Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.
Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Attēlotā redakcija
Ministru kabineta rīkojums Nr. 268

Rīgā 2019. gada 5. jūnijā (prot. Nr. 27 10. §)
Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 47.0 versija)

1. Apstiprināt un iekļaut informācijas un komunikācijas tehnoloģiju mērķarhitektūras 47.0 versijā projekta "Deinstitucionalizācijas procesu atbalsta informācijas sistēma (2. kārta)" (turpmāk – projekts) aprakstu un paredzēt projekta izmaksas 1 035 419 euro apmērā.

(MK 25.10.2022. rīkojuma Nr. 756 redakcijā)

2. Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uzaicināt Labklājības ministriju iesniegt projekta iesniegumu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.–2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" (turpmāk – 2.2.1.1. pasākums) ietvaros.

4. Noteikt, ka Labklājības ministrija ir atbildīga par projekta īstenošanu un projekta aprakstā plānoto rezultātu (tai skaitā finanšu, rezultāta un iznākuma rādītāju) sasniegšanu.

5. Pēc projekta pabeigšanas, sākot ar 2024. gadu, noteikt projekta rezultātu uzturēšanas izmaksas ne vairāk kā 63 597 euro gadā, pieprasot finansējumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

(MK 25.10.2022. rīkojuma Nr. 756 redakcijā)

6. Atbalstīt  informācijas un komunikācijas tehnoloģiju mērķarhitektūras 47.0 versijā iekļautā projekta konsolidēto aprakstu (kopsavilkumu).

(MK 25.10.2022. rīkojuma Nr. 756 redakcijā)

Ministru prezidents A. K. Kariņš

Labklājības ministre R. Petraviča
(Apstiprināts ar
Ministru kabineta
2019. gada 5. jūnija
rīkojumu Nr. 268)

(Projekta kopsavilkums MK 25.10.2022. rīkojuma Nr. 756 redakcijā)

Deinstitucionalizācijas procesu atbalsta informācijas sistēma
(2. kārta)

Projekta apraksts (kopsavilkums)

Projekta mērķi

Projekta virsmērķis ir nodrošināt deinstitucionalizācijas procesu atbalsta informācijas sistēmas ilgtspēju, lai paātrinātu ārpusģimenes aprūpes iestādēs dzīvojošu bērnu nokļūšanu audžuģimenē vai specializētajā audžuģimenē, kā arī uzlabot tehnisko palīglīdzekļu (turpmāk – TPL) un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu personām ar redzes vai dzirdes invaliditāti piešķiršanas pakalpojuma efektivitāti, elektronizējot procesus un publiskos pakalpojumus, lai mazinātu iedzīvotājiem administratīvo slogu un veicinātu arvien aktīvāku valsts informācijas sistēmās esošo datu atkalizmantošanu valsts un pašvaldību iestādēs, nepieprasot datu subjektiem iesniegt tos atkārtoti.

Projekta apakšmērķi

1. Pilnveidot ārpusģimenes aprūpes atbalsta centru darba moduli Valsts sociālās politikas monitoringa informācijas sistēmā (turpmāk – SPOLIS), lai tiktu uzkrāta pilna informācija par audžuģimenes lietām, tai skaitā esošo papīra aprites dokumentu pārnese digitālajā vidē.

2. Paplašināt TPL pakalpojuma saņemšanas kanālu skaitu, piedāvājot klientiem elektroniski sniegto pakalpojumu iespējas.

3. Elektronizēt TPL pakalpojuma administrēšanas procesus, ieviešot jaunu, uz procesiem balstītu funkcionalitāti SPOLIS.

4. Ieviest datu apmaiņas risinājumus TPL pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai.

5. Pilnveidot sociālās rehabilitācijas pakalpojuma administrēšanas procesu personām ar redzes vai dzirdes invaliditāti SPOLIS.

6. Nodrošināt iespēju adoptētājam, audžuģimenei vai specializētai audžuģimenei pieteikties mācībām elektroniski.

Darbības projekta mērķu sasniegšanai

Lai sasniegtu projektam izvirzītos mērķus, ir plānotas šādas darbības:

Nr. p. k.Projekta darbība
1.Projekta vadība
2.Ārpusģimenes aprūpes atbalsta centru darba vietas moduļa attīstība SPOLIS
3.TPL administrēšanas moduļa izstrāde SPOLIS
3.1.TPL administrēšanas moduļa izstrāde
3.2.E-pakalpojumu izstrāde TPL pakalpojuma nodrošināšanai
3.3.Datu apmaiņas risinājumi ar Funkcionēšanas laboratorijas datu bāzi (DB)1, Nacionālā veselības dienesta informācijas sistēmu "e-veselība", Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Vienotās migrācijas informācijas sistēmu (VMIS), Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas Invaliditātes informācijas sistēmu (VDEĀVK IIS) un dokumentu vadības sistēmu "Namejs"
3.4.TPL nomas administrēšanas procesa izstrāde
3.5.TPL vēsturisko datu migrācija
3.6.TPL administrēšanas moduļa rokasgrāmatas izstrāde
3.7.TPL administrēšanas moduļa lietotāju un administratora apmācība
4.SPOLIS funkcionalitātes pilnveidošana
5.Vienotās Labklājības informācijas sistēmas (LabIS) funkcionalitātes pilnveidošana
6.Kalendāra funkcionalitātes izstrāde SPOLIS
7.Sociālās rehabilitācijas pakalpojuma administrēšanas moduļa izstrāde personām ar redzes vai dzirdes invaliditāti SPOLIS
8.E-pakalpojuma "Pieteikšanās mācībām adoptētāja, audžuģimenes vai specializētās audžuģimenes statusa saņemšanai vai ikgadējai zināšanu pilnveidei" izstrāde SPOLIS
9.SPOLIS kvalitātes, veiktspējas un drošības audits
10.Ministru kabineta 2015. gada 17. novembra noteikumu Nr. 653 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" īstenošanas noteikumi" (turpmāk – noteikumi Nr. 653) 50. punktā noteikto obligāto projekta publicitātes pasākumu īstenošana

Projekta rezultāta rādītāji

Projekta īstenošanas rezultātā tiks uzlabota valsts pārvaldes darbības efektivitāte:

Nr. p. k.Rezultāta rādītājsMērvienībaSākotnējā vērtībaSasniedzamā vērtība divus gadus pēc projekta beigāmSasniedzamā vērtība trīs gadus pēc projekta beigām
1.Iedzīvotāju īpatsvars, kas izmanto elektroniski sniegtos TPL pakalpojumus salīdzinājumā ar iesniegumiem klātienē%02030
2.Audžuģimeņu un specializēto audžuģimeņu lietu sagatavošana SPOLIS%050100
3.E-pakalpojuma "Pieteikšanās mācībām adoptētāja, audžuģimenes vai specializētās audžuģimenes statusa saņemšanai vai ikgadējai zināšanu pilnveidei" lietošanas īpatsvars attiecībā pret kopējo pieteikumu skaitu%07095

Projekta iznākuma rādītāji

Nr. p. k.Iznākuma rādītājsMērvienībaSasniedzamā vērtība projekta beigās
1.Pilnveidoti ar audžuģimeņu un specializēto audžuģimeņu atbalstu, TPL pakalpojumu un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšanu saistītie procesidarbības procesi10
2.Ieviesti jauni e-pakalpojumi TPL pakalpojuma nodrošināšanaielektroniski sniegtie pakalpojumi2
3.Ārpusģimenes aprūpes atbalsta centru darba vietas moduļa attīstība SPOLISmodulis1
4.Ieviests TPL administrēšanas modulis SPOLISmodulis1
5.Nopublicētas Valsts atvērto datu portālā atvērtās datu kopasdatu kopas11
6.Kalendāra funkcionalitātes izstrāde SPOLISizstrādāta funkcionalitāte1
7.Ieviests sociālās rehabilitācijas pakalpojumu personām ar redzes vai dzirdes invaliditāti administrēšanas modulis SPOLISmodulis1
8.Ieviests e-pakalpojums "Pieteikšanās mācībām adoptētāja, audžuģimenes vai specializētās audžuģimenes statusa saņemšanai vai ikgadējai zināšanu pilnveidei"elektroniski sniegtais pakalpojums1

Projekta īstenošanas rezultātā tiks pilnveidoti šādi darbības procesi:

1) audžuģimeņu un specializēto audžuģimeņu lietu sagatavošana elektroniski;

2) pieteikšanās TPL saņemšanai;

3) lēmuma pieņemšana par TPL piešķiršanu;

4) TPL saņemšana, izmantojot nomas procesu;

5) TPL saraksta uzturēšana;

6) TPL klientu rindu vadība;

7) izsniegto TPL uzraudzība;

8) sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšana personām ar redzes vai dzirdes invaliditāti;

9) pieteikšanās mācībām adoptētāja, audžuģimenes vai specializētās audžuģimenes statusa saņemšanai vai ikgadējai zināšanu pilnveidei;

10) pieraksts pie speciālista, izmantojot kalendāra funkcionalitāti.

Projekta ietvaros tiks veidoti trīs jauni e-pakalpojumi "Pieteikšanās TPL saņemšanai", "Mana rinda TPL saņemšanai" un "Pieteikšanās mācībām adoptētāja, audžuģimenes vai specializētās audžuģimenes statusa saņemšanai vai ikgadējai zināšanu pilnveidei".

Esošie e-pakalpojumi netiks izmainīti.

Projekta finansējuma kopējais apjoms – 1 035 419 euro.

Īstenošanas laiks – 42 mēneši.

Nepieciešamās sistēmas uzturēšanas izmaksas – 63 597 euro gadā.

Saistība ar iepriekšējā plānošanas perioda projektiem, projekta lietderība un ieguldījums specifiskā atbalsta mērķa rezultāta rādītājos

Projekts ir loģisks turpinājums iepriekš īstenotajiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektiem Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk – ES fondi) 2007.–2013. gada plānošanas perioda darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" 3.2.2.1.1. apakšaktivitātes "Informācijas sistēmu un elektronisko pakalpojumu attīstība" ietvaros, proti, projektam Nr. 3DP/3.2.2.1.1/12/IPIA/CFLA/001 "Vienotās Labklājības informācijas sistēmas (LabIS), nozares centralizēto funkciju informācijas sistēmu un centralizētas IKT infrastruktūras attīstība", projektam Nr. 3DP/3.2.2.1.1/09/IPIA/IUMEPLS/023 "Sociālās politikas monitoringa sistēmas pilnveide – SPP vienotās informācijas sistēmas izstrāde, ieviešana un e-pakalpojumu attīstīšana", kā arī ES fondu 2014.–2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" projektam Nr. 2.2.1.1/16/I/003 "Deinstitucionalizācijas procesu atbalsta informācijas sistēma (1. kārta)" un projektam Nr. 2.2.1.1/17/I/007 "Labklājības nozares informācijas un komunikācijas tehnoloģiju centralizācija", lai nodrošinātu deinstitucionalizācijas procesa atbalsta sistēmas ilgtspēju, papildinot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju atbalstu mērķa grupām, un izmantotu infrastruktūru attīstāmo informācijas sistēmu tehniskajam atbalstam.

Projekta ietvaros plānotās aktivitātes un rezultāti nedublējas ar citos labklājības nozares projektos īstenotajām aktivitātēm un/vai rezultātiem.

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" (turpmāk – VSIA NRC "Vaivari") īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda (turpmāk – ERAF) projekta "VSIA NRC "Vaivari" infrastruktūras attīstība funkcionēšanas novērtēšanas un asistīvo tehnoloģiju apmaiņas fonda izveidei" (Nr. 9.3.1.2/16/I/001) ietvaros īstenotā aktivitāte – datubāzes izveide funkcionēšanas novērtēšanas informācijas apkopošanai – nodrošinās projekta aktivitāšu papildināmību, uzkrājot informāciju par personu ar funkcionāliem traucējumiem funkcionēšanas novērtēšanas procesu un rezultātiem.

Būtiskākie projekta īstenošanas sociālekonomiskie ieguvumi

Uzlabojot procesus un nodrošinot datu uzkrāšanu un tālākizmantošanu, tiks samazināts administratīvais slogs, nodrošinot iedzīvotājiem draudzīgākus publiskos pakalpojumus un TPL administratora darbības efektivitātes paaugstināšanos un to izmaksu samazināšanos, kas saistītas ar pakalpojuma sniegšanu, līdz ar to par pieejamo finansējumu varēs iegādāties vairāk TPL, un tas attiecīgi paaugstinās iedzīvotāju apmierinātību ar sniegto pakalpojumu. Papildināmība ar VSIA NRC "Vaivari" īstenotā ERAF projekta "VSIA NRC "Vaivari" infrastruktūras attīstība funkcionēšanas novērtēšanas un asistīvo tehnoloģiju apmaiņas fonda izveidei" (Nr. 9.3.1.2/16/I/001) ietvaros izstrādāto datubāzi funkcionēšanas novērtēšanas informācijas apkopošanai nodrošinās iespēju personām ar funkcionāliem traucējumiem saņemt atbilstošāko TPL un sekmīgāk iekļauties izglītības sistēmā un darba tirgū, tādējādi pozitīvi ietekmējot dzīves kvalitāti un iekļaušanos darba tirgū nākotnē.

Projekts negūst ieņēmumus. Liela nozīme ir sociālekonomiskās analīzes rezultātiem: 33,8 % no projekta ieguvumiem ir saistīti ar iedzīvotāju ieguvumiem, kas rodas atvērto datu publicēšanas un procesu digitalizācijas rezultātā. Sociālekonomiskie ieguvumi pozitīvi ietekmēs arī Labklājības ministrijas deleģēto pakalpojumu sniedzēju darbību – samazināsies administratīvo darbu apjoms, sūdzību un telefona zvanu skaits. Rezultātā tas ļaus VSIA NRC "Vaivari", Latvijas Nedzirdīgo savienības un Latvijas Neredzīgo biedrības darbiniekiem efektīvāk izmantot darba laiku un dot sociālo labumu iedzīvotājiem, sniedzot kvalitatīvus tiešos pakalpojumus. 12 gadu laikā indikatīvie sociālekonomiskie ieguvumi veidos 1 775 458,65 euro. Projekta ieguvumu un izmaksu attiecība (B/C) ir 1,33, kas liecina par projekta īstenošanas pamatotību.

1. tabula

Sociālekonomiskie ieguvumiIeguvumu apjoms
(euro/12 gados)
Iedzīvotāju izdevumu samazinājums, iesniedzot iesniegumus pakalpojuma saņemšanai attālināti (laika ietaupījums, transporta izdevumu samazinājums, izdevumu, kas saistīti ar pieteikumu nosūtīšanu ar pasta starpniecību, samazinājums)650 614,13
Ar pakalpojuma sniegšanu saistīto administratīvo izdevumu samazinājums488 844,52
Ieguvumi, optimizējot izsniegto TPL monitoringu480 000,00
Ieguvumi datubāzes uzturēšanai24 000,00
Ieguvumi, uzlabojot lietotāju pārvaldību132 000,00
KOPĀ1 775 458,65

Indikatīvie sociālekonomiskie ieguvumi 12 gadu laikā pēc projekta īstenošanas plānoti 1 775 458,65 euro apmērā, tai skaitā:

1. Iedzīvotāju sociālekonomiskie ieguvumi 650 614,13 euro:

1.1. iedzīvotāju izdevumu samazinājums, iesniedzot iesniegumus pakalpojuma saņemšanai attālināti (laika ietaupījums, transporta izdevumu samazinājums, izdevumu samazinājums, kas saistīti ar pieteikumu nosūtīšanu ar pasta starpniecību), gada laikā pēc projekta ieviešanas 10 % gadījumu no TPL pieprasītājiem un turpmāk katru gadu pakāpeniski pieaugs, 12 gadu laikā panākot, ka vismaz 61 % gadījumu iesniegumi tiks iesniegti attālināti, izmantojot e-pakalpojumu kanālu (projekta rezultatīvais rādītājs "Iedzīvotāju īpatsvars, kas izmanto elektroniski sniegtos TPL pakalpojumus salīdzinājumā ar iesniegumiem klātienē" – divus gadus pēc projekta beigām – 20 %, bet pēc trim gadiem – 30 %);

1.2. iedzīvotāju laika ietaupījums trīs stundas uz vienu gadījumu (brauciens uz/no TPL pieteikšanas vietu/pastu, rindā gaidīšanas laiks);

1.3. iedzīvotāju telefona sarunu laika (par rindas pēc TPL virzību) ietaupījums par 50 %;

1.4. iedzīvotāju transporta izdevumu samazinājums 2 euro uz vienu gadījumu (brauciens uz/no pastu vai TPL pieteikšanas vietu);

1.5. personām, kas ir atbrīvotas no līdzmaksājuma, radīsies laika ietaupījums arī no tā, ka nebūs nepieciešams papildus doties uz pašvaldību, lai saņemtu izziņu, kas apliecina trūcīgās personas statusu. Informāciju piegādās jau pašlaik SPOLIS pieejamais datu apmaiņas risinājums no pašvaldību sociālās palīdzības administrēšanas lietojumprogrammas SOPA, kas tiks integrēts arī ar jauno TPL administrēšanas moduli.

2. Indikatīvie ar TPL pakalpojuma nodrošināšanu saistītie ekonomiskie ieguvumi 12 gadu laikā pēc projekta īstenošanas plānoti 992 844,52 euro apmērā:

2.1. ar pakalpojuma sniegšanu saistīto administratīvo izdevumu samazinājums, kas plānots pasta un sakaru pakalpojumu izmaksām, kā arī cilvēkresursu ietaupījums (laiks, kas tiek veltīts vēstuļu sagatavošanai par uzņemšanu rindā, kā arī par pakalpojuma piešķiršanu). Administratīvo izdevumu ietaupījums būs arī TPL pakalpojuma piegādātājiem, kas radīsies, ja TPL pakalpojums tiks pieprasīts elektroniski un komunikācija ar klientu notiks elektroniski. Tiek prognozēts, ka pirmajā gadā pēc risinājuma ieviešanas manuāli sagatavoto vēstuļu skaits samazināsies par 10 %, 12 gadu laikā panākot, ka sagatavoto vēstuļu skaits samazināsies par 60 %;

2.2. monitorējot datu apmaiņu ar Pilsonības un migrācijas pārvaldi par klienta statusa izmaiņām (dzīvs/miris), tiks nodrošināta patapinājumā esošo TPL savlaicīga atgūšana, attiecīgi nodrošinot to tālākizmantošanu un samazinot rindas pēc nepieciešamā TPL. Plānots, ka ietaupītie līdzekļi tiks novirzīti jaunu TPL iegādei, samazinot rindas pēc TPL;

2.3. esošās datubāzes uzturēšanas izdevumus varēs novirzīt jaunu TPL iegādei, samazinot rindas pēc TPL;

2.4. izveidojot SPOLIS saslēgumu ar TPL sniedzēju grāmatvedības sistēmu, samazināsies TPL sniedzēju patērētais laiks TPL kartīšu sagatavošanai, kā arī samazināsies laiks atskaišu sagatavošanai, līdz ar to vairāk laika varēs veltīt datu analīzei.

3. Ieviešot centralizētās lietotāju pārvaldības risinājumu (aktīvo direktoriju), samazināsies SPOLIS lietotāju patērētais laiks, ielogojoties SPOLIS, kā arī SPOLIS administratora lietotāju administrēšanai patērētais laiks.

4. Izstrādājot kalendāra funkcionalitāti TPL modulī, tiks nodrošināts pilna procesa, tai skaitā speciālista apmeklējuma, administrēšana. Šādas funkcionalitātes izstrāde padarīs ērtāku un daudz operatīvāku konkrēto pakalpojuma saņemšanu, kā arī uzlabos speciālistu darbu, ļaujot vieglāk kontrolēt pakalpojuma saņemšanas plūsmu.

Šajā laikposmā ir plānota projekta ietvaros izveidotās funkcionalitātes izmantošana un sistēmas uzturēšana. Detalizēta izmaksu un ieguvumu analīze (IIA) tiks pievienota projekta iesniegumam saskaņā ar noteikumu Nr. 653 15. punktu. Izstrādājot TPL administrēšanas moduli SPOLIS, līdz projekta beigām tiks veikti grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 30. septembra noteikumos Nr. 587 "Valsts sociālās politikas monitoringa informācijas sistēmas noteikumi", aprakstot jauno funkcionalitāti.


1 Tiek izveidota Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "VSIA NRC "Vaivari" infrastruktūras attīstība funkcionēšanas novērtēšanas un asistīvo tehnoloģiju apmaiņas fonda izveidei" (Nr.9.3.1.2/16/I/001) ietvaros
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: rīkojums Numurs: 268Pieņemts: 05.06.2019.Stājas spēkā: 05.06.2019.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 114, 07.06.2019. OP numurs: 2019/114.20
Saistītie dokumenti
  • Grozījumi
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Citi saistītie dokumenti
307377
{"selected":{"value":"25.10.2022","content":"<font class='s-1'>25.10.2022.-...<\/font> <font class='s-3'>Sp\u0113k\u0101 eso\u0161\u0101<\/font>"},"data":[{"value":"25.10.2022","iso_value":"2022\/10\/25","content":"<font class='s-1'>25.10.2022.-...<\/font> <font class='s-3'>Sp\u0113k\u0101 eso\u0161\u0101<\/font>"},{"value":"01.04.2021","iso_value":"2021\/04\/01","content":"<font class='s-1'>01.04.2021.-24.10.2022.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"05.06.2019","iso_value":"2019\/06\/05","content":"<font class='s-1'>05.06.2019.-31.03.2021.<\/font> <font class='s-2'>Pamata<\/font>"}]}
25.10.2022
85
1
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Visam Likumi.lv saturam ir informatīvs raksturs.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"
ISO 9001:2015 (kvalitātes vadība)
ISO 27001:2013 (informācijas drošība)