Teksta versija
UZMANĪBU! Vietnei pielāgotais Google meklētājs (ātrais meklētājs) meklēšanas rezultātos šobrīd neietver daļu tiesību aktu. Problēma tiek risināta, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka tiešā veidā Google meklētāja darbību ietekmēt nevaram. Aicinām izmantot vietnes izvērsto meklētāju.
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Ministru kabineta noteikumi Nr. 723

Rīgā 2023. gada 5. decembrī (prot. Nr. 60 62. §)
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.3. specifiskā atbalsta mērķa  "Uzlabot visu darba meklētāju, jo īpaši jauniešu – it sevišķi, īstenojot Garantiju jauniešiem –, ilgstošo bezdarbnieku un darba tirgū nelabvēlīgā situācijā esošo grupu, un ekonomiski neaktīvo personu piekļuvi nodarbinātībai un aktivizācijas pasākumiem, kā arī veicinot pašnodarbinātību un sociālo ekonomiku" 4.3.3.6. pasākuma "Nodarbinātības valsts aģentūras veiktspējas stiprināšana un pakalpojumu modernizēšana" īstenošanas noteikumi
I. Vispārīgie jautājumi

1.  Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam (turpmāk – programma) 4.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot visu darba meklētāju, jo īpaši jauniešu – it sevišķi, īstenojot Garantiju jauniešiem –, ilgstošo bezdarbnieku un darba tirgū nelabvēlīgā situācijā esošo grupu, un ekonomiski neaktīvo personu piekļuvi nodarbinātībai un aktivizācijas pasākumiem, kā arī veicinot pašnodarbinātību un sociālo ekonomiku" 4.3.3.6. pasākumu "Nodarbinātības valsts aģentūras veiktspējas stiprināšana un pakalpojumu modernizēšana" (turpmāk – pasākums);

1.2. pasākuma mērķi;

1.3. plānoto un pieejamo pasākuma finansējumu un nacionālā līdzfinansējuma likmi;

1.4. prasības  Eiropas Sociālā fonda Plus projekta  iesniedzējam un finansējuma saņēmējam;

1.5. pasākuma atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumus;

1.6. vienkāršoto izmaksu piemērošanas nosacījumus un kārtību.

2. Pasākuma mērķis ir Nodarbinātības valsts aģentūras (turpmāk – aģentūra) institucionālās veiktspējas stiprināšana, tās sniegto pakalpojumu bezdarba samazināšanai un bezdarbnieku, darba meklētāju un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā modernizācija un kvalitātes palielināšana.

3. Pasākuma mērķa grupa ir:

3.1. aģentūras nodarbinātās personas;

3.2. aģentūras klienti un sadarbības partneri.

4. Pasākuma ietvaros ir sasniedzami šādi rādītāji:

4.1. līdz 2024. gada 31. decembrim – starpposma iznākuma rādītājs – nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmuši atbalstu, – 1;

4.2. līdz 2029. gada 31. decembrim:

4.2.1. iznākuma rādītājs – nacionāla, reģionāla vai vietēja mēroga valsts administrācijas vai sabiedrisko pakalpojumu iestāžu un pakalpojumu skaits, kas saņēmuši atbalstu, – 1;

4.2.2. nacionālais rādītājs – pilnveidoto informācijas sistēmu skaits – 1.

5. Pasākumu īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.

6. Pasākuma ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas pilda Labklājības ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde).

7. Pasākumam plānotais un pieejamais kopējais attiecināmais finansējums ir 8 000 000 euro, tai skaitā Eiropas Sociālā fonda Plus finansējums – 6 800 000 euro un valsts budžeta līdzfinansējums – 1 200 000 euro.

8. Pasākuma atbalsta veids ir grants.

9. Maksimālais attiecināmais Eiropas Sociālā fonda Plus finansējuma apmērs nepārsniedz 85 procentus no projekta kopējā attiecināmā finansējuma. Valsts budžeta līdzfinansējums nav mazāks par 15 procentiem no projekta kopējā attiecināmā finansējuma.

10. Pasākuma  izmaksas ir attiecināmas, ja tās atbilst šajos noteikumos ietvertajām izmaksu pozīcijām un ir radušās no 2023. gada 1. februāra.

II.  Prasības projekta iesnieguma iesniedzējam un finansējuma saņēmējam

11. Projekta iesniedzējs pasākuma ietvaros ir iestāde, kas saskaņā ar Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumu īsteno valsts politiku bezdarba samazināšanas un bezdarbnieku, darba meklētāju un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā, –  aģentūra.

12. Projekta iesniedzējs, kura projekta iesniegums ir apstiprināts, ir finansējuma saņēmējs.

III. Atbalstāmās darbības un izmaksas

13. Pasākuma ietvaros ir atbalstāmas šādas darbības:

13.1. darba meklēšanas atbalsta pasākumu pilnveide;

13.2. karjeras konsultācijas pakalpojuma un sadarbības ar finansējuma saņēmēja klientiem un sadarbības partneriem pilnveide;

13.3. finansējuma saņēmēja nodarbināto personu profesionālo spēju un metodiskās vadības pilnveide, tai skaitā jaunu finansējuma saņēmēja nodarbināto piesaistei, īstenojot praksi aģentūrā;

13.4. bezdarbnieku uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmas (BURVIS) (turpmāk – informācijas sistēma) pilnveide;

13.5. aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu (turpmāk – aktīvās darba tirgus politikas pasākumi) monitoringa un ietekmes novērtējuma veikšana, īstermiņa darba tirgus prognozēšanas sistēmas un prognožu atspoguļošanas platformas pilnveide un prognožu veikšana;

13.6. sabiedrības izpratnes un informētības paaugstināšanas pasākumu īstenošana par aģentūras pakalpojumiem;

13.7. komunikācijas un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas pasākumi;

13.8. projekta vadība un īstenošana.

14. Pasākuma ietvaros plāno šādas attiecināmās izmaksas:

14.1. tiešās attiecināmās izmaksas;

14.2. netiešās attiecināmās izmaksas.

15. Šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētās tiešās attiecināmās izmaksas ietver šādas izmaksu pozīcijas:

15.1. projekta personāla izmaksas:

15.1.1. līdz atbildīgās iestādes izstrādātās vienotās likmes un tās piemērošanas metodikas personāla izmaksām (turpmāk – personāla izmaksu metodika) apstiprināšanai – finansējuma saņēmēja projekta vadības un  īstenošanas personāla izmaksas atbilstoši Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumam, izņemot virsstundas. Ja personāla iesaiste projektā ir nodrošināta saskaņā ar daļlaika izmaksu attiecināmības principu, attiecināma ir ne mazāk kā 30 procentu noslodze no normālā darba laika;

15.1.2. pēc personāla izmaksu metodikas apstiprināšanas – finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personāla izmaksas, piemērojot personāla izmaksu metodikā noteikto likmi no šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētajām tiešajām attiecināmajām izmaksām, kas nav tiešās personāla izmaksas. Minētās tiešās attiecināmās personāla izmaksas projekta iesniegumā plāno kā vienu izmaksu pozīciju;

15.2. pārējās projekta īstenošanas izmaksas:

15.2.1. iepirkumu līgumu izmaksas šo noteikumu 13. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai;

15.2.2. iekšzemes komandējumu un darba braucienu izmaksas finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personālam šo noteikumu 13.1., 13.2., 13.3., 13.4., ​​​​​​​13.6. un ​​​​13.8. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai, kā arī šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajai mērķa grupai šo noteikumu 13.3. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai. Iekšzemes komandējumu un darba braucienu izmaksām piemēro vadošās iestādes metodikas par vienas vienības izmaksu standarta likmes aprēķinu un piemērošanu 1 km izmaksām un iekšzemes komandējumu izmaksām;

15.2.3. ārvalstu komandējumu izmaksas projekta vadītājam un projekta īstenošanas personālam projekta atbalstāmo darbību īstenošanai, kā arī šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajai mērķa grupai šo noteikumu  13.3. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai. Ārvalstu komandējumu izmaksas aprēķina un atlīdzina saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumi;

15.2.4. normatīvajos aktos, kas nosaka kārtību, kādā veicama obligātā veselības pārbaude, paredzēto veselības pārbaužu izmaksas projekta personālam, ja tās nav iekļautas šo noteikumu 16.1. apakšpunktā minētās veselības apdrošināšanas izmaksās;

15.2.5. līdz personāla izmaksu metodikas apstiprināšanai  – redzes korekcijas līdzekļu kompensācija finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personālam, ja tā nav iekļauta šo noteikumu 16.1. apakšpunktā minētās veselības apdrošināšanas izmaksās;

15.2.6. izmaksas šo noteikumu 13.2. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanas ietvaros darba meklēšanas atbalsta centra (turpmāk – centrs) telpu nomai un uzturēšanai;

15.2.7. ikmēneša izmaksas ne vairāk kā valstī noteiktās minimālās darba algas apmērā aģentūras piesaistītajam praktikantam šo noteikumu 13.3. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības ietvaros.

16.  Šo noteikumu 15.2.1. apakšpunktā minēto iepirkumu līgumu ietvaros ņem vērā, ka:

16.1. līdz personāla izmaksu metodikas apstiprināšanai veselības apdrošināšanu var paredzēt finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personālam. Ja personāls ir nodarbināts normālu darba laiku, veselības apdrošināšanas izmaksas ir attiecināmas 100 procentu apmērā. Ja personāls ir nodarbināts nepilnu darba laiku, veselības apdrošināšanas izmaksas nosakāmas atbilstoši nepilnā darba laika noslodzei. Ja personāla atlīdzībai piemēro daļlaika izmaksu attiecināmības principu, veselības apdrošināšanas izmaksas nosakāmas proporcionāli atlīdzības procentuālajam sadalījumam. Veselības apdrošināšanas izmaksas ir attiecināmas tikai laikposmā, kad personāls ir nodarbināts projektā;

16.2. darba vietas aprīkojuma iegādei vai nomai, tai skaitā aprīkojuma uzturēšanai un remontam, finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personālam jaunu darba vietu radīšanai vai gadījumā, ja esošo darba vietu aprīkojums ir nolietojies un tiek norakstīts, var paredzēt ne vairāk kā 3 000 euro vienai darba vietai visā projekta īstenošanas laikā. Ja personāls ir nodarbināts normālu darba laiku, darba vietas aprīkojuma izmaksas ir attiecināmas 100 procentu apmērā. Ja personāls ir nodarbināts nepilnu darba laiku, darba vietas aprīkojuma izmaksas ir attiecināmas proporcionāli slodzes procentuālajam sadalījumam. Ja personāla atlīdzībai piemēro daļlaika izmaksu attiecināmības principu, darba vietas aprīkojuma izmaksas ir attiecināmas proporcionāli slodzes procentuālajam sadalījumam un nodarbinātā iesaistes periodam projektā;

16.3. šo noteikumu 13.1., 13.4. un 13.5. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai var paredzēt arī iepirkuma tehniskās specifikācijas izstrādes izmaksas;

16.4. šo noteikumu 13.1., 13.2., 13.3., 13.4., 13.5., 13.6. un 13.8. apakšpunktā  ​​​​​​minētās atbalstāmās darbības īstenošanai var paredzēt transporta pakalpojumu izmaksas (transportlīdzekļa noma un transporta pakalpojumu pirkšana);

16.5. šo noteikumu 13.2. apakšpunktā minētās atbalstāmās darbības īstenošanai var paredzēt izmaksas biroja mēbeļu un biroja tehnikas iegādei un remontam;

16.6. šo noteikumu 13. punktā minēto atbalstāmo darbību ietvaros var plānot izmaksas horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" īstenošanai, tai skaitā surdotulka, vieglās valodas tulkošanas, reāllaika transkripcijas, subtitru, bērnu uzraudzības pakalpojuma nodrošināšanai.

17. Šo noteikumu 14.2. apakšpunktā minētās netiešās attiecināmās izmaksas finansējuma saņēmējs plāno kā vienu izmaksu pozīciju septiņu procentu apmērā no šo noteikumu 14.1. apakšpunktā minētajām tiešajām attiecināmajām izmaksām.

18. Pievienotās vērtības nodokļa izmaksas atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulā (ES) Nr. 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai (turpmāk – regula Nr. 2021/1060), 64. panta 1. punkta "c" apakšpunkta nosacījumiem šo noteikumu 15., 16. un 17. punktā minētajām izmaksu pozīcijām ir attiecināmas, ja tās nav atgūstamas atbilstoši normatīvajiem aktiem nodokļu politikas jomā.

IV. Pasākuma īstenošanas nosacījumi

19. Šo noteikumu 13.1. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno finansējuma saņēmēja projekta personāls un finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

19.1. pilnveido bezdarbnieku un darba meklētāju profilēšanas sistēmu, integrējot to  informācijas sistēmā;

19.2. pilnveido bezdarbnieku darba meklēšanas procesa pārvaldības metodiku.

20. Šo noteikumu 13.2. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno finansējuma saņēmēja projekta personāls un finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

20.1. izstrādā, aktualizē vai adaptē darba tirgum atbilstošus metodiskos materiālus finansējuma saņēmēja karjeras konsultantiem klientu konsultēšanai;

20.2. digitalizē šo noteikumu 20.1. apakšpunktā minētos metodiskos materiālus;

20.3. izveido centru, radot mūsdienīgu atvērta tipa vidi, kurā, rīkojot sadarbības un komunikācijas, tai skaitā vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas, pasākumus plašam iesaistīto lokam klātienē un tiešsaistē, paplašina  šo noteikumu 3.2. apakšpunktā minēto mērķa grupu personu piesaistes iespēju aģentūras pakalpojumiem.

21. Šo noteikumu 13.3. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno  finansējuma saņēmēja projekta personāls un finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

21.1. izstrādā un īsteno finansējuma saņēmēja nodarbināto personu kompetenču novērtēšanas sistēmu nepieciešamo prasmju pilnveides noteikšanai;

21.2. saturiski pilnveido finansējuma saņēmēja nodarbināto personu tālmācības sistēmu;

21.3. pilnveido finansējuma saņēmēja nodarbināto personu mentoru programmu;

21.4. organizē informatīvos un mācību pasākumus, tai skaitā pasākumus finansējuma saņēmēja nodarbināto personu mobilitātes un savstarpējās pieredzes apmaiņas veicināšanai;

21.5. nodrošina jaunu finansējuma saņēmēja nodarbināto personu piesaisti, īstenojot to praksi aģentūrā. Viena praktikanta iesaiste šo noteikumu 13.3. apakšpunktā atbalstāmās darbības ietvaros īstenotajā praksē nepārsniedz sešus mēnešus. Praktikantu piesaiste norit saskaņā ar finansējuma saņēmēja izstrādātu piesaistes un atlases kārtību.

22. Šo noteikumu 13.4. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

22.1. veic  informācijas sistēmas izstrādes un ieviešanas kvalitātes kontroli; 

22.2. pilnveido informācijas sistēmu;

22.3. piesaista informācijas sistēmu drošības auditu.

23. Šo noteikumu 13.5. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno finansējuma saņēmēja projekta personāls un  finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

23.1. izstrādā aktīvās darba tirgus politikas pasākumu novērtējuma metodiku;

23.2. veic aptaujas un ietekmes novērtējumu par aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem, tai skaitā atbilstoši šo noteikumu 23.1. apakšpunktā minētajai metodikai;

23.3. pilnveido darba tirgus īstermiņa prognozēšanas metodiku un aktualizē prognozes;

23.4. atbilstoši šo noteikumu  23.3. apakšpunktā izstrādātajai metodikai veic prognozēšanu un pilnveido īstermiņa prognožu atspoguļošanas platformu.

24. Šo noteikumu 13.6. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īsteno finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas personāls un finansējuma saņēmēja izvēlēts pakalpojuma sniedzējs, kurš:

24.1. veic finansējuma saņēmēja sadarbības partneru tīkla kartēšanu, sadarbības formātu noteikšanu un īstenošanu;

24.2. organizē informatīvi izglītojošos pasākumus, tai skaitā seminārus, komunikācijas kampaņas, vakanču gadatirgus, konferences un citus pasākumus;

24.3. izstrādā un izplata informatīvos materiālus un īsteno citas sabiedrisko attiecību aktivitātes.

25. Šo noteikumu 21.4. apakšpunktā minēto pasākumu īstenošanas un maksājuma pieprasījumu sagatavošanas nolūkā finansējuma saņēmējs vai tā piesaistīts pakalpojumu sniedzējs pārbauda šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētās mērķa grupas atbilstību iesaistei pasākumos, kā arī identificē un uzskaita minētās personas, norādot vārdu, uzvārdu, darbavietas e-pastu un personas kodu, kā arī citu, personas datus nesaturošu, informāciju, kas nepieciešama maksājuma pieprasījuma sagatavošanai. Finansējuma saņēmēja piesaistīts pakalpojumu sniedzējs iesniedz finansējuma saņēmējam informāciju par veikto šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētās mērķa grupas atbilstības pārbaudi iesaistei šo noteikumu 21.4. apakšpunktā ​​​​​​​ minētajos pasākumos.

26. Šo noteikumu 21.5. apakšpunktā minētā pasākuma  īstenošanas un maksājumu pieprasījumu sagatavošanas nolūkā finansējuma saņēmējs veic aģentūras klientu atbilstības pārbaudi un atlasi iesaistei pasākumā, kā arī identificē un uzskaita minētās personas, norādot vārdu, uzvārdu, e-pastu un personas kodu, kā arī citu, personas datus nesaturošu, informāciju, kas nepieciešama maksājuma pieprasījuma sagatavošanai.

27. Īstenojot projektu, finansējuma saņēmējs:

27.1. nodibina civildienesta vai darba tiesiskās attiecības ar projekta vadības un īstenošanas personālu un, paredzot tam atlīdzības izmaksas, nodrošina, ka šis personāls tiek nodarbināts normālu vai nepilnu darba laiku, tai skaitā atlīdzībai var piemērot daļlaika izmaksu attiecināmības principu. Ja personāla atlīdzībai piemēro daļlaika izmaksu attiecināmības principu, veic personāla darba laika uzskaiti par nostrādāto laiku un veiktajām funkcijām;

27.2. publiskos iepirkumus veic saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā, īstenojot konkurenci nodrošinošu, pārredzamu, atklātu, nediskriminējošu konkursa procedūru un, kur tas ir attiecināms un atbilstošs projekta darbības specifikai, īsteno sociāli atbildīgus un inovatīvus iepirkumus;

27.3. iepirkumu līgumos, kurus slēdz šo noteikumu 13. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai, avansa maksājumus var paredzēt ne vairāk kā 30 procentu apmērā no attiecīgā līguma summas;

27.4. piesaistot šo noteikumu 13. punktā norādīto atbalstāmo darbību veikšanai nepieciešamo personālu vai īstenojot iepirkumus, nodrošina, ka projekta īstenošanas laikā tiek ievēroti interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršanas nosacījumi, vismaz paredzot, ka projekta vadībā un īstenošanā iesaistītais personāls un iepirkumu līgumu izpildītāji ir:

27.4.1. informēti par korupcijas un interešu konflikta novēršanas jautājumiem un krāpšanas pazīmēm, pienākumu ziņot par konstatētajām aizdomām, kā arī ir informēti par ziņotāju aizsardzību atbilstoši Trauksmes celšanas likumam;

27.4.2. parakstījuši apliecinājumus par interešu konflikta neesību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas (ES, Euratom) Nr. 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. pantu un publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem;

27.5. nodrošina, ka šajos noteikumos paredzētās atbalstāmās darbības un projektā sniegtais atbalsts šo noteikumu 3. punktā minētajai mērķa grupai netiek finansēts vai līdzfinansēts, kā arī to nav plānots finansēt vai līdzfinansēt no citiem valsts, pašvaldības vai ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem un nodrošina dubultā finansējuma neiestāšanos;

27.6. nodrošina komunikācijas un vizuālās identitātes pasākumus, kas noteikti Regulas Nr. 2021/1060 47. un 50. pantā un atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, un Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām;

27.7. savā tīmekļvietnē un sociālajos tīklos ievieto informāciju par projekta īstenošanu un aktualizē to, tiklīdz pieejama jaunākā informācija;

27.8. uzkrāj datus par šādiem horizontālā principa "Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana" rādītājiem:

27.8.1. mediju kampaņu, semināru, konferenču un komunikācijas pasākumu skaits, kuros sabiedrības informēšanai tika nodrošināti cilvēkiem ar dažāda veida funkcionāliem traucējumiem piekļūstami formāti, piemēram, tulkošana zīmju valodā, subtitrēšana, reāllaika transkripcija, raidījumu un pasākumu ieraksti;

27.8.2. konsultatīva rakstura pasākumu skaits par dzimumu līdztiesības, personu ar  invaliditāti vienlīdzīgu iespēju, vecuma nediskriminācijas, etniskās un citas piederības un pamattiesību jautājumiem, tostarp par tiesiskajiem un praktiskajiem aspektiem;

27.8.3. personu skaits, kuras ir piedalījušās mācību programmās, kurās ir integrēti jautājumi par dzimumu līdztiesības, personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju, vecuma nediskriminācijas, etniskās un citas piederības un pamattiesību jautājumiem, tostarp par tiesiskajiem un praktiskajiem aspektiem;

27.9. maksājuma pieprasījumu sagatavošanas nolūkā saskaņā ar normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības fondu projektu pārbaužu veikšanas kārtību 2021.–2027. gada plānošanas periodā, veic pēcpārbaudi pakalpojuma sniedzēja veiktajai šo noteikumu 25. punktā minētās mērķa grupas iesaistes pasākumos atbilstības pārbaudei, apstrādājot pakalpojuma sniedzēja iesniegtos un atbilstības pārbaudei nepieciešamos šo noteikumu 25. punktā minētos personu datus;

27.10. šo noteikumu 21.5. apakšpunktā noteiktā pasākuma īstenošanas nolūkā veic personas datu apstrādi atbilstoši normatīvajiem aktiem par bezdarbnieku uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmu.

28. Pasākuma ietvaros projektu īsteno saskaņā ar vienošanos par projekta īstenošanu, bet ne ilgāk kā līdz 2029. gada 31. decembrim.

29. Projekta īstenošanas vieta ir Latvijas Republikas teritorija.

Ministru prezidente E. Siliņa

Labklājības ministrs U. Augulis
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.3.3. specifiskā atbalsta mērķa  .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Atbildīgā iestāde: Labklājības ministrija Veids: noteikumi Numurs: 723Pieņemts: 05.12.2023.Stājas spēkā: 08.12.2023.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 237, 07.12.2023. OP numurs: 2023/237.27
Saistītie dokumenti
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Citi saistītie dokumenti
347992
08.12.2023
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"