs par pārraidīto informāciju šādos gadījumos: 16.3.1. ja ierosina informācijas pārraidi; 16.3.2. ja izvēlas pārraidāmās informācijas saņēmēju; 16.3.3. ja izvēlas vai pārveido pārraidāmo informāciju. 16.4. Licences turētājs, sniedzot publiskos datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus un publiskos interneta piekļuves pakalpojumus, uzglabājot informāciju pēc pakalpojuma saņēmēja pieprasījuma, ir atbildīgs par uzglabājamo informāciju šādos gadījumos: 16.4.1. ja tam ir pieejamas ziņas un fakti vai ir zināmi apstākļi, kas liecina par nelegālu darbību vai informāciju; vai 16.4.2. ja tas neveic darbības, lai likvidētu informāciju vai liegtu pieeju informācijai, ko tas glabājis pēc ziņu iegūšanas, ka šī informācija sākotnējā pārraidīšanas avotā ir izņemta no publiskā telekomunikāciju tīkla vai pieeja tai ir liegta, vai tiesas vai kompetentas valsts iestādes ir pieprasījušas izņemt šādu informāciju vai liegt tai pieeju. 16.5. Licences turētājam, sniedzot publiskos datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus un publiskos interneta piekļuves pakalpojumus, ir jāinformē kompetentās valsts iestādes par iespējamām veiktajām nelegālajām darbībām vai informāciju, ko sniedz pakalpojuma sniedzēja pakalpojuma saņēmējs un pēc kompetento iestāžu pieprasījuma jādara zināma informācija, kas ļauj noteikt tos pakalpojuma saņēmējus, ar kuriem pakalpojuma sniedzējam ir noslēgti līgumi par informācijas uzglabāšanu. 16.6. Licences turētājam, sniedzot publiskos datu un elektronisko ziņojumu pārraides pakalpojumus un publiskos interneta piekļuves pakalpojumus, netiek uzliktas saistības pārraudzīt informāciju, ko tas pārraida vai uzglabā, kā arī netiek uzlikti pienākumi aktīvi meklēt faktus un apstākļus, kas norāda uz nelegālu darbību. 17. Universālā telekomunikāciju pakalpojuma pienākumi Licences turētājam ir pienākums izpildīt visus normatīvajos aktos noteiktos noteikumus un prasības, kā arī Regulatora lēmumus attiecībā uz universālā telekomunikāciju pakalpojuma sniegšanas saistībām vai tā finansēšanu. 18. Nediskriminējošas pieejas nodrošināšana Licences turētājam ir jānodrošina telekomunikāciju pakalpojumu lietotājiem un citiem telekomunikāciju uzņēmumiem nediskriminējošus publisko telekomunikāciju tīklu pieslēgšanas, starpsavienojumu, piekļuves tīkla atsaistīšanas un īpašās piekļuves tehniskos un komerciālos noteikumus. Licences turētājam ir tiesības pieslēgties publiskajiem telekomunikāciju tīkliem, kuru īpašnieks (publiskā telekomunikāciju tīkla operators) likumā “Par telekomunikācijām” noteiktajā kārtībā ir saņēmis individuālo licenci vai reģistrējis vispārējo atļauju uzņēmējdarbībai (komercdarbībai) telekomunikāciju nozarē. 19. Tīklu elementu elektrodrošības un elektromagnētiskās saderības prasības 19.1. Licences turētāja telekomunikāciju tīkla iekārtām ir jāatbilst Latvijas Republikas Ministru kabineta noteiktajām elektrodrošības un elektromagnētiskās saderības prasībām. 19.2. Ja licences turētājs veiks telekomunikāciju gala iekārtu izplatīšanu, tad telekomunikāciju gala iekārtām jāatbilst Ministru kabineta noteiktajām būtiskajām prasībām. 20. Publiskā telekomunikāciju tīkla pārtveršanas punktu nodošana operatīvās darbības subjektu rīcībā Saskaņā ar Satversmes aizsardzības biroja direktora rakstveida pieprasījumu Licences turētājam ir pienākums ne vēlāk kā divu mēnešu laikā ierīkot telekomunikāciju tīkla pārtveršanas punktu (punktus), kas pēc operatīvās darbības subjekta vadītāja rakstveida pieprasījuma jāuztur un jānodod tā lietošanā operatīvās darbības pasākumu veikšanai un kriminālprocesuālo darbību nodrošināšanai. 21. Licences grozīšana, darbības apturēšana vai anulēšana Attiecībā uz licences grozīšanu, darbības apturēšanu un anulēšanu tiek piemēroti likuma “Par telekomunikācijām” un likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” nosacījumi. 22. Aizliegums nodot licenci citām juridiskām vai fiziskām personām Šī licence ir nedalāma, un tā nevar tikt nodota, pārdota, dāvināta, iznomāta vai jebkurā citā veidā atsavināta par labu citai fiziskajai vai juridiskajai personai bez Regulatora piekrišanas. Par izmaiņām licences turētāja dalībnieku sastāvā, kas skar vairāk nekā 5% no licences turētāja kapitāla daļām, kā arī par izmaiņām licences turētāja kontrolpaketē, gan tiešām, gan netiešām, ir jāpaziņo Regulatoram. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja ________________ /______________/ Zīmogs Valsts nodeva samaksāta Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka
Parakstot šo deklarāciju, pretendents apliecina, ka šajā deklarācijā sniegtā informācija ir patiesa. __________________________(fiziska persona vai juridiska persona, kuru pārstāv _________________________________ (likumīgais pārstāvis), kas darbojas, pamatojoties uz ______________________, paziņo, ka: pretendenta likumīgie pārstāvji un konkursam pilnvarotie pārstāvji, kas paredzēti intereses apliecinājuma veidlapā, ir iepazinušies, saprot un apņemas pienācīgi un laikus pildīt šo konkursa nolikumu un konkursa kārtībā piešķiramās licences nosacījumus, kā arī normatīvos aktos, kas regulē šo konkursu. Pretendents paziņo un apņemas ievērot šādus nosacījumus: (a) tas ir nodibināts saskaņā ar valstī, kurā atrodas tā juridiskā adrese, spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un ir tiesīgs piedalīties konkursā, un tam ir visas nepieciešamās atļaujas un pilnvarojumi; (b) tas neatrodas maksātnespējas vai likvidācijas procesā; (c) visa informācija, kuru tā likumīgie vai konkursam pilnvarotie pārstāvji snieguši intereses apliecinājuma veidlapā, tās pielikumos, vai jebkura cita informācija, kas iesniegta konkursa komisijai, ir precīza un patiesa, un jebkurš paustais viedoklis ir patiess un godīgs. Ja sniegtā informācija mainīsies vai tiks konstatēts, ka sniegtā informācija ir neprecīza vai nepilnīga, par to tiks nekavējoties paziņots konkursa komisijai; (d) tas izpildīs un nodrošinās, cik labi vien iespējams, ka tā likumīgie un konkursam pilnvarotie pārstāvji izpildīs konkursa nolikumā paredzēto; (e) tas un tā likumīgie un konkursam pilnvarotie pārstāvji nevienosies vai citādā veidā neietekmēs, vai nemēģinās ietekmēt konkursa rezultātu, vienojoties ar jebkuru citu pretendentu vai konkursa dalībnieku vai jebkuru citu konkursā iesaistīto personu, kas tieši vai netieši ir saistīta ar jebkuru pretendentu vai konkursa dalībnieku; (f) tā un tās likumīgie un konkursam pilnvarotie pārstāvji neizpaudīs konkursa nolikuma 10.–12.punktā paredzēto informāciju nevienam citam pretendentam vai konkursa dalībniekam un nemēģinās iegūt vai meklēt konkursa nolikuma 10.–12.punktā paredzēto informāciju par citiem pretendentiem vai konkursa dalībniekiem; (g) tā un tās likumīgie un konkursam pilnvarotie pārstāvji nav vienojušies ar citiem pretendentiem vai konkursa dalībniekiem vai to likumīgajiem vai konkursam pilnvarotajiem pārstāvjiem, un starp tiem nepastāv nekādas vienošanās par konkursa rezultātu iespaidošanu vai mēģinājumu tos iespaidot; (h) līdz konkursa noslēguma dienai par tās pamatkapitāla daļu īpašnieku izmaiņām, kas skar vairāk nekā desmit procentus no pamatkapitāla, tā paziņos konkursa komisijai pēc iespējas īsākā laikā; (i) ja konkursā tā iegūs licenci, tā trīsdesmit kalendāra dienu laikā, skaitot no dienas, kad Komisijas padome apstiprinājusi konkursa rezultātus, normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā Latvijas Republikā reģistrēsies kā komersants ar mērķi sniegt telekomunikāciju pakalpojumus Latvijā; (j) tā atzīs un pilnībā atbildēs par tās iecelto konkursam pilnvaroto pārstāvju darbībām konkursā, tajā skaitā par konkursam pilnvaroto pārstāvju piedāvāto cenu patiesumu. Datums_______________ Likumīgais pārstāvis ____________________________________________________ Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par konkursu individuālo licenču saņemšanai
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|