Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Ministru kabineta noteikumi Nr.566
Rīgā 2007.gada 21.augustā (prot. Nr.46 32.§) Kārtība, kādā piešķir, izlieto un uzrauga mērķdotācijas pašvaldību investīcijām infrastruktūras sakārtošanai un attīstībai 2008.-2009.gadā
(Noteikumu nosaukums grozīts ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468) Izdoti saskaņā ar Reģionālās attīstības likuma 14.panta 2.punktu
1. Noteikumi nosaka valsts reģionālās attīstības atbalsta pasākuma - mērķdotāciju pašvaldību investīcijām (turpmāk - mērķdotācija) - piešķiršanas, izlietošanas un uzraudzības kārtību. 2. Mērķdotācijas piešķiršanas mērķis ir veicināt pašvaldību infrastruktūras sakārtošanu un attīstību, nodrošinot priekšnosacījumus pašvaldību funkciju efektīvai veikšanai un valsts teritorijas līdzsvarotai attīstībai. 3. Mērķdotācijas piešķir no finansējuma, kas šim mērķim saskaņā ar likumu par valsts budžetu kārtējam gadam paredzēts Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas budžetā. 4. Valsts reģionālās attīstības aģentūra (turpmāk - aģentūra) nodrošina mērķdotāciju pieprasījumu pieņemšanu un izvērtēšanu, kā arī mērķdotāciju piešķiršanu pašvaldībām un to izlietošanas uzraudzību. 6. Mērķdotācijas piešķir 2006. vai 2007.gada valsts budžeta programmā 03.00.00 "Mērķdotācijas investīcijām pašvaldībām" uzsākto pašvaldību investīciju projektu aktivitāšu pabeigšanai, kuru īstenošanai ir piešķirta nepilna apmēra mērķdotācija (mazāk par projekta pieteikumā plānoto attiecīgajam budžeta gadam) vai projekta pieteikumā bija plānots mērķdotācijas finansējums projekta turpināšanai. 7. Mērķdotācijas piešķir: 7.1. izglītības iestāžu (pirmsskolas un vispārējās izglītības iestāžu, interešu izglītības, speciālās izglītības iestāžu un internātskolu, mākslas un mūzikas skolu, sporta zāļu un laukumu) infrastruktūras atjaunošanai vai attīstībai; 7.2. kultūras iestāžu (kultūras namu, tautas namu, brīvdabas estrāžu, bibliotēku, muzeju, koncertzāļu) infrastruktūras atjaunošanai vai attīstībai un kultūrvēsturisko pieminekļu saglabāšanai; 7.3. sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas iestāžu (ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju, dienas aprūpes centru, krīzes centru un grupu māju) un veselības aprūpes iestāžu infrastruktūras atjaunošanai vai attīstībai; 7.4. ūdensapgādes un notekūdeņu savākšanas, attīrīšanas un novadīšanas infrastruktūras sakārtošanai apdzīvotās vietās, kurās ir mazāk nekā 200 iedzīvotāju, kā arī siltumapgādes, ceļu un ielu infrastruktūras atjaunošanai vai attīstībai. 8. Mērķdotācijas iegulda objektos, kas ir pašvaldības īpašumā vai mērķdotācijas saņemšanas brīdī ir nomā (no citām pašvaldībām vai valsts institūcijām) vismaz uz turpmākajiem 20 gadiem, ja pašvaldības nomas tiesības ir nostiprinātas zemesgrāmatā. 9. Pašvaldības investīciju projekta aktivitātes nepieciešams pabeigt 24 kalendāra mēnešos. (Grozīts ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468) 10. Viena pašvaldības investīciju projekta maksimāli pieļaujamais apmērs kārtējā budžeta gadā ir 2000000 latu. 11. Pašvaldības dome nodrošina pašvaldības investīciju projekta līdzfinansējuma daļu saskaņā ar pašvaldības teritorijas attīstības indeksu (1.pielikums). 12. Līdzfinansējuma nodrošinājums nav obligāts pašvaldību internātskolu, pašvaldību speciālo internātskolu, pašvaldību sanatorijas tipa internātskolu un speciālo pirmsskolas izglītības iestāžu infrastruktūras atjaunošanas vai attīstības projektiem. 13. Pašvaldības investīciju projekta ietvaros atbalsta šādas aktivitātes: 13.1. jaunu objektu būvniecība, ja no 2006. vai 2007.gada valsts budžeta programmas 03.00.00 "Mērķdotācijas investīcijām pašvaldībām" piešķirts finansējums tehniskā projekta izstrādei vai uzsākta jauna objekta būvniecība; 13.2. esošo objektu renovācija, rekonstrukcija, restaurācija; 13.3. telpu kosmētiskais remonts; 13.4. iebūvētā aprīkojuma un iebūvēto mēbeļu iegāde un uzstādīšana. 14. Par attiecināmām izmaksām pašvaldības investīciju projektā uzskata šādas izmaksas: 14.1. no mērķdotācijas finansējuma: 14.1.1. būvniecības izmaksas; 14.1.2. telpu iekšējās apdares izmaksas; 14.1.3. būvniecības tehniskajā projektā paredzētā iebūvētā aprīkojuma iegādes un uzstādīšanas darbu izmaksas; 14.2. no pašvaldības līdzfinansējuma: 14.2.1. būvniecības izmaksas; 14.2.2. telpu iekšējās apdares izmaksas; 14.2.3. būvniecības tehniskajā projektā paredzētā iebūvētā aprīkojuma un iebūvēto mēbeļu iegādes un uzstādīšanas darbu izmaksas; 14.2.4. citas ar projekta ieviešanu saistītās izmaksas (izņemot šo noteikumu 15.punktā minētās izmaksas). 15. Par neattiecināmām izmaksām pašvaldības investīciju projektā uzskata šādas izmaksas: 15.1. izmaksas, kas veiktas pirms likuma par valsts budžetu kārtējam gadam spēkā stāšanās; 15.2. izmaksas, kas nav paredzētas projektā; 15.3. izmaksas, kas saistītas ar mazvērtīga inventāra un apgrozāmo līdzekļu iegādi; 15.4. izmaksas, kas pārsniedz projekta pieteikumā paredzēto attiecināmo izmaksu apmēru; 15.5. izmaksas, kas nav pamatotas ar atbilstošiem attaisnojuma dokumentiem; 15.6. izmaksas, kas finansētas no citām programmām; 15.7. procentu maksājumus, maksājumus par naudas pārskaitījumiem, komisijas maksas un tamlīdzīgus maksājumus; 15.8. soda naudas, līgumsodus un kavējuma procentus, naudas sodus un tiesvedības izdevumus; 15.9. nekustamā īpašuma pirkuma vai nomas izmaksas; 15.10. izmaksas, kas attiecas uz izpirkumnomas (līzinga) un nomas darījumiem; 15.11. komandējumu un darba braucienu izmaksas; 15.12. iepirkumu procedūras nodrošināšanas izmaksas; 15.13. pašvaldības darbinieku prēmijas un dāvanas; 15.14. pašvaldības administratīvās izmaksas projekta īstenošanas gaitā. 17. Aģentūra laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", kā arī aģentūras un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas mājas lapā internetā izsludina pašvaldību investīciju projektu pieteikumu pieņemšanu šādos termiņos: 17.1. mērķdotācijas saņemšanai no 2008.gada finanšu līdzekļiem - līdz 2007.gada 1.oktobrim; 17.2. mērķdotācijas saņemšanai no 2009.gada finanšu līdzekļiem - līdz 2008.gada 1.februārim (projektu pieteikumu iesniegšanas termiņš nav īsāks par diviem mēnešiem); 17.3. (svītrots ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468). (Grozīts ar MK 24.02.2009. noteikumiem Nr.188) 18. Pašvaldību investīciju projektu pieteikumus noraida, ja tie saņemti pēc projektu pieteikumu iesniegšanas termiņa beigām. 19. Pašvaldības dome - investīciju projekta iesniedzējs - sagatavo mērķdotācijas pieprasījumu, aizpildot pašvaldības investīciju projekta pieteikuma veidlapu (2.pielikums). 20. Pašvaldības investīciju projekta pieteikums (turpmāk - projekta pieteikums) sastāv no aizpildītas projekta pieteikuma veidlapas un šādiem pievienotajiem dokumentiem: 20.1. plānošanas reģiona atzinums par projekta atbilstību plānošanas reģiona attīstības prioritātēm; 20.2. pašvaldības domes lēmums par dalību projekta īstenošanā, garantējot līdzfinansējuma summu; 20.3. sertificēta būvinženiera sastādīta un apstiprināta būvniecības izdevumu tāme vai līguma kopija par projektā paredzēto darbu izpildi; 20.4. pašvaldības īpašuma (objekta, kurā paredzētas projekta aktivitātes) tiesības apliecinoša dokumenta vai zemesgrāmatā ierakstīta nomas līguma apliecināta kopija, lai apstiprinātu pašvaldības tiesības veikt ieguldījumu; 20.5. pašvaldības domes priekšsēdētāja apliecinājums (3.pielikums); 20.6. citi dokumenti, kas pamato pašvaldības investīciju projektā iekļautās izmaksas. 21. Projekta pieteikumu aģentūrā iesniedz personīgi vai nosūtot to pa pastu ierakstītā vēstulē, vai elektroniska dokumenta veidā, kas noformēts atbilstoši elektronisko dokumentu apriti regulējošajos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām (turpmāk - elektroniskā veidā). 22. Iesniedzot projekta pieteikumu (personīgi, pa pastu vai elektroniskā veidā) norāda: 22.1. adresātu; 22.2. projekta pieteikuma iesniedzēja pilnu nosaukumu un adresi; 22.3. projekta nosaukumu; 22.4. atzīmi "Pieprasījums mērķdotācijas saņemšanai pašvaldību investīcijām". 23. Projekta pieteikumu personīgi vai pa pastu iesniedz vienā vai vairākās aizlīmētās un apzīmogotās aploksnēs vai kastēs divos eksemplāros - oriģinālu un kopiju. Uz projekta pieteikuma veidlapas attiecīgi norāda "oriģināls" vai "kopija". 24. Ja projekta pieteikumu neiesniedz elektroniskā veidā, projekta pieteikuma oriģinālam pievieno projekta pieteikuma veidlapas elektronisko versiju disketē vai kompaktdiskā. 25. Projektu pieteikumus vērtē: 25.1. atbilstoši administratīvās atbilstības vērtēšanas kritērijiem (4.pielikums); 25.2. atbilstoši kvalitātes vērtēšanas kritērijiem un specifiskajam vērtēšanas kritērijam (5.pielikums). 26. Projektu pieteikumus atbilstoši administratīvajiem un kvalitātes vērtēšanas kritērijiem vērtē aģentūra. 28. Vērtēšanas komisijā iekļauj pa vienam pārstāvim no Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas, Izglītības un zinātnes ministrijas, Labklājības ministrijas, Satiksmes ministrijas, Kultūras ministrijas, Ekonomikas ministrijas, Veselības ministrijas un Vides ministrijas, kā arī divus pārstāvjus no aģentūras. 30. Vērtēšanas komisiju vada aģentūras pārstāvis. Komisijas darbā novērotāju statusā var piedalīties plānošanas reģionu pārstāvji. 31. Ja projekta pieteikumā mērķdotācijas saņemšanai no 2008.gada finanšu līdzekļiem iekļautā informācija ir neprecīza vai neatbilst kādam no administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem, projekta pieteikumu pēc administratīvās atbilstības novērtēšanas precizē šādā kārtībā: 31.1. divu darbdienu laikā pēc projekta pieteikuma administratīvās atbilstības novērtēšanas aģentūra pa pastu un uz projekta iesniedzēja norādīto faksa numuru vai elektroniskā pasta adresi nosūta pašvaldībai papildinformācijas pieprasījumu; 31.2. divu darbdienu laikā pēc papildinformācijas pieprasījuma nosūtīšanas pašvaldība pieprasīto papildinformāciju iesniedz aģentūrā personīgi, sūtot pa pastu vai uz aģentūras norādīto faksa numuru vai nosūtot uz oficiālo elektroniskā pasta adresi (elektroniskā veidā iesniegtajiem projekta pieteikumiem). 32. Aģentūra pēc papildinformācijas iesniegšanas termiņa beigām projekta pieteikumu atbilstoši administratīvajiem kritērijiem vērtē atkārtoti. 33. Ja projekta pieteikumā, ko iesniedz mērķdotācijas saņemšanai no 2009.gada finanšu līdzekļiem, iekļautā informācija ir neprecīza vai neatbilst kādam no administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem, projekta pieteikumu pēc administratīvās atbilstības novērtēšanas precizē šādā kārtībā: 33.1. piecu darbdienu laikā pēc projekta pieteikuma administratīvās atbilstības novērtēšanas aģentūra pa pastu un uz projekta iesniedzēja norādīto faksa numuru vai elektroniskā pasta adresi nosūta pašvaldībai papildinformācijas pieprasījumu; 33.2. pašvaldība 10 darbdienu laikā pēc papildinformācijas pieprasījuma nosūtīšanas pieprasīto papildinformāciju iesniedz aģentūrā personīgi, sūtot pa pastu vai uz aģentūras norādīto faksa numuru vai nosūtot uz oficiālo elektroniskā pasta adresi (elektroniskā veidā iesniegtajiem projekta pieteikumiem). (Grozīts ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468) 34. Aģentūra pēc papildinformācijas iesniegšanas termiņa beigām projekta pieteikumu atbilstoši administratīvajiem kritērijiem vērtē atkārtoti. 35. Aģentūra sagatavo un iesniedz izskatīšanai vērtēšanas komisijā ziņojumu par projekta pieteikuma novērtējumu atbilstoši administratīvajiem kritērijiem. 37. Pamatojoties uz šo noteikumu 36.punktā minēto vērtēšanas komisijas atzinumu, aģentūra pieņem vienu no šādiem lēmumiem: 37.1. par projekta pieteikuma atbilstību administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem un tā virzīšanu vērtēšanai atbilstoši kvalitātes vērtēšanas kritērijiem un specifiskajam vērtēšanas kritērijam, ja projekta pieteikums atbilst visiem administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem; 37.2. par projekta pieteikuma noraidīšanu, ja tas neatbilst kādam no administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem. 38. Ja aģentūra pieņēmusi lēmumu par projekta pieteikuma neatbilstību administratīvajiem vērtēšanas kritērijiem, tā 10 darbdienu laikā pa pastu nosūta pašvaldībai pamatotu atteikumu. 39. Aģentūra izvērtē projekta pieteikuma atbilstību kvalitātes vērtēšanas kritērijiem, sagatavo un iesniedz vērtēšanas komisijā ziņojumu par vērtēšanas rezultātiem. 40. Vērtēšanas komisija izvērtē projektu pieteikumu atbilstību specifiskajam vērtēšanas kritērijam un, pamatojoties uz katra vērtēšanas komisijas locekļa vērtējumu, apkopo vērtējumu par katru projekta pieteikumu. 41. Pēc vērtēšanas komisijas ierosinājuma projektu pieteikumu vērtēšanas laikā aģentūra var veikt pārbaudi atsevišķa projekta pieteikuma īstenošanas vietā. 42. Vērtēšanas komisija atbilstoši šo noteikumu 5.pielikumam apkopo vērtēšanā atbilstoši kvalitātes un specifiskajam vērtēšanas kritērijam iegūto punktu skaitu, sarindo projektu pieteikumus atbilstoši vērtēšanā iegūtajam punktu skaitam un sniedz aģentūrai priekšlikumu par pašvaldību investīciju projektu prioritāro sarakstu. 43. Finansējumu pašvaldību investīciju projektu īstenošanai piešķir prioritārā secībā pēc projektu pieteikumu vērtēšanā iegūto punktu skaita atbilstoši šo noteikumu 3.punktā minētajam finansējumam. (MK 15.12.2009. noteikumu Nr.1468 redakcijā) 44. Pamatojoties uz šo noteikumu 42.punktā minēto priekšlikumu un saskaņā ar šo noteikumu 43.punktu, aģentūras direktors pieņem lēmumu par: 44.1. pašvaldību investīciju projekta atbalstīšanu; 44.2. pašvaldību investīciju projekta noraidīšanu. 45. Aģentūra 10 darbdienu laikā informē pašvaldību par pieņemto lēmumu, kā arī norāda attiecīgajam projektam vērtēšanā piešķirto punktu skaitu. 46. Pēc šo noteikumu 44.punktā minētā lēmuma pieņemšanas aģentūra ievieto informāciju par vērtēšanas rezultātiem aģentūras mājas lapā internetā, norādot arī katram pašvaldību investīciju projektam piešķirto kopējo punktu skaitu. 47. Lai pieprasītu 2008.gada finansējumu, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija līdz 2007.gada 1.novembrim iesniedz Finanšu ministrijā aģentūras sagatavoto atbalstāmo pašvaldību investīciju projektu sarakstu un pašvaldību plānotās ilgtermiņa saistības. 48. Lai pieprasītu 2009.gada finansējumu, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija aģentūras sagatavoto atbalstāmo pašvaldību investīciju projektu sarakstu un pašvaldību plānotās ilgtermiņa saistības iekļauj Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas valsts budžeta pieprasījumā 2009.gadam un līdz 2008.gada 1.jūlijam iesniedz to Finanšu ministrijā. (MK 15.12.2009. noteikumu Nr.1468 redakcijā) 49. Aģentūra nodrošina atsevišķa konta atvēršanu Valsts kasē katram likumā par valsts budžetu kārtējam gadam apstiprinātajam pašvaldību investīciju projektam. 50. Pēc likuma par valsts budžetu kārtējam gadam spēkā stāšanās aģentūra mērķdotāciju ieskaita attiecīgās pašvaldības kontā Valsts kasē saskaņā ar aģentūrai apstiprināto finansēšanas plānu attiecīgajā budžeta gadā: 50.1. pirmajā pašvaldību investīciju projekta īstenošanas gadā - avansā 50 procentu apmērā no projektam piešķirtās mērķdotācijas summas attiecīgajā budžeta gadā; 50.2. finansējuma atlikumu no pašvaldību investīciju projektam piešķirtās mērķdotācijas summas - attiecīgajā budžeta gadā 10 darbdienu laikā pēc projektā paredzētos izdevumus pamatojošo dokumentu saņemšanas un projekta attiecināmo izmaksu atbilstības pārbaudes. 51. Pašvaldība izlieto pašvaldību investīciju projektam kārtējam gadam piešķirto mērķdotāciju līdz attiecīgā gada 31.decembrim. (Grozīts ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468) 52. Pašvaldība pēc investīciju projekta aktivitāšu ieviešanas pabeigšanas, bet ne vēlāk kā mēneša laikā pēc saimnieciskā gada beigām iesniedz aģentūrā pārskatu par projekta īstenošanu (turpmāk - pārskats) (6.pielikums). 53. Pašvaldības domes priekšsēdētājs ir atbildīgs par projekta īstenošanu tiesību aktos noteiktajā kartībā un atbilstoši projektam, kā arī par pārskata iesniegšanu aģentūrā noteiktajā termiņā. 54. Visas izmaiņas investīciju projektā noteiktā mērķa ietvaros, kuras attiecas uz projekta aktivitātēm, pašvaldības dome saskaņo ar aģentūru. 55. Aģentūra pārbauda pārskatus un novērtē to atbilstību projekta pieteikumā minētajām plānotajām aktivitātēm. 56. Projekta īstenošanas laikā aģentūra izlases veidā veic pārbaudes projektu īstenošanas vietās. Pārbaužu skaits nedrīkst būt mazāks par pieciem procentiem no projektu skaita, kas ir saņēmuši mērķdotāciju. Aģentūrai ir tiesības iepazīties ar grāmatvedības, finanšu un citiem dokumentiem, kas attiecas uz pašvaldību investīciju projekta maksājumiem un tā īstenošanu. 57. Ja šo noteikumu 55. un 56.punktā minētajās pārbaudēs aģentūra konstatē neatbilstību piešķirtā finansējuma izlietojumā, pašvaldības dome divu mēnešu laikā neatbilstību novērš. 58. Ja noteiktajā termiņā pašvaldība konstatēto neatbilstību nenovērš, tad pašvaldības dome mēneša laikā atmaksā mērķdotācijas daļu par nepamatoti veiktajiem izdevumiem aģentūras norādītajā kontā Valsts kasē. 59. Divu mēnešu laikā pēc saimnieciskā gada beigām aģentūra iesniedz Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijā pārskatu par pašvaldību investīciju projektu īstenošanas gaitu iepriekšējā gadā. Ministru prezidenta vietā - finanšu ministrs O.Spurdziņš
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs Pašvaldību investīciju projektiem piešķiramā maksimālā atbalsta intensitātes noteikšana atbilstoši rajona, pagasta vai novada teritorijas attīstības indeksam
(Pielikums grozīts ar MK 24.02.2009. noteikumiem Nr.188) Teritorijas attīstības indeksu nosaka atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem par teritorijas attīstības indeksa aprēķināšanas kārtību un tā vērtībām (1., 2. un 3.tabula). 1.tabula
2.tabula
3.tabula
Piezīmes. 1. * Izmanto, ja mērķdotācijai piesakās tāda novada dome, kura sastāvā ir vismaz viena pilsēta. 2. ** Izmanto, ja mērķdotācijai piesakās tāda novada dome, kura sastāvā ir tikai pagasti. 3. *** Izmanto, ja mērķdotācijai piesakās rajona padome. Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs
2.pielikums
Ministru kabineta 2007.gada 21.augusta noteikumiem Nr.566 (Pielikums grozīts ar MK 15.12.2009. noteikumiem Nr.1468) Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs
Pašvaldību investīciju projektu pieteikumu kvalitātes vērtēšanas kritēriji un specifiskais vērtēšanas kritērijs un to noteikšanas metodika
(Pielikums MK 02.10.2007. noteikumu Nr.670 redakcijā, kas grozīta ar MK 24.02.2009. noteikumiem Nr.188) I. Kvalitātes vērtēšanas kritēriji Kvalitātes vērtēšanas kritēriju izvērtēšanai aizpilda 1.tabulu, atbilstoši vērtēšanas kritērijam norādot vērtējumu punktos no 0 līdz 5, aprēķinot kopējo vērtējuma summu un sniedzot vērtējuma pamatojumu. 1.tabula
2.tabula
Piezīme. 1 Norādes uz projekta pieteikuma veidlapas punktu ir indikatīvas un neizslēdz iespēju izmantot atbilstošu informāciju citās projekta pieteikuma veidlapas sadaļās vai papildus iesniegtajos dokumentos.III. Specifiskais vērtēšanas kritērijs Specifiskā vērtēšanas kritērija izvērtēšanai aizpilda 3.tabulu, atbilstoši vērtēšanas kritērijam norādot vērtējumu punktos no 0 līdz 5, aprēķinot kopējo vērtējuma summu un sniedzot vērtējuma pamatojumu.3.tabula
IV. Specifiskā vērtēšanas kritērija noteikšanas metodika 4.tabula
Vērtēšanas rezultātu apkopošanai aizpilda 5.tabulu, sakārtojot projekta pieteikumus prioritārā secībā atbilstoši iegūtajam punktu skaitam pēc kvalitātes un specifiskā vērtēšanas kritērija. 5.tabula
Piezīme. 1 Ja diviem vai vairākiem projektiem ir vienāds punktu skaits, prioritāti piešķir projektam, kuru iesniegusi pašvaldība ar zemāku attīstības indeksu (atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem par teritorijas attīstības indeksa aprēķināšanas kārtību un tā vērtībām). Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs A.Štokenbergs
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kārtība, kādā piešķir, izlieto un uzrauga mērķdotācijas pašvaldību investīcijām infrastruktūras ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|