Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 8
Ventspilī 2024. gada 30. maijā (prot. Nr. 11; 15. §) Kārtība, kādā Ventspils valstspilsētas pašvaldība sniedz komersantiem atbalstu biroja telpu nomas maksas segšanai
1. Saistošie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka Ventspils valstspilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) atbalsta apmēru, tā piešķiršanas kritērijus un kārtību biroja telpu nomas maksas segšanai komersantiem Pašvaldības administratīvajā teritorijā. 2. Noteikumos lietoti šādi termini: 2.1. biroja telpu nomas maksa – izīrētāja noteiktā maksa par telpu iznomāšanu; 2.2. atbalsts – Pašvaldības budžetā paredzētie finanšu līdzekļi biroja telpu nomas maksas segšanai; 2.3. biroja telpas – atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka būvju klasifikāciju, reģistrēta biroja ēka vai biroja telpu grupa. 4. Noteikumu mērķis – sekmēt uzņēmējdarbības, kas attīsta produktus un pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību, attīstību, saglabāt esošās un radīt jaunas darbavietas. 5. Lai pretendētu uz atbalstu, iesniedzējam iesnieguma iesniegšanas brīdī ir jāatbilst šādām prasībām: 5.1. iesniedzējs ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra komercreģistrā kā kapitālsabiedrība; 5.2. iesniedzējs ir sīkais (mikro), mazais vai vidējais komersants, kas atbilst 2014. gada 17. jūnija Komisijas regulas (ES) Nr. 651/2014, ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu, 1. pielikumā noteiktajam; 5.3. iesniedzējam nav ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta, netiek īstenots tiesiskās aizsardzības process vai tam nav pasludināts maksātnespējas process; 5.4. iesniedzējam nav nodokļu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, izņemot nodokļu maksājumus, kuru segšanai ir piešķirts samaksas termiņa pagarinājums, ir noslēgta vienošanās par labprātīgu nodokļu samaksu vai noslēgts vienošanās līgums; 5.5. uz iesniedzēju, tā valdes vai padomes locekli, patieso labuma guvēju, pārstāvēttiesīgo personu vai prokūristu, nav noteiktas starptautiskās vai nacionālās sankcijas vai būtiskās finanšu un kapitāla tirgus intereses ietekmējošas Eiropas Savienības vai Ziemeļatlantijas līguma organizācijas dalībvalsts noteiktās sankcijas; 5.6. iesniedzēja juridiskā adrese vai vismaz viena tā struktūrvienība, kurā notiek iesniedzēja komercdarbība, ir reģistrēta Pašvaldības administratīvajā teritorijā adresē, par kuru ir noslēgts biroja telpu nomas līgums, kas noslēgts uz laiku ne mazāk kā 12 kalendārajiem mēnešiem, un tā atrodas: 5.6.1. valsts nozīmes pilsētbūvniecības pieminekļa – Ventspils pilsētas vēsturiskā centra (valsts aizsardzības Nr. 7454 Vecpilsētas un Ostgala teritorija) un tā aizsardzības zonas teritorijā; 5.6.2. valsts, pašvaldību vai citu juridisko vai fizisko personu dibinātās augstākās izglītības iestādes, kuras īsteno augstākās izglītības programmas, ēkā; 5.6.3. Nacionālās nozīmes industriālā parka teritorijā. 5.7. Iesniedzēja pamatdarbība ir: 5.7.1. informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) nozarē (vismaz viens no šādiem kodiem, saskaņā ar saimniecisko darbību statistisko klasifikāciju NACE 2. redakciju, 26.1, 26.2, 26.3, 26.4, 26.8, 62.01, 62.02, 62.03, 62.09, 63.11, 63.12, 95.11, 95.12; sākot ar 2025. gada 1. janvāri, saskaņā ar NACE 2.1. redakciju, 26.1, 26.2, 26.3, 26.4, 26.7, 62.1, 62.2, 62.9, 63.10, 63.91, 95.10 kods); 5.7.2. nozarē, kas nav minēta 2023. gada 13. decembra Komisijas Regulas (ES) 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam 1. panta 1. punktā; 5.8. iesniedzējs, kurš atbilst Noteikumu 5.7.2. apakšpunkta prasībai, ir reģistrēts komercreģistrā ne vairāk kā trīs gadus pirms iesnieguma iesniegšanas atbalsta piešķiršanai; 5.9. iesniedzējs nodarbina vismaz vienu Pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarētu darba ņēmēju normālā darba laika ietvaros ar mēneša darba algu, kas nav mazāka par vidējo izmaksājamo darba algu atbilstošajā nozarē; 5.10. biroja telpu nomas tiesiskās attiecības ir nodibinātas ne agrāk kā 12 mēnešus pirms iesnieguma iesniegšanas Pašvaldības iestādē "Ventspils domes administrācija" (turpmāk- Administrācija) un iesniedzējs nav nodevis to apakšnomā; 5.11. iesniedzējs Noteikumu ietvaros nav saņēmis atbalstu biroja telpu nomas maksas segšanai; 5.12. iesniedzējs iesniedzis visu pieprasīto informāciju un atbilst izvirzītajām kvalifikācijas prasībām. 6. Iesniedzējam, kurš atbilst Noteikumu 5. punktā noteiktajām prasībām un darbojas Noteikumu 5.7.1. apakšpunktā noteiktajā nozarē, uz laiku līdz pilniem 12 mēnešiem no Administrācijas vadītāja lēmuma pieņemšanas var piešķirt atbalstu biroja telpu nomai 3,50 euro/m2 apmērā no biroja telpu nomas maksas mēnesī. 7. Iesniedzējam, kurš atbilst Noteikumu 5. punktā noteiktajām prasībām un darbojas Noteikumu 5.7.2. apakšpunktā noteiktajā nozarē, uz laiku līdz pilniem 12 mēnešiem no Administrācijas vadītāja lēmuma pieņemšanas var piešķirt atbalstu biroja telpu nomai 1,75 euro/m2 apmērā no biroja telpu nomas maksas mēnesī. 8. Iesniedzējam, kurš ir saņēmis Noteikumu 6. un 7. punktā noteikto atbalstu, pēc atbalsta perioda beigām, var piešķirt atbalstu uz laiku līdz pilniem 12 mēnešiem biroja telpu nomai 1,75 euro/m2 apmērā no biroja telpu nomas maksas mēnesī, iesniedzot iesniegumu Noteikumu V nodaļā noteiktajā kārtībā, ja iesniedzēja nodarbināto skaits Pašvaldības administratīvajā teritorijā iepriekšējo 12 mēnešu laikā ir pieaudzis. 9. Iesniedzējam, kurš darbojas Noteikumu 5.7.1. apakšpunktā noteiktajā nozarē, var piešķirt Noteikumu 8. punktā noteikto atbalstu ne vairāk kā trīs reizes piecu gadu laikā no pirmreizējās atbalsta piešķiršanas dienas. 10. Iesniedzējam, kurš darbojas Noteikumu 5.7.2. apakšpunktā noteiktajā nozarē, var piešķirt Noteikumu 8. punktā noteikto atbalstu ne vairāk kā vienu reizi divu gadu laika periodā no pirmreizējās atbalsta piešķiršanas dienas. 11. Atbalsta apmērs nedrīkst pārsniegt telpu nomas maksu. Atbalsts netiek piešķirts ar biroja telpu lietošanu saistītajiem pakalpojumiem un pievienotās vērtības nodokļa izmaksu segšanai. 12. Noteikumu ietvaros atbalsts tiek piešķirts kā komercdarbības atbalsts, ievērojot 2023. gada 13. decembra Komisijas Regulas (ES) 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk – Regulas Nr. 2023/2831) nosacījumus. 13. Piešķirot atbalstu saskaņā ar Regulu Nr. 2023/2831, pirms atbalsta piešķiršanas Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa pārbauda, vai iesniedzējam plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trīs gados piešķirto atbalstu nepārsniedz Regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo apmēru viena vienota uzņēmuma līmenī. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā noteiktajam. 14. Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, nedrīkst kumulēt ar komercdarbības atbalstu citu atbalsta programmu vai ad-hoc atbalsta projekta ietvaros, tai skaitā citu de minimis atbalstu, neatkarīgi no finansējuma avota. 15. Iesniedzējs apliecina, ka tas nav saņēmis un nesaņems de minimis vai citu atbalstu par tām pašām attiecināmajām izmaksām citu aktivitāšu ietvaros no vietējiem, reģionālajiem, valsts vai Eiropas Savienības līdzekļiem. 16. De minimis atbalstu saskaņā ar Regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja iesniedzējs vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja iesniedzējs nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar Noteikumiem. 17. Pirms Noteikumu 36.1. apakšpunktā minētā lēmuma pieņemšanas Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa pārbauda atbalsta iesniedzēja de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavoto veidlapu, kā arī pārliecinās par atbalsta iesniedzēja sniegtās informācijas patiesumu vismaz publiskajās informācijas sistēmās, atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 21. novembra noteikumiem Nr. 715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem". Pašvaldība veic atbalsta pretendenta izvērtēšanu atbilstoši Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi. Noteikumu ietvaros Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa piešķirto Pašvaldības atbalstu reģistrē de minimis atbalsta uzskaites sistēmā ne vēlāk kā vienas darba dienas laikā no atbalsta piešķiršanas brīža. 18. Pašvaldība uzglabā informāciju par sniegto de minimis atbalstu 10 gadus no brīža, kad ir piešķirts pēdējais atbalsts šī nolikuma ietvaros. 20. Ja tiek pārkāpti Regulas Nr. 2023/2831 nosacījumi, de minimis atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt Pašvaldībai Noteikumu ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem. 22. Iesniedzēja pamatdarbības veids un pārstāvētā nozare līdz 2024. gada 31. decembrim ieskaitot, tiek noteikta saskaņā ar saimniecisko darbību statistiskās klasifikācijas NACE 2. redakciju, sākot ar 2025. gada 1. janvāri – NACE 2.1. redakciju, par darbības nozari uzskatot iesniedzēja prioritāri norādīto. IKT nozares uzņēmumi tiek identificēti atbilstoši Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas definīcijai, ko savā metodoloģijā izmanto arī Centrālā statistikas pārvalde. 23. Iesniedzējs, lai pretendētu uz atbalstu, sagatavo un iesniedz iesniegumu saskaņā ar Noteikumu pielikuma veidlapu, pievienojot šādus dokumentus: 23.1. biroju telpu nomas līguma, kas ir spēkā iesnieguma iesniegšanas brīdī, apliecināta kopija; 23.2. de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotas un apstiprinātas veidlapas izdruka, ja iesniegumā nav norādīts de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotas un apstiprinātas veidlapas identifikācijas numurs; 23.3. dokuments, kas apliecina iesniedzēja nodarbināto skaita Pašvaldības administratīvajā teritorijā pieaugumu iepriekšējo 12 mēnešu laikā, ja tiek iesniegts iesniegums par atkārtotu atbalsta piešķiršanu, saskaņā ar Noteikumu 8. punktu. 24. Iesniegumu sagatavo latviešu valodā, uz A4 formāta lapas, datorsalikumā. Iesniegumam pievienotajiem dokumentiem un to noformējumam jāatbilst Dokumentu juridiskā spēka likumā un Ministru kabineta 2018. gada 4. septembra noteikumos Nr. 558 "Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība" noteiktajam un Noteikumu prasībām. 27. Iesniedzējs sagatavoto iesniegumu iesniedz Pašvaldībai kādā no šādiem veidiem: 27.1. papīra formātā, iesniedzot iesniegumu personīgi Pašvaldības iestādē "Ventspils domes administrācija" (turpmāk – Administrācija) vai izmantojot pasta pakalpojumus ar piegādi; 27.2. elektroniskā formātā (ar drošu elektronisko parakstu), nosūtot iesniegumu uz e-pasta adresi: dome@ventspils.lv vai oficiālo elektronisko adresi (e-adrese): _default@90000051970. 28. Noteikumu 23. punktā minēto iesniegumu izskata Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa, kas 10 darbdienu laikā nodrošina iesnieguma un tam pievienoto dokumentu, kā arī iesniedzēja atbilstības izvirzītajām kvalifikācijas prasībām pārbaudi, to saņemšanas secībā. 29. Ja Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa konstatē, ka atbilstoši Noteikumos noteiktajām atbalsta piešķiršanas prasībām iesniegtajā iesniegumā ietvertā informācija ir neskaidra vai nepilnīga, tā pieprasa, lai iesniedzējs izskaidro vai papildina iesniegumā ietverto informāciju. Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa termiņu nepieciešamās informācijas iesniegšanai nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas sagatavošanai un iesniegšanai, bet ne ilgāku kā viens mēnesis. 30. Pēc Noteikumu 28. un 29. punktā minēto dokumentu atbilstības pārbaudes Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļas vadītājs pieņem vienu no šādiem lēmumiem: 30.1. reģistrēt iesniegumu Pašvaldības vispārējā atbalsta saņemšanas reģistrā vai Pašvaldības atbalsta saņemšanas IKT reģistrā, ja iesniegums un tam pievienotie dokumenti, kā arī iesniedzējs un tā pilnvarotā persona atbilst Noteikumu prasībām; 30.2. atteikt reģistrēt iesniegumu Pašvaldības atbalsta saņemšanas reģistrā, ja iesniegums un/vai tam pievienotie dokumenti, kā arī iesniedzējs un/vai tā pilnvarotā persona neatbilst Noteikumu prasībām vai sniegtas nepatiesas ziņas; 30.3. atstāt iesniegumu bez virzības līdz precizējumu iesniegšanai. Termiņš precizējumu iesniegšanai nav ilgāks par 30 dienām no lēmuma paziņošanas dienas. 31. Pēc lēmuma par iesnieguma reģistrēšanu Pašvaldības atbalsta saņemšanas reģistrā, ņemot vērā Pašvaldības budžetā pieejamos līdzekļus, Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa virza iesniegumu izskatīšanai Pašvaldības nozares komisijas sēdē iesniegumu reģistrēšanas secībā, prioritāri atbalstu piešķirot iesniedzējiem, kas reģistrēti Pašvaldības atbalsta saņemšanas IKT reģistrā, pievienojot atzinumu par iesniegumu. Par iesnieguma izskatīšanas rezultātu Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa informē iesniedzēju, nosūtot atbilstošu informāciju uz iesniedzēja norādīto e-pastu. 32. Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļai, pirms jautājuma virzīšanas izskatīšanai Pašvaldības nozares komisijā, ir tiesības pieprasīt iesniedzējam aktualizēt iesniegumu un tam pievienotos dokumentus, ja no iesnieguma saņemšanas dienas ir pagājis vairāk kā viens mēnesis. 33. Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļai, nepieciešamības gadījumā, iesnieguma un tam pievienoto dokumentu izskatīšanai, ir tiesības piesaistīt ekspertus. 35. Komisija, izskatot iesniegumu, ir tiesīga pieprasīt papildus informāciju no iesniedzēja sakarā ar atbalsta piešķiršanu, nosakot saprātīgu termiņu papildus informācijas iesniegšanai. 36. Administrācijas vadītājs, ievērojot Noteikumu 21. punktā noteikto, pēc iepazīšanās ar komisijas ieteikumu, pieņem vienu no šādiem lēmumiem: 36.1. piešķirt atbalstu; 36.2. atteikt piešķirt atbalstu. 37. De minimis atbalstu uzskata par piešķirtu brīdī, kad pieņemts Noteikumu 36.1. apakšpunktā noteiktais lēmums. 38. Administrācijas vadītājs pieņemto lēmumu par atbalsta piešķiršanu var atcelt, ja iesniedzējs: 38.1. neatbilst noteiktajiem Noteikumu nosacījumiem; 38.2. neveic komercdarbību iesniegumā norādītajās biroja telpās, par ko noslēgts biroja telpu nomas līgums; 38.3. atbalsta saņemšanai sniedzis nepatiesu informāciju. 39. Pamatojoties uz Noteikumu 36.1. apakšpunktā minēto lēmumu, 10 darba dienu laikā no lēmuma pieņemšanas Administrācijas vadītājs ar iesniedzēju (turpmāk – atbalsta saņēmējs) slēdz līgumu. 40. Atbalsta izmaksa atbalsta saņēmējam tiek veikta par iepriekšējo kalendārā gada ceturksni, ja ir saņemts atbalsta saņēmēja pieteikums, kuram pievienoti dokumenti, kas apliecina biroju telpu nomas maksas samaksu par iepriekšējo ceturksni un izpildās visi zemāk minētie nosacījumi: 40.1. atbalsta saņēmējam ir spēkā telpu nomas līgums par biroja telpu lietošanu kādā no Noteikumu 5.6. apakšpunktā noteiktajām teritorijām un šajā adresē notiek atbalsta saņēmēja komercdarbība; 40.2. atbalsta saņēmējam atskaites ceturksnī nav nodokļu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, virs 150 euro, izņemot nodokļu maksājumus, kuru segšanai ir piešķirts samaksas termiņa pagarinājums, ir noslēgta vienošanās par labprātīgu nodokļu samaksu vai noslēgts vienošanās līgums. 40.3. atbalsta saņēmējs atskaites ceturksnī nodarbina vismaz vienu Pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarēto darbinieku. 41. Ja līguma darbības laikā tiks konstatēta Noteikumos un līgumā noteikto prasību nepildīšana vai nepatiesas informācijas sniegšana, tad atbalsta saņēmējs 20 darba dienu laikā no Administrācijas paziņojuma par pārkāpuma konstatēšanu saņemšanas dienas atmaksā saņemto atbalsta summu pilnā apmērā. 42. Noslēdzot Noteikumu 39. punktā noteikto līgumu, atbalsta saņēmējs ir atbildīgs par publicitātes prasību ievērošanu. 44. Atbalsta saņēmējs tīmekļa un/vai sociālo tīklu vietnēs, ja tādas ir, publicē īsu aprakstu par atbalsta programmu, mērķi un rezultātiem, uzsverot saņemto atbalstu. Atbalsta saņēmējs informāciju par atbalstu var ievietot arī Pašvaldības oficiālajā tīmekļa vietnē. 45. Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa nodrošina sabiedrības informēšanu Pašvaldības oficiālajā tīmekļa vietnē un sociālajos tīklos par Noteikumiem, saņemtajiem un atbalstītajiem iesniegumiem, piešķirto un izmaksāto atbalstu. 46. Administrācijas Ekonomikas un iepirkumu nodaļa nodrošina: 46.1. līgumu par atbalsta piešķiršanu izpildes uzraudzību; 46.2. ikgadējā ziņojuma sagatavošanu Administrācijas vadītājam par atbalsta rezultātiem. Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs J. Vītoliņš
Pielikums
Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes 2024. gada 30. maija saistošajiem noteikumiem Nr. 8
(Visi punkti ir obligāti aizpildāmi!)
Apliecinu, ka pilnībā esmu iepazinies (-usies) ar Noteikumiem, Pašvaldības sniegto papildus informāciju, saprotu šo dokumentu prasības, atzīstu tās par pamatotām, tiesiskām un saistošām man, ja vēlos saņemt atbalstu biroja telpu nomas izmaksu segšanai, pretenziju nav. Apliecinu, ka iesnieguma iesniegšanas brīdī, 1. iesniedzējam nav ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta, netiek īstenots tiesiskās aizsardzības process vai tam nav pasludināts maksātnespējas process; 2. iesniedzējam nav nodokļu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, izņemot nodokļu maksājumus, kuru segšanai ir piešķirts samaksas termiņa pagarinājums, ir noslēgta vienošanās par labprātīgu nodokļu samaksu vai noslēgts vienošanās līgums; 3. uz iesniedzēju, tā valdes vai padomes locekli, patieso labuma guvēju, pārstāvēttiesīgo personu vai prokūristu, nav noteiktas starptautiskās vai nacionālās sankcijas vai būtiskās finanšu un kapitāla tirgus intereses ietekmējošas Eiropas Savienības vai Ziemeļatlantijas līguma organizācijas dalībvalsts noteiktās sankcijas; 4. nodarbinu vismaz vienu Ventspils valstspilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā deklarētu darba ņēmēju normālā darba laika ietvaros ar mēneša darba algu, kas nav mazāka par vidējo izmaksājamo darba algu atbilstošajā nozarē; 5. biroja telpu nomas tiesības nav nodotas un netiks nodotas apakšnomā; 6. iesniegumā un tā pielikumos sniegtās ziņas atbilst patiesībai, pieprasītais atbalsts tiks izmantots saskaņā ar iesniegumā noteikto. Apzinos, ka nepatiesas apliecinājumā sniegtās informācijas gadījumā administratīva rakstura sankcijas var tikt uzsāktas gan pret mani, gan arī pret minēto juridisko personu – iesniedzēju. Apliecinu, ka esmu iepazinies (-usies) ar Noteikumos noteiktajām prasībām. Apliecinu, ka nav saņēmis (-usi) un nesaņems de minimis vai citu atbalstu par tām pašām attiecināmajām izmaksām citu aktivitāšu ietvaros no vietējiem, reģionālajiem, valsts vai Eiropas Savienības līdzekļiem, un nodrošina, ka netiek pārsniegts maksimālais de minimis atbalsta apjoms atbilstoši Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam nosacījumiem. Piekrītu iesniegumā norādīto datu apstrādei. Apliecinu, ka iesniegumam pievienotās kopijas atbilst manā rīcībā esošiem dokumentu oriģināliem un iesnieguma kopijas un elektroniskā versija atbilst iesniegtā iesnieguma oriģinālam. Pilnībā apzinis (-usi) savas saistības un pienākumus. Apliecinu, ka iesniedzējam ir pienācīga rīcībspēja un tiesībspēja, lai noslēgtu līgumu atbilstoši Noteikumu prasībām. Pielikumi: 1. Biroja telpu nomas līguma kopija – ___ lp. 2. de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotas un apstiprinātas veidlapas izdruka, atbilstoši MK noteikumu Nr. 715 1. pielikumam, ja iesniegumā nav norādīts de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotas un apstiprinātas veidlapas identifikācijas numurs – ___ lp.
1 NACE 2. red. lietošana ir paredzēta līdz 31.12.2024., savukārt, NACE 2.1. red. lietošana – no 01.01.2025. Vairāk informācijas Centrālās statistikas pārvaldes mājaslapā www.csp.gov.lv ; https://www.csp.gov.lv/lv/klasifikacija/nace-2-red Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs J. Vītoliņš
Ekonomikas un iepirkumu nodaļas vadītājs A. Galindoms Paskaidrojuma raksts
Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes 2024. gada 30. maija saistošajiem noteikumiem Nr. 8 "Kārtība, kādā Ventspils valstspilsētas pašvaldība sniedz komersantiem atbalstu biroja telpu nomas maksas segšanai"
1 Pieejama: https://www.pkc.gov.lv/sites/default/files/inline-files/Latvija_2030_6.pdf 2 Pieejams: https://www.ventspils.lv/app/uploads/2022/11/202_par-ventspils-valstspilsetas-pasvaldibas-un-ventspils-novada-pasvaldibas-kopigo-planosanas-dokumentu-apstiprinasanupiel3.pdf (aplūkots 31.10.2023.) 3 Pieejams: https://www.ventspils.lv/app/uploads/2022/11/kop_ias_2030-1.pdf (aplūkots 01.11.2023.) 4 Pieejams: https://www.pkc.gov.lv/lv/attistibas-planosana-latvija/ano-ilgtspejigas-attistibas-merki (aplūkots 31.10.2023) 5 Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/310954-par-regionalas-politikas-pamatnostadnem-2021-2027-gadam (aplūkots 31.10.2023) 6 https://www.ventspils.lv/app/uploads/2022/07/01_PASKAIDROJUMA_RAKSTS.pdf 7 https://www.ventspils.lv/app/uploads/2023/05/74_nacionalas-nozimes-industriala-parka-izveide-ventspili_kopa_publicejamais.pdf Ventspils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs J. Vītoliņš
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kārtība, kādā Ventspils valstspilsētas pašvaldība sniedz komersantiem atbalstu biroja telpu nomas ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|