|
Attēlotā redakcija
Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 2025/12
2025. gada 27. martā Par finansiālu atbalstu sportam Dienvidkurzemes pašvaldībā
APSTIPRINĀTI
ar Dienvidkurzemes novada pašvaldības 27.03.2025. sēdes lēmumu Nr. 251 (prot. Nr. 4 72. §) Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 7. punktu un 44. panta otro daļu 1. Saistošie noteikumi nosaka kārtību, kādā piešķir Dienvidkurzemes novada pašvaldības finansiālu atbalstu sporta organizāciju darbības nodrošināšanai un sporta sacensību organizēšanai, t.sk. sportistu un treneru dalībai sporta sacensībās un treniņnometnēs. 2. Šo noteikumu mērķis ir veicināt sporta pasākumu organizēšanu, iedzīvotāju iesaistīšanos sporta aktivitātēs, sportistu rezultātu izaugsmi, popularizēt sporta veidus, kā arī sekmēt sporta organizāciju darbību Dienvidkurzemes novadā. 3. Pretendēt uz finansiāla atbalsta (turpmāk – Atbalsts) saņemšanu var Latvijas Sporta federāciju padomes reģistrā iekļautas un sporta veidos vai darbības jomās atzītas Latvijas nacionālās sporta federācijas un to juridiskie biedri (turpmāk – Biedrība), ko pārstāv: 3.1. sportisti, ja viņu dzīvesvieta no kārtējā kalendārā gada 1. janvāra ir bijusi deklarēta Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā; 3.2. sportistu treneri, kuri tiesīgi strādāt attiecīgā sporta veida jomā, ja viņu trenētie sportisti atbilst 3.1. punkta noteikumam. 4. Atbalstu nepiešķir pašvaldības dibinātu sporta iestāžu darbiniekiem un izglītojamajiem, kā arī pašvaldības izveidotu sporta pulciņu dalībniekiem. 5. Biedrība var pretendēt uz Atbalsta saņemšanu, ja sporta sacensības ir iekļautas attiecīgā sporta veida Latvijas sporta federāciju vai starptautisko federāciju sacensību kalendārā. 6. Atbalsts paredzēts individuālo un komandu sporta veidu sportistiem, kuri atbilst kādam no kritērijiem: 6.1. ja iepriekšējos divos gados, skaitot no pieteikuma iesniegšanas dienas, sportists ieguva godalgotu vietu (1.–3. vieta) Latvijas, Baltijas vai starptautiska mēroga sacensībās (kurās piedalījās vismaz trīs dalībvalstis) savā vecuma grupā, sporta disciplīnā, svara kategorijā, utt., un tajās piedalījās ne mazāk kā seši dalībnieki, vai piedalījies tāda paša mēroga (kādā tiek prasīts finansējums) starptautiskajās sacensībās valstsvienības sastāvā; 6.2. ja sportists kārtējā kalendārajā gadā neguva 6.1. apakšpunktā noteiktos sasniegumus, bet sportistam ir attiecīgās sporta veida Federācijas rekomendācija piedalīties šāda līmeņa sacensībās; 6.3. ja sportists iekļauts valsts izlases sastāvā vai arī saņemts attiecīgas sporta veida Federācijas apstiprinājums, ka sportista sagatavotības līmenis atbilst kvalifikācijas prasību izpildei starptautiskās atlases sacensībās un dalībai sagatavošanās nometnēs, un viņš varētu tikt iekļauts valstsvienībā. 8. Atbalstu piešķir izdevumu apmaksai dalībai sporta sacensībās un treniņnometnēs, nepārsniedzot šo noteikumu 1. pielikumā noteikto apmēru un izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā gadā. Atbalstu drīkst izlietot: 8.1. dalības maksai un akreditācijas izdevumiem; 8.2. ceļa izdevumiem; 8.3. naktsmītnēm; 8.4. sporta sacensību inventāra (ekipējuma) iegādei; 8.5. treniņu telpu un inventāra nomai; 8.6. apdrošināšanai sacensību norises dienās. 9. Biedrība pieprasa Atbalstu, adresējot iesniegumu Dienvidkurzemes novada Sporta pārvaldei (turpmāk – Iesniegums (4. pielikums)), pievienojot iepriekšējā gada sacensību protokolu kopijas un dokumentus, kas apliecina pretendenta atbilstību kādam no 6. punkta apakšpunktiem, kādā no šiem veidiem: 9.1. iesniedzot iesniegumu klātienē Dienvidkurzemes novada Sporta pārvaldē (turpmāk – Pārvalde) M. Namiķa iela 2B, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads; 9.2. nosūtot ar drošu elektronisko parakstu iesniegumu uz Pārvaldes elektronisko pasta adresi sports@dkn.lv (Grozīts ar Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/23) 10. Pretendēt uz Atbalsta saņemšanu sporta sacensību organizēšanai var Uzņēmumu reģistrā reģistrētas juridiskas personas, individuāli komersanti vai fiziskas personas, kuras reģistrējušās kā saimnieciskās darbības veicēji (turpmāk – Organizators), izņemot pašvaldības iestādes un to darbiniekus. 11. Viens Organizators var saņemt Atbalstu ne vairāk kā vienu sporta sacensību organizēšanai kalendārajā gadā. 12. Atbalstu piešķir sacensību organizēšanas izdevumu apmaksai līdz 75 % no kopējās sacensību izdevumu tāmes, nepārsniedzot 2. pielikumā noteikto apmēru un izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā kalendārajā gadā. Atbalstu drīkst izlietot: 12.1. sporta bāžu īrei; 12.2. tiesnešu atalgojumam; 12.3. uzvarētāju apbalvošanai; 12.4. poligrāfiskiem materiāliem (reklāmas plakāti, baneri (reklāmkarogi), diplomi, utt.); 12.5. apsardzes pakalpojumiem; 12.6. operatīvā medicīniska dienesta pakalpojumiem; 12.7. pasākumu apdrošināšanai; 12.8. citiem ar sacensību organizēšanu saistītiem izdevumiem. 13. Organizators nodrošina pašvaldības reklāmas baneru (reklāmkarogu) un informatīvo materiālu bezmaksas izvietošanu sacensību norises vietā. 14. Atbalsta saņemšanai organizators iesniedz iesniegumu (5. pielikums) ne vēlāk kā līdz tekošā kalendārā gada 16. februārim vai ne vēlāk kā vienu mēnesi pēc kārtējā kalendārā gada pašvaldības budžeta apstiprināšanas, ja šāds termiņš iestājas pēc kārtējā kalendārā gada 16. februāra. 15. Atbalsta saņemšanai tiek vērtēti visi līdz 14. punktam noteiktajā kārtībā iesniegtie iesniegumi. Vērtējums tiek sniegts, ievērojot 3. pielikumā esošos vērtēšanas kritērijus. 16. Pretendēt uz Atbalstu sporta organizāciju darbības nodrošināšanai var sporta organizācijas, biedrības un klubi, kas veicina sporta attīstību Dienvidkurzemes novadā (turpmāk – Organizācija) savas darbības nodrošināšanai, ja Organizācija: 16.1. reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un tās juridiskā adrese reģistrēta Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā; 16.2. darbojas Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā ne mazāk kā vienu gadu; 16.3. nodrošina sporta aktivitātes ne mazāk kā desmit Organizācijas pastāvīgajiem apmeklētājiem, kuri vismaz vienu gadu deklarēti Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā. Pastāvīgs apmeklētājs šo noteikumu izpratnē ir persona, kas nepārtraukti apmeklē Organizācijas nodarbības saskaņā ar nodarbību grafiku; 16.4. veicina Dienvidkurzemes novada iedzīvotāju aktīvu brīvā laika pavadīšanu; 16.5. veicina sporta attīstību Dienvidkurzemes novadā. 17. Organizācijas var saņemt Atbalstu savas darbības nodrošināšanai kalendāra gadā izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā kalendārajā gadā, nepārsniedzot 50 EUR uz vienu Dienvidkurzemes novada administratīvajā teritorijā vismaz vienu gadu deklarēto personu, kurai Organizācija nodrošina sporta aktivitātes, ievērojot 19. punktā noteiktos kritērijus. 18. Izvērtējot Atbalsta apmēru, piemēro šādus koeficientus: 18.1. par vienu bērnu līdz 17 g. v. (ieskaitot) "1,0"; 18.2. par vienu pieaugušu personu "0,5"; 18.3. par Organizācijas rīkotajām sporta sacensībām novadā "1,20". 19. Atbalstu drīkst izlietot: 19.1. treniņu telpu vai vietas un inventāra nomai; 19.2. sporta sacensību inventāra iegādei; 19.3. dalības maksai sacensībās; 19.4. sportistu un komandu licencēm; 19.5. vienotu formas tērpu izgatavošanai ar pašvaldības simboliku; 19.6. citu ar Organizācijas darbību saistītu izdevumu apmaksai. 20. Organizācijām, kuras īpašumā vai lietošanā ir izveidota sava sporta bāze, izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā kalendārajā gadā ir iespēja pretendēt uz papildu Atbalstu līdz 2000 EUR sporta bāzes uzturēšanas izdevumu segšanai, par to iesniedzot atsevišķu finanšu atskaiti (8. pielikums). 21. Atbalstu Organizācijas kalendārajā gada periodā var piešķirt šādiem mērķiem: 21.1. dalības maksai sporta sacensībās; 21.2. sporta bāzes telpu nomas maksas segšanai; 21.3. sacensību formu un ekipējuma iegādei komandas dalībniekiem; 21.4. ceļa izdevumu uz/no sacensībām izmaksu segšanai; 21.5. sporta licenču apmaksai; 21.6. sporta inventāra iegādei; 21.7. citu izdevumu, kas saistīti ar dalību sporta sacensībās. 22. Līdz kārtējā kalendārā gada 30. novembrim Organizācijas pilnvarotais pārstāvis iesniedz Atbalsta pieprasījuma iesniegumu nākamajam gadam (6. pielikums), 9.1. un 9.2. punktā noteiktajā kārtībā pievienojot: 22.1. reģistrācijas apliecības kopiju; 22.2. Organizācijā faktiski darbojošos dalībnieku sarakstu, pievienojot dalībnieku apliecinājumus par dalību Organizācijā (7. pielikums); 22.3. sporta darbinieku un speciālistu sarakstu; 22.4. treneru un sporta speciālistu izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, ja Organizācijā darbojas bērni līdz 18 gadu vecumam; 22.5. informāciju par Organizācijas rīkotajām sporta sacensībām pašvaldībā; 22.6. informāciju par Organizācijas dalībnieku treniņprocesu norises vietu vai sporta bāzi: telpas, laukumi, celiņi sporta nodarbībām, veselības takas, u.tml.); 22.7. informāciju par Organizācijas īpašumā vai lietošanā nodotu treniņu procesam piemērotu infrastruktūru (ja ir). (Grozīts ar Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/23) 23. Atbalstu nepiešķir par dalībniekiem, kuri apmeklē pašvaldības izveidotās sporta iestādes attiecīgo sporta veida sekciju, kā arī pašvaldības izveidotu interešu izglītības sporta pulciņu dalībniekiem attiecīgajā sporta veidā. 24. Atbalsts Organizācijas sporta spēļu komandai izvērtējot pašvaldības budžeta iespējas kārtējā kalendārajā gadā var būt līdz 15000 EUR, ja: 24.1. tās ir sporta spēļu komandas, kuras piedalās Latvijas čempionāta sacensībās (pēc ranga pirmās trīs līgas attiecīgajā sporta veidā) un atbilst šādiem kritērijiem: 24.1.1. tās pārstāv sporta Organizāciju, kurai ir sadarbības līgums ar Dienvidkurzemes Sporta skolu vai Pārvaldi; 24.1.2. komandas treniņprocess tiek organizēts Dienvidkurzemes novadā; 24.1.3. sporta komanda sacensībās pārstāv Dienvidkurzemes novadu. 25. Pašvaldība tās organizētā svinīgajā sarīkojumā "Dienvidkurzemes novada sporta laureāts" (turpmāk – pasākums) pasniedz piemiņas balvas sportistiem, sporta komandām un Organizācijām par panākumiem sportā, kā arī izsaka atzinību personām, kuras atbalstīja vai veicināja sporta attīstību Dienvidkurzemes novadā. 27. Balvas saņēmējus nosaka pašvaldības konkursa "Dienvidkurzemes novada sporta laureāts" nolikumā noteiktajā kārtībā. 28. Iesniegtos dokumentus Pārvalde pārbauda, izvērtē un iesniedz atzinumu Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes izveidotajai komisijai lēmuma par finansējuma piešķiršanu pieņemšanai. 29. Iesniegumus neizskata: 29.1. par notikušu pasākumu; 29.2. ja iesniegums neatbilst šajos noteikumos noteiktajām prasībām; 29.3. ja pretendents pārkāpa iepriekš piešķirtās Atbalsta izmantošanas un atskaišu iesniegšanas kārtību. 31. Kopējo Atbalsta summu pašvaldības dome nolemj kārtējā kalendārajā gada budžetā. Atbalstu piešķir no Pārvaldes budžeta tāmes līdzekļiem. Pašvaldība pārskaita Atbalstu, to saņēmējiem desmit darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas uz iesniegumā norādīto kredītiestādes kontu. 32. Atbalsts šo saistošo noteikumu III daļā noteiktajiem Organizatoriem tiek piešķirts, kopējai šāda atbalsta summai nepārsniedzot kārtējā kalendāra gadā budžetā šim mērķim paredzētos līdzekļus, un Atbalstu pilnā apmērā saņem Organizatori, kas saņēmuši visvairāk vērtējuma punktus saskaņā ar 3. pielikumu, ievērojot šo noteikumu 12. punktā noteiktos Atbalsta ierobežojumus. 33. Lēmumu par finansējuma piešķiršanu vai atteikumu piešķirt finansējumu pieņem Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes izveidota komisija (turpmāk – Komisija). Lēmumā nosaka nosacījumus par finansējuma izlietojuma mērķiem, atskaitīšanās kārtību. Gadījumā, ja netiek nodrošināta lēmumā noteikto nosacījumu izpilde, var tikt pieņemts lēmums par finansējuma samazināšanu vai tā atmaksu 34. Katrā kalendārā gadā 2 nedēļu laikā pēc pašvaldības budžeta apstiprināšanas un, pēc attiecīgas Pārvaldes atzinuma saņemšanas un izvērtējot piešķirto pašvaldības budžeta līdzekļu apmēru, Komisija pieņem lēmumu par piešķirtā finansējuma apmēra proporciju, kas attiecīgi piešķirami šo noteikumu II, III un IV nodaļā paredzētajam atbalstam. 35. Atbalsta saņēmējs iesniedz 9.1., 9.2. punktā noteiktajā kārtībā finanšu atskaiti (8. pielikums) un izdevumu attaisnojuma dokumentus: 35.1. par Atbalstu dalībai sacensībās un treniņu nometnēs, kā arī sporta sacensību organizēšanai – mēneša laikā pēc sacensībām; 35.2. par Atbalstu sporta organizācijas darbības nodrošināšanai – līdz kārtējā kalendārā gada 1. decembrim. (Grozīts ar Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/23) 36. Atbalsta saņēmējs: 36.1. ne vēlāk kā desmit dienu laikā pēc sacensībām iesniedz Pārvaldei informāciju par sporta rezultātiem, kā arī īsu aprakstu un fotogrāfijas par sacensību norisi; 36.2. nodrošina pašvaldības publicitāti, regulāri sniedzot informāciju Pārvaldei par Organizāciju rīkotajām aktivitātēm un rezultātiem; 36.3. ieskaita Atbalstu pašvaldības norēķinu kontā mēneša laikā no sacensību dienas, ja Atbalsta saņēmējs nepiedalījās sacensībās vai sacensības nenotika, vai arī Atbalsts netika izmantots šajos noteikumos noteiktajiem mērķiem; 36.4. izvieto Dienvidkurzemes novada ģerboni un uzrakstu "Dienvidkurzemes novads" uz sacensību sporta tērpiem vai inventāra. Sacensību nolikumā noteikto ierobežojumu gadījumā reklāmu izvieto uz iesildīšanās tērpiem, somām vai cita aprīkojuma; 36.5. piedalās sporta sacensībās kā Dienvidkurzemes novada pārstāvis, ja novads ir dalībnieks attiecīgajās sporta sacensībās. 37. Komisijas lēmumus par Atbalsta piešķiršanu vai nepiešķiršanu var pārsūdzēt pašvaldības domē. Pašvaldības domes lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajonā tiesā normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. 38. Šo saistošo noteikumu 14. punktā noteiktais termiņš tiek piemērots no 2026. gada. 2025. gadā termiņš tiek noteikts līdz 30. aprīlim. 39. Ja pēc Saistošo noteikumu 14. un 22. punktā noteikto termiņu beigām ir pieejams Pašvaldības piešķirtā finansējuma atlikums, Komisija var pieņemt lēmumu par papildu Atbalsta iesniegumu iesniegšanas termiņa izsludināšanu pieejamā finansējuma ietvaros. Pamatojoties uz finansējuma atlikumu, Komisija ar lēmumu var mainīt iepriekš pieņemto komisijas lēmumu par piešķirtā finansējuma apmēra proporciju sadalījumu. (Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošo noteikumu Nr. 2025/23 redakcijā) Dienvidkurzemes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja
vietnieks tautsaimniecības jautājumos A. Galeckis 1. pielikums
Dienvidkurzemes novada pašvaldības 27.03.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/12 (Pielikums Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošo noteikumu Nr. 2025/23 redakcijā) 1. Atbalsta maksimālais apmērs individuālo sporta veidu pārstāvju dalībai sporta sacensībās un treniņnometnēs
2. Atbalsta maksimālais apmērs dalībai sporta sacensībās un treniņnometnēs (veterāni individuālajos un komandu sporta veidos)
3. Atbalsta maksimālais apmērs dalībai sporta sacensībās un treniņnometnēs (Latvijas izlases dalībnieki komandu sporta veidos)
Apzīmējumi: • Olimpiskās spēles – OS • Pasaules Jaunatnes Olimpiāde – PJO • Eiropas jaunatnes olimpiāde – EJO • Eiropas jaunatnes olimpiskais festivāls – EJOF • Pasaules čempionāti – PČ • Eiropas čempionāti – EČ • Pasaules kausa posmi – PK • Eiropas kausa posmi – EK • Pasaules skolēnu spēles – PSS • Pasaules Universiāde – PSU • Pasaules Veterānu čempionāts – PVČ • Eiropas Veterānu čempionāts – EVČ 2. pielikums
Dienvidkurzemes novada pašvaldības 27.03.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/12 (Pielikums Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošo noteikumu Nr. 2025/23 redakcijā)
* Komisija iesaka atbalsta apmēru un līdzdalības formu katrā konkrētā gadījumā pēc vērtējuma, pielikums Nr. 3. (sporta pasākumu organizēšanai)
4. pielikums
Dienvidkurzemes novada pašvaldības 27.03.2025. saistošajiem noteikumiem Nr. 2025/12 (Pielikums Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošo noteikumu Nr. 2025/23 redakcijā) Dienvidkurzemes novada pašvaldībai Iesniegums finansiāla atbalsta saņemšanai |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. INFORMĀCIJA PAR ORGANIZĀCIJU (IESNIEDZĒJU) | |
| Nosaukums | |
| Juridiskā adrese | |
| reģ. Nr. Uzņēmumu reģistrā | |
| Kontaktpersona (vārds, uzvārds) | |
| Tālruņa numurs | |
| e-pasts | |
| Korespondences adrese | |
2. INFORMĀCIJA PAR SPORTISTU | |
| Vārds, uzvārds | |
| Deklarētā dzīvesvietas adrese | |
| Personas kods | |
| Sportista iepriekšējā gada sasniegumi Latvijas vai Baltijas čempionātos, meistarsacīkstēs, kausos (pievieno kā pielikumu) | |
| Sportista iepriekšējā gada sasniegumi starptautiskās sacensībās (pievieno kā pielikumu) | |
| Tīmekļvietnes adreses, kur atspoguļoti pieteikumā minētie sportista rezultāti | |
| Plānotais rezultāts | |
| Treneris (vārds, uzvārds) | |
3. INFORMĀCIJA PAR SACENSĪBĀM VAI TRENIŅU NOMETNI | |
| Nosaukums | |
| Norises laiks | |
| Norises vieta | |
| Interneta vietnes norāde ar informāciju par sacensībām | |
| Organizācijas nosaukums, kas rīko sacensības | |
| Sacensību mērogs, (atbilstoši 1. pielikumam) | |
4. IZDEVUMU TĀME | ||
Izdevumu pozīcija | Izdevumi kopā (EUR) | Pieprasītā subsīdija (EUR) |
| Ceļa izdevumi (t.sk.biļetes, norādot kādam transporta līdzeklim) | ||
| Dalības maksas sacensībās un akreditācijas izdevumi | ||
| Naktsmītnes | ||
| Apdrošināšana (sacensību dienā) | ||
| Sporta sacensību inventāra (ekipējuma) iegāde | ||
| Treniņa telpu un inventāra noma (treniņnometnēm) | ||
KOPĀ | ||
5. PAPILDU INFORMĀCIJA PAR SACENSĪBĀM, TRENIŅNOMETNI1 |
6. ORGANIZĀCIJAS REKVIZĪTI | |
| Saņēmējs | |
| Bankas nosaukums | |
| Bankas konta numurs | |
| SWIFT kods | |
SPORTISTAM IEPRIEKŠ PIEŠĶIRTAIS ATBALSTS dalībai sacensībās un treniņnometnēs pēdējo divu gadu laikā:
Datums | Apmērs (EUR) | Mērķis | Atskaite iesniegta (datums) |
Atbalsta piešķiršanas nolūkam Jūsu norādītos personas datus apstrādās Dienvidkurzemes novada pašvaldība Reģistrācijas Nr. 9000005862, Juridiskā adrese: Lielā iela 54, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV -3430. Papildu informāciju par personas datu apstrādi var iegūt pašvaldības tīmekļvietnes www.dkn.lv sadaļā "Dokumenti / Personu datu aizsardzība".
Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas Noteikumu prasības.
Amats | Paraksts | Vārds, Uzvārds |
1 Biedrība sniedz papildu paskaidrojošu informāciju par pasākumu, kas pamato pieprasītā Atbalsta apjomu.
(Pielikums Dienvidkurzemes novada domes 27.11.2025. saistošo noteikumu Nr. 2025/23 redakcijā)
Dienvidkurzemes novada pašvaldībai
1. INFORMĀCIJA PAR IESNIEDZĒJU | |
| Nosaukums, vai pašnodarbinātās personas vārds, uzvārds | |
| Juridiskā adrese | |
| reģ. Nr. Uzņēmumu reģistrā, pašnodarbinātai personai arī personas kods | |
| Kontaktpersonas vārds, uzvārds | |
| Tālruņa numurs | |
| e-pasta adrese | |
| Korespondences adrese | |
2. INFORMĀCIJA PAR PASĀKUMU | |
| Nosaukums | |
| Sporta veids | |
| Norises datums, laiks | |
| Norises vieta | |
| Sacensību mērogs atbilstoši 2. pielikumam | |
| Plānotais dalībnieku skaits | |
| Kuru reizi tiek rīkots šāds pasākums | |
| Pasākuma apraksts | |
| Nolikums | Pievienot kā pielikumu |
3. IZDEVUMU TĀME | ||
Izdevumu pozīcijas | Kopējie izdevumi (EUR) | Pieprasītais subsīdijas apmērs (EUR) |
| Sporta bāžu īre | ||
| Tiesnešu atalgojums | ||
| Uzvarētāju apbalvošana | ||
| Poligrāfiskie materiāli (reklāmas plakāti, baneri, diplomi, utt.) | ||
| Apsardzes pakalpojumi | ||
| Mediķu pakalpojumi | ||
| Pasākuma apdrošināšana | ||
| Citi ar pasākuma organizēšanu saistīti izdevumi (norādīt) | ||
KOPĀ | ||
4. KREDĪTIESTĀDES REKVIZĪTI | |
| Saņēmējs | |
| Bankas nosaukums | |
| Bankas konta numurs | |
| SWIFT kods | |
IEPRIEKŠ PIEŠĶIRTAIS ATBALSTS pēdējo divu gadu laikā:
Datums | Apmērs (EUR) | Mērķis | Atskaite par izlietošanu iesniegta (datums) |
Atbalsta piešķiršanas nolūkam Jūsu norādītos personas datus apstrādās Dienvidkurzemes novada pašvaldība Reģistrācijas Nr. 9000005862, Juridiskā adrese: Lielā iela 54,Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV -3430. Papildu informāciju par personas datu apstrādi var iegūt pašvaldības tīmekļvietnes www.dkn.lv sadaļā "Dokumenti / Personu datu aizsardzība".
Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas Noteikumu prasības.
Amats | Paraksts | Vārds, Uzvārds |
| 1. INFORMĀCIJA PAR ORGANIZĀCIJU (IESNIEDZĒJU) | |
| Nosaukums | |
| Juridiskā adrese | |
| reģ. Nr. Uzņēmumu reģistrā | |
| Kontaktpersonas vārds, uzvārds | |
| Tālruņa numurs | |
| e-pasta adrese | |
| Korespondences adrese | |
| Tīmekļvietnes adrese vai sociālo tīklu profils (ja ir) | |
| Sporta veids | |
| Organizācijas apraksts, darbības veids | |
| 2. IZDEVUMU TĀME | ||
| Izdevumu pozīcijas | Kopējie izdevumi (EUR) | Pieprasītā subsīdija (EUR) |
| Treniņu telpu, vietas un inventāra nomai | ||
| Sporta sacensību inventāra iegādei | ||
| Dalības maksas sacensībās | ||
| Sportistu un komandas licencēm | ||
| Formas tērpu izgatavošanai ar pašvaldības simboliku | ||
| Citiem Organizācijas darbības izdevumiem (norādīt) | ||
| Organizācijas sporta bāžu uzturēšanas izdevumiem | ||
| KOPĀ | ||
| 3. BANKAS REKVIZĪTI | |
| Saņēmējs | |
| Bankas nosaukums | |
| Bankas konta numurs | |
| SWIFT kods | |
IEPRIEKŠ PIEŠĶIRTĀ SUBSĪDIJA organizācijas darbības nodrošināšanai pēdējo divu gadu laikā:
| Datums | Apmērs (EUR) | Mērķis | Atskaites iesniegšanas datums |
Informācija par organizētajām sacensībām
| Sacensību nosaukums | |
| Norises vieta | |
| Norises datums | |
| Dalībnieku skaits | |
| Īss sacensību apraksts |
Informācija par Organizācijas treniņprocesu norises vietām un sporta bāzēm
| Treniņprocesa norises vietas, sporta bāzes adrese | |
| Atsauce uz īpašumtiesībām vai lietošanas tiesībām (ja attiecināms) | |
| Sporta bāzes apraksts |
Organizācijā darbojošos dalībnieku saraksts (pievienot arī klāt kā atsevišķu excel failu)
| Nr.p.k. | Vārds | Uzvārds | Pers.kods | Deklarētā dzīvesvietas adrese | Tālr. | E-pasta adrese | Datums, no kura darbojas organizācijā |
| 1. | |||||||
| 2. | |||||||
| … |
Organizācijā darbojošos sporta darbinieku un speciālistu saraksts
| Nr.p.k. | Vārds | Uzvārds | Pers.kods | Tālr. un e-pasts | Sporta speciālista Izglītību apliecinoša dokumenta Nr. |
| 1. | |||||
| 2. | |||||
| … |
Atbalsta piešķiršanas nolūkam Jūsu norādītos personas datus apstrādās Dienvidkurzemes novada pašvaldība Reģistrācijas Nr. 9000005862, Juridiskā adrese: Lielā iela 76,Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV-3430. Papildu informāciju par personas datu apstrādi var iegūt pašvaldības tīmekļvietnes www.dkn.lv sadaļā "Dokumenti / Personu datu aizsardzība".
Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas Noteikumu prasības.
| Amats | Paraksts | Vārds, Uzvārds |
(aizpilda katrs Organizācijas dalībnieks individuāli)
| SPORTA ORGANIZĀCIJAS NOSAUKUMS: | |
| 1. INFORMĀCIJA PAR DALĪBNIEKU | |
| Vārds, uzvārds | |
| Deklarētā dzīvesvietas adrese | |
| Personas kods | |
| Tālrunis | |
| e-pasts | |
| Nepilngadīgas personas gadījumā vecāka vai aizbildņa vārds, uzvārds | |
| Vecāka vai aizbildņa tel. nr. | |
| Vecāka vai aizbildņa e-pasts | |
| PARAKSTS | |
Apliecinu, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, un apņemos ievērot visas Noteikumu prasības.
| Amats | Paraksts | Vārds, Uzvārds |
| Atskaites iesniedzējs: | |
| Finansējuma izlietojuma apraksts/pamatojums: | |
Subsīdijas izlietojums:
| Nr. | Attaisnojuma dokumenti | Maksājuma saņēmējs | Apstiprinātās tāmes finansējums EUR | Summa EUR | Par ko maksāts | EEK (čeki) | |
| datums | nosaukums un numurs | ||||||
| 1. | |||||||
| 2. | |||||||
| … | |||||||
PAVISAM KOPĀ: ___________ EUR
(summa vārdiem) |
Pielikumā pievienoti izdevumu attaisnojuma dokumenti.
Apstiprinu, ka Dienvidkurzemes novada pašvaldības atbalsts tika izlietots tikai tā piešķiršanas mērķiem, atbilstoši iesniegumam un šai atskaitei.
| Iesniedzējs: | |||||
| (vārds, uzvārds) | (paraksts) | (datums) |
AIZPILDA CENTRĀLĀS ADMINISTRĀCIJAS GRĀMATVEDĪBAS NODAĻA
| Pārbaudīja: | |||
| (paraksts) | (vārds, uzvārds) |