Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Ministru kabineta rīkojums Nr.747 Rīgā 2008.gada 28.novembrī (prot. Nr.83 63.§) Par Valsts civildienesta pārvaldes reorganizāciju
1. Saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 15.panta trešās daļas 4.punktu un 2008.gada 14.novembrī Saeimā pieņemto likumu "Grozījumi Valsts civildienesta likumā" ar 2009.gada 1.janvāri reorganizēt Ministru prezidenta tiešā pakļautībā esošo tiešās pārvaldes iestādi - Valsts civildienesta pārvaldi (turpmāk - pārvalde), nododot tās funkcijas attiecīgi Valsts kancelejai, Finanšu ministrijai un citām institūcijām. 2. Noteikt, ka pēc pārvaldes reorganizācijas pabeigšanas Valsts kanceleja veic šādas funkcijas: 2.1. sniedz informāciju un konsultācijas valsts civildienesta jomā; 2.2. plāno ierēdņu karjeras attīstību; 2.3. saskaņo ierēdņu amatus. 3. Noteikt, ka Finanšu ministrija pārņem personāla un to civildienesta attiecības izbeigušo personu vienotās uzskaites sistēmas uzturēšanu, kurām ir ierēdņa statuss, kā arī nodrošina šīs uzskaites sistēmas pieejamību. 4. Noteikt, ka pārvaldes tiesību, saistību, prasību, finanšu līdzekļu, krājumu un ilgtermiņa ieguldījumu, kā arī materiālo un nemateriālo vērtību un arhīva pārņēmēja ir Valsts kanceleja, bet attiecībā uz šā rīkojuma 3.punktā minētajām funkcijām - Finanšu ministrija. 5. Lai nodrošinātu šā rīkojuma 2.punktā minēto funkciju īstenošanu, ar 2009.gada 1.janvāri nodot Valsts kancelejai divas amata vietas no pārvaldes resursiem. 6. Lai nodrošinātu šā rīkojuma 3.punktā minēto funkciju īstenošanu, ar 2009.gada 1.janvāri nodot Finanšu ministrijai trīs amata vietas no pārvaldes resursiem. 7. Valsts kancelejai un Finanšu ministrijai līdz 2008.gada 9.decembrim iesniegt Ministru prezidentam priekšlikumus par konkrētu Valsts civildienesta pārvaldē nodarbināto pārcelšanu amatā atbilstoši šā rīkojuma 5. un 6.punktam. 8. Pārvaldes priekšniekam līdz 2008.gada 15.decembrim nodrošināt pārvaldes lietvedībā esošo lietu pabeigšanu vai nodošanu Valsts kancelejai un Finanšu ministrijai atbilstoši šā rīkojuma 2. un 3.punktā noteiktajai kompetencei, kā arī citām institūcijām atbilstoši 2008.gada 14.novembrī Saeimā pieņemtā likuma "Grozījumi Valsts civildienesta likumā" 15.pantam. 9. Valsts kancelejai atbilstoši 2008.gada 14.novembrī Saeimā pieņemtā likuma "Grozījumi Valsts civildienesta likumā" 15.pantam nodrošināt to lietu izskatīšanu, kuras Valsts civildienesta pārvaldē netiek pabeigtas līdz 2008.gada 15.decembrim un kuras nepiekrīt nevienai citai iestādei. 10. Ministru prezidentam izveidot pārvaldes reorganizācijas komisiju. Reorganizācijas komisijai līdz 2008.gada 31.decembrim veikt materiālo vērtību un finanšu līdzekļu inventarizāciju, sastādīt slēguma bilanci, noteikt mantas vērtību un saistību apjomu, kā arī nodrošināt materiālo vērtību, finanšu līdzekļu un arhīva nodošanu attiecīgi Valsts kancelejai, Finanšu ministrijai un citām institūcijām un veikt norēķinus ar pārvaldes darbiniekiem. 11. Valsts kancelejai un Finanšu ministrijai atbilstoši kompetencei sagatavot un līdz 2009.gada 1.maijam iesniegt noteiktā kārtībā Ministru kabinetā ar pārvaldes reorganizāciju saistītus grozījumus tiesību aktos. 12. Ar pārvaldes reorganizāciju saistītos izdevumus segt no likumā "Par valsts budžetu 2008.gadam" pārvaldei piešķirtajiem finanšu līdzekļiem. Ministru prezidents I.Godmanis Finanšu ministrs A.Slakteris |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Valsts civildienesta pārvaldes reorganizāciju
Statuss:
Spēkā esošs
|