Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Saulkrastu novada domes saistošie noteikumi Nr. SN 32/2022
Saulkrastos 2022. gada 31. augustā Saistošie noteikumi par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai
Apstiprināti Saulkrastu novada domes
2022. gada 31. augusta sēdē (prot. Nr. 20/2022 § 35) Precizēti Saulkrastu novada domes 2022. gada 28. septembra sēdē (prot. Nr. 23/2022 § 29) Izdoti saskaņā ar likuma "Par nodokļiem un nodevām" 12. panta pirmās daļas 1. punktu, Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumu Nr. 480 "Noteikumi par kārtību, kādā pašvaldība var uzlikt pašvaldības nodevas" 16.1 punktu 1. Šie noteikumi nosaka pašvaldības nodevas par pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanu piemērojamās likmes, to maksāšanas kārtību un atbrīvojumus. 2. Nodeva par pašvaldības oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanu pilnā apmērā ir iemaksājama Saulkrastu novada pašvaldības budžetā. 3. Nodevas objekts ir Saulkrastu novada pašvaldības domes un tās iestāžu, struktūrvienību un amatpersonu oficiālie dokumenti, kas ir izsniedzami attiecīgās pašvaldības iestādes, struktūrvienības vai amatpersonas kompetences ietvaros. 4. Pašvaldības nodevas par pašvaldības oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanu maksātāji ir fiziskas un juridiskas personas, kuras vēlas saņemts pašvaldības dokumentu. 5. Nodeva ir samaksājama pirms dokumenta saņemšanas ieskaitot pašvaldības norādītajā norēķinu kontā kredītiestādē (bankā). 6. Nodeva tiek noteikta šādā apmērā: 6.1. izziņa no Saulkrastu novada dzimtsarakstu nodaļas – 5,00 euro; 6.2. izziņa no Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanas nodaļas – fiziskām personām – 5,00 euro, juridiskām personām – 10,00 euro; 6.3. domes lēmumi, to izraksti, noraksti un citi domes izsniegtie oficiālie dokumenti, ja tos izsniedz atkārtoti – 2,00 euro par katru lapaspusi; 6.4. izziņa no Domes arhīva – fiziskām personām – 7,00 euro, juridiskām personām – 10,00 euro; 6.5. citas izziņas – fiziskām personām – 2,00 euro, juridiskām personām – 5,00 euro; 6.6. dokumentu apliecinātu kopiju saņemšana no Domes arhīva – fiziskām personām – 2,00 euro, juridiskām personām – 5,00 euro; 6.7. domes sēdes, domes komiteju un komisiju sēdes protokola izraksts – fiziskām personām 2,00 euro, juridiskām personām – 5,00 euro; 6.8. apliecināts domes sēdes protokola izraksts – fiziskām personām 5,00 euro, juridiskām personām – 10,00 euro; 6.9. apliecināta domes sēdes protokola kopija – 15,00 euro. 7. No nodevas samaksas atbrīvojamas valsts un pašvaldības iestādes, personas ar pirmās un otrās grupas invaliditāti, maznodrošinātas un trūcīgas personas, kuras savu dzīvesvietu deklarējušas Saulkrastu novadā. 8. Ar šo saistošo noteikumu spēkā stāšanos spēku zaudē 30.09.2015. saistošo noteikumu Nr. 23 "Par pašvaldības nodevām Saulkrastu novadā" II nodaļa "Nodeva par Saulkrastu novada domes izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanu". Saulkrastu novada domes priekšsēdētājs N. Līcis
Saulkrastu novada domes 2022. gada 31. augusta saistošo noteikumu Nr. SN 32/2022 "Saistošie noteikumi par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju saņemšanai"
paskaidrojuma raksts
Saulkrastu novada domes priekšsēdētājs N. Līcis
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Saistošie noteikumi par nodevu pašvaldības izstrādāto oficiālo dokumentu un apliecinātu to kopiju ..
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|