Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Krāslavas novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 2024/17
Krāslavā 2024. gada 28. novembrī Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai Krāslavas novadā
Apstiprināti ar Krāslavas novada pašvaldības domes
2024. gada 28. novembra sēdes lēmumu Nr. 1300 (prot. Nr. 15, 15. § 15.2. p.) Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu, Ministru kabineta 13.07.2023. noteikumiem Nr. 395 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai" 1. Noteikumi nosaka kārtību (turpmāk tekstā – kārtība), kādā Krāslavas novada pašvaldībā tiek izsniegtas juridiskām un fiziskām personām licences interešu izglītības programmas (turpmāk – licence) īstenošanai un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai (turpmāk – atļauja). 2. Licence interešu izglītības programmas īstenošanai un atļauja neformālās izglītības programmas īstenošanai nav nepieciešama izglītības iestādēm, kuras ir reģistrētas Izglītības iestāžu reģistrā. 3. Licences un atļaujas izsniedz Krāslavas novada pašvaldības interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmu licencēšanas komisija (turpmāk – komisija). Licences un atļaujas paraksta komisijas priekšsēdētājs. 4. Komisija darbojas saskaņā ar Krāslavas novada pašvaldības domes apstiprinātu nolikumu. Komisijas sastāvā tiek iekļauti pieci nozares speciālisti. Komisijai adresētie iesniegumi un dokumenti iesniedzami Krāslavas novada Izglītības pārvaldē (turpmāk – pārvalde). Komisijas piešķirtās licences un atļaujas tiek izsniegtas pārvaldē. 5. Komisija atļauju neformālās izglītības programmu īstenošanai izsniedz un anulē Ministru kabineta 2023. gada 13. jūlija noteikumos Nr. 395 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai" noteiktajā kārtībā. 6. Lai saņemtu licenci/atļauju, persona, kura plāno īstenot programmu, iesniedz iesniegumu licences/atļaujas saņemšanai (1. pielikums), kuru var iesniegt klātienē, ar pasta iestādes sūtījumu vai elektroniski. 7. Iesniegumā norāda šādu informāciju: 7.1. ziņas par iesniedzēju: 7.1.1. ja iesniedzējs ir juridiskā persona, – nosaukumu, reģistrācijas numuru, juridisko adresi un kontakttālruni; 7.1.2. ja iesniedzējs ir fiziskā persona, – vārdu, uzvārdu, personas kodu, dzīvesvietas deklarēto un faktisko adresi, elektroniskā pasta adresi (ja tāda ir) un kontakttālruni; 7.2. programmas nosaukumu; 7.3. programmas apjomu (stundu skaitu, īstenošanas termiņš); 7.4. programmas plānotās īstenošanas vietas adresi vai citas norises vietas nosaukumu, ja programmu plānots īstenot ārpus telpām, un apliecinājumu par telpu piemērotību kvalitatīvas izglītības nodrošināšanai un drošumu klātienes nodarbībām, ja programmu pilnā apjomā vai daļēji plānots īstenot klātienē vai programmu plānots īstenot neklātienē; 7.5. apliecinājumu, ka personas, kuras īstenos programmu nepilngadīgām personām, izņemot pašvaldības dibināto izglītības iestāžu darbiniekus, atbilst Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā un Izglītības likuma 50. pantā noteiktajām prasībām; 7.6. ziņas par kontaktpersonu saziņai ar pašvaldību – vārdu un uzvārdu, tālruņa numuru un elektroniskā pasta adresi. 8. Iesniegumam pievieno: 8.1. programmas aprakstu (2. pielikums); 8.2. apliecības par neformālās izglītības programmas apguvi paraugu, ietverot tajā šādu informāciju: 8.2.1. programmas īstenotāja vārdu un uzvārdu (fiziskajai personai) vai nosaukumu un reģistrācijas numuru (juridiskajai personai); 8.2.2. dokumenta nosaukumu – apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi; 8.2.3. apliecības par neformālās izglītības programmas apguvi reģistrācijas numuru atbilstoši programmas īstenotāja ierakstam izsniedzamo apliecību reģistrā; 8.2.4. apliecības par neformālās izglītības programmas apguvi saņēmēja vārdu un uzvārdu; 8.2.5. programmas nosaukumu; 8.2.6. programmas apjomu; 8.2.7. sasniegtos mācību rezultātus, tai skaitā atbilstoši šo noteikumu 9. punktam; 8.2.8. programmas īstenotāja vai pilnvarotās personas parakstu un tā atšifrējumu vai ierakstu "Šis dokuments ir elektroniski parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu", ja apliecību par neformālās izglītības apguvi izsniedz elektroniska dokumenta formā; 8.2.9. izsniegšanas vietu un datumu; 8.3. informāciju par programmas finansiālo nodrošinājumu; 8.4. programmas īstenošanai nepieciešamā personāla (pedagogu, lektoru) sarakstu; 8.5. izglītības programmas īstenošanai nepieciešamā personāla pedagoģisko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas valsts valodā vai notariāli apstiprināta tulkojuma kopiju; 8.6. personāla parakstīts dzīves un darba gājums (CV); 8.7. dokumentu, kas apliecina, ka personas, kuras īstenos programmu nepilngadīgām personām, atbilst Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā un Izglītības likuma 50. pantā noteiktajām prasībām. Minētajam dokumentam jābūt izsniegtam ne vēlāk vienu mēnesi pirms iesnieguma iesniegšanas komisijai (pievienojams, ja attiecināms). 9. Iesniedzot iesniegumu par programmu, kuras mērķis ir 9.1. valodu prasmju apguve, programmas aprakstā ietveramos programmā sasniedzamos mācīšanās rezultātus strukturē atbilstoši 2. pielikuma 1. punktā norādītajiem valodas prasmes līmeņiem; 9.2. digitālo kompetenču apguve, programmas aprakstā ietveramos programmā sasniedzamos mācību rezultātus strukturē atbilstoši 2. pielikuma 1. punktā norādītajam digitālās pratības aprakstam. 10. Komisija izvērtē iesniegtos dokumentus un pieņem lēmumu par licences/atļaujas izsniegšanu vai atteikumu izsniegt licenci/atļauju. 11. Komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu par atteikumu izsniegt licenci/atļauju, ja: 11.1. programmas mērķis neatbilst Izglītības likuma 2. un 46. pantā noteiktajam mērķim; 11.2. programmas materiālie un intelektuālie resursi nenodrošina izglītības procesa īstenošanu atbilstoši programmas aprakstam; 11.3. persona nav iesniegusi visus lēmuma pieņemšanai nepieciešamos dokumentus vai tie neatbilst šo noteikumu prasībām; 11.4. uz personu, kas īstenos programmu nepilngadīgām personām, attiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt ar nepilngadīgām personām. 12. Komisijai ir tiesības pieņemt lēmumu par izsniegtās licences/atļaujas anulēšanu, ja tiek konstatēts, ka: 12.1. īstenojamās programmas materiālie un intelektuālie resursi nenodrošina izglītības procesa īstenošanu atbilstoši programmas aprakstam; 12.2. īstenojamās programmas saturs neatbilst programmas aprakstam; 12.3. persona, saņemot atļauju, ir sniegusi nepatiesas ziņas; 12.4. juridiskā persona, kas īsteno programmu, ir izbeigusi darbību vai tās darbība ir izbeigta normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā; 12.5. fiziskā persona, kas īsteno programmu, ir pārtraukusi saimniecisko darbību vai mirusi; 12.6. programmas īstenošanā konstatēti normatīvo aktu pārkāpumi; 12.7. persona, kura īsteno programmu nepilngadīgām personām, ir pieļāvusi Bērnu tiesību aizsardzības likuma un Izglītības likuma pārkāpumus; 12.8. divu gadu laikā kopš licences/atļaujas saņemšanas nav uzsākta programmas īstenošana; 12.9. licences/atļaujas saņēmējs iesniedzis rakstveida lūgumu par licences/atļaujas anulēšanu; 12.10. licence/atļauja ir nozaudēta un tās īpašnieks nav ziņojis par dublikāta nepieciešamību. 13. Ja dokumentos, kas bijuši par pamatu licences/atļaujas saņemšanai, ir izdarīti būtiski grozījumi, personai ne vēlāk kā mēnesi pēc attiecīgo grozījumu izdarīšanas ir pienākums iesniegt pašvaldībai iesniegumu jaunas licences/atļaujas saņemšanai, tam pievienojot tikai tos dokumentus, kuros ir izmaiņas. Komisija pēc dokumentu izvērtēšanas pieņem lēmumu par licences/atļaujas izsniegšanu un iepriekšējās licences/atļaujas anulēšanu. Būtiski grozījumi ir šādi: 13.1. izmaiņas programmas nosaukumā; 13.2. izmaiņas programmas apjomā, kas pārsniedz 10 procentus no programmas kopējā apjoma; 13.3. izmaiņas programmas tematu saturā un teorētisko vai praktisko mācību proporcijā, kas pārsniedz 10 procentus; 13.4. izmaiņas saistībā ar programmas īstenošanas valodu; 13.5. samazināts materiālo resursu nodrošinājums, tai skaitā mācību līdzekļi, iekārtas un aprīkojums. 14. Ja dokumentos, kas bijuši par pamatu licences/atļaujas saņemšanai, ir izdarīti grozījumi, kas nav minēti šo noteikumu 13. punktā, par tiem persona rakstveidā informē komisiju. Komisija izvērtē minēto informāciju un, ja nepieciešams, aktualizē informāciju izsniegto licenču/atļauju reģistrā. 15. Par licences/atļaujas anulēšanu programmas īstenotājs tiek informēts rakstveidā 3 darba dienu laikā pēc komisijas lēmuma pieņemšanas. Ja atļauja tiek anulēta, tās īpašniekam jāpārtrauc licencē/atļaujā norādītās programmas īstenošana normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. 16. Informācija par interešu izglītības vai pieaugušo neformālās izglītības programmas licences/atļaujas anulēšanu tiek publicēta pašvaldības tīmekļa vietnē www.kraslava.lv 10 darbdienu laikā pēc attiecīgā Komisijas lēmuma pieņemšanas, un par to tiek informētas iestādes, kuras veic kontroles funkcijas. 17. Komisija parakstītu licenci (3. pielikums) / atļauju (4. pielikums) izsniedz piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas pieprasītājam vai tā pilnvarotajai personai pret parakstu un pēc maksas 30,00 euro apmērā par licences/atļaujas saņemšanu Krāslavas novada pašvaldības norādītajā kontā. 18. Maksu par licenci/atļauju nav jāmaksā, ja pieprasītājs ir sabiedriskā labuma organizācija vai programmu īsteno bez maksas. 20. Licenci/Atļauju izsniedz uz diviem gadiem. Licences/Atļaujas derīguma termiņš nedrīkst pārsniegt dokumenta, kas apliecina nodrošinājumu ar vietu un telpām programmas īstenošanai, derīguma termiņu. 21. Izsniedzot licenci/atļauju, komisija nodrošina tās reģistrēšanu izsniegto licenču/atļauju reģistrā. 22. Juridiskās un fiziskās personas, kuras līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai saņēmušas pašvaldības licenci interešu izglītības vai pieaugušo neformālās izglītības programmas īstenošanai, ir tiesīgas turpināt interešu izglītības programmas īstenošanu līdz licences darbības termiņa beigām, ja nav iestājušies noteikumu 12. punktā minētie apstākļi licences anulēšanai. 23. Komisijas pieņemto lēmumu par licences/atļaujas izsniegšanu, atteikumu izsniegt licenci/atļauju vai licences/atļaujas anulēšanu var apstrīdēt domē Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. Domes lēmumu var pārsūdzēt tiesā Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā. 24. Saistošie noteikumi publicējami likumā "Par pašvaldībām" noteiktajā kārtībā un stājas spēkā nākamajā dienā pēc publicēšanas. Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks
1. pielikums
Krāslavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 2024/17 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai Krāslavas novadā" Krāslavas novada pašvaldības
IESNIEGUMSLūdzu izsniegt licenci interešu izglītības programmas / atļauju pieaugušo neformālās izglītības programmas īstenošanai:
Licenci vēlos saņemt: e-pastā elektroniski parakstītu; klātienē; pa pastu uz iesniegumā norādīto adresi. Ar savu parakstu apliecinu (atzīmēt atbilstošo): par programmas īstenošanas vietas piemērotību kvalitatīvas izglītības nodrošināšanai un drošumu klātienes nodarbībām; ka personas, kuras īstenos programmu, atbilst Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā un Izglītības likuma 50. pantā noteiktajām prasībām (šis apliecinājums attiecas uz gadījumiem, ja programmu īstenos nepilngadīgām personām); Piekrītu, ka izglītības programmas licencēšanas nolūkam personas datu apstrādes pārzinis ir Krāslavas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr. 90001267487, juridiskā adrese: Rīgas iela 51, Krāslava, LV-5601, Latvija Pielikumā: 1) pilnvara licences saņemšanai (pievienojams, ja attiecināms); 2) izglītības programmas apraksts valsts valodā; 3) dokumenta, kas apliecina nodrošinājumu ar vietu un telpām programmas īstenošanai, kopija; 4) dokuments, kas apliecina, ka personas, kuras īstenos programmu nepilngadīgām personām, atbilst Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā daļā un Izglītības likuma 50. pantā noteiktajām prasībām. Minētajam dokumentam jābūt izsniegtam ne vēlāk vienu mēnesi pirms iesnieguma iesniegšanas komisijai (pievienojams, ja attiecināms); 5) […] Sniegto ziņu pareizību apliecinu ar parakstu:
2. pielikums
Krāslavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 2024/17 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai Krāslavas novadā"
1. Programmas mērķis un sasniedzamie mācīšanās rezultāti
Piezīmes (aizpildot neformālās izglītības programmas veidlapu, piezīmes dzēšamas): * Programmā, kuras mērķis ir valodu prasmju apguve, sasniedzamos mācīšanās rezultātus strukturē, valodas zināšanu apjomu iedalot trijos valodas prasmes līmeņos: 1) pamata līmenis – A; 2) vidējais līmenis – B; 3) augstākais līmenis – C. Katram valodas prasmes līmenim ir divas pakāpes: zemākā (1. pakāpe) un augstākā (2. pakāpe). Valodas prasmes līmenis un pakāpe atbilstoši Eiropas Padomes valodas politikai un izstrādātajam dokumentam "Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvei: mācīšanās, mācīšana, vērtēšana" ietver šādu personas valodas zināšanu un prasmju apjomu: 1) pamata līmeņa 1. pakāpe (A1) – persona spēj frāzēs un īsos teikumos sazināties par vienkāršiem ikdienas tematiem, lasa un saprot īsus un vienkāršus tekstus (piemēram, sludinājumus, reklāmas, paziņojumus), prot uzrakstīt personiska satura ziņas (piemēram, vārdu, uzvārdu, adresi, izglītību, nodarbošanos), uztver un saprot lēnā tempā skaidri runātus neliela apjoma elementāras struktūras tekstus par zināmiem tematiem; 2) pamata līmeņa 2. pakāpe (A2) – persona spēj vienkāršos teikumos sazināties par tematiem, kas saistīti ar sadzīves situācijām vai personas nodarbošanos, lasa un saprot vienkāršus tekstus par sadzīvi un savu nodarbošanos, prot aizpildīt tipveida dokumentus (piemēram, veidlapas, rēķinus, kvītis), prot uzrakstīt personiska satura īsus tekstus, uztver un saprot dabiskā tempā skaidri runātus neliela apjoma ar personas nodarbošanos un sadzīvi saistītus tekstus; 3) vidējā līmeņa 1. pakāpe (B1) – persona spēj risināt vienkāršu dialogu par sadzīves un viņai zināmiem profesionāliem tematiem, īsi formulēt un pamatot savu viedokli, lasa un saprot vienkārša satura dažādas tematikas tekstus, spēj uzrakstīt tipveida dokumentus (piemēram, iesniegumus, pilnvaras, aktus), kā arī vienkāršus tekstus par sadzīves situācijām vai ar personas nodarbošanos saistītiem tematiem, uztver un saprot dabiskā tempā runātus vienkāršas struktūras tekstus par sadzīves vai ar personas nodarbošanos saistītiem tematiem; 4) vidējā līmeņa 2. pakāpe (B2) – persona spēj sarunāties par sadzīves, sociālās dzīves un profesionāliem jautājumiem, skaidri formulēt un pamatot savu viedokli, lasa un saprot dažāda satura tekstus, spēj uzrakstīt dažādus dokumentus (piemēram, izziņas, pārskatus, protokolus, ziņojumus, aktus), kā arī izvērstus tekstus par sadzīves, sociālās dzīves un profesionāliem tematiem, uztver un saprot dabiskā tempā runātus tekstus par dažādiem tematiem; 5) augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1) – persona spēj brīvi sarunāties, pietiekami izvērsti izteikt un pamatot savu viedokli par dažādiem tematiem, lasa un saprot dažāda satura un sarežģītības tekstus, spēj uzrakstīt dažādus lietišķos rakstus (piemēram, ieteikumus, raksturojumus, oficiālas vēstules), kā arī jebkādus citus tekstus, bez grūtībām uztver un saprot dabiskā un raitā tempā runātus atšķirīgas struktūras tekstus par dažādiem tematiem; 6) augstākā līmeņa 2. pakāpe (C2) – persona spēj pilnīgi brīvi sazināties, izvērsti diskutēt par dažādiem tematiem (arī par mazāk zināmiem un sarežģītiem tematiem, problēmām), spēj veidot sarunu atbilstoši situācijai, variēt valodas izteiksmes līdzekļus, pilnībā izprot dažāda satura, sarežģītības un stila tekstus, uztver zemtekstu un nozīmes nianses, spēj uzrakstīt dažādu veidu dokumentus, kā arī jebkurus citus tekstus, uztver un pilnībā saprot raitā tempā runātus dažādas struktūras un tematikas tekstus. ** Programmā, kuras mērķis ir digitālo prasmju apguve, sasniedzamos mācīšanās rezultātus strukturē atbilstoši digitālajai pratībai, kas definēta Eiropas iedzīvotāju digitālo kompetenču ietvarā astoņos līmeņos – katrai kompetencei ir divi apguves līmeņi: pamata (1. un 2. līmenis), vidējs (3. un 4. līmenis), augsts (5. un 6. līmenis) un augsti specializēts (7. un 8. līmenis). Piecas digitālo kompetenču jomas ietver atbilstošas digitālās kompetences: I. Informācijas un datu lietpratība: a) informācijas un digitālā satura pārlūkošana, meklēšana un filtrēšana, b) datu, informācijas un digitālā satura novērtēšana, c) datu, informācijas un digitālā satura pārvaldīšana. II. Komunikācija un sadarbība: a) mijiedarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas, b) dalīšanās ar informāciju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, c) sabiedrības iesaistīšana, izmantojot digitālās tehnoloģijas, d) sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas, e) tīkla etiķete, f) digitālās identitātes saglabāšana. III. Digitālā satura veidošana: a) digitālā satura veidošana, b) digitālā satura integrēšana un pārstrādāšana, c) pavairošana un licences, d) programmēšana. IV. Drošība: a) aizsardzības ierīces, b) personas datu un privātuma aizsardzība, c) veselības aizsardzība un labsajūtas aizsardzība, d) dabas aizsardzība. V. Problēmu risināšana: a) tehnisko problēmu risināšana, b) vajadzību identificēšana un tehnoloģiskie risinājumi, c) radošums digitālo tehnoloģiju lietošanā, d) trūkstošo kompetenču identificēšana. Programmā sasniedzamo mācīšanās rezultātu aprakstā norāda veicamo uzdevumu sarežģītību un izpildes autonomiju: 1) pamata 1. līmenī veic vienkāršus uzdevumus cita vadībā; 2) pamata 2. līmenī veic vienkāršus uzdevumus autonomi vai ar atbalstu, kur tas nepieciešams; 3) vidējā 3. līmenī patstāvīgi veic labi definētus un rutīnas uzdevumus un risina skaidri saprotamas problēmas; 4) vidējā 4. līmenī neatkarīgi no citiem un atbilstoši savām vajadzībām veic uzdevumus un risina labi definētas problēmas ārpus rutīnas; 5) augstā 5. līmenī veic dažādus uzdevumus un risina problēmas, vadot citus; 6) augstā 6. līmenī atrod vispiemērotāko risinājumu, spējot pielāgoties citiem sarežģītās situācijās; 7) augstas specializācijas 7. līmenī spēj atrisināt sarežģītas problēmas ar ierobežotu mijiedarbības faktoru daudzumu, patstāvīgu profesionālo darbību integrējot ar darbu cita vadībā; 8) augstas specializācijas 8. līmenī spēj patstāvīgi atrisināt sarežģītas problēmas ar daudziem mijiedarbības faktoriem. 2. Programmas mērķa grupa (pilngadīgas personas, nepilngadīgas personas) 3. Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību un pieredzi ar programmu saistītā jomā, priekšzināšanu līmenis (ja attiecināms) 4. Programmas īstenošanas valoda 5. Programmas apjoma sadalījums1 5.1. Klātienē
5.2. Neklātienē
5.3. Tālmācībā
6. Programmas satura apguves plānojums
7. Materiālie resursi programmas nodrošināšanai (nepieciešamo mācību līdzekļu, iekārtu un aprīkojuma saraksts)
8. Intelektuālie resursi programmas nodrošināšanai (programmas īstenošanā iesaistītās personas, viņu izglītība un/vai profesionālā kvalifikācija un darba pieredze)
9. Mācību metodes programmas īstenošanai
10. Programmas sasniedzamo mācību rezultātu apguves novērtēšana (ja attiecināms)
11. Programmas īstenošanas kvalitātes (process, saturs, vide un pārvaldība) nodrošināšana
12. Informācija par programmas publicitāti3
13. Programmas apguvi apliecinošā dokumenta nosaukums
1 Aizpilda tikai to tabulu ("Klātiene", "Neklātiene" vai "Tālmācība"), kura attiecas uz konkrētās programmas īstenošanu. 2 Sasniedzamo mācību rezultātu (apgalvojums(-i), ko izglītības guvējs zina, prot un kādus uzdevumus spēj veikt pēc temata apguves) norāda katram tematam. 3 Pēc izvēles norāda informāciju par veidiem, kādos programmas īstenotājs veicinās programmas publicitāti.
3. pielikums
Krāslavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 2024/17 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai Krāslavas novadā"
4. pielikums
Krāslavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 2024/17 "Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās izglītības programmas īstenošanai Krāslavas novadā"
Paskaidrojuma raksts
Krāslavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 2024/17 "Par interešu un pieaugušo neformālās izglītības programmu licencēšanu"
Krāslavas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs G. Upenieks
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kārtība, kādā tiek izsniegtas licences interešu izglītības programmu un atļaujas neformālās ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|