Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Ogres novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 3/2025

Ogrē 2025. gada 30. janvārī (prot. Nr. 1; 32.)
Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem Ogres novadā
Izdoti saskaņā ar likuma
"Par palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā"
27.2 panta piekto daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka Ogres novada pašvaldības (turpmāk – pašvaldība) atbalsta mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem (turpmāk – atbalsts) pieprasīšanas, saņemšanas un finansēšanas kārtību, kā arī personas, kuras ir tiesīgas saņemt atbalstu.

2. Noteikumu mērķis ir sniegt atbalstu mājokļa vides pieejamības nodrošināšanā personām ar kustību traucējumiem, tādējādi paaugstinot personu aktivitāšu veikšanas spējas un mazinot atkarību no citu personu palīdzības, veicinot sociālo iekļautību.

3. Saistošajos noteikumos lietotie termini:

3.1. persona – persona ar kustību traucējumiem, kurai noteikta I vai II grupas invaliditāte vai bērns līdz 18 gadu vecumam ar invaliditāti, kuram ir kustību traucējumi;

3.2. ģimenes loceklis – personas laulātais, vecāks (aizbildnis), brālis, māsa, bērns, aizgādnis, vecvecāks un mazbērns;

3.3. mājoklis – personas vai tās ģimenes locekļa īpašumā vai valdījumā esoša dzīvojamā telpa;

3.4. mājokļa ārējā vide – viendzīvokļa mājas piegulošā teritorija līdz ieejai mājoklī vai daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās piegulošā teritorija un koplietošanas telpas līdz ieejai mājoklī;

3.5. mājokļa ārējās vides pielāgošana – pacēlāja vai pandusa ierīkošana, aprīkošana ar nepieciešamajām palīgierīcēm;

3.6. pacēlājs – stacionāra, pārvietojama, saliekama vai paceļama inženiertehniska ierīce, kas nodrošina vides pieejamību atbilstoši personas vajadzībām;

3.7. panduss (uzbrauktuve) – braukšanai ratiņkrēslā piemērota stacionāra ceļa, ietves vai grīdas slīpne divu dažādu līmeņu savienošanai;

3.8. atbalsts – finanšu līdzekļi mājokļa ārējās vides pielāgošanai, tai skaitā būvniecības dokumentācijas izstrādei mājokļa pielāgošanas darbu realizācijai;

3.9. reģistrs – atbalsta saņēmēju saraksts, ko veido hronoloģiskā secībā pēc iesnieguma saņemšanas datuma un laika.

4. Iesniegumu par atbalsta pieprasīšanu izskata, lēmumu par atbalsta piešķiršanu pieņem un atbalsta saņēmēju reģistru ved pašvaldības domes izveidota Mājokļa ārējās vides pielāgošanas personām ar kustību traucējumiem vērtēšanas komisija (turpmāk – komisija).

5. Atbalstu piešķir personai, neizvērtējot personas ienākumus un materiālo stāvokli, pašvaldības attiecīgā budžeta gadā plānotā finansējuma ietvaros, ja izpildās šādi nosacījumi:

5.1. persona savu dzīvesvietu deklarējusi un dzīvo Ogres novada administratīvajā teritorijā (turpmāk – novads);

5.2. mājoklis ir personas vai tās ģimenes locekļa īpašumā vai valdījumā uz rakstveidā noslēgta dzīvojamās telpas īres līguma pamata, kura termiņš nav īsāks par pieciem gadiem no atbalsta pieprasīšanas dienas;

5.3. mājoklis atrodas ēkas pirmajā stāvā vai, ja mājoklis atrodas augstāk par pirmo stāvu, ēkā ir ierīkots lifts, ko var izmantot persona ar kustību traucējumiem;

5.4. dzīvokļa īpašnieks vai viendzīvokļa dzīvojamās mājas īpašnieks, ja atbalsta pieprasītājs nav mājokļa īpašnieks, ir devis rakstisku piekrišanu pacēlāja vai pandusa ierīkošanai.

6. Pašvaldības kopējais finansējums atbalstu piešķiršanai kārtējam kalendāram gadam tiek noteikts pašvaldības budžetā.

7. Atbalstu personai mājokļa ārējās vides pielāgošanai piešķir līdz 10 000 euro.

8. Ja mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu izmaksas pārsniedz 7. punktā noteikto atbalsta maksimālo apmēru, pašvaldības dome var lemt par papildu finansējuma piešķiršanu personai, ņemot vērā pašvaldības budžeta iespējas un izvērtējot katru gadījumu atsevišķi, kā arī ņemot vērā atbalsta saņēmēju reģistrā reģistrēto personu vajadzības.

9. Ja mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu izmaksas pārsniedz 7. punktā noteikto atbalsta maksimālo apmēru, un pašvaldības dome nav lēmusi par papildu finansējuma piešķiršanu, persona var saņemt atbalstu, veicot līdzmaksājumu, tajā skaitā, piesaistot ziedojumus.

II. Atbalsta pieprasīšanas kārtība

10. Atbalsta saņemšanai persona, tās likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona iesniedz komisijai:

10.1. iesniegumu par atbalsta piešķiršanu, norādot vēlamo mājokļa ārējās vides pielāgojuma veidu (saskaņā ar pielikumu);

10.2. ģimenes ārsta izrakstu no stacionāra/ambulatorā pacienta medicīniskās kartes (izziņa 027-u), kurā ir norādīta informācija par personas funkcionālos traucējumus izraisījušās pamatdiagnozes un blakusdiagnozes kodu atbilstoši spēkā esošajai Starptautiskās statisko slimību un veselības problēmu klasifikācijai un informācija par personas izmantoto tehnisko palīglīdzekli;

10.3. ergoterapeita atzinumu par nepieciešamajiem vides pielāgojumiem;

10.4. mājokļa valdījuma tiesības apliecinoša dokumenta kopiju, nepieciešamības gadījumā uzrādot oriģinālu, ja persona vai tās ģimenes loceklis nav mājokļa īpašnieks;

10.5. mājokļa īpašnieka rakstisku piekrišanu, ja iesniedzējs nav mājokļa īpašnieks;

10.6. mājokļa kopīpašnieku rakstisku piekrišanu mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu veikšanai, ja mājoklis ir kopīpašums;

10.7. apliecinājumu par dzīvokļu īpašnieku kopības informēšanu par nodomu veikt darbības mājokļa ārējās vides pieejamības nodrošināšanai, ja dzīvokļa īpašums atrodas daudzdzīvokļu dzīvojamajā mājā;

10.8. apliecinājumu, ka mājoklim nav parādsaistības.

III. Atbalsta piešķiršanas un saņemšanas kārtība

11. Pēc noteikumu 10. punktā minēto dokumentu saņemšanas komisija mēneša laikā:

11.1. izvērtē personas atbilstību noteikumu 5. punktā noteiktajām prasībām;

11.2. apseko mājokli un pēc nepieciešamības pieprasa Ogres novada būvvaldei sniegt atzinumu par mājokļa pielāgošanas iespējamību;

11.3. pārliecinās, vai no vienas daudzdzīvokļu mājas sekcijas (kāpņu telpas) vai vienas viendzīvokļa mājas, nav saņemti vairāki iesniegumi atbalsta saņemšanai, ja ir, rīkojas atbilstoši noteikumu 15. punktam.

12. Pieteikuma izvērtēšanas gaitā komisija var pieprasīt personai papildu informāciju vai dokumentus, sazinoties ar personu vai tā likumisko vai pilnvaroto pārstāvi pa kādu no iesniegumā norādītajiem saziņas līdzekļiem.

13. Pēc noteikumu 11. punktā minētā izpildes komisija pieņem vienu no šādiem lēmumiem:

13.1. par personas iekļaušanu atbalsta saņēmēju reģistrā;

13.2. par atteikumu iekļaut personu atbalsta saņēmēju reģistrā, ja persona neatbilst noteikumos noteiktajām prasībām atbalsta saņemšanai vai mājokļa pielāgošana nav iespējama.

14. Atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai nepiešķir, ja personai šāda veida atbalstu ir tiesības saņemt vai tā to saņem, izmantojot valsts finansējumu vai valsts finansētu atbalsta programmu.

15. Atbalsta saņēmēju reģistrā prioritāri (ārpus rindas) reģistrē divus vai vairākus atbalsta saņēmējus, kuru mājokļi atrodas vienā daudzdzīvokļu mājas sekcijā (kāpņu telpā) ar kopīgu koplietošanas ieeju vai vienā viendzīvokļa mājā, un kam iespējams kopīgs mājokļa ārējās vides pielāgojums.

16. Komisija 13. punktā minēto lēmumu trīs darbdienu laikā nosūta personai, tās likumiskajam vai pilnvarotajam pārstāvim ierakstītā pasta sūtījumā uz personas deklarēto dzīvesvietas adresi vai elektroniska dokumenta veidā uz personas iesniegumā norādīto elektroniskā pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.

17. Mēneša laikā pēc lēmuma par iekļaušanu atbalsta saņēmēju reģistrā saņemšanas persona iesniedz komisijai:

17.1. speciālista, kuram ir spēkā esošs būvprakses sertifikāts (ēku konstrukciju projektēšanai vai arhitekta prakse), atzinumu (projektu) par tehniski un ekonomiski izdevīgāko risinājumu mājokļa vides pielāgošanai, ja ir nepieciešams būvprojekts;

17.2. tāmi par plānoto mājokļa vides pielāgošanas darbu apjomu un izmaksām.

18. Komisija, izvērtējot personas iesniegto speciālista atzinumu (noteikumu 17.1. apakšpunkts) un tāmi par plānoto mājokļa vides pielāgošanas darbu apjomu un izmaksām (noteikumu 17.2. apakšpunkts), pieņem lēmumu par atbalsta piešķiršanu, norādot atbalsta apmēru. Lēmumu trīs darbdienu laikā nosūta personai, tās likumiskajam vai pilnvarotajam pārstāvim ierakstītā pasta sūtījumā uz personas deklarēto dzīvesvietas adresi vai elektroniska dokumenta veidā uz personas iesniegumā norādīto elektroniskā pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.

19. Ja mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu izmaksas pārsniedz noteikumu 7. punktā noteikto atbalsta maksimālo apmēru, pašvaldības dome nav lēmusi par papildu finansējuma piešķiršanu atbilstoši noteikumu 8. punktam, un personai nav pieejama mājokļa pielāgošanas darbu veikšanai nepieciešamā līdzmaksājuma summa, persona saglabā kārtas numuru atbalsta saņēmēju reģistrā.

20. Ja personas mājokļa ārējās vides pielāgošanai ir paredzēts veikt darbus, kuriem ir nepieciešama normatīvajos aktos noteiktā kārtībā sagatavota būvniecības dokumentācija, persona, tās likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona veic nepieciešamos organizatoriskos pasākumus mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu realizācijai līdz to nodošanai ekspluatācijā.

21. Starp Pašvaldību, personu un vides pielāgojumu veicēju (darbu veicēju un/vai preču piegādātāju) tiek slēgts trīspusējs līgums. Pašvaldība norēķinās ar vides pielāgojumu veicēju piešķirtā atbalsta apmērā 10 darbdienu laikā pēc pieņemšanas-nodošanas akta un rēķina saņemšanas.

22. Ja komisijas lēmums par atbalsta piešķiršanu ir pieņemts agrāk kā 6 mēnešus pirms līguma slēgšanas, tiek aktualizētas tāmē iekļauto pozīciju izmaksas un nepieciešamības gadījumā tiek precizēts atbalsta apmērs.

23. Mājokļa ārējās vides pielāgošanas darbu pieņemšanā piedalās un pieņemšanas – nodošanas aktu pēc pacēlāja, pandusa nodošanas ekspluatācijā (ja nepieciešams) paraksta atbalsta saņēmējs, tā likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona, mājokļa īpašnieks (ja atbalsta saņēmējs nav mājokļa īpašnieks), komersanta pārstāvis, daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas pārvaldnieks (ja mājokļa ārējā vide tiek pielāgota daudzdzīvokļu dzīvojamajā mājā) un komisijas loceklis.

IV. Personas izslēgšana no atbalsta saņēmēju reģistra

24. Ja pēc personas reģistrēšanas atbalsta saņēmēju reģistrā zuduši apstākļi, kuri bija par pamatu šīs personas atzīšanai par tiesīgu saņemt atbalstu un reģistrēšanai reģistrā, personas, tās likumiskā vai pilnvarotā pārstāvja pienākums ir nekavējoties par to rakstveidā paziņot pašvaldībai (komisijai).

25. Persona tiek izslēgta no atbalsta saņēmēju reģistra, ja:

25.1. pieprasot atbalsta pasākumu sniegtas nepatiesas ziņas, kas bija par pamatu tās reģistrēšanai reģistrā;

25.2. zuduši apstākļi, kuri bija par pamatu šīs personas reģistrēšanai reģistrā;

25.3. persona tiek ievietota ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā;

25.4. persona, tās likumiskais vai pilnvarotais pārstāvis atsakās no atbalsta saņemšanas, iesniedzot pašvaldībā attiecīgu iesniegumu;

25.5. persona ir mirusi.

26. Par personas izslēgšanu no atbalsta saņēmēju reģistra komisija pieņem lēmumu un to trīs darbdienu laikā nosūta personai, tās likumiskajam vai pilnvarotajam pārstāvim ierakstītā pasta sūtījumā uz personas deklarēto dzīvesvietas adresi vai elektroniska dokumenta veidā uz personas iesniegumā norādīto elektroniskā pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.

27. Komisijas lēmumus var apstrīdēt saskaņā ar Administratīvā procesa likumu.

V. Personas datu apstrāde

28. Personas datu apstrādes mērķis – pieteikumu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personām ar kustību traucējumiem izvērtēšana un lēmuma pieņemšana.

29. Personas datu papildu ieguves avots – Valsts vienotā datorizētā zemesgrāmata, Fizisko personu reģistrs.

30. Personas datu apstrādes juridiskais pamatojums – personas datu apstrāde tiek veikta saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (Eiropas Parlamenta un Padomes regula Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – Vispārīgā datu aizsardzības regula) un Fizisko personu datu apstrādes likuma noteikumiem.

31. Personas datu apstrāde tiek veikta, ievērojot šādus principus:

31.1. personas datu apstrāde tiek veikta likumīgi, godprātīgi un datu subjektam pārredzamā veidā;

31.2. personas dati tiek apstrādāti adekvāti, atbilstīgi un tikai tie, kas nepieciešami apstrādes nolūku sasniegšanai;

31.3. personas dati tiek apstrādāti tādā veidā, lai tiktu nodrošināta atbilstoša personas datu drošība, tostarp aizsardzība pret neatļautu vai nelikumīgu apstrādi un pret nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai sabojāšanu, izmantojot atbilstošus tehniskos vai organizatoriskos pasākumus;

31.4. personas dati tiek glabāti ne ilgāk kā nepieciešams nolūkiem, kādos attiecīgos personas datus apstrādā;

31.5. tiek apstrādāti tikai precīzi personas dati, un, ja tas būs nepieciešams, tos atjaunina;

31.6. personas dati tiek vākti tikai konkrētos, skaidros un leģitīmos nolūkos, un to turpmāka apstrāde netiks veikta ar minētajiem nolūkiem nesavietojamā veidā. Izņemot, ja tas būs nepieciešams, lai izpildītu tiesību aktos noteiktās funkcijas un pienākumus.

32. Personas datu glabāšanas laiks apstiprināta pieteikuma gadījumā 5 (pieci) gadi, noraidīta pieteikuma gadījumā 1 (viens) gads.

33. Datu subjekta tiesības nosaka un regulē Vispārīgā datu aizsardzības regula.

34. Personas datu apstrādē netiek automatizēta lēmumu pieņemšana, tostarp profilēšana.

35. Pārzinis personas datu apstrādei saistošo noteikumu ietvaros ir pašvaldība.

36. Papildu informācija par pašvaldības veikto personas datu apstrādi ir atrodama pašvaldības tīmekļvietnē https://www.ogresnovads.lv/lv/personas-datu-aizsardziba-ogres-novada.

Ogres novada pašvaldības domes priekšsēdētājs E. Helmanis
Pielikums
Ogres novada pašvaldības 30.01.2025.
saistošajiem noteikumiem Nr. 3/2025
  
 (Iesniedzēja vārds, uzvārds)
  
 (Personas kods)
  
 (Adrese)
  
 (Tālrunis, elektroniskā pasta adrese)
  
 (Iesniedzēja likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas vārds, uzvārds,
adrese, tālrunis, elektroniskā pasta adrese)

IESNIEGUMS
atbalsta piešķiršanai mājokļa ārējās vides pielāgošanai

Ogres novada pašvaldībai
Brīvības iela 33, Ogre, Ogres nov., LV-5001

Lūdzu piešķirt man atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai.

Mājokļa adrese (lūdzu norādīt precīzu adresi, korpusu, kāpņu telpu u.c.): 
  

Vēlamais mājokļa ārējās vides pielāgojuma veids (atzīmēt nepieciešamo ar ):

pacēlājs

panduss (uzbrauktuve)

Papildus informācija ārējās vides pielāgojuma veidam: 
  

Mājokļa parādsaistības (atzīmēt nepieciešamo ar ):

Apliecinu, ka mājoklim nav parādsaistības

Mājoklim ir šādas parādsaistības:

 
 
 
  
Cita noderīga informācija 
  

Iesniegumam pielikumā pievienots (atzīmēt nepieciešamo ar ):

ģimenes ārsta izraksts no stacionāra/ambulatorā pacienta medicīniskās kartes (izziņa 027-u), kurā ir norādīta informācija par personas funkcionālos traucējumus izraisījušās pamatdiagnozes un blakusdiagnozes kodu atbilstoši spēkā esošajai Starptautiskās statisko slimību un veselības problēmu klasifikācijai un informācija par personas izmantoto tehnisko palīglīdzekli.
mājokļa valdījuma tiesības apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamības gadījumā uzrādot oriģinālu, ja persona vai tās ģimenes loceklis nav mājokļa īpašnieks)
mājokļa īpašnieka rakstiska piekrišanu, ja pabalstu pieprasījusī persona nav mājokļa īpašnieks
ergoterapeita atzinums par nepieciešamajiem vides pielāgojumiem
pilnvarotās personas pilnvaras kopija
citi dokumenti (norādīt, kādi) 
  

Ar šo uzņemos atbildību par sniegto ziņu patiesīgumu, pievienoto dokumentu likumīgu izcelsmi un kopiju atbilstību oriģināliem.

Ar šo es piekrītu savu datu apstrādei Ogres novada pašvaldības 2025. gada 30. janvāra saistošo noteikumu Nr. 3/2025 "Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem Ogres novadā" V nodaļā noteiktajā kārtībā un apjomā. Informācija par Ogres novada pašvaldības veikto personas datu apstrādi ir atrodama Ogres novada pašvaldības Datu privātuma politikā, kas ir atrodama tīmekļvietnē https://www.ogresnovads.lv/lv/personas-datu-aizsardziba-ogres-novada.

 , 20____. gada ____.__________________  
(vieta)(gads, datums, mēnesis) (vārds, uzvārds, paraksts)
Ogres novada pašvaldības saistošo noteikumu Nr. 3/2025 "Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem Ogres novadā"
paskaidrojuma raksts
Paskaidrojuma raksta sadaļasNorādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojumsOgres novada pašvaldības dome 2021. gada 23. septembrī pieņēma saistošos noteikumus Nr. 20/2021 "Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem" (turpmāk – saistošie noteikumi).

Saistošie noteikumi ir izdoti saskaņā ar likumu "Par pašvaldībām", kas 2023. gada 1. janvārī zaudēja spēku. Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 9. panta piektā daļa nosaka, ka, ja spēku zaudē normatīvā akta izdošanas tiesiskais amats (augstāka juridiska spēka tiesību norma, uz kuras pamata izdots cits normatīvais akts), tad spēku zaudē arī uz šī panta izdotais normatīvais akts vai tā daļa.

Saskaņā ar Pašvaldību likuma pārejas noteikumu 6. punktu dome izvērtē uz likuma "Par pašvaldībām" normu pamata izdoto saistošo noteikumu atbilstību šim likumam un izdod jaunus saistošos noteikumus atbilstoši šajā likumā ietvertajam pilnvarojumam

Pamatojoties uz iepriekš minēto, ir sagatavots saistošo noteikumu projekts "Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem".

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetuSaistošo noteikumu realizēšanai naudas līdzekļi tiek plānoti pašvaldības attiecīgā gada budžeta ietvaros.

Saistošo noteikumu projekta izpildei nav nepieciešams veidot jaunas institūcijas vai radīt jaunas darbavietas.

3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenci Saistošie noteikumi sniedz iespēju noteiktai pašvaldības iedzīvotāju grupai veikt mājokļa ārējās vides pielāgošanu – tādā veidā veicinot personu ar kustību traucējumiem iekļaušanos sabiedrībā (patstāvīgi apmeklēt nepieciešamās institūcijas, ārstniecības iestādes, atpūtas iestādes u. tml.).

Vides pieejamība veicina ekonomisko izaugsmi, dodot papildu stimulus un resursus darba tirgum, izglītībai, tūrisma, transporta un kultūras nozarēm.

Plānots, ka saistošie noteikumi pozitīvi ietekmēs iedzīvotāju veselību.

Saistošajos noteikumos paredzētie pasākumi neierobežo konkurenci un atbilst brīvai un godīgai konkurencei.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām Iesniegumu par atbalsta pieprasīšanu izskata, lēmumu par atbalsta piešķiršanu pieņem un atbalsta saņēmēju reģistru ved pašvaldības domes izveidota Mājokļa ārējās vides pielāgošanas personām ar kustību traucējumiem vērtēšanas komisija. Komisijas lēmumu var apstrīdēt Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

Administratīvo procedūru izmaksas nav paredzētas.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiem Saistošie noteikumi izstrādāti pašvaldības autonomās funkcijas izpildei – nodrošināt iedzīvotājiem iespēju saņemt sociālos pakalpojumus.

Saistošo noteikumu izpildei nav nepieciešams veidot jaunas institūcijas un/vai jaunas darba vietas.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanu Saistošo noteikumu izpildi realizēs pašvaldības domes izveidota Mājokļa ārējās vides pielāgošanas personām ar kustību traucējumiem vērtēšanas komisija.
7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšana Saistošie noteikumi ir piemēroti iecerētā mērķa sasniegšanas nodrošināšanai un paredz tikai to, kas ir vajadzīgs minētā mērķa sasniegšanai.

Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir piemēroti leģitīma mērķa sasniegšanai, un pašvaldības rīcība ir atbilstoša.

8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijām Saistošo noteikumu projekts no 2024. gada 21. novembra līdz 2024. gada 5. decembrim publicēts pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē www.ogresnovads.lv sabiedrības viedokļa noskaidrošanai.

Noteiktajā termiņā viedokļi vai priekšlikumi netika saņemti.

Ogres novada pašvaldības domes priekšsēdētājs E. Helmanis
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par atbalstu mājokļa ārējās vides pielāgošanai personai ar kustību traucējumiem Ogres novadā Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ogres novada dome Veids: saistošie noteikumi Numurs: 3/2025Pieņemts: 30.01.2025.Stājas spēkā: 14.02.2025.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 31, 13.02.2025. OP numurs: 2025/31.14
Saistītie dokumenti
  • Izdoti saskaņā ar
  • Citi saistītie dokumenti
358630
14.02.2025
424
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"