Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.
Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ministru kabineta noteikumi Nr.1025

Rīgā 2010.gada 1.novembrī (prot. Nr.56 21.§)
Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.2.1.2.apakšaktivitāti "Jaunu koledžas studiju programmu attīstība aviācijas nozarē"
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka:

1.1. kārtību, kādā īsteno darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.1.prioritātes "Infrastruktūra cilvēku kapitāla nostiprināšanai" 3.1.2.pasākuma "Augstākās izglītības infrastruktūra" 3.1.2.1.aktivitātes "Augstākās izglītības iestāžu telpu un iekārtu modernizēšana, tajā skaitā, nodrošinot izglītības programmu apgūšanas iespējas arī personām ar funkcionāliem traucējumiem" 3.1.2.1.2.apakšaktivitāti "Jaunu koledžas studiju programmu attīstība aviācijas nozarē" (turpmāk – apakšaktivitāte);

1.2. Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta (turpmāk – projekts) iesnieguma vērtēšanas kritērijus;

1.3. prasības projekta iesniedzējam;

1.4. atbildīgo iestādi un sadarbības iestādi, kompetences sadalījumu starp šīm iestādēm un sadarbības kārtību, kā arī atbildīgās iestādes un sadarbības iestādes funkcionālās padotības formu.

2. Apakšaktivitātes mērķis ir uzlabot tautsaimniecības attīstības un darba tirgus vajadzībām nepieciešamo speciālistu sagatavošanu, sniedzot atbalstu jaunu pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmu attīstībai aviācijas nozarē.

3. Apakšaktivitāti finansē no Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļiem. Kopējais ierobežotas atlases ietvaros pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums ir 1 699 999 lati.

4. Apakšaktivitāti īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā. Atbildīgā iestāde ierobežotu projektu iesniegumu atlasi organizē par visu apakšaktivitātē pieejamo finansējumu ne vairāk kā divās projektu iesniegumu atlases kārtās. Atbildīgajai iestādei līdz 2011.gada 1.jūlijam ir tiesības atkārtoti organizēt projektu iesniegumu atlases kārtu, ja nav apgūts apakšaktivitātei pieejamais publiskais finansējums, tai skaitā ja pirmajā atlases kārtā iesniegtais projekta iesniegums ir noraidīts, nav iesniegts vai iesniegts pēc projekta iesnieguma iesniegšanas termiņa beigām.

5. Apakšaktivitātes ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas nodrošina Izglītības un zinātnes ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde). Atbildīgā iestāde:

5.1. nodrošina projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu:

5.1.1. izstrādā un apstiprina projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas, projektu iesniegumu vērtēšanas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku, kā arī projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību;

5.1.2. izveido projektu iesniegumu vērtēšanas komisiju (turpmāk – vērtēšanas komisija), izstrādā un apstiprina vērtēšanas komisijas reglamentu;

5.1.3. nosūta uzaicinājumu projekta iesniedzējam iesniegt projekta iesniegumu;

5.1.4. izvērtē projekta iesniegumu un pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu, kā arī izvērtē lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu ietverto nosacījumu izpildi;

5.2. uzkrāj datus par projektu iesniegumiem atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;

5.3. sniedz sabiedrībai informāciju un nodrošina publicitāti jautājumos, kas saistīti ar apakšaktivitātes īstenošanu;

5.4. nodrošina, lai netiktu pārsniegts šo noteikumu 3.punktā minētais apakšaktivitātes īstenošanai pieejamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, kā arī uzrauga un kontrolē pieejamā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma apguvi, tai skaitā Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr. 1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr. 1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi apakšaktivitātes līmenī;

5.5. saskaņo šo noteikumu 46.punktā noteiktos projekta grozījumus;

5.6. ievieto savā tīmekļa vietnē projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas un projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību.

6. Apakšaktivitātes ietvaros sadarbības iestādes funkcijas nodrošina Valsts izglītības attīstības aģentūra (turpmāk – sadarbības iestāde). Sadarbības iestāde:

6.1. 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās izstrādā vienošanās par projekta īstenošanu (turpmāk – vienošanās) projektu, nosakot projekta īstenošanas prasības finansējuma saņēmējam saskaņā ar šiem noteikumiem un normatīvajiem aktiem, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, un iesniedz to saskaņošanai atbildīgajā iestādē;

6.2. slēdz ar finansējuma saņēmēju vienošanos;

6.3. nodrošina projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietā un uzrauga Padomes 2006.gada 11.jūlija Regulas (EK) Nr. 1083/2006, ar ko paredz vispārīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu un Kohēzijas fondu un atceļ Regulu (EK) Nr. 1260/1999, 93.panta 1. un 2.punktā minētā principa izpildi projektu līmenī;

6.4. izskata finansējuma saņēmēja iepirkumu plānu un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā;

6.5. sniedz Izglītības un zinātnes ministrijai valsts budžeta līdzekļu plānošanai nepieciešamo informāciju par projektu īstenošanu;

6.6. sagatavo maksājumu prognozi un iesniedz to maksājumu iestādē;

6.7. sagatavo Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļu pieprasījumu prognozi kārtējam un nākamajam gadam un iesniedz to vadošajā iestādē un atbildīgajā iestādē;

6.8. sagatavo un iesniedz atbildīgajā iestādē informāciju par apakšaktivitātes īstenošanu un apakšaktivitātei pieejamā finansējuma apguvi;

6.9. pārbauda un apstiprina finansējuma saņēmēja maksājumu pieprasījumu un sagatavo izdevumu deklarāciju;

6.10. sniedz finansējuma saņēmējam informāciju par noslēgtās vienošanās prasībām un to izpildi;

6.11. izskata un apstiprina grozījumus projektā;

6.12. uzkrāj datus par projekta īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmas izveidošanu un izmantošanu;

6.13. sniedz sabiedrībai informāciju un nodrošina publicitāti jautājumos, kas saistīti ar apakšaktivitātes ietvaros noslēgto vienošanos.

7. Sadarbības iestāde ir atbildīgās iestādes funkcionālā pārraudzībā.

8. Apakšaktivitātes mērķi sasniedz, īstenojot vienu vai vairākas šādas atbalstāmās darbības:

8.1. jaunas pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas (vai programmu) aviācijas nozarē attīstībai nepieciešamo ēku, būvju, telpu un infrastruktūras rekonstrukcija un renovācija (ja nepieciešams, jaunas ēkas būvniecība);

8.2. jaunas pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas (vai programmu) aviācijas nozarē attīstībai nepieciešamo iekārtu, aprīkojuma un tehnoloģiju (informācijas tehnoloģiju, programmu un citu studiju procesam nepieciešamo tehnoloģiju) iegāde, tai skaitā modernas materiāltehniskās bāzes izveide.

9. Šo noteikumu 8.1.apakšpunktā minētās jaunas ēkas būvniecība tiek atbalstīta, ja jaunbūves izmaksas ir ekonomiski izdevīgākas nekā esošas ēkas rekonstrukcija.

II. Projekta iesniedzējam noteiktās prasības un Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējuma piešķiršanas nosacījumi

10. Projekta iesniedzējs ir valsts dibināta koledža, kas atrodas Izglītības un zinātnes ministrijas pārraudzībā un īsteno pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas inženierzinību, informācijas tehnoloģiju, sociālo zinību un transporta pakalpojumu jomā, un kuru atbildīgā iestāde ir uzaicinājusi iesniegt projekta iesniegumu.

11. Projekta iesniedzējs apakšaktivitātes ietvaros iesniedz vienu projekta iesniegumu par summu, kas nepārsniedz apakšaktivitātē pieejamo finansējumu.

12. Maksimālais pieļaujamais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums ir 100 procenti no projekta attiecināmo izmaksu kopsummas.

13. Infrastruktūra, kurā paredzēts veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļu ieguldījumu, ir projekta iesniedzēja vai valsts īpašumā un ir ierakstīta zemesgrāmatā. Ja infrastruktūra ir valsts īpašumā, tā nodota projekta iesniedzēja valdījumā vai lietojumā uz termiņu, kas nav īsāks par pieciem gadiem pēc projekta īstenošanas pabeigšanas.

14. Projekta ietvaros veiktos ieguldījumus nevar izmantot komerciālām darbībām, kuras var uzskatīt par valsts atbalstu un var radīt šķēršļus konkurencei, nodrošinot priekšrocības konkrētiem komersantiem, konkrētu preču ražošanai vai pakalpojumu sniegšanai.

III. Projektu iesniegumu atlases kārtība

15. Atbildīgā iestāde ne vēlāk kā 40 darbdienu laikā pēc šo noteikumu spēkā stāšanās nosūta uzaicinājumu iesniegt projekta iesniegumu (turpmāk – uzaicinājums) projekta iesniedzējam.

16. Uzaicinājumā norāda:

16.1. projekta iesnieguma iesniegšanas termiņu, kas nav īsāks par 30 darbdienām no uzaicinājuma nosūtīšanas dienas;

16.2. projekta iesnieguma iesniegšanas vietu, kārtību un veidu;

16.3. papīra formā iesniedzamo projekta iesnieguma eksemplāru skaitu;

16.4. tīmekļa vietnes adresi, kurā ievietoti projekta iesnieguma sagatavošanā izmantojamie dokumenti;

16.5. citu informāciju, kuru atbildīgā iestāde uzskata par nepieciešamu norādīt uzaicinājumā.

17. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu iesniedz, ievērojot šādas prasības:

17.1. projekta iesniegumu veido aizpildīta projekta iesnieguma veidlapa (1.pielikums) un šādi pielikumi:

17.1.1. aizpildīts finansēšanas plāna projekts saskaņā ar budžetu izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām kategorijām (2.pielikums);

17.1.2. augstākās izglītības institūcijas darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģija 2009.–2015.gadam atbilstoši šo noteikumu 18.punktā un 3.pielikuma 3.1.apakšpunktā minētajām prasībām;

17.1.3. valdījuma, lietojuma vai īpašumtiesību apliecinoši dokumenti (vai to kopijas) par nekustamo īpašumu, kurā projekta ietvaros ir plānots veikt ieguldījumus;

17.1.4. pamatojums jaunas ēkas būvniecībai kā ekonomiski izdevīgākam atbalsta veidam, salīdzinot ar esošās ēkas rekonstrukciju, norādot precīzas pozīcijas un to izmaksas (attiecināms, ja plānota jaunas ēkas būvniecība);

17.2. projekta iesniegumu paraksta projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona, projekta iesniegumam pievienojot attiecīgo pilnvarojumu;

17.3. lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 1.5.apakšpunktā minētajām prasībām, projekta iesnieguma veidlapas sadaļas, apakšsadaļas un to nosaukumus nemaina un nedzēš.

18. Šo noteikumu 17.1.2.apakšpunktā minētā augstākās izglītības institūcijas darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģija 2009.–2015.gadam ir dokuments, kurā projekta iesniedzējs, ņemot vērā darba tirgus, tautsaimniecības un tehnoloģiju un inovāciju attīstības tendences, sniedz detalizētu informāciju par savu darbību un plānoto attīstību laikposmā no 2009.gada līdz 2015.gadam, norādot galvenos darbības virzienus, attīstības vajadzības (plānotos studiju virzienus un studiju programmas), sadarbību ar nozaru profesionālajām organizācijām un uzņēmumiem, kā arī stratēģijas ieviešanai paredzēto finansējumu sadalījumā pa finanšu avotiem (valsts budžeta, Eiropas Savienības struktūrfondu, ārvalstu finanšu palīdzības vai privātais finansējums), tai skaitā pamatojot jaunas pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas (vai programmu) aviācijas nozarē ieviešanai plānoto ieguldījumu efektivitāti un ilgtspēju.

19. Projekta iesniedzējs papildus šo noteikumu 17.1.apakšpunktā minētajiem pielikumiem var iesniegt citus dokumentus, kurus tas uzskata par nepieciešamu iesniegt, lai pamatotu projekta iesnieguma atbilstību šajos noteikumos minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem.

20. Projekta iesniedzējs projekta iesniegumu atbildīgajā iestādē var iesniegt:

20.1. papīra formā, pievienojot identisku projekta iesnieguma veidlapas un šo noteikumu 17.1.2.apakšpunktā minētās stratēģijas elektronisko versiju elektronisko datu nesējā, visus dokumentus ievietojot iepakojumā un aizzīmogojot;

20.2. elektroniska dokumenta formā normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā, ievērojot šādas prasības:

20.2.1. projekta iesniegums ir izstrādāts DOC, XLS vai PDF datņu formātā;

20.2.2. projekta iesnieguma veidlapai un papildus iesniedzamo dokumentu oriģināliem jābūt parakstītiem katram atsevišķi ar to autora drošu elektronisko parakstu un apliecinātiem ar laika zīmogu pirms projektu iesniegumu atlases termiņa beigām. Ja papildus iesniedzamie dokumenti ir dokumentu kopijas, tiem jābūt apliecinātiem katram atsevišķi ar projekta iesniedzēja drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu pirms projektu iesniegumu atlases termiņa beigām.

21. Uzaicinājumā norādītais projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigu datums ir pēdējā diena, kad projekta iesnieguma iesniedzējs projekta iesniegumu var iesniegt personīgi papīra formā, elektroniska dokumenta formā vai nosūtīt pa pastu.

22. Atbildīgā iestāde reģistrē projekta iesniegumu tā saņemšanas dienā. Apliecinājumu par projekta iesnieguma saņemšanu atbildīgā iestāde projekta iesniedzējam izsniedz personīgi uzreiz vai 10 darbdienu laikā pēc projektu iesniegumu iesniegšanas termiņa beigām nosūta pa pastu vai elektroniska dokumenta formā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajā kārtībā.

IV. Projekta iesnieguma vērtēšana

23. Apakšaktivitātes ietvaros iesniegto projekta iesniegumu vērtē vērtēšanas komisija. Vērtēšanas komisijas sastāvā iekļauj Izglītības un zinātnes ministrijas un Satiksmes ministrijas pārstāvjus.

24. Vērtēšanas komisijas sēdēs novērotāja statusā (bez balsstiesībām) var piedalīties vadošās iestādes un sadarbības iestādes pārstāvji. Vērtēšanas komisija vērtēšanas procesā var pieaicināt vienu vai vairākus ekspertus bez balsstiesībām.

25. Vērtēšanas komisijas darbību nosaka atbildīgās iestādes apstiprināts vērtēšanas komisijas reglaments.

26. Uzsākot darbu, vērtēšanas komisijas locekļi, eksperti un novērotāji paraksta apliecinājumu, ka vērtēšanas komisijas sēžu laikā iegūto informāciju un dokumentu saturu neizpaudīs trešajām personām. Vērtēšanas komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ viņi varētu pārkāpt normatīvajos aktos, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, noteiktos ierobežojumus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajai personai.

27. Projekta iesniegumu vērtē atbilstoši projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem (3.pielikums), ievērojot šos noteikumus, atbildīgās iestādes izstrādātu un apstiprinātu projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību un normatīvos aktus, kas nosaka Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadību, īstenošanu un īstenošanas uzraudzību, kā arī izmantojot projektu iesniegumu vērtēšanas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas aizpildīšanas metodiku.

28. Vispirms vērtē projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 1.punktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem, tad – šo noteikumu 3.pielikuma 2.punktā minētajiem atbilstības kritērijiem un šo noteikumu 3.pielikuma 3.punktā minētajiem kvalitātes kritērijiem.

29. Projekta iesnieguma atbilstību administratīvajiem kritērijiem un atbilstības kritērijiem vērtē ar "Jā" vai "Nē" ("Jā" – atbilst, "Nē" – neatbilst). Projekta iesnieguma atbilstību kvalitātes kritērijiem vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu.

V. Lēmuma pieņemšana par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumiem vai noraidīšanu un tā paziņošana

30. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, ja tā atbilstība visiem šo noteikumu 3.pielikuma 1. un 2.punktā minētajiem projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem ir novērtēta ar "Jā", kā arī kvalitātes vērtēšanas kritērijos projekta iesniegums ir saņēmis nepieciešamo punktu skaitu.

31. Atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma noraidīšanu un tālāk nevērtē projekta iesniegumu, ja:

31.1. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 3.pielikuma 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. vai 1.8.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem;

31.2. projekta iesniegums neatbilst kādam no šo noteikumu 3.pielikuma 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4., 2.2.1. vai 2.2.2.apakšpunktā minētajiem atbilstības kritērijiem;

31.3. vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 3.2.apakšpunktā minētajam kritērijam projekta iesniegums saņēmis mazāk par vienu punktu vai vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 3.4.apakšpunktā minētajam kritērijam saņēmis mazāk par diviem punktiem, vai vērtējumā par atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 3.1. vai 3.3.apakšpunktā minētajiem kritērijiem saņēmis mazāk par trim punktiem.

32. Atbildīgā iestāde var pieņemt lēmumu projekta iesniegumu apstiprināt ar nosacījumu, kas jāizpilda, lai projekta iesniedzējs varētu noslēgt vienošanos. Minētajā lēmumā var ietvert šādus nosacījumus:

32.1. pilnveidot projektu saskaņā ar šādiem kritērijiem:

32.1.1. šo noteikumu 3.pielikuma 1.5., 1.6., 1.7., 1.9., 1.10., 1.11., 1.12., 1.13., 1.14., 1.15. vai 1.16.apakšpunktā minētajiem administratīvajiem kritērijiem;

32.1.2. šo noteikumu 3.pielikuma 2.1.5., 2.1.6., 2.1.7., 2.1.8., 2.1.9., 2.1.10. vai 2.1.11.apakšpunktā minētajiem atbilstības kritērijiem;

32.2. veikt citas atbildīgās iestādes noteiktas tiesiski pamatotas darbības, kas saistītas ar 32.1.apakšpunktā minētajiem nosacījumiem, lai noslēgtu vienošanos.

33. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas nosūta:

33.1. projekta iesniedzējam – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, projekta iesnieguma noraidīšanu vai projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu;

33.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu vienošanās noslēgšanai un projekta iesniegumu:

33.2.1. ja projekta iesniegums iesniegts papīra formā, nosūta tā oriģināleksemplāru;

33.2.2. ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta veidā, to nosūta atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām.

34. Ja projekta iesniegums ir apstiprināts ar nosacījumu, projekta iesniedzējs lēmumā par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu noteiktajā termiņā (termiņu nosaka no 20 līdz 40 darbdienām pēc lēmuma nosūtīšanas) nodrošina nosacījumu izpildi un iesniedz atbildīgajā iestādē izvērtēšanai informāciju par nosacījumu izpildi. Lēmumā noteiktajā termiņā informāciju par nosacījumu izpildi projekta iesniedzējs var iesniegt ne vairāk kā divas reizes.

35. Atbildīgā iestāde 20 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 34.punktā minētajā lēmumā noteiktā termiņa izvērtē projekta iesniedzēja informāciju un sagatavo atzinumu par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi (turpmāk – atzinums).

36. Ja projekta iesniedzējs lēmumā noteiktajā termiņā nodrošina lēmumā ietverto nosacījumu izpildi, atbildīgās iestādes atzinums ir pozitīvs un atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc atzinuma parakstīšanas nosūta:

36.1. projekta iesniedzējam – atzinumu;

36.2. sadarbības iestādei – lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu, atzinumu un apstiprināto projekta iesniegumu:

36.2.1. ja projekta iesniegums iesniegts papīra formā, nosūta tā oriģināleksemplāru;

36.2.2. ja projekta iesniegums iesniegts elektroniska dokumenta veidā, to nosūta atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošo normatīvo aktu prasībām.

37. Ja projekta iesniedzējs nenodrošina lēmumā ietverto nosacījumu izpildi vai nenodrošina to lēmumā noteiktajā termiņā, atbildīgās iestādes atzinums ir negatīvs un projekta iesniegums ir uzskatāms par noraidītu. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā pēc atzinuma parakstīšanas nosūta atzinumu projekta iesniedzējam.

VI. Projekta īstenošanas nosacījumi. Attiecināmās un neattiecināmās izmaksas

38. Projekta ietvaros attiecināmas ir šādas izmaksu pozīcijas:

38.1. ēku, būvju, telpu un infrastruktūras renovācijas un rekonstrukcijas izmaksas, ja nepieciešams, jaunas ēkas būvniecība, kā arī būvobjekta labiekārtošanas darbu izmaksas;

38.2. nekustamā īpašuma (zemes) iegādes izmaksas līdz 10 procentiem no projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām;

38.3. jaunu vai lietotu iekārtu, piederumu, aprīkojuma un tehnoloģiju iegādes izmaksas, lai izveidotu materiāltehnisko bāzi pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas aviācijas nozarē īstenošanai;

38.4. pakalpojumu izmaksas, kas ir pamatotas un saistītas ar projekta aktivitāšu īstenošanu:

38.4.1. iepirkuma dokumentācijas izstrādes izmaksas un iepirkuma procedūras izmaksas;

38.4.2. tehniskā projekta izstrādes izmaksas;

38.4.3. autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas;

38.4.4. projekta īstenošanas gaitā radušos materiālo vērtību apdrošināšanas izmaksas, ja tās attiecināmas uz projekta īstenošanas periodu;

38.5. projekta informācijas un publicitātes pasākumu izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu;

38.6. attiecināmo izmaksu neatgūstamie pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, ja tos nevar atgūt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

39. Šo noteikumu 38.1., 38.2., 38.3. un 38.4.apakšpunktā noteiktās izmaksas ir projekta tiešās attiecināmās izmaksas. Šo noteikumu 38.5.apakšpunktā noteiktās izmaksas ir projekta netiešās attiecināmās izmaksas.

40. Ja projekta ietvaros paredzēti ēku un telpu energoefektivitātes pasākumi, ievēro nosacījumu, ka minētie energoefektivitātes pasākumi nedrīkst pārklāties ar Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta ietvaros īstenojamām darbībām.

41. Šo noteikumu 38.3.apakšpunktā noteiktajās izmaksās var ietvert:

41.1. jaunu iekārtu, piederumu, aprīkojuma un tehnoloģiju, tai skaitā informācijas tehnoloģiju un programmatūru, iegādes izmaksas;

41.2. lietotu iekārtu, piederumu, aprīkojuma un tehnoloģiju iegādes izmaksas (ja attiecīgās iekārtas, piederumi, aprīkojums un tehnoloģijas nav iegādātas par publiskajiem līdzekļiem);

41.3. iekārtu, piederumu, tehnoloģiju un aprīkojuma piegādes un uzstādīšanas izmaksas.

42. Šo noteikumu 38.4.apakšpunktā noteiktās izmaksas nepārsniedz 10 % no šo noteikumu 38.1., 38.2. un 38.3.apakšpunktā noteikto izmaksu summas.

43. Šo noteikumu 38.5.apakšpunktā noteiktās izmaksas nepārsniedz 0,3 % no projekta tiešajām attiecināmajām izmaksām.

44. Finansēšanai apakšaktivitātes ietvaros nav attiecināmas un projekta iesniegumā neiekļauj šādas izmaksas:

44.1. projekta administrēšanas izmaksas;

44.2. maksu par aizdevuma izskatīšanu, noformēšanu, rezervēšanu un apkalpošanu, maksu par finanšu transakcijām, nokavējuma procentus, līgumsodus un tiesvedības izdevumus;

44.3. izdevumus, kas neparedz tūlītēju iekārtu vai tehnoloģiju iegādi (līzings), izņemot gadījumus, kad iekārtas vai tehnoloģijas īpašumtiesību pāreja ir paredzēta līdz projekta īstenošanas termiņa beigām;

44.4. izmaksas, kas nav norādītas šo noteikumu 38.punktā;

44.5. izmaksas, kas pārsniedz šo noteikumu 42. un 43.punktā noteikto izmaksu apmēra ierobežojumu;

44.6. izmaksas, kuras nav saistītas ar projekta aktivitāšu īstenošanu;

44.7. izmaksas, kuras nav radušās projekta aktivitāšu īstenošanas laikā (izņemot šo noteikumu 38.4.1. un 38.4.2.apakšpunktā minētās izmaksas, kas ir attiecināmas no šo noteikumu spēkā stāšanās dienas) vai kuru maksājumi veikti vēlāk nekā mēnesi pēc projekta īstenošanas termiņa beigām;

44.8. izmaksas, kas neatbilst pamatotas finanšu vadības principiem, īpaši vērtībai naudas izteiksmē un izmaksu efektivitātei;

44.9. izmaksas, kas nav pamatotas ar izmaksu attaisnojošiem dokumentiem vai radušās normatīvo aktu prasību neievērošanas dēļ;

44.10. izmaksas, kas veiktas uz darba līguma pamata.

45. Grozījumus projektā veic atbilstoši normatīvajiem aktiem, kas nosaka kārtību, kādā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina plānošanas dokumentu sagatavošanu un šo fondu ieviešanu, ciktāl šajos noteikumos nav noteikts citādi.

46. Projekta grozījumus saskaņo ar atbildīgo iestādi, ja izmaiņas ir saistītas ar:

46.1. projekta mērķi;

46.2. finansējuma saņēmēja maiņu;

46.3. projekta sasniedzamajiem iznākuma rādītājiem;

46.4. projekta īstenošanas sākuma un beigu termiņu;

46.5. projekta kopējo izmaksu sadalījumu pa gadiem.

47. Finansējuma saņēmējs, neizdarot grozījumus projektā, var veikt izmaksu pārdali starp šo noteikumu 38.1., 38.2., 38.3., 38.4. un 38.5.apakšpunktā minētajām izmaksu pozīcijām, nepārsniedzot piecus procentus no pārdalāmās izmaksu pozīcijas kopējām attiecināmajām izmaksām un ievērojot šo noteikumu 42. un 43. punktā noteiktos izmaksu ierobežojumus.

48. Finansējuma saņēmējs, sniedzot sadarbības iestādei maksājuma pieprasījumu, pievieno skaidrojumu par šo noteikumu 47.punktā minētās izmaksu pārdales pamatotību. Ja minētais skaidrojums nav iesniegts vai iesniegtais skaidrojums nav pamatots, sadarbības iestāde izmaksu pārdali var uzskatīt par nenotikušu.

49. Finansējuma saņēmējs piecu darbdienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas iepirkuma plānu iesniedz sadarbības iestādē. Ja finansējuma saņēmējs projekta ietvaros veic iepirkumu pirms vienošanās noslēgšanas, tas pirms iepirkuma procedūras uzsākšanas iepirkuma plānu iesniedz sadarbības iestādē.

50. Finansējuma saņēmējs šo noteikumu 8.punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai paredzēto pirmo iepirkuma konkursu par būvdarbu veikšanu vai iekārtu, piederumu, aprīkojuma un tehnoloģiju iegādi izsludina ne vēlāk kā 90 dienu laikā pēc vienošanās noslēgšanas.

51. Finansējuma saņēmējs nodrošina ar projekta īstenošanu saistītas aktuālās informācijas ievietošanu finansējuma saņēmēja iestādes tīmekļa vietnē ne retāk kā reizi trijos mēnešos.

52. Finansējuma saņēmējs projektā paredzēto aktivitāšu īstenošanu uzsāk:

52.1. no vienošanās noslēgšanas dienas, bet ne vēlāk kā mēnesi pēc vienošanās noslēgšanas;

52.2. no šo noteikumu spēkā stāšanās dienas, ja tas nepieciešams, lai nodrošinātu projekta iesnieguma atbilstību šo noteikumu 3.pielikuma 3.3.apakšpunktā noteiktajam kritērijam.

53. Ja projekta īstenošanas laikā rodas neattiecināmie izdevumi vai sadārdzinājuma izmaksas, finansējuma saņēmējs sedz tās no saviem līdzekļiem.

54. Atbildīgajai iestādei ir tiesības pieprasīt informāciju no finansējuma saņēmēja par projekta īstenošanas gaitu un sasniegto rezultātu atbilstību plānotajiem rezultātiem.

55. Atbildīgajai iestādei, ja nepieciešams, ir tiesības ierosināt grozījumus projektā, sagatavojot un nosūtot sadarbības iestādei un finansējuma saņēmējam priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem projektā.

56. Finansējuma saņēmējs 10 darbdienu laikā pēc šo noteikumu 55.punktā minēto priekšlikumu saņemšanas sagatavo un iesniedz projekta grozījumu pieprasījumu sadarbības iestādē, ar kuru noslēgta vienošanās, vai arī sniedz argumentētu pamatojumu atbildīgajai iestādei un sadarbības iestādei par lēmumu neierosināt grozījumus projektā.

57. Projekts īstenojams triju gadu laikā pēc projekta īstenošanas uzsākšanas, taču ne vēlāk kā līdz 2014.gada 31.decembrim.

Ministru prezidents V.Dombrovskis

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
Izglītības un zinātnes ministrijas iesniegtajā redakcijā

1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 1.novembra noteikumiem Nr.1025
Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 1.novembra noteikumiem Nr.1025
Valsts budžeta iestāžu finansēšanas plāns
Projekta nosaukums  
Projekta iesnieguma reģistrācijas Nr.  
Projekta iesniedzējs  

 

Kods

Koda nosaukums

20___. gada summa

Janvāris

Februāris

Marts

Aprīlis

Maijs

Jūnijs

Jūlijs

Augusts

Septembris

Oktobris

Novembris

Decembris

21710

Vispārējā kārtībā sadalāmā dotācija no vispārējiem ieņēmumiem

 

 

 

 

 

1000–9000

Izdevumi – kopā

 

 

 

 

 

1000–4000; 6000–7000

Uzturēšanas izdevumi

 

 

 

 

 

1000–2000

Kārtējie izdevumi

 

 

 

 

 

1000

Atlīdzība

 

 

 

 

 

1100

Atalgojums

 

 

 

 

 

1200

Darba devēja valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas, sociāla rakstura pabalsti un kompensācijas

 

 

 

 

 

2000

Preces un pakalpojumi

 

 

 

 

 

5000

Pamatkapitāla veidošana

 

 

 

 

 

 

Atbildīgā amatpersona         Grāmatvedis      
 

(vārds, uzvārds)

 

(paraksts)

   

(vārds, uzvārds)

 

(paraksts)

Z.v.

Informācija par paraksttiesīgajām amatpersonām (saskaņā ar Ministru kabineta 2007.gada 6.novembra instrukciju Nr.17 "Maksājumu izpildes kārtība Valsts kasē")
1. Vārds, uzvārds
Amats
Personas kods
Pilnvarojums (pirmais vai otrais paraksts)
Pilnvaru termiņš (norādīt laikposmu)
2. ...

Kontakttālrunis____________________________

Sagatavošanas datums ______________________

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
3.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 1.novembra noteikumiem Nr.1025
Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji
Darbības programmas numurs un nosaukums Infrastruktūra un pakalpojumi
Prioritātes numurs un nosaukums 3.1. Infrastruktūra cilvēku kapitāla nostiprināšanai
Pasākuma numurs un nosaukums 3.1.2. Augstākās izglītības infrastruktūra
Aktivitātes numurs un nosaukums 3.1.2.1. Augstākās izglītības iestāžu telpu un iekārtu modernizēšana, tai skaitā nodrošinot izglītības programmu apgūšanas iespējas arī personām ar funkcionāliem traucējumiem
Apakšaktivitātes numurs un nosaukums 3.1.2.1.2. Jaunu koledžas studiju programmu attīstība aviācijas nozarē
Projektu iesniegumu atlases veids Ierobežota projektu iesniegumu atlase
Atbildīgā iestāde Izglītības un zinātnes ministrija

 

1. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI

Vērtējums
(Jā/Nē)

1.1. Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai projektu iesniegumu atlasei  

N

1.2. Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās iestādes noteiktajā termiņā

N

1.3. Projekta iesniegums ir sagatavots datorrakstā

N

1.4. Projekta iesniegums ir sagatavots latviešu valodā

N

1.5. Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši šo noteikumu 17.1.apakšpunktā norādītajai projekta iesnieguma veidlapai, un visas veidlapas sadaļas ir aizpildītas  

P

1.6. Projekta iesniegums

iesniegts papīra formā, ir nepieciešamais eksemplāru skaits, iesnieguma oriģināls un kopijas (ja tādas paredzētas) ir cauršūtas (caurauklotas) vai

iesniegts elektroniska dokumenta formā, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un apliecināts ar laika zīmogu atbilstoši normatīvajos aktos par elektronisko dokumentu noformēšanu noteiktajām prasībām

 

P

1.7. Projekta iesniegumu ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai tā pilnvarota persona  

P

1.8. Projekta iesniegumam ir pievienota augstākās izglītības institūcijas darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģija 2009.–2015.gadam

N

1.9. Projekta iesniegumam papildus augstākās izglītības institūcijas darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģijai 2009.–2015.gadam ir pievienoti citi šo noteikumu 17.1.apakšpunktā minētie pielikumi  

P

1.10. Projekta īstenošanas termiņi un izmaksu sadalījums pa gadiem atbilst šo noteikumu 57.punktā noteiktajam projekta īstenošanas periodam  

P

1.11. Projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums un attiecināmo izmaksu kopsumma norādīta pilnos latos  

P

1.12. Projekta iesniegumā pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums procentos nepārsniedz šo noteikumu 12.punktā noteikto pieļaujamo apmēru  

P

1.13. Projekta iesniegumā pieprasītā attiecināmo izmaksu kopsumma nepārsniedz šo noteikumu 3.punktā noteikto apakšaktivitātes finansējumu  

P

1.14. Projekta iesniegumā attiecināmās izmaksas pa gadiem norādītas pilnos latos aritmētiski pareizi un atbilst projekta budžeta kopsavilkumā norādītajām kopsummām  

P

1.15. Projekta iesniegumā norādītās attiecināmās izmaksu pozīcijas atbilst šo noteikumu 38.punktā noteiktajām attiecināmajām izmaksām  

P

1.16. Projekta iesniegumā plānotās izmaksas nepārsniedz šo noteikumu 42. un 43.punktā noteiktos izmaksu ierobežojumus  

P

2. ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Vērtējums
(Jā/Nē)

2.1. Projekta iesnieguma atbilstības kritēriji    
2.1.1. Projekta mērķis atbilst šo noteikumu 2.punktā noteiktajam apakšaktivitātes mērķim  

N

2.1.2. Projekts paredz īstenot vienu vai vairākas šo noteikumu 8.punktā minētās atbalstāmās darbības

N

2.1.3. Projekta iesniegumā ir definēta risināmā problēma un pamatotas izvēlētās mērķa grupas vajadzības

N

2.1.4. Projekta iesniegums un tajā plānotās aktivitātes paredz definētās problēmas risināšanu un mērķa grupas vajadzību apmierināšanu

N

2.1.5. Plānotais Eiropas Reģionālās attīstības fonda ieguldījums infrastruktūras modernizācijā atbilst augstākās izglītības institūcijas darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģijai 2009.–2015.gadam

P

2.1.6. Projekta aktivitātes ir skaidri definētas, atbilst plānotajam īstenošanas laika grafikam un nodrošina plānoto rezultātu sasniegšanu

P

2.1.7. Projekta iesniegumā plānotie rezultāti un to rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi (sasniedzamie rezultāti ir norādīti vienībās ar konkrētām vērtībām)

P

2.1.8. Projekta iesniegumā ir raksturota projekta vadības, īstenošanas un uzraudzības sistēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā materiāli tehniskā bāze), un tie ir atbilstoši projekta vajadzībām

P

2.1.9. Projekta iesniegumā ir pamatots, kā tiks nodrošināta sasniegto rezultātu ilgtspēja un uzturēšana vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas

P

2.1.10. Projekta iesniegumā norādītās izmaksas atbilst paredzētajam projekta īstenošanas laikposmam, tās ir nepieciešamas un pamatotas, lai sasniegtu projekta mērķus un īstenotu plānotās darbības

P

2.1.11. Projektā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto projektu publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanu

P

2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības kritēriji
2.2.1. Projekta iesniedzējs ir valsts dibināta koledža, kas atrodas Izglītības un zinātnes ministrijas pārraudzībā un īsteno pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas inženierzinību, informācijas tehnoloģiju, sociālo zinību un transporta pakalpojumu jomā

N

2.2.2. Infrastruktūra, kurā paredzēts veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļu ieguldījumu ir projekta iesniedzēja īpašumā vai arī valsts īpašumā, bet nodota projekta iesniedzēja valdījumā vai lietojumā  

N

3. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtējums

(punktu skala)

3.1. Augstākās izglītības institūcijai, kurā paredzēta jaunas pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas (vai programmu) aviācijas nozarē ieviešana, ir darbības un attīstības ilgtermiņa stratēģija 2009.–2015.gadam. Stratēģijas kvalitāti raksturo:
  1. pamatota situācijas analīze (analizētas tautsaimniecības un darba tirgus galvenās attīstības tendences saistībā ar augstākās izglītības institūcijā plānotajiem studiju virzieniem un studiju programmām);
  2. augstākās izglītības institūcijas darbības stipro un vājo pušu, draudu un iespēju analīze;
  3. noteiktas galvenās attīstības vajadzības un darbības virzieni, ņemot vērā tehnoloģiju un inovāciju attīstības virzienus un izvērtējot draudus, tajā skaitā demogrāfisko prognozi;
  4. plānoti pamatoti skaitliski izmērāmi darbības rezultāti;
  5. pamatota Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānoto ieguldījumu efektivitāte ekonomikas konkurētspējas (iedzīvotāju ekonomiskās aktivitātes, tajā skaitā pašnodarbinātības, produktivitātes un eksportspējas) palielināšanā;
  6. alternatīvu izvērtējums stratēģijas mērķu īstenošanai;
  7. stratēģijas īstenošanai plānotais finansējums sadalījumā pa finanšu avotiem

 

Jāiegūst vismaz trīs punkti

3.1.1.  Stratēģijā plānotajā attīstībā ir ņemti vērā visi septiņi minētie parametri un to raksturlielumi, definēti skaitliski izmērāmi darbības rezultāti, sniegts skaidrs priekšstats par augstākās izglītības institūcijas darbību turpmākajiem septiņiem gadiem

5

3.1.2. Stratēģijā plānotajā attīstībā ņemti vērā vismaz trīs no minētajiem parametriem un sniegts pamatojums par augstākās izglītības institūcijas darbību turpmākajiem septiņiem gadiem

3

3.1.3. Stratēģijā plānotajā attīstībā ņemti vērā divi minētie parametri vai mazāk, nav sniegts pamatojums par augstākās izglītības institūcijas darbību turpmākajiem septiņiem gadiem

0

 
3.2. Projekta īstenošanas alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze (ekonomiskās izmaksas un ieguvumi)

 

Jāiegūst vismaz viens punkts

3.2.1.  Projekta iesniegumā ir sniegta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, un izvēlētā alternatīva ir ar viszemākajām izmaksām

3

3.2.2.  Projekta iesniegumā ir sniegta alternatīvu analīze un projekta ekonomiskā analīze, kas pamatota ar skaitliskiem aprēķiniem un pamato piedāvātās alternatīvas izvēli, izvēlētā alternatīva nav ar viszemākajām izmaksām

2

3.2.3.  Projekta iesniegumā ir sniegta alternatīvu analīze vai projekta ekonomiskā analīze, kas pamato piedāvātās alternatīvas izvēli bez skaitliskiem aprēķiniem

1

3.2.4.  Projekta iesniegumā nav sniegta alternatīvu analīze vai projekta ekonomiskā analīze

0

3.3. Projektā plānoto aktivitāšu gatavība uzsākšanai  

Jāiegūst vismaz trīs punkti

3.3.1.  Projektam ir augsta gatavība uzsākšanai (izstrādāts būvdarbu tehniskais projekts, sniegts sertificēta tāmētāja sastādīts būvniecības izmaksu aprēķins, sagatavota tehniskā dokumentācija aprīkojuma iepirkumam, uzsākts vismaz viens no plānotajiem iepirkumiem būvdarbu veikšanai vai aprīkojuma iegādei)

5

3.3.2.  Projektam ir vidēja gatavība uzsākšanai (sagatavots un pamatots iepērkamā aprīkojuma vai veicamo būvdarbu saraksts un izmaksu aprēķins, sagatavota iepirkuma dokumentācija vismaz vienam no plānotajiem iepirkumiem būvdarbu veikšanai vai aprīkojuma iegādei)

3

3.3.3.  Projektam ir zema gatavība uzsākšanai (sagatavots un pamatots iepērkamā aprīkojuma vai veicamo būvdarbu saraksts un izmaksu aprēķins, iepirkuma dokumentācija nav sagatavota)

0

3.4. Projekta īstenošanas risku izvērtējums (būvniecības un preču piegādes iepirkumu un realizācijas riski, iespējamais izmaksu sadārdzinājums, nepietiekams akadēmiskā personāla nodrošinājums, nepietiekams studētgribētāju skaits un citi riski)  

Jāiegūst vismaz divi punkti

3.4.1.  Projekta iesniegumā ir izvērtēti iespējamie riski, izstrādāts pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai

3

3.4.2.  Projekta iesniegumā iespējamie riski izvērtēti daļēji, pasākumu plāns identificēto risku novēršanai vai samazināšanai izstrādāts nepilnīgi

2

3.4.3.  Projekta iesniegumā nav izvērtēti iespējamie riski vai projekta iesniegumā iespējamie riski identificēti daļēji un nav izstrādāts pasākumu plāns risku novēršanai

0

KVALITĀTES KRITĒRIJI PAR HORIZONTĀLĀM PRIORITĀTĒM

Vērtējums
(punktu skala)

3.5. Projektā paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu (dzimumu līdztiesības, aktīvās novecošanās un invalīdu tiesību) ievērošanai, īpaši augstākās izglītības institūcijas pielāgošana personām ar funkcionāliem traucējumiem

 

Kritērijs nav izslēdzošs

3.5.1.  Projektā paredzētas četras un vairāk specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu nodrošināšanai

3

3.5.2.  Projektā paredzētas no vienas līdz trim specifiskām aktivitātēm vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu nodrošināšanai

2

3.5.3.  Projektā nav paredzētas specifiskas aktivitātes vienlīdzīgu iespēju pamatprincipu nodrošināšanai

0

3.6. Projekta ietekme uz horizontālo prioritāti "Informācijas sabiedrība"  

Kritērijs nav izslēdzošs

3.6.1.  Projektā ir paredzēta informācijas un komunikāciju tehnoloģiju aprīkojuma iegāde pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas aviācijas nozarē attīstībai un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu ieviešana studiju procesā

3

3.6.2.  Projektā ir paredzēta informācijas un komunikāciju tehnoloģiju aprīkojuma iegāde pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas aviācijas nozarē attīstībai

2

3.6.3.  Projektā nav paredzēta informācijas un komunikāciju tehnoloģiju aprīkojuma iegāde pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas aviācijas nozarē attīstībai

0

Piezīmes.

1. Projekta iesniegumus vērtē, piešķirot noteiktu punktu skaitu saskaņā ar kvalitātes kritērijiem. Kritērijos, kur tas nepieciešams, ir norādīts minimālais punktu skaits, kas ir jāiegūst, lai projekta iesniegums netiktu noraidīts.

2. Projekta iesniegumus vērtē ar "Jā" vai "Nē" saskaņā ar administratīvajiem un atbilstības kritērijiem. Kritērijos, kas ir vērtējami ar "Jā" vai "Nē", ir divas vērtējuma iespējas:

N – ja vērtējums ir negatīvs, projekta iesniegumu noraida;

P – var pieņemt lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumu.

Izglītības un zinātnes ministre T.Koķe
 
Tiesību akta pase
Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 1025Pieņemts: 01.11.2010.Stājas spēkā: 10.11.2010.Zaudē spēku: 25.08.2011.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 177, 09.11.2010.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Izdoti saskaņā ar
  • Anotācija / tiesību akta projekts
220824
10.11.2010
87
0
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Visam Likumi.lv saturam ir informatīvs raksturs.
Par Likumi.lv
Aktualitāšu arhīvs
Noderīgas saites
Kontakti
Atsauksmēm
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
RSS logo
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"
ISO 9001:2008 (kvalitātes vadība)
ISO 27001:2013 (informācijas drošība) Kvalitātes balva