Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Skatīt Ministru kabineta 2009. gada 15. decembra noteikumus Nr. 1426 "Mājokļu attīstības konsultatīvās padomes nolikums". Ministru kabineta noteikumi Nr.452
Rīgā 2003.gada 12.augustā (prot. Nr.44 28.§) Mājokļu attīstības konsultatīvās padomes nolikums
Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 13.pantu
1. Mājokļu attīstības konsultatīvā padome (turpmāk - padome) ir koordinējoša un konsultatīva starpnozaru institūcija, kuras mērķis ir apvienot ar mājokļu attīstību saistītās juridiskās personas, lai apzinātu un efektīvi risinātu problēmas mājokļu attīstības jomā, kā arī veicinātu sadarbību ilglaicīgas mājokļu politikas un tās instrumentu veidošanā un īstenošanā. 2. Padomei ir šādi uzdevumi: 2.1. analizēt mājokļu stāvokli valstī; 2.2. izstrādāt ieteikumus par mājokļu attīstības prioritātēm valstī; 2.3. sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem normatīvajiem aktiem attiecībā uz mājokļu jomu, kā arī sniegt atzinumus par attiecīgo normatīvo aktu projektiem; 2.4. analizēt mājokļu mērķprogrammas un vadlīnijas un paust viedokli par tām. 3. Padomei ir šādas tiesības: 3.1. atbilstoši kompetencei pieprasīt un saņemt no valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī komercsabiedrībām un nevalstiskajām organizācijām padomes uzdevumu izpildei nepieciešamo informāciju; 3.2. ja nepieciešams, uzaicināt attiecīgas amatpersonas un speciālistus piedalīties padomes sēdēs ar padomdevēja tiesībām; 3.3. sniegt Ekonomikas ministrijai un citām valsts institūcijām ieteikumus par nepieciešamajiem grozījumiem likumos un citos normatīvajos aktos attiecībā uz mājokļu jomu. (Grozīts ar MK 06.11.2007. noteikumiem Nr.737) 4. Padomes sastāvā ir ne vairāk kā divi pārstāvji no katras ar mājokļu attīstību saistītās valsts un pašvaldību iestādes, komercsabiedrības un nevalstiskās organizācijas. Padomes personālsastāvu apstiprina ekonomikas ministrs. (Grozīts ar MK 06.11.2007. noteikumiem Nr.737) 5. Padomes locekļi pirmajā padomes sēdē no padomes locekļu vidus izvirza ne mazāk kā divus padomes priekšsēdētāja kandidātus un padomes priekšsēdētāja vietnieka kandidātus. Padomes priekšsēdētāju un padomes priekšsēdētāja vietnieku ievēlē, atklāti balsojot. Ja, ievēlot padomes priekšsēdētāju, balsu skaits sadalās vienādi, rīko kandidātu atkārtotu izvirzīšanu un balsošanu. Ja, ievēlot padomes priekšsēdētāja vietnieku, balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir padomes priekšsēdētāja balss. (MK 06.11.2007. noteikumu Nr.737 redakcijā) 6. Padomes priekšsēdētāja un priekšsēdētāja vietnieka pilnvaru termiņš ir divi gadi. Viena un tā pati persona var tikt ievēlēta par padomes priekšsēdētāju ne vairāk kā divus pilnvaru termiņus pēc kārtas. (MK 06.11.2007. noteikumu Nr.737 redakcijā) 9. Padomes sēdes ir atklātas. Tās notiek ne retāk kā reizi trijos mēnešos. Par sēdes norises vietu un laiku padomes locekļiem paziņo vismaz četras darbdienas pirms sēdes. (Grozīts ar MK 06.11.2007. noteikumiem Nr.737) 10. Padomes ārkārtas sēdi sasauc, ja to pieprasa ne mazāk kā trīs padomes locekļi, iesniedzot attiecīgu iesniegumu padomes priekšsēdētājam. 12. Padome lēmumus pieņem ar vienkāršu balsu vairākumu. Katram padomes loceklim ir viena balss. Ja balsu skaits sadalās vienādi, izšķirošā ir padomes sēdes vadītāja balss. 16. Padomes priekšsēdētājs nodrošina ar padomes darba organizāciju saistīto lēmumu izpildes kontroli, kā arī informē padomi par atbildīgo institūciju darbībām attiecībā uz padomes pieņemtajiem būtiskajiem lēmumiem. 17. Padomē izskatāmos jautājumus ierosina padomes priekšsēdētājs, padomes priekšsēdētāja vietnieks, citi padomes locekļi, valsts un pašvaldību institūcijas. 20. Kārtējā padomes sēdē tās dalībnieki vispirms izskata un apstiprina iepriekšējās sēdes protokolu. Protokolu paraksta padomes priekšsēdētājs (sēdes vadītājs) un sekretārs. 21. Lai sagatavotu padomes sēdēs izskatāmos jautājumus un dokumentu projektus, padomes locekļi veido darba grupas, pieaicinot attiecīgās nozares speciālistus. (MK 06.11.2007. noteikumu Nr.737 redakcijā) 22. Padomes sekretariāta funkcijas pilda Ekonomikas ministrija. Padomes sekretariātam ir šādas funkcijas: 22.1. tehniski nodrošināt padomes darbu; 22.2. nodrošināt padomes korespondences sistematizēšanu, aktuālās informācijas un dokumentu apriti; 22.3. apkopot padomes locekļu priekšlikumus par padomes sēžu darba kārtībā iekļaujamiem jautājumiem, kā arī sagatavot dokumentu projektus izskatīšanai padomes sēdēs; 22.4. sagatavot padomes sēdes darba kārtību un nosūtīt to visiem padomes locekļiem, kā arī ievietot Ekonomikas ministrijas mājaslapā internetā; 22.5. nodrošināt padomes sēžu norisi, reģistrēt sēdes dalībniekus; 22.6. protokolēt padomes sēžu gaitu; 22.7. sekot padomes lēmumu īstenošanai un regulāri informēt par to padomi; 22.8. piecu darbdienu laikā pēc padomes sēdes sagatavot un elektroniski nosūtīt padomes sēdes protokolu visiem padomes locekļiem; 22.9. reizi gadā sagatavot pārskatu par padomes darbu (pārskatu ievieto Ekonomikas ministrijas mājaslapā internetā). (MK 06.11.2007. noteikumu Nr.737 redakcijā) 23. Līdz 2007.gada 21.decembrim ekonomikas ministrs apstiprina jaunu padomes personālsastāvu. (MK 06.11.2007. noteikumu Nr.737 redakcijā) Ministru prezidents E.Repše
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs I.Gaters |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Mājokļu attīstības konsultatīvās padomes nolikums
Statuss:
Zaudējis spēku
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|