Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Satiksmes ministrijas noteikumi Rīgā 1995.gada 29.decembrī Par aeronavigācijas maksājumu iekasēšanas kārtībuNo 1996.gada 1.janvāra tiek noteikta un darbojas šāda aeronavigācijas maksājumu iekasēšanas kārtība par apkalpošanu Rīgas lidojumu informācijas rajonā (FIR): 1. Pieejas kontrole Nav noteikta. 2. Aeronavigācijas apkalpošanas maršruta maksājums 2.1. Maršruta maksājumu iekasē par apkalpošanu Rīgas lidojumu informācijas rajonā (FIR), pamatojoties uz MTOW, pēc formulas: R = P x D x W, kur R = maksājums par lidojumu P = maksājuma vienības izcenojums Rīgas FIR Nacionālai maksājumu vienības izcenojums ir 35 ASV dolāri; kopējais maksājumu vienības izcenojums starptautiskajos maršrutos, ko iekasē iekasē Centrālais maršrutu maksājumu birojs (CRCO), ir 35,6 ASV dolāri. D = attāluma faktors, kas sastāda 1/100 no visa kilometru skaita lielajā lokā (km ar divām zīmēm aiz komata) Rīgas lidojumu informācijas rajonā. Lielais loks, kas noteikts km, tiek samazināts par 20 km pie katras nosēšanās/pacelšanās Latvijas lidlaukos.) W = svara faktors
Svara faktors ir kvadrātsakne no dalījuma, ko iegūst, dalot ar piecdesmit (50) metrisko tonnu skaitu gaisa kuģa maksimāli pieļaujamā pacelšanās svarā, kas minēts lidojuma derīguma sertifikātā, lidojuma instrukcijā vai kādā citā līdzīgā oficiālā dokumentā. 3. Pamatojums maksājumiem par aeronavigācijas pakalpojumiem un atlaides/atvieglojumi 3.1. Pamatojums maksājumiem par aeronavigācijas pakalpojumiem. Pamatojumu maksājumiem par aeronavigācijas pakalpojumiem var saņemt pēc pieprasījuma Satiksmes ministrijas Aviācijas departamentā. Departamenta adrese: Satiksmes ministrijas Aviācijas
departaments 3.2. Atlaides/atvieglojumi. No maksas par aeronavigācijas pakalpojumiem atbrīvoti šādi lidojumi: a) kuri notiek Rīgas lidojumu informācijas rajonā (FIR) atbilstoši Vizuālo lidojumu noteikumiem (VFR) ārpus kontrolējamās gaisa telpas robežām; b) kuri beidzas lidlaukā no kura gaisa kuģis pacēlies bez nosēšanās citā lidlaukā (piespiedu atgriešanās); c) kurus veic, lai pārvadātu valsts vai valdības galvas oficiālās vizītēs; d) kurus veic Latvijas Nacionālo bruņoto spēku aviācija, pildot operatīvus valsts uzdevumus; e) kuri veic glābšanas un meklēšanas darbus pēc kompetenta Aviācijas meklēšanas un glābšanas dienesta rīkojuma. 4. Maksāšanas metodes Gaisa kuģa īpašnieks un lietotājs ir solidāri atbildīgi par pakalpojumu apmaksu. Latvijas Republikas gaisa telpas izmantošanas un gaisa satiksmes organizēšanas valsts uzņēmuma "Latvijas Gaisa satiksme" vārdā un uzdevumā par lidojumiem starptautiskos maršrutos rēķinus piesūta un maksājumus iekasē EIROKONTROLES Centrālais maršrutu maksājumu birojs (CRCO), ja iekasēšanu neveic pats uzņēmums. Maksājumus jāveic 24 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža. Ja maksājums nav veikts savlaicīgi (vai, ja maksājuma termiņš sakrīt ar sestdienu, svētdienu vai svētku dienu, tad nākošajā darba dienā), tad īpašnieks/lietotājs maksā Latvijas Civillikumā noteiktos procentus. Ja nemaksā: a) maksājumus var piedzīt piespiedu kārtā, b) var neatļaut lidojumus Latvijas gaisa telpā, c) jau izdoto atļauju var anulēt. Departamenta direktors A.Muižnieks |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par aeronavigācijas maksājumu iekasēšanas kārtību
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|