Ministru kabineta rīkojums Nr.265
Rīgā 2008.gada 20.maijā (prot. Nr.29 11.§)
Par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu ar autobusiem maršrutu tīkla reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos
1. Pamatojoties uz Koncesiju likuma 4.panta pirmo daļu un Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 9.panta otro daļu, pēc Satiksmes ministrijas ierosinājuma nodot koncesijā uz 12 gadiem tiesības sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem maršrutu tīkla reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos. 2
2. Apstiprināt koncesijas piešķiršanas nosacījumus par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos (1.pielikums) saskaņā ar reģionālo starppilsētu nozīmes maršrutu plānoto sadalījumu (2.pielikums). 3
Ministru prezidents I.Godmanis
Satiksmes ministra vietā – bērnu un ģimenes lietu ministrs A.Baštiks
1.pielikums Ministru kabineta 2008.gada 20.maija rīkojumam Nr.265
Koncesijas piešķiršanas nosacījumi par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem maršrutu tīkla reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos (Pielikums grozīts ar MK 02.09.2008. rīkojumu Nr.527)
I. Koncesijas resursi un to atrašanās vieta 1. Koncesija šo nosacījumu izpratnē ir tiesību nodošana sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem maršrutu tīkla reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos. II. Koncesionāram piešķirto tiesību apjoms 2. Koncesionāram ir tiesības sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem maršrutu tīkla reģionālajos starppilsētu nozīmes maršrutos saskaņā ar plānoto sadalījumu. 3. Koncesionāram ir tiesības saņemt maksu par sniegtajiem sabiedriskā transporta pakalpojumiem no sabiedriskā transporta pakalpojuma saņēmējiem. 4. Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā koncesionāram ir tiesības saņemt ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistīto zaudējumu un izdevumu kompensāciju. III. Paredzētais koncesijas līguma termiņš un gadījumi, kuros pieļaujama līguma pirmstermiņa izbeigšana 5. Koncesijas līguma par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu termiņš ir 12 gadi. 6. Koncesionāram ir tiesības vienpusēji atkāpties no koncesijas līguma par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, sešus mēnešus iepriekš par to paziņojot koncedentam, ja koncedents regulāri nepamatoti, nebrīdinot koncesionāru, neizmaksā zaudējumu kompensāciju, nepamatoti samazina izmaksājamās kompensācijas apmēru vai aizkavē sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas uzsākšanu vai pakalpojumu sniegšanu maršrutos. 7. Koncedentam ir tiesības vienpusēji atkāpties no koncesijas līguma par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, sešus mēnešus iepriekš par to paziņojot koncesionāram, ja koncesionārs pēc koncedenta brīdinājuma un koncesijas līgumā paredzēto soda sankciju piemērošanas nenovērš attiecīgo pārkāpumu vai izdara jaunus pārkāpumus, koncesionārs nepamatoti rada šķēršļus koncesijas līguma uzraudzības vai kontroles veikšanai, nespēj pildīt līguma noteikumus vai koncesionāra darbība tiek izbeigta vai pārtraukta. 8. Koncedentam ir tiesības nekavējoties vienpusēji atkāpties no koncesijas līguma par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, ja koncesionārs neuzsāk sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saskaņā ar koncesijas līgumu vai ja koncesionārs līguma darbības termiņā nepamatoti, iepriekš nebrīdinot par to koncedentu, pilnībā pārtrauc pakalpojumu sniegšanu maršrutu tīklā vai atsevišķā maršrutā, vai koncesionārs nav iesniedzis šo nosacījumu 12.punktā minēto koncesijas līguma nodrošinājumu. IV. Koncesijas piešķiršanas juridiskie un finansiālie noteikumi 9. Koncesijas piešķiršanas procedūru organizē saskaņā ar Koncesiju likumu. Koncesijas piešķiršanas metode ir konkurss. Konkursu organizē koncedenta izveidota komisija. 10. Par koncesijas ieguvēju var būt viens vai vairāki pretendenti (Latvijā vai ārvalstīs reģistrēts komersants, kas likumā noteiktajā kārtībā izteicis vēlēšanos iegūt tiesības uz koncesiju), izmantojot jebkuru komercdarbību un civiltiesiskās attiecības reglamentējošajos normatīvajos aktos pieļauto juridisko formu. 11. Pretendentam, iesniedzot piedāvājumu, jāpievieno no savas puses neatsaucams piedāvājuma nodrošinājums. Piedāvājuma nodrošinājums ir 15 % no pretendenta piedāvātās koncesijas līguma cenas pirmajā koncesijas līguma gadā. Piedāvājuma nodrošinājumam jābūt spēkā 60 kalendāra dienas no piedāvājuma atvēršanas brīža vai līdz dienai, kad uzvarējušais pretendents iesniedz koncesijas līguma nodrošinājumu. 12. Koncesionārs 10 dienu laikā pēc koncesijas līguma parakstīšanas iesniedz koncedentam koncesijas līguma nodrošinājumu. Koncesijas līguma nodrošinājums ir ne mazāks kā 25 % no koncesijas līgumā paredzētās pirmajā gadā izmaksājamā zaudējumu kompensācijas apjoma. V. Koncesijas noteikumu pārskatīšanas periodiskums, pieļaujamās robežas un kārtība 13. Ņemot vērā reālo situāciju un iedzīvotāju vajadzības, koncesionāram piešķirto tiesību apjomu pēc koncesijas līguma noslēgšanas var samazināt vai palielināt: 13.1. koncedents vienpusēji līdz 50 %; 13.2. pēc koncesionāra iniciatīvas, koncedentam un koncesionāram rakstiski vienojoties. VI. Termiņš, kādā pēc konkursa rezultātu noteikšanas jāpanāk galīgā vienošanās ar koncesijas ieguvēju par koncesijas līgumu 14. Galīgā vienošanās ar koncesijas ieguvēju par koncesijas līguma noslēgšanu ir jāpanāk viena mēneša laikā pēc konkursa rezultātu paziņošanas un konkursa komisijas lēmuma pārsūdzēšanas termiņa beigām.
Satiksmes ministra vietā – bērnu un ģimenes lietu ministrs A.Baštiks
2.pielikums Ministru kabineta 2008.gada 20.maija rīkojumam Nr.265
Reģionālo starppilsētu nozīmes maršrutu plānotais sadalījums
I. Ziemeļaustrumi Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | 1. | 7144 | Valmiera–Cēsis | 30,1 | 24 | 253 696 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 2. | 7145 | Valmiera–Limbaži | 46,5 | 6 | 82 663 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 3. | 7146 | Cesvaine–Vecpiebalga | 40,9 | 2 | 4 705 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 4. | 7147 | Cēsis–Vecpiebalga–Ērgļi | 78,8 | 3 | 56 120 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 5. | 7152 | Smiltene–Palsmane–Jaunpiebalga | 59,5 | 2 | 19 226 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 6. | 7157 | Valmiera–Trikāta–Smiltene | 46,6 | 3 | 24 755 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 7. | 7164 | Valmiera–Gaujiena–Alūksne | 137,9 | 1 | 43 261 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 8. | 7165 | Alūksne–Gaujiena–Smiltene | 100,5 | 1 | 31 528 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 9. | 7175 | Limbaži–Lēdurga–Sigulda | 57,3 | 4 | 77 895 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 10. | 7177 | Madona–Cēsis–Saulkrasti | 196,5 | 2 | 143 398 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 11. | 7179 | Rīga–Kursīši | 68,5 | 9 | 107466 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 12. | 7514 | Rīga–Ainaži | 127,9 | 24 | 869 980 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 13. | 7516 | Rīga–Saulkrasti–Limbaži | 102,8 | 5 | 149 599 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 14. | 7599 | Rīga–Valmiera | 155,9 | 57 | 1 680 924 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | | 50 | 15. | 7600 | Rīga–Valka | 165,7 | 12 | 553 148 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 16. | 7601 | Valmiera–Ēveles pienotava–Valmiera | 88,6 | 1 | 32 426 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 17. | 7619 | Rīga–Jaunpiebalga–Gulbene | 211,5 | 1 | 12 164 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 18. | 7621 | Cēsis–Jaunpiebalga–Gulbene | 106,8 | 1 | 6 143 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 19. | 7622 | Rīga–Jaunpiebalga–Druviena–Lizums | 191,0 | 1 | 10 985 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 20. | 7624 | Rīga–Jaunpiebalga | 150,9 | 3 | 111 057 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 21. | 7660 | Rīga–Lēdurga–Limbaži | 106,7 | 4 | 156 208 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 22. | 7661 | Rīga–Limbaži–Ainaži | 180,5 | 4 | 255 760 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 23. | 7662 | Rīga–Cēsis–Madona | 184,4 | 3 | 38 566 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 24. | 7663 | Rīga–Limbaži | 92,7 | 32 | 679 200 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 25. | 7664 | Rīga–Vecpiebalga–Cesvaine | 179,5 | 2 | 18 509 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 26. | 7665 | Rīga–Straupe–Cēsis | 116,5 | 4 | 109 643 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 27. | 7730 | Rīga–Cēsis | 95,3 | 53 | 1 255 673 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | | 50 | 28. | 7731 | Rīga–Āraiši–Cēsis | 95,3 | 4 | 109 622 | M3 | II/III | K | I | P | B | | | 50 | 29. | 7732 | Rīga–Skujene–Jaunpiebalga | 162,0 | 3 | 25 411 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 30. | 7734 | Rīga–Bērzkrogs–Ineši | 139,9 | 2 | 36 574 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 31. | 7736 | Rīga–Smiltene–Rauna–Alūksne | 221,4 | 1 | 81 032 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 32. | 7743 | Rīga–Rūjiena | 158,7 | 5 | 90 770 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 33. | 7744 | Rīga–Mazsalaca–Rūjiena | 182,5 | 4 | 267 179 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 34. | 7747 | Rīga–Mazsalaca | 159,5 | 1 | 9 173 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 35. | 7748 | Rīga–Nītaure–Zaube | 96,6 | 7 | 72 036 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 36. | 7749 | Cēsis–Rēzekne–Zilupe | 252,7 | 2 | 184 976 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 37. | 7761 | Cēsis–Madona | 89,1 | 6 | 28 380 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 38. | 7764 | Aizkraukle–Cēsis | 117,6 | 2 | 25 333 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 39. | 7766 | Cēsis–Balvi–Kārsava | 212,1 | 2 | 55 220 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 40. | 7767 | Cēsis–Lejasciems–Balvi–Kārsava | 223,1 | 3 | 83 552 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 41. | 7769 | Alūksne–Liepa–Cēsis | 157,5 | 4 | 123 816 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 42. | 7770 | Alūksne–Cēsis | 150,9 | 2 | 61 361 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 43. | 7771 | Cēsis–Smiltene–Liepa–Cēsis | 97,1 | 2 | 59 746 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 44. | 7774 | Cēsis–Valmiera–Ainaži | 129,6 | 3 | 71 508 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 45. | 7776 | Cēsis–Limbaži | 56,7 | 7 | 71 852 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 46. | 7778 | Cēsis–Limbaži–Ainaži | 110,7 | 4 | 162 064 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 47. | 7807 | Valmiera–Saulkrasti | 102,7 | 6 | 145 928 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 48. | 7785 | Limbaži–Rūjiena | 85,8 | 4 | 125 611 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 49. | 7799 | Daugavpils–Cēsis | 223,2 | 2 | 162 722 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 50. | 7803 | Valmiera–Aloja–Salacgrīva | 100,4 | 3 | 110 239 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 51. | 7804 | Valmiera–Brenguļu skola–Smiltene | 43,0 | 5 | 60 928 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 52. | 7806 | Valmiera–Limbaži–Salacgrīva | 97,5 | 1 | 35 685 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 53. | 7808 | Valmiera–Cempi–Smiltene | 36,1 | 4 | 6 392 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 54. | 7812 | Valmiera–Staicele | 59,1 | 2 | 43 261 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 55. | 7817 | Valmiera–Madona | 141,4 | 1 | 51 752 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 56. | 7818 | Valmiera–Blome–Smiltene | 37,4 | 4 | 15 853 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 57. | 7819 | Valmiera–Rencēni–Valka | 69,7 | 3 | 51 385 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 58. | 7825 | Valmiera–Valka | 58,4 | 11 | 180 401 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 59. | 7838 | Madona–Smiltene | 94,8 | 1 | 34 697 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 60. | 7840 | Rēzekne–Balvi–Valmiera | 221,4 | 2 | 161 330 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 61. | 7902 | Rīga–Rauna–Smiltene | 135,7 | 8 | 228 274 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 62. | 7964 | Rīga–Suntaži–Ērgļi | 113,7 | 12 | 366 802 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 63. | 7968 | Rīga–Vecpiebalga–Madona | 173,3 | 2 | 18 022 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | Kopā | 399 | 10 203 585 | |
II. Austrumi Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas, B klase – bez stāvvietām. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | 1. | 7452 | Rīga–Malta–Rēzekne | 271,9 | 2 | 199 030 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 2. | 7611 | Rīga–Ludza–Kārsava | 304,0 | 4 | 274 756 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 3. | 7630 | Rīga–Madona–Gulbene | 235,6 | 2 | 172 458 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 4. | 7618 | Rīga–Gulbene | 207,4 | 8 | 302 009 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 5. | 7968 | Rīga–Vecpiebalga–Madona | 173,3 | 6 | 168 000 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 6. | 7992 | Rīga–Rēzekne | 262,4 | 10 | 633 420 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 7. | 7997 | Rīga–Madona–Rēzekne | 277,6 | 2 | 203 202 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 8. | 7989 | Rīga–Madona–Lubāna | 222,0 | 2 | 162 060 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 9. | 7693 | Rīga–Madona | 173,0 | 6 | 381 790 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 10. | 7910 | Rīga–Balvi | 271,0 | 8 | 338 894 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 11. | 7647 | Rīga–Alūksne | 205,0 | 5 | 150 400 | M2/M3 | B | K | I | P | B | E | A | 22 | 12. | 7905 | Rīga–Jaunlaicene–Alūksne | 235,2 | 4 | 315 783 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 13. | 7907 | Jelgava–Rīga–Alūksne | 269,0 | 2 | 30 943 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 14. | 7668 | Rēzekne–Alūksne | 137,0 | 4 | 192 625 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 15. | 7433 | Rēzekne–Dekšāres–Varakļāni–Rēzekne | 107,7 | 2 | 33 604 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 16. | 7435 | Rēzekne–Borisovka–Preiļi | 68,7 | 2 | 48 897 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 17. | 7439 | Rēzekne–Kruki–Preiļi | 61,7 | 2 | 45 164 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 18. | 7441 | Rēzekne–Dagda | 62,8 | 2 | 45 969 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 19. | 7442 | Rēzekne–Aglona | 57,5 | 2 | 41 860 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 20. | 7443 | Rēzekne–Rogovka | 25,4 | 2 | 18 593 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 21. | 7444 | Rēzekne–Terehova | 71,6 | 7 | 100 276 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 22. | 7445 | Rēzekne–Preiļi–Rēzekne | 131,9 | 2 | 96 550 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 23. | 7446 | Rēzekne–Kārsava | 45,4 | 2 | 31 403 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 24. | 7448 | Rēzekne–Rogovka–Kārsava | 72,3 | 4 | 93 914 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 25. | 7449 | Rēzekne–Ludza–Kārsava–Rēzekne | 97,2 | 4 | 142 330 | M3 | II | K | I | P | B | | A | 50 | 26. | 7450 | Rēzekne–Obricki–Ludza | 31,7 | 3 | 31 492 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 27. | 7451 | Rēzekne–Rogovka–Kārsava–Ludza–Rēzekne | 113,9 | 1 | 41 687 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 28. | 7453 | Rēzekne–Malta–Dagda–Kaunata | 98,3 | 1 | 35 978 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 29. | 7464 | Rēzekne–Grebņeva | 57,9 | 6 | 121 292 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 30. | 7669 | Rēzekne–Kārsava–Alūksne | 164,4 | 4 | 231 531 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 31. | 7479 | Daugavpils–Rēzekne | 107,0 | 10 | 355 000 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 32. | 7728 | Rēzekne–Madona | 101,7 | 4 | 74 444 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 33. | 7840 | Rēzekne–Valmiera | 214,3 | 2 | 156 010 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 34. | 7632 | Rēzekne–Balvi–Gulbene | 118,1 | 2 | 86 449 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 35. | 7613 | Daugavpils–Ludza | 118,5 | 2 | 86 742 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 36. | 7634 | Valmiera–Gulbene | 96,9 | 2 | 70 543 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 37. | 7719 | Valmiera–Ranka–Madona | 139,3 | 2 | 87 400 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 38. | 7896 | Jēkabpils–Alūksne | 167,2 | 2 | 34 968 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 39. | 7620 | Cēsis–Gulbene | 128,7 | 2 | 94 208 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 40. | 7623 | Balvi–Gulbene | 35,9 | 2 | 26 279 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 41. | 7628 | Gulbene–Madona | 64,2 | 6 | 131 540 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 42. | 7633 | Gulbene–Preiļi | 148,8 | 2 | 108 921 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 43. | 7692 | Balvi–Lubāna–Madona | 97,3 | 4 | 142 447 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 44. | 7702 | Madona–Pļaviņas–Ērgļi | 84,9 | 2 | 62 146 | M3 | II/III | K | I | P | B | | | 50 | 45. | 7703 | Madona–Pļaviņas | 50,6 | 2 | 31 660 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 46. | 7706 | Alūksne–Velēna–Madona | 106,0 | 2 | 77 592 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 34 | 47. | 7710 | Cēsis–Liezēre–Madona | 92,8 | 3 | 58 709 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 48. | 7712 | Madona–Viļāni | 70,7 | 6 | 154 800 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 49. | 7714 | Madona–Ērgļi–Taurupe | 63,4 | 4 | 59 409 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 50. | 7720 | Madona–Ērgļi–Mālpils | 102,0 | 2 | 21 334 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 22 | 51. | 7653 | Alūksne–Jaunlaicene–Gaujiena–Smiltene | 98,1 | 2 | 20 517 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 52. | 7646 | Alūksne–Liepna–Balvi | 68,2 | 2 | 49 922 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 53. | 7904 | Alūksne–Gulbene | 47,6 | 2 | 15 379 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 54. | 7605 | Balvi–Kārsava | 57,3 | 2 | 23 724 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 55. | 7972 | Viļāni–Sīļukalns–Varakļāni–Murmastiene | 49,0 | 2 | 37 286 | M3 | II | K | I | P | | | | 34 | Kopā | 184 | 6753338 | |
III. Dienvidaustrumi Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | 1. | 7004 | Jēkabpils–Rēzekne | 107,1 | 2 | 56 305 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 2. | 7005 | Jēkabpils–Līvāni | 28,9 | 2 | 4 558 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 3. | 7006 | Rīga–Bebrene | 212,4 | 1 | 34 504 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 4. | 7007 | Jēkabpils–Vandāni–Bebrene | 75,2 | 1 | 8 094 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 5. | 7008 | Jēkabpils–Bebrene | 69,6 | 1 | 18 295 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 6. | 7009 | Rīga– Jēkabpils–Nereta | 200,4 | 1 | 21 134 | M3 | II | B | I | P | B | E | A | 50 | 7. | 7010 | Rīga–Jēkabpils | 177,1 | 23 | 497 880 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 8. | 7011 | Rīga–Lone | 188,8 | 2 | 29 613 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 9. | 7044 | Daugavpils–Madona | 163,3 | 2 | 120 191 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 10. | 7046 | Rīga–Krāslava | 304,7 | 6 | 329 067 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 11. | 7047 | Rēzekne–Krāslava | 92,0 | 2 | 67 713 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 12. | 7479 | Daugavpils–Rēzekne | 91,0 | 4 | 132 700 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 13. | 7493 | Rīga–Ilūkste | 203,8 | 2 | 150 000 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 14. | 7504 | Daugavpils–Dagda–Ludza | 190,7 | 2 | 41 305 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 15. | 7505 | Daugavpils–Šķaune | 118,7 | 1 | 12 851 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 16. | 7506 | Daugavpils–Aglona–Šķaune | 130,0 | 1 | 14 076 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 17. | 7530 | Daugavpils–Preiļi | 60,0 | 2 | 44 161 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 18. | 7534 | Daugavpils–Kovaļova–Daugavpils | 115,4 | 2 | 37 456 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 19. | 7541 | Daugavpils–Ludza | 118,5 | 2 | 87 218 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 20. | 7543 | Daugavpils–Krāslava | 46,7 | 16 | 269 455 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 21. | 7554 | Daugavpils–Dagda | 82,2 | 4 | 121 001 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 22. | 7555 | Daugavpils–Indra | 92,5 | 2 | 68 081 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 23. | 7556 | Rīga–Dagda | 273,2 | 4 | 204 099 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 24. | 7557 | Dagda–Rēzekne–Dagda | 121,5 | 4 | 178 852 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 25. | 7560 | Daugavpils–Aglona–Dagda–Daugavpils | 172,9 | 1 | 63 629 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 26. | 7563 | Krāslava–Borovije–Preiļi | 61,4 | 2 | 45 191 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 27. | 7564 | Rēzekne–Dagda | 58,7 | 2 | 43 204 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 28. | 7727 | Jēkabpils–Madona | 58,5 | 2 | 43 057 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 29. | 7850 | Jēkabpils–Pļaviņas–Madona | 72,3 | 2 | 53 214 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 30. | 7851 | Jēkabpils–Bauska | 135,5 | 4 | 199 460 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 31. | 7852 | Daugavpils–Jēkabpils | 97,8 | 9 | 93 465 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 32. | 7853 | Rīga–Zasa–Daugavpils | 256,3 | 1 | 14 820 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 33. | 7867 | Jēkabpils–Preiļi | 65,7 | 3 | 52 154 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 34. | 7878 | Jēkabpils–Jaunaglona | 96,1 | 2 | 70 731 | M3 | II | K | I | P | B | | A | 50 | 35. | 7885 | Krāslava–Aglona–Preiļi | 60,4 | 2 | 44 455 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 36. | 7892 | Rēzekne–Krāce–Preiļi | 54,2 | 4 | 79 784 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 37. | 7893 | Daugavpils–Preiļi | 106,9 | 10 | 155 463 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 38. | 7896 | Jēkabpils–Alūksne | 164,7 | 2 | 120 100 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 39. | 7897 | Daugavpils–Zasa–Jēkabpils | 113,5 | 4 | 161 109 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 40. | 7898 | Rīga–Jaunjelgava–Jēkabpils | 150,6 | 3 | 25 058 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 41. | 7899 | Rīga–Aglona | 233,3 | 2 | 75 795 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 42. | 7979 | Daugavpils–Gulbene | 207,6 | 2 | 87 312 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 43. | 7983 | Rīga–Daugavpils | 236,5 | 31 | 1 471 890 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 44. | 7981 | Rīga–Preiļi | 210,8 | 13 | 187 524 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 45. | 7900 | Rīga–Viļāni–Preiļi | 251,7 | 2 | 52 642 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | Kopā | 196 | 5688668 | |
IV. Centrs Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: I klase – pilsētas autobuss ar stāvvietām, II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas; A – paredzētas arī stāvvietas, B – bez stāvvietām. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | | | Centrs 1 | | | | | | | | | | | | | 1. | 7959 | Rīga–Kalnciems | 51,2 | 27 | 406 513 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | 2. | 7018 | Rīga–Spuņņupe–Jaunķemeri | 47,0 | 6 | 86 208 | M2/M3 | B | K | I | | | | | 22 | 3. | 7020 | Rīga–Jaunķemeri | 40,0 | 53 | 749 458 | M2/M3 | B | K | I | | | | | 22 | 4. | 7021 | Rīga–Dubulti | 29,0 | 101 | 882 320 | M2/M3 | B | K | I | | | | | 22 | 5. | 7023 | Rīga–Sloka | 45,0 | 231 | 2 955 824 | M2/M3 | B | K | I | | | | | 22 | 6. | 7000 | Sloka–Beberbeķu kapi | 34,0 | 2 | 5 522 | M3 | I/II | K | I | P | | | | 50 | 7. | 7391 | Sloka–Mērsrags | 62,0 | 2 | 45 457 | M3 | II | K | I | P | | | | 22 | 8. | 7394 | Sloka–Engure | 42,0 | 2 | 30 451 | M3 | I/II | K | I | P | | | | 22 | 9. | 7393 | Bulduri–Sloka–Kalniņi | 33,5 | 24 | 203 579 | M3 | I/II | K | I | P | | | | 30 | 10. | 7788 | Rīga–Ogre | 40,8 | 94 | 1 243 397 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | 11. | 7073 | Rīga–Meņģele | 118,3 | 4 | 74 281 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 12. | 7227 | Rīga–Tīnūži–Ogre | 47,4 | 8 | 110 835 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | 13. | 7229 | Rīga–Tīnūži–Ogre–Madliena | 112,8 | 4 | 89 594 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 14. | 7197 | Rīga–Aizkraukle | 95,1 | 13 | 432 675 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 15. | 7491 | Rīga–Jaunjelgava–Aizkraukle | 99,6 | 6 | 69 954 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 16. | 7200 | Rīga–Valle–Kurmene | 84,5 | 4 | 52 725 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 17. | 7238 | Rīga–Jaunjelgava–Subate | 187,0 | 2 | 137 635 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 18. | 7249 | Rīga–Nereta | 120,5 | 4 | 164 710 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 19. | 7467 | Rīga–Vecumnieki | 74,8 | 16 | 296 747 | M3 | II | K | I | P | | | | 22 | 20. | 7630 | Rīga–Madona–Gulbene | 235,6 | 1 | 86 703 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 21. | 7330 | Rīga–Tukums | 70,0 | 18 | 416 967 | M3 | II/III | K | I | P | B | | | 50 | 22. | 7480 | Rīga–Bauska | 68,0 | 96 | 2 273 538 | M2/M3 | II/III | K | I | P | –/B | | | 22/50 | 23. | 7482 | Rīga–Emburga–Bauska | 91,3 | 5 | 167 078 | M2/M3 | B/A | K | I | P | | | | 22 | 24. | 7483 | Rīga–Iecava–Strēlnieki–Bauska | 87,5 | 3 | 96 075 | M2/M3 | B/A | K | I | P | | | | 22 | 25. | 7198 | Jēkabpils–Aizkraukle | 57,0 | 6 | 56 680 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 26. | 7230 | Aizkraukle–Sigulda | 96,5 | 2 | 71 025 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 27. | 7202 | Aizkraukle–Gulbene | 148,2 | 1 | 54 539 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 28. | 7228 | Ogre–Suntaži–Sigulda | 62,5 | 4 | 53 593 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 29. | 7075 | Ogre–Krape–Madliena | 83,6 | 3 | 79 348 | M3 | II | K | I | P | B | | | 40 | 30. | 7328 | Saldus–Zemīte–Tukums | 75,0 | 6 | 102 019 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 31. | 7352 | Jelgava–Eleja–Bauska | 61,6 | 1 | 19 272 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 32. | 7354 | Jelgava–Tukums | 54,2 | 4 | 50 800 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 33. | 7388 | Jelgava–Jaunsvirlauka–Bauska | 50,0 | 1 | 15 600 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 34. | 7488 | Bauska–Kroņauce–Dobele | 75,4 | 4 | 110 385 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | | | Kopā Centrs 1 | | 758 | 11 691 506 | | | | Centrs 2 | | | | | | | | | | | | | 35. | 7045 | Rīga–Ērgļi–Madona–Varakļāni | 201,2 | 3 | 126 237 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 36. | 7490 | Rīga–Skaistkalne | 79,7 | 4 | 116 680 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 37. | 7492 | Rīga–Daugmale–Skaistkalne | 91,5 | 2 | 66 978 | M3 | II | K | I | P | B | | | 40 | 38. | 7647 | Rīga–Alūksne | 205,0 | 4 | 42 850 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 40 | 39. | 7741 | Rīga–Cēsis–Rūjiena–Naukšēni | 178,4 | 2 | 130 588 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 40. | 7742 | Rīga–Cēsis–Rūjiena | 170,3 | 2 | 124 659 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 41. | 7743 | Rīga–Rūjiena | 165,2 | 6 | 115 482 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 42. | 7745 | Rīga–Cēsis–Variņi | 185,3 | 2 | 135 639 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 43. | 7906 | Rīga–Smiltene–Alūksne | 225,3 | 8 | 518 704 | M3 | III/II | K | I | P | B | E | A | 50 | 44. | 7908 | Rīga–Gaujiena | 188,2 | 2 | 137 762 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 45. | 7910 | Rīga–Balvi | 242,0 | 4 | 200 000 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 46. | 7911 | Rīga–Žīguri | 265,3 | 12 | 787 212 | M3 | III/II | K | I | P | B | E | A | 40/50 | 47. | 7912 | Rīga–Viļaka–Baltinava | 288,4 | 2 | 210 888 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 48. | 7928 | Rīga–Jelgava–Liepāja | 227,4 | 5 | 416 512 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 49. | 7931 | Rīga–Jelgava–Saldus | 128,6 | 1 | 46 810 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 50. | 7932 | Rīga–Aizpute | 203,3 | 4 | 141 530 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 51. | 7933 | Rīga–Auce | 133,4 | 8 | 155 430 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 52. | 7934 | Rīga–Roja | 122,2 | 4 | 86 658 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 40/50 | 53. | 7935 | Rīga–Auce–Nīgrande | 164,5 | 2 | 34 310 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 54. | 7270 | Rīga–Saldus | 120,9 | 1 | 43 884 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 55. | 7937 | Rīga–Liepāja | 226,0 | 20 | 1 299 252 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 56. | 7938 | Rīga–Kandava–Kuldīga | 226,1 | 16 | 865996 | M2/M3 | B/II | K | I | –/P | –/B | –/E | –/A | 22/50 | 57. | 7939 | Rīga–Kuldīga–Liepāja | 253,0 | 2 | 185 195 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 58. | 7940 | Rīga–Kandava–Roja | 180,1 | 2 | 131 833 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 59. | 7943 | Rīga–Mazirbe | 178,8 | 2 | 38 516 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | | 40 | 60. | 7944 | Rīga–Talsi–Dundaga–Kolka | 182,0 | 2 | 131 613 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 61. | 7945 | Rīga–Talsi–Vandzene–Kolka | 201,2 | 2 | 145 667 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 62. | 7946 | Rīga–Roja–Mazirbe | 180,9 | 4 | 263 006 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 63. | 7948 | Rīga–Tukums–Talsi–Ventspils | 200,2 | 6 | 437 310 | M3 | III/II | K | I | P | B | E | A | 50 | 64. | 7950 | Rīga–Kolka | 155,8 | 2 | 112 435 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 65. | 7955 | Rīga–Ventspils | 202,2 | 14 | 755 863 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 66. | 7981 | Rīga–Preiļi | 205,6 | 2 | 150 000 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 67. | 7983 | Rīga–Daugavpils | 233,4 | 6 | 519 984 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 34/50 | 68. | 7985 | Rīga–Daugavpils–Krāslava | 284,6 | 2 | 209 507 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 69. | 7989 | Rīga–Madona–Lubāna | 235,6 | 6 | 325 521 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 70. | 7990 | Rīga–Stende–Talsi | 130,2 | 2 | 81 691 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 71. | 7992 | Rīga–Rēzekne | 248,5 | 2 | 77 740 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 72. | 7995 | Rīga–Rēzekne–Ezernieki–Dagda | 320,5 | 2 | 234 605 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | Kopā Centrs 2 | 172 | 9 604 546 | | Pavisam Centrs (4.1 un 4.2) | 930 | 21 296 051 | |
V. Dienvidrietumi Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | 1. | 7256 | Rīga–Ezere–Saldus | 186,9 | 2 | 136 408 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 34 | 2. | 7270 | Rīga–Saldus | 119,8 | 15 | 156 597 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | | 40 | 3. | 7931 | Rīga–Jelgava–Saldus | 128,4 | 5 | 96 174 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 4. | 7401 | Rīga–Kuldīga | 183,2 | 2 | 114 945 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 5. | 7410 | Rīga–Kandava–Kuldīga | 162,2 | 7 | 371 248 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 6. | 7927 | Rīga–Kuldīga | 190,5 | 1 | 59 762 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 7. | 7954 | Rīga–Kabile–Kuldīga | 154,6 | 4 | 35 304 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 8. | 7594 | Rīga–Jelgava–Aizpute–Liepāja | 237,9 | 2 | 149 265 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 9. | 7928 | Rīga–Jelgava–Liepāja | 227,7 | 2 | 168 763 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 10. | 7937 | Rīga–Liepāja | 219,2 | 24 | 1 110 078 | M3 | II/III | K | I | P | –/B | –/E | –/A | 22/50 | 11. | 7957 | Rīga–Aizpute–Liepāja | 237,0 | 3 | 172 419 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 12. | 7958 | Rīga–Vaiņode–Liepāja | 260,8 | 2 | 177 269 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 13. | 7253 | Ventspils–Saldus | 113,3 | 4 | 23 058 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 40 | 14. | 7428 | Ventspils–Kuldīga | 67,8 | 4 | 93 180 | M3 | II | K | I | P | B | | | 40 | 15. | 7699 | Liepāja–Ventspils | 130,4 | 4 | 190 380 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 16. | 7585 | Liepāja–Kuldīga–Ventspils | 163,8 | 6 | 359 703 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 17. | 7251 | Liepāja–Saldus | 99,2 | 2 | 70 460 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 18. | 7402 | Liepāja–Skrunda–Kuldīga | 114,0 | 2 | 71 527 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 22 | 19. | 7512 | Liepāja–Talsi | 162,0 | 2 | 117 936 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 20. | 7406 | Jelgava–Kuldīga | 149,5 | 2 | 32 205 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 21. | 7250 | Saldus–Skrunda | 31,3 | 2 | 16 365 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 22. | 7252 | Saldus–Vaiņode | 80,2 | 4 | 50 321 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | 23. | 7254 | Saldus–Priedula–Auce | 83,6 | 4 | 19 140 | M3 | II | K | I | P | | | | 34 | 24. | 7255 | Saldus–Galāti–Auce | 75,9 | 2 | 8 684 | M3 | II | K | I | P | | | | 34 | 25. | 7257 | Saldus–Ezere–Skrunda | 78,3 | 2 | 57 022 | M3 | II | K | I | P | | | | 34 | 26. | 7258 | Saldus–Vāne–Kandava | 57,3 | 2 | 12 343 | M3 | II | K | I | P | | | | 50 | 27. | 7259 | Saldus–Kandava–Talsi | 84,8 | 2 | 35 471 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 28. | 7260 | Saldus–Sabile–Talsi | 82,5 | 4 | 112 152 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 29. | 7269 | Kuldīga–Saldus | 61,0 | 4 | 63 788 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | 30. | 7425 | Kuldīga–Aizpute–Skrunda | 69,4 | 1 | 21 772 | M3 | II | K | I | P | B | | | 34 | Kopā | 122 | 4 103 739 | |
VI. Ziemeļrietumi Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotā optimālā ietilpība | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | | K | I | P | B | E | A | | 1. | 7041 | Rīga–Pūre–Talsi–Valdemārpils–Dundaga | 160,0 | 4 | 217 508 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 2. | 7948 | Rīga–Tukums–Talsi–Ventspils | 218,8 | 5 | 377 090 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 3. | 7951 | Rīga–Talsi | 121,7 | 19 | 752 584 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 4. | 7947 | Rīga–Roja–Talsi | 158,4 | 4 | 231 896 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 5. | 7990 | Rīga–Stende–Talsi | 130,1 | 2 | 94 640 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 6. | 7952 | Rīga–Tiņģere–Talsi | 159,1 | 2 | 33 275 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 7. | 7955 | Rīga–Ventspils | 189,0 | 21 | 960 238 | M3 | II/III | K | I | P | B | E | A | 50 | 8. | 7428 | Ventspils–Kuldīga | 65,4 | 4 | 77 965 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 9. | 7511 | Ventspils–Talsi | 77,9 | 4 | 97 753 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 10. | 7682 | Ventspils–Ance–Dundaga | 70,1 | 9 | 64 020 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 11. | 7684 | Jelgava–Ventspils | 203,5 | 4 | 187 652 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 12. | 7699 | Liepāja–Ventspils | 128,6 | 4 | 188 270 | M3 | II | K | I | P | B | E | | 50 | 13. | 7512 | Liepāja–Talsi | 172,4 | 4 | 243 440 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 14. | 7510 | Talsi–Tukums | 61,7 | 1 | 22 582 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 15. | 7507 | Talsi–Kandava–Tukums | 72,0 | 1 | 26 352 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 16. | 7508 | Kuldīga–Aizpute–Skrunda–Talsi | 191,5 | 1 | 60 076 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 17. | 7509 | Kuldīga–Talsi | 74,8 | 1 | 23 466 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | Kopā | 90 | 3 658 806 | |
VII. Dienvidi Autobusa aprīkojums: K – klimata kontrole, P – bagāžas plaukts, B – bagāžas nodalījums, E – ergonomiskie sēdekļi, A – individuālais apgaismojums un ventilācija pasažieru vietās, I – piemērots invalīdu pārvadāšanai. Autobusa klase: II klase – starppilsētu autobusi, var būt arī stāvvietas, III klase – tūristu autobusi, tikai sēdvietas; A – paredzētas arī stāvvietas, B – bez stāvvietām. Kategorija: M2 – autobusa pilna masa mazāka par 5 tonnām, M3 – autobusa pilna masa lielāka par 5 tonnām | Nr. p.k. | Maršruta Nr. | Maršruta nosaukums | Maršruta garums (km) | Plānotais reisu skaits maršrutā | Plānotais vidējais nobraukums (km gadā) | Prasības transporta līdzeklim | Plānotās optimālās ietilpības | Kategorija | Klase | Kvalitātes prasības | K | I | P | B | E | A | 1. | 7017 | Rīga–Jelgava | 43,0 | 136 | 1 516 292 | M2 | B | K | I | | | | | 22 | 2. | 7348 | Rīga–Jelgava | 43,0 | 27 | 330 927 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 3. | 7351 | Rīga–Jelgava–Eleja | 99,4 | 3 | 82 500 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 4. | 7371 | Rīga–Ukri–Dobele | 160,9 | 2 | 34 660 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 5. | 7376 | Rīga–Dobele | 72,0 | 48 | 1 245 716 | M2 | B | K | I | | | | | 22 | 6. | 7376 | Rīga–Dobele | 72,0 | 7 | 184 463 | M3 | III | K | I | P | B | | | 50 | 7. | 7377 | Rīga–Jaunbērze–Dobele | 88,3 | 1 | 32 317 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 8. | 7354 | Jelgava–Tukums | 59,4 | 4 | 81 680 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 9. | 7347 | Jelgava–Auce | 60,0 | 4 | 81 565 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 10. | 7350 | Jelgava–Sloka | 66,0 | 4 | 86 376 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 11. | 7363 | Jelgava–Dobele | 29,0 | 4 | 36 192 | M2 | B | K | I | | | | | 22 | 12. | 7363 | Jelgava–Dobele | 29,0 | 12 | 113 102 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 13. | 7373 | Jelgava–Bērze–Dobele | 36,7 | 2 | 24 323 | M3 | II | K | I | P | | | | 40 | 14. | 7353 | Jelgava–Bukaiši | 50,5 | 5 | 65 472 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 15. | 7352 | Jelgava–Eleja–Bauska | 68,8 | 9 | 200 850 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 16. | 7356 | Jelgava–Emburga–Bauska | 47,4 | 1 | 17 254 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 17. | 7365 | Jelgava–Iecava–Bauska | 61,2 | 3 | 60 590 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 18. | 7388 | Jelgava–Jaunsvirlauka–Bauska | 50,0 | 1 | 18 200 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 19. | 7357 | Jelgava–Vecumnieki | 65,5 | 6 | 143 837 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 20. | 7360 | Jelgava–Eleja–Tērvete–Jelgava | 89,8 | 5 | 117 772 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | 21. | 7684 | Jelgava–Ventspils | 203,7 | 2 | 21 185 | M3 | II | K | I | P | B | E | A | 50 | 22. | 7984 | Dzintari (Jūrmala)–Dobele | 70,2 | 4 | 14 843 | M3 | II | K | I | P | B | | | 50 | Kopā | 290 | 4 510 117 | |
Satiksmes ministra vietā – bērnu un ģimenes lietu ministrs A.Baštiks
|
|
|