Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ministru kabineta
noteikumi Nr.194
Rīgā 2014.gada 15.aprīlī (prot.
Nr.23 5.§)
Grozījums
Ministru kabineta 2007.gada 7.augusta noteikumos Nr.532
"Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma
vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālo dienesta pakāpi darbības
un tās rezultātu novērtēšanas kārtība"
Izdoti saskaņā
ar Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un
Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām
dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 16.panta pirmo daļu
Izdarīt Ministru kabineta 2007. gada 7. augusta
noteikumos Nr. 532 "Iekšlietu ministrijas sistēmas
iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālo
dienesta pakāpi darbības un tās rezultātu novērtēšanas
kārtība" (Latvijas Vēstnesis, 2007, 129. nr.; 2009,
53. nr.) grozījumu un izteikt 1. pielikumu šādā
redakcijā:
"1.pielikums
Ministru kabineta
2007.gada 7.augusta
noteikumiem Nr.532
Amatpersonas
novērtēšanas veidlapa
Vārds |
|
Uzvārds |
|
Struktūrvienība |
|
Amats |
|
Dienesta pakāpe |
|
Amatā kopš |
|
Novērtēšanas periods |
no |
|
līdz |
|
Iepriekšējās novērtēšanas datums |
|
Iepriekšējais novērtējums
(novērtējuma pakāpe) |
|
1. sadaļa
Amatpersonas
pašnovērtējums
Iepriekšējā novērtēšanā noteiktie uzdevumi |
Noteiktie izpildes kritēriji |
|
|
I. Amata
pienākumu un uzdevumu izpilde
Amata pienākumu izpilde
novērtēšanas periodā
|
|
Amata pienākumu izpildes pašnovērtējums
(ierakstīt logā atbilstošo pakāpi)
A 1 - atbilst
noteiktajām prasībām, var virzīt iecelšanai augstākā
amatā
(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus, dienesta
pienākumu izpilde pārsniedz izvirzītās prasības) |
A 2 - atbilst
noteiktajām prasībām
(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus) |
B - daļēji atbilst
noteiktajām prasībām
(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic kādu no amata
pienākumiem, konstatēti konkrēti trūkumi, kurus iespējams
novērst periodā līdz nākamai novērtēšanai) |
C - neatbilst noteiktajām
prasībām
(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic amata pienākumus,
konstatēti konkrēti trūkumi) |
Tiesību aktos, amata aprakstā
un iepriekšējā amatpersonas darbības un tās rezultātu
novērtēšanas protokolā noteiktie uzdevumi, kas novērtēšanas
periodā nav izpildīti
(norādīt, kuri uzdevumi pilnībā vai daļēji nav
izpildīti)
|
|
Uzdevumu izpildi kavējošie
faktori
|
personiskie faktori
|
valsts vai iestādes līmeņa
faktori
|
|
|
II. Amatpersonai
nepieciešamo kompetenču pašnovērtējums
Novērtējuma pakāpes:
A - attiecīgā prasme ir attīstīta tādā līmenī, ka ļauj
labi veikt amata pienākumus
B - attiecīgā prasme ir pietiekama, lai varētu veikt
amata pienākumus minimālā līmenī, taču vajadzētu to attīstīt
C - attiecīgās prasmes trūkums traucē amata pienākumu
izpildi
Sadarbība ar
kolēģiem
|
Personīgā atbildība |
Spējas un vēlme sadarboties ar citiem
grupas ietvaros, strādāt komandā. Spējas iesaistīt citus
uzdevumu izpildē un lēmumu pieņemšanā. Prasme attiecas gan
uz sadarbību ar pakļautajiem darbiniekiem, gan viena līmeņa
darbiniekiem, gan vadītājiem |
Spējas atbildīgi izpildīt pienākumus. Nav
nepieciešama papildu kontrole un uzraudzība. Vēlme
paaugstināt savu kvalifikāciju. Spējas patstāvīgi izpildīt
uzdevumu, ar pašiniciatīvu uzņemties pienākumus un
uzdevumus, aktīvi iesaistīties problēmsituāciju risināšanā,
izpildīt saistības, uzdotos pienākumus paveikt termiņā.
Entuziasms un iniciatīva |
Sadarbība ar
sabiedrību (ja nepieciešama, pildot amata
pienākumus) |
Darba plānošana un kontrole |
Prasme uzturēt pastāvīgus
kontaktus ar cilvēkiem, noskaidrot sabiedrības vajadzības un
attiecīgi uz tām reaģēt, veidot savstarpējās attiecības, ar
pozitīvu sadarbību uzlabot iestādes prestižu. Sabiedriskums,
komunikabilitāte |
Spēja izvēlēties prioritātes,
izstrādāt darba grafiku, organizēt un plānot darbu gan
tuvāku, gan tālāku mērķu sasniegšanai, nodrošināt laika un
resursu efektīvu izmantošanu. Prasme ietver ne tikai plānu
izstrādāšanu, bet arī regulāru darba un plāna atbilstības
pārbaudi un nepieciešamo labojumu veikšanu. Prasme ietver
pieejamās informācijas pārbaudi, lomu un funkciju skaidru
definēšanu darba procesā, informācijas glabāšanu, darba
rezultātu atbilstības pārbaudi noteiktajiem kvalitātes
kritērijiem |
Komunikācija
(saskarsme) |
Problēmu
risināšana |
Spējas pārliecināt citus pieņemt
kādu uzskatu vai uzsākt darbību. Spējas uzklausīt un pieņemt
citu viedokli. Prasme ietver apzinātu citas personas (personu
grupas) ietekmēšanu, izmantojot pieejamo informāciju,
argumentus, uzskates līdzekļus, psiholoģiskas ietekmēšanas
veidus, lai sasniegtu noteiktu mērķi |
Spējas atrast un iegūt
nepieciešamo informāciju. Spējas iegūt tik daudz
informācijas, cik nepieciešams visiem problēmas aspektiem,
nošķir noderīgo informāciju no nederīgās un svarīgo
informāciju no nesvarīgās. Spējas ātri un precīzi
iedziļināties pieejamā informācijā, pārbaudīt visu pieejamo
informāciju, lai izprastu situāciju, un izdarīt loģiskus
secinājumus. Spējas identificēt un apvienot cēloņus un
ieguvumus, kā arī pieņemt pareizos lēmumus |
Personāla vadība
(ja padotībā ir darbinieki) |
Ētiskums |
Prasmju un personības īpašību
kopums, kas ļauj efektīvi dot uzdevumus padotajiem,
nodrošināt atgriezenisko saikni, panākt padoto atbalstu
izvirzītajiem uzdevumiem, motivēt viņus darbam |
Iestādes (valsts pārvaldes)
misijas, vērtību un ētikas principu pieņemšana un ievērošana,
interešu konflikta nepieļaušana, disciplīnas ievērošana.
Līdzdalība noziedzīgu nodarījumu atklāšanā valsts
dienestā |
III. Turpmākās
darbības un attīstības pašnovērtējums
1. Uzdevumi, kas sasniedzami
nākamajā novērtēšanas periodā, trūkumi, kurus nepieciešams
novērst (lai veiktu kvalitatīvu nākamo novērtēšanu,
uzdevumiem jābūt iespējami precīzi definētiem, izmērāmiem,
sasniedzamiem, orientētiem uz konkrētu rezultātu un ar
konkrētu izpildes termiņu) |
2. Nepieciešamās izmaiņas amata
aprakstā (ja nepieciešams, norādīt, kādas izmaiņas
būtu nepieciešamas, lai pilnveidotu konkrēto amata
aprakstu) |
3. Mācību vajadzības (īpašības,
prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras jāattīsta, lai veicinātu
darba efektivitāti. Mācību kursi, kurus būtu nepieciešams
apmeklēt) |
4. Iespējamā karjeras attīstība
(ja amatpersona vēlas mainīt savus dienesta apstākļus,
norādīt, kādā dienestā, kādā amatā iespējama karjeras
attīstība un kāda ir tās motivācija) |
Amatpersona |
____________________________
(vārds, uzvārds)
|
_________
(datums)
|
______________________
(paraksts)
|
2. sadaļa
Tiešā vadītāja
novērtējums
Novērtējamās amatpersonas tiešais vadītājs |
Vārds, uzvārds |
|
Struktūrvienība, amats |
|
Novērtējamās amatpersonas vārds, uzvārds |
|
Iepriekšējā novērtēšanā
amatpersonai
noteiktie uzdevumi |
Izpildes kritēriji |
|
|
I. Amatpersonas
amata pienākumu un uzdevumu izpilde
Amata pienākumu izpilde
novērtēšanas periodā
|
Konkrēti apliecinājumi
pienākumu izpildei
|
|
|
Amata pienākumu izpildes novērtējums
(ierakstīt logā atbilstošo pakāpi)
A 1 - atbilst
noteiktajām prasībām, var virzīt iecelšanai augstākā
amatā
(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus, dienesta
pienākumu izpilde pārsniedz izvirzītās prasības) |
A 2 - atbilst noteiktajām
prasībām
(amatpersona kvalitatīvi veic amata pienākumus) |
B - daļēji atbilst
noteiktajām prasībām
(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic kādu no amata
pienākumiem, konstatēti konkrēti trūkumi, kurus iespējams
novērst periodā līdz nākamai novērtēšanai) |
C - neatbilst noteiktajām
prasībām
(amatpersona nepietiekami kvalitatīvi veic amata pienākumus,
konstatēti konkrēti trūkumi) |
Tiesību aktos, amata aprakstā
un iepriekšējā amatpersonas darbības un tās rezultātu
novērtēšanas protokolā noteiktie uzdevumi, kas novērtēšanas
periodā nav izpildīti
(norādīt, kuri uzdevumi pilnībā vai daļēji nav
izpildīti)
|
|
Uzdevumu izpildi kavējošie
iemesli
|
no amatpersonas atkarīgi
iemesli
(personiski)
|
no amatpersonas neatkarīgi
iemesli
|
|
|
II. Amatpersonai
nepieciešamo kompetenču novērtējums
Novērtējuma pakāpes:
A - attiecīgā prasme ir attīstīta tādā līmenī, ka ļauj
labi veikt amata pienākumus
B - attiecīgā prasme ir pietiekama, lai varētu veikt
amata pienākumus minimālā līmenī, taču vajadzētu to attīstīt
C - attiecīgās prasmes trūkums traucē amata pienākumu
izpildi
Prasme
|
Prasmes apraksts
|
Novērtējuma pakāpe
|
Sadarbība ar kolēģiem |
|
|
Sadarbība ar sabiedrību
(ja nepieciešama, pildot amata pienākumus) |
|
|
Komunikācija (saskarsme) |
|
|
Problēmu risināšana |
|
|
Darba plānošana un kontrole |
|
|
Personīgā atbildība |
|
|
Personāla vadība
(ja padotībā ir darbinieki) |
|
|
Ētiskums |
|
|
III.
Amatpersonas darbības un attīstības plāns
1. Uzdevumi, kas sasniedzami nākamajā
novērtēšanas periodā, trūkumi, kurus nepieciešams
novērst
(lai veiktu kvalitatīvu nākamo novērtēšanu, uzdevumiem jābūt
iespējami precīzi definētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem,
orientētiem uz konkrētu rezultātu un ar konkrētu izpildes
termiņu) |
2. Nepieciešamās izmaiņas amata
aprakstā |
3. Mācību vajadzības
(īpašības, prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras jāattīsta, lai
veicinātu darba efektivitāti. Mācību kursi, kurus
nepieciešams apmeklēt) |
4. Iespējamā karjeras attīstība
(amatpersonas iespējamā karjeras attīstība un tās
motivācija) |
Amatpersonas tiešais vadītājs |
__________________
(vārds, uzvārds)
|
________
(datums)
|
_________________
(paraksts)"
|
Ministru prezidente Laimdota
Straujuma
Iekšlietu ministrs Rihards
Kozlovskis
|
|
Saistītie dokumenti
-
Zaudējis spēku ar
-
Grozītais
-
Izdoti saskaņā ar
-
Anotācija / tiesību akta projekts
|