Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Ķekavas novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 25/2024

2024. gada 3. oktobrī
Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums
Apstiprināti ar Ķekavas novada domes
2024. gada 3. oktobra sēdes lēmumu Nr. 15 (prot. Nr. 22)

Izdoti saskaņā ar Pašvaldību likuma 44. panta otro daļu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Saistošie noteikumi (turpmāk – noteikumi) nosaka kārtību, kādā tiek iesniegti, vērtēti un finansiāli atbalstīti biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju (turpmāk – nevalstiskās organizācijas) projektu pieteikumi par līdzfinansējumu darbības atbalstam.

2. Ķekavas novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) līdzekļus projektiem piešķir konkursa (turpmāk – konkurss) kārtībā. Līdzekļi projektu finansēšanai tiek plānoti pašvaldības kārtējā gada budžetā un konkursā atbalstītie projekti tiek finansēti no budžetā paredzētajiem līdzekļiem.

3. Projektu pieteikumus projekta īstenošanai var iesniegt nevalstiskā organizācija, kuras juridiskā adrese reģistrēta Ķekavas novada administratīvajā teritorijā.

II. Finansiālā atbalsta mērķi

4. Veicināt nevalstisko organizāciju aktivitāti un sadarbību ar pašvaldību, un sekmēt Ķekavas novada administratīvās teritorijas iedzīvotāju dzīves kvalitātes uzlabošanu.

5. Finansiālais atbalsts tiek piešķirts šādiem mērķiem:

5.1. sabiedrības integrācijas pasākumu īstenošana;

5.2. sabiedrības izglītošanas pasākumu īstenošana (neformālā izglītība);

5.3. aktīva dzīvesveida veicināšanas pasākumu īstenošana;

5.4. kultūras un mākslas popularizēšanas veicināšanas pasākumu īstenošana.

III. Projekta izmaksas

6. Projekta izmaksas ir attiecināmas, ja tās ir faktiski radušās līdzfinansējuma saņēmējam un atbilst šādiem nosacījumiem:

6.1. tās ir radušās izmaksu attiecināmības (pēc projekta līguma noslēgšanas) periodā, kas norādīts projekta līgumā;

6.2. tās ir saistītas ar projekta mērķi un ir paredzētas projekta pieteikuma apstiprinātā projekta budžeta tāmē;

6.3. tās ir izlietotas vienīgi projekta mērķu un rezultātu sasniegšanai. Izmaksas ir attiecīgi pamatotas projekta pieteikumā un tās ir veiktas, ievērojot izmaksu lietderības, ekonomiskuma un efektivitātes principus.

IV. Līdzfinansējuma piešķiršanas nosacījumi

7. Viens pretendents budžeta gadā var iesniegt vienu projekta pieteikumu (1. pielikums).

8. Maksimālā pašvaldības līdzfinansējuma apjoms vienam projektam ir 90 % (deviņdesmit procenti) no projekta īstenošanai paredzētā finansējuma kopsummas.

9. Pieprasītā līdzfinansējuma apmērs vienam projektam nedrīkst būt lielāks par 7 000,00 EUR, nepārsniedzot 90 % no projekta kopējām izmaksām.

10. Projekta aktivitātes realizē Ķekavas novada administratīvajā teritorijā, tās ir ar bezpeļņas mērķi un ieguvēji no projekta rezultātiem ir Ķekavas novada administratīvās teritorijas iedzīvotāji.

11. Projekta realizācijas noslēguma termiņš ir līdz 12 mēnešiem no vienošanās par projekta īstenošanu noslēgšanas brīža. Projekta rezultātā iegādātās materiālās vērtības (inventārs un priekšmeti) finansējuma saņēmējs uztur ne mazāk kā 3 gadus pēc projekta realizācijas beigām.

12. Pašvaldības līdzfinansējumu nepiešķir:

12.1. projekta vadības administratīvajiem izdevumiem (projekta personāla atlīdzības izmaksas projekta vadītājam, grāmatvedim u.c.,);

12.2. pasākumiem, kurus pašvaldība atbalsta finansiāli citā veidā;

12.3. amatiermākslas kolektīviem, kas piesaistīti kādai pašvaldības iestādei;

12.4. pretendentiem, kuru projektu pieteikumos nav paredzēts iesniedzēja pašieguldījums vai līdzfinansējums;

12.5. pretendentiem, kuriem konstatēti pārkāpumi iepriekšējo projektu realizācijā;

12.6. kredītiestādes pakalpojumiem;

12.7. sakaru pakalpojumiem;

12.8. telpu apsaimniekošanas izmaksām (apkure, elektrība, apsaimniekošanas pakalpojumi, ūdensapgāde);

12.9. izmaksām, kas neattiecas tieši uz projekta īstenošanu, un izmaksām, kas jau tiek finansētas no citiem finanšu avotiem;

12.10. inventāra, priekšmetu un pamatlīdzekļu iegādei, kuru vērtība ir virs 500 euro par vienu vienību;

12.11. publiski pieejamas infrastruktūras izveidei (ielu, ietvju, gājēju celiņu, apgaismojuma, inženierkomunikāciju, sporta un rotaļu elementu, vides labiekārtošanai, u.c.).

13. Pievienotās vērtības nodokļa maksājumus projekta ietvaros var plānot kā attiecināmās izmaksas, ja finansējuma saņēmējs pievienotās vērtības nodokļa summu nevar atgūt kā priekšnodokli, atbilstoši normatīvajiem aktiem par nodokļiem un nodevām.

14. Projekta īstenošanas gaitā izmaksas ir attiecināmas, ja tās iespējams identificēt un pārbaudīt, un tās apliecina attiecīgi maksājumus pamatojoši dokumentu oriģināli.

15. Projekta pieteikumā paredzētās attiecināmās izmaksas ir reālas, pamatotas, atbilstošas projekta specifikai, mērķim.

V. Projekta atbalstāmās aktivitātes

16. Pašvaldība līdzfinansējumu piešķir pretendentiem, kuru projekti:

16.1. atbilst finansiālā atbalsta mērķiem;

16.2. veicina brīvprātīgo darbu;

16.3. īsteno neformālās izglītības programmas dažādām iedzīvotāju sociālajām grupām;

16.4. piedāvā brīvā laika pavadīšanas dažādošanas un kvalitātes uzlabošanas iespējas;

16.5. veicina jauniešu nodarbinātību, profesionālo orientāciju un karjeras izaugsmi;

16.6. veicina sportiskās aktivitātes (izņemot profesionālo sportu);

16.7. veicina veselīgu dzīvesveidu;

16.8. veicina drošas un sakārtotas vides veidošanu;

16.9. veicina vides aizsardzības sekmēšanu un popularizē zaļo novadu;

16.10. veicina iedzīvotāju integrācijas procesus;

16.11. iesaista cilvēkus ar invaliditāti;

16.12. rūpējas par kultūrvēsturisko mantojumu;

16.13. veicina kultūras un mākslas attīstību;

16.14. popularizē kultūrtradīcijas;

16.15. ir cita lielāka apstiprināta projekta sastāvdaļa (līdzfinansējums lielāka finansējuma piesaistei, kas veicina noteikumos noteikto mērķu sasniegšanu).

VI. Projekta pieteikuma izstrādāšana, noformēšana un iesniegšana

17. Pretendents, iesniedzot projekta pieteikumu, apņemas ievērot noteikumu prasības.

18. Projekta pieteikums sastāv no:

18.1. pilnībā aizpildītas pieteikuma veidlapas (1. pielikums), kas elektroniski pieejama pašvaldības tīmekļa vietnē (www.kekava.lv). Veidlapu aizpilda datorrakstā latviešu valodā;

18.2. projekta izmaksu tāmes (2. pielikums);

18.3. izstrādātā projekta pieteikuma elektroniskās versijas, kuru, papildus papīra formātā noformētajam pieteikumam, nosūta uz e-pasta adresi novads@kekava.lv.

19. Projekta pieteikuma iesniedzējs vai tā pilnvarota persona, iesniedzot projekta pieteikumu papīra formātā, ievēro šādus nosacījumus:

19.1. projekta pieteikumu paraksta projekta pieteikuma iesniedzēja atbildīgā persona, lapas sanumurē un caurauklo, norādot lappušu skaitu un caurauklošanas datumu;

19.2. projekta pieteikumu iesniedz aizlīmētā aploksnē, uz kuras norāda:

19.2.1. Ķekavas novada pašvaldība, Projektu vērtēšanas komisija, Gaismas iela 19 k-9-1, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123;

19.2.2. konkursa nosaukumu (Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkurss);

19.2.3. projekta nosaukumu;

19.2.4. projekta pieteikuma iesniedzēja nosaukumu un adresi.

19.3. projekta pieteikumu iesniedz vienā no pašvaldības klientu apkalpošanas centriem (Baložos, Uzvaras prospektā 1A; Ķekavā, Gaismas ielā 19 k-9-1, Daugmalē, "Salnas" vai Baldonē, Pārupes ielā 3) personiski vai nosūta pa pastu uz konkursa paziņojumā norādīto adresi;

19.4. nosūtot projekta pieteikumu pa pastu, pasta zīmogā norādītajam nosūtīšanas laikam jāatbilst noteikumu 21. punktā noteiktajam termiņam.

19.5. pretendents projekta pieteikuma elektronisko versiju iesniedz, nosūtot uz e-pasta adresi: novads@kekava.lv. Projekta pieteikuma iesniedzējs nodrošina projekta pieteikuma elektroniskās kopijas atbilstību papīra formā iesniegtajam oriģinālam.

20. Ja projekta iesniegumu iesniedz elektroniska dokumenta veidā:

20.1. projekta pieteikumu noformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu izstrādāšanu, noformēšanu, glabāšanu un apriti;

20.2. pieteikuma iesniedzējs vai tā pilnvarota persona projekta pieteikuma veidlapu un papildus iesniedzamos dokumentus paraksta ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, pirms projektu iesnieguma iesniegšanas beigām un nosūta to uz e-pasta adresi: novads@kekava.lv ar norādi "Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkurss".

21. Projektu pieteikumus nākošajam budžeta gadam iesniedz pašvaldībā no kārtējā gada 1. oktobra līdz 1. novembrim.

VII. Projektu pieteikumu vērtēšana

22. Pretendentu iesniegtos dokumentus izvērtē ar pašvaldības izpilddirektora rīkojumu izveidota projektu vērtēšanas komisija 5 locekļu sastāvā (turpmāk – komisija).

23. Projektu vērtēšanas komisijas koordinators saņemtos projektu pieteikumus atver divu nedēļu laikā pēc noteikumu 21. punktā noteiktā termiņa, piešķir tiem identifikācijas numurus.

24. Komisija projektu pieteikumus vērtē pēc šādiem administratīvajiem kritērijiem:

1. Projekta pieteikuma vērtēšanas administratīvie kritērijiJā/NēVērtējums
(N – neprecizējams;
P – precizējams)
1.1.Projekta pieteikums aizpildīts datorrakstāJā/NēN
1.2.Projekta pieteikums aizpildīts latviešu valodāJā/NēN
1.3.Projekta pieteikums pilnībā aizpildītsJā/NēN
1.4.Projekta pieteikumu ir parakstījusi projekta iesniedzēja institūcijas atbildīgā amatpersona vai pilnvarotā personaJā/NēN
1.5.Projekta pieteikumam pievienoti visi noteikumu 18. punktā minētie pielikumiJā/NēP
1.6.Projekta finanšu aprēķins veikts euroJā/NēN
1.7.Projekta attiecināmie izdevumi atbilst noteikumos noteiktajiem finansēšanas nosacījumiemJā/NēN
1.8.Projekta pieteikums atbilst noteikumos noteiktajiem mērķiemJā/NēN
1.9.Finansējuma saņēmēja kopējais de minimis atbalsts, ko tas ir saņēmis, nepārsniedz Eiropas Komisijas Regulas 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam 3. panta 2. punktā noteikto augšējo robežu.Jā/NēN

25. Ja projekta pieteikums neatbilst kādam noteikumu 24. punktā noteiktajiem administratīvajiem kritērijiem, projekts netiek virzīts turpmākai vērtēšanai un no tālākas līdzdalības konkursā tiek izslēgts, par to informējot projekta iesniedzēju.

26. Ja projekta pieteikums atbilst noteikumu 24. punktā noteiktajiem administratīvajiem kritērijiem, pretendenti tiek aicināti klātienē prezentēt savu projekta ideju komisijai.

27. Komisija veic iesniegto projekta pieteikumu izvērtēšanu, atbilstoši katram vērtēšanas kritērijam, kas nosaka atbilstību noteikumiem. Komisija projektam piešķir noteiktu punktu skaitu no 1–3, kur 1 – ļoti vāji, 2 – apmierinoši/neitrāli, 3 – labi:

27.1. Projekta pieteikuma vērtēšanas kvalitātes kritēriji (punktu skala no 1 līdz 3: 1 – ļoti vāji, 2 –apmierinoši/neitrāli, 3 – labi)Maksimālais punktu skaits 3Vērtējuma skaidrojums
27.1.1.projekta nozīmīgums konkursa mērķa un plānoto rezultātu sasniegšanā3Kritērijā jānovērtē, cik lielā mērā iesniegtais projekts sekmēs noteikumu II daļā noteikto mērķu sasniegšanu, cik tas ir nozīmīgs un aktuāls vietējā līmenī.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai,

- 3 punkti – ja projekts vērtējams kā ļoti nozīmīgs konkursā izvirzīto mērķu sasniegšanai, tā īstenošana veicinās konkursā vispārējā mērķa sasniegšanu konkrētajā atbalsta jomā;

- 2 punkti – ja projekts ir daļēji nozīmīgs un tā īstenošana tikai daļēji veicinās konkursa mērķa sasniegšanu konkrētajā atbalsta jomā;

- 1 punkts – ja projekts vērtējams kā nenozīmīgs, un tam nebūs ietekmes uz mērķa sasniegšanu.

27.1.2.projektā skaidri definēta problēma, mērķa grupa, projekta iesniedzēja vajadzības un projekta aktivitātes atbilst projekta iesniegumā norādītajam mērķim3Kritērijā novērtē mērķa grupas izvēles pamatojumu un vajadzību analīzi, vai projekta tiešās mērķa grupas vajadzības ir apzinātas, cik precīzi tās ir definētas un pamatotas ar konkrētiem faktiem. Vērtējumu nesamazina, ja mērķa grupas raksturojumam un vajadzību pamatojumam nav izmantoti statistikas dati, bet iesniedzējs veicis priekšizpēti, vai projekts balstīts uz iesniedzēja iepriekš veiktās darbības vai īstenoto projektu rezultātiem un tajos gūtajiem secinājumiem.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja projekta iesniedzējs ir pamatojis, kādēļ izvēlēta konkrētā mērķa grupa, tās vajadzības ir apzinātas un pamatotas ar konkrētiem faktiem, un projekta īstenošana nodrošinās to risināšanu;

- 2 punkti – ja mērķa grupa nav precīzi definēta (nav norādīts dalībnieku skaits vai sadalījums pēc noteiktajām pazīmēm); mērķa grupas vajadzības raksturotas vispārīgi un nav pietiekami detalizētas, tomēr tās ir nosakāmas no projekta pieteikumā pieejamās informācijas, un plānotās aktivitātes varētu nodrošināt to risināšanu;

- 1 punkts – ja mērķa grupas vajadzības nav apzinātas.

27.1.3.projekta aktivitātes ir atbilstošas, praktiskas un piemērotas plānoto mērķu un rezultātu sasniegšanai.3Šajā kritērijā novērtē, vai projektā paredzētās aktivitātes ir nepieciešamas un pietiekamas projektā izvirzīto mērķu sasniegšanai. Novērtē projekta īstenošanas laika grafiku, cik tas ir loģiski izstrādāts, skaidrs, pārskatāms un reāli izpildāms. Vērtējumā ņem vērā gan laika grafikā iekļauto aktivitāšu secību, piemēram, vai mērķa grupas atlasei (ja tās dalībnieki nav precīzi zināmi) paredzēts pietiekami ilgs laiks pirms projekta aktivitāšu uzsākšanas, vai projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamā inventāra iegāde paredzēta pirms attiecīgās aktivitātes uzsākšanas, vai projekta rezultātu prezentēšana nav paredzēta vienlaicīgi ar projekta rezultātu izvērtēšanu u.tml., gan aktivitāšu īstenošanai paredzētais laiks, – vai tas ir pietiekams, vai plānotie termiņi nav pārāk īsi vai pārāk "izstiepti", vai aktivitātes saplānotas vienmērīgi un neveidojas pārslodzes u.tml.

Turklāt, ņem vērā plānotā projekta īstenošanas vietu. Noteikumu 10. punktā ir noteikts, ka projekta aktivitātes realizē Ķekavas novada administratīvajā teritorijā, tās ir ar bezpeļņas mērķi un ieguvējiem no projekta rezultātiem jābūt Ķekavas novada administratīvās teritorijas iedzīvotājiem. Atsevišķas projekta aktivitātes var īstenot ārpus Ķekavas novada administratīvās teritorijas, ja tās ir nepieciešamas projekta mērķu sasniegšanai un attiecīgi pamatotas projekta pieteikumā.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja visas paredzētās aktivitātes atbilst noteikumu prasībām un tajā norādītajām atbalstāmajām aktivitātēm, un tās nodrošinās projektā izvirzīto mērķu sasniegšanu; tās ir atbilstošas izvēlētās mērķa grupas vajadzību risināšanai; to laika plānojums ir optimāls, loģisks un reāli izpildāms.

- 2 punkti – ja sniegtais aktivitāšu apraksts ir pārāk vispārīgs un nekonkrēts (piemēram, norādīti tikai aktivitāšu nosaukumi), tomēr no pieejamās informācijas iespējams secināt, ka paredzētās aktivitātes kopumā atbilst projekta mērķim un noteikumu noteiktajām atbalstāmajām aktivitātēm, un risinās izvēlētās mērķa grupas vajadzības. Projektā iekļautas atsevišķas aktivitātes, kas neatbilst noteikumu noteiktajām atbalstāmajām aktivitātēm, nav nepieciešamas projekta mērķu sasniegšanai vai mērķa grupas vajadzību risināšanai, un būtu jāizslēdz (vērtētājam konkrēti jānorāda, kuras). Projekta īstenošanas laika grafikā nav iekļautas visas aktivitātes vai atsevišķu aktivitāšu laika plānojums, nav pietiekami optimāls, kas var ietekmēt kopējo projekta īstenošanas ilgumu;

- 1 punkts – ja norādītā informācija nav pietiekama, lai izvērtētu aktivitāšu atbilstību, nepieciešamību un laika plānojumu. Paredzētās aktivitātes neatbilst projekta mērķim vai noteikumos noteiktajām atbalstāmajām aktivitātēm.

27.1.4.projekts sniedz praktisku un pārbaudāmu atbalstu mērķa grupai, tas paredz ilgstošu ietekmi uz mērķa grupu pēc projekta īstenošanas3Projekta rezultātu ilgtspēju vērtē, atkarībā no tā specifikas un atbalsta jomas, kurā projekts tiek realizēts. Ņem vērā, vai projekta iesniedzējs plānojis pavairot un izplatīt projekta laikā izstrādātos projekta rezultātus, un kādi ir rezultātu izplatīšanas paņēmieni, kā tos plānots izmantot, un vai tie būs noderīgi un pieejami citām attiecīgās jomas organizācijām vai mērķa grupām.

Ja projekta rezultātā iegādāti pamatlīdzekļi, tie jāuztur ne mazāk kā 3 gadus pēc projekta realizācijas beigām.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja projektā detalizēti aprakstīts vismaz viens projekta rezultātu ilgtspējas aspekts un tas ir pietiekams konkrētā projekta kontekstā, norādītie ilgtspējas nodrošināšanas nosacījumi ir objektīvi un pamatoti; iesniedzējs ir norādījis, kā šī projekta īstenošanas laikā iegūtie un sasniegtie rezultāti tiks optimāli izplatīti, kā arī saglabāti un uzturēti noteikto laiku, sniegtā informācija kopumā ļauj secināt, ka tiks nodrošināta projekta īstenošanā sasniegto rezultātu izplatīšana, uzturēšana un izmantošana.

- 2 punkti – ja projekta rezultātu ilgtspēja un izplatīšana ir paredzēta, bet minētie nosacījumi ilgtspējas nodrošināšanai un/vai rezultātu izplatīšanai nav pietiekami pārdomāti, un nerada pārliecību par projektā sasniegto rezultātu uzturēšanas un turpināšanas iespējamību pēc projekta īstenošanas (vērtētājs var norādīt, kādus papildus instrumentus var izmantot situācijas uzlabošanai);

- 1 punkts – ja sniegtā informācija ir pārāk vispārīga vai nepietiekama un neļauj izdarīt secinājumus par projekta rezultātu ilgtspējas iespējamību.

27.1.5.plānoto izmaksu atbilstība noteikumu nosacījumiem un nepieciešamība projekta aktivitāšu īstenošanai3Kritērijā vērtē plānotā budžeta atbilstību noteikumu IV sadaļā "Līdzfinansējuma piešķiršanas nosacījumi" noteiktajiem izmaksu attiecināmības nosacījumiem un projekta aktivitāšu plānam. Vērtējumā ņem vērā, vai visas plānotās izmaksas ir attiecināmas un nepieciešamas, lai īstenotu projektā paredzētās aktivitātes un sasniegtu norādītos rezultātus. Vērtētājs savā vērtējumā skaidri norāda konkrētus trūkumus, ko nepieciešams novērst projekta atbalsta gadījumā. Ja vērtētājs konstatē, ka projektā ir paredzētas aktivitātes, kurām budžetā nav paredzēts finansējums, vērtētājs to norāda komentārā, bet šī iemesla dēļ vērtējumu samazināt nedrīkst.

Ja projektā paredzētās aktivitātes nav tieši saistītas ar projekta mērķi vai neatbilst noteikumos noteiktajām aktivitātēm, tad ar šo aktivitāšu īstenošanu saistītās izmaksas pēc būtības ir vērtējamas kā nepamatotas un neatbilstošas.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja visas budžetā plānotās izmaksas atbilst noteikumu nosacījumiem, ir pamatotas un nepieciešamas projekta aktivitāšu īstenošanai un rezultātu sasniegšanai, ja budžets ir pietiekami detalizēts, ir atšifrētas atsevišķas budžeta pozīcijas (piemēram, ir norādīts konkrēts inventārs, ko paredzēts iegādāties u.tml.);

- 2 punkti – ja budžets nav pietiekami detalizēts (piemēram, nav norādīts, kādus materiāltehniskos līdzekļus, telpas plānots nomāt u.tml.) un projekta pieteikumā pieejamā informācija nav pietiekama, lai gūtu pārliecību par atsevišķu izmaksu pozīciju nepieciešamību konkrētā projekta aktivitāšu īstenošanai. Atsevišķas izmaksu pozīcijas nav atbilstošas noteikumos noteiktajām atbalstāmajām aktivitātēm vai nav pietiekami pamatotas un nav nepieciešamas projekta aktivitāšu īstenošanai, (vērtētājs norāda konkrētās izmaksu pozīcijas, kuras nav nepieciešamas, un argumentēti pamato savu viedokli; projekta atbalsta gadījumā šīs izmaksas no budžeta tiks izslēgtas);

- 1 punkts – ja 50 % un vairāk no projekta budžetā plānotajām izmaksām nav atbilstošas, ņemot vērā noteikumos noteiktās atbalstāmās aktivitātes, vai nav nepieciešamas projekta aktivitāšu īstenošanai un rezultātu sasniegšanai.

27.1.6.pieprasītā līdzfinansējuma samērīgums attiecībā pret sagaidāmajiem rezultātiem3Šajā kritērijā ņem vērā, kāds ir plānotā izmaksu apjoma samērīgums attiecībā pret projektā plānotajiem kopējiem rezultātiem. Kritēriju vērtē arī saistībā ar noteikumu 27.1.3. apakšpunktā noteikto kritēriju – ja projektā plānotie rezultāti nav saistīti ar projekta vai apakšprogrammas mērķiem, vai arī ir pārspīlēti un nav skaidrs, kā tie reāli tiks sasniegti, arī plānoto izmaksu apjoms nevar tikt vērtēts kā adekvāts, pat, ja tas ir samērīgs.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja projekta kopējo izmaksu apjoms ir adekvāts, vērtējot attiecībā pret kopējiem sagaidāmajiem rezultātiem, izmaksas ir pamatotas, ņemot vērā plānoto aktivitāšu specifiku, inovāciju, sadarbības īpatnības, izmaksas ir paredzētas plānoto aktivitāšu kvalitātes nodrošināšanai vai projekta rezultātu ilgtspējas un/vai izplatīšanas nodrošināšanai, ja projektā plānotie rezultāti ir nozīmīgi, nepieciešami un tie atsver paredzamos finanšu ieguldījumus;

- 2 punkti – ja projekta kopējās izmaksas ir augstas un tikai daļēji atbilst plānotajiem rezultātiem, vai arī, ja plānoto izmaksu apjoms ir atbilstošs, taču daļa projektā plānoto rezultātu nav saistīti ar projekta mērķiem, lielākā daļa plānoto rezultātu ir pārspīlēti un nav skaidrs, kā tie tiks sasniegti;

- 1 punkts – ja projekta izmaksas nav samērojamas ar sagaidāmajiem rezultātiem; projekta pieprasītais finansējums ir tuvu maksimālajam, taču sagaidāmie rezultāti niecīgi.

27.1.7.iesaistītās mērķauditorijas skaits3Šajā kritērijā ņem vērā projekta realizēšanā tiešā veidā iesaistīto personu skaitu, neatkarīgi no dalībnieku skaita projekta pieteikuma iesniedzēja organizācijā. Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja projekta aktivitātēs tiešā veidā ir iesaistītas vairāk kā 100 personas;

- 2 punkti – ja projekta aktivitātēs tiešā veidā ir iesaistītas 50 līdz 100 personas;

- 1 punkts – ja projekta aktivitātēs tiešā veidā ir iesaistītas 10 līdz 49 personas;

- 0 punkti – ja projekta aktivitātēs tiešā veidā ir iesaistītas mazāk par 10 personām.

27.1.8.projekta idejas prezentācija3Šajā kritērijā tiek vērtēts tas, vai projekta iesniedzējs klātienē ir prezentējis savu projekta ideju komisijai, kuram, pēc idejas prezentācijas, ir iespējams uzdot projekta ideju un saturu precizējošus jautājumus.

Punktus piešķir, atbilstoši šādai metodikai:

- 3 punkti – ja projekta iesniedzējs klātienē ir prezentējis savu projekta ideju komisijai, izmantojot tehniskos palīglīdzekļus, ilustrācijas, programmas MS PowerPoint, Canvas u.c., izsmeļoši atbildējis uz komisijas locekļu uzdotajiem jautājumiem;

- 2 punkti – ja projekta iesniedzējs klātienē ir prezentējis savu projekta ideju komisijai, netiek izmantoti nekādi palīglīdzekļi projekta idejas prezentācijai, tikai projektēta pieteicēja stāstījums, tiek sniegtas apmierinošanas atbildes uz komisijas locekļu uzdotajiem jautājumiem;

- 1 punkts – ja projekta iesniedzējs klātienē ir prezentējis savu projekta ideju komisijai, netiek izmantoti nekādi palīglīdzekļi projekta idejas prezentācijai, tikai projektēta pieteicēja stāstījums, netiek sniegtas pietiekamas atbildes uz komisijas locekļu uzdotajiem jautājumiem;

- 0 punkti – ja projekta iesniedzējs nav ieradies savas projekta idejas prezentācijai klātienē. Šajā gadījumā lēmums par līdzfinansējuma piešķiršanu projekta realizēšanai tiek pieņemts, vadoties tikai no tās informācijas, kas ir rakstīta projekta pieteikumā.

Pēc projekta pieteikuma kvalitātes kritēriju izvērtēšanas, projekta pieteikumam tiek aprēķināts vidējais punktu skaits no komisijas locekļu individuāli veiktā vērtējuma. Projektu pieteikumus sarindo prioritārā secībā pēc iegūto punktu skaita, norādot projekta pieteikumā pieprasīto finansējumu.

28. Maksimālais punktu skaits, ko var iegūt vērtējumā par projekta iesniegumu, ir 24 punkti. Ja, izvērtējot projektu, iegūtais vērtējums ir mazāks par 12 punktiem, projekts no tālākas līdzdalības konkursā tiek izslēgts.

29. Komisija ir lemttiesīga, ja tās sēdē piedalās vairāk nekā puse no komisijas locekļiem.

30. Komisijas sēdes protokolē komisijas koordinators.

31. Četru nedēļu laikā pēc projektu dokumentu iesniegšanas beigu termiņa komisija pieņem lēmumu par izvēlētajiem pretendentiem.

32. Komisija ir tiesīga no pretendenta pieprasīt papildu informāciju par projekta pieteikumu.

33. Komisijai ir tiesības pieaicināt ekspertus, kuriem ir padomdevēja tiesības.

34. Komisijai ir tiesības normatīvo aktu ietvaros risināt jautājumus, kas nav detalizēti atrunāti noteikumos.

35. Pretendentam nav tiesības piedalīties komisijas sēdē.

36. Pēc projektu izvērtēšanas, projekti tiek sarindoti, atbilstoši iegūtajam vidējam vērtējumam. Finansējuma saņemšanai tiek atbalstīti projekti, kuri saņēmuši lielāko vidējo vērtējumu.

37. Komisija ir tiesīga noraidīt projekta pieteikumu, informējot par to iesniedzēju, kā arī norādot projekta pieteikuma noraidīšanas iemeslu.

38. Divu nedēļu laikā pēc kārtējā pašvaldības budžeta apstiprināšanas, pretendents tiek rakstveidā informēts par projekta atbalstīšanu vai noraidīšanu. Gadījumos, kad projekts tiek atbalstīts, pretendents tiek informēts arī par piešķirtā līdzfinansējuma apmēru un līguma slēgšanas laiku.

39. Pretendents, kura projekta pieteikums tiek noraidīts, komisijas pieņemto lēmumu var apstrīdēt pašvaldības domē viena mēneša laikā no lēmuma paziņošanas brīža.

VIII. De minimis atbalsta nosacījumi saimnieciskās darbības veicējiem, kas pretendē uz līdzfinansējuma saņemšanu

40. Saimnieciskās darbības veicējiem komisija piešķir finansējumu kā de minimis atbalstu, ievērojot Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Komisijas regula Nr. 2023/2831) nosacījumus.

41. Komisija veic atbalsta pretendenta izvērtēšanu, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi.

42. De minimis atbalstu uzskata par piešķirtu ar dienu, kad komisija pieņēmusi lēmumu par finansējuma piešķiršanu.

43. Piešķirot de minimis atbalstu, komisija pārbauda, vai plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trīs gados, skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas, piešķirto de minimis atbalstu viena vienota uzņēmuma līmenī nepārsniedz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Komisijas regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā noteiktajam.

44. De minimis atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja atbalsta pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja atbalsta pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar noteikumiem.

45. Noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Komisijas regulas Nr.  2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā, attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā, ad-hoc lēmumā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %. Ja par vienām un tām pašām projekta attiecināmajām izmaksām tiek piešķirts atbalsts vairāku komercdarbības atbalsta programmu ietvaros, atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā, par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā, plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu.

46. Komisija uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus, sākot no dienas, kurā saskaņā ar noteikumos noteikto piešķirts pēdējais de minimis atbalsts.

47. De minimis atbalsta saņēmējs uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 (desmit) gadus no de minimis atbalsta piešķiršanas dienas.

48. De minimis atbalsta piešķiršana un uzskaite tiek veikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību. Atbalsta pretendents atbalsta pieteikumam pievieno de minimis atbalsta uzskaites sistēmā (turpmāk – sistēma) sagatavotās veidlapas par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta uzskaitei un piešķiršanai izdruku vai atbalsta pieteikumā norāda sistēmā aizpildītās veidlapas identifikācijas numuru.

49. Ja tiek pārkāpti Komisijas regulas Nr.  2023/2831 nosacījumi, de minimis atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt pašvaldībai noteikumu ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem.

50. De minimis atbalstu noteikumu ietvaros piešķir līdz 2031. gada 30. jūnijam.

IX. Projektu finansēšanas kārtība

51. Pašvaldība slēdz līgumu (3. pielikums) ar atbalstu saņēmušo projekta pieteicēju (turpmāk – finansējuma saņēmējs) par projekta īstenošanu un tā finansēšanu. Līgums par projekta realizēšanu tiek slēgts tikai pēc tam, kad finansējuma saņēmējs ir nokārtojis visas saistības attiecībā uz pašvaldības iepriekš līdzfinansēto finansējuma saņēmēja projektu realizēšanu.

52. Piešķirtais finansējums tiek pārskaitīts finansējuma saņēmēja bankas kontā projekta īstenošanai saskaņā ar līguma nosacījumiem.

X. Projekta darbības kontrole

53. Projekta iesniedzējs, kurš saņēmis līdzfinansējumu, vienas nedēļas laikā pēc projekta īstenošanas beigu termiņa komisijai iesniedz finansējuma izlietojuma atskaiti (saskaņā ar 4. pielikumu) un darījumus apliecinošo dokumentu (čeki, kvītis, pavadzīmes, kredītiestādes konta izraksts u.c.) kopijas, uzrādot oriģinālus.

54. Pašvaldībai ir tiesības veikt projekta:

54.1. aktivitāšu norišu pārbaudi projekta īstenošanas laikā;

54.2. finanšu līdzekļu izlietojuma pārbaudi projekta īstenošanas laikā un trīs gadu laikā pēc projekta īstenošanas beigām.

55. Ja projekts netiek īstenots noteiktajā termiņā, atbilstoši iesniegtajam projekta pieteikumam, vai piešķirtais līdzfinansējums netiek izlietots paredzētajiem mērķiem un tiek fiksēti finanšu pārkāpumi, komisija lemj par piešķirtā līdzfinansējuma atmaksu.

Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
1. pielikums
Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2024
"Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas,
aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums"
PIETEIKUMA VEIDLAPA
ĶEKAVAS NOVADA SABIEDRĪBAS INTEGRĀCIJAS, IZGLĪTOŠANAS, AKTĪVA DZĪVESVEIDA UN KULTŪRAS INICIATĪVU PROJEKTU KONKURSAM

Ķekavas novada pašvaldība
Gaismas iela 19 k-9-1, Ķekava,
Ķekavas novads, LV-2123
tālr. 67935803, 8488
e-pasts: novads@kekava.lv

1. PROJEKTA NOSAUKUMS
 
 
2. pROJEKTA iesniedzējS
Organizācijas nosaukums, juridiskais statuss 
Adrese (juridiskā un pasta) 
Tālrunis, fakss 
E-pasts, mājaslapa 
Reģistrācijas Nr.  
Kredītiestādes nosaukums, kredītiestādes kods 
Kredītiestādes norēķinu konts 
Vadītāja vārds, uzvārds 
3. projekta vadītājs (kontaktpersona)
Vārds, uzvārds 
Ieņemamais amats 
Adrese 
Tālrunis, fakss 
E-pasts 
4. Par finansējumu atbildīgā persona
Atbildīgās personas vārds, uzvārds 
Ieņemamais amats 
Adrese 
Tālrunis, fakss 
E-pasts 
 
5. Īss pretendenta apraksts

Miniet organizācijas galvenos darbības virzienus (ja attiecināms), pieredzi līdzīgu projektu realizēšanā, mērķauditoriju, galvenos sadarbības partnerus un atbalstītājus, līdzšinējo sadarbību ar pašvaldību. Raksturojiet šī projekta saistību ar Jūsu organizācijas darbību.


 
 
6. projekta kopsavilkums

Īsi raksturojiet projekta risināmo problēmu, kā arī norādiet mērķi, uzdevumus, galvenos pasākumus, mērķauditoriju un rezultātus. Apjoms – ne vairāk par1/2 lpp.


 
 
7. Projekta mērķis un uzdevumi

Norādiet, ko vēlaties sasniegt, realizējot šo projektu. Nosauciet mērķus un konkrētus uzdevumus, katru atsevišķi numurējot.


 
 
8. Projekta mērķa grupa/-as

Norādiet gan tiešos ieguvējus, gan tos, kurus projekta rezultāti ietekmēs netieši. Miniet konkrētus skaitļus. Apjoms – ne vairāk kā 10 rindiņas.


 
 

9. projekta aktivitātes / pasākumi

Nosauciet konkrēti visas tās darbības un pasākumus, kas tiks veikti, kur un cik ilgi, lai sasniegtu projekta mērķus. Norādiet plānoto dalībnieku skaitu. Katru atsevišķo darbību vai pasākumu numurējiet. Apjoms – ne vairāk kā 2 lpp.

Nr.p.k.Projektā plānotās aktivitātesaktivitātes apraksts
   
 
10. PROJEKTA īstenošanas periods
Projekta sākums:

(diena, mēnesis, gads)

 Projekta nobeigums (diena, mēnesis, gads) 
 
11. Projekta aktivitāšu laika grafiks

Norādiet 10. punktā numurēto projekta aktivitāšu un pasākumu laika sadalījumu pa mēnešiem pēc šāda parauga (var uzrādīt arī vairāku mēnešu aktivitātes)

Aktivitātes nosaukumsRealizācijas laiks
1.       
        
 
12. projekta rezultāti un mērķa auditorijas ieguvumi

(a) kvantitatīvie rādītāji, piem., dalībnieku skaits, pasākumu skaits, u.tml., (b) kvalitatīvie rādītāji- raksturojiet projekta mērķa un uzdevumu sasniegšanu. Apjoms – ne vairāk par1/2 lpp.

 

 
13. PROJEKTA BUDŽETA POZĪCIJU SKAIDROJUMS (piemēram, plānoto materiāltehnisko līdzekļu un aprīkojuma nomas izdevumu pamatojums, skaidrojums, kā apzinātas preču un pakalpojumu vidējās cenas u.tml.)

 

 
14. APRAKSTĪT, KĀ TIKS NODROŠINĀTA PROJEKTA SASNIEGTO REZULTĀTU UZTURĒŠANA PEC PROJEKTA PABEIGŠANAS (Apjoms – ne vairāk par 10 rindiņām.)

 

 
15. APRAKSTĪT KĀDI PUBLICITĀTES PASĀKUMI TIKS VEIKTI, LAI ATSPOGUĻOTU PROJEKTA REZULTĀTUS

(Apjoms – ne vairāk par 10 rindiņām.)


 
 
16. Paraksti

20________. gada _____ ._________________

Organizācijas vadītājs / vārds, uzvārds/
   
z.v. (paraksts)

Projekta vadītājs / vārds, uzvārds/

   
  (paraksts)

 

 
17. Pielikumi
1.

2.

3.

Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
2. pielikums
Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2024
"Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas,
aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums"
Projekta IZMAKSU TĀME
1. NAUDA
Nr.p.k.AktivitāteIzdevuma pozīcijaPašieguldījums (EUR)Pieprasītais finansējums no Ķekavas novada pašvaldības (EUR)Kopējās izmaksas (EUR)
 Projekta iesniegumā norādītās aktivitātes nosaukumsNorāda izdevuma veidu un aprēķinu (ja nepieciešams)Norāda summas, ko paredz ieguldīt pats pretendentsNorāda finansējuma summu, ko pieprasa no Ķekavas novada pašvaldībasNorāda izdevumu pozīcijas kopējās izmaksas
1.     
2.     
      
      
      
KOPĀ:EUREUREUR
 %%100 %
 Norāda summas EUR un procentus
 
2. Brīvprātīgā darba ieguldījums
Nr.p.k.AktivitāteBRĪVPRĀTĪGAIS DARBS

(Apraksta brīvprātīgā darba ieguldījumu, piem., cilvēku skaits, darba stundas, kādus darbus veiks)

1.  
2.  
 
3. Mantiskais ieguldījums
Nr.p.k. FINANSES

Apraksta mantisku ieguldījumu, piem., cita organizācija ļaus izmantot telpas, tehniku vai transportu par brīvu.

2.  
3.  
Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
3. pielikums
Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2024
"Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas,
aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums"
LĪGUMS Nr. 
par projekta līdzfinansēšanu
Ķekavā, Ķekavas novadā________.202 .____

Ķekavas novada pašvaldība, nodokļu maksātāja reģistrācijas kods 90000048491, juridiskā adrese: Gaismas iela 19 k-9-1, Ķekava, Ķekavas novads, turpmāk tekstā saukta "Pašvaldība", tās izpilddirektores Jolantas Jansones personā, kura rīkojas saskaņā ar Pašvaldības nolikumu, no vienas puses, un

______________________ vienotais reģistrācijas numurs _____________, juridiskā adrese: ____________________, turpmāk tekstā saukts/ta "Projekta iesniedzējs", tā _______________ personā, kurš/a rīkojas saskaņā ar Projekta iesniedzēja statūtiem, no otras puses,

noslēdz šādu līgumu, turpmāk tekstā saukts "Līgums":

1. Līguma priekšmets

1.1. Saskaņā ar Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. ___/2024 "Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums" (apstiprināti ar Ķekavas novada domes 2024. gada ___._______ lēmumu Nr. ____., protokols Nr. ____), turpmāk tekstā saukti "noteikumi" un Ķekavas novada pašvaldības Projektu vērtēšanas komisijas lēmumu (________., protokols Nr. ___), Pašvaldība uzdod, un Projekta iesniedzējs apņemas realizēt projektu "_____________________________", turpmāk tekstā saukts "projekts".

1.2. Projekta realizācijas laiks no ___________. līdz ____________.

2. Norēķinu kārtība

2.1. Projekta realizēšanai Projekta iesniedzējam no Pašvaldības līdzekļiem tiek piešķirts finansējums EUR ________ (____) apmērā.

2.2. 10 (desmit) darba dienu laikā no Līguma spēkā stāšanās brīža un rēķina saņemšanas Projekta iesniedzējam tiek veikts avansa maksājums 100 % apmērā no piešķirtā finansējuma apjoma. Pašvaldībai rēķins tiek nosūtīts uz e-pasta adresi: rekini@kekava.lv.

3. Projekta darbības kontrole

3.1. Projekta iesniedzējs, kurš saņēmis līdzfinansējumu, vienas nedēļas laikā pēc projekta īstenošanas beigu termiņa iesniedz Pašvaldībā:

3.1.1. projekta darbības un rezultātu pārskatu;

3.1.2. finansējuma izlietojuma atskaiti (atskaite par piešķirtā finansējuma izlietojumu noteikumu 4. pielikums) un darījumus apliecinošo dokumentu (čeki, kvītis, pavadzīmes, kredītiestādes konta izraksts u.c.) kopijas, uzrādot arī oriģinālus. Iesniedzot finansējuma izlietojuma atskaiti pa aktivitātēm ir pieļaujamas nebūtiskas izmaiņas projekta realizācijas laikā (līdz 10 % apmērā no Pašvaldības līdzfinansējuma summas) nemainoties projekta mērķim un kopējai Pašvaldības līdzfinansējuma kopējai summai.

3.2. Pašvaldībai ir tiesības veikt projekta:

3.2.1. aktivitāšu norišu pārbaudi projekta īstenošanas laikā;

3.2.2. finanšu līdzekļu izlietojuma pārbaudi projekta īstenošanas laikā un trīs gadu laikā pēc projekta īstenošanas beigām.

3.3. Ja projekts netiek īstenots noteiktajā termiņā un atbilstoši iesniegtajam projektam, vai piešķirtais līdzfinansējums netiek izlietots paredzētajiem mērķiem un tiek fiksēti finanšu pārkāpumi, Pašvaldība lemj par piešķirtā līdzfinansējuma atmaksas ierosināšanu. Šādā gadījumā Pašvaldībai ir tiesības šīs saistības (piešķirtā līdzfinansējuma atmaksu) nodot piespiedu izpildīšanai brīdinājuma kārtībā vai parāda atgūšanas pakalpojumu sniedzējam.

4. Citi noteikumi

4.1. Līgums izstrādāts un noformēts latviešu valodā elektroniska dokumenta veidā un parakstīts elektroniski ar drošu elektronisko parakstu.

4.2. Līguma spēkā stāšanās diena ir pēdējā pievienotā drošā elektroniskā paraksta un tā laika zīmoga datums.

5. Līgumslēdzēju pušu juridiskās adreses un kredītiestādes rekvizīti

Pašvaldība:

Ķekavas novada pašvaldība,

NMR kods 90000048491,

juridiskā adrese: Gaismas iela 19 k-9-1,
Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123

Konts: LV62UNLA0050014272800
AS "SEB Banka", Dienvidu filiāle

E-pasta adrese rēķiniem: rekini@kekava.lv

Izpilddirektore Jolanta Jansone

 Projekta iesniedzējs:

 

   
Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
4. pielikums
Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2024
"Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas,
aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums"
ATSKAITE
PAR PIEŠĶIRTĀ FINANSĒJUMA IZLIETOJUMU

Saskaņā ar līgumu par projekta līdzfinansēšanu Nr. __________________, kas noslēgts starp Ķekavas novada pašvaldību

un 
 finansējuma saņēmējs
     
no līdz  
 datums, mēnesis, gads datums, mēnesis, gads 

ir īstenots projekts

  
1. Ķekavas novada pašvaldības piešķirtie finanšu līdzekļi____________EUR apmērā, ir izlietoti šādi: 
Nr.p.k.Projekta iesniegumā norādītās aktivitātes nosaukumsĶekavas novada pašvaldības piešķirtais finansējums (EUR)Izmaksu apliecinošo dokumentu nosaukums
(maksājuma uzdevuma Nr. vai kases izdevumu ordera Nr., izmaksas datums.) un izmaksas saņēmējs
Pašfinansējums pēc projekta realizēšanas (EUR)Izmantotais pašvaldības līdzfinansējums pēc projekta realizēšanas (EUR)Kopējās izmaksas pēc projekta realizēšanas (EUR)
       
       
       
KOPĀ:EUR EUREUREUR
% %%%

Norāda summas EUR un procentus

 
Pavisam kopā:
EUR__________

(

 )
  (summa vārdiem) 

2. Projekta saturiskā atskaite

norādīt projektā veiktās darbības;

norādīt sasniegtos rezultātus;

norādīt īstenotos publicitātes un sabiedrības informēšanas pasākumus, atskaitei pievienojot fotofiksācijas;

u.c.

3. Pielikumā attaisnojoši dokumenti uz _____________lapām.

Projekta vadītājs    
 /vārds uzvārds/ /paraksts/ 

Apstiprinu, ka Ķekavas novada pašvaldības pārskaitītie līdzekļi projekta realizācijas gaitā izlietoti atbilstoši normatīvajiem tiesību aktiem un projektā paredzētajiem mērķiem. Ar projektu saistītā finanšu dokumentācija tiks saglabāta –

 
(finansējuma saņēmēja nosaukums – organizācija)
 
(adrese, tālrunis)
  
  
(datums) 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Atskaiti pieņēma Ķekavas novada pašvaldības darbinieks 
 (vārds uzvārds)
   
   
Atskaite apstiprināta /datums, paraksts/
Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
Paskaidrojuma raksts
Ķekavas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 25/2024 "Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursa nolikums"
Paskaidrojuma raksta sadaļaNorādāmā informācija
1. Mērķis un nepieciešamības pamatojumsSaistošo noteikumu izdošanas mērķis ir noteikt kārtību, kādā tiek iesniegti, vērtēti un finansiāli atbalstīti biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju projektu pieteikumi par līdzfinansējumu darbības atbalstam. Konkursa mērķis ir veicināt Ķekavas novada sabiedrības integrāciju, izglītošanu, aktīvu dzīvesveidu un kultūras iniciatīvas, veicināt iedzīvotāju iniciatīvu, iesaisti un līdzdalību Ķekavas novada attīstībā un piešķirto finanšu līdzekļu izlietošanā.

Pašvaldības pilnvarojums izstrādāt saistošos noteikumus izriet no Pašvaldību likuma 44. panta otrās daļas, kas noteic, ka dome var izdot saistošos noteikumus, lai nodrošinātu pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu izpildi, ievērojot likumos vai Ministru kabineta noteikumos paredzēto funkciju izpildes kārtību.

Šie noteikumi ir nepieciešami, lai, atbilstoši Pašvaldību likuma deleģējumam, noteiktu kārtību, kā pašvaldība īsteno Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu atbalsta konkursu, t.i., lai būtu izdots normatīvais akts, uz kā pamata nevalstiskās organizācijas konkursā var pieteikties. Bez šo noteikumu izdošanas nevar tikt atvērts konkurss Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu atbalsta budžeta izlietošanai.

2. Fiskālā ietekme uz pašvaldības budžetuPašvaldības finansējumu Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu konkursam paredz gadskārtējā budžetā. 2024. gada budžetā plānoti finanšu līdzekļi Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu atbalsta konkursam 68 000 euro apmērā.
3. Sociālā ietekme, ietekme uz vidi, iedzīvotāju veselību, uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā, kā arī plānotā regulējuma ietekme uz konkurenciSociālā ietekme – tiesiskais regulējums attiecināms uz sabiedrībai pieejamu publisku ārtelpu ar neierobežotu piekļuvi, sabiedrību kopumā, tāpēc uzskatāms, ka šie noteikumi pozitīvi ietekmēs Ķekavas novada iedzīvotāju dzīvesveidu, labsajūtu un sabiedrību kopumā, jo veicinās iedzīvotāju iniciatīvu iesaisti un līdzdalību Ķekavas novada attīstībā un piešķirto finanšu līdzekļu izlietošanā. Kā arī noteikumi paredz līdzvērtīgu attieksmi pret visām sabiedrības grupām, tajā skaitā personām ar invaliditāti. Noteikumu tiesiskais regulējums neradīs mērķgrupām jaunas tiesības, bet nodrošinās vienlīdzīgas iespējas. Noteikumu tiesiskais regulējums veicinās Ķekavas novada sabiedrības integrāciju, izglītošanu, aktīvu dzīvesveidu un kultūras iniciatīvas.

Ietekme uz vidi – pozitīva, veicinot sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvas, kas var būt saistītas ar zaļo dzīvesveidu, saudzīgu attieksmi pret vides vērtībām, dabas resursiem, atkritumu mazināšanu.

Ietekme uz iedzīvotāju veselību – pozitīva, noteiktu projektu ideju realizācija uzlabos iedzīvotāju veselību, piemēram, sporta un kolektīvās rehabilitācijas pasākumi iedzīvotājiem atsevišķās riska grupās – seniori, māmiņas ar bērniem u.c., psiholoģiskās spriedzes mazināšanas apmācības, talkas u.tml.

Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi pašvaldības teritorijā ar saistošajiem noteikumiem iespējams tiks veicināta, jo atsevišķu projektu realizēšana var tikt saistīta ar sabiedrībā pieprasītu apmācību realizēšanu, hobiju attīstību plašākas sabiedrības mērogā u.tml.

Ietekme uz konkurenci – nav.

4. Ietekme uz administratīvajām procedūrām un to izmaksāmPrivātpersonas jautājumos par projekta piemērošanu var vērsties Ķekavas novada pašvaldībā.

Privātpersonām veicamās darbības, ko paredz saistošo noteikumu projekts – galvenie procedūras posmi un privātpersonām veicamās darbības noteiktas saistošajos noteikumos.

Visas izmaksas, kas saistītas ar projekta pieteikuma sagatavošanu un iesniegšanu, sedz iesniedzējs.

Administratīvo procedūru izmaksas nav paredzētas.

5. Ietekme uz pašvaldības funkcijām un cilvēkresursiemPašvaldību likuma 4. panta pirmās daļas 4. punktā ir noteikts, ka pašvaldības funkcija ir gādāt par iedzīvotāju izglītību, tostarp nodrošināt profesionālās ievirzes izglītības, interešu izglītības un pieaugušo izglītības pieejamību; 5. punktā – sniegt iedzīvotājiem daudzveidīgu kultūras piedāvājumu un iespēju piedalīties kultūras dzīvē, sekmēt pašvaldības teritorijā esošā kultūras mantojuma saglabāšanu un sniegt atbalstu kultūras norisēm; 6. punktā – gādāt par iedzīvotāju veselību – īstenot veselīga dzīvesveida veicināšanas pasākumus un organizēt veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību; 8. punktā – veikt darbu ar jaunatni; 22. punktā – veicināt klimata pārmaiņu ierobežošanu un pielāgošanos tām.

Savukārt, atbilstoši 44. panta otrajai daļai, dome var izdot saistošos noteikumus, lai nodrošinātu pašvaldības autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu izpildi, ievērojot likumos vai Ministru kabineta noteikumos paredzēto funkciju izpildes kārtību. Saistošo noteikumu izpildes nodrošināšanai nav nepieciešams veidot jaunas pašvaldības institūcijas, darba vietas vai paplašināt esošo institūciju kompetenci.

6. Informācija par izpildes nodrošināšanuSaistošo noteikumu izpildei nav nepieciešams veidot jaunas institūcijas un/vai jaunas darba vietas.

Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu pieteikumus atbalsta konkursam izskata konkursa vērtēšanas komisija, ko izveido un apstiprina ar Ķekavas novada pašvaldības izpilddirektora rīkojumu. Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu projektu realizēšanu pārrauga Ķekavas novada pašvaldības administrācijas atbildīgās struktūrvienības. Galvenie procedūras posmi un privātpersonām veicamās darbības noteiktas saistošajos noteikumos.

7. Prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem, ko sniedz mērķa sasniegšanaSaistošie noteikumi ir piemēroti iecerētā mērķa sasniegšanas nodrošināšanai un paredz tikai to, kas ir vajadzīgs minētā mērķa sasniegšanai. Pašvaldības izraudzītie līdzekļi ir leģitīmi un rīcība ir atbilstoša augstākstāvošiem normatīviem aktiem.
8. Izstrādes gaitā veiktās konsultācijas ar privātpersonām un institūcijāmKonsultācijām tika izmantota sabiedriskā apspriešana, lai sasniegtu mērķgrupu, kā arī noskaidrotu pēc iespējas plašākas sabiedrības viedokli. Saistošo noteikumu projekts tika publicēts pašvaldības mājaslapā no 2024. gada 17. jūnija līdz 2024. gada 1. jūlijam (ieskaitot). Viedokļi un priekšlikumi par saistošo noteikumu projektu nav saņemti.

Saistošo noteikumu projekts saskaņots ar Finanšu ministriju (pašvaldībā reģistrēts ar kārtas numuru 1-6.1/24/4175).

Ķekavas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja V. Baire
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Ķekavas novada sabiedrības integrācijas, izglītošanas, aktīva dzīvesveida un kultūras iniciatīvu .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ķekavas novada dome Veids: saistošie noteikumi Numurs: 25/2024Pieņemts: 03.10.2024.Stājas spēkā: 10.10.2024.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 197, 09.10.2024. OP numurs: 2024/197.17
Saistītie dokumenti
  • Izdoti saskaņā ar
  • Citi saistītie dokumenti
355491
10.10.2024
424
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"