Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Saldus novada domes saistošie noteikumi Nr. 11
Saldū 2022. gada 24. februārī Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Saldus novadā
Pieņemti ar Saldus novada domes
2022. gada 24. februāra sēdes lēmumu (prot. Nr. 3, 20. §) Precizēti ar Saldus novada domes 2022. gada 28. aprīļa sēdes lēmumu (prot. Nr. 8, 18. §) Izdoti saskaņā ar Ūdenssaimniecības pakalpojumu likuma 6. panta ceturtās daļas 5. punktu un Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumu Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu" 6.2., 6.3., 6.4. apakšpunktu 1. Šie saistošie noteikumi nosaka: 1.1. decentralizēto kanalizācijas sistēmu (turpmāk – DKS) reģistrācijas kārtību; 1.2. DKS īpašnieku un valdītāju (turpmāk – īpašnieks) pienākumus; 1.3. minimālo biežumu notekūdeņu un nosēdumu izvešanai no DKS; 1.4. asenizatoru reģistrācijas kārtību un prasību minimumu; 1.5. DKS kontroles un uzraudzības kārtību; 1.6. atbildību par šo saistošo noteikumu pārkāpumiem; 1.7. decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību, tai skaitā pašvaldības kompetenci minētajā jomā. 2. Saistošo noteikumu mērķis ir: 2.1. organizēt pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem; 2.2. noteikt DKS uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu apsaimniekošanas (attīrīšanas, savākšanas, transportēšanas), uzraudzības un kontroles prasības, lai aizsargātu cilvēku dzīvību un veselību, nodrošinātu vides aizsardzību un dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu; 2.3. nodrošināt normatīvajos aktos noteikto notekūdeņu attīrīšanas un savākšanas prasību ievērošanu Saldus novada pašvaldības administratīvajā teritorijā. 3. Saistošie noteikumi attiecas uz Saldus pilsētas, Brocēnu pilsētas un Saldus novada ciemu teritorijās (turpmāk tekstā – Novadā) esošajām un jaunbūvējamām DKS, un ir saistoši visām fiziskajām un juridiskajām personām, kuru īpašumā vai valdījumā ir DKS. 4. Šajos saistošajos noteikumos lietotie termini atbilst normatīvajos aktos ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas jomā un citos normatīvajos aktos lietotajiem terminiem. 5. DKS reģistru izveido un uztur SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS", slēdzot līgumu ar pašvaldību, nodrošinot: 5.1. DKS reģistra izveidošanu un uzturēšanu; 5.2. DKS ekspluatācijas un uzturēšanas prasību ievērošanas pārbaudi un uzraudzību; 5.3. informācijas sniegšanu īpašniekiem par tajās uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu izvešanas kārtību, decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu saņemšanu apliecinošu dokumentāciju uzglabāšanu utt. 6. Asenizatoru reģistru izveido un uztur Saldus novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība), nodrošinot: 6.1. asenizatoru reģistrāciju, reģistra uzturēšanu un aktualizēšanu, nodrošinot reģistra publisku pieejamību Pašvaldības tīmekļa vietnē www.saldus.lv; 6.2. notekūdeņu un nosēdumu savākšanai no DKS, to transportēšanai un novadīšanai centralizētajā kanalizācijas sistēmā izvirzīto prasību ievērošanas kontroli. 7. Novadā esoša nekustamā īpašuma īpašnieks vai valdītājs, kura īpašumā esošā DKS nav reģistrēta, iesniedz SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" DKS reģistrācijas iesniegumu (1. pielikums). 8. Ja nekustamais īpašums tiek atsavināts vai ir notikušas izmaiņas DKS (tās pārbūve vai veida maiņa, pieslēgums centralizētajai kanalizācijas sistēmai, mainījies notekūdeņu novadīšanas plānotais apjoms, deklarēto vai faktiski dzīvojošo personu skaits), īpašniekam viena mēneša laikā pēc nekustamā īpašuma iegādes vai izmaiņām jāiesniedz SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" šo saistošo noteikumu 7. punktā minētais iesniegums. 9. Īpašniekam, papildus Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumos Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu" noteiktajiem pienākumiem, ir šādi pienākumi: 9.1. nodrošināt radīto notekūdeņu uzkrāšanu vai attīrīšanu DKS; 9.2. segt izmaksas, kas saistītas ar notekūdeņu paraugu analīžu veikšanu, ja uzkrāto notekūdeņu paraugu analīzēs tiek konstatētas vielas, kuras aizliegtas novadīt notekūdeņu attīrīšanas iekārtās (turpmāk – NAI), vai vielas, kurās piesārņojošo vielu koncentrācija pārsniedz 4.pielikumā norādīto maksimāli pieļaujamo koncentrāciju (turpmāk – piesārņojošas vielas), pēc to faktiskajām izmaksām, saskaņā ar izrakstīto rēķinu; 9.3. nodrošināt asenizācijas transportam piebraukšanu pie DKS, tās apkalpošanai, tai skaitā nodrošinot atbilstošu segumu, attīrīšanu no sniega, slīdamības likvidēšanu; 9.4. nodrošināt SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" piekļuvi DKS tās tehniskā nodrošinājuma un ekspluatācijas prasību ievērošanas pārbaudei; 9.5. uzrādīt Pašvaldības policijas, Saldus novada būvvaldes amatpersonām, SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" pilnvarotai personai decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu saņemšanu pierādošos dokumentus. Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu saņemšanu pierādošu dokumentu var kalpot noslēgts līgums par DKS uzkrāto notekūdeņu un nosēdumu nodošanu attīrīšanai vai decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu saņemšanas darījumu apliecinošs dokuments, kurā uzrādīta pakalpojumu sniegšanas adrese, dati par savākto notekūdeņu daudzumu, pakalpojumu sniegšanas datums un pakalpojumu sniedzēja rekvizīti un darījuma summa; 9.6. ja īpašnieka nekustamajā īpašumā tiek izmantota lokālā ūdens iegūšanas iekārta ar instrumentālu ūdens patēriņa uzskaiti, ziņot SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" faktisko ūdens patēriņu par tekošo gadu līdz nākamā gada 15. janvārim. 9.7. ja nekustamajā īpašumā tiek ekspluatētas rūpnieciski izgatavotas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kuru kopējā jauda ir mazāka par 5m3/diennaktī, līdz kārtējā gada 15. janvārim iesniegt SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" atbilstoša komersanta rakstveida apliecinājuma kopiju par iepriekšējā gadā veikto DKS tehnisko apkopi, par tās tehnisko stāvokli un turpmākajiem norādījumiem tās ekspluatācijā. 10. Minimālais notekūdeņu izvešanas biežums no krājtvertnēm ir nosakāms saskaņā ar šādu formulu: I – decentralizētās kanalizācijas krājtvertnes izvešanas biežums (reizes) gadā. Rezultātu noapaļo līdz veseliem skaitļiem. B – nekustamajā īpašumā vai nekustamo īpašumu grupā esošais faktiskais ūdens patēriņš gadā, (m3). A – decentralizētās kanalizācijas tvertnes tilpums kubikmetros. 11. Faktiskais ūdens patēriņš tiek noteikts sekojoši: 11.1. ja īpašnieka nekustamajā īpašumā tiek izmantoti centralizētie ūdensapgādes pakalpojumi, tad faktiskais ūdens patēriņš tiek noteikts pēc ūdens patēriņa instrumentālās uzskaites mēraparāta (turpmāk – ūdens skaitītājs) fiksētajiem datiem par kopējo ūdens patēriņu gadā. Notekūdeņu daudzuma uzskaitē neieskaita dārza vai piemājas teritorijas laistīšanai izlietoto ūdens daudzumu, ja tas ir noteikts ar šim nolūkam speciāli ierīkotu ūdens skaitītāju; 11.2. ja īpašnieka nekustamajā īpašumā tiek izmantota lokālā ūdens iegūšanas iekārta, tad: 11.2.1. īpašnieks ierīko ūdens skaitītāju un faktiskais ūdens patēriņš tiek noteikts saskaņā ar šo noteikumu 11.1. punktu; 11.2.2. ja ūdens skaitītāju nav iespējams ierīkot, tad faktisko ūdens patēriņu nosaka, pieņemot, ka vienas personas ūdens patēriņš ir 12 m3/gadā (1 m3/ mēnesī), reizinot to ar faktisko nekustamajā īpašumā dzīvojošo personu skaitu. 12. No septiķa minimālais notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežums ir vienu reizi gadā, izvedot vismaz 50 % no tā darba tilpuma. 13. No rūpnieciski izgatavotām attīrīšanas iekārtām, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kuru kopējā jauda ir mazāka par 5 m3 /diennaktī, minimālais nosēdumu izvešanas biežums ir nosakāms, ievērojot iekārtas ražotāja izdoto tehnisko dokumentāciju vai instrukcijas par šo iekārtu ekspluatāciju, vai − gadījumā, ja DKS īpašnieka vai valdītāja rīcībā nav iekārtas sākotnējās tehniskās dokumentācijas − atbilstoša komersanta rakstveida atzinumu par iekārtas ekspluatācijas nosacījumiem. 14. Decentralizētos kanalizācijas pakalpojumus sniedz komersants (turpmāk – asenizators) vai saimnieciskās darbības veicējs, kurš atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, šajos saistošajos noteikumos noteiktajām prasībām un ir reģistrēts Pašvaldības asenizatoru reģistrā. 15. Lai reģistrētos asenizatoru reģistrā, asenizators Pašvaldībā iesniedz rakstveida iesniegumu (2. pielikums), iesniedzot to personīgi, nosūtot pa pastu vai iesniedzot elektroniski normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā. 16. Uz iesnieguma iesniegšanas dienu asenizatoram Latvijā nedrīkst būt nodokļu parādu, tai skaitā, valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro. 17. Saņemot iesniegumu, Pašvaldība, pirms reģistrēšanas asenizatoru reģistrā, pārbauda iesniegto informāciju, pārliecinoties par atbilstību normatīvajiem aktiem un šiem saistošajiem noteikumiem, un: 17.1. ja asenizators atbilst normatīvo aktu prasībām un ir izpildījis šo noteikumu prasības, reģistrē to asenizatoru reģistrā; 17.2. ja asenizators nav izpildījis šo noteikumu prasības, nosūta asenizatoram rakstveida informāciju par trūkumu novēršanu, kas konstatēti iesnieguma izskatīšanas gaitā, un norāda to novēršanas termiņu. Gadījumā, ja trūkumi netiek novērsti norādītajā termiņā, asenizatora reģistrācijas iesniegums tiek uzskatīts par neiesniegtu un saņemtie dokumenti tiek atgriezti asenizatoram. 18. Pašvaldība iesniegumu izskata 15 darba dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Iesniegums tiek uzskatīts par saņemtu ar brīdi, kad ir iesniegti visi šajos saistošajos noteikumos norādītie dokumenti. 19. Pašvaldība trīs darba dienu laikā pēc asenizatora reģistrēšanas reģistrā, publicē informāciju Pašvaldības tīmekļa vietnē www.saldus.lv. 20. Ja reģistrēta asenizatora darbībā tiek konstatēti normatīvo aktu pārkāpumi, kas skar ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas jomu, komerctiesību jomu, profesionālās darbības sfēru, finanšu saistību izpildi, vai vides aizsardzības jomu, Pašvaldība nekavējoties izslēdz asenizatoru no reģistra – anulē reģistrāciju, nosūtot asenizatoram rakstveida paziņojumu. Šajā gadījumā asenizatoram ir pienākums trīs darba dienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas iesniegt SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" šo noteikumu 22.7. punktā noteikto deklarāciju par periodu līdz reģistrācijas anulēšanas dienai. 21. Ziņas par asenizatoru pašvaldības tīmekļa vietnē tiek atjaunotas, ja tiek novērsti konstatētie pārkāpumi. 22. Asenizatora prasību minimums: 22.1. noslēgt rakstveida līgumu ar NAI vai specializēto notekūdeņu pieņemšanas vietas īpašnieku par DKS savākto notekūdeņu un/vai nosēdumu novadīšanu un attīrīšanu; 22.2. DKS uzkrātos notekūdeņus un nosēdumus izvest uz NAI vai centralizētajā kanalizācijas sistēmā speciāli izveidotām notekūdeņu pieņemšanas vietām; 22.3. pārvadāt DKS savāktos notekūdeņus ar šim nolūkam paredzētu specializētu transportlīdzekli; 22.4. veikt Novada teritorijā esošajās DKS savākto notekūdeņu un nosēdumu, kā arī dūņu apjoma uzskaiti; 22.5. nodrošināt decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu saņemšanas attaisnojošos dokumentus izsniegšanu īpašniekiem atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām; 22.6. nodrošināt visus nepieciešamos pasākumus un darbības, lai DKS savākto notekūdeņu novadīšanas rezultātā nepieļautu: 22.6.1. centralizētās kanalizācijas sistēmas aizsērējumu; 22.6.2. bīstamo atkritumu, kuru savākšanai normatīvajos aktos ir noteikta īpaša kārtība un prasības, nonākšanu centralizētajā kanalizācijas sistēmā; 22.7. reizi ceturksnī līdz nākošā mēneša 15. datumam iesniegt SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" deklarāciju par iepriekšējā ceturksnī izvesto notekūdeņu un nosēdumu apjomu (3.pielikums) rakstiskā veidā un elektroniskā formātā (microsoft word, excel); 22.8. tiesības atteikt sniegt asenizācijas pakalpojumu, ja DKS tiek konstatētas radioaktīvas vielas, bīstamas ķīmiskas, t.i., toksiskas, kodīgas, kaitīgas, kairinošas vielas, spēcīgi oksidētāji, viegli uzliesmojošas un sprādzienbīstamas ķīmiskas vielas vai ķīmiskus produkti – krāsas, acetons vai prioritārās (ūdens videi īpaši bīstamās) vai bīstamās vielas atbilstoši normatīvajam aktam par piesārņojošo vielu emisiju ūdenī, izņemot vielas koncentrācijā, kas nepārsniedz 5. pielikumā minētos rādītājus, vienlaikus informējot pašvaldības kontrolējošo institūciju. 23. SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS", Saldus novada pašvaldības policija, Saldus novada būvvalde ir tiesīgi: 23.1. pieprasīt un pārbaudīt pakalpojumu saņemšanu apliecinošu dokumentu esamību; 23.2. saskaņojot ar īpašnieku vai valdītāju, piekļūt DKS, tās tehniskā nodrošinājuma un apsaimniekošanas prasību ievērošanas kontrolei; 23.3. pārbaudīt DKS reģistrā ietvertās informācijas atbilstību, nepieciešamības gadījumā, nodrošinot tās precizēšanu, balstoties uz veiktās pārbaudes rezultātiem; 23.4. piedalīties paraugu noņemšanā no DKS. 24. Ja 23. punktā minētajām iestādēm ir radušās šaubas par DKS apsaimniekošanas prasību ievērošanu un tās atbilstību normatīvo aktu regulējumam, tām ir tiesības rakstiski pieprasīt īpašniekam: 24.1. nodrošināt piekļuvi DKS, tās darbības pārbaudei; 24.2. veikt DKS ārpuskārtas tehnisko apkopi pie atbilstoša komersanta, kas specializējies šādu darbu izpildē, un iesniegt apliecinājumu par iekārtas tehnisko stāvokli un norādījumus tās turpmākai ekspluatācijai; 24.3. organizēt DKS uzkrāto vai attīrīto notekūdeņu paraugu analīžu veikšanu, lai pārbaudītu vai notekūdeņu paraugā piesārņojošo vielu koncentrācija nepārsniedz normatīvajos aktos par piesārņojošo vielu emisiju ūdenī norādītās koncentrācijas, attīrītajam ūdenim, vai piesārņojošo vielu koncentrācija nepārsniedz atbilstoši normatīvajam aktam par piesārņojošo vielu emisiju ūdenī, izņemot vielas koncentrācijā, kas nepārsniedz 5. pielikumā minētos rādītājus neattīrītam notekūdenim. Izdevumus, kas saistīti ar DKS uzkrāto, vai novadīto notekūdeņu paraugu analīzēm, sedz: 24.3.1. pašvaldība – ja analīzēs netiek konstatēts piesārņojošo vielu koncentrāciju pārsniegums; 24.3.2. īpašnieks – ja analīzēs tiek konstatētas piesārņojošo vielu koncentrāciju pārsniegums. 24.4. veikt DKS pārbūvi vai jaunas DKS izbūvi vai uzstādīšanu, lai novērstu videi nodarāmo kaitējumu, vai risināt jautājumu par pieslēgšanos centralizētajai kanalizācijas sistēmai. 25. Ja, atbilstoši 24.3. apakšpunkta kārtībā veiktajās analīzēs netiek konstatēts piesārņojošo vielu koncentrāciju pārsniegums, tad īpašnieks (persona kas organizējusi DKS uzkrāto vai attīrīto notekūdeņu paraugu analīžu veikšanu) vēršas pašvaldībā ar iesniegumu par analīžu izdevumu segšanu, iesniegumam pievienojot izdevumus attaisnojošo dokumentu un analīžu rezultātus. 26. SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" tiesības pieprasīt deklarācijas iesniegšanu par izvesto notekūdeņu apjomu no DKS reģistrā iekļautajiem asenizatoriem, ja netiek ievērots šo noteikumu 22.7. punkts. 27. SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS" sniedz informāciju Saldus novada pašvaldības policijai par īpašumiem, kuru īpašnieki neievēro šo noteikumu prasības. 28. Noteikumu izpildi kontrolēt un veikt administratīvā pārkāpuma procesu līdz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanai ir tiesīgas Saldus novada pašvaldības policijas amatpersonas un pašvaldības pilnvarotās amatpersonas. 29. Par šo saistošo noteikumu prasību neievērošanu, piemēro brīdinājumu vai naudas sodu – fiziskām personām līdz septiņdesmit naudas soda vienībām, juridiskām personām līdz divi simti astoņdesmit naudas soda vienībām. 31. Ar šo noteikumu spēkā stāšanās brīdi spēku zaudē Saldus novada domes 2018. gada 23. augusta saistošie noteikumi Nr. 17 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Saldus pilsētā un Saldus novada ciemu teritorijās". 32. Ar šo noteikumu spēkā stāšanās brīdi spēku zaudē Brocēnu novada pašvaldības 2019. gada 28. februāra saistošie noteikumi Nr. 27 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību Brocēnu novada pašvaldībā". Saldus novada domes priekšsēdētājs M. Zusts
1. Objekta adrese _______________________________________________ 2. Objektā deklarēto iedzīvotāju skaits ____________ 3. Objektā faktiski dzīvojošo skaits (faktiskais sistēmas lietotāju skaits) ____________ 4. Vai objektā ūdensapgādes patēriņa uzskaitei ir uzstādīts ūdens patēriņa skaitītājs?
4.1. Esošais vai prognozējamais (atbilstošo pasvītrot) ūdens patēriņš _______m3 gadā 4.2. Izvedamais notekūdeņu vai nosēdumu un dūņu nogulšņu apjoms ______ m3 gadā/ Krājtvertņu gadījumā esošam vai prognozējamajam ūdens patēriņa apjomam jāsakrīt ar izvedamo notekūdeņu apjomu gadā. 5. Decentralizētās kanalizācijas sistēmas veids: Rūpnieciski izgatavotas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, kuras attīrītos notekūdeņus novada vidē un kopējā jauda ir mazāka par 5 m3/diennaktī; Septiķis ar divām vai vairāk kamerām, kur notekūdeņi pēc septiķa vidē tiek novadīti caur speciāli ierīkotu infiltrācijas sistēmu (filtrācijas laukiem, apakšzemes filtrējošām drenām, smilts grants filtriem, filtrācijas grāvjiem vai akām un kurš izbūvēts atbilstoši būvniecību regulējošiem normatīvajiem aktiem; notekūdeņu krājtvertne (jebkurš rezervuārs, nosēdaka vai izsmeļamā bedre, pārvietojamā tualete, sausā tualete), kurās uzkrājas neattīrīti notekūdeņi, septisko tvertņu dūņas vai kanalizācijas sistēmu atkritumi.
6. Kā īpašumā tiek nodrošināta atbilstoša notekūdeņu apsaimniekošana: Līgums par īpašumā esošo NAI apkalpošanas un ekspluatācijas pasākumu nodrošināšanu un/vai līgums par uzkrāto septisko tvertņu dūņu un/vai kanalizācijas sistēmu tīrīšanas atkritumu izvešanu* Līgums par uzkrāto notekūdeņu izvešanu* Pēc vajadzības pasūtu nepieciešamos pakalpojumus komersantiem* Netiek nodrošināta *Komersanta nosaukums______________________________________________________ 7. Decentralizētās kanalizācijas sistēmā uzkrāto notekūdeņu/nosēdumu šī brīža izvešanas biežums: 1 x mēnesī vai biežāk 1 x 2 mēnešos 1x ceturksnī 1 x gadā un retāk 8. Informācija par krājtvertni:
9. Cik bieži tiek veikta regulārā apkope rūpnieciski izgatavotām notekūdeņu attīrīšanas iekārtām: 1 x mēnesī vai biežāk 1 x ceturksnī 1 x gadā retāk kā 1x gadā
11. Vai plānojat pieslēgties centralizētiem notekūdeņu novadīšanas tīkliem? jā (Ja atbilde ir "jā", aizpildīt 12. punktu) nē Norādīt iemeslu _________________________________________________ 12. Kad plānojat pieslēgties centralizētiem kanalizācijas tīkliem: 2022. gada laikā līdz 2023. gadam līdz 2024. gadam Cits variants_______________________________________________
DKS īpašnieka vai vadītāja vārds, uzvārds ____________________
REĢISTRĀCIJAS IESNIEGUMS |
(decentralizēto kanalizācijas pakalpojuma sniedzēja (turpmāk – asenizatora) nosaukums) |
Juridiskā adrese:___________________________________________ Reģ. Nr. ______________________ Reģ. datums:_______________________ Tālr.: _________________ E-pasts:_________________
Pakalpojuma pieteikšanas tālr. Nr.________________
Pamatojoties uz Ministru kabineta 2017. gada 27. jūnija noteikumiem Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu" un Saldus novada domes 2022. gada 24. februāra saistošajiem noteikumiem Nr. 11 "Par decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību | ||
Saldus novadā" lūdzu reģistrēt | reģistrā/tīmekļvietnē www.saldus.lv | |
(asenizatora nosaukums) |
kā decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniedzēju Saldus novada Saldus pilsētas, Ezeres pagasta, Jaunauces pagasta, Jaunlutriņu pagasta, Kursīšu pagasta, Lutriņu pagasta, Nīgrandes pagasta, Novadnieku pagasta, Pampāļu pagasta, Rubas pagasta, Saldus pagasta, Šķēdes pagasta, Vadakstes pagasta, Zaņas pagasta, Zirņu pagasta, Zvārdes pagasta, Brocēnu pilsētas, Cieceres pagasta, Blīdenes pagasta, Gaiķu pagasta, Remtes pagasta teritorijā, kas nodrošina pakalpojuma sniegšanu ar sekojošiem specializētajiem transporta līdzekļiem:
Nr. p.k. | Transportlīdzekļa marka | Transport-līdzekļa reģistrācijas Nr. | Transportlīdzekļa tips (A – autotransports; T – traktortehnika) | Transportlīdzekļa asenizācijas cisternas tilpums | Asenizācijas cisternas reģ. Nr. (ja attiecināms, piem. traktortehnikas gadījumā) | Nomas līguma termiņš* |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 |
Ja ir vairāk par 4 transporta līdzekļiem turpināt iesnieguma otrā pusē.
Iesniegumam pievienoti šādi dokumenti*:
1. Līguma ar Saldus novada pašvaldības administratīvajā teritorijā esošo NAI vai specializēto noliešanas punktu īpašnieku kopija.
2. Transportlīdzekļa un/ vai asenizācijas cisternas tehniskās apliecības kopija.
3. Transportlīdzekļu nomas līguma kopija, ja iesnieguma iesniedzējs nav īpašnieks vai nav minēts kā turētājs transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā.
٭ Kopijas pareizību apliecina uzņēmuma vadītājs vai tā pilnvarota amatpersona pirmās lapas augšējā labajā stūrī ar apliecinājuma uzrakstu "KOPIJA PAREIZA", apliecinātājas personas pilnu amata nosaukumu, parakstu un tā atšifrējumu, vietas nosaukumu, datumu un zīmoga nospiedumu.
Apliecinu, ka šajā iesniegumā sniegtā informācija ir precīza un patiesa.
Iesnieguma iesniedzējs: | |
(vārds, uzvārds un amats, paraksts, zīmogs) |
1. Objekta adrese ___________________________________
2. Notekūdeņu un nosēdumu izvešanas biežums ________ (reizes)
3. Izvesto notekūdeņu un nosēdumu apjoms atskaites periodā _______m3
VAI
Nr.p.k. | Objekta adrese | Transp. reģ. Nr. | Cisternas reģ. Nr. | Izvešanas reizes | Izvestie m3 | Kam nodoti notekūdeņi | Notekūdeņu izliešanas vietas adrese |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Datums _______________________
Asenizatora nosaukums/ vārds, uzvārds ____________________________
Reģistrācijas nr./nodokļu maksātāja kods ____________________________
(personiskais paraksts) |
Vielas | Maksimāli pieļaujamā koncentrācija (mg/l) | Viela | Maksimāli pieļaujamā koncentrācija (mg/l) |
BSP5 | 1200 | Niķelis | 1 |
ĶSP | 2200 | Svins | 0,4 |
Suspendētās vielas | 400 | Varš | 0,5 |
Kopējais slāpeklis | 140 | Tauki | 60 |
Kopējais fosfors | 27 | Naftas produkti | 6 |
Cinks | 0,6 | SVAV | 2,5 |
Hroms | 0,2 | pH | 6,0-8,5 |
Īss projekta satura izklāsts | Saistošie noteikumi izstrādāti, pamatojoties uz Ūdenssaimniecības pakalpojumu likuma 6. panta ceturtās daļas 5. punktu vietējām pašvaldībām noteikto deleģējumu; Saistošie noteikumi izstrādāti, lai nodrošinātu vides aizsardzību un dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu un pakalpojuma sniegšanas tiesiskā regulējuma atbilstību 2017. gada 27. jūnija Ministru kabineta noteikumiem Nr. 384 "Noteikumi par decentralizēto kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un reģistrēšanu". |
Projekta nepieciešamības pamatojums | Saistošo noteikumu mērķis: 1. nodrošināt pašvaldības autonomās funkcijas – komunālo kanalizācijas pakalpojumu organizēšana pašvaldības iedzīvotāju interesēs, izpildi; 2. noteikt decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas kārtību, lai aizsargātu cilvēku dzīvību un veselību, nodrošinātu vides aizsardzību un dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu. Saistošie noteikumi nosaka: 1. decentralizēto kanalizācijas sistēmu, kuras nav pievienotas sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzēja centralizētajai kanalizācijas sistēmai, kontroles un uzraudzības kārtību; 2. minimālo biežumu notekūdeņu un nosēdumu izvešanai no decentralizētajām kanalizācijas sistēmām; 3. prasību minimumu asenizatoriem; 4. asenizatoru reģistrācijas kārtību; 5. decentralizēto kanalizācijas sistēmu reģistrācijas kārtību; 6. decentralizēto kanalizācijas pakalpojumu sniegšanas un uzskaites kārtību, tai skaitā pašvaldības kompetenci minētajā jomā; 7. decentralizēto kanalizācijas sistēmu īpašnieku un valdītāju pienākumus; 8. atbildību par saistošo noteikumu pārkāpumiem. |
Plānotā projekta ietekme uz pašvaldības budžetu | Saistošo noteikumu īstenošanas finansiālā ietekme uz pašvaldības budžetu nav. Nav nepieciešamības veidot jaunas institūcijas, darba vietas, paplašināt esošo institūciju kompetenci, lai nodrošinātu saistošo noteikumu izpildi. |
Uzņēmējdarbības vide pašvaldības teritorijā | Sabiedrības mērķgrupa, uz kuru attiecināms saistošo noteikumu tiesiskais regulējums, ir Saldus novada administratīvās teritorijas iedzīvotāji, kuri lieto decentralizētās kanalizācijas sistēmas; Saistošo noteikumu īstenošanai netiek prognozēta tieša ietekme uz uzņēmējdarbības vidi novada pašvaldības teritorijā. |
Administratīvās procedūras un konsultācijas ar privātpersonām | Saistošo noteikumu ievērošanu kontrolēs SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS", šo noteikumu paredzētajā kārtībā un Saldus novada pašvaldības policijas un Saldus novada Būvvaldes amatpersonas. Privātpersona saistošo noteikumu piemērošanā var vērsties SIA "SALDUS KOMUNĀLSERVISS". Saistošo noteikumu izstrādes procesā nav notikušas konsultācijas ar privātpersonām. |