Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ministru kabineta noteikumi Nr.223

Rīgā 2007.gada 27.martā (prot. Nr.21 41.§)
Grozījumi Ministru kabineta 1998.gada 6.oktobra noteikumos Nr.393 "Dzelzceļa satiksmes negadījumu izmeklēšanas kārtība"
Izdoti saskaņā ar Dzelzceļa likuma 40.panta otro daļu

Izdarīt Ministru kabineta 1998.gada 6.oktobra noteikumos Nr.393 "Dzelzceļa satiksmes negadījumu izmeklēšanas kārtība" (Latvijas Vēstnesis, 1998, 289.nr.; 2002, 86.nr.) šādus grozījumus:

1. Aizstāt noteikumu tekstā vārdus "Dzelzceļa tehniskā inspekcija" (attiecīgā locījumā) ar vārdiem "Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija" (attiecīgā locījumā).

2. Izteikt 1.punkta otro teikumu šādā redakcijā:

"Noteikumi neattiecas uz darbā notikušo nelaimes gadījumu izmeklēšanu un uzskaiti, kā arī uz Latvijas teritorijā notikušo dzelzceļa satiksmes negadījumu izmeklēšanu, kuros iesaistīti trešo valstu vilcieni, ja izmeklēšanas kārtību nosaka starptautiskie tiesību akti par starptautiskajiem dzelzceļa pārvadājumiem. Dzelzceļa satiksmes negadījumus, kuros cietuši nodarbinātie, izmeklē atbilstoši normatīvajiem aktiem par nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu."

3. Izteikt 2.punkta trešo teikumu šādā redakcijā:

"Izmeklēšanu veic neatkarīgi no tiesībaizsardzības institūciju veiktās izmeklēšanas, nenosakot personas vainu un atbildību."

4. Izteikt 3.punktu šādā redakcijā:

"3. Pamatojoties uz izmeklēšanas rezultātiem, pārvadātājs vai ritošā sastāva valdītājs (turpmāk - pārvadātājs), vai dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs, vai pārvadātājs kopīgi ar dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju plāno un veic pasākumus līdzīgu dzelzceļa satiksmes negadījumu novēršanai."

5. Izteikt 5.punktu šādā redakcijā:

"5. Ir šādi dzelzceļa satiksmes negadījumu veidi:

5.1. avārija;

5.2. smaga dzelzceļa avārija;

5.3. satiksmes drošības pārkāpums;

5.4. nelaimes gadījums, kurā cietis cilvēks."

6. Izteikt 6.1.apakšpunktu šādā redakcijā:

"6.1. nodarīti smagi miesas bojājumi vismaz vienam cilvēkam;".

7. Papildināt noteikumus ar 6.1 un 6.2 punktu šādā redakcijā:

"6.1 Smaga dzelzceļa avārija ir dzelzceļa ritošā sastāva sadursme ar citu dzelzceļa ritošo sastāvu vai nobraukšana no sliedēm, kas izraisījusi šādas sekas:

6.11. gājis bojā vismaz viens cilvēks;

6.12. nodarīti vidēja smaguma miesas bojājumi vismaz pieciem cilvēkiem;

6.13. nodarīts kaitējums ritošajam sastāvam, dzelzceļa infrastruktūrai vai videi vismaz divu miljonu eiro apmērā pēc Latvijas Bankas noteiktā oficiālā ārvalstu valūtas apmaiņas kursa dienā, kad noticis dzelzceļa satiksmes negadījums.

6.2 Smaga dzelzceļa avārija ir arī avārija, kurai ir acīmredzami nelabvēlīga ietekme uz dzelzceļa drošības regulēšanu vai drošības pārvaldību."

8. Aizstāt 7.1.apakšpunktā skaitli "6." ar skaitļiem un vārdu "6., 6.1 vai 6.2".

9. Izteikt 7.8.apakšpunktu šādā redakcijā:

"7.8. ass, ratiņu rāmja, virsatsperes sijas, riteņpāra ass kakliņa vai riteņa lūzums vai arī dzelzceļa ritošā sastāva centrālās sijas pārrāvums;".

10. Svītrot 7.14.apakšpunktā vārdus "vai dzelzceļa ritošā sastāva centrālās sijas".

11. Aizstāt 7.15.apakšpunktā vārdu "lokomotīves" ar vārdiem "vilces līdzekļa".

12. Papildināt noteikumus ar 7.25.apakšpunktu šādā redakcijā:

"7.25. tehnisku iemeslu dēļ radies ugunsgrēks dzelzceļa ritošajā sastāvā."

13. Papildināt noteikumus ar 7.1 punktu šādā redakcijā:

"7.1 Ja dzelzceļa satiksmes negadījumā ir pieļauti vairāki satiksmes drošības pārkāpumi, dzelzceļa satiksmes negadījumu kvalificē atbilstoši sākotnējam satiksmes drošības pārkāpuma veidam."

14. Papildināt 9.4.apakšpunktu aiz vārda "avārija" ar vārdiem "vai smaga dzelzceļa avārija".

15. Papildināt noteikumus ar 9.5.apakšpunktu šādā redakcijā:

"9.5. Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojam (turpmāk - izmeklēšanas institūcija)."

16. Izteikt 11.punktu šādā redakcijā:

"11. Smagu dzelzceļa avāriju un avāriju (turpmāk - avārija) izmeklē izmeklēšanas institūcija. Atbilstoši avārijas raksturam izmeklēšanā var pieaicināt kompetentus ekspertus, kuri nav izmeklēšanas institūcijas darbinieki."

17. Papildināt noteikumus ar 11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6 un 11.7 punktu šādā redakcijā:

"11.1 Izmeklēšanas institūcija avārijas izmeklēšanā uzaicina piedalīties citas Eiropas Savienības dalībvalsts izmeklēšanas iestādes pārstāvjus, ja avārijā ir iesaistīts pārvadātājs, kas reģistrēts un licencēts attiecīgajā dalībvalstī.

11.2 Ja nav iespējams noteikt, kurā Eiropas Savienības dalībvalstī avārija notikusi, vai ja avārija notikusi uz Latvijas Republikas un citas Eiropas Savienības dalībvalsts robežbūves vai tās tiešā tuvumā, izmeklēšanas institūcija ar attiecīgās Eiropas Savienības dalībvalsts izmeklēšanas iestādi vienojas, kura no tām veiks izmeklēšanu, vai arī vienojas izmeklēšanu veikt kopīgi. Ja panākta vienošanās, ka avāriju izmeklē attiecīgās Eiropas Savienības dalībvalsts izmeklēšanas iestāde, izmeklēšanas institūcija var piedalīties avārijas izmeklēšanā un pilnībā izmantot tās rezultātus.

11.3 Pēc ziņojuma saņemšanas par avāriju izmeklēšanas institūcija nekavējoties uzsāk tās izmeklēšanu. Septiņu dienu laikā pēc izmeklēšanas uzsākšanas izmeklēšanas institūcija par to informē Eiropas Dzelzceļa aģentūru, Valsts dzelzceļa tehnisko inspekciju, Dzelzceļa policiju, dzelzceļa satiksmes negadījumā iesaistīto dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju un pārvadātāju. Informācijā norāda avārijas datumu, laiku un vietu, avārijas veidu un sekas - bojāgājušo un cietušo skaitu, kā arī bojājumu apmēru.

11.4 Izmeklēšanas institūcija par avārijas izmeklēšanas gaitu regulāri informē Valsts dzelzceļa tehnisko inspekciju, dzelzceļa satiksmes negadījumā iesaistīto dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju, pārvadātāju, cietušos un to radiniekus, bojātās mantas īpašniekus, ražotājus, attiecīgos avārijas dienestus, personāla un lietotāju pārstāvjus un, ciktāl tas ir iespējams, dod viņiem iespējas sniegt izmeklēšanai savus atzinumus un viedokļus, kā arī komentārus par pārskata projektos sniegto informāciju.

11.5 Izmeklēšanas institūcija var lūgt citu Eiropas Savienības dalībvalstu izmeklēšanas iestāžu vai Eiropas Dzelzceļa aģentūras palīdzību, lai saņemtu ekspertu atzinumus vai veiktu tehniskās pārbaudes, analīzes, vai sniegtu novērtējumus.

11.6 Izmeklēšanu vada izmeklēšanas institūcijas direktors (turpmāk - izmeklēšanas vadītājs). Izmeklēšanas vadītājs dzelzceļa avāriju izmeklēšanai norīko atbildīgo izmeklētāju, kas atbild par izmeklēšanas darbību organizēšanu, veikšanu un kontroli.

11.7 Izmeklēšanas institūcija var pieņemt lēmumu par šo noteikumu 5.3. un 5.4.apakšpunktā minēto dzelzceļa satiksmes negadījumu, kā arī citu ar vilcienu kustību saistītu negadījumu izmeklēšanu, ja tiem ir nelabvēlīga ietekme uz kustības drošību. Izmeklēšanā piemēro šajos noteikumos noteiktās avāriju izmeklēšanas normas. Ja attiecīgā dzelzceļa satiksmes negadījuma izmeklēšanu uzsākusi šo noteikumu 12., 13. vai 14.punktā minētā komisija un par tā izmeklēšanu pieņem lēmumu izmeklēšanas institūcija, attiecīgā dzelzceļa satiksmes negadījuma izmeklēšanu pārņem izmeklēšanas institūcija un komisija savu darbību izbeidz."

18. Izteikt 12., 13. un 14.punktu šādā redakcijā:

"12. Šo noteikumu 8.2.apakšpunktā minēto nelaimes gadījumu un tos satiksmes drošības pārkāpumus, ar kuriem saistīts pārvadātājs (izņemot šo noteikumu 7.1., 7.2., 7.3., 7.4., 7.5., 7.6., 7.7., 7.8. un 7.9.apakšpunktā minētos satiksmes drošības pārkāpumus) izmeklē dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja un pārvadātāja kopīgi izveidota komisija. Komisija sastāv no vismaz diviem dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja pārstāvjiem un vismaz diviem pārvadātāja pārstāvjiem. Izmeklēšanas komisijas priekšsēdētājs ir dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja pārstāvis.

13. Tos satiksmes drošības pārkāpumus, ar kuriem pārvadātājs nav saistīts, un šo noteikumu 8.1.apakšpunktā minēto nelaimes gadījumu izmeklē dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja izveidota komisija. Komisijas sastāvā ir vismaz trīs komisijas locekļi.

14. Šo noteikumu 7.1., 7.2., 7.3., 7.4., 7.5., 7.6., 7.7., 7.8. un 7.9.apakšpunktā minētos satiksmes drošības pārkāpumus izmeklē Valsts dzelzceļa tehniskās inspekcijas, dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja un pārvadātāja izveidota komisija. Komisijas priekšsēdētājs ir Valsts dzelzceļa tehniskās inspekcijas pārstāvis."

19. Papildināt 15.punktu aiz vārda "pārkāpums" ar vārdiem "izmeklēšanas institūcija vai".

20. Aizstāt 16.punkta ievaddaļā vārdus "dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja un pārvadātāja izveidotā komisija" ar vārdiem "izmeklēšanas institūcija vai attiecīgā komisija".

21. Papildināt 16.1.apakšpunktu aiz vārdiem "ātrummērītāja lentes" ar vārdiem "balss sakaru ierakstīšanas ierīču, signalizācijas un kustības vadības sistēmas darbības reģistrācijas iekārtu satura".

22. Papildināt 16.6.apakšpunktu aiz vārdiem "dzelzceļa speciālistu" ar vārdiem "un citu liecinieku".

23. Papildināt IV nodaļu ar 17.1, 17.2 un 17.3 punktu šādā redakcijā:

"17.1 Atbildīgajam izmeklētājam ir šādas tiesības:

17.11. pieņemt lēmumu jautājumos, kas saistīti ar izmeklēšanas veikšanu, metodiku un praksi;

17.12. dot rīkojumus un norādījumus izmeklēšanas dalībniekiem;

17.13. sniegt ieteikumus par steidzamiem pasākumiem dzelzceļa transporta kustības uzlabošanai, ja to nepieciešamība konstatēta izmeklēšanas procesā;

17.14. organizēt nepieciešamos izmēģinājumus un pētījumus;

17.15. iesaistīt izmeklēšanā attiecīgos speciālistus, pieprasīt un saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām izmeklēšanai nepieciešamo informāciju un dokumentus;

17.16. atstādināt no piedalīšanās izmeklēšanā personas, kuras pieļāvušas šo noteikumu pārkāpumus vai kuras sistemātiski ignorē izmeklēšanas vadītāja rīkojumus;

17.17. pieprasīt, lai ārvalstu speciālisti un eksperti, kas piedalās izmeklēšanā, nodotu visu viņu rīcībā esošo informāciju, kas saistīta ar izmeklēšanu;

17.18. sniegt informāciju par izmeklēšanas gaitu un konstatētajiem apstākļiem;

17.19. šo noteikumu 17.2 punktā minētās tiesības.

17.2 Izmeklēšanas institūcijas izmeklētājiem ir tiesības:

17.21. piekļūt avārijas vietai, avārijā iesaistītajam ritošajam sastāvam, attiecīgajai dzelzceļa infrastruktūrai, kustības vadības un signalizācijas iekārtām;

17.22. nekavējoties uzsākt tiešo pierādījumu un vraku, dzelzceļa infrastruktūras iekārtu vai to komponentu savākšanu pārbaudēm vai analīzēm;

17.23. piekļūt ritošā sastāva datu reģistrēšanas ierīču, balss sakaru ierakstīšanas ierīču, signalizācijas un kustības vadības sistēmas darbības reģistrācijas iekārtu saturam un to izmantot;

17.24. iepazīties ar upuru mirstīgo atlieku un cietušo ķermeņu apskates rezultātiem;

17.25. iepazīties ar avārijā iesaistīto dzelzceļa speciālistu un citu liecinieku nopratināšanas un aptaujas rezultātiem un liecībām;

17.26. iztaujāt avārijā iesaistītos dzelzceļa speciālistus un citus lieciniekus;

17.27. piekļūt Valsts dzelzceļa tehniskās inspekcijas, dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja un avārijā iesaistītā pārvadātāja būtiskai informācijai vai dokumentācijai.

17.3 Izmeklēšanas institūcija pārbaudes notikuma vietā pabeidz iespējami īsā laikā, lai dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs varētu atjaunot dzelzceļa infrastruktūru un tā tiktu atvērta dzelzceļa pakalpojumu sniegšanai."

24. Svītrot 18. un 19.punktu.

25. Izteikt 20. un 21.punktu šādā redakcijā:

"20. Dzelzceļa satiksmes drošības pārkāpuma izmeklēšanas komisija ne vēlāk kā piecas darbdienas pēc pārkāpuma konstatēšanas sastāda dzelzceļa satiksmes drošības pārkāpuma izmeklēšanas aktu (3.pielikums). Triju darbdienu laikā pēc akta parakstīšanas tā eksemplāru kopā ar visiem izmeklēšanas materiāliem (piemēram, dzelzceļa satiksmes drošības pārkāpuma izskatīšanas komisijas sanāksmes protokols, ieteikumi līdzīgu satiksmes drošības pārkāpumu novēršanai) nosūta Dzelzceļa policijai, izmeklēšanas institūcijai, Valsts dzelzceļa tehniskajai inspekcijai, dzelzceļa satiksmes negadījumā iesaistītajam dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājam un pārvadātājam, kā arī par izmeklēšanas pabeigšanu informē Specializēto vairāku nozaru prokuratūru.

21. Ja nelaimes gadījumā cietis cilvēks, attiecīgā izmeklēšanas komisija sešu darbdienu laikā pēc nelaimes gadījuma sastāda aktu par nelaimes gadījumu, kurā cietis cilvēks (4.pielikums). Triju darbdienu laikā tā eksemplāru kopā ar visiem izmeklēšanas materiāliem (piemēram, vilces līdzekļa brigādes un aculiecinieku paskaidrojumi, izraksts no ātrummērītāja lentes atšifrējuma, nelaimes gadījuma shēma, attiecīgās komisijas sanāksmes protokols) nosūta Dzelzceļa policijai, izmeklēšanas institūcijai, Valsts dzelzceļa tehniskajai inspekcijai, dzelzceļa satiksmes negadījumā iesaistītajam dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājam un pārvadātājam."

26. Papildināt noteikumus ar 21.1, 21.2 un 21.3 punktu šādā redakcijā:

"21.1 Izmeklēšanas institūcija iespējami īsā laikā, bet ne vēlāk kā 12 mēnešus pēc avārijas sastāda izmeklēšanas nobeiguma pārskatu (5.pielikums) un nosūta adresātiem, kas minēti šo noteikumu 11.4 punktā, kā arī Eiropas Dzelzceļa aģentūrai. Izmeklēšanas nobeiguma pārskatu paraksta izmeklēšanas vadītājs un visi izmeklēšanas dalībnieki. Ja rodas domstarpības par pārskata saturu, izmeklēšanas nobeiguma pārskatu sagatavo izmeklēšanas vadītāja atbalstītajā redakcijā. Izmeklēšanas dalībnieks, kurš nepiekrīt izmeklēšanas nobeiguma pārskata saturam, to paraksta ar piezīmi par savu atšķirīgo viedokli un pamato šo viedokli.

21.2 Izmeklēšanas institūcija katru gadu līdz 30.septembrim publisko gada pārskatu par iepriekšējā gadā izmeklētajiem negadījumiem, sniegtajiem drošības ieteikumiem un darbībām, kas veiktas saskaņā ar iepriekš izdotajiem ieteikumiem, un nosūta pārskatu Eiropas Dzelzceļa aģentūrai.

21.3 Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija un citas iestādes, kurām adresēti drošības ieteikumi, nodrošina, ka izmeklēšanas institūcijas izdotie drošības ieteikumi dzelzceļa satiksmes negadījuma cēloņu un apstākļu novēršanai, kā arī dzelzceļa satiksmes drošības garantēšanai tiek ņemti vērā un īstenoti. Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija un iestādes, kurām adresēti drošības ieteikumi, vismaz reizi gadā ziņo izmeklēšanas institūcijai par drošības ieteikumos minēto pasākumu izpildi."

27. Svītrot 22.punktā skaitli "18";

28. Aizstāt 22.punktā vārdu "desmit" ar skaitli "25".

29. Svītrot 23.punktu.

30. Papildināt noteikumus ar informatīvo atsauci uz Eiropas Savienības direktīvu šādā redakcijā:

"Informatīva atsauce uz Eiropas Savienības direktīvu

Noteikumos iekļautas tiesību normas, kas izriet no Eiropas Parlamenta un Padomes 2004.gada 29.aprīļa Direktīvas 2004/49/EK par drošību Kopienas dzelzceļos un par Padomes Direktīvas 95/18/EK par dzelzceļa pārvadājumu uzņēmumu licencēšanu un Direktīvas 2001/14/EK par dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali un maksas iekasēšanu par dzelzceļa infrastruktūras izmantošanu un drošības sertifikāciju (Dzelzceļu drošības direktīva) grozījumiem."

31. Aizstāt visā 1.pielikumā vārdus "uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības)" ar vārdu "komersanta".

32. Svītrot 2.pielikumu.

33. Izteikt 3.pielikumu šādā redakcijā:

"3.pielikums
Ministru kabineta
1998.gada 6.oktobra noteikumiem Nr.393

Dzelzceļa satiksmes drošības pārkāpuma izmeklēšanas akts


34. Izteikt 4.pielikumu šādā redakcijā:

"4.pielikums
Ministru kabineta
1998.gada 6.oktobra noteikumiem Nr.393

Akts par nelaimes gadījumu, kurā cietis cilvēks


35. Papildināt noteikumus ar 5.pielikumu šādā redakcijā:

"5.pielikums
Ministru kabineta
1998.gada 6.oktobra noteikumiem Nr.393

Avārijas izmeklēšanas nobeiguma pārskatā ietveramā informācija

1. Informācija par avāriju:

1.1. avārijas datums, precīzs laiks un vieta;

1.2. avārijas un avārijas vietas, glābšanas un avārijas dienestu veikto pasākumu apraksts;

1.3. lēmums par izmeklēšanas veikšanu, personas, kas veica izmeklēšanu, izmeklēšanas gaita;

1.4. ar avāriju saistītais pārvadātājs un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs, dzelzceļa speciālisti, citas personas un liecinieki;

1.5. vilcieni un to sastāvs, ritošā sastāva sērija un reģistrācijas numurs;

1.6. dzelzceļa infrastruktūras un tās aprīkojuma apraksts;

1.7. avārijas vietā vai tās tuvumā veiktie darbi;

1.8. pārvadātāja un dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja operatīvās rīcības plāns un ar to saistīto notikumu virkne;

1.9. glābšanas dienestu, policijas un neatliekamās medicīniskās palīdzības operatīvās rīcības plāns un ar to saistīto notikumu virkne;

1.10. personas, kuras gājušas bojā vai guvušas miesas bojājumus;

1.11. materiālie zaudējumi:

1.11.1. krava, bagāža un cita manta;

1.11.2. ritošais sastāvs, dzelzceļa infrastruktūra, kaitējums videi;

1.12. laika apstākļi un ģeogrāfiskās norādes.

2. Dzelzceļa speciālistu un citu liecinieku liecību kopsavilkums.

3. Informācija par drošības pārvaldības sistēmu:

3.1. uzņēmuma struktūra, vadības norādījumi un to izpilde;

3.2. prasības personālam un to ievērošana;

3.3. iekšējo pārbaužu un revīziju programmas un rezultāti.

4. Satiksmes drošību reglamentējošie normatīvie akti un iekšējie dokumenti.

5. Ritošā sastāva, dzelzceļa infrastruktūras un tās aprīkojuma tehnisko stāvokli un darbību, reģistrējošo ātrummēru un citu reģistrējošo ierīču dati.

6. Ekspluatācijas sistēmas darbības dokumentācija:

6.1. dzelzceļa darbinieku veiktie kustības vadības un signalizācijas pasākumi;

6.2. apmaiņa ar balss ziņojumiem par avāriju, ieskaitot sarunu ierakstu dokumentāciju;

6.3. aizsardzības un drošības pasākumi avārijas vietā.

7. Saskarnes "cilvēks un mašīna" organizēšana:

7.1. iesaistītajiem dzelzceļa speciālistiem noteiktais darba un atpūtas laiks;

7.2. ar veselības stāvokli saistīti un personiski apstākļi, kas ietekmējuši notikušo, ieskaitot fizisku un psiholoģisku pārslodzi;

7.3. ierīču konstrukcija, kas ietekmē saskarni "cilvēks un mašīna".

8. Informācija par līdzīgiem iepriekš notikušiem gadījumiem.

9. Konstatēto faktu analīze, lai izdarītu secinājumus par avārijas cēloņiem un glābšanas dienestu veikumu.

10. Secinājumi:

10.1. tiešie notikuma cēloņi, kā arī veicinošie faktori attiecībā uz iesaistīto personu rīcību vai ritošā sastāva un dzelzceļa infrastruktūras tehnisko iekārtu stāvokli;

10.2. pirmcēloņi, kas saistīti ar attiecīgajām procedūrām, ritošā sastāva un dzelzceļa infrastruktūras tehnisko iekārtu uzturēšanu un dzelzceļa darbinieku iemaņām;

10.3. pamatcēloņi, kas saistīti ar normatīvo aktu nosacījumiem un drošības pārvaldības sistēmu.

11. Izmeklēšanas gaitā konstatētie trūkumi un nepilnības, kas nav saistītas ar avārijas cēloņiem.

12. Apraksts par veiktajiem vai paredzētajiem pasākumiem.

13. Drošības ieteikumi."

Ministru prezidents A.Kalvītis

Satiksmes ministrs A.Šlesers
 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Ministru kabineta 1998.gada 6.oktobra noteikumos Nr.393 "Dzelzceļa satiksmes negadījumu .. Statuss:
Zaudējis spēku
zaudējis spēku
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: noteikumi Numurs: 223Pieņemts: 27.03.2007.Stājas spēkā: 05.04.2007.Zaudē spēku: 04.11.2010.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 56, 04.04.2007.
Saistītie dokumenti
  • Zaudējis spēku ar
  • Grozītais
  • Izdoti saskaņā ar
155426
05.04.2007
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"