Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 

Ministru kabineta noteikumi Nr. 475

Rīgā 2024. gada 16. jūlijā (prot. Nr. 29 60. §)

Grozījumi Ministru kabineta 2024. gada 20. februāra noteikumos Nr. 113 "Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.2. reformu un investīciju virziena "Uzņēmumu digitālā transformācija un inovācijas" 2.2.1.5.i. investīcijas "Mediju nozares uzņēmumu digitālās transformācijas veicināšana" pasākuma "Mācības mediju nozares speciālistu digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanai" īstenošanas noteikumi"

Izdoti saskaņā ar Likuma par budžetu un finanšu vadību
19.3 panta otro daļu

Izdarīt Ministru kabineta 2024. gada 20. februāra noteikumos Nr. 113 "Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.2. reformu un investīciju virziena "Uzņēmumu digitālā transformācija un inovācijas" 2.2.1.5.i. investīcijas "Mediju nozares uzņēmumu digitālās transformācijas veicināšana" pasākuma "Mācības mediju nozares speciālistu digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanai" īstenošanas noteikumi" (Latvijas Vēstnesis, 2024, 37. nr.) šādus grozījumus:

1. Izteikt 1.5. apakšpunktu šādā redakcijā:

"1.5. prasības projekta iesniedzējam un sadarbības partnerim un investīcijas pasākuma ieviešanas nosacījumus;".

2. Papildināt ar 1.7. apakšpunktu šādā redakcijā:

"1.7. ar komercdarbības atbalsta piešķiršanu saistītus nosacījumus."

3. Izteikt 12. punktu šādā redakcijā:

"12. Pievienotās vērtības nodoklis nav attiecināms finansēšanai no Atveseļošanas fonda līdzekļiem. Pievienotās vērtības nodokļa izmaksas sedz finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris, vai gala labuma guvējs no saviem līdzekļiem."

4. Izteikt 14.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"14.4. gala labuma guvēju atlases īstenošana;".

5. Papildināt ar 14.7. apakšpunktu šādā redakcijā:

"14.7. gala labuma guvēju darbības efektivizēšanai nepieciešamo digitālās attīstības plānu izstrāde."

6. Izteikt 15. punktu šādā redakcijā:

"15. Investīcijas pasākuma ietvaros ar projekta īstenošanu saistītas šādas finansējuma saņēmēja un sadarbības partnera attiecināmās izmaksas:

15.1. gala labuma guvēju darbības efektivizēšanai nepieciešamo digitālās attīstības plānu izstrādes, izvērtējumu sagatavošanas un konsultāciju pakalpojumu izmaksas;

15.2. augsta līmeņa digitālo prasmju apguvei nepieciešamo kompetences paaugstināšanas pasākumu organizēšanas un īstenošanas izmaksas, tai skaitā telpu un darba vietas izmaksas;

15.3. informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (iekārtas, programmatūra, licence) un to risinājumu izstrādes, iegādes, atjaunošanas un modernizēšanas izmaksas mācību procesa īstenošanai;

15.4. gala labuma guvēju digitālajai attīstībai un projekta mērķu sasniegšanai (saskaņā ar gala labuma guvēja digitālās attīstības plānu) nepieciešamo finansējuma saņēmēja noteikto auditorijas pētījumu risinājumu, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (iekārtas, programmatūra, licence) izstrādes, iegādes, atjaunošanas un modernizēšanas izmaksas;

15.5. investīcijas pasākuma projekta vadības personāla izmaksas, nepārsniedzot 10 procentus no kopējām projekta izmaksām, un projekta īstenošanas personāla izmaksas;

15.6. ar projekta darbībām tieši saistīto publicitātes un vizuālās identitātes pasākumu izmaksas, nepārsniedzot vienu procentu no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām."

7. Izteikt 18. punktu šādā redakcijā:

"18. Ja projekta īstenošanas laikā sadārdzinās projekta plānotās attiecināmās izmaksas, finansējuma saņēmējs papildu izmaksas sedz no saviem līdzekļiem. Ja atbalsts tiek piešķirts kā komercdarbības atbalsts, projekta īstenošanas gaitā radušās sadārdzinājuma izmaksas finansējuma saņēmējs sedz no saviem līdzekļiem, kas brīvi no jebkāda komercdarbības atbalsta."

8. Izteikt III nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:

"III. Prasības projekta iesniedzējam un sadarbības partnerim un investīcijas pasākuma ieviešanas nosacījumi".

9. Izteikt 20. punktu šādā redakcijā:

"20. Projekta iesniedzējs projekta īstenošanai var piesaistīt sadarbības partneri. Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris ir juridiska persona vai juridisku personu apvienība, kas katra atsevišķi vismaz divus gadus pirms projekta iesniegšanas ir reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Izglītības iestāžu reģistrā. Projekta iesniedzējs pats vai kopā ar sadarbības partneri var apliecināt vismaz divu gadu pieredzi šādās jomās:

20.1. informācijas tehnoloģijas;

20.2. izglītība;

20.3. medijpratība;

20.4. mentorings, konsultēšana."

10. Papildināt ar 22.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"22.4. sadarbības līguma projektu ar sadarbības partneri (ja attiecināms), nosakot finansējuma saņēmēja un sadarbības partnera pienākumu un izmaksu sadalījumu."

11. Papildināt ar 22.1 punktu šādā redakcijā:

"22.1 Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris (ja attiecināms) projekta iesniegumam pievieno de minimis atbalsta uzskaites sistēmā sagatavotās veidlapas "Veidlapa par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta uzskaitei un piešķiršanai" izdruku vai norāda de minimis atbalsta uzskaites sistēmā izveidotās un apstiprinātās pretendenta veidlapas identifikācijas numuru."

12. Izteikt 27.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"27.1. izslēgšanas kritērijiem. Ja projektu iesniegumu vērtēšanas komisija konstatē, ka uz projekta iesniedzēju vai sadarbības partneri (ja attiecināms) ir attiecināms vismaz viens no izslēgšanas kritērijiem, turpmāko projekta iesnieguma vērtēšanu neveic;".

13. Izteikt 31.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"31.1. uz projekta iesniedzēju un sadarbības partneri nav attiecināms neviens no izslēgšanas kritērijiem;".

14. Izteikt 38.1. apakšpunktu šādā redakcijā:

"38.1. finansējuma saņēmējs avansa maksājumu var saņemt, ja ir atvēris kontu Valsts kasē vai darījumu kontu Latvijas Republikā reģistrētā kredītiestādē vai ja Eiropas Savienībā reģistrēta kredītiestāde ir izsniegusi bankas garantiju par labu aģentūrai, iesniedzot aģentūrai pieprasījumu avansa maksājumam un pamatojot avansa maksājuma apmēru, vienlaikus nodrošinot, ka tas nepārsniedz 30 procentus no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām;".

15. Papildināt ar 39.1 punktu šādā redakcijā:

"39.1 Aģentūra finansējuma saņēmējam izmaksājamo avansa summu apstiprina vai noraida, pamatojoties uz sasniedzamajiem mērķiem, maksājuma lietderību un finanšu drošību, ievērojot normatīvo aktu prasības maksājumu un darījumu apliecinošo dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas jomā."

16. Izteikt 43.4. apakšpunktu šādā redakcijā:

"43.4. izstrādāt katram gala labuma guvējam digitālās attīstības plānu un uzraudzīt, lai gala labuma guvējs sasniedz digitālās attīstības plānā paredzētos rādītājus;".

17. Izteikt 43.7. apakšpunktu šādā redakcijā:

"43.7. nodrošināt datu ievadi Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā maksājuma pieprasījuma informācijas sagatavošanai ne retāk kā divas reizes gadā, iekļaujot izdevumu un sasniegto rādītāju pamatojošos dokumentus. Pēdējo maksājuma pieprasījumu iesniedz Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā līdz 2026. gada 30. jūnijam;".

18. Izteikt 43.10. apakšpunktu šādā redakcijā:

"43.10. iepirkumu, kas nepieciešams projekta īstenošanai, veikt saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā, īstenojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu konkursa procedūru. Atbalstāma ir vides prasību integrācija preču un pakalpojumu iepirkumos, kā arī vides pieejamības un izmantojamības nodrošināšana - zaļais publiskais iepirkums, inovāciju iepirkums un sociāli atbildīgs iepirkums;".

19. Papildināt ar 43.1 punktu šādā redakcijā:

"43.1 Sadarbības partnera pienākumi: 

43.11. nodrošināt interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas un dubultfinansējuma nepieļaušanu projekta ietvaros;

43.12. iepirkumu, kas nepieciešams projekta īstenošanai, veikt saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā, īstenojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu konkursa procedūru. Atbalstāma ir vides prasību integrācija preču un pakalpojumu iepirkumos, kā arī vides pieejamības un izmantojamības nodrošināšana - zaļais publiskais iepirkums, inovāciju iepirkums un sociāli atbildīgs iepirkums."

20. Papildināt ar VI nodaļu šādā redakcijā:

"VI. Ar komercdarbības atbalsta piešķiršanu saistītie nosacījumi

45. Projekta iesniedzējam un tā sadarbības partnerim (turpmāk - de minimis atbalsta saņēmējs) šo noteikumu 15.1., 15.2., 15.3. un 15.5. apakšpunktā minētajām izmaksām aģentūra piešķir līdzfinansējumu kā de minimis atbalstu, ievērojot Eiropas Komisijas 2023. gada 13. decembra Regulas (ES) Nr. 2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108. panta piemērošanu de minimis atbalstam (turpmāk - Komisijas regula Nr. 2023/2831) nosacījumus.

46. Atbalsts šo noteikumu 15.4. apakšpunktā minēto izmaksu segšanai nav uzskatāms par komercdarbības atbalstu finansējuma saņēmējam un sadarbības partnerim, ja finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris nodrošina finansējuma saņēmēja noteikto auditorijas pētījumu risinājumu, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (iekārtas, programmatūra, licence) izstrādi, iegādi, atjaunošanu un modernizēšanu, piemērojot šo noteikumu 43.10. vai 43.12. apakšpunktā minēto procedūru. Šo noteikumu 15.4. apakšpunktā plānotās darbības rezultātā iegūtais produkts vai pakalpojums būs galalietotāju īpašumā un nepaliks finansējuma saņēmēja vai tā sadarbības partnera rīcībā atkārtotai izmantošanai.

47. Aģentūra veic atbalsta pretendenta izvērtēšanu atbilstoši Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi.

48. De minimis atbalstu uzskata par piešķirtu ar dienu, kad aģentūra pieņēmusi lēmumu par līdzfinansējuma piešķiršanu.

49. Piešķirot de minimis atbalstu, aģentūra pārbauda, vai plānotais de minimis atbalsts kopā ar iepriekšējos trijos gados, skaitot no atbalsta piešķiršanas dienas, piešķirto de minimis atbalstu viena vienota uzņēmuma līmenī nepārsniedz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteikto maksimālo de minimis atbalsta apmēru. Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Komisijas regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punkta nosacījumiem.

50. De minimis atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 2023/2831 piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus.

51. Ja atbalsta pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta "a", "b", "c" un "d" apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja atbalsta pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 2. punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar šiem noteikumiem.

52. Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā, ad-hoc lēmumā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100 %.

53. Lai nodrošinātu kumulācijas prasību ievērošanu, ja par vienām un tām pašām projekta attiecināmajām izmaksām tiek piešķirts atbalsts vairāku komercdarbības atbalsta programmu ietvaros, atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu.

54. Aģentūra kā atbalsta sniedzējs uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 gadus, sākot no dienas, kad saskaņā ar šiem noteikumiem piešķirts pēdējais de minimis atbalsts, savukārt de minimis atbalsta saņēmējs uzglabā visus ar de minimis atbalsta piešķiršanu saistītos datus 10 gadus no de minimis atbalsta piešķiršanas dienas.

55. De minimis atbalsta piešķiršana un uzskaite tiek veikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību.

56. Ja tiek pārkāpti Komisijas regulas Nr. 2023/2831 nosacījumi, de minimis atbalsta saņēmējam ir pienākums atmaksāt aģentūrai šo noteikumu ietvaros saņemto nelikumīgo de minimis atbalstu kopā ar procentiem no līdzekļiem, kas ir brīvi no komercdarbības atbalsta, atbilstoši Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļas nosacījumiem.

57. Lēmumu par de minimis atbalsta piešķiršanu šo noteikumu ietvaros var pieņemt līdz Komisijas regulas Nr. 2023/2831 7. panta 3. punktā un 8. pantā noteiktajam termiņam."

21. Izteikt pielikumu jaunā redakcijā (pielikums).

Ministru prezidente E. Siliņa

Kultūras ministre A. Lāce

 

Pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 16. jūlija
noteikumiem Nr. 475

"Pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 20. februāra
noteikumiem Nr. 113

Projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriji Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.2. reformu un investīciju virziena "Uzņēmumu digitālā transformācija un inovācijas" 2.2.1.5.i. investīcijas "Mediju nozares uzņēmumu digitālās transformācijas veicināšana" pasākumam "Mācības mediju nozares speciālistu digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanai"

1. IZSLĒGŠANAS KRITĒRIJI

Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu (N1)

Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris, ja tāds projektā ir piesaistīts, uz projekta iesniegšanas vai atbalsta piešķiršanas brīdi neatrodas šādā izslēgšanas situācijā:  

1.1.

uz projekta iesniedzēju un sadarbības partneri (ja attiecināms) nav attiecināms neviens no regulas Nr. 2018/10462 136. panta "Izslēgšanas kritēriji un lēmumi par izslēgšanu" 1. un 4. punktā noteiktajiem izslēgšanas kritērijiem

N

1.2.

projekta iesniedzējs un sadarbības partneris (ja attiecināms) neatbilst Starptautisko un Latvijas Republikas nacionālo sankciju likuma 11.2 panta pirmajā daļā noteiktajām pazīmēm

N

ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu (P3)

2. VISPĀRĪGIE ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

2.1.

Projekta mērķis atbilst šajos noteikumos minētajiem mērķiem un sekmē to sasniegšanu

P

2.2.

Projektā plānotās darbības un attiecināmās izmaksas ir precīzi noteiktas, izmērāmas un sekmē projekta mērķu sasniegšanu

P

2.3.

Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris (ja attiecināms) ir juridiska persona vai juridisku personu apvienība, kas katra atsevišķi vismaz divus gadus pirms projekta iesniegšanas ir reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Izglītības iestāžu reģistrā

N

2.4.

Projekta iesniedzējam un sadarbības partnerim (ja attiecināms) saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu (nodevu) parādnieku datubāzē pieejamo informāciju nav nodokļu vai nodevu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, vai pielikumā ir iesniegts parāda samaksas termiņa pagarinājums, vienošanās par labprātīgu nodokļu samaksu vai vienošanās līgums, saskaņā ar likuma "Par nodokļiem un nodevām" 24. panta pirmo daļu

P

2.5.

Projekta iesnieguma finanšu aprēķins izstrādāts aritmētiski precīzi

P

2.6.

Projekta kopējās attiecināmās izmaksas un izmaksu pozīcijas atbilst šiem noteikumiem, tās ir tieši saistītas ar projekta ietvaros veiktajām darbībām, samērīgas, pamatotas, kā arī ir ievēroti saimnieciskuma, lietderības un efektivitātes principi

P

2.7.

Investīciju projektā plānoto darbību īstenošanas laiks nepārsniedz piešķiramajam atbalstam noteikto maksimālo īstenošanas laiku

P

2.8.

Projekta iesniedzējs izpilda nepieciešamās prasības principa "Nenodarīt būtisku kaitējumu" ievērošanai

P

2.9.

Projekta iesniegumā ir ietverta informācija, kas apliecina dubultā finansējuma neesību un plānoto demarkāciju vai sinerģiju ar projekta iesniedzēja īstenoto (jau pabeigto) vai īstenošanā esošo projektu atbalsta pasākumiem vai citu subjektu īstenotiem projektiem vai atbalsta pasākumiem

P

2.10.

Projekta iesniegumā plānotie publicitātes un informācijas izplatīšanas pasākumi atbilst regulas Nr. 2021/2414 34. pantam un Eiropas Komisijas un Latvijas Republikas Atveseļošanas un noturības mehānisma finansēšanas nolīguma 10. pantam

P

2.11.

Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris (ja attiecināms) atbilst šajos noteikumos noteiktajiem de minimis atbalsta nosacījumiem

P

3. PROJEKTA SPECIFISKIE ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI

Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu (P; N/A)

3.1.

Projekta iesniedzējam un sadarbības partnerim (ja attiecināms) ir pietiekami cilvēkresursi projekta administrēšanai un nepieciešamā finanšu kapacitāte projekta īstenošanai

P

3.2.

Projekta iesniegumam ir pievienota kompetenču centra darbības stratēģija, apliecinājums, ka projekta iesniedzējs ir izveidojis iekšējās kontroles sistēmu korupcijas un interešu konflikta riska novēršanai, un procedūras apraksts, kā tiks īstenota atklāta gala labuma guvēju atlase

N

4. KVALITĀTES KRITĒRIJI

Vērtēšanas

sistēma

4.1.

Projekta iesniedzēja un sadarbības partnera (ja attiecināms) pēdējo divu gadu laikā īstenoto mediju nozares speciālistu apmācību izmaksas Projekta iesniedzējs un sadarbības partneris (ja attiecināms) kā uzņēmums pēdējo divu gadu laikā ir īstenojis mediju nozares speciālistu apmācības, kuru izmaksu kopsumma attiecībā pret iesniegtajā projekta iesniegumā plānotajām kopējām izmaksām ir:

• vismaz 85 % - 3 punkti;

• no 50 % līdz 84,9 % - 2 punkti;

• no 30 % līdz 49,9 % - 1 punkts;

• mazāka par 30 % - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 0 punktu

4.2.

Projekta iesniegumā plānotais mediju nozares saimnieciskās darbības veicēju (gala labuma guvēju) skaits, ar ko plānots noslēgt līgumus par mediju nozares speciālistu apmācībām Projekta iesniegumā plānotais mediju nozares saimnieciskās darbības veicēju skaits, ar ko plānots noslēgt līgumus par nozares speciālistu apmācībām:

• vismaz 21 - 4 punkti;

• no 16 līdz 20 - 3 punkti;

• no 10 līdz 15 - 2 punkti;

• mazāk par 10 - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 2 punkti

4.3.

Mediju nozares speciālistu skaits, kuriem plānots nodrošināt mācības digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanai Mediju nozares speciālistu skaits, kuriem plānots nodrošināt mācības digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanai:

• vairāk par 200 - 4 punkti;

• no 151 līdz 200 - 3 punkti;

• 100 līdz 150 - 2 punkti;

• mazāk par 100 - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 2 punkti

4.4.

Projekta iesniedzēja paša vai projekta iesniedzēja kopā ar sadarbības partneri pieredze kompetenču centra darbības stratēģijas īstenošanas jomās:

4.4.1. informācijas tehnoloģijas; 

4.4.2. izglītība; 

4.4.3. medijpratība; 

4.4.4. mentorings, konsultēšana

Kompetenču centra darbības stratēģija apliecina projekta iesniedzēja paša vai projekta iesniedzēja kopā ar sadarbības partneri pieredzi informācijas tehnoloģijas, izglītības, medijpratības, mentoringa un konsultēšanas jomā, attiecīgi projekta iesniedzējs vai projekta iesniedzējs kopā ar sadarbības partneri var apliecināt, ka darbojies visās nosauktajās jomās:

• vismaz 5 gadus - 5 punkti;

• no 2 līdz 5 gadiem - 3 punkti;

• mazāk nekā 2 gadus - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 3 punkti

4.5.

Kompetenču centra darbības stratēģijas saturs apliecina projekta iesniedzēja izpratni par plānoto mediju nozares uzņēmumu attīstības veicināšanu, vērtējot šādus kritērijus:

4.5.1. kompetenču paaugstināšanas vajadzību noteikšana un īstenošanas kārtība;

4.5.2. digitālās kompetences un zināšanu pilnveidošanas programmas izveides un darbības principi;

4.5.3. gala labuma guvēju uzņēmumu attīstības posmi, tai skaitā mediju uzņēmuma biznesa modeļa uzlabošanas process un digitālo produktu, pakalpojumu un lietojumprogrammu ieviešanas posms;

4.5.4. gala labuma guvēju darbības rezultātu izvērtēšanas kritēriji, lai novērtētu, vai investīciju pasākuma mērķis ir sasniegts

Kompetenču centra darbības stratēģijā norādītā informācija apliecina projekta iesniedzēja izpratni un zināšanas par plānoto mediju nozares uzņēmumu attīstības veicināšanu atbilstoši šā pielikuma 4.5.1., 4.5.2., 4.5.3. un 4.5.4. apakšpunktā minētajiem kritērijiem:

• atbilstoši 4 kritērijiem - 7 punkti;

• atbilstoši 3 kritērijiem - 5 punkti;

• atbilstoši 2 kritērijiem - 3 punkti;

• atbilstoši 1 kritērijam - 1 punkts;

• nevienā no kritērijiem - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 1 punkts

4.6.

Kompetenču centra darbības stratēģijas saturs apliecina plānoto projekta ietekmi uz gala labuma guvēju konkurētspējas paaugstināšanu atbilstoši šādiem kritērijiem:

4.6.1. gala labuma guvēju uzņēmumu produktivitātes pieaugums;

4.6.2. gala labuma guvēju uzņēmumu radītie jaunie digitālie produkti, pakalpojumi un lietojumprogrammas;

4.6.3. gala labuma guvēju uzņēmumu auditorijas paplašināšana

Kompetenču centra darbības stratēģijā ir aprakstīti veicamie pasākumi un ietekme uz gala labuma guvēju konkurētspējas paaugstināšanu, kas pamatota ar reāliem, izmērāmiem un kvantitatīviem datiem (tai skaitā auditorijas pētījumiem un mērījumiem nozares griezumā), iekšējo ražošanas procesu mērījumu principiem un nozares attīstības izaicinājumiem atbilstoši šā pielikuma 4.6.1., 4.6.2. un 4.6.3. apakšpunktā minētajiem kritērijiem:

• atbilstoši 3 kritērijiem - 6 punkti;

• atbilstoši 2 kritērijiem - 4 punkti;

• atbilstoši 1 kritērijam - 2 punkti;

• plānotie pasākumi un ietekme nav aprakstīta vai nav pamatota ar izmērāmiem kvantitatīviem datiem un nozares attīstības izaicinājumiem - 0 punktu.

Minimālais punktu skaits kritērijā - 2 punkti

Projekta kopējais minimālais un maksimālais punktu skaits5 Minimālais punktu skaits - 10

Maksimālais punktu skaits - 29

Piezīmes.

1 Projekta iesniegumu noraida, ja kādā no kritērijiem vērtējums ir "Jā".

2 Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regula (ES, Euratom) Nr. 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012.

3 Ja projekta iesniegums neatbilst kritērijam, Centrālā finanšu un līgumu aģentūra pieņem lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.

4 Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 12. februāra Regula (ES) Nr. 2021/241, ar ko izveido Atveseļošanas un noturības mehānismu.

5 Projekta iesniegumu noraida, ja:

• projekta iesniegums neatbilst izslēgšanas kritērijam vai kādam no neprecizējamiem atbilstības kritērijiem;

• kādā no projekta iesnieguma kvalitātes vērtēšanas kritērijiem nav saņemts minimālais punktu skaits;

• nav saņemts kopējais minimālais punktu skaits projekta iesnieguma kvalitātes vērtēšanas kritēriju kopvērtējumā."

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Grozījumi Ministru kabineta 2024. gada 20. februāra noteikumos Nr. 113 "Eiropas Savienības Atveseļošanas .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Atbildīgā iestāde: Kultūras ministrija Veids: noteikumi Numurs: 475Pieņemts: 16.07.2024.Stājas spēkā: 19.07.2024.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 138, 18.07.2024. OP numurs: 2024/138.13
Saistītie dokumenti
  • Grozītais
  • Izdoti saskaņā ar
  • Protokols
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Politikas plānošanas dokumenti
  • Citi saistītie dokumenti
353666
19.07.2024
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"