Teksta versija
UZMANĪBU! Vietnei pielāgotais Google meklētājs (ātrais meklētājs) meklēšanas rezultātos šobrīd neietver daļu tiesību aktu. Problēma tiek risināta, tomēr lūdzam ņemt vērā, ka tiešā veidā Google meklētāja darbību ietekmēt nevaram. Aicinām izmantot vietnes izvērsto meklētāju.
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.

Ministru kabineta instrukcija Nr.3

Rīgā 2013.gada 30.aprīlī (prot. Nr.26 1.§)

Grozījumi Ministru kabineta 2009.gada 15.decembra instrukcijā Nr.19 "Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība"

Izdota saskaņā ar Ministru kabineta iekārtas likuma
31.panta otro daļu un Ministru kabineta 2009.gada 7.aprīļa
noteikumu Nr.300 "Ministru kabineta kārtības rullis" 4.punktu

1. Izdarīt Ministru kabineta 2009.gada 15.decembra instrukcijā Nr.19 "Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība" (Latvijas Vēstnesis, 2009, 205.nr.; 2010, 204.nr.) šādus grozījumus:

1.1. izteikt 4.6.apakšpunktu šādā redakcijā:

"4.6. ietekmi uz administratīvajām procedūrām un to izmaksām (gan attiecībā uz saimnieciskās darbības veicējiem, gan attiecībā uz fiziskām personām un nevalstiskā sektora organizācijām, gan attiecībā uz budžeta finansētām institūcijām (turpmāk - institūcijas));";

1.2. papildināt instrukciju ar 4.14.apakšpunktu šādā redakcijā:

"4.14. ietekmi uz veselību, iekļaujot informāciju par to, vai tiesiskais regulējums:

4.14.1. ietekmēs (saglabās, uzlabos un atjaunos) vai neietekmēs cilvēku veselību;

4.14.2. nodrošinās vienlīdzīgas tiesības un iespējas veselības jomā;

4.14.3. radīs jaunas tiesības un uzliks jaunus pienākumus veselības jomā.";

1.3. izteikt 6.1.apakšpunktu šādā redakcijā:

"6.1. kas ir likumprojekts, neskar nevienu no aspektiem, kas norādīts attiecīgajā anotācijas sadaļā (izņemot I sadaļu), anotācijā norāda tikai attiecīgās sadaļas nosaukumu (virsrakstu) un papildus izveidotā rindā (zem nosaukuma rindas) ieraksta "Projekts šo jomu neskar" vai citu jautājumam atbilstošu informāciju, piemēram:

II. Tiesību akta projekta ietekme uz sabiedrību, tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu

Projekts šo jomu neskar"


1.4. aizstāt 7.punktā skaitli un vārdus "2.punktā ("Pašreizējā situācija un problēmas")" ar skaitli un vārdiem "2.punktā ("Pašreizējā situācija un problēmas, kuru risināšanai tiesību akta projekts izstrādāts, tiesiskā regulējuma mērķis un būtība")";

1.5. izteikt 12.5.apakšpunktu šādā redakcijā:

"12.5. Tieslietu ministrija - anotācijas I sadaļas 1.punkts ("Pamatojums") un 2.punkts ("Pašreizējā situācija un problēmas, kuru risināšanai tiesību akta projekts izstrādāts, tiesiskā regulējuma mērķis un būtība"), IV sadaļa ("Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu") un V sadaļa ("Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām"), kā arī VII sadaļas 2.punkts ("Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru. Jaunu institūciju izveide, esošu institūciju likvidācija vai reorganizācija, to ietekme uz institūcijas cilvēkresursiem");";

1.6. izteikt 14.punktu šādā redakcijā:

"14. Anotācijas I sadaļas 2.punktā ("Pašreizējā situācija un problēmas, kuru risināšanai tiesību akta projekts izstrādāts, tiesiskā regulējuma mērķis un būtība") raksturo pašreizējo situāciju jomā, uz ko attiecināms projekts:

14.1. raksturo problēmu, kuras risināšanai nepieciešama projekta izstrāde. Problēmas identificēšanai un raksturošanai pēc iespējas izmanto uz pierādījumiem balstītus faktus, kas raksturo risināmo problēmu un attiecīgo politikas jomu (ja attiecināms), norāda informāciju par iepriekš veiktajiem politikas ietekmes novērtējumiem (sākotnējiem, starpposma un gala novērtējumiem) vai cita veida pētījumiem, ietverot pārskatu par šo ietekmes novērtējumu vai pētījumu galvenajiem secinājumiem, ieteiktajiem risinājumiem un turpmāko rīcību;

14.2. norāda pastāvošo tiesisko regulējumu un skaidro tā būtību, kā arī raksturo pastāvošā tiesiskā regulējuma nepilnības. Ja attiecībā uz norādīto problēmu nepastāv tiesiskais regulējums, tad skaidro, kādas sekas rada tiesiskā regulējuma neesība;

14.3. norāda informāciju par projekta izdošanas mērķi (sasaistot to ar informāciju par esošo situāciju) un aprakstošu informāciju par projekta būtību (necitējot projektā ietvertās normas), raksturo pastāvošā tiesiskā regulējuma nepilnības un skaidro, kā tiesiskā regulējuma izmaiņas risinās norādīto problēmu vai atrisinās to pilnībā.";

1.7. svītrot 15. un 16.punktu;

1.8. izteikt 17.punktu šādā redakcijā:

"17. Anotācijas I sadaļas 3.punktā ("Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas") norāda projekta izstrādē iesaistītās institūcijas. Ja projekta izstrādei tikusi organizēta darba grupa, kuras sastāvā iekļauti citu institūciju pārstāvji, norāda arī darba grupas statusu (formāla vai neformāla), izveides datumu un izveides pamatojumu (ja tāds ir).";

1.9. svītrot 18.punktu;

1.10. aizstāt 19.punktā skaitli un vārdu "7.punktā" ar skaitli un vārdu "4.punktā";

1.11. izteikt III nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:

"III. Anotācijas II sadaļas "Tiesību akta projekta ietekme uz sabiedrību, tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu" aizpildīšana";

1.12. izteikt 20.punktu šādā redakcijā:

"20. Anotācijas II sadaļas 1.punktā ("Sabiedrības mērķgrupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē vai varētu ietekmēt") norāda visas sabiedrības mērķgrupas, uz kurām attiecināms projekta tiesiskais regulējums tiešā un netiešā veidā, t.i., kuru tiesības, pienākumus, finanses vai iespējas projekts ietekmē vai varētu ietekmēt. Ar sabiedrības mērķgrupu saprot jebkuru fizisku vai juridisku personu grupu (tai skaitā valsts un pašvaldību iestādēs nodarbinātos), kuru skar projektā paredzētais regulējums.";

1.13. svītrot 21.punktu;

1.14. izteikt 22.punktu šādā redakcijā:

"22. Anotācijas II sadaļas 2.punktā ("Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību un administratīvo slogu") norāda:

22.1. kāda būs projekta tiesiskā regulējuma ietekme, piemēram, uz uzņēmējdarbības vidi, Nacionālā attīstības plāna rādītājiem, mikro vai makro līmenī;

22.2. projekta tiesiskā regulējuma paredzamo ietekmi uz administratīvo slogu:

22.2.1. ja administratīvais slogs nemainās, norāda, ka sabiedrības grupām un institūcijām projekta tiesiskais regulējums nemaina tiesības un pienākumus, kā arī veicamās darbības;

22.2.2. ja administratīvais slogs samazinās, norāda, kādām sabiedrības grupām un institūcijām administratīvais slogs tiek samazināts, konkretizējot ieguvumus;

22.2.3. ja administratīvais slogs palielinās, norāda, kādām sabiedrības grupām un institūcijām administratīvais slogs tiek palielināts, konkretizējot izmaiņas.";

1.15. svītrot 23.punktu;

1.16. izteikt 24. un 25.punktu šādā redakcijā:

"24. Ja projektā ietvertajam tiesiskajam regulējumam ir ietekme uz administratīvajām izmaksām (naudas izteiksmē), anotācijas II sadaļas 3.punktā ("Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums") norāda projekta radīto administratīvo izmaksu (izmaksas, ko rada informācijas sniegšanas vai uzglabāšanas pienākumi) novērtējumu, kas iegūts, izmantojot šādu formulu:

C = (f x l) x (n x b), kur

C - informācijas sniegšanas pienākuma radītās izmaksas jeb administratīvās izmaksas;

f - finanšu līdzekļu apjoms, kas nepieciešams, lai nodrošinātu projektā paredzētā informācijas sniegšanas pienākuma izpildi (stundas samaksas likme, ieskaitot virsstundas vai stundas limitu ārējo pakalpojumu sniedzējiem, ja tādi ir);

l - laika patēriņš, kas nepieciešams, lai sagatavotu informāciju, kuras sniegšanu paredz projekts;

n - subjektu skaits, uz ko attiecas projektā paredzētās informācijas sniegšanas prasības;

b - cik bieži gada laikā projekts paredz informācijas sniegšanu.

25. Anotācijas II sadaļas 3.punktā ("Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums") norāda administratīvo izmaksu novērtējumu, ja administratīvās izmaksas (naudas izteiksmē) gada laikā mērķgrupai, ko veido fiziskas personas, pārsniedz 200 latu, bet mērķgrupai, kuru veido juridiskas personas, - 2000 latu. Administratīvo izmaksu novērtējumu valsts pārvaldes institūcijai aprēķina, ņemot vērā izmaksas, ko tiesiskais regulējums rada saistībā ar informācijas pieņemšanas, apstrādes vai uzglabāšanas pienākumiem, un norāda anotācijas II sadaļas 3.punktā ("Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums").";

1.17. izteikt 45.3.apakšpunktu šādā redakcijā:

"45.3. aprēķinātās izmaiņas budžeta ieņēmumos un izdevumos, kā arī fiskālo ietekmi norāda veselos skaitļos latos;";

1.18. izteikt 54.punktu šādā redakcijā:

"54. Anotācijas IV sadaļas 1.punktā ("Nepieciešamie saistītie tiesību aktu projekti") norāda:

54.1. tiesību aktu projektus, kuru izstrādāšanai paredzēts pilnvarojums projektā, kā arī skaidro to nepieciešamību un būtību. Ja nepieciešamie tiesību aktu projekti jau ir izsludināti Valsts sekretāru sanāksmē, norāda attiecīgās Valsts sekretāru sanāksmes datumu, protokola numuru un paragrāfu;

54.2. citus spēkā esošus (vai jau apstiprinātus) tiesību aktus, kuros jāizdara grozījumi vai kuri jāatzīst par spēku zaudējušiem (atceltiem) saistībā ar projektu, kā arī skaidro šādu izmaiņu nepieciešamību. Ja spēkā esoša tiesību akta atzīšana par spēku zaudējušu ir paredzēta izstrādātajā tiesību akta projektā, to norāda nevis šajā punktā, bet anotācijas I sadaļas 2.punktā ("Pašreizējā situācija un problēmas, kuru risināšanai tiesību akta projekts izstrādāts, tiesiskā regulējuma mērķis un būtība"). Ja Valsts sekretāru sanāksmē jau ir izsludināts tiesību akta projekts, kas paredz veikt nepieciešamos grozījumus citos tiesību aktos vai arī paredz atzīt par spēku zaudējušiem (atceltiem) citus tiesību aktus, norāda attiecīgās Valsts sekretāru sanāksmes datumu, protokola numuru un paragrāfu.";

1.19. papildināt V nodaļu ar 54.1 punktu šādā redakcijā:

"54.1 Anotācijas IV sadaļas 2.punktā ("Atbildīgā institūcija") norāda institūciju, kas ir atbildīga par attiecīgo tiesību aktu projektu izstrādi, tiesību aktu grozījumu izstrādi vai tiesību aktu atzīšanu par spēku zaudējušiem (atceltiem).";

1.20. izteikt VII nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:

"VII. Anotācijas VI sadaļas "Sabiedrības līdzdalība un komunikācijas aktivitātes" aizpildīšana";

1.21. izteikt 60. un 61.punktu šādā redakcijā:

"60. Anotācijas VI sadaļas 1.punktā ("Plānotās sabiedrības līdzdalības un komunikācijas aktivitātes saistībā ar projektu") norāda informāciju par sabiedrības informēšanu saistībā ar projekta izstrādi (piemēram, informāciju par sabiedrības informēšanas pasākumiem, kas tikuši organizēti projekta izstrādes laikā vai ko plānots organizēt pēc projekta pieņemšanas, informāciju par pētījumiem, kas veikti, lai noskaidrotu sabiedrības attieksmi pret projektu, informāciju par notikušajiem vai plānotajiem mītiņiem un piketiem).

61. Anotācijas VI sadaļas 2.punktā ("Sabiedrības līdzdalība projekta izstrādē") norāda: 

61.1. visus projekta izstrādes procesā izmantotos sabiedrības līdzdalības veidus;

61.2. sabiedrības pārstāvjus, ar kuriem notikušas konsultācijas projekta izstrādes procesā.";

1.22. svītrot 63. un 64.punktu;

1.23. izteikt 66., 67., 68. un 69.punktu šādā redakcijā:

"66. Anotācijas VII sadaļas 2.punktā ("Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru. Jaunu institūciju izveide, esošu institūciju likvidācija vai reorganizācija, to ietekme uz institūcijas cilvēkresursiem") norāda:

66.1. kā projekta izpilde ietekmē projekta izstrādē iesaistītās institūcijas funkcijas un uzdevumus. Ja funkcijas un uzdevumi tiek paplašināti vai sašaurināti, sniedz skaidrojumu, kādā veidā šī paplašināšana vai sašaurināšana izriet no projektā iekļautajām normām;

66.2. kā projekta izpilde ietekmē institūcijai pieejamos cilvēkresursus;

66.3. vai saistībā ar projekta izpildi nepieciešams veidot jaunas institūcijas, likvidēt vai reorganizēt esošās;

66.4. ja plānota esošas institūcijas reorganizācija, tās statusa maiņa vai divu un vairāku institūciju apvienošana - kādi cilvēkresursi nepieciešami funkciju vai uzdevumu īstenošanai un plānotās izmaiņas šajā jomā.

67. Ja saistībā ar projekta izpildi nepieciešams veidot jaunu institūciju:

67.1. sniedz skaidrojumu par jaunās institūcijas kompetenci un darbības jomu;

67.2. sniedz skaidrojumu, kādēļ projekta izpildi nevar nodrošināt esošās institūcijas.

68. Ja saistībā ar projekta izpildi plānots likvidēt institūciju:

68.1. norāda likvidējamās institūcijas nosaukumu;

68.2. sniedz skaidrojumu, kā turpmāk tiks pildītas funkcijas un uzdevumi, ko līdz šim veica likvidējamā institūcija.

69. Ja saistībā ar projekta izpildi plānota esošas institūcijas reorganizācija:

69.1. norāda reorganizējamās institūcijas nosaukumu;

69.2. sniedz skaidrojumu, kā mainīsies reorganizējamās institūcijas funkcijas un uzdevumi;

69.3. sniedz skaidrojumu, kādēļ minētās funkcijas un uzdevumus nevar veikt reģionālā vai vietējās pārvaldes līmenī vai deleģēt nevalstiskā sektora organizācijām vai privātpersonām.";

1.24. izteikt pielikumu šādā redakcijā:

"Pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 15.decembra
instrukcijai Nr.19

Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojums (anotācija)

I. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.

Pamatojums Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 13.punktā noteiktajam

2.

Pašreizējā situācija un problēmas, kuru risināšanai tiesību akta projekts izstrādāts, tiesiskā regulējuma mērķis un būtība Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 14.punktā noteiktajam

3.

Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 17.punktā noteiktajam

4.

Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"

II. Tiesību akta projekta ietekme uz sabiedrību, tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu

1. Sabiedrības mērķgrupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē vai varētu ietekmēt Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 20.punktā noteiktajam
2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību un administratīvo slogu Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 22.punktā noteiktajam
3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 24. un 25.punktā noteiktajam
4. Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem, piemēram, atbilstoši instrukcijas 4.punktā noteiktajam.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"

III. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

Rādītāji

n-tais gads

Turpmākie trīs gadi (latos)

n+1

n+2

n+3

saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam

izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam

izmaiņas, salīdzinot ar kārtējo (n) gadu

izmaiņas, salīdzinot ar kārtējo (n) gadu

izmaiņas, salīdzinot ar kārtējo (n) gadu

1

2

3

4

5

6

1. Budžeta ieņēmumi:          
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi          
1.2. valsts speciālais budžets          
1.3. pašvaldību budžets          
2. Budžeta izdevumi:          
2.1. valsts pamatbudžets          
2.2. valsts speciālais budžets          
2.3. pašvaldību budžets          
3. Finansiālā ietekme:          
3.1. valsts pamatbudžets          
3.2. speciālais budžets          
3.3. pašvaldību budžets          
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu samazinājumu norāda ar "+" zīmi)

X

       
       
       
5. Precizēta finansiālā ietekme:

X

       
5.1. valsts pamatbudžets        
5.2. speciālais budžets        
5.3. pašvaldību budžets        
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas pielikumā):  
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
7. Cita informācija Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 53.punktā noteiktajam, kā arī papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"


IV. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu

1. Nepieciešamie saistītie tiesību aktu projekti Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 54.punktā noteiktajam
2. Atbildīgā institūcija Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 54.1 punktā noteiktajam
3. Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"


V. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām

1. Saistības pret Eiropas Savienību Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 55.punktā noteiktajam
2. Citas starptautiskās saistības Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 57.punktā noteiktajam
3. Cita informācija Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 59.punktā noteiktajam, kā arī papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"

1.tabula
Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem

Attiecīgā ES tiesību akta datums, numurs un nosaukums Aizpilda, ja ar projektu tiek pārņemts vai ieviests vairāk nekā viens ES tiesību akts, - jānorāda tā pati informācija, kas prasīta instrukcijas 55.1.apakšpunktā un jau tikusi norādīta arī V sadaļas 1.punktā

A

B

C

D

Attiecīgā ES tiesību akta panta numurs (uzskaitot katru tiesību akta vienību - pantu, daļu, punktu, apakšpunktu) Projekta vienība, kas pārņem vai ievieš katru šīs tabulas A ailē minēto ES tiesību akta vienību, vai tiesību akts, kur attiecīgā ES tiesību akta vienība pārņemta vai ieviesta Informācija par to, vai šīs tabulas A ailē minētās ES tiesību akta vienības tiek pārņemtas vai ieviestas pilnībā vai daļēji.

Ja attiecīgā ES tiesību akta vienība tiek pārņemta vai ieviesta daļēji, sniedz attiecīgu skaidrojumu, kā arī precīzi norāda, kad un kādā veidā ES tiesību akta vienība tiks pārņemta vai ieviesta pilnībā.

Norāda institūciju, kas ir atbildīga par šo saistību izpildi pilnībā

Informācija par to, vai šīs tabulas B ailē minētās projekta vienības paredz stingrākas prasības nekā šīs tabulas A ailē minētās ES tiesību akta vienības.

Ja projekts satur stingrākas prasības nekā attiecīgais ES tiesību akts, norāda pamatojumu un samērīgumu.

Norāda iespējamās alternatīvas (t.sk. alternatīvas, kas neparedz tiesiskā regulējuma izstrādi) - kādos gadījumos būtu iespējams izvairīties no stingrāku prasību noteikšanas, nekā paredzēts attiecīgajos ES tiesību aktos

Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.1.apakšpunktā noteiktajam Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.2.apakšpunktā noteiktajam Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.3.apakšpunktā noteiktajam.

Ja attiecināms, iekļauj arī informāciju atbilstoši instrukcijas 56.3.1., 56.3.2. un 56.3.3.apakšpunktā noteiktajam

Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.4.apakšpunktā noteiktajam.

Ja attiecināms, iekļauj arī informāciju atbilstoši instrukcijas 56.4.1. un 56.4.2.apakšpunktā noteiktajam

Kā ir izmantota ES tiesību aktā paredzētā rīcības brīvība dalībvalstij pārņemt vai ieviest noteiktas ES tiesību akta normas?
Kādēļ?
Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.5.apakšpunktā noteiktajam
Saistības sniegt paziņojumu ES institūcijām un ES dalībvalstīm atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas regulē informācijas sniegšanu par tehnisko noteikumu, valsts atbalsta piešķiršanas un finanšu noteikumu (attiecībā uz monetāro politiku) projektiem Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 56.6.apakšpunktā noteiktajam
Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"

2.tabula
Ar tiesību akta projektu izpildītās vai uzņemtās saistības, kas izriet no starptautiskajiem tiesību aktiem vai starptautiskas institūcijas vai organizācijas dokumentiem.
Pasākumi šo saistību izpildei

Attiecīgā starptautiskā tiesību akta vai starptautiskas institūcijas vai organizācijas dokumenta (turpmāk - starptautiskais dokuments) datums, numurs un nosaukums Aizpilda, ja ar projektu izpildītas vai tiek uzņemtas saistības, kas izriet no vairāk nekā viena starptautiskā dokumenta, - jānorāda tā pati informācija, kas prasīta instrukcijas 57.1.apakšpunktā un jau tikusi norādīta arī V sadaļas 2.punktā

A

B

C

Starptautiskās saistības (pēc būtības), kas izriet no norādītā starptautiskā dokumenta.

Konkrēti veicamie pasākumi vai uzdevumi, kas nepieciešami šo starptautisko saistību izpildei

Ja pasākumi vai uzdevumi, ar ko tiks izpildītas starptautiskās saistības, tiek noteikti projektā, norāda attiecīgo projekta vienību vai dokumentu, kurā sniegts izvērsts skaidrojums, kādā veidā tiks nodrošināta starptautisko saistību izpilde Informācija par to, vai starptautiskās saistības, kas minētas šīs tabulas A ailē, tiek izpildītas pilnībā vai daļēji.

Ja attiecīgās starptautiskās saistības tiek izpildītas daļēji, sniedz skaidrojumu, kā arī precīzi norāda, kad un kādā veidā starptautiskās saistības tiks izpildītas pilnībā.

Norāda institūciju, kas ir atbildīga par šo saistību izpildi pilnībā

Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 58.1.apakšpunktā noteiktajam Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 58.2.apakšpunktā noteiktajam Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 58.3.apakšpunktā noteiktajam.

Ja attiecināms, iekļauj arī informāciju atbilstoši instrukcijas 58.3.1., 58.3.2. un 58.3.3.apakšpunktā noteiktajam

Vai starptautiskajā dokumentā paredzētās saistības nav pretrunā ar jau esošajām Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 58.4.apakšpunktā noteiktajam
Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"


VI. Sabiedrības līdzdalība un komunikācijas aktivitātes

1. Plānotās sabiedrības līdzdalības un komunikācijas aktivitātes saistībā ar projektu Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 60.punktā noteiktajam
2. Sabiedrības līdzdalība projekta izstrādē Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 61.punktā noteiktajam
3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 62.punktā noteiktajam
4. Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav"


VII. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām

1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 65.punktā noteiktajam
2. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru.

Jaunu institūciju izveide, esošu institūciju likvidācija vai reorganizācija, to ietekme uz institūcijas cilvēkresursiem

Iekļauj informāciju atbilstoši instrukcijas 66., 67., 68, 69.punktā noteiktajam

3. Cita informācija Iekļauj papildu informāciju pēc tiesību akta projekta izstrādātāja ieskatiem.

Ja šādas informācijas nav, ieraksta - "Nav""


2. Instrukcija stājas spēkā 2014.gada 1.janvārī.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Tieslietu ministrs J.Bordāns

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Ministru kabineta 2009.gada 15.decembra instrukcijā Nr.19 "Tiesību akta projekta sākotnējās .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: instrukcija Numurs: 3Pieņemts: 30.04.2013.Stājas spēkā: 01.01.2014.Zaudē spēku: 09.09.2021.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 91, 14.05.2013. OP numurs: 2013/91.3
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Grozītais
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
256707
01.01.2014
86
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"