Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ministru kabineta noteikumi Nr.6
Rīgā 2005.gada 4.janvārī (prot. Nr.1 20.§) Grozījumi Ministru kabineta 1999.gada 27.aprīļa noteikumos Nr.148 "Dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas noteikumi"
Izdoti saskaņā ar Dzelzceļa likuma 1.panta 10.punktu
Izdarīt Ministru kabineta 1999.gada 27.aprīļa noteikumos Nr.148 "Dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas noteikumi" (Latvijas Vēstnesis, 1999, 133./135.nr.; 2002, 10., 157.nr.) šādus grozījumus: 1. Izteikt 29.punktu šādā redakcijā: "29. Sliežu ceļa platums starp sliežu galviņu iekšējām šķautnēm, mērot 13 milimetrus zemāk par sliedes galviņas virsmu, ir: 29.1. sliežu ceļa taisnēs un līknēs ar rādiusu no 350 metriem — 1520 milimetru; 29.2. sliežu ceļa taisnēs un līknēs ar rādiusu no 350 metriem, ja nav veikta sliežu ceļa rekonstrukcija, — 1520 vai 1524 milimetri; 29.3. sliežu ceļa ar koka gulšņiem līknēs ar rādiusu no 300 metriem līdz 349 metriem — 1530 milimetru; 29.4. sliežu ceļam ar dzelzsbetona gulšņiem līknēs ar rādiusu no 300 metriem līdz 349 metriem — 1520 milimetru; 29.3. ceļa līknēs ar rādiusu līdz 299 metriem — 1540 milimetru." 2. Papildināt 35.punktu ar otro teikumu šādā redakcijā: "Atsitējbrusas var nenovietot, ja pārmijas vilktņi ir izvietoti metāla silēs, kuras apsegtas ar vākiem." 3. Izteikt 38.2.apakšpunkta otro teikumu šādā redakcijā: "Asmens un serdes nepiegulšana mērāma pretim pirmajam vilktnim, bet, ja smailā krusteņa kustīgās serdes vilktņa stiprinājums atrodas pirms krusteņa serdes smailes, — krusteņa serdes smailē;". 4. Papildināt 75.punktu aiz vārdiem "nav aprīkoti ar automātisko bloķēšanu" ar vārdiem "vai iecirkņos, kas aprīkoti ar automātisko bloķēšanu un kuros nav uzstādīti garāmejas luksofori". 5. Izteikt 123.punkta pirmo teikumu šādā redakcijā: "Stacijās, kas atrodas ar automātisko bloķēšanu aprīkotos iecirkņos, visi galvenie ceļi aprīkojami ar automātiskās lokomotīvju signalizācijas ceļa ierīcēm." 6. Aizstāt 131.1.apakšpunktā vārdus "nākamās stacijas" ar vārdiem "stacijas, kurā atrodas sakarsušo bukšu reģistrējošās iekārtas". 7. Izteikt 139.punktu šādā redakcijā: "139. Visi iecirkņi aprīkojami ar vilcienu kustības vadības radiosakariem īsviļņu diapazonā. Latvijas nacionālajā standartā "LVS EN 301 419-1" paredzētie GSM-R ultraīsviļņu diapazona vilcienu kustības vadības radiosakari izmantojami iecirkņos, kuri ir aprīkoti ar šādiem radiosakariem." 8. Papildināt 140.punktu aiz vārdiem "īsviļņu diapazonā" ar vārdiem "vai GSM-R ultraīsviļņu diapazonā". 9. Papildināt 141.punktu aiz vārdiem "ultraīsviļņu diapazonā" ar vārdiem "vai GSM-R ultraīsviļņu diapazonā". 10. Papildināt 219.4.apakšpunktu aiz vārda "vieta" ar vārdiem "(izņemot lokomotīvi)". 11. Papildināt noteikumus ar 219.7.apakšpunktu šādā redakcijā: "219.7. transportēšanas ātrums (ceļu remonta mašīnām)." 12. Svītrot 220.3.apakšpunktu. 13. Papildināt 222.punktu aiz vārdiem "Vilces līdzekļus" ar vārdiem "(izņemot ceļu remonta mašīnas)". 14. Papildināt noteikumus ar 222.1 punktu šādā redakcijā: "222.1 Dzelzceļa infrastruktūras remontam paredzētos vilces līdzekļus aprīko ar radiostacijām un attiecīgo vilces līdzekļu konstrukcijai atbilstošām vilcienu kustības drošības ierīcēm." 15. Papildināt 228.punktu aiz vārdiem "asšķautņainais uzvelmējums" ar vārdiem "velšanās loka darba virsmas zonā no 2 milimetriem līdz 13 milimetriem no riteņpāra uzmalas virsējās šķautnes". 16. Izteikt 228.2.2.apakšpunktu šādā redakcijā: "228.2.2. uzmalas biezums: 228.2.2.1. lielāks par 33 milimetriem un mazāks par 24 milimetriem kravas vagoniem, mērot 18 milimetru attālumā no virsējās šķautnes; 228.2.2.2. lielāks par 33 milimetriem un mazāks par 25 milimetriem pārējā ritošā sastāva riteņpāriem ar uzmalas augstumu 30 milimetru, mērot 20 milimetru attālumā no uzmalas virsējās šķautnes, bet ar uzmalas augstumu 28 milimetri, mērot 18 milimetru attālumā no uzmalas virsējās šķautnes;". 17. Aizstāt 254.punktā vārdu "pārvadātāja" ar vārdiem "publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāja". 18. Papildināt noteikumus ar 270.1 punktu šādā redakcijā: "270.1 Ja privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūra stacijas teritorijā pievienota publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūrai, privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs saskaņo ar publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītāju manevru un kravas iekraušanas un izkraušanas nosacījumus privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūrā, kā arī ritošā sastāva kustības ātrumu, vilcienu sastāvu garumu, ritošā sastāva saglabāšanas un sliežu ceļu tehniskās uzturēšanas nosacījumus un satiksmes drošības un drošības tehnikas pasākumus. Vagonu padošana uz privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūru bez minētā saskaņojuma ir aizliegta." 19. Izteikt 307.punkta pirmo teikumu šādā redakcijā: "Stacijās uz publiskās vai privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras sliežu ceļiem stāvošie vagoni un speciālais ritošais sastāvs nostiprināms pret aizripošanu ar šim nolūkam paredzētajiem līdzekļiem." 20. Izteikt 336.punktu šādā redakcijā: "336. Pārvadātājs apgādā vilces līdzekļus ar pārnēsājamām radiostacijām, ugunsdzēsības līdzekļiem, nepieciešamajiem signālpiederumiem, instrumentiem un citu inventāru, kas nepieciešams izmantojamo dzelzceļa infrastruktūras iecirkņu drošai ekspluatācijai." 21. Svītrot 375.punktu. 22. Svītrot 408.3.apakšpunktu. Ministru prezidents A.Kalvītis
Satiksmes ministra vietā — bērnu un ģimenes lietu ministrs A.Baštiks |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Ministru kabineta 1999.gada 27.aprīļa noteikumos Nr.148 "Dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas ..
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|