Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr. 1/9 Rīgā 2025. gada 29. maijā (prot. Nr. 20, 1. p.) Grozījumi Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2022. gada 28. novembra lēmumā Nr. 1/41 "Elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifu aprēķināšanas metodika"Izdoti saskaņā ar
Elektroenerģijas tirgus likuma 20. panta pirmo daļu 1. Izdarīt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2022.gada 28.novembra lēmumā Nr. 1/41 "Elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu tarifu aprēķināšanas metodika" (Latvijas Vēstnesis, 2022, 232.nr.; 2023, 224.nr.) šādus grozījumus: 1.1. papildināt 2.2.apakšpunktu aiz vārdiem "tostarp elektroenerģijas ražotāji" ar vārdiem "un elektroenerģijas uzkrātuves operatori, kuru elektroietaises tieši pieslēgtas sadales sistēmai"; 1.2. papildināt lēmumu ar 2.2.1apakšpunktu šādā redakcijā: "2.2.1 diferencēto tarifu struktūra - sadales pakalpojumu tarifu sadalījums pēc noteikto parametru un komponenšu kopuma, pēc kura tiek aprēķināts un diferencēts tarifs;"; 1.3. papildināt lēmumu ar 2.5.1apakšpunktu šādā redakcijā: "2.5.1 izmaksu efektivitāte - izmaksu ietaupījuma apmērs, kas komersantam jāsasniedz regulatīvā perioda ietvaros, uzlabojot saimnieciskās darbības efektivitāti;"; 1.4. izteikt 6.punktu šādā redakcijā: "6. Sadales sistēmas operators lieto ar regulatoru saskaņotu izmaksu attiecināšanas modeli, kura pamatprincipus, tajā skaitā kapitāla izmaksu attiecināšanas metodi, iesniedz regulatoram vismaz trīs mēnešus pirms tarifu projekta iesniegšanas un vienlaikus publicē vienkāršā un lietotājiem saprotamā veidā savā tīmekļa vietnē vai oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", publikācijā iekļaujot informāciju par iespējamo ietekmi uz sadales sistēmas pakalpojumu diferencētajiem tarifiem un ietekmi uz lietotāju maksājumiem par sadales sistēmas pakalpojumu. Sadales sistēmas operators atbilstoši sniegtajiem sadales sistēmas pakalpojumiem veido tādu izmaksu un to attiecināšanas uzskaiti, kas dod skaidru un nepārprotamu priekšstatu par izmaksu izmaiņām. Ja izmaksu attiecināšanas modelis iepriekš ir saskaņots ar regulatoru un izmaksu attiecināšanas pamatprincipi nav mainījušies, izmaksu attiecināšanas modelis atkārtoti nav jāsaskaņo."; 1.5. papildināt lēmumu ar 6.1punktu šādā redakcijā: "6.1 Sadales sistēmas operators, kura sistēmai pieslēgti mazāk par simt tūkstošiem lietotāju, 6.punktā minēto izmaksu attiecināšanas modeli iesniedz regulatoram ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms tarifu projekta iesniegšanas."; 1.6. svītrot 7.punktu; 1.7. izteikt 12., 13. un 14.punktu šādā redakcijā: "12. Atļautie ieņēmumi sedz tarifu aprēķinā iekļautās izmaksas, kas sastāv no kapitāla izmaksām, ekspluatācijas izmaksām, nodokļiem, izmaksu efektivitātes un ieņēmumu korekcijas:
kur: AISSO - atļautie ieņēmumi [EUR]; ISSO - tarifu aprēķinā iekļautās izmaksas [EUR]; Ikap - kapitāla izmaksas [EUR]; Iekspl - ekspluatācijas izmaksas [EUR]; Inod - nodokļu izmaksas [EUR]; ISSO ef - izmaksu efektivitāte [EUR]; Ikor - ieņēmumu korekcija, kas saistīta ar iepriekšējā regulatīvā perioda izmaksu un ieņēmumu prognožu novirzēm [EUR]. 13. Sadales sistēmas pakalpojumu izmaksu efektivitāti nosaka, izmantojot šādu formulu:
kur: Kef - izmaksu efektivitātes koeficients, kas tiek noteikts 50 procentu apmērā no nākamā kalendārā gada, kas seko efektivitātes noteikšanas gadam, prognozētā patēriņa cenu indeksa (inflācijas). Efektivitātes koeficienta vērtība nevar būt mazāka par nulli un lielāka par 1,5 procentiem. 14. Ja tarifu periods ir garāks par gadu, uz katru tarifu periodu tiek attiecināta vienāda sadales sistēmas pakalpojumu izmaksu efektivitāte. Pēc sadales sistēmas operatora pamatota lūguma regulators var atļaut piemērot atšķirīgu sadales sistēmas pakalpojumu izmaksu efektivitāti attiecināšanai uz katru tarifu periodu regulatīvā perioda ietvaros."; 1.8. papildināt lēmumu ar 17.1punktu šādā redakcijā: "17.1 Ja sadales sistēmas operators nodarbojas arī ar citu komercdarbību, kas nav regulēta, bet ieņēmumi no sadales sistēmas pakalpojumu sniegšanas kopējos sadales sistēmas operatora ieņēmumos veido vairāk nekā 75 procentus, sadales sistēmas operators var neveikt atsevišķu izmaksu nodalīšanu starp sadales sistēmas pakalpojumu sniegšanu un citu pakalpojumu sniegšanu, nosakot ar sadales sistēmas pakalpojumiem saistītās ekonomiski pamatotās izmaksas, no tām izslēdzot izmaksu daļu, ko aprēķina, no attiecīgās komercdarbības gūtos ieņēmumus reizinot ar koeficientu, kas nav mazāks par 0,93. Ja attiecīgajam komercdarbības veidam tiek nodrošināta atsevišķa izmaksu uzskaite, kas iepriekš ir saskaņota saskaņā ar šīs metodikas 6.punktu, no attiecīgās komercdarbības gūto ieņēmumu daļa, kas pārsniedz uz attiecīgo komercdarbību attiecināmās sadales sistēmas operatora izmaksas, netiek ņemta vērā, nosakot ar sistēmas pakalpojumiem saistītās ekonomiski pamatotās izmaksas."; 1.9. papildināt lēmumu ar 21.1punktu šādā redakcijā: "21.1 Ja sadales sistēmas operators slēdz elektroenerģijas mainīgas cenas līgumu elektroenerģijas iepirkšanai, komersants pamatoto izmaksu aprēķināšanai, kas saistāma ar elektroenerģijas cenas prognozi un ar to saistīto pamatoto izmaksu aprēķinu, izmanto regulatora vadlīnijas elektroenerģijas cenas prognozēšanai. Ja tiek izmantoti citi elektroenerģijas cenas prognozēšanas principi vai slēgts līgums par elektroenerģijas iepirkšanu par fiksētu elektroenerģijas cenu, sadales sistēmas operators sniedz regulatoram pamatojumu šādas pieejas izvēlei."; 1.10. papildināt 22.punktu ar otru teikumu šādā redakcijā: "Personāla un sociālo izmaksu vērtēšanas principi noteikti regulatora personāla izmaksu aprēķināšanas vadlīnijās."; 1.11. papildināt lēmumu ar 24.1punktu šādā redakcijā: "24.1 Izmaksas, kas saistītas ar sadales sistēmas pētījumiem un konsultācijām, nevar pārsniegt vienu procentu no tarifu projektā iekļautajām vidējām ekspluatācijas izmaksām."; 1.12. papildināt 25.punktu aiz vārdiem "Sadales sistēmas operators" ar vārdiem: "atbilstoši pielikumam"; 1.13. izteikt 26.punktu šādā redakcijā: "26. Sadales sistēmas operators ne vēlāk kā sešus mēnešus pirms tarifu perioda beigām regulatīvajā rēķinā uzskaita: 26.1. starpību starp faktiskajiem (prognozētajiem) un plānotajiem ieņēmumiem tarifu periodā, ko nosaka, summējot faktisko starpību par noslēgtajiem mēnešiem attiecīgajā tarifu periodā un prognozēto starpību aprēķina veikšanas brīdī par pārējiem attiecīgā tarifu perioda mēnešiem; 26.2. starpību starp faktiskajām (prognozētajām) un plānotajām vai paredzamajām (ja iepriekšējā tarifu periodā ir pārskatītas plānotās izmaksas) elektroenerģijas zudumu un tehnoloģiskā procesa nodrošināšanas izmaksām, ko nosaka, ņemot vērā faktisko elektroenerģijas cenu noslēgtajos tarifu perioda mēnešos un aprēķina brīdī prognozēto elektroenerģijas cenu pārējiem tarifu perioda mēnešiem. Nosakot elektroenerģijas zudumu un tehnoloģiskā procesa nodrošināšanas izmaksu starpību, aprēķinos izmanto faktisko elektroenerģijas zudumu daudzumu, kas nepārsniedz apstiprināto uz attiecīgo tarifu periodu attiecināmo elektroenerģijas zudumu apmēru. Sadales sistēmas operatoram ir tiesības ņemt vērā elektroenerģijas zudumu daudzumu faktiskajā apmērā, ja sadales sistēmas operators iesniedz attiecīgu pamatojumu un daudzuma izmaiņas ir saistītas ar tehnoloģisko procesu nodrošināšanu; 26.3. starpību starp plānoto inflācijas radīto izmaksu pieaugumu regulatīvajā periodā un prognozēto vai paredzamo (ja iepriekšējā tarifu periodā ir pārskatītas prognozētās izmaksas) inflācijas radīto izmaksu pieaugumu, ko aprēķina šādi:
kur: IIPt pr - prognozētā starpība starp plānoto inflācijas radīto izmaksu pieaugumu regulatīvajā periodā un prognozētās inflācijas radīto izmaksu pieaugumu tarifu periodā [EUR]; Ipers,t - tarifu aprēķinā iekļautās personāla un sociālās izmaksas, kas aprēķinātas, izmantojot inflācijas prognozi, un attiecināmas uz konkrēto tarifu periodu [EUR]; Irem,t - tarifu aprēķinā iekļautās īpašuma uzturēšanai nepieciešamo un citu komersantu veikto kārtējo ekspluatācijas remontu izmaksas, kas attiecināmas uz attiecīgo tarifu periodu [EUR]; Isaimn,t - tarifu aprēķinā iekļautās pārējās saimnieciskās darbības izmaksas, kas attiecināmas uz attiecīgo tarifu periodu [EUR]; Ine,t - tarifu aprēķinā iekļautās ekspluatācijas izmaksas, kuras attiecināmas uz attiecīgo tarifu periodu un uz kurām inflācijas radītas izmaksu izmaiņas regulatīvajā periodā nav plānotas [EUR]; PCIpl - tarifu aprēķinā izmantotās plānotās patēriņa cenu inflācijas kumulatīvais rādītājs attiecīgajam tarifu periodam; PCIpr - prognozētās patēriņa cenu inflācijas kumulatīvais rādītājs attiecīgajam tarifu periodam; 26.4. starpību starp plānoto nominālās bruto algas izmaiņu radīto izmaksu pieaugumu tarifu periodā un prognozēto nominālās bruto algas izmaiņu radīto izmaksu pieaugumu, ko aprēķina šādi:
kur: PIPt pr - prognozētā starpība starp plānoto nominālās bruto algas izmaiņu radīto izmaksu pieaugumu regulatīvajā periodā un faktiskās nominālās bruto algas izmaiņas radīto izmaksu pieaugumu tarifu periodā [EUR]; Ipers BAI,t - tarifu aprēķinā iekļautās personāla izmaksas, kas aprēķinātas, izmantojot nominālās bruto algas izmaiņas prognozi, un attiecināmas uz attiecīgo tarifu periodu [EUR]; BAIpl - tarifu aprēķinā izmantotās plānotās nominālās bruto algas izmaiņu kumulatīvais rādītājs attiecīgajam tarifu periodam; BAIpr - prognozētās nominālās bruto algas izmaiņu kumulatīvais rādītājs attiecīgajam tarifu periodam; 26.5. starpību starp faktiskajām (prognozētajām) un plānotajām vai paredzamajām (ja iepriekšējā tarifu periodā ir pārskatītas plānotās izmaksas) pārvades sistēmas pakalpojumu izmaksām, ko nosaka, summējot faktisko starpību par noslēgtajiem mēnešiem attiecīgajā tarifu periodā un prognozēto starpību aprēķina veikšanas brīdī, par pārējiem attiecīgā tarifu perioda mēnešiem. Nosakot sadales sistēmas operatora pārvades sistēmas pakalpojumu izmaksu starpību, aprēķinos izmanto elektroenerģijas jaudu, kas nepārsniedz apstiprināto uz attiecīgo tarifu periodu attiecināmo faktisko jaudas apmēru; 26.6. starpību starp faktiskajām (prognozētajām) un plānotajām sadales sistēmas operatora citas sadales sistēmas pakalpojumu izmaksām, ko nosaka, summējot faktisko starpību par noslēgtajiem mēnešiem attiecīgajā tarifu periodā un prognozēto starpību aprēķina veikšanas brīdī, par pārējiem attiecīgā tarifu perioda mēnešiem. Nosakot sadales sistēmas operatora citas sadales sistēmas pakalpojumu izmaksu starpību, aprēķinos izmanto elektroenerģijas jaudu, kas nepārsniedz apstiprināto uz attiecīgo tarifu periodu attiecināmo faktisko jaudas apmēru; 26.7. pamatotās faktiskās neparedzētās izmaksas ārējo normatīvo aktu izmaiņu vai ārkārtas situāciju novēršanas dēļ, kas radušās attiecīgā regulatīvā perioda iepriekšējā vai esošajā tarifu periodā un nav atgūstamas citādi; 26.8. starpību starp šīs metodikas 26.1., 26.2., 26.3., 26.4., 26.5., 26.6. un 26.7.apakšpunktā minētajām faktiskajām un prognozētajām izmaksām un ieņēmumiem par iepriekšējā tarifu perioda mēnešiem, tajā skaitā iepriekšējā regulatīvā perioda pēdējo tarifu perioda mēnešiem, par kuriem, veicot regulatīvā rēķina aprēķinu iepriekšējā tarifu periodā, tajā skaitā iepriekšējā regulatīvā perioda pēdējā tarifu periodā, tika izmantotas izmaksu prognozes; 26.9. regulatīvajā rēķinā par pirmo tarifu periodu sadales sistēmas operators uzskaita starpību starp prognozētajām un faktiskajām kapitāla izmaksām par iepriekšējā regulatīvā perioda pēdējo tarifu periodu."; 1.14. izteikt 26.1punktu šādā redakcijā: "26.1 Sadales sistēmas operatoram ne vēlāk kā sešus mēnešus pirms tarifu perioda beigām regulatīvajā rēķinā ir tiesības uzskaitīt paredzamo nākamo tarifu periodu izmaksu starpību, ko nosaka kā izmaksu starpību starp tarifu projektā plānotajām nākamo tarifu periodu izmaksām un regulatīvā rēķina sagatavošanas brīdī prognozējamām nākamo tarifu periodu izmaksām šādās pozīcijās: 1) elektroenerģijas zudumu un tehnoloģiskā procesa nodrošināšanas izmaksas; 2) pārvades sistēmas pakalpojumu izmaksas; 3) citas sadales sistēmas pakalpojumu izmaksas; 4) prognozētās kumulatīvās inflācijas ietekmes izmaksas apstiprinātajā tarifā un prognozēto inflāciju nākamajiem regulatīvā perioda gadiem."; 1.15. izteikt 27.3.apakšpunktu šādā redakcijā: "šīs metodikas 26.8. un 26.9.apakšpunktā minētās izmaksas tiek noteiktas uz iepriekšējā tarifu perioda, tajā skaitā iepriekšējā regulatīvā perioda, pēdējā tarifu perioda pēdējo dienu."; 1.16. izteikt 29.1.1. un 29.1.2.apakšpunktu šādā redakcijā: "29.1.1. regulatīvā rēķina atlikums pārsniedz vienu procentu no tarifu aprēķinā iekļautajām vidējām tarifu perioda ekspluatācijas izmaksām; 29.1.2. šīs metodikas 53. un 54.punktā minētā uz tarifu periodu attiecināmā ieņēmumu korekcijas daļa nepārsniedz 10 procentus no tarifu aprēķinā iekļautajām vidējām tarifu perioda ekspluatācijas izmaksām. 10 procentu ierobežojums neattiecas uz izmaksu starpību, kas veidojas elektroenerģijas zudumu un tehnoloģisko izmaksu noviržu rezultātā, ja vidējā faktiskā elektroenerģijas cena attiecīgajā tarifu periodā bijusi par septiņiem vai vairāk euro/MWh lielāka nekā plānotā elektroenerģijas cena, un pārvades sistēmas pakalpojumu izmaksu un citas sadales sistēmas pakalpojumu izmaksu noviržu rezultātā;"; 1.17. papildināt lēmumu ar 30.1 un 30.2punktu šādā redakcijā: "30.1 Sadales sistēmas operators, kura sistēmai pieslēgti mazāk par simt tūkstošiem lietotāju, precizētu elektroenerģijas daudzuma prognozi iesniedz regulatoram ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms šīs metodikas 62.punktā noteiktās atļaujas izmantošanas. 30.2 Ja regulatīvā rēķina aprēķina un/vai lietotājiem nodotā elektroenerģijas daudzuma un atļauto patēriņa jaudu izmaiņu rezultātā diferencēto tarifu vērtības 12 mēnešu periodā sadales sistēmas pakalpojumu tarifu komponentei, kas nav saistīta ar patērētās elektroenerģijas apjomu, pārsniedz 30 procentus, salīdzinot ar spēkā esošo diferencēto tarifu vērtībām, kas nav saistīts ar patērētās elektroenerģijas apjomu, sadales sistēmas operatoram, kura sistēmai ir pieslēgti vairāk par simt tūkstošiem lietotāju, ir pienākums attiecināt uz nākamo tarifu periodu regulatīvā rēķina atlikumu pilnā apmērā un/vai veikt lietotājiem nodotā elektroenerģijas daudzuma un/vai atļauto patēriņa jaudu izmaiņu korekciju."; 1.17.1. papildināt 31.punktu aiz vārdiem "līdz ar jauna tarifu projekta iesniegšanu" ar vārdiem "atbilstoši pielikumam"; 1.17.2. izteikt 31.3.apakšpunktu šādā redakcijā: "31.3. kapitāla izmaksu korekciju, kas tiek aprēķināta atbilstoši regulatora noteiktajai kapitāla izmaksu uzskaites un aprēķināšanas metodikai."; 1.18. izteikt 32.punktu šādā redakcijā: "32. Ja sadales sistēmas operators regulatīvā perioda ietvaros, īstenojot efektivitātes uzlabošanas pasākumus, ir sasniedzis efektivitātes apmēru, kas pārsniedz atbilstoši šīs metodikas 13.punktam aprēķināto izmaksu efektivitātes apmēru, iesniedzot regulatoram pamatojumu, sadales sistēmas operatoram ir tiesības samazināt šīs metodikas 31.punkta minētajā kārtībā noteikto regulatīvā rēķina atlikumu par faktisko izmaksu ietaupījuma apmēru, kas pārsniedz noteikto izmaksu efektivitātes līmeni."; 1.19. aizstāt 46.punktā vārdu "simts" ar vārdu "simt"; 1.20. izteikt 52.punktu šādā redakcijā: "52. Attiecinot atļautos ieņēmumus pa sprieguma pakāpēm, sadales sistēmas operators var izmantot izmaksu virzītājus, kas atšķiras no šīs metodikas 50. un 51.punktā minētajiem, tos pamatojot, iesniedzot izmaksu attiecināšanas modeli šīs metodikas 6.punktā noteiktajā kārtībā."; 1.21. papildināt lēmumu ar 55.1punktu šādā redakcijā: "55.1 Sadales sistēmas operators, kura sistēmai pieslēgti mazāk par simt tūkstošiem lietotāju, šīs metodikas 55.punktā minētās tarifu struktūras izmaiņas iesniedz regulatoram ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms šīs metodikas 62.punktā noteiktās atļaujas izmantošanas."; 1.22. papildināt lēmumu ar 56.1 un 56.2punktu šādā redakcijā: "56.1 Ja tarifu projektā iekļautās izmaksas sadales sistēmas operatoram, kura sistēmai pieslēgti mazāk par simt tūkstošiem lietotāju, pa izmaksu pozīcijām pārsniedz piecus procentus, salīdzinot ar spēkā esošajos tarifos iekļauto izmaksu pozīcijas apmēru, sadales sistēmas operators vienlaikus ar tarifu projektu iesniedz izmaksu detalizētu atšifrējumu. Minēto izmaksu pamatojošos dokumentus sadales sistēmas operators iesniedz gadījumos, ja attiecīgo izmaksu pozīciju palielinājums pret spēkā esošā tarifu aprēķinā iekļautajām izmaksām pārsniedz 20 procentus. 56.2 Sadales sistēmas operators, kura sistēmai ir pieslēgti vairāk par simt tūkstošiem lietotāju, izmaksas pamatojošos dokumentus iesniedz vienlaikus ar tarifu projektu, ja tarifu aprēķinā iekļautā izmaksu pozīcija ir palielinājusies vairāk nekā par 10 procentiem, salīdzinot ar spēkā esošajos tarifos iekļauto izmaksu pozīcijas apmēru."; 1.23. izteikt 61.punktu šādā redakcijā: "61. Noteiktie diferencētie tarifi ir spēkā, līdz stājas spēkā jauni diferencētie tarifi. Ja iepriekšējā tarifu periodā sadales sistēmas operators ir izmantojis tiesības attiecināt regulatīvā rēķina atlikumu atbilstoši šīs metodikas 29.1.apakšpunktam, bet, aprēķinot nākamo regulatīvo rēķina atlikumu, neizmanto tiesības attiecināt regulatīvā rēķina atlikumu uz nākamo tarifu periodu, tad sadales sistēmas operators nākamajā tarifu periodā piemērojamos tarifus aprēķina, izmantojot tos pašus lielumus, kas tika ņemti vērā lēmumā, kurš ir pieņemts, ievērojot šīs metodikas 56. un 59.punktā minēto kārtību. Sadales sistēmas operatoram ir pienākums publicēt diferencētos tarifus šīs metodikas 62.1.apakšpunktā minētajā kārtībā."; 1.24. papildināt lēmumu ar 62.5.1apakšpunktu šādā redakcijā: "62.5.1 Sadales sistēmas operators ne vēlāk kā 45 dienas pirms jauno diferencēto tarifu spēkā stāšanās informē regulatoru un sadales sistēmai pieslēgtos sadales sistēmas operatorus par jaunajām diferencēto tarifu vērtībām."; 1.25. papildināt lēmumu ar 64.5 un 64.6 punktu šādā redakcijā: "64.5 Ja sadales sistēmas operators regulatīvajā periodā, kuru regulators ir noteicis pirms 2025.gada 1.jūnija, ir īstenojis efektivitātes uzlabošanas pasākumus un saskaņā ar tiem attiecīgā regulatīvā perioda tarifu projekta aprēķinā ņēmis vērā šīs metodikas 13.punktā minēto izmaksu efektivitātes koeficientu, sadales sistēmas operatoram ir tiesības samazināt šīs metodikas 31.punkta minētajā kārtībā noteikto regulatīvā rēķina atlikumu par apmēru, kas nepārsniedz 50% no faktiskā izmaksu ietaupījuma, kurš noteikts, ņemot vērā ar efektivitātes uzlabošanas pasākumiem saistītās papildu izmaksas un gūto izmaksu ietaupījumu. 64.6 Sadales sistēmas operatoram, kura sistēmai pieslēgti mazāk par simt tūkstošiem lietotāju, pirmo reizi aprēķinot sistēmas pakalpojumu tarifus, ir tiesības piemērot mazāku kapitāla atdeves likmi par regulatora noteikto. Ja sadales sistēmas operators tarifu projektā piemēro mazāku kapitāla atdeves likmi, tad kopā ar tarifu projektu sadales sistēmas operators iesniedz regulatoram pamatojumu mazākas likmes piemērošanai."; 1.26. papildināt lēmumu ar pielikumu šā lēmuma pielikumā pievienotajā redakcijā. 2. Lēmums stājas spēkā nākamajā dienā pēc tā publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
komisijas |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2022. gada 28. novembra lēmumā Nr. 1/41 ..
Statuss:
Spēkā esošs
Saistītie dokumenti
|