Ministru kabineta noteikumi
Nr.754
Rīgā 2009.gada 7.jūlijā (prot.
Nr.47 67.§)
Grozījumi Ministru kabineta
2009.gada 31.marta noteikumos Nr.293 "Noteikumi par darbības
programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma
1.3.1.2.aktivitāti "Atbalsts pašnodarbinātības un uzņēmējdarbības
uzsākšanai""
Izdoti saskaņā
ar Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības
likuma 18.panta 10.punktu
Izdarīt Ministru kabineta
2009.gada 31.marta noteikumos Nr.293 "Noteikumi par darbības
programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma
1.3.1.2.aktivitāti "Atbalsts pašnodarbinātības un uzņēmējdarbības
uzsākšanai"" (Latvijas Vēstnesis, 2009, 58.nr.) šādus
grozījumus:
1. Izteikt 4.punktu šādā
redakcijā:
"4. Šo noteikumu izpratnē par
jaundibinātu uzskata komersantu, kas komercreģistrā reģistrēts ne
agrāk kā trīs gadus pirms pieteikuma iesniegšanas atbalsta
saņemšanai šīs aktivitātes ietvaros. Jaundibinātam komersantam
pieejamie atbalsta veidi tiek ierobežoti atbilstoši šo noteikumu
20.1 punkta nosacījumiem."
2. Izteikt 13.1.apakšpunktu
šādā redakcijā:
"13.1. projekta vadība;".
3. Papildināt noteikumus ar
14.1 punktu šādā redakcijā:
"14.1 Ja ir izlietots
šo noteikumu 36.punktā minētais finansējums, kas paredzēts šo
noteikumu 13.3.2. un 13.3.3.apakšpunktā minētajiem grantiem,
finansējuma saņēmējs saimnieciskās darbības uzsācējam piešķir
tikai šo noteikumu 13.3.1.apakšpunktā minēto aizdevumu."
4. Papildināt noteikumus ar
20.1 punktu šādā redakcijā:
"20.1 Komersants, kas
komercreģistrā reģistrēts no viena līdz trim gadiem pirms
pieteikuma iesniegšanas atbalsta saņemšanai šīs aktivitātes
ietvaros, var pretendēt tikai uz šo noteikumu 13.2.2.apakšpunktā
minētajām konsultācijām un 13.3.1.apakšpunktā minēto
aizdevumu."
5. Aizstāt 21.2.apakšpunktā
vārdus "pēdējā gada" ar vārdiem "pēdējo triju gadu".
6. Izteikt 29.punktu šādā
redakcijā:
"29. Aktivitātes ietvaros
attiecināmas ir šādas izmaksu pozīcijas:
29.1. ārējo pakalpojumu
izmaksas, kas nepieciešamas šo noteikumu 13.2.1.apakšpunktā
minēto atbalstāmo darbību īstenošanai, nepārsniedzot 3 % no
projekta attiecināmajām izmaksām;
29.2. saimnieciskās darbības
uzsācējiem izsniegtie granti aizdevuma dzēšanai. Vienam
saimnieciskās darbības uzsācējam piešķirtā granta maksimālais
apjoms ir 20 % no piešķirtā aizdevuma apjoma, bet ne vairāk
kā 2 000 latu;
29.3. saimnieciskās darbības
uzsācējiem izsniegtie granti saimnieciskās darbības
nodrošināšanai. Vienam saimnieciskās darbības uzsācējam piešķirtā
granta maksimālais apjoms ir 35 % no piešķirtā aizdevuma
apjoma, bet ne vairāk kā 3 600 latu. Šo grantu saimnieciskās
darbības uzsācējs var saņemt saimnieciskās darbības uzsākšanas
sākumposmā, t.i., ne ilgāk kā gada laikā no aizdevuma līguma
noslēgšanas dienas. Finansējuma saņēmējs nosaka kārtību, kādā šo
grantu piešķir un izmaksā saimnieciskās darbības uzsācējam;
29.4. aizdevumi saimnieciskās
darbības uzsācēju biznesa plānos paredzētās saimnieciskās
darbības īstenošanai. Vienam saimnieciskās darbības uzsācējam
piešķirtā aizdevuma maksimālais apjoms ir 90 % no biznesa
plānā paredzētās projekta summas, bet ne vairāk kā 54 000
latu;
29.5. pievienotās vērtības
nodoklis projekta attiecināmajām izmaksām, ja projekta
iesniedzējs to nevar atgūt pilnībā vai daļēji atbilstoši nodokļus
regulējošiem normatīvajiem aktiem;
29.6. neparedzētie izdevumi,
nepārsniedzot 0,5 % no projekta attiecināmajām izmaksām.
Neparedzētos izdevumus finansējuma saņēmējs var izmantot, ja tos
iepriekš saskaņo ar sadarbības iestādi, pamatojoties uz līgumu
par projekta īstenošanu;
29.7. konsultantu izmaksas,
lai nodrošinātu šo noteikumu 13.2.2.apakšpunktā minētās
konsultācijas par aktivitātes ietvaros pieejamo atbalstu un
biznesa plāna sagatavošanu un šo noteikumu 13.2.3.apakšpunktā
minēto biznesa plānu izvērtēšanu un īstenošanu;
29.8. izmaksas, kas saskaņā
ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu regulējošiem normatīvajiem
aktiem saistītas ar informācijas un publicitātes pasākumiem par
projekta īstenošanu, un mārketinga pakalpojumu izmaksas;
29.9. sakaru un informācijas
sistēmu pakalpojumu izmaksas;
29.10. transporta izdevumi;
29.11. kancelejas preču
izmaksas."
7. Papildināt noteikumus ar 30.3.
un 30.4.apakšpunktu šādā redakcijā:
"30.3. projekta administrēšanas
izmaksas;
30.4. telpu nomas un uzturēšanas
izmaksas."
8. Svītrot 33.punkta ceturto
teikumu.
9. Svītrot 40.2.1.apakšpunktu.
10. Svītrot IX nodaļu.
11. Izteikt 1.pielikuma 6.3. un
6.4.sadaļu šādā redakcijā:
"6.3. Projekta izmaksu
tāme
Izmaksu
pozīcijas nosaukums
|
Vienības
nosaukums
|
Vienību
skaits
|
Vienības izmaksas
LVL (ar PVN)
|
Kopā
izmaksas LVL
(t.sk. PVN)
|
Izmaksas
LVL
|
attiecināmās
|
neattiecināmās
|
bez PVN
|
PVN (aizpilda, ja nav
atgūstams)
|
% no
attiecināmajām izmaksām
|
bez PVN
|
PVN
|
1. Aizdevumu fonds
(aizdevumi saimnieciskās darbības uzsācēju biznesa plānos
paredzētās saimnieciskās darbības īstenošanai)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Pārējās
atbalstāmās darbības
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Apmācības personām, kas
vēlas uzsākt saimniecisko darbību
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Granti aizdevuma
dzēšanai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Granti saimnieciskās
darbības nodrošināšanai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4. Neparedzētie izdevumi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5. Noteikumu 29.7.apakšpunktā
minēto konsultantu izmaksas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.6. Informācijas, publicitātes
un mārketinga pakalpojumu izmaksas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.7. Sakaru un informācijas
sistēmu pakalpojumu izmaksas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.8. Transporta izdevumi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.9. Kancelejas preču
izmaksas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KOPĀ:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.4. Izmaksu ekonomiskais
pamatojums (sniegt skaidrojumu par izmaksu pozīcijas
noteikšanas un aprēķināšanas mehānismu. Pamatojums jāsniedz par
visām 6.3.sadaļā norādītajām attiecināmo izmaksu pozīcijām)
Projekta
izmaksu pozīcijas
|
Ekonomiskais pamatojums
|
1. Aizdevumu fonds
(aizdevumi saimnieciskās darbības uzsācēju biznesa plānos
paredzētās saimnieciskās darbības īstenošanai)
|
|
2. Pārējās
atbalstāmās darbības
|
|
2.1. Apmācības personām, kas
vēlas uzsākt saimniecisko darbību
|
|
2.2. Granti aizdevuma
dzēšanai
|
|
2.3. Granti saimnieciskās
darbības nodrošināšanai
|
|
2.4. Neparedzētie izdevumi
|
|
2.5. Noteikumu 29.7.apakšpunktā
minēto konsultantu izmaksas
|
|
2.6. Informācijas, publicitātes
un mārketinga pakalpojumu izmaksas
|
|
2.7. Sakaru un informācijas
sistēmu pakalpojumu izmaksas
|
|
2.8. Transporta izdevumi
|
|
2.9. Kancelejas preču
izmaksas
|
"
|
12. Svītrot 2.pielikumu.
13. Izteikt 3.pielikumu jaunā
redakcijā (pielikums).
Ministru prezidents
V.Dombrovskis
Ekonomikas ministrs
A.Kampars
Redakcijas
piebilde: noteikumi stājas spēkā ar 2009.gada 17.jūliju.
Ekonomikas
ministrijas iesniegtajā redakcijā
Pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 7.jūlija noteikumiem
Nr.754
"3.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 31.marta noteikumiem
Nr.293
Projektu iesniegumu
vērtēšanas kritēriji
1.
KVALITĀTES KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma
|
Piezīmes*
|
Ar
punktiem (maksimālais punktu skaits, izpildoties kritērija
nosacījumiem)
|
Min. -
41
(visu kritēriju kopsumma)
|
1.
|
Potenciālo
saimnieciskās darbības uzsācēju skaits, kuru zināšanas un
motivāciju plānots novērtēt, kā arī sniegt apmācību un
individuālu konsultāciju atbalstu
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 10
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
1.1.
|
vairāk nekā 1200 cilvēku
|
15
|
|
1.2.
|
1000-1200 cilvēku
|
10
|
|
1.3.
|
800-999 cilvēki
|
5
|
|
1.4.
|
līdz 799 cilvēkiem
|
0
|
|
2.
|
Saimnieciskās darbības uzsācēju skaits, kuru biznesa
projektu īstenošanai plānots sniegt finansiālo un
konsultatīvo atbalstu
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 10
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
2.1.
|
vairāk nekā 300 cilvēku
|
15
|
|
2.2.
|
200-300 cilvēku
|
10
|
|
2.3.
|
100-199 cilvēki
|
5
|
|
2.4.
|
līdz 99 cilvēkiem
|
0
|
|
3.
|
Projekta
iesniedzēja kapacitāte
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 10
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
3.1.
|
Projekta iesniedzējs ir
ieviesis Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu
līdzfinansētus projektus (vienu vai vairākus), kuru
kopējais finansējuma apjoms ir lielāks par 10 milj. LVL
|
15
|
|
3.2.
|
Projekta iesniedzējs ir
ieviesis ES struktūrfondu līdzfinansētus projektus (vienu
vai vairākus), kas pēc finansējuma apjoma ir ne mazāki par
5 milj. LVL un ne lielāki par 9,99 milj. LVL, un pierāda,
ka viņam ir projekta apjomam atbilstoša kapacitāte
|
10
|
|
3.3.
|
Projekta iesniedzējs ir
ieviesis ES struktūrfondu līdzfinansētus projektus (vienu
vai vairākus), kas pēc finansējuma apjoma ir ne mazāki par
1 milj. LVL un ne lielāki par 4,99 milj. LVL, un nepierāda,
ka viņam ir projekta apjomam atbilstoša kapacitāte
|
5
|
|
3.4.
|
Projekta iesniedzējs ir
ieviesis nelielus (kopējā finansējuma apjoms ir līdz 0,99
milj. LVL) ES struktūrfondu līdzfinansētus projektus
|
0
|
|
4.
|
Projekta
iesniedzēja pieredze saimnieciskās darbības projektu
novērtēšanā
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 5
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
4.1.
|
vairāk nekā 10 gadu
|
15
|
|
4.2.
|
5-10 gadu
|
10
|
|
4.3.
|
3-4 gadi
|
5
|
|
4.4.
|
līdz 2 gadiem
|
0
|
|
1.1.
KVALITĀTES KRITĒRIJI PAR HORIZONTĀLAJĀM PRIORITĀTĒM
|
Vērtēšanas
sistēma
|
|
Punkti
|
|
5.
|
Horizontālā
prioritāte "Teritorijas līdzsvarota attīstība"
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 2
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
5.1.
|
Katrā Latvijas plānošanas
reģionā pakalpojumus šīs aktivitātes ietvaros sniedz vismaz
piecās vietās
|
10
|
|
5.2.
|
Katrā Latvijas plānošanas
reģionā pakalpojumus šīs aktivitātes ietvaros sniedz četrās
vietās
|
8
|
|
5.3.
|
Katrā Latvijas plānošanas
reģionā pakalpojumus šīs aktivitātes ietvaros sniedz trijās
vietās
|
6
|
|
5.4.
|
Katrā Latvijas plānošanas
reģionā pakalpojumus šīs aktivitātes ietvaros sniedz divās
vietās
|
4
|
|
5.5.
|
Katrā Latvijas plānošanas
reģionā pakalpojumus šīs aktivitātes ietvaros sniedz vienā
vietā
|
2
|
|
5.6.
|
Pakalpojumi tiek sniegti tikai
Rīgā
|
0
|
|
6.
|
Horizontālā
prioritāte "Makroekonomiskā stabilitāte"
Privātā līdzfinansējuma
apjoms:
|
|
Ja vērtējums ir mazāks par 4
punktiem, projekta iesniegumu noraida
|
6.1.
|
vairāk nekā 40 %
|
10
|
|
6.2.
|
35-40 %
|
8
|
|
6.3.
|
30-34 %
|
6
|
|
6.4.
|
25-29 %
|
4
|
|
6.5.
|
līdz 25 %
|
0
|
|
7.
|
Horizontālā
prioritāte "Vienlīdzīgas iespējas"
|
|
|
7.1.
|
Projekta iesniedzējs īstenos
specifiskas aktivitātes, kas sekmē dzimumu līdztiesības,
aktīvās novecošanās un personu ar invaliditāti tiesību
pamatprincipu ievērošanu, un ir apzinājis darbinieku
sociālo portretu (piemēram, datus sadalījumā pēc dzimuma,
vecuma un invaliditātes)
|
17
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
7.2.
|
Projekta iesniedzējs īstenos
specifiskas aktivitātes, kas sekmē dzimumu līdztiesības,
aktīvās novecošanās un personu ar invaliditāti tiesību
pamatprincipu ievērošanu
|
10
|
|
7.3.
|
Projekta iesniedzējs ir
apzinājis darbinieku sociālo portretu (piemēram, datus
sadalījumā pēc dzimuma, vecuma un invaliditātes), bet
neīstenos specifiskas aktivitātes, kas sekmē dzimumu
līdztiesības, aktīvās novecošanās un personu ar
invaliditāti tiesību pamatprincipu ievērošanu
|
0
|
|
8.
|
Horizontālā
prioritāte "Ilgtspējīga attīstība"
|
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
8.1.
|
Projektā tiks veiktas speciālas
aktivitātes, lai veicinātu investīcijas saimnieciskās
darbības veicējos, kas darbojas atbilstoši vides
aizsardzības prasībām un izmanto videi draudzīgas
tehnoloģijas vai ražo videi draudzīgus produktus vai
pakalpojumus
|
2
|
|
8.2.
|
Projektā netiks veiktas
speciālas aktivitātes, lai veicinātu investīcijas
saimnieciskās darbības veicējos, kas darbojas atbilstoši
vides aizsardzības prasībām un izmanto videi draudzīgas
tehnoloģijas vai ražo videi draudzīgus produktus vai
pakalpojumus
|
0
|
|
9.
|
Horizontālā
prioritāte "Informācijas sabiedrība"
|
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
9.1.
|
Projektā tiks veidots
informāciju tehnoloģiju (turpmāk - IT) risinājums vai IT
pakalpojumi
|
1
|
|
9.2.
|
Projektā netiks veidots IT
risinājums vai IT pakalpojumi
|
0
|
|
2.
ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
|
|
|
2.1.
PROJEKTA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma
|
|
Jā/Nē
|
|
10.
|
Projektā ir plānots sniegt
šādus pakalpojumus:
1) individualizētas apmācības
un motivācijas pasākumi, ieskaitot potenciālo saimnieciskās
darbības uzsācēju zināšanu līmeņa noteikšanu un apmācību
plāna izveidošanu;
2) individualizētas
saimnieciskās darbības uzsākšanas konsultācijas gan pirms
finansējuma piešķiršanas, gan arī laikposmā līdz
saimnieciskās darbības projekta ieviešanas pabeigšanai un
saimnieciskās darbības nostabilizēšanai (vismaz divu gadu
laikā pēc finansējuma piešķiršanas);
3) finansējumu (grantu
potenciālajam saimnieciskās darbības uzsācējam, aizdevumu
ar atvieglojumu nodrošinājuma apjomam un granta elementu)
saimnieciskās darbības uzsākšanai
|
|
P
|
11.
|
Projektā ir paredzēts
piesaistīt klientus vismaz šādos veidos:
1) izplatot informāciju
plašsaziņas līdzekļos;
2) izplatot informāciju caur
projekta iesniedzēja mājaslapu;
3) izplatot informāciju caur
projekta iesniedzēja filiālēm;
4) organizējot seminārus;
5) sadarbībā ar biznesa
inkubatoriem;
6) sadarbībā ar biznesa
eņģeļiem;
7) sadarbībā ar citiem atbalsta
sniedzējiem (piemēram, Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūru, Lauku atbalsta dienestu)
|
|
P
|
12.
|
Projektā ir parādīta sinerģija
ar citiem atbalsta instrumentiem, kas ir projekta
iesniedzēja un citu atbalsta sniedzēju rīcībā
|
|
P
|
13.
|
Projektā ir paredzēts informēt
klientu, kurš saņēmis finansējumu šīs aktivitātes ietvaros
un kura vajadzības pārsniedz šīs aktivitātes piedāvātos
pakalpojumus, par citu atbalsta sniedzēju piedāvātajiem
pakalpojumiem
|
|
P
|
14.
|
Projektā ir izstrādāta
nepieciešamā dokumentācija, lai veiktu apmācību pakalpojumu
sniedzēju atlasi un piesaisti
|
|
P
|
15.
|
Projekta ietvaros plānotais
atbalsts sastāv no zināšanu testēšanas, individuālām
konsultācijām un apmācībām, aizdevumiem ar atvieglotiem
noteikumiem nodrošinājuma jomā, grantiem saimnieciskās
darbības uzsākšanai un iztikas nodrošināšanai darbības
sākuma posmā. Apmācībām un konsultācijām ir individuāla
pieeja. Konsultācijas plānots nodrošināt visu šā projekta
īstenošanas termiņu
|
|
P
|
16.
|
Projekta iesniedzējs nodrošina
projekta grāmatvedības nodalītu uzskaiti
|
|
P
|
17.
|
Projekta iesniedzējs nodrošina
datu par projekta īstenošanu piegādi ievadīšanai
struktūrfondu vienotajā informācijas sistēmā
|
|
P
|
18.
|
Projekta iesniegumā plānotās
aktivitātes un sasniedzamie rezultāti ir precīzi definēti,
pamatoti, izmērāmi, atbilstoši projekta īstenošanas laika
grafikam un vērsti uz projekta mērķu sasniegšanu
|
|
P
|
19.
|
Projekta izmaksas (kopējās
projekta attiecināmās izmaksas, kopējās projekta
neattiecināmās izmaksas un kopējās projekta izmaksas)
projekta izmaksu tāmē ir aprēķinātas aritmētiski pareizi un
ievērojot Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes
īstenošanu noteiktos attiecināmo izmaksu ierobežojumus
|
|
P
|
20.
|
Pieprasītais finansējuma apmērs
ir aprēķināts pareizi un atbilst Ministru kabineta
noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajam
apmēram
|
|
P
|
21.
|
Projekta attiecināmo izmaksu
veidi un apjoms atbilst Ministru kabineta noteikumiem par
aktivitātes īstenošanu
|
|
P
|
22.
|
Projekta attiecināmās izmaksas
ir ekonomiski pamatotas, nepieciešamas projekta īstenošanai
un nodrošina fiziski izmērāmu rezultātu rašanos
|
|
P
|
23.
|
Projekta īstenošanas laika
grafiks atbilst Ministru kabineta noteikumos par
aktivitātes īstenošanu noteiktajiem termiņiem
|
|
P
|
2.2.
PROJEKTA IESNIEDZĒJA ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma
|
|
Jā/Nē
|
|
24.
|
Projekta iesniedzējs ir
uzaicināts iesniegt projekta iesniegumu ierobežotai
projekta atlasei
|
|
N
|
25.
|
Projekta iesniedzējs pēdējo
triju gadu laikā ir finansējis vismaz 100 mazo un vidējo
komersantu projektus
|
|
P
|
3.
ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma
|
|
Jā/Nē
|
|
26.
|
Projekta iesniegums ir
sagatavots atbilstoši projekta iesnieguma veidlapai, ir
pievienoti visi papildus iesniedzamo dokumentu sarakstā
minētie dokumenti, un tie ir sagatavoti atbilstoši
normatīvajiem aktiem par dokumentu izstrādāšanu un
noformēšanu
|
|
P
|
27.
|
Projekta iesnieguma oriģinālam
un normatīvajos aktos noteiktā kārtībā apliecinātai tā
kopijai ir dokumenta juridiskais spēks
|
|
P
|
28.
|
Projekta iesnieguma veidlapa ir
pilnībā aizpildīta
|
|
P
|
29.
|
Projekta iesnieguma oriģinālam
ir sanumurētas lapas
|
|
P
|
30.
|
Projekta iesniegumā nav
neatrunātu labojumu - dzēsumu, aizkrāsojumu, svītrojumu un
papildinājumu (ja tas iesniegts papīra formātā)
|
|
P
|
31.
|
Projekta iesniegumā lietotā
naudas vienība ir lats - LVL
|
|
P
|
32.
|
Projekta iesniegums iesniegts
projektu iesniegumu iesniegšanas termiņā
|
|
N
|
33.
|
Projekta iesniegums ir
aizpildīts latviešu valodā un datorrakstā
|
|
P
|
34.
|
Projekta iesniegums ir
iesniegts divos eksemplāros - viens oriģināls un viena
kopija (ja tas iesniegts papīra formātā)
|
|
P
|
4.
FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma
|
|
Jā/Nē
|
|
35.
|
Ja projekta iesniegums atbilst
32.administratīvajam un 24.atbilstības kritērijam, kā arī
1., 2. un 3.kvalitātes kritērijā ir saņēmis katrā vismaz
10 punktu, 4.kvalitātes kritērijā ir saņēmis vismaz 5
punktus, 5.kvalitātes kritērijā ir saņēmis vismaz 2
punktus, 6.kvalitātes kritērijā ir saņēmis vismaz
4 punktus un kopā ir saņēmis vismaz 41 punktu,
vērtējot atbilstoši kvalitātes kritērijiem, tad, sarindojot
projektu iesniegumus prioritārā secībā, sākot ar visvairāk
punktus ieguvušo projekta iesniegumu, projekta iesniegumam
pietiek aktivitātes atlases kārtā pieejamais
finansējums
|
|
N
|
* Piezīmes.
1. N - ja projekts neatbilst
kritērijam, projekta iesniegumu noraida.
2. P - ja projekts neatbilst
kritērijam, var pieņemt lēmumu par projekta apstiprināšanu ar
nosacījumu."
Ekonomikas ministrs
A.Kampars