Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Ministru prezidenta rīkojums Nr. 2024/1.2.1.-224
Rīgā 2024. gada 20. jūnijā Par Civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas sistēmas tematisko komiteju
1. Lai nodrošinātu sistemātisku un plānotu darbu civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas jomā, kā arī koordinētu un risinātu dažādus starpnozaru jautājumus, kas saistīti ar civilo aizsardzību un katastrofu pārvaldīšanas sistēmu, saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 606 "Ministru kabineta kārtības rullis" 202.1 punktu izveidot Civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas sistēmas tematisko komiteju (turpmāk – tematiskā komiteja) šādā sastāvā: R. Kozlovskis – iekšlietu ministrs H. Abu Meri – veselības ministrs A. Ašeradens – finanšu ministrs I. Bērziņa – vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre K. Briškens – satiksmes ministrs A. Krauze – zemkopības ministrs A. Lāce – kultūras ministre K. Melnis – klimata un enerģētikas ministrs A. Sprūds – aizsardzības ministrs V. Valainis – ekonomikas ministrs (Grozīts ar Mp 22.08.2024. rīkojumu Nr. 2024/1.2.1.- 299) 2. Tematiskās komitejas locekli prombūtnes laikā aizvieto attiecīgās ministrijas parlamentārais sekretārs. 4. Tematiskajai komitejai: 4.1. nodrošināt civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas sistēmas darbības gatavību uzdevumu izpildei visaptverošas valsts aizsardzības sistēmas ietvaros; 4.2. nodrošināt Krīzes vadības centra izveides pārraudzību; 4.3. izvērtēt valsts un pašvaldību institūciju gatavību efektīvai rīcībai apdraudējumu gadījumos un piedāvāt nepieciešamos uzlabojumus, lai stiprinātu institūciju rīcībspēju apdraudējumu pārvarēšanai; 4.4. ja nepieciešams, izvērtēt nesaskaņotos tiesību aktu projektus un attīstības plānošanas dokumentu projektus par komitejas kompetencē esošajiem jautājumiem un vienoties par atbalstāmu risinājumu pirms to iesniegšanas izskatīšanai Ministru kabineta sēdē. 5. Tematiskās komitejas vadītājam ne retāk kā reizi gadā iesniegt Ministru kabinetā informāciju par komitejas paveikto mērķu sasniegšanā un turpmāk iecerēto darbību. 6. Tematiskās komitejas vadītājam ir tiesības: 6.1. pieprasīt no valsts institūcijām visu komitejas darbam nepieciešamo informāciju; 6.2. ja nepieciešams, uzaicināt uz komitejas sēdēm citus ministrus un ekspertus. 7. Tematiskās komitejas sēdes sasauc komitejas vadītājs pēc savas vai komitejas locekļu iniciatīvas. 8. Tematiskās komitejas sēdes notiek klātienē vai attālināti (izmantojot tiešsaistes videokonferences sarunu rīkus). 9. Tematiskās komitejas sekretariāta funkcijas veic Valsts kanceleja sadarbībā ar Iekšlietu ministriju. Ministru prezidente E. Siliņa
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas sistēmas tematisko komiteju
Statuss:
Spēkā esošs
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|