Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Veselības norēķinu centra nolikums Sekundāro ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlases procedūra pakalpojumu sniegšanai no 2012.gadaAPSTIPRINU Izdots saskaņā ar Veselības norēķinu centra
sekundārās VISPĀRĪGĀ INFORMĀCIJA 1. Ziņas par veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlases procedūras rīkotāju 1.1. Rīkotājs ir Veselības norēķinu centrs (turpmāk - Centrs), kas darbojas saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 6.oktobra noteikumiem Nr. 1149 "Veselības norēķinu centra nolikums": 1.1.1. adrese: Cēsu iela 31, k/3, Rīga, LV-1012; 1.1.2. nodokļu maksātāja reģ.Nr.90001475221. 1.2. Atlases procedūru organizē un rīko ar Centra direktora 2011.gada 26.augusta rīkojumu Nr.181 "Par sekundārās ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlases komisijas izveidošanu un atlases veikšanu" apstiprināta veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlases komisija. 2. Atlases mērķis Atlases procedūras mērķis ir noteikt veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējus atbilstoši 1.pielikumā noteiktajām plānošanas vienībām un veselības aprūpes pakalpojumu veidiem, līgumu noslēgšanai par ambulatorās sekundārās veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu no 2012.gada 1.janvāra. 3. Iespējas saņemt un iepazīties ar atlases procedūras nolikumu 3.1. Ar atlases procedūras nolikumu var iepazīties un to saņemt darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:00, sākot ar dienu, kad uzaicinājums piedalīties atlases procedūrā ir publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", līdz 2011.gada 5.oktobrim: 3.1.1. Centra centrālajā birojā, Cēsu ielā 31, k/3, Rīgā, LV-1012, tālrunis 67043700; 3.1.2. Kurzemes nodaļā, Pilsētas laukums 4, Kuldīgā, LV-3301, tālrunis 63323471; 3.1.3. Latgales nodaļā, Saules ielā 5, Daugavpilī, LV-5407, tālrunis 65422236; 3.1.4. Vidzemes nodaļā, Pils ielā 6, Smiltenē, LV-4729, tālrunis 64772301; 3.1.5. Zemgales nodaļā, Zemgales prospektā 3, Jelgavā, LV - 3001, tālrunis 63027249. 3.2. Atlases nolikums elektroniski ir pieejams Centra mājas lapā www.vnc.gov.lv → Līgumpartneriem → Jaunumi. 4. Piedāvājumu iesniegšanas vieta, datums, laiks un kārtība 4.1. Piedāvājumus iesniedz vai iesūta pa pastu Centram, Cēsu ielā 31, k/3, Rīgā, LV-1012 līdz 2011.gada 5.oktobrim plkst.17:00. 4.2. Izmantojot pasta pakalpojumus, jāņem vērā, ka tiks izskatīti tikai tie pretendentu piedāvājumi, kas saņemti šī nolikuma 4.1.apakšpunktā norādītajā termiņā Centrā, Cēsu ielā 31, k/3, Rīgā, LV-1012. 4.3. Ja pretendenta piedāvājums iesniegts vai saņemts pēc šī nolikuma 4.1.apakšpunktā norādītā iesniegšanas termiņa beigām, komisija to neatvērtu nosūta pa pastu ierakstītā sūtījumā uz pretendenta norādīto adresi. 5. Piedāvājumu atvēršanas sēde 5.1. Visi iesniegtie piedāvājumi tiek atvērti atlases komisijas sēdē 2011.gada 6.oktobrī plkst.14:00. 5.2. Sākot piedāvājumu atvēršanu, komisija pirms katra piedāvājuma atvēršanas nosauc pretendenta nosaukumu. 5.3. Pēc katra piedāvājuma atvēršanas visi klātesošie komisijas locekļi parakstās uz pretendenta piedāvājuma pirmās lapas. 5.4. Piedāvājumu atvēršanas norise tiek protokolēta. 5.5. Kad visi piedāvājumi atvērti, piedāvājumu atvēršanas sēdi slēdz. 6. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu 6.1. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Pretendenta iesniegtajam piedāvājumam jāatbilst atlases procedūras nolikumā norādītajām prasībām un tam jāsatur nolikumā norādītie dokumenti. 6.2. Pretendents piedāvājumu iesniedz dokumentārā un drukātā veidā ar satura rādītāju trīs eksemplāros, no kuriem viens eksemplārs ir ar norādi "ORIĢINĀLS" un pārējie eksemplāri ir ar norādi "KOPIJA". Pastāvot pretrunām starp oriģinālu un kopiju, noteicošais būs oriģināls. Piedāvājuma oriģinālam jābūt cauršūtam ar diegu, visām lapām sanumurētām, veselības aprūpes iestādes (uzņēmuma) vadītāja vai tā pilnvarotās personas parakstītam. Piedāvājumam jāpievieno LR Uzņēmumu reģistra lēmuma vai izziņas oriģināls vai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apliecināta kopija, kurā ir uzrādītas pārstāvības tiesības. Ja piedāvājumu paraksta pilnvarotā persona, piedāvājumam jāpievieno pilnvaras oriģināls vai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apliecināta kopija. 6.3. Piedāvājuma tekstam jābūt skaidri formulētam, lai izvairītos no jebkādām šaubām un pārpratumiem, kas attiecas uz vārdiem un skaitļiem. 6.4. Piedāvājumi jāiesniedz vai jāsūta pa pastu slēgtā, aizlīmētā iepakojumā. Uz iepakojuma jābūt šādām norādēm: 6.4.1. adresāts - Veselības norēķinu centra Veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlasei pakalpojumu sniegšanai no 2012.gada; 6.4.2. pasūtītāja adrese atbilstoši šī nolikuma 4.1.apakšpunktā norādītajam; 6.4.3. pretendenta nosaukums un juridiskā adrese; 6.4.4. norāde "Atvērt tikai atlases komisijas klātbūtnē". 7. Atlases procedūras nolikuma izskaidrojums. Kontaktpersona 7.1. Papildinformāciju par atlases procedūras nolikumu vai atlases procedūras nolikuma skaidrojumu iespējamie pretendenti var pieprasīt, rakstiski vēršoties ar iesniegumu pie atlases komisijas ne vēlāk kā 6 darba dienas pirms piedāvājuma iesniegšanas pēdējā termiņa, kas norādīts nolikuma 4.1.apakšpunktā. Atlases komisija pretendenta pieprasīto informāciju sagatavo 3 darba dienu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas. 7.2. Rīkotāja pilnvarotā kontaktpersona: vārds, uzvārds: Līga Gaigala, adrese: Rīga, Cēsu iela 31, k/3, Rīga, LV-1012, tālruņa numurs: 67686325, faksa numurs: 67043701, elektroniskā pasta adrese: liga.gaigala@vnc.gov.lv. 8. Pretendentu piedāvājumu labošana vai atsaukšana 8.1. Pretendentiem ir tiesības izmainīt vai atsaukt piedāvājumu, rakstiski paziņojot par to atlases komisijai līdz nolikuma 4.1.apakšpunktā noteiktajam termiņam. 8.2. Pēc nolikuma 4.1.apakšpunktā noteiktā termiņa beigām pretendents nevienu iesniegto dokumentu vai piedāvājumu labot nevar. PRETENDENTAM IZVIRZĀMĀS OBLIGĀTĀS PRASĪBAS 9. Vispārējās prasības pretendentiem (šajā sadaļā nosauktie dokumenti jāiesniedz visiem pretendentiem, kuri piedalās veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlasē) 9.1. Veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja (iestādes) amatpersonas (-u) ar pārstāvības tiesībām vai tās/to pilnvarotās personas parakstīts pieteikums par piedalīšanos atlases procedūrā (2.pielikums), kurā pretendents papildus apliecina: 9.1.1. iespējas un gatavību līguma ietvaros sniegt veselības aprūpes pakalpojumus par noteikto cenu atbilstoši spēkā esošajiem veselības aprūpes pakalpojumu tarifiem un apmaksas nosacījumiem, nepieprasot papildu maksu no veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēja, izņemot pacienta iemaksu; 9.1.2. pret veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju nav uzsākts maksātnespējas process, maksātnespējas process nav pabeigts ar bankrota procesa pabeigšanu, veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējam nav Maksātnespējas likumā minētā maksātnespējas procesa pazīmju, nav uzsākts veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja likvidācijas process, nav apturēta veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja saimnieciskā darbība; 9.1.3. ka nodrošinās pieteikumā atzīmēto veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un pieejamību iedzīvotājiem atlases nolikuma 1.pielikumā noteiktajās pakalpojumu plānošanas vienībās atbilstoši noslēgtā līguma noteikumiem ar Centru. 9.2. Valsts ieņēmumu dienesta izziņa, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas izsniegta ne agrāk kā 3 mēnešus pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. 9.3. Apraksts par līdzšinējo darbību veselības aprūpē - tikai veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem, kuriem nav līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu ar Centru. Ja veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs iepriekš nav darbojies veselības aprūpes jomā, tam minētais apraksts nav jāiesniedz, bet jāiesniedz attiecīgs apliecinājums. 9.4. Apliecinājums par visu veselības aprūpes pakalpojuma sniegšanas vietu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām obligātajām prasībām ārstniecības iestādēm un to struktūrvienībām neatkarīgi no pakalpojumu sniegšanas vietu (adrešu) skaita. Atlases komisija vērtēs atbilstību uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi. 9.5. Apraksts par veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja pieredzi attiecīgā pakalpojuma sniegšanā gan par ārstniecības iestādi, gan attiecībā uz nodarbināto ārstniecības personu un personālu. Pretendents iesniedz aprakstu atbilstoši tam veselības aprūpes pakalpojumu veidam, uz kuru piesakās šajā atlases procedūrā. Ja veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs iepriekš nav sniedzis attiecīgo veselības aprūpes pakalpojumu, tam minētais apraksts nav jāiesniedz, bet jāiesniedz attiecīgs apliecinājums. 9.6. Apraksts par veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja materiāltehniskā nodrošinājuma veselības aprūpes pakalpojumu veidam, uz kuru piesakās šajā atlases procedūrā, atbilstību Ministru kabineta 2009.gada 20.janvāra noteikumos Nr.60 "Noteikumi par obligātajām prasībām ārstniecības iestādēm un to struktūrvienībām" noteiktajām prasībām. 10. Speciālās prasības pretendentiem (katrs pretendents iesniedz informāciju tikai par tiem veselības aprūpes pakalpojumiem no atlases procedūras 1.pielikuma, kuru sniegšanu viņš piedāvā) 10.1. Rakstiski jāapliecina gatavība sniegt veselības aprūpes pakalpojumus un to uzskaitījums. 10.2. Par katru veselības aprūpes pakalpojuma veidu jāuzrāda: 10.2.1. pakalpojuma plānošanas vienība; 10.2.2. pakalpojuma veids; 10.2.3. pakalpojuma sniegšanas vietas adrese (-es) plānošanas vienībā; 10.2.4. plānoto epizožu/izmeklējumu/ dienas stacionāra gultas dienu skaits gadā; 10.2.5. ārstniecības personas, kas sniegs veselības aprūpes pakalpojumu; 10.2.6. pakalpojuma sniegšanai izmantojamās medicīnas ierīces, ievērojot, ka tām jābūt pakalpojuma sniegšanas vietā esošām un ekspluatācijā nodotām, kā arī, ja pakalpojuma sniegšanā izmanto ierīci, kam nepieciešama Radiācijas drošības centra izdota licence, jāpievieno licences kopija. 11. Piedāvājuma vērtēšana 11.1. Komisija vērtē katra pretendenta atbilstību vispārējām prasībām un speciālajām prasībām. 11.2. Piedāvājumu vērtēšana notiek III kārtās. 11.3. I kārta - piedāvājumu noformējuma vērtēšana atbilstoši nolikuma 6.sadaļas prasībām: 11.3.1. pretendents, kura iesniegtie atlases dokumenti nebūs noformēti atbilstoši nolikuma prasībām, tiks noraidīts un tālākā piedāvājumu vērtēšanā nepiedalās; 11.3.2. pretendents, kura piedāvājums atzīts par atbilstošu nolikuma 6.sadaļas prasībām, tiks atzīts par atbilstošu I kārtai un iegūs tiesības piedalīties II kārtā. 11.4. II kārta - piedāvājumu vērtēšana atbilstoši vispārējām prasībām saskaņā ar nolikuma 9.sadaļas prasībām: 11.4.1. pretendents, kurš nebūs iesniedzis kādu no nolikuma 9.sadaļā pieprasītajiem vispārējo prasību dokumentiem, tiks noraidīts II kārtā un tālākā piedāvājumu vērtēšanā nepiedalās; 11.4.2. pretendents, kurš būs iesniedzis visus nolikuma 9.sadaļā pieprasītos vispārējo prasību dokumentus, kas atbildīs nolikuma prasībām, tiks atzīts par atbilstošu II kārtai un iegūs tiesības piedalīties III kārtā. 11.5. III kārta - piedāvājumu vērtēšana atbilstoši speciālajām prasībām saskaņā ar nolikuma 10.sadaļas prasībām: 11.5.1. pretendents, kurš nebūs iesniedzis kādu no nolikuma 10.sadaļā pieprasītajiem speciālo prasību dokumentiem, tiks noraidīts III kārtā un tiks atzīts par neatbilstošu līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai; 11.5.2. pretendents, kurš būs iesniedzis visus nolikuma 10.sadaļā pieprasītos speciālo prasību dokumentus, kas atbildīs nolikuma prasībām, tiks atzīts par atbilstošu III kārtai un atlasi izturējušu. 11.6. Ja pakalpojumu plānošanas vienībā būs atlasīti vairāki veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēji, komisija papildus lems par viena pretendenta atzīšanu par atbilstošu līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai, vērtējot: 11.6.1. katra pakalpojumu sniedzēja sniegto valsts apmaksājamo veselības aprūpes pakalpojumu veidu skaitu atbilstoši Ministru kabineta 2006.gada 19.decembra noteikumu Nr.1046 "Veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtība" 45.pielikumam; 11.6.2. konkrētā veselības aprūpes pakalpojuma nodrošināšanai esošā medicīniskā personāla skaitu katrā ārstniecības iestādē, primāri vērtējot ārstu skaitu; 11.6.3. veselības aprūpes pakalpojumu epizožu un izmeklējumu skaitu konkrētā veselības aprūpes pakalpojumu veidā. 11.7. Ja pretendenta piedāvājumā ir iesniegti visi pieprasītie dokumenti atbilstoši atlases nolikuma prasībām un pretendents ir izturējis III kārtu un papildus vērtējumu atbilstoši atlases nolikuma 11.6.apakšpunktam, pretendenta piedāvājums tiek atzīts par atbilstošu līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai. 11.8. Ja atbilstoši nolikuma 11.6.apakšpunktā noteiktajam papildus vērtējumam atlasīto pretendentu rādītāji ir vienādi, pakalpojumu apjoms, slēdzot līgumu, tiks sadalīts vienādās daļās. 11.9. Ja pretendenta piedāvājumā iesniegtie dokumenti nav noformēti atbilstoši atlases nolikuma prasībām un pretendents ir noraidīts I, II vai III kārtā, vai noraidīts papildus vērtējuma rezultātā atbilstoši atlases nolikuma 11.6.apakšpunktam, pretendenta piedāvājums tiek atzīts par neatbilstošu līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai. 11.10.Vērtējot piedāvājumus, komisija ņem vērā nosacījumu, ka piedāvājuma iesniegšanas un vērtēšanas brīdī medicīnas ierīcēm, ar kurām pretendents apņemas sniegt piedāvājumā pieteiktos pakalpojumus, ir jābūt uz vietas ārstniecības iestādē un nodotām ekspluatācijā. 11.11. Pretendenta atbilstība vispārējām prasībām tiks vērtēta pēc sekojošas tabulas:
* Nevērtē pretendentiem, kuriem attiecīgā informācija saskaņā ar nolikuma 9.3. un 9.5.punktu nav jāiesniedz. 11.12. Komisija vērtē pretendentu atbilstību vispārējām prasībām, aizpildot tabulu un izdarot atzīmi "iesniegts" vai "nav iesniegts", "atbilst" vai "neatbilst" par katra pretendenta piedāvājumu. Visi komisijas locekļi parakstās uz vispārējo prasību vērtēšanas kopējās tabulas. 11.13. Pretendenta piedāvājuma atbilstība speciālajām prasībām tiks vērtēta katram pakalpojumu veidam pēc sekojošas tabulas:
11.14. Komisija vērtē pretendentu atbilstību speciālajām prasībām, aizpildot tabulu un izdarot atzīmi "iesniegts vai nav iesniegts" un "atbilst vai neatbilst" par katra pretendenta piedāvājumu. Visi komisijas locekļi parakstās uz speciālo prasību vērtēšanas kopējās tabulas. 11.15. Izdarot atzīmi par katra pretendenta piedāvājuma vērtējumu vispārējo prasību un speciālo prasību tabulā, komisija pieņem lēmumu ar klātesošo komisijas locekļu balsojumu. Ja komisijas locekļu balsojums sadalās vienādi, izšķirošais ir atlases komisijas priekšsēdētāja balsojums. 12. Paziņojums par lēmuma pieņemšanu 10 darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas par pretendenta atlasi komisija nosūta pa pastu paziņojumu pretendentam. PRETENDENTA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI 13. Pretendenta tiesības 13.1. Pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu. 13.2. Pieprasīt un saņemt piedāvājumu atvēršanas sēdes protokolu. 13.3. Pieprasīt izskaidrot lēmumu, kas pieņemts par pretendenta izslēgšanu no turpmākās dalības atlases procedūrā. 14. Pretendenta pienākumi 14.1. Iesniedzot piedāvājumu, ievērot visus atlases procedūras nolikumā minētos nosacījumus. 14.2. Rakstveidā atlases komisijas norādītajā termiņā sniegt papildu informāciju vai paskaidrojumus par piedāvājumu, ja to pieprasa atlases komisija. 14.3. Rakstveidā informēt komisiju pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām līdz atlases noslēgumam par izmaiņām iesniegtajos pretendenta atlases dokumentos, kas saistītas ar: 14.3.1. pretendenta saimnieciskās darbības apturēšanu vai pārtraukšanu; 14.3.2. tiesvedības uzsākšanu par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu. 15. Atlases komisijas tiesības un pienākumi 15.1. Atzīt par atbilstošu vai noraidīt pretendenta piedāvājumu, ja tas neatbilst kādai no atlases nolikumā norādītajām prasībām līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai. 15.2. Rakstveidā papildus pieprasīt precizējošu informāciju par pretendenta piedāvājumu. 15.3. Par nepatiesas informācijas sniegšanu vai atlases komisijas maldināšanu attiecībā par iesniegto piedāvājumu vai tajā pievienotajiem dokumentiem, noraidīt pretendentu kā neatbilstošu līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai. 15.4. Nepieciešamības gadījumā lūgt Veselības inspekciju veikt pārbaudi pēc pretendenta norādītās pakalpojuma sniegšanas adreses uz vietas un pārliecināties par pretendenta pakalpojuma sniegšanas resursiem (personāls, ierīces, atrašanās vieta u.c.). 15.5. Vērtēt un noteikt atbilstošākos pretendentus līguma par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu slēgšanai. 16. Tiesību akti, kas reglamentē atlases veikšanu Ministru kabineta 2006. gada 19.decembra noteikumu Nr. 1046 "Veselības aprūpes organizēšanas un finansēšanas kārtība" 122.1-122.10, 124.-128. un 292.punkts. Atlases komisijas priekšsēdētājs A.Mārtiņsons
1.pielikums Nepieciešamie veselības aprūpes pakalpojumu veidi to sniegšanas plānošanas vienībās
* Slēdzot līgumu par valsts apmaksātu veselības pakalpojumu sniegšanu un apmaksu, šeit norādītais plānotais pakalpojumu apjoms var atšķirties atkarībā no piešķirtā finansējuma apjoma. Atlases komisijas priekšsēdētājs A.Mārtiņsons
2.pielikums PARAUGS PIETEIKUMSValsts apmaksāto sekundāro ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlasei pakalpojumu sniegšanai no 2012.gada 1. Ārstniecības iestāde, kas ir pašnodarbināta persona (ārsta prakse), komercsabiedrība vai komersants (atbilstošo pasvītrot):
ar šī pieteikuma iesniegšanu: 1.1. piesakās piedalīties veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlasē 2012.gadam uz šādu pakalpojumu sniegšanu no 2012.gada (vajadzīgo ierakstīt atbilstoši 1.pielikumā noteiktajam):
1.2. apņemas ievērot atlases procedūras nolikumu; 1.3. pakalpojumus apņemas sniegt šādā attiecīgās plānošanas vienības adresē (-ēs):
1.4. norāda, ka veselības aprūpes pakalpojumus sniegs šādas ārstniecības personas:
1.5. norāda, ka veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanai tiks izmantotas šādas pakalpojuma sniegšanas vietā esošas un ekspluatācijā nodotas medicīnas ierīces*:
* Ja pakalpojuma sniegšanā izmanto ierīci, kam nepieciešama Radiācijas drošības centra izdota licence, jāpievieno licences kopija. 2. Vienlaicīgi ar šī pieteikuma parakstīšanu Pretendents apliecina: 2.1. iespējas un gatavību līguma ietvaros sniegt veselības aprūpes pakalpojumus par noteikto cenu atbilstoši spēkā esošajiem veselības aprūpes pakalpojumu tarifiem un apmaksas nosacījumiem, nepieprasot papildu maksu no veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēja, izņemot pacienta iemaksu; 2.2. ka pret viņu nav uzsākts maksātnespējas process, maksātnespējas process nav pabeigts ar bankrota procesa pabeigšanu, veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējam nav Maksātnespējas likumā minētā maksātnespējas procesa pazīmju, nav uzsākts veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja likvidācijas process, nav apturēta veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēja saimnieciskā darbība; 2.3. ka nodrošinās pieteikumā atzīmēto veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un pieejamību iedzīvotājiem atbilstoši noslēgtā līguma noteikumiem ar Centru; 2.4. ka visas piedāvājumā sniegtās ziņas ir patiesas. 3. Dati par Pretendentu: 3.1. Pretendenta juridiskā adrese: _______________________________________________, 3.2. Pretendenta tālruņa un faksa numurs: ________________________________________. Parakstīšanas vieta ____________________, datums____________________ Paraksts*: ____________________________________________________ * Pieteikums ir jāparaksta amatpersonai (-ām) ar pārstāvības tiesībām vai tās/to pilnvarotajām personām. Piedāvājumam jāpievieno LR Uzņēmumu reģistra lēmuma vai izziņas oriģināls vai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apliecināta kopija, kurā ir uzrādītas pārstāvības tiesības. Ja piedāvājumu paraksta pilnvarotā persona, piedāvājumam jāpievieno pilnvaras oriģināls vai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apliecināta kopija. Atlases komisijas priekšsēdētājs A.Mārtiņsons |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Sekundāro ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju atlases procedūra pakalpojumu sniegšanai ..
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|