Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Ministru kabineta noteikumi Nr. 159

Rīgā 2024. gada 5. martā (prot. Nr. 10 34. §)
Kritēriji un kārtība, kādā tiek izvērtēti pašvaldību investīciju projektu pieteikumi valsts budžeta aizdevuma saņemšanai
Izdoti saskaņā ar Reģionālās attīstības likuma 14. panta 8. punktu
I. Vispārīgie jautājumi

1. Noteikumi nosaka kritērijus un kārtību, kādā tiek izvērtēti pašvaldību investīciju projektu pieteikumi valsts budžeta aizdevuma saņemšanai.

2. Atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam valsts budžeta aizdevumi piešķirami šādiem mērķiem:

2.1. jaunu pirmsskolas izglītības iestāžu būvniecībai vai esošu pirmsskolas izglītības iestāžu paplašināšanai, lai mazinātu rindas uz vietām pirmsskolas izglītības iestādēs;

2.2. pirmsskolas izglītības iestāžu infrastruktūras attīstīšanai;

2.3. ilgtspējīgas pamatizglītības un vidējās izglītības nodrošināšanas funkcijas īstenošanai, kā arī skolu tīkla sakārtošanai;

2.4. ceļu, tai skaitā projektā paredzēto inženiertīklu, būvniecībai.

3. Pašvaldības investīciju projektu pieteikumus šo noteikumu 2. punktā minēto mērķu īstenošanai atbilstoši gadskārtējā valsts budžeta likumā paredzētā finansējuma apmēram iesniedz šādās atbildīgajās iestādēs:

3.1. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā – jaunu pirmsskolas izglītības iestāžu būvniecībai vai esošu pirmsskolas izglītības iestāžu paplašināšanai, lai izveidotu jaunas vietas pirmsskolas izglītības iestādēs, kā arī pirmsskolas izglītības iestāžu infrastruktūras attīstīšanai atbilstoši šo noteikumu 1. pielikumam;

3.2. Izglītības un zinātnes ministrijā – ilgtspējīgas pamatizglītības un vidējās izglītības nodrošināšanas funkcijas īstenošanai, kā arī skolu tīkla sakārtošanai atbilstoši šo noteikumu 2. pielikumam;

3.3. Satiksmes ministrijā – ceļu, tai skaitā projektā paredzēto inženiertīklu, būvniecībai (ievērojot nosacījumu, ka Satiksmes ministrija nesniedz atzinumu par būvprojektā paredzēto, bet ceļa funkcijā neiekļauto inženiertīklu būvniecību) atbilstoši šo noteikumu 3. pielikumam.

II. Specifiskie nosacījumi investīciju projektu pieteikumiem

4. Pašvaldība investīciju projekta pieteikumu jaunas pirmsskolas izglītības iestādes būvniecībai vai esošas pirmsskolas izglītības iestādes paplašināšanai, lai izveidotu jaunas vietas pirmsskolas izglītības iestādē, iesniedz šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē, ievērojot šādus nosacījumus:

4.1. to bērnu skaits, kuri uz iepriekšējā gada 1. oktobri sasnieguši pusotra gada vecumu un ir iekļauti rindā uz vietu pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādē, ir vienāds ar 100 vai lielāks, un attiecīgās novada pašvaldības teritoriālā iedalījuma vienībā, kurā plānots īstenot investīciju projektu, bērnu skaits rindā ir vienāds ar 50 vai lielāks. Ja investīciju projektu plānots īstenot novada pašvaldībā, kuru saskaņā ar Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likumu 2029. gadā ir plānots apvienot ar citu pašvaldību, tad abās apvienojamās pašvaldībās kopā to bērnu skaits, kuri uz iepriekšējā gada 1. oktobri sasnieguši pusotra gada vecumu un ir iekļauti rindā uz vietu šo pašvaldību pirmsskolas izglītības iestādēs, ir vienāds ar 100 vai lielāks. Informācija par to bērnu skaitu, kuri iekļauti rindā uz vietu pirmsskolas izglītības iestādē, iesniegta šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē līdz iepriekšējā gada 1. decembrim un publicēta atbildīgās iestādes tīmekļvietnē;

4.2. maksimālais valsts budžeta aizdevuma apmērs vienas jaunas vietas izveidei nepārsniedz apmēru, kas katru gadu līdz 1. martam tiek publicēts šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētās atbildīgās iestādes tīmekļvietnē;

4.3. novadu pašvaldības, kuras saskaņā ar Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likumu 2029. gadā ir plānots apvienot, iesniedzot investīciju projekta pieteikumu, pievieno abu apvienojamo pašvaldību domes lēmumus, ar kuriem tiek saskaņota investīciju projekta īstenošana.

5. Pašvaldība investīciju projekta pieteikumu pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes infrastruktūras attīstīšanai iesniedz šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē, ievērojot šādus nosacījumus:

5.1. pašvaldība apliecina, ka investīciju projekta īstenošanu uzsāks tajā kalendāra gadā, kurā investīciju projekta pieteikums iesniegts, un pabeigs divu gadu laikā;

5.2. valsts budžeta aizdevuma kopējais apmērs vienas izglītības iestādes investīciju projektam ir vismaz 40 000 euro un maksimālais valsts budžeta aizdevuma apmērs nepārsniedz 500 000 euro. Ja ir veikta ēkas tehniskā apsekošana, kas apliecina ēkas avārijas stāvokli, vai tiek ņemti vērā tehniski ekonomiskā pamatojuma secinājumi par ieguldījumiem esošā pirmsskolas izglītības ēkā, maksimālais valsts budžeta aizdevuma apmērs nepārsniedz 3 000 000 euro vienam objektam;

5.3. pašvaldība iesniedz šo noteikumu 3.1. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē prognozi, kas apliecina, ka plānotais pirmsskolas vecuma bērnu skaits pašvaldības novada teritoriālo vienību vai valstspilsētu teritoriālo iedalījumu (piemēram, apkaimju, mikrorajonu) griezumā turpmākajos piecos gados būs stabils vai palielināsies.

6. Pašvaldība investīciju projekta pieteikumu pašvaldības dibinātas vispārējās izglītības iestādes (kas nav pirmsskolas izglītības iestāde) infrastruktūras attīstīšanai, ilgtspējīgas pamatizglītības un vidējās izglītības nodrošināšanas funkcijas īstenošanai, kā arī skolu tīkla sakārtošanai iesniedz šo noteikumu 3.2. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē, ievērojot šādus nosacījumus:

6.1. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta sākumskolā, tad minimālais izglītojamo skaits 1.–6. klašu grupā, ievērojot izglītības iestādes atrašanās vietu atbilstoši šo noteikumu 4. pielikumā minētajam pašvaldību administratīvo teritoriju un to teritoriālā iedalījuma vienību dalījumam (turpmāk – pašvaldību iedalījuma grupa), ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz:

6.1.1. 1. un 2. pašvaldību iedalījuma grupā – 240;

6.1.2. 3. pašvaldību iedalījuma grupā – 120;

6.1.3. 4., 5., 6., 7. un 8. pašvaldību iedalījuma grupā – 60;

6.2. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta pamatskolā, tad minimālais izglītojamo skaits 1.–9. klašu grupā, ievērojot šo noteikumu 4. pielikumā minētās pašvaldību iedalījuma grupas, ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz:

6.2.1. 1. un 2. pašvaldību iedalījuma grupā – 360;

6.2.2. 3. pašvaldību iedalījuma grupā – 180;

6.2.3. 4. un 5. pašvaldību iedalījuma grupā – 105;

6.2.4. 6., 7. un 8. pašvaldību iedalījuma grupā – 90;

6.3. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta vidusskolā, tad minimālais izglītojamo skaits 10.–12. klašu grupā, ievērojot šo noteikumu 4. pielikumā minētās pašvaldību iedalījuma grupas, ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz:

6.3.1. 1., 2. un 3. pašvaldību iedalījuma grupā – 120;

6.3.2. 4., 5., 6., 7. un 8. pašvaldību iedalījuma grupā – 60;

6.4. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta valsts ģimnāzijā, tad minimālais kopējais izglītojamo skaits 10.–12. klašu grupā ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz tāds, kā noteikts normatīvajos aktos par kārtību, kādā tiek piešķirts un anulēts valsts ģimnāzijas statuss;

6.5. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta vispārējās vidējās izglītības iestādē, kas īsteno vispārējās vidējās izglītības programmu, pamatojoties uz Latvijas Republikas divpusēju vai daudzpusēju starptautisku līgumu, tad minimālais izglītojamo skaits:

6.5.1. 10.–12. klašu grupā ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz 25, ja investīciju projekta īstenošana paredzēta vidusskolā;

6.5.2. 1.–9. klašu grupā ir (un izglītojamo skaita prognoze liecina, ka arī turpmākajos trijos mācību gados būs) vismaz 105, ja investīciju projekta īstenošana paredzēta pamatskolā;

6.6. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta speciālās izglītības iestādē, tad tās dibinātājas – pašvaldības – administratīvajā teritorijā darbojas ne vairāk kā viena speciālās izglītības iestāde (izņemot Rīgas valstspilsētu);

6.7. ja investīciju projekta īstenošana paredzēta vispārējās izglītības iestādē, kas kā speciālās izglītības iestāde reorganizēta pēc 2020. gada 1. janvāra, tad par reorganizāciju ir pieņemts pašvaldības domes lēmums, un tas ir saskaņots ar šo noteikumu 3.2. apakšpunktā minēto atbildīgo iestādi;

6.8. valsts budžeta aizdevuma kopējais apmērs investīciju projektam ir vismaz 50 000 euro un nepārsniedz 15 000 000 euro jaunas izglītības iestādes būvniecības vai esošas izglītības iestādes paplašināšanas investīciju projektam.

7. Pašvaldības investīciju projekts ir atbilstošs šo noteikumu 6.1.​​​​​, 6.2., 6.3.​​​​​​​, 6.4.​​​​​​​ un 6.5. apakšpunktā minētajiem nosacījumiem, ja ir spēkā kāds no šādiem nosacījumiem:

7.1. izglītojamo skaits uz attiecīgā mācību gada 1. septembri atbilst Valsts izglītības informācijas sistēmā iekļautajiem datiem vai ir lielāks;

7.2. pēdējo triju kalendāra gadu laikā (ieskaitot investīciju projekta pieteikuma iesniegšanas gadu) ir pieņemts lēmums par vispārējās izglītības iestādes reorganizāciju vai attiecīgās pašvaldības citas vispārējās izglītības iestādes reorganizāciju vai likvidāciju, vai ir iesniegts pašvaldības domes lēmums, kas apliecina, ka līdz attiecīgā kalendāra gada noslēgumam šāds lēmums tiks pieņemts, nodrošinot ar investīciju projektu modernizējamās izglītības iestādes izglītojamo skaita atbilstību šo noteikumu 6.1., 6.2.​​​​​​​, 6.3.​​​​​​​, 6.4.​​​​​​​ un 6.5. apakšpunktā minētajiem nosacījumiem nākamo triju kalendāra gadu laikā (ieskaitot investīciju projekta pieteikuma iesniegšanas gadu);

7.3. saskaņā ar Valsts izglītības informācijas sistēmas datiem ir sasniegta attiecīgās vispārējās izglītības iestādes mācību telpu maksimālā kapacitāte, un pēdējo triju kalendāra gadu laikā ir pozitīvi stabila izglītojamo skaita dinamika 1.–6. klašu grupā;

7.4. vispārējās izglītības iestādes (par kuru pēdējo triju kalendāra gadu laikā (ieskaitot investīciju projekta pieteikuma iesniegšanas gadu) pieņemts lēmums par tās reorganizāciju, tostarp pievienojot citu izglītības iestādi) ēkā īstenotās vispārējās izglītības pakāpes izglītojamo skaits atbilst šo noteikumu 6.1., 6.2.​​​​​​​ vai 6.3. apakšpunktā minētajam izglītojamo skaitam.

8. Izpildot šo noteikumu 7.2. apakšpunktā minēto prasību, izglītojamo skaits, kas norādīts šo noteikumu 6.1.​​​​​​​, 6.2.​​​​​​​, 6.3.​​​​​​​, 6.4.​​​​​​​ un 6.5. apakšpunktā, var būt mazāks, nepārsniedzot 10 procentus, ja attiecīgā vispārējās izglītības iestāde katrā akreditācijas kritērijā ir novērtēta ar kvalitātes vērtējuma līmeni "labi" vai augstāku. Ja nepieciešams, var tikt veikta attiecīgās vispārējās izglītības iestādes ārkārtas akreditācija saskaņā ar normatīvajiem aktiem par izglītības iestāžu akreditācijas un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās darbības novērtēšanas kārtību.

9. Pašvaldība investīciju projekta pieteikumu ceļu, tai skaitā projektā paredzēto inženiertīklu, būvniecībai iesniedz šo noteikumu 3.3. apakšpunktā minētajā atbildīgajā iestādē, ievērojot šādus vispārējos nosacījumus:

9.1. esošam tiltam, tai skaitā ceļa pārvadam un viaduktam, vispārējā vai speciālā inspekcija konstatējusi, ka nepieciešami neatliekami tā būvniecības darbi, vai ceļa vai tā posma vizuālais vērtējums ir "ļoti slikts" vai "slikts", vai ir sniegts analoģisks vērtējums citā vērtēšanas skalā atbilstoši pašvaldības apstiprinātai metodikai;

9.2. tilts, tai skaitā ceļa pārvads un viadukts vai ceļš (vai ceļa posms), ir nozīmīgs mobilitātes nodrošināšanai pašvaldības teritorijā, tas ir, tas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem šādā prioritārajā secībā (pašvaldība iesniedz apliecinājumu, ka nav augstākas prioritātes ceļu būvniecības projektu vai ka tie tiek finansēti no citiem finanšu avotiem):

9.2.1. ceļu būvniecības projekts ir divējādas lietojamības infrastruktūras risinājums, nodrošinot militāro un civilo pielietojumu (atzinumu par investīciju projekta pieteikuma atbilstību šajā apakšpunktā minētajam kritērijam pēc šo noteikumu 3.3. apakšpunktā minētās atbildīgās iestādes pieprasījuma sniedz Aizsardzības ministrija);

9.2.2. ceļu būvniecības projekts nepieciešams izglītības nodrošināšanai, tostarp izglītības iestāžu reformas nodrošināšanai un skolēnu pārvadāšanas nodrošināšanai (atzinumu par investīciju projekta pieteikuma atbilstību šajā apakšpunktā minētajam kritērijam pēc Satiksmes ministrijas pieprasījuma sniedz Izglītības un zinātnes ministrija);

9.2.3. ceļu būvniecības projekts paaugstinās ceļu satiksmes drošību vai radīs labvēlīgus apstākļus gājējiem un mikromobilitātes rīku izmantošanai;

9.2.4. ceļu būvniecības projektā iekļautais ceļa posms ietilpst sabiedriskā transporta maršrutā;

9.2.5. ceļu būvniecības projektā iekļautais ceļa posms nodrošina piekļūšanu teritorijas attīstībai būtiskam uzņēmumam, pakalpojumu sniedzējam vai pašvaldības infrastruktūras objektiem vai atbilst normatīvajam regulējumam par inovatīvas uzņēmējdarbības un prioritāro projektu atbalstu noteiktam prioritāram investīciju projektam (atzinumu par investīciju projekta pieteikuma ietekmi uz tautsaimniecības attīstību un atbilstību prioritāram investīciju projektam pēc šo noteikumu 3.3. apakšpunktā minētās atbildīgās iestādes pieprasījuma sniedz Ekonomikas ministrija);

9.2.6. ceļu būvniecības projekts nodrošina vides un gaisa kvalitātes uzlabošanu pašvaldībā (atzinumu par investīciju projekta pieteikuma atbilstību šajā apakšpunktā minētajam kritērijam pēc Satiksmes ministrijas pieprasījuma sniedz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija).

III. Kopējie nosacījumi investīciju projektu pieteikumiem

10. Pašvaldība līdz katra mēneša pirmajam datumam vai citā termiņā, kas noteikts gadskārtējā valsts budžeta likumā, bet ne vēlāk kā līdz katra kalendāra gada 1. augustam iesniedz investīciju projekta pieteikumu šo noteikumu 3. punktā minētajā atbildīgajā iestādē, ievērojot šādus kopējos nosacījumus:

10.1. ir pieņemts attiecīgās pašvaldības domes lēmums, kas apliecina pašvaldības gatavību iesniegt un īstenot investīciju projektu un nodrošināt pašvaldības budžeta līdzfinansējumu gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktajā apmērā;

10.2. investīciju projekts atbilst pašvaldības attīstības programmas investīciju plānam;

10.3. investīciju projektā plānotie pasākumi nodrošinās investīciju projekta mērķa sasniegšanu, to izmaksas ir ekonomiski pamatotas un tiks nodrošināta veikto investīciju rezultātu uzturēšana un ilgtspēja;

10.4. investīciju projekts Likuma par budžetu un finanšu vadību izpratnē ir budžeta investīcijas, tas ir, investīciju projekts ietver tikai kapitālos izdevumus;

10.5. ir pievienots pašvaldības apliecinājums, ka investīciju projekta pieteikumā plānotie pasākumi netika un netiek finansēti, kā arī nav apstiprināta to finansēšana no Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļiem vai no citiem Eiropas Savienības politiku un ārvalstu finanšu palīdzības instrumentiem un ka to īstenošanai nav atbalstīta aizdevuma piešķiršana vai nav plānota pieteikšanās aizņēmumam saskaņā ar gadskārtējo valsts budžeta likumu;

10.6. valsts budžeta aizdevumu nedrīkst izmantot pašvaldības budžeta līdzfinansējuma daļas nodrošināšanai citos investīciju projektos;

10.7. valsts budžeta aizdevumu drīkst izmantot būvprojekta izstrādes, būvuzraudzības un autoruzraudzības izmaksu segšanai, ja nepieciešams (arī gadījumos, ja būvprojekta sagatavošana uz investīciju projekta pieteikuma iesniegšanas dienu ir noslēgusies);

10.8. pašvaldībai veicot apvienoto būvprojekta izstrādes un būvdarbu veikšanas iepirkumu, valsts budžeta aizdevums tiek piešķirts par summu, kas norādīta investīciju projekta pieteikumā. Investīciju projekta sadārdzinājumi projekta īstenošanas laikā tiek segti no pašvaldības līdzekļiem;

10.9. pašvaldība apliecina, ka investīciju projekta īstenošanu uzsāks tajā kalendāra gadā, kurā investīciju projekta pieteikums iesniegts, un pabeigs triju gadu laikā;

10.10. investīciju projekta īstenošanai ir veiktas nepieciešamās iepirkuma procedūras un uz investīciju projekta pieteikuma iesniegšanas dienu ir paziņoti iepirkumu rezultāti.

IV. Investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanas kārtība

11. Šo noteikumu 3. punktā minētās atbildīgās iestādes mēneša laikā pēc investīciju projektu pieteikumu iesniegšanas termiņa beigām izvērtē tām iesniegto pašvaldību investīciju projektu pieteikumu atbilstību šo noteikumu 4.​​​​​​, 5.​​​​​​​, 6.​​​​​​​, 7.​​​​​​​, 8.​​​​​​​, 9.​​​​​​​ un 10. punktā minētajiem nosacījumiem (atkarībā no investīciju projekta mērķa). Investīciju projektu pieteikumiem ceļu būvniecībai, kas iesniegti atbilstoši šo noteikumu 9.2.5. apakšpunktam, Satiksmes ministrija izvērtē pašvaldību sniegto informāciju attiecībā uz to, vai atbalsts šiem investīciju projektiem potenciāli nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, un, ja atbalsts tiem potenciāli ir kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, Satiksmes ministrija informē pašvaldību, kura iesniegusi investīciju projekta pieteikumu, par komercdarbības atbalsta kontroles normu piemērošanu atbalsta saderības nodrošināšanai ar Eiropas Savienības iekšējo tirgu. Ja investīciju projekta pieteikums neatbilst šo noteikumu 4.5.​​​​​​​, 6.​​​​​​​, 7.​​​​​​​, 8.​​​​​​​, 9.​​​​​​​ un 10. punktā ​​​​​​​minētajiem nosacījumiem, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu par investīciju projekta pieteikuma noraidīšanu.

12. Ja nepieciešams, atbildīgā iestāde var lūgt pašvaldību precizēt investīciju projekta pieteikumu, norādot precizējumu iesniegšanas termiņu, kas nevar būt mazāks par piecām darbdienām pēc attiecīgā pieprasījuma saņemšanas.

13. Atbildīgā iestāde pēc pašvaldību investīciju projektu pieteikumu izvērtēšanas apkopo investīciju projektu pieteikumus, kuri atbilst šo noteikumu 4.5., 6., 7.,​​​​​​​ 8.​​​​​​​, 9.​​​​​​​ un 10. punktā minētajiem nosacījumiem (atkarībā no investīciju projekta mērķa), pieņem lēmumu par investīciju projektu pieteikumu apstiprināšanu, sagatavo atbalstāmo investīciju projektu pieteikumu sarakstu un publicē to attiecīgās atbildīgās iestādes tīmekļvietnē. Atbildīgā iestāde piecu darbdienu laikā informē Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomi par atbalstāmo investīciju projektu pieteikumu sarakstu.

14. Atbildīgā iestāde pēc tam, kad veikts investīciju projektu pieteikumu atbilstības izvērtējums, informē attiecīgās pašvaldības par pieņemto lēmumu.

15. Pašvaldības, kuru investīciju projektu pieteikumi ir apstiprināti, iesniedz valsts budžeta aizdevuma pieprasījumus atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā pašvaldības var ņemt aizņēmumus un sniegt galvojumus.

Ministru prezidente E. Siliņa

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre I. Bērziņa
1. pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 5. marta
noteikumiem Nr. 159
Informācija par investīciju projektu jaunas pirmsskolas izglītības iestādes būvniecībai, esošas ēkas paplašināšanai pirmsskolas izglītības iestādes vajadzībām vai pirmsskolas izglītības iestāžu infrastruktūras attīstībai
1.Investīciju projekta mērķis – jaunas pirmsskolas izglītības iestādes būvniecība, esošas ēkas pārbūve vai pirmsskolas izglītības iestādes infrastruktūras attīstība (projekta atrašanās vieta, tajā esošo ēku un apkārtējās teritorijas apraksts, tai skaitā avārijas stāvoklī esošās ēkas) 
2.Atbilstība pašvaldības attīstības programmas investīciju plānam 
3.Investīciju projekta kopējās plānotās būvdarbu izmaksas, tai skaitā: 
3.1.aizņēmuma kopējais apmērs atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam, tai skaitā: 
3.1.1.projekta īstenošanas 1. gadā 
3.1.2.projekta īstenošanas 2. gadā 
3.1.3.projekta īstenošanas 3. gadā 
3.2.pašvaldības budžeta līdzfinansējuma kopējais apmērs atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam, tai skaitā: 
3.2.1.projekta īstenošanas 1. gadā 
3.2.2.projekta īstenošanas 2. gadā 
3.2.3.projekta īstenošanas 3. gadā 
4.Vietu skaits pirmsskolas izglītības iestādē pēc investīciju projekta īstenošanas (neattiecas uz investīciju projektiem, kas iesniegti atbilstoši šo noteikumu 4. punktam) 
5.Investīciju projekta īstenošanas termiņš – būvdarbu uzsākšanas un beigu datums 
6.Investīciju projekta tehniskā gatavība – plānotie būvdarbu termiņi, kā arī pašvaldības lēmums par investīciju projekta īstenošanai veikto iepirkuma procedūru rezultātiem 
7.Pamatojums pirmsskolas izglītības iestādes nepieciešamībai – pieejamības uzlabošana un iespēju nodrošināšana iegūt pirmsskolas izglītību bērna dzīvesvietai tuvākajā pašvaldības izglītības iestādē. Ņemot vērā iedzīvotāju skaita izmaiņas, pašvaldība sniedz prognozi, kas apliecina, ka plānotais pirmsskolas vecuma bērnu skaits pašvaldības novada teritoriālo vienību vai valstspilsētu teritoriālo iedalījumu (piemēram, apkaimju, mikrorajonu) griezumā (ja tas ir iespējams no datu pieejamības viedokļa) turpmākajos piecos gados būs stabils vai palielināsies 
8.Jaunās būves vai esošās būves (pēc projekta īstenošanas) plānotās uzturēšanas izmaksas gadā (neskaitot mācību procesa nodrošināšanai nepieciešamās izmaksas), to aprēķins 

 

2. pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 5. marta
noteikumiem Nr. 159
Informācija par investīciju projektu ilgtspējīgas pamatizglītības un vidējās izglītības nodrošināšanas funkcijas īstenošanai, kā arī vispārējās izglītības iestāžu tīkla sakārtošanai
1.Investīciju projekta nosaukums 
2.Investīciju projekta mērķis 
3.Atbilstība pašvaldības attīstības programmas investīciju plānam 
4.Rezultāti, kas tiks sasniegti, īstenojot investīciju projektu, un informācija par to, kā tiks nodrošināta minēto rezultātu uzturēšana un ilgtspēja 
5.Izglītojamo skaits izglītības iestādē pēdējos trijos mācību gados un pamatota izglītojamo skaita prognoze turpmākajiem trijiem mācību gadiem 
6.Informācija par izglītības iestādes esošās infrastruktūras nepietiekamību un esošo mācību telpu noslodzi (ja investīciju projektā plānota jaunas izglītības iestādes ēkas būvniecība vai esošas izglītības iestādes ēkas piebūves būvniecība) 
7.Investīciju projekta kopējās plānotās izmaksas, tai skaitā: 
7.1.aizdevuma kopējais apmērs atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam, tai skaitā: 
7.1.1.projekta īstenošanas 1. gadā 
7.1.2.projekta īstenošanas 2. gadā 
7.1.3.projekta īstenošanas 3. gadā 
7.2.pašvaldības budžeta līdzfinansējuma kopējais apmērs atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam, tai skaitā: 
7.2.1.projekta īstenošanas 1. gadā 
7.2.2.projekta īstenošanas 2. gadā 
7.2.3.projekta īstenošanas 3. gadā 
8.Investīciju projekta īstenošanas termiņš 
9.Investīciju projekta gatavības pakāpe, tostarp informācija par investīciju projekta īstenošanai veikto iepirkuma procedūru rezultātiem 
10.Cita informācija par investīciju projektu, tostarp apliecinājums, ka netiks pieļauts dubultais finansējums 
11.Pielikumi 

 

3. pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 5. marta
noteikumiem Nr. 159
Informācija par investīciju projektu pašvaldību ceļu būvniecībai
1.Ceļu būvniecības projekta nosaukums un informācija par tā ietvaros īstenojamiem darbiem 
2.Atbilstība pašvaldības attīstības programmas investīciju plānam, tai skaitā informācija, kas pamato ceļu būvniecības projektā plānoto pasākumu atbilstību investīciju projekta mērķim, informācija par domes pieņemto lēmumu, kas apliecina pašvaldības gatavību īstenot ceļu būvniecības projektu, tostarp nodrošināt pašvaldības budžeta līdzfinansējumu atbilstoši gadskārtējam valsts budžeta likumam 
3.Informācija par rezultātiem, kas tiks sasniegti, īstenojot ceļu būvniecības projektu, un informācija par to, kā tiks nodrošināta minēto rezultātu uzturēšana un ilgtspēja 
4.Ceļu būvniecības projekta kopējās izmaksas, tai skaitā šo izmaksu sadalījums pa finanšu avotiem (pašvaldības budžets un valsts budžeta aizdevums) un pa gadiem triju gadu periodam 
5.Ceļu būvniecības projekta īstenošanas termiņš 
6.Ceļu būvniecības projekta tehniskā gatavība un būvniecības informācijas sistēmā esošās būvniecības lietas numurs, ja investīciju projektā plānotajiem būvdarbiem ir izdota būvatļauja autoceļa vai ielas būvniecībai ar būvvaldes atzīmi par projektēšanas nosacījumu izpildi, vai paskaidrojuma raksts transporta būvju atjaunošanai ar izdarītu atzīmi par būvniecības ieceres akceptu, vai būvvaldes izdots apliecinājums, ka atjaunošanai paredzētajiem darbiem (virskārtas atjaunošanai) nav nepieciešama būvniecības dokumentācija, un ceļu būvniecības projektam pievienots būves defektu akts, darba daudzuma saraksts, ceļu specifikācijas uzdevuma apraksts 
7.Informācija par ceļu būvniecības projekta īstenošanai veiktajām iepirkuma procedūrām un to rezultātiem 
8.Pašvaldības apliecinājums, ka ceļu būvniecības projektā plānotie pasākumi netika un netiek finansēti, kā arī nav apstiprināta to finansēšana no Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļiem vai no citiem Eiropas Savienības politiku un ārvalstu finanšu palīdzības instrumentiem 
9.Informācija par ceļu būvniecības projekta iesniegumā ietvertā ceļa posma vizuālo vērtējumu 
10.Informācija par to, vai ceļu objekts ir vai tā sastāvā ietilpst tilts, tai skaitā ceļa pārvads un viadukts 
11.Esoša tilta, tai skaitā ceļa pārvada un viadukta, vispārējās inspekcijas vai speciālās inspekcijas atzinums, ka nepieciešami neatliekami būvniecības darbi 
12.Informācija par ceļu būvniecības projekta nepieciešamību izglītības nodrošināšanai, tostarp izglītības iestāžu reformas nodrošināšanai un skolēnu pārvadāšanas nodrošināšanai 
13.Informācija par ceļu būvniecības projekta ietekmi uz ceļu satiksmes drošības paaugstināšanu 
14.Informācija par to, vai ceļu būvniecības projekts radīs labvēlīgus apstākļus gājējiem un mikromobilitātes rīku izmantošanai 
15.Informācija par to, vai ceļa posms ietilpst sabiedriskā transporta maršrutā 
16.Informācija par to, vai ceļa posms nodrošina piekļūšanu teritorijas attīstībai būtiskam uzņēmumam, pakalpojumu sniedzējam vai pašvaldības infrastruktūras objektiem vai atbilst normatīvajam regulējumam par inovatīvas uzņēmējdarbības un prioritāro projektu atbalstu noteiktam prioritāram investīciju projektam 
17.Informācija par to, vai ceļu būvniecības projekts nodrošina vides un gaisa kvalitātes uzlabošanu pašvaldībā 
18.Pašvaldības apliecinājums atbilstoši šo noteikumu 9.2. apakšpunktam, ka nav augstākas prioritātes ceļu būvniecības projektu vai ka tie tiek finansēti no citiem finanšu avotiem 
19.Informācija par saistītajiem projektiem (ja tādi ir), norādot informāciju par citiem iepriekšējo piecu gadu laikā pabeigtajiem, īstenošanā esošajiem vai plānotajiem Eiropas Savienības struktūrfondu projektiem, Eiropas Savienības politiku un ārvalstu finanšu palīdzības instrumentu projektiem un citu finanšu instrumentu investīciju projektiem, ar kuriem ir saskatāma papildināmība un demarkācija 
20.Pielikumi 

 

4. pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 5. marta
noteikumiem Nr. 159
Pašvaldību administratīvo teritoriju un to teritoriālā iedalījuma vienību dalījums

1.  1. grupa:

1.1. Rīgas valstspilsēta;

1.2. Daugavpils valstspilsēta.

 

2.  2. grupa:

2.1. Ādažu novada pašvaldība – Ādažu pilsēta;

2.2. Ādažu novada pašvaldība – Carnikavas pagasts;

2.3. Aizkraukles novada pašvaldība – Aizkraukles pilsēta;

2.4. Bauskas novada pašvaldība – Bauskas pilsēta;

2.5. Cēsu novada pašvaldība – Cēsu pilsēta;

2.6. Jēkabpils novada pašvaldība – Jēkabpils valstspilsēta;

2.7. Jelgavas valstspilsēta;

2.8. Jūrmalas valstspilsēta;

2.9. Ķekavas novada pašvaldība – Ķekavas pilsēta;

2.10. Liepājas valstspilsēta;

2.11. Mārupes novada pašvaldība – Babītes pagasts;

2.12. Mārupes novada pašvaldība – Mārupes pilsēta;

2.13. Mārupes novada pašvaldība – Mārupes pagasts;

2.14. Ogres novada pašvaldība – Ogres valstspilsēta;

2.15. Olaines novada pašvaldība – Olaines pilsēta;

2.16. Rēzeknes valstspilsēta;

2.17. Salaspils novada pašvaldība – Salaspils pilsēta;

2.18. Siguldas novada pašvaldība – Siguldas pilsēta;

2.19. Tukuma novada pašvaldība – Tukuma pilsēta;

2.20. Valmieras novada pašvaldība – Valmieras valstspilsēta;

2.21. Ventspils valstspilsēta.

 

3.  3. grupa:

3.1. Dobeles novada pašvaldība – Dobeles pilsēta;

3.2. Gulbenes novada pašvaldība – Gulbenes pilsēta;

3.3. Kuldīgas novada pašvaldība – Kuldīgas pilsēta;

3.4. Limbažu novada pašvaldība – Limbažu pilsēta;

3.5. Līvānu novada pašvaldība – Līvānu pilsēta;

3.6. Madonas novada pašvaldība – Madonas pilsēta;

3.7. Ogres novada pašvaldība – Ikšķiles pilsēta;

3.8. Ogres novada pašvaldība – Lielvārdes pilsēta;

3.9. Preiļu novada pašvaldība – Preiļu pilsēta;

3.10. Saldus novada pašvaldība – Saldus pilsēta;

3.11. Talsu novada pašvaldība – Talsu pilsēta.

 

4.  4. grupa:

4.1. Bauskas novada pašvaldība – Codes pagasts;

4.2. Cēsu novada pašvaldība – Priekuļu pagasts;

4.3. Jēkabpils novada pašvaldība – Ābeļu pagasts;

4.4. Jēkabpils novada pašvaldība – Salas pagasts (Jēkabpils novada pašvaldība);

4.5. Jelgavas novada pašvaldība – Svētes pagasts;

4.6. Ķekavas novada pašvaldība – Baložu pilsēta;

4.7. Ķekavas novada pašvaldība – Ķekavas pagasts;

4.8. Mārupes novada pašvaldība – Salas pagasts (Mārupes novada pašvaldība);

4.9. Ropažu novada pašvaldība – Garkalnes pagasts;

4.10. Ropažu novada pašvaldība – Stopiņu pagasts;

4.11. Tukuma novada pašvaldība – Tumes pagasts.

 

5.  5. grupa:

5.1. Aizkraukles novada pašvaldība – Jaunjelgavas pilsēta;

5.2. Aizkraukles novada pašvaldība – Kokneses pilsēta;

5.3. Aizkraukles novada pašvaldība – Neretas pagasts;

5.4. Aizkraukles novada pašvaldība – Pļaviņu pilsēta;

5.5. Aizkraukles novada pašvaldība – Skrīveru pagasts;

5.6. Alūksnes novada pašvaldība – Alūksnes pilsēta;

5.7. Augšdaugavas novada pašvaldība – Ilūkstes pilsēta;

5.8. Bauskas novada pašvaldība – Iecavas pilsēta;

5.9. Bauskas novada pašvaldība – Īslīces pagasts;

5.10. Bauskas novada pašvaldība – Vecumnieku pagasts;

5.11. Cēsu novada pašvaldība – Liepas pagasts;

5.12. Cēsu novada pašvaldība – Līgatnes pagasts;

5.13. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Aizputes pilsēta;

5.14. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Grobiņas pilsēta;

5.15. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Priekules pilsēta;

5.16. Dobeles novada pašvaldība – Auces pilsēta;

5.17. Dobeles novada pašvaldība – Bēnes pagasts;

5.18. Dobeles novada pašvaldība – Jaunbērzes pagasts;

5.19. Gulbenes novada pašvaldība – Stradu pagasts;

5.20. Jēkabpils novada pašvaldība – Viesītes pilsēta;

5.21. Jelgavas novada pašvaldība – Cenu pagasts;

5.22. Jelgavas novada pašvaldība – Elejas pagasts;

5.23. Jelgavas novada pašvaldība – Kalnciema pagasts;

5.24. Jelgavas novada pašvaldība – Ozolnieku pagasts;

5.25. Ķekavas novada pašvaldība – Baldones pilsēta;

5.26. Kuldīgas novada pašvaldība – Skrundas pilsēta;

5.27. Limbažu novada pašvaldība – Alojas pilsēta;

5.28. Limbažu novada pašvaldība – Salacgrīvas pilsēta;

5.29. Madonas novada pašvaldība – Cesvaines pilsēta;

5.30. Madonas novada pašvaldība – Ērgļu pagasts;

5.31. Madonas novada pašvaldība – Lubānas pilsēta;

5.32. Ogres novada pašvaldība – Ķeguma pilsēta;

5.33. Rēzeknes novada pašvaldība – Maltas pagasts;

5.34. Rēzeknes novada pašvaldība – Viļānu pilsēta;

5.35. Ropažu novada pašvaldība – Ropažu pagasts;

5.36. Ropažu novada pašvaldība – Vangažu pilsēta;

5.37. Saldus novada pašvaldība – Brocēnu pilsēta;

5.38. Saldus novada pašvaldība – Saldus pagasts;

5.39. Saulkrastu novada pašvaldība – Saulkrastu pilsēta;

5.40. Siguldas novada pašvaldība – Mālpils pagasts;

5.41. Smiltenes novada pašvaldība – Smiltenes pilsēta;

5.42. Talsu novada pašvaldība – Rojas pagasts;

5.43. Talsu novada pašvaldība – Sabiles pilsēta;

5.44. Talsu novada pašvaldība – Valdemārpils pilsēta;

5.45. Tukuma novada pašvaldība – Engures pagasts;

5.46. Tukuma novada pašvaldība – Kandavas pilsēta;

5.47. Valkas novada pašvaldība – Valkas pilsēta;

5.48. Valmieras novada pašvaldība – Mazsalacas pilsēta;

5.49. Valmieras novada pašvaldība – Rūjienas pilsēta;

5.50. Varakļānu novada pašvaldība – Varakļānu pilsēta;

5.51. Ventspils novada pašvaldība – Piltenes pilsēta;

5.52. Ventspils novada pašvaldība – Ugāles pagasts.

 

6.  6. grupa:

6.1. Aizkraukles novada pašvaldība – Aizkraukles pagasts;

6.2. Aizkraukles novada pašvaldība – Daudzeses pagasts;

6.3. Aizkraukles novada pašvaldība – Iršu pagasts;

6.4. Augšdaugavas novada pašvaldība – Kalupes pagasts;

6.5. Bauskas novada pašvaldība – Ceraukstes pagasts;

6.6. Bauskas novada pašvaldība – Gailīšu pagasts;

6.7. Bauskas novada pašvaldība – Rundāles pagasts;

6.8. Bauskas novada pašvaldība – Skaistkalnes pagasts;

6.9. Bauskas novada pašvaldība – Valles pagasts;

6.10. Cēsu novada pašvaldība – Drabešu pagasts;

6.11. Cēsu novada pašvaldība – Līgatnes pilsēta;

6.12. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Aizputes pagasts;

6.13. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Durbes pilsēta;

6.14. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Kazdangas pagasts;

6.15. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Pāvilostas pilsēta;

6.16. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Rucavas pagasts;

6.17. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Vaiņodes pagasts;

6.18. Dobeles novada pašvaldība – Augstkalnes pagasts;

6.19. Dobeles novada pašvaldība – Auru pagasts;

6.20. Dobeles novada pašvaldība – Tērvetes pagasts;

6.21. Gulbenes novada pašvaldība – Lizuma pagasts;

6.22. Gulbenes novada pašvaldība – Rankas pagasts;

6.23. Jēkabpils novada pašvaldība – Aknīstes pilsēta;

6.24. Jēkabpils novada pašvaldība – Kūku pagasts;

6.25. Jēkabpils novada pašvaldība – Zasas pagasts;

6.26. Jelgavas novada pašvaldība – Glūdas pagasts;

6.27. Jelgavas novada pašvaldība – Jaunsvirlaukas pagasts;

6.28. Jelgavas novada pašvaldība – Līvbērzes pagasts;

6.29. Jelgavas novada pašvaldība – Sesavas pagasts;

6.30. Jelgavas novada pašvaldība – Valgundes pagasts;

6.31. Ķekavas novada pašvaldība – Daugmales pagasts;

6.32. Kuldīgas novada pašvaldība – Alsungas pagasts;

6.33. Kuldīgas novada pašvaldība – Kurmāles pagasts;

6.34. Kuldīgas novada pašvaldība – Turlavas pagasts;

6.35. Kuldīgas novada pašvaldība – Vārmes pagasts;

6.36. Limbažu novada pašvaldība – Ainažu pilsēta;

6.37. Limbažu novada pašvaldība – Staiceles pilsēta;

6.38. Madonas novada pašvaldība – Barkavas pagasts;

6.39. Madonas novada pašvaldība – Bērzaunes pagasts;

6.40. Madonas novada pašvaldība – Kalsnavas pagasts;

6.41. Ogres novada pašvaldība – Jumpravas pagasts;

6.42. Ogres novada pašvaldība – Ķeipenes pagasts;

6.43. Ogres novada pašvaldība – Madlienas pagasts;

6.44. Ogres novada pašvaldība – Ogresgala pagasts;

6.45. Ogres novada pašvaldība – Suntažu pagasts;

6.46. Ogres novada pašvaldība – Tīnūžu pagasts;

6.47. Preiļu novada pašvaldība – Riebiņu pagasts;

6.48. Saldus novada pašvaldība – Cieceres pagasts;

6.49. Saldus novada pašvaldība – Ezeres pagasts;

6.50. Saldus novada pašvaldība – Lutriņu pagasts;

6.51. Saldus novada pašvaldība – Nīgrandes pagasts;

6.52. Saulkrastu novada pašvaldība – Sējas pagasts;

6.53. Siguldas novada pašvaldība – Inčukalna pagasts;

6.54. Siguldas novada pašvaldība – Lēdurgas pagasts;

6.55. Smiltenes novada pašvaldība – Apes pilsēta;

6.56. Smiltenes novada pašvaldība – Gaujienas pagasts;

6.57. Smiltenes novada pašvaldība – Palsmanes pagasts;

6.58. Smiltenes novada pašvaldība – Variņu pagasts;

6.59. Talsu novada pašvaldība – Ģibuļu pagasts;

6.60. Talsu novada pašvaldība – Kolkas pagasts;

6.61. Talsu novada pašvaldība – Laucienes pagasts;

6.62. Talsu novada pašvaldība – Lībagu pagasts;

6.63. Talsu novada pašvaldība – Mērsraga pagasts;

6.64. Talsu novada pašvaldība – Stendes pilsēta;

6.65. Talsu novada pašvaldība – Valdgales pagasts;

6.66. Talsu novada pašvaldība – Virbu pagasts;

6.67. Tukuma novada pašvaldība – Džūkstes pagasts;

6.68. Tukuma novada pašvaldība – Irlavas pagasts;

6.69. Tukuma novada pašvaldība – Jaunpils pagasts;

6.70. Tukuma novada pašvaldība – Lapmežciema pagasts;

6.71. Tukuma novada pašvaldība – Smārdes pagasts;

6.72. Valmieras novada pašvaldība – Matīšu pagasts;

6.73. Valmieras novada pašvaldība – Strenču pilsēta;

6.74. Ventspils novada pašvaldība – Vārves pagasts.

 

7.  7. grupa:

7.1. Aizkraukles novada pašvaldība – Bebru pagasts;

7.2. Aizkraukles novada pašvaldība – Mazzalves pagasts;

7.3. Aizkraukles novada pašvaldība – Seces pagasts;

7.4. Augšdaugavas novada pašvaldība – Bebrenes pagasts;

7.5. Augšdaugavas novada pašvaldība – Vaboles pagasts;

7.6. Bauskas novada pašvaldība – Vecsaules pagasts;

7.7. Cēsu novada pašvaldība – Dzērbenes pagasts;

7.8. Cēsu novada pašvaldība – Jaunpiebalgas pagasts;

7.9. Cēsu novada pašvaldība – Nītaures pagasts;

7.10. Cēsu novada pašvaldība – Skujenes pagasts;

7.11. Cēsu novada pašvaldība – Stalbes pagasts;

7.12. Cēsu novada pašvaldība – Straupes pagasts;

7.13. Cēsu novada pašvaldība – Vaives pagasts;

7.14. Cēsu novada pašvaldība – Vecpiebalgas pagasts;

7.15. Cēsu novada pašvaldība – Zaubes pagasts;

7.16. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Bunkas pagasts;

7.17. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Cīravas pagasts;

7.18. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Kalētu pagasts;

7.19. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Kalvenes pagasts;

7.20. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Nīcas pagasts;

7.21. Dienvidkurzemes novada pašvaldība – Vērgales pagasts;

7.22. Dobeles novada pašvaldība – Bikstu pagasts;

7.23. Dobeles novada pašvaldība – Penkules pagasts;

7.24. Gulbenes novada pašvaldība – Jaungulbenes pagasts;

7.25. Gulbenes novada pašvaldība – Lejasciema pagasts;

7.26. Gulbenes novada pašvaldība – Tirzas pagasts;

7.27. Jēkabpils novada pašvaldība – Dignājas pagasts;

7.28. Jēkabpils novada pašvaldība – Rubenes pagasts;

7.29. Jelgavas novada pašvaldība – Salgales pagasts;

7.30. Jelgavas novada pašvaldība – Vilces pagasts;

7.31. Jelgavas novada pašvaldība – Vircavas pagasts;

7.32. Jelgavas novada pašvaldība – Zaļenieku pagasts;

7.33. Kuldīgas novada pašvaldība – Ēdoles pagasts;

7.34. Kuldīgas novada pašvaldība – Kabiles pagasts;

7.35. Kuldīgas novada pašvaldība – Nīkrāces pagasts;

7.36. Limbažu novada pašvaldība – Liepupes pagasts;

7.37. Limbažu novada pašvaldība – Limbažu pagasts;

7.38. Limbažu novada pašvaldība – Pāles pagasts;

7.39. Limbažu novada pašvaldība – Umurgas pagasts;

7.40. Limbažu novada pašvaldība – Vidrižu pagasts;

7.41. Limbažu novada pašvaldība – Viļķenes pagasts;

7.42. Līvānu novada pašvaldība – Jersikas pagasts;

7.43. Līvānu novada pašvaldība – Rožupes pagasts;

7.44. Līvānu novada pašvaldība – Rudzātu pagasts;

7.45. Līvānu novada pašvaldība – Turku pagasts;

7.46. Madonas novada pašvaldība – Aronas pagasts;

7.47. Madonas novada pašvaldība – Dzelzavas pagasts;

7.48. Madonas novada pašvaldība – Ļaudonas pagasts;

7.49. Madonas novada pašvaldība – Liezēres pagasts;

7.50. Madonas novada pašvaldība – Ošupes pagasts;

7.51. Madonas novada pašvaldība – Praulienas pagasts;

7.52. Ogres novada pašvaldība – Birzgales pagasts;

7.53. Ogres novada pašvaldība – Lēdmanes pagasts;

7.54. Ogres novada pašvaldība – Taurupes pagasts;

7.55. Preiļu novada pašvaldība – Galēnu pagasts;

7.56. Preiļu novada pašvaldība – Pelēču pagasts;

7.57. Preiļu novada pašvaldība – Saunas pagasts;

7.58. Preiļu novada pašvaldība – Upmalas pagasts;

7.59. Rēzeknes novada pašvaldība – Feimaņu pagasts;

7.60. Rēzeknes novada pašvaldība – Sakstagala pagasts;

7.61. Rēzeknes novada pašvaldība – Silmalas pagasts;

7.62. Rēzeknes novada pašvaldība – Stoļerovas pagasts;

7.63. Rēzeknes novada pašvaldība – Vērēmu pagasts;

7.64. Saldus novada pašvaldība – Blīdenes pagasts;

7.65. Saldus novada pašvaldība – Gaiķu pagasts;

7.66. Saldus novada pašvaldība – Zirņu pagasts;

7.67. Saldus novada pašvaldība – Zvārdes pagasts;

7.68. Siguldas novada pašvaldība – Allažu pagasts;

7.69. Siguldas novada pašvaldība – Krimuldas pagasts;

7.70. Siguldas novada pašvaldība – Mores pagasts;

7.71. Smiltenes novada pašvaldība – Blomes pagasts;

7.72. Smiltenes novada pašvaldība – Grundzāles pagasts;

7.73. Smiltenes novada pašvaldība – Raunas pagasts;

7.74. Talsu novada pašvaldība – Dundagas pagasts;

7.75. Tukuma novada pašvaldība – Cēres pagasts;

7.76. Tukuma novada pašvaldība – Pūres pagasts;

7.77. Tukuma novada pašvaldība – Sēmes pagasts;

7.78. Tukuma novada pašvaldība – Slampes pagasts;

7.79. Tukuma novada pašvaldība – Vānes pagasts;

7.80. Tukuma novada pašvaldība – Zantes pagasts;

7.81. Tukuma novada pašvaldība – Zemītes pagasts;

7.82. Valkas novada pašvaldība – Ērģemes pagasts;

7.83. Valmieras novada pašvaldība – Burtnieku pagasts;

7.84. Valmieras novada pašvaldība – Dikļu pagasts;

7.85. Valmieras novada pašvaldība – Kauguru pagasts;

7.86. Valmieras novada pašvaldība – Kocēnu pagasts;

7.87. Valmieras novada pašvaldība – Naukšēnu pagasts;

7.88. Valmieras novada pašvaldība – Rencēnu pagasts;

7.89. Valmieras novada pašvaldība – Trikātas pagasts;

7.90. Ventspils novada pašvaldība – Popes pagasts;

7.91. Ventspils novada pašvaldība – Puzes pagasts;

7.92. Ventspils novada pašvaldība – Tārgales pagasts;

7.93. Ventspils novada pašvaldība – Užavas pagasts.

 

8.  8. grupa:

8.1. Alūksnes novada pašvaldība – Liepnas pagasts;

8.2. Alūksnes novada pašvaldība – Ziemeru pagasts;

8.3. Augšdaugavas novada pašvaldība – Biķernieku pagasts;

8.4. Augšdaugavas novada pašvaldība – Demenes pagasts;

8.5. Augšdaugavas novada pašvaldība – Kalkūnes pagasts;

8.6. Augšdaugavas novada pašvaldība – Laucesas pagasts;

8.7. Augšdaugavas novada pašvaldība – Naujenes pagasts;

8.8. Augšdaugavas novada pašvaldība – Salienas pagasts;

8.9. Augšdaugavas novada pašvaldība – Sventes pagasts;

8.10. Augšdaugavas novada pašvaldība – Višķu pagasts;

8.11. Balvu novada pašvaldība – Baltinavas pagasts;

8.12. Balvu novada pašvaldība – Balvu pilsēta;

8.13. Balvu novada pašvaldība – Bērzpils pagasts;

8.14. Balvu novada pašvaldība – Kubulu pagasts;

8.15. Balvu novada pašvaldība – Lazdukalna pagasts;

8.16. Balvu novada pašvaldība – Medņevas pagasts;

8.17. Balvu novada pašvaldība – Rugāju pagasts;

8.18. Balvu novada pašvaldība – Šķilbēnu pagasts;

8.19. Balvu novada pašvaldība – Tilžas pagasts;

8.20. Balvu novada pašvaldība – Viļakas pilsēta;

8.21. Krāslavas novada pašvaldība – Andrupenes pagasts;

8.22. Krāslavas novada pašvaldība – Dagdas pilsēta;

8.23. Krāslavas novada pašvaldība – Ezernieku pagasts;

8.24. Krāslavas novada pašvaldība – Indras pagasts;

8.25. Krāslavas novada pašvaldība – Kastuļinas pagasts;

8.26. Krāslavas novada pašvaldība – Krāslavas pilsēta;

8.27. Krāslavas novada pašvaldība – Robežnieku pagasts;

8.28. Ludzas novada pašvaldība – Ciblas pagasts;

8.29. Ludzas novada pašvaldība – Kārsavas pilsēta;

8.30. Ludzas novada pašvaldība – Ludzas pilsēta;

8.31. Ludzas novada pašvaldība – Mērdzenes pagasts;

8.32. Ludzas novada pašvaldība – Pildas pagasts;

8.33. Ludzas novada pašvaldība – Zilupes pilsēta;

8.34. Preiļu novada pašvaldība – Aglonas pagasts;

8.35. Rēzeknes novada pašvaldība – Dricānu pagasts;

8.36. Rēzeknes novada pašvaldība – Gaigalavas pagasts;

8.37. Rēzeknes novada pašvaldība – Kaunatas pagasts;

8.38. Rēzeknes novada pašvaldība – Nautrēnu pagasts.

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Kritēriji un kārtība, kādā tiek izvērtēti pašvaldību investīciju projektu pieteikumi valsts .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Atbildīgā iestāde: Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija / Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Veids: noteikumi Numurs: 159Pieņemts: 05.03.2024.Stājas spēkā: 12.03.2024.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 50, 11.03.2024. OP numurs: 2024/50.7
Saistītie dokumenti
  • Izdoti saskaņā ar
  • Protokols
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Citi saistītie dokumenti
350437
12.03.2024
87
0
  • X
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"