Ministru kabineta rīkojums Nr.361
Rīgā 2011.gada 5.augustā
(prot. Nr.44 28.§)
Grozījumi Latvijas
Stratēģiskās attīstības plānā 2010.-2013.gadam
1. Izdarīt Latvijas Stratēģiskās attīstības plānā
2010.-2013.gadam (apstiprināts ar Ministru kabineta 2010.gada
9.aprīļa rīkojumu Nr.203 (Latvijas Vēstnesis, 2010, 60.nr.))
šādus grozījumus:
1.1. papildināt nodaļu "Saīsinājumi" ar šādiem
saīsinājumiem (alfabēta secībā):
1.1.1. "LOI 5 - nodomu vēstule SVF (Letter of
Intent 09.05.2011.)";
1.1.2. "SMOU 4 - grozījumi nodomu protokolā ar EK
(Supplemental Memorandum of Understanding
07.06.2011.)";
1.2. izdarīt 3.pielikumā šādus grozījumus:
1.2.1. izteikt 1.1.1. un 1.1.2.apakšpunktu šādā
redakcijā:
"1.1.1. Stingra
fiskālā disciplīna, budžeta ieņēmumu un izdevumu
konsolidācija atbilstoši fiskālajam mērķim |
1.1.1.1. |
Fiskālās
atbildības palielināšana - fiskālās atbildības
likumprojekts.
Tiks izveidots saistošs vidēja termiņa budžeta ietvars, kas
paredz noteikt fiskālās darbības nosacījumus, ierobežot
valsts parāda pieaugumu un nodrošināt pretciklisku fiskālo
politiku |
Fiskālās disciplīnas
likumprojekts saturiski saskaņots ar SVF un EK |
FM |
31.08.2011. |
LOI 5 -
17.5;
SMOU 4 - 5.e;
Annex 1, 2.b |
Saeimai iesniegts fiskālās
disciplīnas likumprojekts, kurā ietverti fiskālie nosacījumi.
To mērķis - sabalansēt budžetu atbilstoši ekonomikas
cikliskajām svārstībām un vienlaikus nodrošināt atbilstību ES
Stabilitātes un izaugsmes paktā noteiktajām
prasībām |
FM |
30.11.2011. |
LOI 5 -
17.5;
SMOU 4 -
Annex 1, 2.b |
Iesniegts Saeimā
likumprojekts par grozījumiem Latvijas Republikas Satversmē,
kas dod iespēju nostiprināt Fiskālās disciplīnas likumu vai
ar Fiskālās disciplīnas likumu saistītās normas augstākā
hierarhijā tiesību aktu sistēmā |
FM |
30.11.2011. |
LOI 5 -
17.5;
SMOU 4 -
Annex 1, 2.b |
1.1.2. Nodokļu sloga pārdale no
tiešajiem, ar darbaspēku saistītajiem nodokļiem, uz
netiešajiem, ar patēriņu saistītajiem nodokļiem, un cīņa ar
ēnu ekonomiku |
1.1.2.1.
|
Nodokļu
administrācijas stiprināšana un ēnu ekonomikas
apkarošana |
Izveidota darba grupa,
iesaistot valdības un programmas partneru pārstāvjus, lai
novērtētu dažādu ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumu
efektivitāti |
FM |
30.06.2011. |
LOI 5 -
15.4;
SMOU 4 - 4.punkts |
Novērtēta nodokļu
administrācijas stiprināšanas un ēnu ekonomikas apkarošanas
pasākumu efektivitāte 2012.gadā un turpmākajos
gados |
FM |
15.08.2011. |
LOI 5 -
15.4;
SMOU 4 - 4.punkts |
Izvērtētas soda sankcijas
par kontrabandas tirdzniecību un stiprināta kontrolējošo
institūciju kapacitāte |
FM |
30.09.2011. |
SMOU 4 -
A,
Annex 1, 3.c |
Izvērtēta iespēja apturēt
maksājumus no Valsts kases uz uzņēmumiem, kam ir nodokļu
parādi, līdz nodokļu parādu samaksai vai dzēšanai |
FM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 3.a |
Veicināta ciešāka
sadarbība starp Valsts ieņēmumu dienestu un uzņēmējiem,
publicēti un ieviesti uzņēmumu "baltie saraksti",
kā arī attīstīti divpusējās sadarbības līgumi starp Valsts
ieņēmumu dienestu un nozaru asociācijām |
FM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 3.b |
Ieviesti galvenie ēnu
ekonomikas apkarošanas stratēģijas pasākumi, it īpaši jaunā
deklarācijas shēma, kā arī pasākumi, kas paātrina nodokļu
parādu samaksu |
FM |
31.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 3.a |
Izvērtēt esošo nodokļu
atvieglojumu veidu (īpaši attiecībā uz UIN un IIN) lietderību
un efektivitāti, lai labāk sasniegtu mērķauditoriju, vai
atcelt tos tiem, kas nav sasnieguši izvirzītos mērķus, un
uzlabot vienlīdzību starp nodokļu maksātājiem, vienlaikus
izvērtējot citus alternatīvus atbalsta veidus |
FM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 2.c" |
1.2.2. izteikt 1.1.4.apakšpunktu šādā
redakcijā:
"1.1.4. Finanšu
sektora stabilitātes nodrošināšana |
1.1.4.1.
|
Latvijas
Hipotēku un zemes bankas pārveidošanas plāna
izpilde |
Latvijas Hipotēku un zemes
bankas pārdošanas stratēģija iesniegta Eiropas Komisijā un
piesaistīts augsti kvalificēts un neatkarīgs
restrukturizācijas vadītājs ar starptautisku
pieredzi |
FM |
30.06.2011. |
LOI 5 -
27.3;
SMOU 4 -
Annex 1, B 5 |
Sasniegts Latvijas
Hipotēku un zemes bankas pārdošanas stratēģijā izvirzītais
mērķis - pārdotas Latvijas Hipotēku un zemes bankas
komerciālās daļas |
FM |
15.12.2011. |
LOI 5 -
27.3;
SMOU 4 -
Annex 1, B 5 |
1.1.4.2. |
Apstiprināts optimizācijas
plāns attīstības kreditēšanas sistēmai Latvijā |
Izstrādāt attīstības
finansēšanas institūciju optimizācijas darbības plānu, kas
nodrošina sinerģiju starp esošajām institūcijām un ļauj
efektīvāk izmantot ES fondus, tai skaitā veicot mērķfondu
līdzekļu izsniegšanu aizdevumos ar komercbanku
starpniecību |
FM |
31.10.2011. |
LOI 5 -
28 |
1.1.4.3.
|
Izstrādāt ziņojumu par
pastiprinātās uzraudzības un monitoringa
īstenošanu |
Iesniegts EK ziņojums par
pastiprinātās uzraudzības un monitoringa īstenošanu,
koncentrējoties uz banku aizdevumu portfeļu izmaiņām, rezervi
iespējamo zaudējumu segšanai, likviditāti un kapitalizāciju,
kas stingri uzraugāmi, veicot regulāras pārbaudes uz vietas,
un stresa testu rezultātiem |
FKTK |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 2
Finansiālo procesu
uzraudzība 4.punkts" |
1.2.3. papildināt pielikumu ar
1.2.2.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.2.5.
|
Atbalstīt jaunu darba
vietu radīšanu |
Sadarbībā ar attiecīgajām
nozaru organizācijām un privātā sektora pārstāvjiem
sagatavota valsts programma ražošanas kapacitātes
veicināšanai (arī mazattīstītās lauku teritorijās) un
nodrošināts pietiekams finansējums šai programmai 2012.gada
budžetā vai no citiem finansējuma avotiem |
EM |
01.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 16.a" |
1.2.4. papildināt pielikumu ar
1.2.2.7.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.2.7. |
Uz finanšu
tirgu balstītu parādu restrukturizācijas motivācijas
stiprināšana |
Precizētas metodes
pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanai ieķīlātas
mantas pārdošanas gadījumā |
FM |
31.07.2011. |
LOI 5 -
30.1 |
Saeimā iesniegti grozījumi
Civilprocesa likumā, lai piešķirtu prioritāru statusu
prasījumiem bez nodrošinājuma par maksājumiem, kas radušies
par pārvaldīšanu un ar dzīvokļa īpašuma lietošanu
saistītajiem pakalpojumiem |
EM |
31.07.2011. |
LOI 5 -
30.3 |
Sagatavots izvērtējums par
nepieciešamību un iespējām nodrošināt finanšu sektora
dalībnieku regulētu pieeju plašākai informācijai par
privātpersonu maksātspējas situāciju, ņemot vērā personas
datu aizsardzības principus, tādējādi veicot nepieciešamos
pasākumus, lai nodrošinātu turpmāku caurskatāmības
palielināšanu un finanšu sektora dalībnieku regulētu pieeju
plašākai informācijai par privātpersonu maksātspējas
situāciju |
TM, VARAM,
FM |
30.09.2011.
|
SMOU 4 -
Annex 1, B 8"
|
1.2.5. izteikt
1.2.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.3. Efektīva
ES fondu finansējuma apguve, apgūstot pieejamo finansējumu
pilnā apmērā un mazinot administratīvos šķēršļus ES
finansējuma apguvei |
1.2.3.1. |
Nodrošināta
atbilstoša, efektīva un caurskatāma ES fondu vadība un
apguve |
A) 2011.gadā Latvijai
jācenšas nodrošināt līdzekļu izlietojumu
(starpniekinstitūciju veiktie maksājumi) vismaz EUR 72
miljonu apmērā no Eiropas Sociālā fonda (ESF), EUR 201
miljona apmērā no Kohēzijas fonda (KF) un EUR
318 miljonu apmērā no Eiropas Reģionālās attīstības
fonda (ERAF) |
FM, SM,
IZM, EM, LM, VM, VARAM, KM, VK |
31.12.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.a |
B) 2011.gadā Latvijai
jācenšas nodrošināt gada līdzekļu izlietojumu
(starpniekinstitūciju veiktie maksājumi) vismaz LVL 138,8
miljonu apmērā no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku
attīstībai, LVL 22,9 miljonu apmērā no Eiropas
Zivsaimniecības fonda un LVL 147,1 miljona apmērā no Eiropas
Lauksaimniecības garantiju fonda |
ZM |
31.12.2011. |
SMOU 3
-
Vispārējie
programmas nosacījumi;
SMOU 3 - D:
Strukturālās reformas;
SMOU - Q1:
Strukturālās reformas |
C) Jānodrošina no
plānošanas perioda sākuma līdz 2011.gada beigām reālai
projektu īstenošanai (t.i., izņemot avansa maksājumus un
starpniekinstitūcijas izmaksātos līdzekļus finanšu
instrumentiem) starpniekinstitūciju veiktie maksājumi ne
mazāk kā EUR 1 052 miljoni (kopā skaitot) no ESF,
KF un ERAF |
FM, SM,
IZM, EM, LM, VM, VARAM, KM, VK |
31.12.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.a |
D) Veikti pasākumi
izvērtējumu kvalitātes uzlabošanai, lai noteiktu, kā ES fondu
atbalsts ietekmē sagaidāmo rezultātu sasniegšanu |
FM |
31.12.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.b |
E) Izvērtēti vidēja
termiņa plāni ES fondu projektu administrācijas sistēmas
centralizēšanā |
FM |
31.12.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.b |
F) Veikti pasākumi, lai
pārdalītu ES fondu finansējumu no to aktivitāšu finansējuma,
kurām līdz 2010.gada beigām nebija apstiprināti Ministru
kabineta noteikumi atbilstoši Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības likuma pārejas
noteikumu 2.punktam |
SM,
VARAM,
FM
|
31.07.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.c |
G) Parakstīti visi līgumi
ERAF apakšaktivitātes "Zinātnes infrastruktūras
attīstība" pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas
ietvaros, lai sāktu projektu ieviešanu līdz 2011.gada
beigām |
IZM |
31.12.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.d |
H) Parakstīti visi līgumi
ERAF apakšaktivitātes "Zinātnes infrastruktūras
attīstība" otrās projektu iesniegumu atlases kārtas
ietvaros |
IZM |
31.05.2012. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.d |
I) Nodrošināts, ka
starpniekinstitūcijas izdevumi ERAF apakšaktivitātes
"Zinātnes infrastruktūras attīstība" ietvaros no
ERAF sasniedz vismaz EUR 20 miljonu 2011.gadā, EUR 30 miljonu
2012.gadā un EUR 65 miljonus 2013.gadā, kā arī veikti
pasākumi, lai sasniegtu Latvijas Stratēģiskās attīstības
plānā 2010.-2013.gadam noteiktos nacionālos mērķus
pētniecības un attīstības izdevumiem |
FM |
31.12.2011.
31.12.2012.
31.12.2013.
|
SMOU
4 -
Annex 1, 9.d |
J) Izstrādātas tehniskās
specifikācijas un nosacījumi neatkarīgiem JASPERS
piesaistītiem ekspertiem |
SM |
31.05.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.e |
K) Sniegts neatkarīgs
novērtējums par ES finansēto ceļu rekonstrukcijas kvalitāti,
un sniegtas rekomendācijas ceļu būves uzraudzības un
kontroles sistēmas pilnveidošanai, kā arī izvērtētas ES fondu
finansēto ceļu projektu standarta garantijas perioda
pagarināšanas iespējas |
SM |
31.10.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.e |
L) Nodrošināta finanšu
instrumentu darbības (aizdevumi un garantijas) atbilstība
attiecīgo ES Regulu prasībām un saņemtajiem skaidrojumiem no
DG REGIO dienestiem, un veikti turpmāki pasākumi, lai
ievērojami palielinātu privāto līdzieguldījumu (piemēram,
kopējais privātais ieguldījums ar aizdevumiem saistītām
investīcijām) un izsniegto garantiju apjomu |
EM,
FM |
30.09.2011. |
SMOU
4 -
Annex 1, 9.f" |
1.2.6. papildināt pielikumu ar
1.2.4.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.4.5. |
Konkurences
veicināšana brīvajā tirgū |
Iesniegti grozījumi nozaru
likumdošanā, kas nepieciešami, lai ieviestu Pakalpojumu
direktīvu (ieskaitot tādas nozīmīgas nozares kā regulētās
profesijas, būvniecība un mazumtirdzniecība), lai veicinātu
pārrobežu pakalpojumu izveidošanu un sniegšanu, vienlaikus
nodrošinot juridisko noteiktību |
EM |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 15.a |
Nodrošināts, ka
elektroniskais vienotais kontaktpunkts, kas jāizveido
atbilstoši Pakalpojumu direktīvas 6.pantam, darbojas
atbilstoši tā galvenajiem mērķiem |
VARAM,
EM |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 15.b |
Sagatavots progresa
ziņojums par Pakalpojumu direktīvas ieviešanu, kurā uzrādītas
pieejamās tiešsaistes procedūras un soļi, kādi būtu jāveic
nākamajos ceturkšņos, lai pabeigtu elektronisko procedūru
izpildi, nosakot skaidrus termiņus pakalpojumu sektorā un
procedūrās |
EM,
VARAM |
31.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 15.b" |
1.2.7. papildināt pielikumu ar
1.2.5.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.2.5.5. |
Uzlabot dzelzceļa
transporta infrastruktūru |
Nodrošināts ievērojams
progress saistībā ar TEN T finansēto Rail Baltica
izbūvi, jo īpaši tiešā dzelzceļa savienojumā (nodrošinot
ātrumu 120 km/h) maršrutā Rīga-Kauņa un
Valka-Rīga |
SM |
31.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 16.d" |
1.2.8. papildināt pielikumu ar
1.4.1.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"1.4.1.4. |
Veicināt
efektīvāku energoresursu un dabas resursu
izmantošanu |
Panākts progress ES
tiesību aktu ieviešanā energoresursu jomā, pievēršot
pastiprinātu uzmanību Trešās paketes elementiem, konkrēti -
valsts regulatora un konkurences padomes neatkarības (tostarp
finansiālās neatkarības) stiprināšanai un energonozares
konkurētspējas veicināšanai |
EM |
31.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 11.a |
Tiek piemērotas jaunās
dabas resursu nodokļa likmes dabas resursu ieguvei, atkritumu
apglabāšanai poligonos un gaisa piesārņojumam, kā noteikts
Dabas resursu nodokļa likumā, un attīstīta un pilnveidota
atkritumu apsaimniekošana - veicināta atkritumu pārstrāde kā
prioritārā atkritumu apsaimniekošanas hierarhijā un kā
alternatīva atkritumu apglabāšanai un
sadedzināšanai |
VARAM,
FM |
01.01.2012. |
SMOU 4
-
Annex 1, 11.c |
Pieņemts vispārējs otrais
Nacionālās energoefektivitātes rīcības plāns, deleģējot
pienākumus, piešķirot finansējumu attiecīgajām
ministrijām/dienestiem un nosakot uzdevumus, kā arī izskatīts
jautājums par potenciālo energoresursu ietaupījumu gala
patēriņā, sadalē un enerģijas ražošanas procesā |
EM |
01.08.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 11.d" |
1.2.9. izteikt
2.1.1.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.1.4. |
Regulāri informēt Ministru prezidentu
par aktīvās darba tirgus politikas pasākumu ieviešanas
gaitu |
Ziņojums par aktīvās darba tirgus politikas
pasākumu ieviešanu iesniegts Ministru prezidentam zināšanai.
Ziņojumā iekļauta informācija par dalībnieku skaitu (kopējais
plānotais skaits/kopējais bezdarbnieku skaits, programmā
nodarbināto stipendiātu skaits), esošajām problēmām un
piedāvātajiem risinājumiem |
LM, EM, IZM
|
31.07.2011.,
31.10.2011.,
31.01.2012.,
|
SMOU 3 -
2. pielikums.
Strukturālo reformu
uzraudzība.
Darba tirgus
un sociālā politika |
Ministru kabinetā iesniegts ziņojums par
stratēģisko virzību aktīvās darba tirgus politikas pasākuma
"Darba praktizēšana ar stipendiju pašvaldībās"
aizvietošanai ar ilgtspējīgiem aktīvās darba tirgus politikas
pasākumiem |
LM
|
30.11.2011.
|
LOI - 5" |
1.2.10. papildināt pielikumu ar
2.1.1.5.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.1.5. |
Ieviest
efektīvu aktīvo darba tirgus politiku un izglītības
politiku |
Sadarbībā ar sociālajiem
partneriem un nozaru asociācijām izvērtēta esošā un plānotā
aktīvās darba tirgus politikas programmu atbilstība,
prioritātes un finansējums, lai ar apmācībām un cita veida
aktivitātēm veicinātu programmu dalībnieku pāreju uz regulāru
darbu (tostarp pašnodarbinātību), un sagatavoti priekšlikumi
Komisijai par pietiekama papildu finansējuma piešķiršanu no
ES struktūrfondiem aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem
2012.-2013.gadā |
LM,
FM |
31.07.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 12.a |
Ieviesta apmācību
sniedzēju uzraudzības sistēma, pamatojoties uz to, cik
cilvēku pēc apmācībām ir sākuši strādāt, un klientu aptauju
rezultātiem |
LM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 12.b |
Pabeigts neatkarīgas
kuponu sistēmas darbības izvērtējums, sevišķi attiecībā uz
mācību atbilstību darba tirgus prasībām |
LM |
31.03.2012. |
SMOU 4
-
Annex 1, 12.b |
Stiprināta Valsts
nodarbinātības aģentūras kapacitāte, lai tā varētu sniegt
efektīvākas darba konsultācijas, samazinot viena darbinieka
apkalpoto bezdarbnieku skaitu un ieviešot inovatīvas darba
metodes |
LM |
31.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 12.c" |
1.2.11. papildināt pielikumu ar
2.1.3.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
"2.1.3.3. |
Adekvāta
finansējuma nodrošināšana sociālajām vajadzībām un
caurskatāmas un izmaksu ziņā efektīvas sociālās palīdzības
sniegšanas nodrošināšana |
Starptautiskajiem
aizdevējiem iesniegti priekšlikumi par reformām un
finansējumu visaptverošai sociālās drošības tīkla programmai
2012.gadam un pēc tā, ņemot vērā izmaksu efektivitāti un
fiskālo ietekmi |
LM,
FM |
31.08.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 4.a |
Ieviesti Valsts kontroles
ieteikumi attiecībā uz nepieciešamajiem uzlabojumiem Sociālās
drošības tīkla stratēģijas administrēšanā |
LM, IZM,
VARAM, VM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 4.b |
Ieviests Valsts kontroles
ieteikums attiecībā uz nepieciešamajiem uzlabojumiem Sociālās
drošības tīkla stratēģijas īstenošanā, izvērtējot iespēju
izveidot pašvaldību sociālo dienestu izsniegto izziņu
uzskaiti atvieglojumu saņemšanai veselības jomā |
VM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 4.b" |
1.2.12. papildināt 3.1.1.1.apakšpunkta
pirmā un otrā darbības rezultāta aili "Atsauce" ar
vārdiem un skaitļiem "SMOU 4 - Annex 1,
16.b";
1.2.13. papildināt 3.1.1.2.apakšpunktu ar jaunu darbības
rezultātu šādā redakcijā:
"Izstrādāta
koncepcija turpmākai valsts nekustamo īpašumu
apsaimniekošanas restrukturizācijai, tostarp izvērtējot
finansēšanas modeli un administratīvo un apsaimniekošanas
funkciju centralizāciju |
FM |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 13.c" |
1.2.14. izteikt 3.1.1.10.apakšpunktu šādā
redakcijā:
"3.1.1.10. |
Uzlabot
valstij un pašvaldībām piederošo aktīvu
pārvaldību |
Izstrādāta Publisko
personu komercdarbības koncepcija, lai pārvērtētu publiskās
personas nepieciešamību turpmāk darboties kā komersantam,
deformējot tirgu jomās, kur pastāv konkurence. Izstrādāti un
iesniegti Ministru kabinetā normatīvo aktu projekti
atbilstoši Ministru kabineta atbalstītajam koncepcijas
risinājuma variantam |
EM |
30.12.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 13.a |
Izstrādāta Publisko
personu īpašumā esošu kapitāla daļu pārvaldības koncepcija,
lai centralizētu un pilnveidotu kapitālsabiedrību pārvaldi,
kas tiktu balstīta uz komercdarbības principiem. Izstrādāti
un iesniegti Ministru kabinetā normatīvo aktu projekti
atbilstoši Ministru kabineta atbalstītajam koncepcijas
risinājuma variantam |
EM |
30.06.2012. |
SMOU 4
-
Annex 1, 13.b |
Piesaistīts konsultants,
kas sniedz atbalstu Publisko personu komercdarbības
koncepcijas un Publisko personu īpašumā esošu kapitāla daļu
pārvaldības koncepcijas izstrādē un tās ieviešanā |
FM,
VK |
30.11.2011. |
LOI 5 -
17.4" |
1.2.15. papildināt pielikumu
ar 3.1.1.12.apakšpunktu šādā redakcijā:
"3.1.1.12. |
Publiskā
iepirkuma stiprināšana |
Pilnveidotas apmācību
aktivitātes valsts amatpersonām, kas iesaistītas publisko
iepirkumu un pirmsdarījumu (ex-ante) pārbaužu procesā,
lai tādējādi samazinātu nepareizi piemērotu publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu risku |
FM |
30.06.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 14.a |
Sadarbībā ar attiecīgajām
uzņēmēju organizācijām izvērtēta pašreizējās Elektronisko
iepirkumu sistēmas (EIS) darbības efektivitāte un Ministru
kabinetā iesniegti nepieciešamie grozījumi tiesību aktos, kas
paredz paplašināt EIS obligātu izmantošanu un piešķirt
nepieciešamos finanšu resursus EIS atbalstam un attīstībai,
kā arī jaunu preču grupu pievienošanai |
VARAM,
FM |
30.09.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 14.b |
Sadarbībā ar attiecīgajām
uzņēmēju organizācijām (izvērtējot ietekmi uz mikrouzņēmējiem
un mazajiem uzņēmējiem) iesniegti attiecīgi tiesību aktu
projekti, lai padarītu par obligātu pašvaldībām centralizētu
iepirkumu veikšanu, tādējādi vienlaikus ierobežojot attiecīgo
pašvaldību veiktos iepirkumus |
FM,
VARAM |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 14.c |
Izveidota darba grupa, lai
ieviestu administratīvo atbildību/sodus par pārkāpumiem
publisko iepirkumu procesā |
FM |
31.05.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 14.d |
Sagatavoti un iesniegti
Ministru kabinetā tiesību aktu projekti, kas paredz
administratīvo atbildību/sodus par pārkāpumiem publisko
iepirkumu procesā |
FM |
31.10.2011. |
SMOU 4
-
Annex 1, 14.d" |
2. Finanšu ministrijai nedēļas laikā iesniegt
precizēto rīcības plānu Valsts kancelejā.
3. Finanšu ministram līdz 2011.gada 20.oktobrim
iesniegt Ministru kabinetā pārskatu par Latvijas Stratēģiskās
attīstības plāna 2010.-2013.gadam izpildi (par laikposmu no
2011.gada 1.aprīļa līdz 2011.gada 30.septembrim) un turpmākajā
laikposmā plānoto.
Ministru prezidenta vietā -
tieslietu ministrs,
iekšlietu ministra pienākumu izpildītājs
A.Štokenbergs
Finanšu ministrs
A.Vilks
|
|
Saistītie dokumenti
-
Grozītais
-
Anotācija / tiesību akta projekts
-
Citi saistītie dokumenti
|