Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 

Saeima ir pieņēmusi un Valsts
prezidents izsludina šādu likumu:

Grozījumi Kredītiestāžu likumā

Izdarīt Kredītiestāžu likumā (Latvijas Republikas Saeimas un Ministru Kabineta Ziņotājs, 1995, 23. nr.; 1996, 9., 14., 23. nr.; 1997, 23. nr.; 1998, 13. nr.; 2000, 13. nr.; 2002, 10., 23. nr.; 2003, 14. nr.; 2004, 2., 12., 23. nr.; 2005, 13., 14. nr.; 2006, 15. nr.; 2007, 7., 12. nr.; 2008, 14., 23. nr.; 2009, 6., 7., 17., 22. nr.; Latvijas Vēstnesis, 2010, 23., 51./52., 160. nr.; 2011, 4. nr.; 2012, 50., 56., 92. nr.; 2013, 61., 106., 193. nr.; 2014, 92. nr.; 2015, 29., 97., 124., 140., 248., 251. nr.; 2016, 117., 241. nr.; 2017, 152., 222. nr.; 2018, 45., 225. nr.; 2019, 52., 129., 259.A nr.; 2020, 123., 138. nr.; 2021, 22., 84.B, 110., 121.B, 193., 200. nr.; 2022, 94., 204. nr.; 2023, 118. nr.; 2024, 38., 110., 120.A, 128.A nr.) šādus grozījumus:

1. Papildināt 1. panta pirmo daļu ar 71. un 72. punktu šādā redakcijā:

"71) bankomāts - elektromehāniska ierīce, kas klientam ļauj izņemt euro banknotes no viņa maksājumu konta, izmantojot maksājumu kartei piesaistītus maksājumu instrumentus vai citus līdzekļus;

72) kredītiestādes nodrošināts bankomāts - bankomāts, kurš atrodas kredītiestādes īpašumā, valdījumā vai turējumā vai kuru attiecīgās kredītiestādes uzdevumā ir uzstādījis ārpakalpojuma sniedzējs."

2. Papildināt likumu ar 73.1 un 73.2 pantu šādā redakcijā:

"73.1 pants. (1) Par kredītiestādi, kurai ir būtiska nozīme skaidrās naudas pieejamības nodrošināšanā Latvijā, ir atzīstama kredītiestāde, kura ir reģistrēta Latvijā vai ir ārvalstu kredītiestādes filiāle Latvijā vai citā dalībvalstī reģistrētas kredītiestādes filiāle Latvijā un vienlaikus atbilst šādiem kritērijiem:

1) kredītiestāde Latvijā sniedz ar maksājumu kontu saistītus pakalpojumus Eiropas Savienības rezidentiem - patērētājiem;

2) kredītiestādē atvērto klientu maksājumu kontu skaits iepriekšējā gada 31. decembrī bija vismaz pieci procenti no kopējā maksājumu kontu skaita Latvijā reģistrētajās kredītiestādēs, ārvalstu kredītiestāžu filiālēs Latvijā un citās dalībvalstīs reģistrēto kredītiestāžu filiālēs Latvijā;

3) kredītiestādē rezidentu mājsaimniecību noguldījumi iepriekšējā gada 31. decembrī bija vismaz pieci procenti no kopējiem rezidentu mājsaimniecību noguldījumiem Latvijā reģistrētajās kredītiestādēs, ārvalstu kredītiestāžu filiālēs Latvijā un citās dalībvalstīs reģistrēto kredītiestāžu filiālēs Latvijā.

(2) Šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde nodrošina, ka tās klientam sniegtie maksājumu pakalpojumi, kuri nodrošina viņam iespēju izņemt skaidro naudu no maksājumu konta kredītiestādē (turpmāk - skaidrās naudas izmaksas pakalpojums), atbilst šādām prasībām:

1) Latvijas Bankas noteiktā attālumā no jebkuras vietas Latvijas teritorijā klientam ir pieejams vismaz viens šīs kredītiestādes vai jebkuras citas šā panta pirmajā daļā minētās kredītiestādes nodrošināts bankomāts, kurā klients var saņemt skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu atbilstoši šā panta trešajā daļā noteiktajām prasībām;

2) kredītiestādes nodrošināto bankomātu skaits Latvijā nav mazāks par Latvijas Bankas noteikto skaitu;

3) kredītiestādes nodrošinātais bankomāts ir klientam pieejams un darbojas Latvijas Bankas noteiktajā bankomātu darba laikā;

4) kredītiestādes nodrošināto bankomātu Latvijā klienta saskarne ir iestatīta latviešu valodā, kā arī papildus tos drīkst iestatīt dalībvalstu vai Eiropas Savienības kandidātvalstu oficiālajās valodās.

(3) Šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde bez maksas nodrošina tās klientam - fiziskajai personai, kurai kredītiestāde izsniegusi maksājumu karti, - skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu apmērā, kas nav mazāks par Latvijas Bankas noteikto mēneša limitu un izņemšanas reižu skaitu, bankomātos, ar kuriem kredītiestāde izpilda šā panta otrās daļas 1. punkta prasības.

(4) Ja šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde nosaka kopējās summas ierobežojumu, kura apmērā tā nodrošina skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu bankomātos noteiktā laika periodā, bet klients vēlas saņemt skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu apmērā, kas pārsniedz minēto kopējās summas ierobežojumu, šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde nodrošina citu veidu, kādā klients var saņemt skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu apmērā, kas pārsniedz kredītiestādes noteiktā skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma bankomātos kopējās summas ierobežojuma apmēru.

(5) Latvijas Banka nosaka šā panta otrajā un trešajā daļā minētās prasības par attālumu, kādā ir pieejami bankomāti, to skaitu, darba laiku un skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma bankomātos mēneša limitu un izņemšanas reižu skaitu, šo prasību piemērošanas nosacījumus un kārtību, kādā Latvijas Banka pārbauda šā panta otrajā, trešajā un ceturtajā daļā minēto prasību ievērošanu, kā arī nosaka prasības, termiņu un kārtību, kādā šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde sagatavo un iesniedz Latvijas Bankai informāciju saistībā ar šā panta otrajā, trešajā un ceturtajā daļā minēto prasību izpildi. Pirms šajā daļā minēto prasību noteikšanas Latvijas Banka konsultējas ar Latvijas Pašvaldību savienību un Ekonomikas ministriju.

(6) Latvijas Banka ne retāk kā reizi divos gados pārskata šā panta otrajā un trešajā daļā minētās prasības par attālumu, kādā ir pieejami bankomāti, to skaitu, darba laiku un skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma bankomātos mēneša limitu un izņemšanas reižu skaitu un šo prasību piemērošanas nosacījumus, ņemot vērā skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma pieprasījuma izmaiņas, tirgū esošos skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma nodrošināšanas veidus un alternatīvas, kā arī Latvijas Bankas novērtējumu attiecībā uz skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma infrastruktūras izvietojuma un kapacitātes pietiekamību skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma nodrošināšanai strauja pieprasījuma pieauguma gadījumā.

73.2 pants. (1) Kredītiestāde, kura ir reģistrēta Latvijā vai ir ārvalstu kredītiestādes filiāle Latvijā vai citā dalībvalstī reģistrētas kredītiestādes filiāle Latvijā un kura Latvijā sniedz finanšu pakalpojumus Eiropas Savienības rezidentiem - patērētājiem (turpmāk šajā pantā - patērētājs), nodrošinot finanšu pakalpojumus tās klientam - patērētājam, ievēro šādus nosacījumus:

1) nodrošina klientam ērti izmantojamas finanšu pakalpojumu pieteikšanas iespējas vismaz divos dažādos veidos, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās pakalpojumu piekļūstamības prasības;

2) ņem vērā, ka ne katram klientam var būt pieejami elektroniskās identifikācijas un distances saziņas līdzekļi vai pietiekamas prasmes un spējas ar tiem rīkoties;

3) saskaņā ar kredītiestādes noteiktiem kritērijiem identificē klientu grupas, kurām bez papildu atbalsta varētu būt grūti saņemt finanšu pakalpojumus attālināti, izmantojot distances saziņas līdzekļus, informē attiecīgos klientus par kredītiestādes nodrošinātā atbalsta un finanšu pakalpojumu pieejamību klātienē un pēc savas izvēles aptaujā attiecīgos klientus par to finanšu pakalpojumu izmantošanas paradumiem;

4) ja paredzēta maksa par finanšu pakalpojumiem klātienē, šo maksu nosaka samērīgi ar finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē faktiskajām izmaksām un vienādu visā Latvijas teritorijā neatkarīgi no vietas, kur finanšu pakalpojumi klātienē tiek sniegti;

5) nosakot maksu par finanšu pakalpojumiem klātienē līdzvērtīgiem attālināti sniegtiem finanšu pakalpojumiem, ņem vērā, ka abu pakalpojumu sniegšanas veidu maksas atšķirīgais apmērs var būt pamatots tikai ar attiecīgo pakalpojumu sniegšanas veidu atšķirīgajām faktiskajām izmaksām.

(2) Šā panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde pēc Latvijas Bankas pieprasījuma sniedz tai informāciju par finanšu pakalpojumu klātienē un tiem līdzvērtīgo attālināti sniegto finanšu pakalpojumu maksas noteikšanas pamatojumu un aprēķinu.

(3) Šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde papildus skaidrās naudas izmaksas pakalpojumam, ko tā nodrošina saskaņā ar minētā panta otro, trešo un ceturto daļu, nodrošina tās klientam - patērētājam - klātienē vismaz šādas finanšu pakalpojumu saņemšanai nepieciešamās darbības un pakalpojumus:

1) konsultācijas kreditēšanas, ieguldījumu pakalpojumu un ar uzkrājumiem saistītos jautājumos;

2) konsultācijas finanšu pratības veicināšanai;

3) konta atvēršanas, slēgšanas un citus ar kontu apkalpošanu saistītus pakalpojumus, tai skaitā jebkura maksājuma instrumenta izsniegšanu, atjaunošanu vai slēgšanu;

4) klienta identifikāciju klātienē un autentifikācijas rīku nodrošināšanu, citas darbības ar tiem;

5) klienta un kredītiestādes savstarpējo tiesisko attiecību noformēšanu un šo attiecību noslēgšanai, grozīšanai vai izbeigšanai nepieciešamās informācijas iegūšanu;

6) naudas pārveduma no klienta maksājumu konta uz citu maksājumu kontu veikšanu, sniedzot atbalstu klientam vai klienta uzdevumā noformējot un izpildot naudas pārveduma uz maksājumu kontu rīkojumu.

(4) Šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde nodrošina, ka šā panta trešajā daļā minētās darbības un pakalpojumus klātienē klientam - patērētājam - sniedz atbilstoši šādām prasībām:

1) pastāvīgi katrā valstspilsētā, kura vienlaikus atbilst šādiem nosacījumiem:

a) atrodas tādā attālumā no citas tuvākās valstspilsētas vai novada pašvaldības teritorijas (turpmāk - novads) administratīvā centra, kurā attiecīgā kredītiestāde klātienē nodrošina pastāvīgu šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu sniegšanu, kas ir par lielu, lai nodrošinātu saprātīgu finanšu pakalpojumu klātienē sasniedzamību attiecīgā novada iedzīvotājiem,

b) to attiecīgās kredītiestādes klientu - fizisko personu - skaits, kuri par savu dzīvesvietu kredītiestādei norādījuši attiecīgās pašvaldības administratīvo teritoriju, veido būtisku īpatsvaru no kopējā attiecīgās pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotāju skaita;

2) pastāvīgi katrā novada administratīvajā centrā, kas nav valstspilsēta, un vienlaikus atbilst šādiem nosacījumiem:

a) novada administratīvais centrs atrodas tādā attālumā no cita tuvākā novada administratīvā centra vai valstspilsētas, kurā attiecīgā kredītiestāde klātienē nodrošina pastāvīgu šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu sniegšanu, kas ir par lielu, lai nodrošinātu saprātīgu finanšu pakalpojumu klātienē sasniedzamību attiecīgā novada iedzīvotājiem,

b) novada iedzīvotāju skaits, ņemot vērā arī tā izmaiņu dinamiku, ir tādā apmērā, lai nodrošinātu pietiekamu finanšu pakalpojumu klātienē pieprasījumu,

c) to attiecīgās kredītiestādes klientu - fizisko personu - skaits, kuri par savu dzīvesvietu kredītiestādei norādījuši attiecīgo novadu, veido būtisku īpatsvaru no kopējā novada iedzīvotāju skaita;

3) katrā valstspilsētā un novada administratīvajā centrā, kurā kredītiestādei nav pienākuma pastāvīgi nodrošināt šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu sniegšanu klātienē, pēc klienta pieprasījuma atbilstoši kredītiestādes izraudzītam finanšu pakalpojumu nodrošināšanas klātienē risinājumam;

4) šīs daļas 1. un 2. punktā minētajās valstspilsētās un novadu administratīvajos centros pastāvīgu šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu pieejamību klātienē nodrošina atbilstoši pieprasījumam, bet ne mazāk kā Latvijas Bankas noteiktajā pakalpojumu sniegšanas vietu minimālajā darba laikā;

5) ja šā panta trešajā daļā minētās darbības un pakalpojumus klātienē klientam nodrošina pēc iepriekšēja pieteikuma saņemšanas, tos sniedz ne vēlāk kā Latvijas Bankas noteiktajā termiņā.

(5) Latvijas Banka ir tiesīga noteikt, ka šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde šā panta ceturtās daļas 3. punktā minētajā valstspilsētā un novada administratīvajā centrā daļu no šā panta trešajā daļā minētajām darbībām un pakalpojumiem klātienē sniedz pastāvīgi.

(6) Latvijas Banka ir tiesīga atļaut šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētajai kredītiestādei atsevišķās valstspilsētās vai novadu administratīvajos centros neievērot šā panta ceturtās daļas 3. punktā noteiktās prasības, ja vienlaikus tiek izpildīti šādi nosacījumi:

1) to attiecīgās kredītiestādes klientu - fizisko personu - skaits, kuri par savu dzīvesvietu kredītiestādei norādījuši attiecīgās pašvaldības administratīvo teritoriju, neveido būtisku īpatsvaru no kopējā attiecīgās pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotāju skaita;

2) valstspilsēta vai novada administratīvais centrs atrodas tādā attālumā no citas tuvākās valstspilsētas vai novada administratīvā centra, kurā attiecīgā kredītiestāde klātienē nodrošina pastāvīgu šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu sniegšanu, kas ir pietiekams, lai nodrošinātu saprātīgu finanšu pakalpojumu klātienē sasniedzamību attiecīgās pašvaldības administratīvās teritorijas iedzīvotājiem;

3) kredītiestāde pamato, ka tās klientiem - patērētājiem - attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā tiks nodrošināta finanšu pakalpojumu pieejamība.

(7) Ja šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde nolemj slēgt tādu pastāvīgo finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vietu, kuras slēgšana neietekmē kredītiestādes darbības atbilstību šā panta ceturtās daļas 1. un 2. punktā minētajām prasībām, vai būtiski samazināt šādā pastāvīgajā finanšu pakalpojumu sniegšanas vietā klātienē pieejamo finanšu pakalpojumu klāstu, kredītiestāde:

1) pirms attiecīgā lēmuma īstenošanas sagatavo tā pamatojumu, izvērtējot arī šāda lēmuma ietekmi uz klientiem un tiem pieejamiem finanšu pakalpojumiem;

2) par to pēc iespējas savlaicīgi, bet ne vēlāk kā 30 dienas iepriekš informē klientus, Latvijas Banku un pašvaldību, kuras administratīvajā teritorijā atrodas attiecīgā pastāvīgo finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vieta;

3) sniedz klientiem visu nepieciešamo informatīvo un konsultatīvo atbalstu, lai nodrošinātu, ka klienti ir pienācīgi informēti par to, kur, kādā veidā un kārtībā pēc pastāvīgās finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vietas slēgšanas viņi varēs saņemt tiem nepieciešamos finanšu pakalpojumus un praktisko atbalstu.

(8) Latvijas Banka ir tiesīga pilnībā vai daļēji atbrīvot kredītiestādi no šajā pantā noteikto pienākumu izpildes, ja, pēc Latvijas Bankas ieskata, tas būtiski neietekmē finanšu pakalpojumu pieejamību kopumā, tai skaitā ņemot vērā kredītiestādes klientu - patērētāju - ar pietiekamām elektroniskās identifikācijas un distances saziņas līdzekļu lietošanas prasmēm īpatsvaru, būtiski nemazina atsevišķu iedzīvotāju grupu finansiālo iekļautību un ekonomisko aktivitāti pašvaldību administratīvajās teritorijās vai valstī kopumā. Lemjot par kredītiestādes atbrīvošanu no šajā pantā noteikto pienākumu izpildes, Latvijas Banka ir tiesīga, pamatojoties uz lietderības apsvērumiem, noteikt kredītiestādei attiecīgo pienākumu izpildi aizvietojošos pienākumus.

(9) Latvijas Banka nosaka:

1) šā panta ceturtās daļas 1. un 2. punktā un sestajā daļā minēto nosacījumu par attālumu, kādā nodrošināma finanšu pakalpojumu klātienē sasniedzamība, kredītiestādes klientu - fizisko personu - skaita būtisku īpatsvaru pašvaldības administratīvajā teritorijā un novada iedzīvotāju skaitu, kas ir pietiekams finanšu pakalpojumu klātienē pieprasījuma nodrošināšanai, minēto nosacījumu piemērošanas metodoloģiju un robežvērtības;

2) šā panta ceturtās daļas 4. un 5. punktā minētās prasības attiecībā uz šā panta trešajā daļā minēto darbību un pakalpojumu sniegšanas klātienē vietu darba laiku un termiņu, kādā šīs darbības un pakalpojumus klātienē sniedz klientam pēc iepriekšēja pieteikuma saņemšanas, un minēto prasību piemērošanas nosacījumus;

3) šā panta ceturtās daļas 3. punktā minētajā valstspilsētā un novada administratīvajā centrā klātienē pastāvīgi nodrošināmo darbību un pakalpojumu klāstu, to sniegšanas vietu darba laiku un attiecīgo darbību un pakalpojumu sniegšanas termiņu šā panta piektās daļas piemērošanai;

4) prasības, termiņu un kārtību, kādā šā likuma 73.1 panta pirmajā daļā minētā kredītiestāde sagatavo un iesniedz Latvijas Bankai informāciju saistībā ar šajā pantā minēto prasību izpildi.

(10) Latvijas Banka reizi divos gados ziņo Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijai par šajā pantā noteikto kredītiestāžu pienākumu izpildi. Latvijas Banka sniedz novērtējumu par šajā pantā noteiktā tiesiskā regulējuma efektivitāti un turpmākas piemērošanas lietderīgumu, ņemot vērā finanšu pakalpojumu klātienē pieprasījuma izmaiņas un citus tirgū piedāvātos finanšu pakalpojumu nodrošināšanas veidus, kā arī novērtējumu attiecībā uz finanšu pakalpojumu pieejamību un visu sabiedrības grupu finansiālo iekļautību."

3. Papildināt 198. pantu ar trīspadsmito daļu šādā redakcijā:

"(13) Ja kredītiestāde klientiem nenodrošina bankomātu pieejamību atbilstoši noteiktajām attāluma, valodas, skaita vai darba laika prasībām vai nenodrošina bez maksas tās klientam - fiziskajai personai, kurai kredītiestāde izsniegusi maksājumu karti, - skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu noteiktajā apmērā vai izņemšanas reižu skaitā vai nenodrošina klientam iespēju saņemt skaidrās naudas izmaksas pakalpojumu apmērā, kas pārsniedz kredītiestādes noteiktā skaidrās naudas izmaksas pakalpojuma bankomātos kopējās summas ierobežojumu, Latvijas Banka ir tiesīga piemērot kredītiestādei sankciju - brīdinājumu vai soda naudu līdz 50 000 euro."

4. Papildināt pārejas noteikumus ar 120., 121., 122., 123. un 124. punktu šādā redakcijā:

"120. Šā likuma 73.1 pants, izņemot otrās daļas 4. punktu, un 198. panta trīspadsmitā daļa, izņemot noteikumu par valodas prasību nodrošināšanu bankomātos, stājas spēkā 2025. gada 1. janvārī. Šā likuma 73.1 panta otrās daļas 4. punkts un 198. panta trīspadsmitā daļa attiecībā uz valodas prasību nodrošināšanu bankomātos stājas spēkā 2025. gada 30. janvārī.

121. Latvijas Banka līdz 2024. gada 1. novembrim izdod šā likuma 73.1 panta piektajā daļā minētos noteikumus.

122. Šā likuma 73.2 pants stājas spēkā 2026. gada 1. janvārī.

123. Ja laika periodā līdz 2026. gada 1. janvārim kredītiestāde, kura ir reģistrēta Latvijā vai ir ārvalstu kredītiestādes filiāle Latvijā vai citā dalībvalstī reģistrētas kredītiestādes filiāle Latvijā un kurā atvērto klientu maksājumu kontu skaits un rezidentu mājsaimniecību noguldījumi iepriekšējā gada 31. decembrī bija vismaz pieci procenti no attiecīgi kopējā maksājumu kontu skaita un kopējiem rezidentu mājsaimniecību noguldījumiem Latvijā reģistrētajās kredītiestādēs, ārvalstu kredītiestāžu filiālēs Latvijā un citās dalībvalstīs reģistrēto kredītiestāžu filiālēs Latvijā, nolemj slēgt finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vietu vai būtiski samazināt šajā vietā pieejamo darbību un pakalpojumu klāstu, kredītiestāde:

1) pirms attiecīgā lēmuma īstenošanas sagatavo tā pamatojumu, izvērtējot arī šāda lēmuma ietekmi uz klientiem un tiem pieejamiem finanšu pakalpojumiem;

2) par to pēc iespējas savlaicīgi, bet ne vēlāk kā 30 dienas iepriekš informē klientus, Latvijas Banku un pašvaldību, kuras administratīvajā teritorijā atrodas attiecīgā finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vieta;

3) sniedz klientiem visu nepieciešamo informatīvo un konsultatīvo atbalstu, lai nodrošinātu, ka klienti ir pienācīgi informēti par to, kur, kādā veidā un kārtībā pēc finanšu pakalpojumu sniegšanas klātienē vietas slēgšanas viņi varēs saņemt tiem nepieciešamos finanšu pakalpojumus un praktisko atbalstu.

124. Latvijas Banka līdz 2024. gada 1. decembrim izdod šā likuma 73.2 panta devītajā daļā minētos noteikumus."

Likums stājas spēkā nākamajā dienā pēc tā izsludināšanas.

Likums Saeimā pieņemts 2024. gada 19. septembrī.

Valsts prezidents E. Rinkēvičs

Rīgā 2024. gada 8. oktobrī

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Kredītiestāžu likumā Statuss:
Vēl nav spēkā
vēl nav spēkā
Izdevējs: Saeima Veids: likums Pieņemts: 19.09.2024.Stājas spēkā: 09.10.2024.Tēma: Bankas, finanses, budžetsPublicēts: Latvijas Vēstnesis, 196, 08.10.2024. OP numurs: 2024/196.4
Saistītie dokumenti
  • Grozītais
  • Anotācija / tiesību akta projekts
355471
09.10.2024
84
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"