Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Labklājības ministrija Rīkojums Nr.333 Rīgā 2000. gada 7. decembrī Par zāļu reklāmas saskaņošanas kārtību Izdots saskaņā ar Farmācijas likuma 6. panta 8. punktu un 10. panta 10. punktu 1. Bezpeļņas organizācija valsts akciju sabiedrība "Valsts zāļu aģentūra" (turpmāk - Valsts zāļu aģentūra) pirms zāļu reklāmas izplatīšanas novērtē reklāmas devēja iesniegto reklāmas materiālu (informācijas nesēju vai tā vizuālo attēlu, kas satur zāļu reklāmai paredzēto informāciju) atbilstību normatīvo aktu prasībām. 2. Lai noteiktu reklāmas materiālu (izņemot šī rīkojuma 3. punktā noteikto) atbilstību normatīvo aktu prasībām, Valsts zāļu aģentūra izvērtē tai iesniedzamo dokumentāciju:
3. Ja reklāma, saskaņā ar zāļu reklāmu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, ir paredzēta tikai kā atgādinājums, pirms tās izplatīšanas Valsts zāļu aģentūrai informācijai tiek iesniegts reklāmas nesēja paraugs vai tā vizuālais attēls. 4. Nepieciešamības gadījumā Valsts zāļu aģentūra pieprasa papildus informāciju šī rīkojuma 2. punktā minētās dokumentācijas precizēšanai. 5. Valsts zāļu aģentūra ne vēlāk kā 15 dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas izsniedz rakstisku reklāmas saskaņojumu vai atteikumu, norādot pieņemtā lēmuma pamatojumu un pārsūdzēšanas kārtību. 6. Papildus pārbaudes nepieciešamības gadījumā Valsts zāļu aģentūras ģenerāldirektors šī rīkojuma 5.punktā minēto termiņu var pagarināt līdz 30 dienām. 7. Reklāmas devējs apmaksā Valsts zāļu aģentūrai izdevumus, kas saistīti ar iesniegto reklāmas materiālu izvērtēšanu. 8. Valsts zāļu aģentūras saskaņojums zāļu reklāmai ir derīgs vienu gadu. 9. Jebkādas izmaiņas reklāmā jāsaskaņo, ievērojot šajā rīkojumā noteikto zāļu reklāmas saskaņošanas kārtību. Labklājības ministrs A. Požarnovs |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par zāļu reklāmas saskaņošanas kārtību
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|