Ministru kabineta
  noteikumi Nr.867
  Rīgā 2010.gada 14.septembrī (prot.
  Nr.47 35.§)
  Grozījumi
  Ministru kabineta 2008.gada 28.aprīļa noteikumos Nr.306
  "Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un
  pakalpojumi" papildinājuma 3.2.1.1.aktivitāti "Valsts
  1.šķiras autoceļu maršrutu sakārtošana""
  Izdoti saskaņā
  ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
  Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
  Izdarīt Ministru kabineta 2008.gada 28.aprīļa noteikumos
  Nr.306 "Noteikumi par darbības programmas
  "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma
  3.2.1.1.aktivitāti "Valsts 1.šķiras autoceļu maršrutu
  sakārtošana"" (Latvijas Vēstnesis, 2008, 67.nr.; 2009,
  113.nr.) šādus grozījumus:
  1. Papildināt 4.1 punktu ar otro un trešo
  teikumu šādā redakcijā:
  "Uzaicinājumu iesniegt projektu iesniegumus projektu
  iesniegumu otrajai atlases kārtai atbildīgā iestāde nosūta ne
  vēlāk kā līdz 2010.gada 30.decembrim. Turpmāko projektu
  iesniegumu atlases kārtu uzsākšanas datumu un projektu iesniegumu
  iesniegšanas termiņu atbildīgā iestāde nosaka, ņemot vērā atlases
  kārtai pieejamo finansējumu."
  2. Izteikt 5.punktu šādā redakcijā:
  "5. Kopējais aktivitātei pieejamais Eiropas Reģionālās
  attīstības fonda līdzfinansējums ir 139 155 192 lati.
  Valsts budžeta finansējums attiecināmajām izmaksām ir 24
  556 798 lati."
  3. Aizstāt 6.punkta trešajā teikumā vārdus "maksimāli
  pieļaujamo" ar skaitli un vārdiem "85 procentus no
  projekta kopējām attiecināmajām izmaksām".
  4. Izteikt 10.3.apakšpunktu šādā redakcijā:
  "10.3. apbraucamo ceļu uzturēšanas izmaksas pamatceļa
  būvniecības laikā (ja tiek izmantots esošais ceļu
  tīkls);".
  5. Izteikt 10.11.apakšpunktu šādā redakcijā:
  "10.11. ar projekta darbībām tieši saistītās publicitātes
  pasākumu izmaksas atbilstoši normatīvajiem aktiem par Eiropas
  Savienības fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību
  nodrošināšanu;".
  6. Svītrot 14.punktā vārdus "(vienu oriģinālu un
  vienu kopiju)".
  7. Svītrot 15.punktā vārdus "ievērojot šo noteikumu
  25.punktā noteiktos administratīvos kritērijus".
  8. Svītrot 17.punktu.
  9. Papildināt noteikumus ar 24.1 punktu šādā
  redakcijā:
  "24.1 Otrajā un turpmākajās projektu
  iesniegumu atlases kārtās iesniegtos projektu iesniegumus vērtē
  atbilstoši šo noteikumu 3.pielikumā minētajiem projektu
  iesniegumu vērtēšanas kritērijiem."
  10. Papildināt noteikumus ar 29.1 punktu šādā
  redakcijā:
  "29.1 Atbildīgā iestāde otrajā un turpmākajās
  projektu iesniegumu atlases kārtās iesniegtos projektu
  iesniegumus apstiprina, ja projekta iesniegums atbilst visiem šo
  noteikumu 3.pielikumā minētajiem vērtēšanas kritērijiem. Ja
  projekta iesniegumu nepieciešams precizēt atbilstoši kādam no šo
  noteikumu 3.pielikuma I sadaļā minētajiem vērtēšanas kritērijiem,
  kas pieļauj projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu,
  atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par projekta iesnieguma
  apstiprināšanu ar nosacījumu. Atbildīgā iestāde projekta
  iesniegumu noraida, ja tas neatbilst kādam no šo noteikumu
  3.pielikumā minētajiem vērtēšanas kritērijiem, kas nepieļauj
  projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu."
  11. Svītrot 30.punktu.
  12. Izteikt 31.punktu šādā redakcijā:
  "31. Projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem
  atbilstošos projektu iesniegumus sarindo dilstošā secībā pa
  plānošanas reģioniem atbilstoši saņemto punktu skaitam par
  atbilstību kvalitātes kritērijiem. Apstiprināšanai projektu
  iesniegumus virza dilstošā secībā, ievērojot pieejamo finansējumu
  plānošanas reģiona kvotas ietvaros."
  13. Aizstāt 36.punktā skaitli un vārdu
  "35.punktā" ar skaitli un vārdu
  "34.punktā".
  14. Izteikt 37.punktu šādā redakcijā:
  "37. Ja lēmumā ietvertā nosacījuma izpilde nav veikta šo
  noteikumu 34.punktā noteiktajā termiņā vai atbildīgās iestādes
  atzinums par lēmumā ietverto nosacījumu izpildi ir negatīvs,
  Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta iesniegumu
  noraida."
  15. Papildināt noteikumus ar VII nodaļu šādā
  redakcijā:
  "VII. Noslēguma
  jautājumi
  38. Šo noteikumu 25., 26., 27., 28. un 29.punktā minētie
  nosacījumi piemērojami pirmajai projektu iesniegumu atlases
  kārtai.
  39. Šo noteikumu 10.14. un 10.15.apakšpunktā minētās
  izmaksas otrajā un turpmākajās projektu iesniegumu atlases
  kārtās apstiprinātajos projektos ir attiecināmas kopsummā līdz 10
  procentiem  no sākotnēji apstiprinātā projekta kopējām
  attiecināmajām izmaksām.
  40. Šo noteikumu 10.punktā minētās izmaksas otrajā un
  turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās apstiprinātajos
  projektos nav attiecināmas, ja tās radušās, nodibinot darba
  tiesiskās attiecības."
  16. Izteikt 1.pielikumu jaunā redakcijā
  (1.pielikums).
  17. Izteikt 2.pielikumu jaunā redakcijā (2.pielikums).
  18. Papildināt noteikumus ar 3.pielikumu
  (3.pielikums).
  Ministru prezidents
  V.Dombrovskis
  Satiksmes ministrs
  K.Gerhards
  
  
   
  Satiksmes
  ministrijas iesniegtajā redakcijā
  1.pielikums
  Ministru kabineta
  2010.gada 14.septembra
  noteikumiem Nr.867
  "1.pielikums
  Ministru kabineta
  2008.gada 28.aprīļa
  noteikumiem Nr.306
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  Satiksmes ministrs
  K.Gerhards
  
  
   
  2.pielikums
  Ministru kabineta
  2010.gada 14.septembra
  noteikumiem Nr.867
  "2.pielikums
  Ministru kabineta
  2008.gada 28.aprīļa
  noteikumiem Nr.306
  Darbības
  programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi"
  papildinājuma 3.2.1.1.aktivitātes "Valsts 1.šķiras autoceļu
  maršrutu sakārtošana" Eiropas Reģionālās attīstības fonda
  līdzfinansējuma kvota pa plānošanas reģioniem
  
    
      | Nr.p.k.
 | Plānošanas reģions | 1.šķiras grants un melnā
        seguma autoceļi (kopā km) | Procentos no 1.šķiras
        autoceļu kopējā garuma | Grants ceļi (km) | Procentos no1.šķiras autoceļu ar grants segumu kopējā garuma
 | Plānošanas reģiona
        koeficients (kopgaruma un grants posmu īpatsvara attiecība
        50:50) | ERAF līdzfinansējums
        (latos) | 
    
      | 1. | Kurzemes | 1099 | 20,66 % | 212 | 16,04 % | 0,183471 | 25 530 944,57 | 
    
      | 2. | Zemgales | 942 | 17,71 % | 254 | 19,21 % | 0,184600 | 25 688 104,16 | 
    
      | 3. | Rīgas | 939 | 17,65 % | 146 | 11,04 % | 0,143471 | 19 964 768,55 | 
    
      | 4. | Vidzemes | 1360 | 25,56 % | 484 | 36,61 % | 0,310876 | 43 259 943,32 | 
    
      | 5. | Latgales | 980 | 18,42 % | 226 | 17,10 % | 0,177582 | 24 711 431,40 | 
    
      | Pavisam kopā | 5320 | 100,00 % | 1322 | 100,00 % | 1,000000 | 139
        155 192,00" | 
  
  Satiksmes ministrs
  K.Gerhards
  
  
   
  3.pielikums
  Ministru kabineta
  2010.gada 14.septembra
  noteikumiem Nr.867
  "3.pielikums
  Ministru kabineta
  2008.gada 28.aprīļa
  noteikumiem Nr.306
  Projektu
  iesniegumu vērtēšanas kritēriji
  
    
      | I.
        ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI | Vērtēšanas sistēma | Kritērija ietekme uz lēmuma
        pieņemšanu (P*, N**) | 
    
      | Jā/Nē | 
    
      | 1. | Projekta iesniegums
      ir iesniegts Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes
      īstenošanu noteiktajā termiņā |  | N | 
    
      | 2. | Projekta iesniedzējs
      ir uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu |  | N | 
    
      | 3. | Projekta iesniegums
      sagatavots datorrakstā |  | N | 
    
      | 4. | Projekta iesniegums
      sagatavots latviešu valodā |  | N | 
    
      | 5. | Projekta iesnieguma
      lapas ir numurētas |  | N | 
    
      | 6. | Projekta iesniegums
      ir sagatavots atbilstoši aktivitātes projekta iesnieguma
      veidlapai |  | N | 
    
      | 7. | Projekta iesniegums
      ir pilnībā aizpildīts, un pievienoti visi Ministru kabineta
      noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktie
      pielikumi |  | N | 
    
      | 8. | Projekta iesnieguma
      finansēšanas plāns ir bez aritmētiskām kļūdām un ir pareizi
      aizpildīts |  | P | 
    
      | 9. | Projekta iesniegumā
      nav neatrunātu labojumu - dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu
      vai papildinājumu |  | N | 
    
      | 10. | Projekta iesniegumu
      ir parakstījis projekta iesniedzēja institūcijas vadītājs vai
      tā pilnvarota persona |  | N | 
    
      | 11. | Projekta iesniegumā
      norādītās attiecināmo izmaksu pozīcijas atbilst noteikumos
      par aktivitātes ieviešanu noteiktajām attiecināmajām
      izmaksām |  | N | 
    
      | II.
        Atbilstības kritēriji | Vērtēšanas sistēma | Noraidāms vai precizējams | 
    
      | Jā/Nē | 
    
      | 12. | Projekta
      iesniedzēja ir Satiksmes ministrija |  | N | 
    
      | 13. | Projekta
      iesniegumā ir raksturota projekta vadības, ieviešanas un
      uzraudzības shēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā
      personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā
      materiāli tehniskā bāze) |  | N | 
    
      | 14. | Projekta
      vadības komandai ir atbilstoša pieredze un pietiekama
      projekta vadības kapacitāte, profesionālās un tehniskās
      zināšanas |  | N | 
    
      | 15. | Izstrādājot būvprojektu, tiks ņemtas vērā būvniecību
      reglamentējošo Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības,
      un projektā ir iekļauti papildu pasākumi vides pieejamības
      veicināšanai personām ar funkcionāliem traucējumiem |  | N | 
    
      | 16. | Īstenojot
      projektu, tiks novērsta vai samazināta projekta negatīvā
      ietekme uz vides kvalitāti |  | N | 
    
      | 17. | Projektam
      ir veikta ekonomiskā analīze |  | N | 
    
      | 18. | Projekta
      ekonomiskajā analīzē ir izmantota sociālā diskonta likme
      5,5 % |  | N | 
    
      | 19. | Projekta
      transporta ekonomikas ieguvumu un izmaksu attiecība B/C
      ≥ 0,2 |  | N | 
    
      | 20. | Projekta
      īstenošana tiks pabeigta līdz 2015.gada 31.augustam |  | N | 
    
      | 21. | Projekta
      īstenošanas laiks nepārsniedz trīs gadus |  | N | 
    
      | 22. | Projektam
      ir būtiska nozīme attiecīgā plānošanas reģiona attīstībā
      (savieno reģionālos attīstības centrus ar nacionālajiem
      attīstības centriem vai Rīgu, vai ar Eiropas komunikāciju
      tīklu (TEN-T) vai nodrošina pieejamību nacionālajiem vai
      reģionālajiem attīstības centriem) vai arī projekts ir
      iepriekšējās autoceļu atjaunošanas programmās iesāktā
      maršruta turpinājums, un projekts atrodas maršrutā, kas
      saskaņots ar plānošanas reģiona attīstības padomi |  | N | 
    
      | 23. | Projektam
      pieprasītais Eiropas Reģionālās attīstības fonda
      līdzfinansējums nepārsniedz Ministru kabineta noteikumu par
      aktivitātes īstenošanu 2.pielikumā noteikto plānošanas
      reģionam pieejamo Eiropas Reģionālās attīstības fonda
      līdzfinansējuma kvotu |  | N | 
    
      | 24. | Projektā
      ietvertā autoceļa infrastruktūra atrodas valsts 1.šķiras
      autoceļā, kurš noteikts Ministru kabineta 2009.gada
      29.septembra noteikumos Nr.1104 "Noteikumi par valsts
      autoceļu un valsts autoceļu maršrutā ietverto pašvaldībām
      piederošo autoceļu posmu sarakstiem" |  | N | 
    
      | 25. | Projekta
      uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi |  | N | 
    
      | 26. | Projekts
      atbilst aktivitātes mērķim - komfortabla un droša satiksme
      valsts 1.šķiras autoceļu tīklā, asfaltējot ceļus ar grants
      segumu (tajā skaitā veicot ceļu posmos ietilpstošo tiltu
      rekonstrukciju), kas nodrošina attīstības centru savienojumu
      vai to savienojumu ar valsts galvenajiem autoceļiem,
      priekšroku dodot autoceļiem ar lielāku satiksmes
      intensitāti |  | N | 
    
      | 27. | Projektā
      plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi
      atbilst ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu saistītajos
      normatīvajos aktos noteiktajām prasībām |  | N | 
    
      | 28. | Tiks
      nodrošināta projekta rezultātu ilgtspēja vismaz piecus gadus
      pēc projekta pabeigšanas |  | N | 
    
      | 29. | Projekta
      budžetā iekļautie izdevumi atbilst vidējām tirgus cenām
      projekta iesnieguma iesniegšanas gadā un ir nepieciešami
      projekta rezultātu sasniegšanai un plānoto darbību
      īstenošanai |  | N | 
    
      | 30. | Projekts
      netiek un nav ticis finansēts vai līdzfinansēts no citiem
      Eiropas Savienības finanšu avotiem, kā arī valsts un
      pašvaldību budžeta līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros
      plānotās darbības nepārklājas ar darbībām, kas tiek
      finansētas citu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
      aktivitāšu un citu finanšu instrumentu ietvaros |  | N | 
    
      | III.
        KVALITĀTES KRITĒRIJI | Vērtēšanas sistēma | Piezīmes | 
    
      | Punkti | 
    
      | 31. | Vidējā satiksmes
      intensitāte projektā ietvertajā autoceļa posmā iepriekšējā
      gadā pirms projekta iesnieguma iesniegšanas | 100-200 automašīnu diennaktī 201-400 automašīnu diennaktī 401-600 automašīnu diennaktī 601-800 automašīnu diennaktī 801-1000 automašīnu diennaktī virs 1001 automašīnas diennaktī | 1 1,5 2 2,5 3 3,5 |  | 
    
      | 32. | Vidējā pavasaros un
      rudeņos piemērotā pieļaujamā transportlīdzekļu faktiskās
      masas ierobežojumu grupa projektā ietvertajam autoceļa posmam
      iepriekšējos trijos kalendāra gados pirms projekta iesnieguma
      iesniegšanas | virs 10,1 tonnas 7,6-10 tonnu 3,6-7,5 tonnas 2,5-3,5 tonnas | 0,5 0,9 1,2 1,5 |  | 
    
      | 33. | Pavasaros un rudeņos
      piemērotais pieļaujamās transportlīdzekļu faktiskās masas
      ierobežojumu ilgums projektā ietvertajam autoceļa posmam
      vidēji iepriekšējos trijos kalendāra gados pirms projekta
      iesnieguma iesniegšanas | līdz 14 dienām 15-28 dienas 29-42 dienas 43-56 dienas | 0,5 1 1,5 2 |  | 
    
      | 34. | Grants seguma
      stāvokļa vizuālais novērtējums projektā ietvertajam autoceļa
      posmam iepriekšējā kalendāra gadā pirms projekta iesnieguma
      iesniegšanas (saskaņā ar VAS "Latvijas valsts ceļi"
      kvalitātes vadības procedūru) | labs apmierinošs slikts | 1 2 3 |  | 
    
      | 35. | Projekta transporta ekonomikas ieguvumu (turpmāk - B) un
        izmaksu (turpmāk - C) attiecība (aprēķinā ņem vērā
        lietotāju ieguvumus - laika ietaupījumu, autotransporta
        ekspluatācijas izmaksu samazinājumu, satiksmes negadījumu
        izmaksu samazinājumu attiecībā pret sākotnējo
        ieguldījumu un uzturēšanas izmaksām) Punktus piešķir atbilstoši
        B/C lielumam un piemēro koeficientu 5. Piemēram, ja
        projekta B/C=2, tad tas šajā kritērijā saņems 2 x 5 = 10
        punktu | B/C | Punkti = (B/C) X 5 |  | 
  
  Piezīmes.
  1. * Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu
  par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.
  2. ** Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu
  par projekta iesnieguma noraidīšanu."
  Satiksmes ministrs
  K.Gerhards