Ministru kabineta rīkojums Nr. 15
Rīgā 2020. gada 14. janvārī (prot. Nr. 2 14.
§)
Grozījumi Ceļu satiksmes drošības
plānā 2017.-2020. gadam
1. Atbalstīt grozījumus Ceļu satiksmes drošības plānā
2017.-2020. gadam (apstiprināts ar Ministru kabineta
2017. gada 4. aprīļa rīkojumu Nr. 180 "Par
Ceļu satiksmes drošības plānu 2017.-2020. gadam")
(Latvijas Vēstnesis, 2017, 72. nr.).
2. Satiksmes ministrijai nedēļas laikā precizēto plānu
iesniegt Valsts kancelejā.
Ministru prezidents
A. K. Kariņš
Satiksmes ministrs
T. Linkaits
(Ministru kabineta
2020. gada 14. janvāra
rīkojums Nr. 15)
Grozījumi Ceļu satiksmes drošības
plānā 2017.-2020. gadam
Izdarīt Ceļu satiksmes drošības plānā 2017.-2020. gadam
(apstiprināts ar Ministru kabineta 2017. gada 4. aprīļa
rīkojumu Nr. 180 "Par Ceļu satiksmes drošības plānu
2017.-2020. gadam") (Latvijas Vēstnesis, 2017, 72. nr.)
(turpmāk - plāns) šādus grozījumus:
1. Papildināt plāna sadaļu "Lietotie
saīsinājumi" ar šādiem saīsinājumiem (alfabēta secībā):
1.1. "ATD - valsts sabiedrība ar ierobežotu
atbildību "Autotransporta direkcija"";
1.2. "VTEB - Valsts tiesu ekspertīžu
birojs";
1.3. "OCTA likums - Sauszemes transportlīdzekļu
īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas
likums" (alfabēta secībā).
2. Papildināt plāna 1. sadaļas "Esošās
situācijas raksturojums" 1.3.7. apakšpunktu
"Preventīvie pasākumi ceļu satiksmes negadījumu
novēršanā" aiz vārdiem "tos modelēt un tālāk jau arī
novērst vai samazināt" ar tekstu šādā redakcijā:
"CSNg novēršanas pasākumu īstenošana
Lai nodrošinātu CSNg novēršanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamo finansējumu, OCTA likuma 57. panta pirmā, otrā
un trešā daļa paredz apdrošinātājiem pienākumu katru ceturksni
ieskaitīt LTAB kontā divus procentus no parakstīto apdrošināšanas
prēmiju summas (OCTA likuma 57. panta otrā daļa). Par
minētās naudas izlietojumu lemj Ministru kabineta izveidota
konsultatīva institūcija (CSDP), kuras darbības mērķis ir sekmēt
vienotas valsts politikas izstrādi un īstenošanu ceļu satiksmes
drošības jomā, lai paaugstinātu vispārējo ceļu satiksmes drošības
līmeni valstī, ievērojot, ka ne mazāk par pusi no šā panta otrajā
daļā minētajiem līdzekļiem izmanto IeM padotībā esošās
iestādes.
Savukārt CSNg novēršana ir ceļu satiksmes drošības pasākumu
kopums, lai:
1) nodrošinātu preventīvos pasākumus ceļu satiksmes drošības
jomā;
2) informētu un izglītotu ceļu satiksmes dalībniekus;
3) mazinātu CSNg iestāšanās biežumu;
4) novērstu un mazinātu CSNg sekas."
3. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības virzienu
apraksts" 6. tabulas rīcības virziena "3.1.1.
Pētnieciskie pasākumi par ceļu satiksmes drošību Latvijā" ar
1.1 un 1.2 punktu šādā redakcijā:
"1.1
|
Nodrošināt, ka daļa no OCTA
līdzekļiem tiek piešķirti ceļu satiksmes drošības pētījumiem
un ceļu satiksmes drošības politikas plānotājiem ir pieejams
aktuāls situācijas izvērtējums par būtiskiem ceļu satiksmes
drošības riskiem/faktoriem, kas ietekmē satiksmes
drošību. |
Nodrošināta iespēja ceļu
satiksmes drošības politikas plānotājiem iegūt izvērtējumu
par aktuāliem un būtiskiem riskiem, kas ietekmē satiksmes
drošību. |
Veikti 2-5 pētījumi ceļu
satiksmes drošības jomā par aktuālām un būtiskām tēmām. |
SM (CSDD) |
IeM, VP, VTEB |
31.12.2020. |
OCTA līdzekļi 2020. gadā:
150 000 euro.
|
1.2 |
Veikt Ceļu satiksmes drošības
plāna 2017.-2020.gadam starpposma ietekmes izvērtējumu un
identificēt nepieciešamību un iespējamās politikas
prioritātes nākamajam īstermiņa attīstības plānošanas
dokumentam ceļu satiksmes drošības jomā laika periodā
2021.-2025.gadam. |
Veikt esošā ceļu satiksmes
drošības politikas plānošanas dokumenta ietekmes izvērtēšana
un sagatavotas rīcības politikas prioritātes politikas
plānošanas dokumentam ceļu satiksmes drošības jomā nākamajam
plānošanas periodam. |
Veikts 1 pētījums. |
SM (CSDD, LVC) |
IeM, VP |
31.12.2020. |
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
85 000 euro."
|
4. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" 6. tabulas rīcības virzienu
"3.1.3. Informācijas apmaiņas par CSNg uzlabošana"
ar 5.1 punktu šādā redakcijā:
"5.1
|
Nodrošināt vienotu ceļu satiksmes negadījumos smagi
ievainoto personu statistikas datu uzskaiti atbilstoši
MAIS3+ prasībām.
|
Pieejami ES salīdzinoši un ticami statistikas dati par ceļu
satiksmes negadījumos ievainotām personām - to traumu
smagumu un veidu.
Ieviesta sistēma, kurā CSNg gūto traumu smagumu nosaka
ārstniecības persona, bet ne policists.
|
Ieviesta ES vienota ceļu
satiksmes negadījumos smagi ievainoto personu statistikas
datu uzskaite atbilstoši MAIS3+ prasībām. |
SM, VM, IeM |
CSDD, VP |
31.12.2020. |
OCTA līdzekļi 2020. gadā:
130 000 euro - NVD*;
38 769 euro - IeM IC.
* a) NVD projekta ieviešanai aprēķinātās izstrādes
izmaksas esošo sistēmu paplašināšanai kopā ar tehniskas
specifikācijas izstrādi 130 000 euro (bez
PVN) apmērā ir provizoriskas un precīzi būs nosakāmas pēc
detalizētas tehniskās specifikācijas izstrādes;
b) Sešu mēnešu laikā pēc sistēmas papildinājumu
izstrādes ir jānosaka sistēmas uzturēšanas finansējuma
apmērs un avots."
|
5. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" 6. tabulas rīcības virzienu
"3.1.4. Preventīvie pasākumi ceļu satiksmes dalībnieku
kontrolei" ar 23.1 punktu šādā redakcijā:
"23.1 |
Izvērtēt lietderību luksofora
signāla neievērošanas kontroles tehnisko līdzekļu fiksēšanas
pilotprojekta norisei. |
Izvērtēta lietderība ceļu
satiksmes drošības uzlabošanas pilotprojektam krustojumos ar
mērķi samazināt ceļu satiksmes negadījumu risku luksofora
signālu neievērošanas dēļ. |
Izvērtēta lietderība
pilotprojekta norisei - luksofora signāla neievērošanas
tehnisko līdzekļu uzstādīšanai 1-2 krustojumos. Lietderības
izvērtēšanai izveidota darba grupa. |
SM,
IeM
|
RD SD, VTEB, LVC, CSDD |
31.12.2020. |
OCTA līdzekļi" |
6. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" 6. tabulas rīcības virzienu
"3.1.6. Grozījumi normatīvajos aktos, lai pilnveidotu TL
vadītāju veselības pārbaužu kārtību" ar 30. un 31. punktu
šādā redakcijā:
" 30. |
Izvērtēt iespēju veikt izmaiņas
Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā, paredzot,
ka ārstniecības persona var veikt atzīmi reģistrā par to, ka
personai lieto medikamentus, kuru lietošana ir saistīta ar
ierobežojumiem autotransporta vadīšanai. |
Nodrošināta iespēja ārstniecības
personai veikt atzīmi reģistrā par to, ka persona lieto
medikamentus, kuru lietošana ir saistīta ar ierobežojumiem
autotransporta vadīšanai - ierobežota personu iespēja vadīt
transportlīdzekli, kuri lieto medikamentus, kas atstāj
iespaidu uz vadīšanu. |
Veiktas izmaiņas
Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā; |
CSDD |
VM, Veselības inspekcija |
31.12.2020. |
CSDD budžeta ietvaros, papildus
nav nepieciešams. |
31.
|
Izvērtēt iespēju veikt
grozījumus Ministru kabineta 2011. gada 6. decembra
noteikumos Nr. 940 "Noteikumi par veselības pārbaudēm
transportlīdzekļu vadītājiem un personām, kuras vēlas iegūt
transportlīdzekļu vadītāju kvalifikāciju, kā arī par
pirmstermiņa veselības pārbaudes izdevumu segšanas
kārtību", paredzot, ka ārstniecības personai, ja tai
radušās pamatotas aizdomas, ka transportlīdzekļa vadītājam ir
medicīniskās pretindikācijas transportlīdzekļa vadīšanai, ir
tiesības personu nosūtīt uz pirmstermiņa veselības
pārbaudi. |
Sagatavoti priekšlikumi grozījumiem Ministru kabineta 2011.
gada 6. decembra noteikumos Nr. 940 "Noteikumi
par veselības pārbaudēm transportlīdzekļu vadītājiem un
personām, kuras vēlas iegūt transportlīdzekļu vadītāju
kvalifikāciju, kā arī par pirmstermiņa veselības pārbaudes
izdevumu segšanas kārtību" un iesniegti Satiksmes
ministrijai.
|
Ārstniecības persona, rodoties
profesionāli pamatotām aizdomām, ka transportlīdzekļa
vadītājam ir medicīniskās pretindikācijas transportlīdzekļa
vadīšanai, ir tiesīga nosūtīt personu uz pirmstermiņa
veselības pārbaudi. |
VM |
SM,
Veselības inspekcija,
Ārstu profesionālās asociācijas
|
31.12.2020. |
Nav nepieciešams." |
7. Papildināt plāna 3. sadaļas "Satiksmes
dalībnieku izglītošanas pasākumi" 6. tabulas rīcības
virzienu "3.2.1. Satiksmes dalībnieku izglītošanas
pasākumi" ar 4.1,4.2, 4.3,
4.4 un 4.5 punktu šādā redakcijā:
"4.1
|
Organizēt 4. klašu skolēniem
projektu "Mācies un iegūsti velosipēdu vadītāju
apliecību savā skolā" par ceļu satiksmes drošības
jautājumiem velosipēdu vadītājiem. |
Izveidoti satiksmes drošības
mācību līdzekļi, nodrošināts tehniskais risinājums eksāmenu
norisei skolās un veicināti izglītojošie pasākumi pamatskolas
skolēniem. |
4. klašu skolēni apgūst
satiksmes noteikumus un mācību gada laikā skolā pedagoga
vadībā kārto velosipēdu vadītāju kvalifikācijas
eksāmenus. |
CSDD
|
VISC |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi
50 000 euro
50 000 euro
|
4.2
|
Konkurss topošajiem velosipēdu
vadītājiem "Jauno satiksmes dalībnieku forums"
3.-5. klašu skolēniem. |
Īstenoti 33 izglītojošie
pasākumi 3.-5. klašu skolēniem. |
3.-5. klašu skolēni veic
satiksmes drošības jautājumu un velosipēdu vadītāju
braukšanas prasmju pārbaudi ceļu satiksmei pietuvinātos
apstākļos (speciālas mācību pārbaudījumu trases, kas imitē
velosipēdu vadītāju praktiskās braukšanas eksāmenu). |
CSDD |
VISC |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi
100 000 euro
100 000 euro
|
4.3
|
Konkurss topošajiem mopēdu
vadītājiem "Gribu būt mobils" 6.-8. klašu skolēniem
un konkurss skolām "Labākā satiksmes drošības
skola". |
Īstenots zināšanu pārbaudes
tests internetā par ceļu satiksmes drošības jautājumiem un 7
izglītojošie pasākumi 6.-8. klašu skolēniem. Izvērtēti
un apkopoti labākie satiksmes drošības jautājumu mācīšanas
piemēri Latvijas skolās. |
6.-8. klašu skolēni veic satiksmes drošības jautājumu
pārbaudi velosipēdu un mopēdu vadītājiem.
Latvijas pedagogi dalās savā satiksmes drošības
jautājumu pasniegšanas pieredzē.
|
CSDD |
VISC |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi
55 000 euro
55 000 euro
|
4.4
|
Konkurss topošajiem
autovadītājiem "Gada jaunais autovadītājs" |
Īstenots vidusskolēnu zināšanu
pārbaudes tests internetā par ceļu satiksmes drošības
jautājumiem un 30 izglītojošie pasākumi vidusskolēniem. |
Vidusskolēni veic satiksmes
drošības jautājumu pārbaudi motorizēto transportlīdzekļu
vadītājiem. |
CSDD |
VISC |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi
30 000 euro
30 000 euro
|
4.5
|
Drošas braukšanas konsultāciju
organizēšana reģionos un Rīgā. |
Mainoties gadalaikiem un sezonām
(motobraucējiem pavasarī, autobraucējiem, sākoties ziemas
apstākļiem) satiksmes dalībniekiem ir iespējas kvalificētu
instruktoru vadībā atjaunot savas praktiskās braukšanas
iemaņas |
Autovadītāji un motobraucēji gan
reģionos, gan Rīgā bez maksas atjauno praktiskās braukšanas
iemaņas dažādos laika apstākļos un mainoties sezonām. |
CSDD |
Latvijas pašvaldības |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi
55 000 euro
55 000 euro"
|
8. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" rīcības virzienu "3.2.2.
Informatīvās kampaņas par ceļu satiksmes drošību" ar 14.,
15., 16., 17., 18. un 19. punktu šādā redakcijā:
"14.
|
Nodrošināt ceļu satiksmes
drošības gada balvas pasākumu norisi (pašvaldību
konkurss). |
- Veicināta ceļu satiksmes drošības paaugstināšana, īpaši
akcentējot reģionus.
- Veicināta projektu realizācija, kas paaugstina
satiksmes drošību.
- Apkopota un veidota domu apmaiņa par labāko pieredzi
satiksmes drošības jautājumu risināšanā.
|
Noritējis konkurss un piešķirta
ceļu satiksmes drošības gada balva. |
SM (CSDD, LVC, ATD) |
IeM, VP |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
45 000 euro.
OCTA līdzekļi 2020. gadā:
45 000 euro.
|
15. |
Informēt ceļu satiksmes
dalībniekus par pareizu un atbildīgu rīcību pēc ceļu
satiksmes negadījuma (kad izsaukt palīdzību, kad aizpildīt
Saskaņoto paziņojumu), lai pēc iespējas ātrāk sniegtu
palīdzību cietušajiem, veicinot atlabšanas un ārstēšanās
procesu, mazinātu un novērstu ceļu satiksmes negadījuma
radītās sekas, neradot papildu bīstamību ceļu satiksmē, kas
var radīt vēl smagākas sekas jau ievainotām personām. |
Nodrošināts, ka pēc iespējas
ātrāk sniegta palīdzība ceļu satiksmes negadījumos
cietušajiem, mazinātas un novērstas negadījuma radītās sekas.
Ceļu satiksmes dalībnieki informēti par to, kādos gadījumos
var droši aizpildīt saskaņoto paziņojumu, uzsvaru liekot uz
saskaņotā paziņojuma elektroniskās versijas izmantošanu. |
Īstenota informatīvā kampaņa par
pareizu rīcību pēc ceļu satiksmes negadījuma. |
LTAB |
SM, CSDD, VP |
31.01.2020. |
OCTA līdzekļi
32 500 euro
|
16. |
Realizēt informatīvi izglītojošu
satiksmes drošības kampaņu par ceļa horizontālajiem
apzīmējumiem, to nozīmi un par bīstamāko manevru veikšanu uz
autoceļiem. |
Nodrošināts, ka pēc iespējas
lielākai autobraucēju un viņu ģimenes locekļu auditorijai
vērsta uzmanība uz ceļa horizontālo apzīmējumu nozīmi, kā arī
par to, cik būtiski ir manevrus veikt tikai CSN ietvaros un
pārliecinoties par savu un citu ceļu lietotāju drošību. |
Realizēta informatīvi
izglītojoša satiksmes drošības kampaņa par ceļa
horizontālajiem apzīmējumiem un manevru veikšanu uz
ceļa. |
LVC |
SM |
31.01.2020. |
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
55 000 euro.
|
17. |
Realizēt informatīvi izglītojošo
satiksmes drošības kampaņu par ceļa segumu un braukšanas
apstākļiem starpsezonā un ziemā. |
Nodrošināts, ka pēc iespējas
lielākai autoceļu lietotāju auditorijai tiek atgādināts par
to, kā ziemā un kas ir vēl nozīmīgāk - starpsezonā, mainās
ceļa seguma stāvoklis. |
Īstenota informatīvi izglītojošā
kampaņa par drošu braukšanu starpsezonas un ziemas
apstākļos. |
LVC |
SM |
31.01.2020.
31.12.2020.
|
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
65 000 eiro.
OCTA budžets 2020. gadā:
50 000 euro.
|
18. |
Realizēt informatīvi izglītojošo
satiksmes drošības kampaņu par ātruma ietekmi uz CSNg sekām,
autovadītāja lēmumiem pie stūres un turpināt kampaņu par
manevru veikšanu uz autoceļiem. |
Nodrošināts, ka satiksmes
dalībniekiem (vadītājiem) tiek vērsta uzmanība uz atbilstoša
ātruma izvēli un sekām, kas rodas, ja CSNg notiek pie
pārsniegta atļautā kustības ātruma. |
Īstenota informatīvi izglītojošā
satiksmes drošības kampaņa par ātruma ietekmi uz CSNg sekām,
autovadītāja lēmumiem pie stūres. |
LVC |
SM |
21.10.2020. |
OCTA līdzekļi 2020. gadā:
60 000 euro.
|
19. |
Īstenot informatīvo kampaņu par
drošu sabiedriskā transporta izmantošanu skolēniem. |
Informēta mērķauditorija
(skolēni, jaunieši, bērni) par pareizu un drošu rīcību,
piedaloties ceļu satiksmē un izmantojot sabiedrisko
transportu, kā arī vērsta uzmanība par pareizu rīcību
neierastās situācijās. |
Realizēta 1 informatīvā kampaņa
par drošu sabiedriskā transporta izmantošanu. |
ATD |
SM |
31.01.2020. |
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
8 500 euro."
|
9. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" 6. tabulā rīcības virzienu
"3.3.1. Valsts autoceļu infrastruktūras uzlabošana" ar
3.1, 3.2, 3.3 un 3.4
punktu šādā redakcijā:
"3.1
|
Veikt izvērtējumu, kā pielāgot
infrastruktūru, lai ierobežotu apdzīšanas manevru apzīmētos
krustojumos. |
Veikts izvērtējums, lai
identificētu turpmākos ceļu satiksmes mierināšanas pasākumus
un samazinātu ceļu satiksmes negadījumu risku (frontālās
sadursmes) krustojumos. |
Atkarībā no izvērtējuma
rezultātiem identificēti atbilstošākie tehniskie
infrastruktūras risinājumi apdzīšanas manevra
ierobežošanai. |
LVC |
CSDD, SM, VTEB |
31.12.2020. |
LVC budžeta ietvaros, papildus
nav nepieciešams. |
3.2
|
Nodrošināt tehnisko līdzekļu
uzstādīšanu autoceļa malā vietā, kur savvaļas dzīvnieki
šķērso autoceļu (pilotprojekts). |
Samazināts ceļu satiksmes
negadījumu risks ar savvaļas dzīvniekiem, kur tie bieži
šķērso autoceļu. |
Nodrošināta pilotprojekta norise
- uzstādīti tehniskie līdzekļi savvaļas dzīvnieku
atbaidīšanai un ierobežošanai. |
LVC |
SM |
31.01.2020. |
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
170 000 euro.
|
3.3
|
Nodrošināt ceļa signālstabiņu
uzstādīšanu uz valsts reģionālajiem autoceļiem ar
asfaltbetona segumu un diennakts satiksmes intensitāti
lielāku par 1000 transportlīdzekļiem diennaktī. |
Palielināta satiksmes drošība un
nodrošināta ceļa trases redzamība, it īpaši tumšajā diennakts
laikā, uzstādot uz reģionālajiem autoceļiem ar asfaltbetona
segumu signālstabiņus. |
Uz visiem valsts reģionālajiem
autoceļiem ar asfaltbetona segumu un diennakts satiksmes
intensitāti lielāku par 1000 transportlīdzekļiem diennaktī ir
uzstādīti ceļa signālstabiņi ar atstarotajiem, kas kā
satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi transportlīdzekļu
vadītājiem palīdzēs orientēties uz ceļa, ļaujot savlaicīgi
sekot izmaiņām ceļa trasē, it īpaši diennakts tumšajā
laikā. |
LVC |
SM |
31.01.2020.
|
OCTA līdzekļi 2019. gadā:
300 000 euro.
|
3.4 |
Veikt izvērtējumu par iespēju
ieviest distances apzīmējumu (prasības standartos un
normatīvajos aktos) un realizēt praksē valsts autoceļu
tīklā. |
Veikts izvērtējums, lai
identificētu atbilstošāko tehnisko risinājumu, kā ieviest
distances apzīmējums valsts autoceļu tīklā. |
Balstoties uz izvērtējuma
rezultātiem veiktas izmaiņas Latvijas standartā LVS 85
"Ceļa apzīmējumi" un Ministru kabineta
2015. gada 2. jūnija noteikumos Nr. 279
"Ceļu satiksmes noteikumi". |
LVC |
SM, CSDD |
31.01.2020. |
LVC budžeta ietvaros, papildus
nav nepieciešams." |
10. Papildināt plāna 3. sadaļas "Rīcības
virzienu apraksts" 6. tabulas rīcības virzienu
"3.3.2. Veloinfrastruktūras un gājēju infrastruktūras
uzlabošanas pasākumi" ar 4.1 un
4.2 punktu šādā redakcijā:
"4.1
|
Veikt visu valsts autoceļu tīklā
esošo gājēju pāreju apsekošanu, lai konstatētu to atbilstību
Latvijas standartos un normatīvajos aktos noteiktajām
prasībām. |
Novērsta ceļu satiksmes drošības
prasībām neatbilstošu gājēju pāreju ekspluatācija. |
Veikta visu valsts autoceļu
tīklā esošo gājēju pāreju apsekošana. |
LVC |
SM, CSDD |
01.10.2020. |
LVC budžeta ietvaros, papildus
nav nepieciešams. |
4.2
|
VAS "Latvijas Valsts
ceļi" organizēt apmācības atbildīgajām pašvaldības
amatpersonām, kas nodarbojas ar satiksmes organizāciju savā
pašvaldībā, par prasībām, kādas jāievēro uzstādot un
aprīkojot gājēju pārejas atbilstoši satiksmes drošības
prasībām. |
Veikta ceļu satiksmes drošības
nodrošināšanā iesaistīto personu apmācība par prasībām, kādas
jāievēro gājēju pāreju uzstādīšanā un ekspluatācijā. |
Īstenota informatīvo apmācību
norise pašvaldībās par ceļu satiksmes drošību (gājēju
pārejām). |
LVC |
SM, CSDD |
31.01.2020. |
LVC budžeta ietvaros, papildus
nav nepieciešams." |
Satiksmes ministrs
T. Linkaits