Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Konkurences padomes lēmums Nr.34 Lēmuma publiskojamā versija Rīgā 2013.gada 11.jūlijā (prot. Nr.37, 2.§) Par paziņoto vienošanosLieta Nr.1231/13/03.02./9 Konkurences padome 22.05.2013. saņēma SIA "East-West Transit" 21.05.2013. ziņojumu Nr.356 Par tirgus dalībnieku vienošanos un 11.06.2013. saņēma SIA "Sumata" 10.06.2013. ziņojumu Par tirgus dalībnieku vienošanos (turpmāk kopā - Ziņojums). Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumos Nr.799 "Kārtība, kādā iesniedz un izskata ziņojumu par tirgus dalībnieku vienošanos" 6.punktu Ziņojuma iesniegšanas diena ir diena, kad padomē saņemta visa šo noteikumu pielikumā minētā informācija, tātad šajā gadījumā - 11.06.2013. SIA "East-West Transit" ir Latvijas Republikas komercreģistrā reģistrēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību ar vienoto reģistrācijas Nr.40003295522, juridiskā adrese: Lubānas iela 66, Rīga, Latvija. SIA "Sumata" ir Latvijas Republikas komercreģistrā reģistrēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību ar vienoto reģistrācijas Nr.41203006308, juridiskā adrese: Iecavas iela 19, Ventspils, Latvija. Izvērtējot Ziņojumā ietverto un papildus saņemto informāciju, kā arī tās rīcībā esošo informāciju, Konkurences padome konstatēja: 1. Vienošanās dalībnieki un to darbības veidi 1.1. Saskaņā ar Ziņojumā norādīto SIA "East-West Transit" dalībnieki ir divas fiziskas personas. Saskaņā ar publiski pieejamo informāciju tām attiecīgi pieder 80% un 20% kapitāla daļas1. SIA "East-West Transit" saistītie uzņēmumi ir SIA "EWT Osta" un SIA "EWT Loģistika". SIA "East-West Transit" galvenie darbības veidi ir degvielas, cietā, šķidrā un gāzveida kurināmā un līdzīgu produktu vairumtirdzniecība, kā arī degvielas mazumtirdzniecība degvielas uzpildes stacijās (turpmāk - DUS). Saskaņā ar Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) publiskojamo datu bāzē2 pieejamo informāciju, VID ir izsniedzis SIA "East-West Transit" speciālo atļauju (licenci) BM Nr.00000000159 naftas produktu mazumtirdzniecībai. Saskaņā ar Ziņojumā sniegto informāciju SIA "East-West Transit"" auto degvielu mazumtirdzniecībā realizē 43 DUS. 1.2. Saskaņā ar Ziņojumā norādīto SIA "Sumata" dalībnieki ir četras fiziskas personas, kurām attiecīgi pieder 50%, 16,67%, 16,67% un 16,67% kapitāla daļas. SIA "Sumata" darbības veids ir degvielas mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība. Saskaņā ar Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) publiskojamo datu bāzē3 pieejamo informāciju, VID ir izsniedzis SIA "Sumata" speciālo atļauju (licenci) BM Nr.00000000092 naftas produktu mazumtirdzniecībai. Saskaņā ar speciālo atļauju naftas produktu mazumtirdzniecībai SIA "Sumata" auto degvielu mazumtirdzniecībā realizē 7 degvielas uzpildes stacijās (turpmāk - DUS). 2. Paziņotā vienošanās 2.1. Saskaņā ar Ziņojumā norādīto SIA "East-West Transit" un SIA "Sumata" ir vienojušās savstarpēji apkalpot klientus, nodrošinot otras vienošanās puses pārdošanas līgumos noteiktos nosacījumus, tādējādi palielinot DUS pārklājumu Latvijā. Vienošanās mērķis ir palielināt pušu DUS pieejamību klientiem, palielināt to konkurētspēju Latvijas degvielas mazumtirdzniecības tirgū, tai skaitā iespēju piedalīties konkursos par degvielas piegādi Latvijā, kuru nolikumos ir paredzēti ierobežojumi pretendentiem ar mazāku DUS pārklājumu. Lai realizētu vienošanos SIA "East-West Transit" un SIA "Sumata" 22.04.2013. ir noslēgušas sadarbības līgumu. Sadarbības līguma nosacījumi paredz, ka vienošanās dalībnieku klientiem tiek nodrošināti tādi paši degvielas un preču pārdošanas nosacījumi kā klienta kartes izsniedzēja DUS. 2.2. Vienošanās mērķis un nosacījumi Saskaņā ar Konkurences likuma 11.panta pirmo daļu "ir aizliegtas un kopš noslēgšanas brīža spēkā neesošas tirgus dalībnieku vienošanās, kuru mērķis vai sekas ir konkurences kavēšana, ierobežošana vai deformēšana Latvijas teritorijā, to skaitā vienošanās par: 1) tiešu vai netiešu cenu vai tarifu noteikšanu jebkādā veidā vai to veidošanas noteikumiem, kā arī par tādas informācijas apmaiņu, kura attiecas uz cenām vai realizācijas noteikumiem;(..) 3) tirgus sadali, ņemot vērā teritoriju, pircējus, piegādātājus vai citus nosacījumus;(..)". Saskaņā ar 22.04.2013. sadarbības līguma 2.1.punktu SIA "Sumata" un SIA "East-West Transit" vienojas, ka, izmantojot finanšu, organizatoriskās un citas iespējas, partneri apņemas apvienot savus spēkus kopīgas darbības organizēšanai un veikšanai, kas ir vērsta uz degvielas un preču realizāciju un klientu apkalpošanu partneru mazumtirdzniecības tīklu DUS, ar mērķi palielināt partneru DUS pieejamību klientiem un konkurētspēju abu partneru interesēs atbilstoši šim līgumam. Ar sadarbības līguma 4.1.punktu "SIA "East-West Transit" apņemas apkalpot SIA "Sumata" klientus savā mazumtirdzniecības tīklā - DUS, un SIA "Sumata" apņemas apkalpot SIA "East-West Transit" klientus savā mazumtirdzniecības tīklā - DUS. Sadarbības līguma 4.2.punkts nosaka, ka partneri nodrošina UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES [klients norēķinās par degvielu bezskaidrā naudā, iemaksājot DUS operatora norēķinu kontā, saņemot piešķirto atlaidi, saskaņā ar līguma nosacījumiem (realizācijas apjoms, apmaksas kārtība)] klientu apkalpošanu (degvielas un preču izsniegšanu), ievērojot šādus principus: "(..) 4.2.1. Klientiem tiek nodrošināti līgumos noteiktie degvielas un preču pārdošanas nosacījumi partnera DUS. 4.2.2. UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klients iegādājas degvielu par degvielas cenu, kura ir uzpildīšanas brīdī [DUS] ar šai kartei piemēroto atlaidi. 4.2.3. Apkalpojot klientu, partneri autorizē UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientu kartiņu. (..). 4.2.5. UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientam tiek piemērota tāda atlaide, kāda ir noteikta līgumā starp partneri un klientu. 4.2.6. SIA "East-West Transit" veic apmaksu par UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientiem izsniegto degvielu un precēm SIA "Sumata" DUS. Samaksa tiek aprēķināta no pārdotās degvielas cenas un preču cenas ar piešķirto atlaidi UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientam, saskaņā ar ikmēneša atskaiti par iepriekšējā mēnesī pārdoto degvielu un precēm. (..). 4.2.7. SIA "Sumata" veic apmaksu par UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientiem izsniegto degvielu un precēm SIA "East-West Transit" DUS. Samaksa tiek aprēķināta no pārdotās degvielas cenas un preču cenas ar piešķirto atlaidi UZŅĒMUMA DEGVIELAS KARTES klientam, saskaņā ar ikmēneša atskaiti par iepriekšējā mēnesī pārdoto degvielu un precēm. (..)." Sadarbības līguma 4.4.punkts paredz LOJALITĀTES KARTES klientu apkalpošanu: "(..) 4.4.1. LOJALITĀTES KARTES klientiem tiek nodrošināta lojalitātes programma kādu tam ir piemērojis partneris kartes izsniedzējs. 4.4.2. Apkalpojot LOJALITĀTES KARTES klientu, tiek izdrukāts EKA čeks ar LOJALITĀTES KARTES klienta turētāja norādīto informāciju, kā arī piešķirto atlaidi.(..)" Atbilstoši 08.07.2013. SIA "Sumata" vēstulē Nr.2KP-07 norādītajai informācijai, 2013.gada 22.aprīļa sadarbības līguma 4.2.6. un 4.2.7.punktos norādītā ikmēneša atskaite satur sekojošu informāciju: "(..) darījuma partneris (SIA "East-West Transit vai SIA "Sumata"), konkrētā degvielas uzpildes stacija, datums, čeka numurs, degvielas veids, daudzums litros, pirkuma summa ar PVN, atlaides summa, pirkuma summa bez PVN, PVN un summa apmaksai. Savukārt rēķins satur sekojošu informāciju: darījuma partneris (SIA "East-West Transit" vai SIA "Sumata"), apkopota kopējā realizācija pa degvielas veidiem, daudzums litros, cena ar atlaidi bez PVN, summa bez PVN, PVN un summa apmaksai.)". Izvērtējot šajā lēmuma punktā norādīto informāciju konstatējams, ka Sadarbības līguma noteikumi paredz, ka vienošanās dalībnieki, īstenojot paziņoto vienošanos, apmainīsies ar informāciju par sadarbības partnera klientam realizēto degvielas apjomu sadarbības partnera DUS un cenu, par kādu degviela ir pārdota iepriekšējā periodā. Ņemot vērā, ka vienošanās dalībnieku klienti varēs izmantot sev piešķirtās priekšrocības neatkarīgi no tā kurā DUS tīklā veiks degvielas iegādi, Konkurences padome secina, ka cenas noteikšanas brīvība attiecībā uz otra vienošanās dalībnieka klientu tiek ierobežota. Tādējādi tiek ierobežota vienošanās dalībnieku savstarpēja konkurences cīņa par klientu, jo šādā veidā vienošanās dalībnieki prezentē sevi klientam kā vienu DUS tīklu. Ievērojot minēto, 22.04.2013. sadarbības līguma noteikumi satur Konkurences likuma 11.panta pirmā daļā noteikto ierobežojumu pazīmes. 2.3. Saistītās vienošanās un DUS tīkla pārklājums Izvērtējot SIA "Sumata" un SIA "East-West Transit" paziņoto vienošanos jāņem vērā iepriekšējās spēkā esošās vienošanās, kas ir noslēgtas pirms 22.04.2013. sadarbības vienošanās starp SIA "Sumata" un SIA "East West Transit": 1) 14.06.2012. sadarbības līgums starp SIA "Sumata" un SIA "Astarte Nafta" un 2) 08.04.2013. sadarbības līgums starp SIA "Astarte Nafta" un SIA "East West Transit". Visi šajā punktā norādītie sadarbības līgumi ir noslēgti uz identiskiem nosacījumiem ar kopīgu mērķi palielināt partneru DUS pieejamību klientiem un konkurētspēju abu partneru interesēs. Vienošanās starp SIA "Astarte Nafta" un SIA "Sumata" un SIA "Astarte Nafta" un SIA "East West Transit" Konkurences padome ir izskatījusi un pieņēmusi lēmumus (Konkurences padomes 20.07.2012. lēmums Nr.57 "Par SIA "Sumata" un SIA "Astarte Nafta" vienošanos" (turpmāk - Lēmums Nr.57) un Konkurences padomes 30.05.2013. lēmums Nr.26 "Par SIA "Astarte Nafta" un SIA "East-West Transit" vienošanos" (turpmāk - Lēmums Nr.26). Atbilstoši Lēmumā Nr.57 un Lēmumā Nr.26 konstatētajam, kā arī Ziņojumā norādīto: 1) SIA "Sumata" tīklā ir 7 DUS, tās ir izvietotas - Tukuma novadā (1 DUS), Kandavā (1 DUS), Venstpils (1 DUS), Ventspils novadā (1DUS), Kuldīgā (1 DUS), Kuldīgas novadā (2 DUS). 2) SIA "Astarte Nafta" veic degvielas mazumtirdzniecību 19 DUS. SIA "Astarte Nafta" DUS galvenokārt ir izvietotas Zemgalē, atsevišķas DUS atrodas Vidzemē - Ķegumā, Limbažos, Koknesē, Ziemeļkurzemē - Rojā un Dienvidkurzemē - Aizputē. 3) SIA "East-West Transit" veic degvielas mazumtirdzniecību 43 DUS. Lielākā daļa no tās DUS ir izvietotas Rīgā un tās apkārtnē, Vidzemē un Latgalē. Ir 4 DUS Liepājā un tās apkārtnē un 2 DUS Ventspilī un tās apkārtnē. Līdz ar to, realizējot sadarbību starp visām iesaistītajām pusēm, proti, SIA "Sumata", SIA "Astarte Nafta" un SIA "East West Transit" DUS veido tīkla pārklājumu plašā Latvijas teritorijā. 3. Konkrētais tirgus Konkurences likuma 1.panta 4.punktā ir noteikts, ka konkrētais tirgus ir konkrētās preces tirgus, kas izvērtēts saistībā ar konkrēto ģeogrāfisko tirgu. Konkurences padome Lēmumā Nr.57 un Lēmumā Nr.26 ir konstatējusi, ka konkrētās preces tirgus, kas sadarbības rezultātā var tikt ietekmēts, ir benzīna un dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības tirgus. Vienošanās mērķis ir palielināt klientiem pieejamo DUS skaitu Latvijā. No minētā izriet, ka ietekme uz konkurenci veidosies tajā ģeogrāfiskajā teritorijā, ko pārklāj abu pušu DUS tīkli. Vienlaicīgi šīs paziņotās vienošanās sakarā nav izdalāmi šaurāki atsevišķi konkrēto administratīvo teritoriju tirgi, kur pieprasījumu pamatā veido šo administratīvo teritoriju iedzīvotāji, tie turpinās izmantot tuvākā pieejamā DUS pakalpojumus. Pieprasījumu pēc lielāka tīkla pārklājuma pamatā veido juridiskās personas (uzņēmumi), kam ikdienā pakalpojumu sniegšanas vai preču piedāvāšanas nolūkā ir nepieciešams aptvert plašākas teritorijas arī ārpus to faktiskās vai juridiskās atrašanās vietas. Pieprasījums pēc DUS tīkla pakalpojuma veidojas Latvijas teritorijā (tas var ietvert gan visu Latvijas teritoriju, gan sastāvēt no atsevišķiem Latvijas reģioniem), kas ir atkarīgs no klienta saimnieciskās darbības veida un ar to saistītās mobilitātes. Ņemot vērā, ka pieprasījums pēc DUS tīkla pieejamības var veidoties atšķirīgs (attiecībā uz DUS, kas izvietoti daļā Latvijas teritorijas vai visā Latvijas teritorijā), konkrētā ģeogrāfiskā tirgus definīcija, kā iepriekš Lēmumā Nr.57 un Lēmumā Nr.26, arī šajā lietā paliek atvērta un Konkurences padome neuzskata par lietderīgu šīs paziņotās apvienošanās sakarā to precizēt. Vienlaicīgi secināms, īstenojot sadarbību starp visām iesaistītajām pusēm, sadarbības puses var piedāvāt tīkla pārklājumu plašā Latvijas teritorijā, pastāvot atbilstošam pieprasījumam. 4. Vienošanās atbilstība Konkurences likuma 11.panta otrajai daļai Saskaņā ar Konkurences likuma 11.panta otro daļu "par spēkā esošām tiek atzītas tādas vienošanās, kuras veicina preču ražošanas vai realizācijas uzlabošanu vai ekonomisku attīstību, radot labumu patērētājiem, un tām šā panta pirmajā daļā noteikto aizliegumu nepiemēro, turklāt šī vienošanās: 1) neuzliek attiecīgajam tirgus dalībniekam ierobežojumus, kuri nav nepieciešami minēto mērķu sasniegšanai; 2) nedod iespēju likvidēt konkurenci ievērojamā tirgus daļā". 4.1. Konkurences padome Lēmumā Nr.57 un Lēmumā Nr.26 konstatēja, ka lai gan īstenojot paziņoto vienošanos, tiks ierobežota cenas noteikšanas brīvība attiecībā uz otru vienošanās dalībnieku, kā arī vienošanās dalībnieki veiks informācijas apmaiņu par sadarbības partnera klientam realizēto degvielas apjomu sadarbības partnera DUS un cenu, par kādu degviela ir pārdota iepriekšējā periodā, cenu konkurences elements vienošanās dalībnieku starpā netiek izslēgts, jo mazumtirdzniecības cenas noteikšanu Sadarbības līguma noteikumi neskar un tā nosakāma, ņemot vērā katra vienošanās dalībnieka individuālos saimnieciskos apsvērumus, un, informācija, ar kuru sadarbības partneri apmainīsies, ir objektīvi nepieciešama, lai paziņotā vienošanās vispār varētu tikt īstenota. 4.2. Vienošanās ietekme uz konkurenci degviela mazumtirdzniecības tirgū. 4.2.1. Vienošanās dalībnieku mazumtirdzniecībā realizētais degvielas apjoms Latvijā veido nelielu daļu no kopējā realizētā apjoma4. Attiecīgi SIA "East-West Transit" tirgus daļa Latvijā 2010., 2011.gadā un 2012.gada 9 mēnešos ir mazāka kā 10%, (*) un SIA "Sumata" tirgus daļa Latvijā 2010., 2011.gadā un 2012.gada 9 mēnešos ir mazāka kā 1%, (*). Katrs atsevišķi no vienošanās dalībniekiem neveido būtisku konkurenci trīs lielākajiem Latvijas degvielas mazumtirdzniecības tirgus dalībniekiem - SIA "Statoil Fuel &Retail Latvia" (tirgus daļas - 2010., 2011., 2012.g. 9 mēnešos ir mazāka par 30% (*)), SIA "Neste Latvija" (tirgus daļas - 2010.g. mazāka par 30%, 2011.g. mazāka par 20% un 2012.g. 9 mēnešos mazāka par 30% (*)) un SIA "Lukoil Baltija R" (tirgus daļas - 2010., 2011., 2012.g. 9 mēnešos ir mazāka par 20% (*)). Tai pašā laikā, ievērojot to, ka īstenojot visas paredzētās vienošanās starp iesaistītajām pusēm (SIA "EWT-West Transit" un SIA "Astarte Nafta" un SIA "Sumata"), tās var piedāvāt DUS tīkla pārklājumu visā Latvijas teritorijā, pastāvot atbilstošam pieprasījumam. Iesaistīto tirgus dalībnieku kopējā tirgus daļa 2010., 2011., 2012.g. 9 mēnešos ir mazāka par 10% (*), kas nedaudz pārsniedz Latvijā ceturtā lielākā degvielas tirgotāja, SIA "Virši A", tirgus daļu rādītājus (SIA "Virši A" tirgus daļas 2010., 2011., 2012.g. 9 mēnešos ir mazāka par 10% (*). Izvērtējot iepriekšminēto, secināms, ka sadarbības forma sniedz iesaistītajiem tirgus dalībniekiem iespēju pilnvērtīgāk piedalīties konkurences cīņā degvielas tirgū. 4.2.2. Ņemot vērā, ka īstenojot sadarbību, vienošanās dalībnieki prezentē sevi klientam kā vienu tirgus dalībnieku, konkrētā ģeogrāfiskā tirgū, kur atrodas abu uzņēmumu DUS, veidojas koordinētas darbības risks, kas būtu vērsts uz vienotu cenu politikas noteikšanu. Abu vienošanās dalībnieku SIA "Sumata" un SIA "East-West Transit" DUS atrodas Ventspilī, kas līdzšinējā Konkurences padomes praksē ir definēts kā atsevišķs konkrētais ģeogrāfiskais tirgus.5 Izvērtējot vienošanās dalībnieku koordinētas darbības risku, Konkurences padome konstatē, ka konkrētajā tirgū darbojas vairāku citu degvielas mazumtirgotāju DUS tai skaitā SIA "Statoil Fuel & Retail Latvia", SIA "Neste Latvija", SIA "Lukoil Baltija R" un SIA "Virši A". Tādējādi paredzams, ka arī citu mazumtirgotāju cenu politika ietekmēs cenu veidošanos vienošanās dalībnieku DUS, kas ierobežos koordinētas darbības. Izvērtējot paziņoto vienošanos, secināms, ka sadarbības rezultātā vienošanās dalībnieki veicinās pieprasījumu pēc vienošanās precēm un līdz ar to šo preču izplatīšanu, pieaugs arī vienošanās dalībnieku tirgus spēja. Vienošanās rezultātā arī palielināsies to tirgus dalībnieku skaits, kas spēj piedāvāt DUS tīkla pakalpojumus ievērojamā Latvijas teritorijā, konkurējot ar lielākajiem DUS tīkliem un līdz ar to uzlabosies konkurences situācija tirgū kopumā. Īstenojot paziņoto vienošanos, vienošanās dalībnieki dos iespēju to klientiem izmantot piešķirtās atlaides plašākā teritorijā un lielākā skaitā DUS, kas ir vērtējams kā būtisks ieguvums patērētājiem, jo šo uzņēmumu klientiem ir iespēja izmantot piešķirtās atlaides vairākos DUS, kas savukārt veicina šo uzņēmumu ekonomisko attīstību un stiprina konkurētspēju. Prognozējams, ka vienošanās dalībnieki, paplašinot DUS tīklu, veidos nozīmīgāku konkurenci Latvijas lielākajiem benzīna un dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības tirgus dalībniekiem, līdz ar to saasinot konkurenci benzīna un dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības tirgū Latvijā. Vienlaikus tiks saglabāta arī vienošanās dalībnieku savstarpējā konkurence. Ņemot vērā šā lēmuma 2.-4.punktā minēto, Konkurences padome konstatē, ka SIA "East-West Transit" un SIA "Sumata" paziņotā vienošanās kopumā veicina preču realizācijas uzlabošanu, radot labumu patērētājiem, neuzliek vienošanās dalībniekiem ierobežojumus, kuri nav nepieciešami vienošanās mērķu sasniegšanai, kā arī nedod iespēju likvidēt konkurenci ievērojamā konkrētā tirgus daļā. Tādējādi konkrētā paziņotā vienošanās ir atļaujama. Saskaņā ar Konkurences likuma 11.panta trešo daļu Konkurences padome ir tiesīga atļaut vai atļaut ar nosacījumiem uz noteiktu termiņu paziņoto vienošanos, ja tā atbilst šā panta otrajai daļai. Ņemot vērā minēto un pamatojoties uz Konkurences likuma 8.panta pirmās daļas 6.punktu un 11.panta pirmo, otro un trešo daļu, Ministru kabineta 2008.gada 29.septembra noteikumu Nr.799 Kārtība, kādā iesniedz un izskata ziņojumu par tirgus dalībnieku vienošanos 11.punktu, Konkurences padome nolēma: atļaut SIA "East-West Transit" un SIA "Sumata" paziņoto vienošanos atbilstoši 22.04.2013. noslēgtā sadarbības līguma nosacījumiem. Saskaņā ar Konkurences likuma 8.panta otro daļu Konkurences padomes lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā apgabaltiesā viena mēneša laikā no lēmuma spēkā stāšanās dienas. (*) - Ierobežotas pieejamības informācija 1 https://www.lursoft.lv 2 VID interneta vietne: http://www6.vid.gov.lv/vid_pdb 3 VID interneta vietne: http://www6.vid.gov.lv/vid_pdb 4 Šā lēmuma 4.2.punktā norādītās tirgus daļas ir norādītas atbilstoši Konkurences padomes 18.03.2013. lēmumā Nr.11 Par lietas izpētes izbeigšanu, http://www.kp.gov.lv/files/pdf/iuSyUxhmgR.pdf, Konkurences padomes Lēmumā Nr.57 un Lēmumā Nr.26 konstatētajam un VID 23.01.2013.vēstulē Nr.10.5.1./6815 sniegtajiem datiem. 5 Konkurences padomes 25.06.2008. lēmums Nr.70 "Par SIA "Grima" un AS "Virši A" apvienošanos, http://www.kp.gov.lv/files/pdf/SZhwGAatVt.pdf Konkurences padomes priekšsēdētāja p.i. Dz.Striks |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par paziņoto vienošanos
Izdevējs: Konkurences padome
Veids:
lēmums
Numurs: 34Pieņemts: 11.07.2013.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 172, 04.09.2013.
OP numurs:
2013/172.4
Saistītie dokumenti
|