Ministru kabineta noteikumi Nr. 326
  Rīgā 2022. gada 31. maijā (prot. Nr. 29 17.
  §)
  Grozījumi Ministru kabineta 2006.
  gada 14. februāra noteikumos Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas
  kraušanas noteikumi"
  Izdoti saskaņā ar Jūrlietu pārvaldes un
  jūras drošības likuma 11. panta ceturto daļu
  Izdarīt Ministru kabineta 2006. gada 14. februāra noteikumos
  Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas kraušanas noteikumi" (Latvijas
  Vēstnesis, 2006, 35. nr.; 2009, 121. nr.; 2012, 9. nr.) šādus
  grozījumus:
  1. Izteikt 3. punktu šādā redakcijā:
  
  "3. Šie noteikumi neierobežo 1974. gada Starptautiskās
  konvencijas par cilvēku dzīvības aizsardzību uz jūras ar tās
  1978. un 1988. gada protokoliem un grozījumiem (turpmāk - SOLAS
  konvencija) VI nodaļas 7. noteikuma piemērošanu, neattiecas uz
  termināļiem, kurus izmanto beramkravu iekraušanai kuģos vai
  izkraušanai no tiem tikai ārkārtas apstākļos, kā arī gadījumos,
  ja beramkravas iekrauj vai izkrauj, izmantojot tikai attiecīgā
  beramkravu kuģa kraušanas iekārtas un kuģa personālu."
  2. Izteikt 4.1. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "4.1. beramkravu kuģis - saskaņā ar SOLAS
  konvencijas IX nodaļas 1. noteikuma 6. punkta definīciju ir kuģis
  beramkravu pārvadāšanai, kas atbilst vienam no šādiem
  nosacījumiem:
  4.1.1. kuģis ar vienu klāju, augšējām balasta cisternām un
  piltuves veida balasta cisternām kravu nodalījumā, kas paredzēts
  galvenokārt beramkravu pārvadāšanai;
  4.1.2. kuģis rūdas pārvadāšanai - jūras kuģis ar vienu klāju, kam
  ir divas gareniskas starpsienas un dubults dibens visa kravas
  nodalījuma garumā un kas ir paredzēts rūdas kravu pārvadāšanai
  tikai vidējās tilpnēs;
  4.1.3. kombinētais pārvadātājs, kas ir definēts SOLAS konvencijas
  II-2. nodaļas 3. noteikuma 14. punktā;".
  3. Izteikt 4.6. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "4.6. kuģa pārstāvis - kapteinis, kurš ir
  atbildīgs par beramkravu kuģi, vai kapteiņa norīkots kuģa
  virsnieks, kuram ir uzdots veikt kuģa iekraušanas vai izkraušanas
  operācijas;".
  4. Izteikt 4.8. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "4.8. informācija par kravu - ziņas par kravu,
  kas noteiktas SOLAS konvencijas VI nodaļas 2. noteikuma 2.
  punktā;".
  5. Izteikt 4.9. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "4.9. iekraušanas vai izkraušanas plāns - SOLAS
  konvencijas VI nodaļas 7. noteikuma 3. punktā noteiktais plāns,
  kura paraugs ir sniegts Starptautiskās Jūrniecības organizācijas
  (turpmāk - IMO) 1997. gada 27. novembra rezolūcijas A.862(20)
  "Beramkravu kuģu iekraušanas un izkraušanas drošas prakses
  kodekss" (turpmāk - BLU kodekss) 2. pielikumā;".
  6. Izteikt 4.11. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "4.11. beramkravas blīvuma deklarācija -
  informācija par kravas blīvumu, kas jāiesniedz saskaņā ar SOLAS
  konvencijas XII nodaļas 10. nosacījumu."
  7. Izteikt 6.4. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "6.4. terminālim ir ieviesta un tiek uzturēta sertificēta
  kvalitātes pārvaldības sistēma, kas auditēta atbilstoši
  kvalitātes un vides pārvaldības sistēmas prasībām."
  8. Papildināt ar 6.1 punktu šādā
  redakcijā:
  
  "6.1 Beramkravu kuģu iekraušana vai izkraušana
  Latvijas ostās ir atļauta tikai termināļiem, kuri ir saņēmuši
  valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Jūras
  administrācija" Kuģošanas drošības inspekcijas (turpmāk -
  Inspekcija) izsniegtu atļauju beramkravu termināļa darbībai (12.
  pielikums) (turpmāk - atļauja) vai pagaidu atļauju beramkravu
  termināļa darbībai (10. pielikums)."
  9. Papildināt ar 6.2 punktu šādā
  redakcijā:
  
  "6.2 Ja terminālim, uzsākot beramkravu kuģu apstrādi,
  ir izstrādāts plāns sertificētas kvalitātes pārvaldības sistēmas
  ieviešanai, šo noteikumu 6.4. apakšpunktā minētās prasības
  nepiemēro. Inspekcijas inspektori pārbauda termināli un termināļa
  pārbaudes rezultātus norāda beramkravu termināļa pārbaudes aktā
  (11. pielikums). Ja termināļa pārbaudes rezultāti ir pozitīvi,
  Inspekcija izsniedz pagaidu atļauju beramkravu termināļa darbībai
  (10. pielikums), kas ir derīga ne ilgāk kā 12 mēnešus."
  10. Izteikt 7.1. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "7.1. nodrošināt beramkravu kuģa drošu iekraušanu un
  izkraušanu;".
  11. Izteikt 7.2. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "7.2. saskaņā ar normatīvajos aktos paredzētajām formalitātēm,
  kas saistītas ar kuģu ienākšanu ostā un iziešanu no ostas, pirms
  paredzamā ierašanās laika terminālī rakstiski (izmantojot
  internetu, aģenta starpniecību) paziņot terminālim šo noteikumu
  3. pielikumā norādīto informāciju;".
  12. Izteikt 7.3. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "7.3. pirms beramkravas iekraušanas pārliecināties, vai no kravas
  nosūtītāja ir saņemta SOLAS konvencijas VI nodaļas 2. noteikuma
  2. punktā noteiktā informācija par kravu un beramkravas blīvuma
  deklarācija (ja tāda ir paredzēta), iekļaujot šīs ziņas kravas
  deklarācijas veidlapā saskaņā ar BLU kodeksa 5. pielikumu;".
  13. Izteikt 8.1. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "8.1. saņemot sākotnējo paziņojumu par paredzamo kuģa ierašanās
  laiku (ETA), rakstiski (izmantojot internetu, aģenta
  starpniecību) paziņot kuģa pārstāvim šo noteikumu 5. pielikumā
  minēto informāciju;".
  14. Izteikt 8.2. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "8.2. nodrošināt, ka kravas deklarācijas veidlapā iekļautā
  informācija rakstiski (izmantojot internetu, aģenta starpniecību)
  tiek paziņota kuģa pārstāvim pēc iespējas agrāk (vismaz 24
  stundas pirms kuģa ienākšanas ostā);".
  15. Izteikt 8.3. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "8.3. nekavējoties rakstiski (izmantojot  internetu, aģenta
  starpniecību) paziņot kuģa pārstāvim un Inspekcijai par
  konstatētajiem trūkumiem uz beramkravu kuģa, ja tie var apdraudēt
  beramkravu drošu iekraušanu vai izkraušanu;".
  16. Svītrot 8.5. apakšpunktu.
  17. Izteikt 9. punktu šādā redakcijā:
  
  "9. Pirms beramkravu iekraušanas vai izkraušanas kuģa pārstāvis
  ar termināļa pārstāvi vienojas par kravas iekraušanas vai
  izkraušanas plānu (7. pielikums) saskaņā ar SOLAS konvencijas VI
  nodaļas 7. noteikuma 3. punktā minētajām prasībām. Kravas
  iekraušanas vai izkraušanas plānu sastāda pēc BLU kodeksa 2.
  pielikumā noteiktā parauga, norādot attiecīgā beramkravu kuģa IMO
  numuru. Saskaņoto kravas iekraušanas vai izkraušanas plānu ar
  parakstu apstiprina kuģa pārstāvis un termināļa pārstāvis."
  18. Izteikt 11. punktu šādā redakcijā:
  
  "11. Šo noteikumu 9. punktā noteikto saskaņoto iekraušanas vai
  izkraušanas plānu un visus turpmāk saskaņotos un pārstrādātos
  variantus glabā sešus mēnešus uz kuģa un 12 mēnešus terminālī,
  lai nodrošinātu Inspekcijai iespēju tos pārbaudīt."
  19. Izteikt 12. punktu šādā redakcijā:
  
  "12. Pirms beramkravu iekraušanas vai izkraušanas kuģa pārstāvis
  un termināļa pārstāvis kopīgi aizpilda kuģa/krasta drošības
  kontroles lapu (8. pielikums) un paraksta to saskaņā ar BLU
  kodeksa 4. pielikuma pamatnostādnēm."
  20. Izteikt 13. punktu šādā redakcijā:
  
  "13. Kuģa pārstāvis un termināļa pārstāvis organizē efektīvu un
  nepārtrauktu informācijas apmaiņu starp kuģi un termināli, lai
  apmierinātu pieprasījumus pēc informācijas par iekraušanas vai
  izkraušanas gaitu, nodrošinot ātru kuģa pārstāvja vai termināļa
  pārstāvja norādījumu izpildi, ja ir jāaptur iekraušanas vai
  izkraušanas operācijas."
  21. Izteikt V nodaļu šādā redakcijā:
  
  "V.
  Inspekcijas pienākumi
  16. Inspekcija kontrolē, vai ir ievērotas šajos noteikumos
  noteiktās prasības termināļu operatoriem, kuģu pārstāvjiem un
  termināļu pārstāvjiem.
  17. Inspekcijas inspektori veic šādas beramkravu termināļu
  pārbaudes:
  17.1. sākotnējā pārbaude - pārbaude, lai pirmo reizi novērtētu
  termināļa atbilstību šo noteikumu 6. un 8. punktā, kā arī IV
  nodaļā noteiktajām prasībām;
  17.2. periodiskā pārbaude - pārbaude, ko veic reizi pusgadā,
  skaitot no šo noteikumu 17.1. apakšpunktā minētās pārbaudes
  datuma, lai pārliecinātos par šo noteikumu 6.  un 8. punktā, kā
  arī IV nodaļā ietverto prasību ieviešanu un uzturēšanu;
  17.3. nepieteiktā pārbaude - jebkura pārbaude, kas nav šo
  noteikumu 17.1. vai 17.2. apakšpunktā minētā pārbaude un ko veic,
  lai pārliecinātos par šo noteikumu 6. un 8. punktā, kā arī IV
  nodaļā ietverto prasību nepārtrauktu ievērošanu, tai skaitā
  pārbaude, kuru veic, pamatojoties uz saņemto ticamo informāciju
  no citām personām par termināļa neatbilstību noteiktajām
  prasībām.
  18. Šo noteikumu 17. punktā minētās pārbaudes laikā Inspekcijas
  inspektori pārliecinās par šo noteikumu 7. punktā un IV nodaļā
  noteikto prasību ievērošanu. Par beramkravu kuģa
  pārbaudes rezultātiem sastāda beramkravu kuģa pārbaudes aktu (9.
  pielikums). Par beramkravu termināļa pārbaudes rezultātiem
  sastāda beramkravu termināļa pārbaudes aktu (11.
  pielikums).
  18.1 Ja šo noteikumu  17.1. apakšpunktā minētajā
  pārbaudē nav konstatēti būtiski pārkāpumi, Inspekcija trīs
  darbdienu laikā izsniedz atļauju. Atļauju izsniedz uz pieciem
  gadiem, un tā ir derīga ar nosacījumu, ja, veicot šo noteikumu
  17.2. apakšpunktā minēto periodisko pārbaudi, netiek konstatēti
  būtiski pārkāpumi. Pēc šo noteikumu 17.2. apakšpunktā minētās
  periodiskās pārbaudes Inspekcija veic atbilstošu apstiprinājumu
  izsniegtajā atļaujā. Ja šo noteikumu 17.2. vai 17.3. apakšpunktā
  minēto pārbaužu laikā ir konstatēti būtiski pārkāpumi, kā arī
  terminālis nav novērsis iepriekšējā pārbaudē konstatētos
  nebūtiskos trūkumus noteiktajā termiņā, atļauju anulē.
  18.2 Trīs mēnešu laikā pirms atļaujas derīguma termiņa
  beigām Inspekcija veic šo noteikumu 17.2. apakšpunktā minēto
  periodisko pārbaudi, lai pārliecinātos par šo noteikumu 6.  un 8.
  punktā, kā arī IV nodaļā  ietverto prasību ieviešanu un
  uzturēšanu. Ja pārbaudes laikā nav konstatēti būtiski pārkāpumi,
  Inspekcija izsniedz atļauju. Atļaujas derīguma termiņš
  nepārsniedz piecus gadus no iepriekš izsniegtās atļaujas derīguma
  termiņa beigām. Ja pārbaudes laikā konstatē būtiskus pārkāpumus,
  atļauja netiek izsniegta.
  19. Šo noteikumu 17. punktā minētās pārbaudes (izņemot
  nepieteiktās pārbaudes) saskaņā ar Jūrlietu pārvaldes un jūras
  drošības likuma 6. panta otro daļu ir maksas pakalpojums.
  20. Inspekcija ik pēc trim gadiem sniedz Satiksmes ministrijai
  rakstisku ziņojumu par šo noteikumu 17. un 18. punktā minēto
  pārbaužu rezultātiem. Ziņojumā izvērtē beramkravu kuģu un
  termināļu sadarbības efektivitāti un informācijas apmaiņas
  procedūras, kas noteiktas šajos noteikumos. Satiksmes ministrija
  minēto ziņojumu nosūta Eiropas Komisijai. Ziņojumu par
  iepriekšējo triju gadu laikposmu nosūta līdz kārtējā gada 30.
  aprīlim.
  21. Neierobežojot kuģa pārstāvja tiesības un pienākumus, kas
  noteikti SOLAS konvencijas VI nodaļas 7. noteikuma 5. punktā,
  Inspekcija aizliedz uzsākt vai aptur beramkravu iekraušanu vai
  izkraušanu, ja šo operāciju veikšana var apdraudēt kuģa vai tā
  apkalpes drošību. Operācijas var uzsākt vai atsākt pēc attiecīgo
  trūkumu novēršanas.
  22. Ja kuģa pārstāvis un termināļa pārstāvis nespēj vienoties par
  šo noteikumu IV nodaļā norādīto procedūru piemērošanu un tas var
  radīt draudus kuģošanas drošībai vai jūras vides aizsardzībai,
  procedūru piemērošanu saskaņā ar šo noteikumu IV nodaļas prasībām
  nosaka Inspekcija."
  22. Izteikt 24. punktu šādā redakcijā:
  
  "24. Termināļa pārstāvis rakstiski (izmantojot internetu, aģenta
  starpniecību) ziņo kuģa pārstāvim par bojājumiem, kas iekraušanas
  vai izkraušanas laikā nodarīti kuģa konstrukcijām vai iekārtām,
  un, ja nepieciešams, novērš tos."
  23. Izteikt 25. punktu šādā redakcijā:
  
  "25. Ja šo noteikumu 24. punktā minētie bojājumi var ietekmēt
  korpusa konstrukciju izturību, ūdensnecaurlaidību vai kuģa
  galvenās inženiertehniskās sistēmas, termināļa pārstāvis vai kuģa
  pārstāvis rakstiski (izmantojot internetu, aģenta starpniecību)
  informē karoga valsts administrāciju vai tās atzīto organizāciju,
  kas ir atzīta saskaņā ar atzīto organizāciju darbību regulējošiem
  normatīvajiem aktiem (turpmāk - atzīta organizācija), un
  Inspekciju. Lēmumu par remontdarbu uzsākšanu vai par to atlikšanu
  pieņem Inspekcija, ņemot vērā karoga valsts administrācijas vai
  tās atzītās organizācijas, kā arī kuģa pārstāvja viedokli (ja
  tāds ir izteikts). Ja remontdarbus nepieciešams uzsākt
  nekavējoties, tos veic, pirms kuģis atstāj ostu."
  24. Izteikt 26. punktu šādā redakcijā:
  
  "26. Pieņemot šo noteikumu 25. punktā minēto lēmumu, Inspekcija
  var uzticēt atzītai organizācijai veikt bojājumu pārbaudi un
  sniegt atzinumu par tūlītēju remontdarbu uzsākšanu vai to
  atlikšanu."
  25. Svītrot 28. punktu.
  26. Izteikt informatīvās atsauces uz Eiropas Savienības
  direktīvām 1. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "1) Eiropas Parlamenta un Padomes 2002. gada 5. novembra
  Direktīvas 2002/84/EK, kas groza direktīvas par kuģošanas drošību
  un kuģu izraisītā piesārņojuma novēršanu;".
  27. Izteikt informatīvās atsauces uz Eiropas Savienības
  direktīvām 2. apakšpunktu šādā redakcijā:
  
  "2) Eiropas Parlamenta un Padomes 2001. gada 4. decembra
  Direktīvas 2001/96/EK, kas nosaka harmonizētas prasības un
  procedūras beramkravu kuģu iekraušanai un izkraušanai."
  28. Izteikt 1. pielikumu jaunā redakcijā
  (1. pielikums).
  29. Izteikt 2. pielikumu jaunā redakcijā
  (2. pielikums).
  30. Izteikt 3. pielikumu jaunā redakcijā
  (3. pielikums).
  31. Izteikt 4. pielikumu jaunā redakcijā
  (4. pielikums).
  32. Izteikt 5. pielikumu jaunā redakcijā
  (5. pielikums).
  33. Izteikt 7. pielikumu jaunā redakcijā
  (6. pielikums).
  34. Izteikt 8. pielikumu jaunā redakcijā
  (7. pielikums).
  35. Izteikt 9. pielikumu jaunā redakcijā
  (8. pielikums).
  36. Izteikt 10. pielikumu jaunā redakcijā
  (9. pielikums).
  37. Izteikt 11. pielikumu jaunā redakcijā
  (10. pielikums).
  38. Papildināt ar 12. pielikumu (11.
  pielikums).
  Ministru prezidenta pienākumu izpildītājs
  ‒
  ārlietu ministrs E. Rinkēvičs
  Satiksmes ministrs T. Linkaits
   
  1. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "1. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Prasības attiecībā uz beramkravu kuģu
  tehnisko piemērotību beramkravu iekraušanai un izkraušanai
  Beramkravu kuģis, kas piestāj Latvijas Republikas termināļos,
  lai veiktu beramkravu iekraušanu vai izkraušanu, atbilst šādām
  prasībām:
  
  1. Ietilpīgas kravas tilpnes ar pietiekami lielām lūku atverēm,
  kuru konstrukcija ļauj pienācīgi iekraut, izvietot, izlīdzināt un
  izkraut beramkravu.
  
  2. Kravas tilpņu lūkas ir marķētas ar identifikācijas numuriem,
  kas atbilst numuriem iekraušanas vai izkraušanas plānā. Šo numuru
  izvietojums, izmērs un krāsa ir tāda, lai termināļa iekraušanas
  vai izkraušanas iekārtas operators tos varētu viegli saskatīt un
  atpazīt.
  
  3. Kravas lūkas, lūku vadības sistēmas un drošības ierīces ir
  darba kārtībā, un tās izmanto tikai paredzētiem mērķiem.
  
  4. No kuģa klāja redzamo kuģa sānsveres indikatoru, ja tāds ir,
  pārbauda pirms iekraušanas vai izkraušanas un pārliecinās, ka tas
  darbojas.
  
  5. Ja uz kuģa ir paredzēts iekraušanas aprēķinu instruments, lai
  veiktu slodzes aprēķinus iekraušanas vai izkraušanas laikā, tas
  ir sertificēts un darba kārtībā.
  
  6. Galvenie piedziņas mehānismi un palīgmehānismi ir darba
  kārtībā.
  
  7. Klāja tauvošanas aprīkojums ir darba kārtībā un labā darba
  stāvoklī."
   
  2. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "2. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Prasības attiecībā uz termināļu
  piemērotību beramkravu iekraušanai un izkraušanai
  1. Terminālis pieņem tikai tādus beramkravu kuģus beramkravu
  iekraušanai vai izkraušanai, kas var droši pietauvoties pie
  iekraušanas vai izkraušanas iekārtas, ņemot vērā ūdens dziļumu
  pie piestātnes, maksimāli pieļaujamos kuģa izmērus,
  pietauvošanas paņēmienus, fenderus, drošu piekļuvi un visus
  iespējamos traucējumus iekraušanas vai izkraušanas operāciju
  veikšanai.
  
  2. Termināļa iekraušanas vai izkraušanas iekārtas ir sertificētas
  un uzturētas darba kārtībā. Tās apkalpo tikai kvalificēts un
  atbilstoši sertificēts personāls.
  
  3. Termināļa personāls atbilstoši kompetencei ir apmācīts, kā
  droši iekraut un izkraut beramkravu kuģus. Apmācības mērķis ir
  informēt personālu par risku, kas pastāv, iekraujot un izkraujot
  beramkravas, un par to, kā nepareizi veiktas iekraušanas vai
  izkraušanas operācijas var kaitēt kuģa drošībai.
  
  4. Termināļa personālu, kas piedalās iekraušanas vai izkraušanas
  operācijās, nodrošina ar obligāti izmantojamiem individuālajiem
  aizsarglīdzekļiem, kā arī garantē atpūtu, lai nepieļautu nelaimes
  gadījumus noguruma dēļ."
   
  3. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "3. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Informācija, ko kuģa pārstāvis paziņo
  terminālim
  1. Lai varētu operatīvi izplānot kuģa apkalpošanu ostā saskaņā
  ar kuģa iekraušanas vai izkraušanas plānu, kuģa pārstāvis
  terminālim paziņo kuģa plānoto ierašanās laiku (ETA) ostā (ja
  nepieciešams, informāciju precizē).
  
  2. Kuģa pārstāvis, paziņojot kuģa plānoto ierašanās laiku (ETA),
  vienlaikus sniedz šādu informāciju:
  
  2.1. kuģa vārdu, izsaukuma signālu, IMO numuru, karogu, pieraksta
  ostu;
  
  2.2. iekraušanas vai izkraušanas plānu, norādot kravas daudzumu,
  sadalījumu pa lūkām, iekraušanas vai izkraušanas secību un
  daudzumu, kas iekraujams vai izkraujams vienā paņēmienā;
  
  2.3. ierašanās iegrimi un aiziešanas paredzamo iegrimi;
  
  2.4. laiku, kas nepieciešams balasta regulēšanai;
  
  2.5. kuģa garumu, platumu un kravas nodalījuma garumu no vistuvāk
  priekšgalam esošās lūkas priekšgala apmales līdz vistuvāk
  pakaļgalam esošās lūkas pakaļgala apmalei, caur kurām jāiekrauj
  vai jāizkrauj krava;
  
  2.6. attālumu starp ūdenslīniju un pirmo lūku, caur kuru
  paredzēts veikt iekraušanu vai izkraušanu, un attālumu no kuģa
  malas līdz lūkas atverei;
  
  2.7. kuģa trapa atrašanās vietu;
  
  2.8. virsūdens maksimālo augstumu;
  
  2.9. kuģa kravas iekārtu (ja ir) parametrus un jaudu;
  
  2.10. pietauvošanās tauvu skaitu un tipu;
  
  2.11. īpašas prasības (piemēram, kravas izlīdzināšana vai
  nepārtraukti ūdens satura mērījumi tajā);
  
  2.12. tādu nepieciešamo remontdarbu detalizētu aprakstu, kas var
  aizkavēt pietauvošanos, iekraušanas vai izkraušanas uzsākšanu vai
  aizkavēt kuģa aiziešanu pēc iekraušanas vai izkraušanas;
  
  2.13. citas ziņas par kuģi, ko pieprasa terminālis."
   
  4. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "4. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Kuģa pārstāvja pienākumi pirms
  iekraušanas vai izkraušanas operācijas un tās laikā
  Kuģa pārstāvis nodrošina, ka:
  
  1) kravas iekraušanu vai izkraušanu un balasta regulēšanu uzrauga
  atbildīgais kuģa virsnieks;
  
  2) kravas un balasta ūdeņu izvietojumu pārrauga visā iekraušanas
  vai izkraušanas gaitā, lai novērstu kuģa konstrukciju
  pārslodzi;
  
  3) kuģim nav sānsveres vai, ja tehnisku iemeslu dēļ sānsvere ir
  nepieciešama, tā ir pēc iespējas mazāka;
  
  4) kuģis ir droši pietauvots, ievērojot vietējos laikapstākļus un
  laika prognozi;
  
  5) uz kuģa uzturas nepieciešamais virsnieku un apkalpes locekļu
  skaits, lai nodrošinātu tauvu pieregulēšanu, kā arī nepieciešamo
  rīcību jebkurā situācijā, ņemot vērā apkalpei nepieciešamo
  atpūtas laiku;
  
  6) termināļa pārstāvis ir informēts par kravas izlīdzināšanas
  prasībām saskaņā ar procedūrām, kas ir noteiktas IMO 2004. gada
  3. decembra rezolūcijā MSC.193(79) "Beramkravu drošas prakses
  kodekss" (BC kodekss);
  
  7) termināļa pārstāvis ir informēts par prasībām, kā tiek
  saskaņota kuģa balastēšana un kraušana un jebkura novirze no
  balastēšanas plāna, kā arī par visiem citiem jautājumiem, kas
  ietekmē kravas iekraušanu vai izkraušanu;
  
  8) balasta ūdens tiek izvadīts atbilstoši saskaņotajam kraušanas
  plānam, kā arī lai netiktu nopludināta piestātne vai blakus
  esošie kuģi (ja balasta ūdens izliešana pilnā apjomā pirms
  izlīdzināšanas stadijas kraušanas gaitā ir nelietderīga, kuģa
  pārstāvis vienojas ar termināļa pārstāvi par laiku, kad
  iekraušana būtu jāpārtrauc, un tās ilgumu);
  
  9) pastāv vienprātība ar termināļa pārstāvi par rīcību lietus
  gadījumā vai mainoties laikapstākļiem, ja kravas īpašību dēļ
  šādas izmaiņas varētu radīt briesmas;
  
  10) kuģim atrodoties piestātnē, uz klāja vai kuģa tuvumā netiek
  veikti karstapstrādes darbi, izņemot gadījumu, ja ir saņemta
  termināļa pārstāvja atļauja. Minētos darbus veic saskaņā ar
  karstapstrādes darbu veikšanu regulējošiem normatīvajiem
  aktiem;
  
  11) iekraušanas vai izkraušanas beigu posmā iekraušanas un
  izkraušanas operācijas un kuģis tiek pastiprināti
  uzraudzīti;
  
  12) termināļa pārstāvis tiek nekavējoties brīdināts, ja
  iekraušanas vai izkraušanas process ir radījis bojājumus, bīstamu
  situāciju vai pastāv šāda varbūtība;
  
  13) termināļa pārstāvis ir informēts par to, kad sākas kravas
  izlīdzināšana, lai varētu atbrīvot transportiera iekārtu no
  kravas;
  
  14) vienas tilpnes izkraušana pie kreisā borta norit vienmērīgi
  ar tās izkraušanu pie labā borta, lai nepieļautu kuģa
  konstrukciju vērpi;
  
  15) balasta regulēšanas laikā, pirms ir dota atļauja veikt
  karstapstrādes darbus tilpņu tuvumā vai virs tām, ir veikti
  attiecīgi drošības pasākumi, ņemot vērā, ka no tilpnēm var
  izplūst uzliesmojoši tvaiki."
   
  5. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "5. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  lnformācija, ko terminālis paziņo kuģa
  pārstāvim
  1. Piestātnes nosaukums, kurā notiks iekraušana vai
  izkraušana, paredzamais pietauvošanās laiks un iekraušanas vai
  izkraušanas pabeigšanas laiks.
  
  2. Iekraušanas vai izkraušanas iekārtu parametri, ieskaitot
  termināļa nominālo iekraušanas vai izkraušanas jaudu un
  izmantojamo iekraušanas vai izkraušanas iekārtu skaitu, kā arī
  paredzamo laiku, kas nepieciešams katra iekraušanas vai
  izkraušanas posma pabeigšanai.
  
  3. Piestātnes vai muliņa īpatnības, kas jāzina kuģa pārstāvim,
  ieskaitot stacionārus un pārvietojamus šķēršļus, fenderus,
  polerus un pietauvošanas paņēmienus.
  
  4. Minimālais ūdens dziļums pie piestātnes un kuģu kanālā.
  
  5. Ūdens blīvums pie piestātnes.
  
  6. Maksimālais attālums no ūdens līnijas līdz kravas lūku vākiem
  vai apmalei atkarībā no tā, kuram izmēram ir nozīme, veicot
  iekraušanas vai izkraušanas operācijas, un maksimālais virsūdens
  augstums.
  
  7. Aizborta trapu un piekļuves ceļu izvietojums.
  
  8. Kuģa borts, kuram ir jābūt pie piestātnes.
  
  9. Maksimāli pieļaujamais ātrums, ar kādu drīkst tuvoties
  muliņam, velkoņu pieejamība, to veids un jauda.
  
  10. Dažādu kravas partiju iekraušanas secība un citi
  ierobežojumi, ja kuģis nevar uzņemt kravu jebkādā secībā un
  jebkurā tilpnē.
  
  11. Iekraujamās kravas īpatnības, kuras var radīt briesmas, ja to
  novieto kopā ar kuģī esošo kravu vai tās atlikumu.
  
  12. Informācija par paredzamajām iekraušanas vai izkraušanas
  operācijām un izmaiņām esošajā iekraušanas vai izkraušanas
  plānā.
  
  13. Vai iekraušanas un izkraušanas iekārtas terminālī ir
  stacionāras un vai to pārvietošana ir ierobežota.
  
  14. Nepieciešamās pietauvošanās tauvas.
  
  15. Brīdinājums par neparastiem pietauvošanas paņēmieniem.
  
  16. Balasta operāciju ierobežojumi.
  
  17. Kuģa maksimāli pieļaujamā iegrime, kādu ir noteikusi ostas
  pārvalde.
  
  18. Cita informācija par termināli, ko pieprasījis kuģa
  pārstāvis.
  
    Piezīme. Šī pielikuma 1. un 4. punktā minēto informāciju par
    paredzamo pietauvošanās un aizbraukšanas laiku un minimālo
    ūdens dziļumu pie piestātnes sistemātiski precizē un nosūta
    kuģa pārstāvim pēc kārtējā paziņojuma par gaidāmo ierašanās
    laiku (ETA) saņemšanas. Atkarībā no apstākļiem informāciju par
    minimālo ūdens dziļumu kuģu kanālā sniedz terminālis vai ostas
    pārvalde."
   
   
  6. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  Kravas iekraušanas vai izkraušanas
  plāns
  
  Loading or Unloading Plan
  
   
  Satiksmes
  ministrijas iesniegtajā redakcijā
  7. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "8. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Kuģa/krasta drošības kontroles lapa
  beramkravu kuģu iekraušanai vai izkraušanai
  
   
  
   
  
   
  
  "
   
  8. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  Beramkravu kuģa pārbaudes
  akts
  Latvijas Jūras administrācija
  Kuģošanas drošības inspekcija
  Rekvizīti _________________________________
  
    
      | osta | Datums | 
    
      | Kuģa vārds   | Kuģa karogs   | IMO numurs | Tilpība | 
  
  
    Saskaņā ar Ministru kabineta 2006. gada 14. februāra
    noteikumiem Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas kraušanas
    noteikumi" ____.punktu Latvijas Jūras administrācijas
    Kuģošanas drošības inspekcijas (turpmāk - KDI) inspektori veica
    kuģa pārbaudi un pārbaudīja šādus objektus:
    
      
        | Nr. p. k. | Pārbaudāmie objekti | Rezultāti | 
      
        | 1. | Beramkravu kuģa stabilitātes
        informācijas grāmata (saskaņā ar SOLAS konvencijas VI/7;
        Beramkravas kuģu drošas kraušanas kodeksu) |  | 
      
        | 2. | Atbilstības dokuments
        (piemērojams kuģiem, uzbūvētiem 1984. g.
        1. septembrī vai vēlāk) |  | 
      
        | 3. | Kuģa/krasta drošības kontroles
        lapa |  | 
      
        | 4. | Iespējas efektīvai
        informācijas apmaiņai starp termināli un kuģi |  | 
      
        | 5. | Informācija par kravu uz kuģa
        (SOLAS konvencijas noteikums VI/2.2) |  | 
      
        | 6. | Pārbaudes lapa kuģa
        piemērotības noteikšanai iekraušanas/izkraušanas
        operācijām |  | 
      
        | 7. | Iekraušanas/izkraušanas
        plāns |  | 
      
        | 8. | Piemērotas kuģa iekārtas esība
        (sertificētas datorprogrammas nodrošinājums) lieces momenta
        (LM) un pārbīdes spēku (PS) noteikšanai
        iekraušanas/debalastēšanas vai izkraušanas/balastēšanas
        operāciju konkrētā stadijā |  | 
      
        | 9. | Iekraušanas/debalastēšanas vai
        izkraušanas/balastēšanas operāciju secības saistība ar
        saskaņoto iekraušanas/izkraušanas plānu |  | 
    
    
      
        |  |  |  |  |  |  |  | 
      
        |  | X |  | Jā
        (Atbilst) | - |  | Nē
        (Neatbilst) | NP |  | Nav
        piemērojams | 
    
    Piezīmes:
    
    Atzinums:
    Saskaņā ar ___________________________________________ un
    pamatojoties uz iepriekš minētajiem pārbaudes rezultātiem,
    secināts:
    
    Lēmumu saskaņā ar Administratīvā procesa likumu var
    apstrīdēt mēneša laikā pēc tā spēkā stāšanās, iesniedzot
    iesniegumu Latvijas Jūras administrācijas direktoram. Latvijas
    Jūras administrācijas direktora lēmumu var pārsūdzēt tiesā.
    Latvijas Jūras
    administrācijas rekvizīti:
    Trijādības iela 5, Rīga, LV-1048, Latvija, tālrunis +371
    67062 101, fakss +371 67860 082, e-pasts: lja@lja.lv
    
      
        | Kuģa
        pārstāvis |  | 
      
        |  | (amats, paraksts un tā atšifrējums) | 
    
    
      
        | Termināļa pārstāvis |  | 
      
        |  | (amats,
        paraksts un tā atšifrējums) | 
    
    
      
        | KDI inspektori |  | 
      
        |  | (amats, paraksts un tā atšifrējums) | 
    
    Z.v.
    
     
    MARITIME ADMINISTRATION OF
    LATVIA
    MARITIME SAFETY INSPECTION
    Particulars: _________________________
    
      
        | Port of | Date | 
      
        | Name of ship   | Flag of ship   | IMO
        number | Gross tonnage | 
    
    In conformity with Paragraph ___ of Regulation No. 143 of
    the Cabinet of Ministers of the Republic of Latvia "Safe
    Stowage of Bulk Carriers" of 14 February 2006, inspectors
    of the Maritime Safety Inspection of the Maritime
    Administration of Latvia performed the verification of the ship
    and inspected the following items.
    
      
        | No | Inspected Items | Results | 
      
        | 1. | Bulk Carrier Booklet (SOLAS 1974 (1996 amdts), reg.VI/7; the
        Code of Practice for the Safe Loading and Unloading of Bulk
        Carriers) |  | 
      
        | 2. | Document or statement of
        compliance (applicable to
        ships constructed on or after 1 September 1984, carried
        dangerous cargo) |  | 
      
        | 3. | Ship/shore safety
        checklist |  | 
      
        | 4. | Effective communication
        between terminal and ship |  | 
      
        | 5. | Cargo information on board
        (SOLAS 1974
        Reg.VI/2.2) |  | 
      
        | 6. | Checklist to show suitability
        for loading/unloading of solid bulk cargoes |  | 
      
        | 7. | Loading/unloading plan |  | 
      
        | 8. | Ship devices, approved by
        Classification Societies, (loading instrument) in adequate
        operation for bending moment (BM) and shear forces (SF)
        determination in accordance with recent stage of
        loading/deballasting or unloading/ballasting operation |  | 
      
        | 9. | Succession of
        loading/deballasting or unloading/ballasting operation in
        accordance with confirmed loading/unloading plan |  | 
    
    Symbols used:
    
      
        | X |  | Yes (Complies) | - |  | No (Does not comply) | N/A |  | Not
        applicable | 
    
    Remarks:
    
    Conclusion:
    In conformity
    with_______________________________________________ and on the
    basis of the results of verification listed above,
    concluded:
    
    The decision can be challenged within a month after coming
    into effect in accordance with the "Administrative
    Procedure Law" by lodging the application to the director
    of the Maritime Administration of Latvia. The decision of the
    director of the Maritime Administration of Latvia can be
    appealed in court.
    Particulars of the
    Maritime Administration of Latvia:
    Trijādības iela 5, Rīga, LV-1048, Latvia, phone + 371 67062
    101, fax. +371 67860 082, e-mail lja@lja. lv
    
      
        |  | 
      
        | Position,
        signature, transcript of the signature of Ship's
        representative | 
    
    
      
        |  | 
      
        |  | 
      
        | Position, signature, transcript of the signature
        of Terminal's representative | 
    
    
      
        |  | 
      
        |  | 
      
        | Positions, signatures, transcript of the
        signatures of inspectors of the Maritime Safety Inspection
        of the Maritime Administration of Latvia | 
    
    Seal
   
  
   
   
  9. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  Pagaidu atļauja beramkravu
  termināļa darbībai
  Latvijas Jūras administrācija
  Kuģošanas drošības inspekcija
  
    
      | Apliecinu, ka pēc |  | 
    
      |  | (ostas nosaukums) | 
  
  
    
      | ostas
      beramkravu termināļa/piestātnes |  | 
    
      |  | (termināļa/piestātnes nosaukums vai numurs) | 
  
  
    vispārējā stāvokļa pārbaudes konstatēts, ka tā/tās
    vispārējais stāvoklis un operatīvā darbība atbilst Ministru
    kabineta 2006. gada 14. februāra noteikumu Nr. 143
    "Beramkravu kuģu drošas kraušanas noteikumi"
    prasībām.
    Terminālis uzrādījis kvalitātes pārvaldības sistēmas
    ieviešanas plānu saskaņā ar standartu.
    
      
        | Ņemot vērā pārbaudes
        rezultātus (sk. 20___.gada ____.
        _______________________________ termināļa pārbaudes aktu)
        un pamatojoties uz Ministru kabineta 2006. gada 14.
        februāra noteikumiem Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas
        kraušanas noteikumi", | 
      
        |  | 
      
        | (termināļa/piestātnes nosaukums vai numurs) | 
      
        | atļauts veikt ar beramkravu
        pārkraušanu saistītu darbību. | 
    
    
      
        | Pagaidu atļauja derīga līdz |  |  | 
      
        |  | (datums) |  | 
    
    Z.v.
    
    Nr._______
   
  
    
      | Pilnvarotā
      persona |  |  | 
    
      |  | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
  
   
  10. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  Beramkravu termināļa pārbaudes
  akts
  Latvijas Jūras administrācija
  Kuģošanas drošības inspekcija
  Rekvizīti _________________________________
  
    Saskaņā ar Ministru kabineta 2006. gada 14. februāra
    noteikumiem Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas kraušanas
    noteikumi" Latvijas Jūras administrācijas Kuģošanas
    drošības inspekcijas (turpmāk - KDI) inspektori
    
    
      
        | 20__ gada ___._________ veica |  | beramkravu
        termināļa/piestātnes | 
      
        |  | (ostas nosaukums) |  | 
    
    
      
        |  | pārbaudi. | 
      
        | (termināļa/piestātnes nosaukums vai numurs) |  | 
    
    
    
    Pārbaudē noskaidrots:
    
      
        | 1. Termināļa
        dokumentācija: | 
      
        | 1.1.
        Atļauja beramkravu termināļa darbībai |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 1.2.
        Terminālī ir izveidota, ieviesta un uzturēta kvalitātes
        pārvaldības sistēma |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 1.3.
        Valsts vides dienesta izdota atļauja B kategorijas
        piesārņojošo darbību veikšanai terminālī |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 1.4.
        Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta pārvaldes vai
        inspekcijas sastādīts termināļa |  | 
      
        | ugunsdrošības
        pārbaudes akts, kas apliecina tā atbilstību normatīvajiem
        aktiem |  | 
      
        | 1.5. Sertificētu
        organizāciju sastādīts pārbaudes akts, kas apliecina: |  | 
      
        | -
        iekārtu sertifikāciju, kā arī to stāvokļa atbilstību
        Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem |  | 
      
        |  |  | 
      
        | -
        termināļa elektroaprīkojuma, kā arī tā izolācijas mērījumu
        atbilstību normatīvajiem aktiem |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 2. Prasības
        beramkravu termināļa piemērotībai: |  | 
      
        | 2.1.
        Ir norīkots termināļa pārstāvis sadarbībai ar kuģi |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 2.2.
        Termināļa personāls ir apmācīts atbilstoši veicamo
        pienākumu izpildei |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 2.3.
        Termināļa iekraušanas iekārtas apkalpojošais personāls ir
        kvalificēts un atbilstoši sertificēts |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 2.4. Termināļa personāls ir nodrošināts ar: |  | 
      
        | - individuālajiem aizsarglīdzekļiem |  | 
      
        |  |  | 
      
        | -
        atbilstošām atpūtas iespējām |  | 
      
        | 3. Beramkravu
        kuģa pārstāvja un termināļa pārstāvja savstarpējo pienākumu
        izpilde: |  | 
      
        | 3.1.
        Beramkravu kuģa gatavības pārbaude pirms iekraušanas vai
        izkraušanas darbu sākšanas |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 3.2.
        Kapteiņa iepazīstināšana ar instrukciju ārkārtējām
        situācijām |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 3.3. Kuģa
        pārstāvja informācija terminālim par kuģi - tās apjoma un
        kvalitātes atbilstība |  | 
      
        | 3.4. Termināļa
        informācija kuģa pārstāvim: |  | 
      
        | -
        informācija par apjoma un kvalitātes atbilstību |  | 
      
        |  |  | 
      
        | -
        informācija par kravas atbilstību |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 3.5.
        Beramkravu kuģa uzraudzība beramkravas
        iekraušanas/izkraušanas laikā |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 3.6.
        Termināļa gatavība beramkravas iekraušanai/izkraušanai |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 3.7.
        Termināļa uzraudzības atbilstība beramkravas
        iekraušanas/izkraušanas laikā |  | 
    
    
      
        | 4. Termināļa un beramkravu kuģa savstarpējo
        procedūru ievērošana |  | 
      
        | 4.1.
        Termināļa informācijas grāmatas apjoms un atbilstība |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 4.2.
        Sakaru nodrošinājums informācijas apmaiņai starp termināli
        un kuģi |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 4.3.
        Kuģa/krasta kontroles lapas aizpildīšana |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 4.4. Beramkravu
        kuģu iekraušanas vai izkraušanas plāns: |  | 
      
        | -
        sākotnējais |  | 
      
        |  |  | 
      
        | -
        koriģētās versijas |  | 
      
        |  |  | 
      
        | 4.5.
        Kuģa pārstāvja un termināļa pārstāvja kopīgi parakstīts
        akts par kuģa iekraušanas atbilstību |  | 
    
    
      
        |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
      
        |  | X |  | Jā
        (Atbilst) | - |  | Nē
        (Neatbilst) | NP |  | Nav
        piemērojams | DA |  | Daļēji
        atbilst | 
    
    Atklātie
    trūkumi
    
    Secinājums
    Ņemot vērā termināļa vispārējā stāvokļa pārbaudes
    rezultātus, kā arī tā operatīvo darbību Ministru kabineta
    2006. gada 14. februāra noteikumu Nr. 143
    "Beramkravu kuģu drošas kraušanas noteikumi"
    nosacījumu izpildes nodrošināšanā, secināts, ka minētā
    termināļa vispārējais stāvoklis, kā arī tā operatīvā darbība
    atbilst/neatbilst (nevajadzīgo svītrot) noteiktajiem
    kritērijiem.
    Atzinums (vajadzīgo
    atzīmēt ar X)
    
      
        | 1 | Terminālim var
        apstiprināt/apstiprināt pēc trūkumu novēršanas atļauju
        beramkravu termināļa darbībai |  | 
      
        | 2 | Terminālim var
        izsniegt/atjaunot atļauju beramkravu termināļa
        darbībai |  | 
      
        | 3 | Terminālim nevar
        izsniegt/nepieciešams anulēt atļauju beramkravu termināļa
        darbībai |  | 
      
        | 4 | Terminālim var/nevar izsniegt
        pagaidu atļauju beramkravu termināļa darbībai |  | 
    
    
    Lēmumu saskaņā ar Administratīvā procesa likumu var
    apstrīdēt mēneša laikā pēc tā spēkā stāšanās, iesniedzot
    iesniegumu Latvijas Jūras administrācijas direktoram. Latvijas
    Jūras administrācijas direktora lēmumu var pārsūdzēt tiesā.
    Latvijas Jūras
    administrācijas rekvizīti:
    Trijādības iela 5, Rīga, LV-1048, Latvija, tālrunis +371
    67062 101, fakss +371 67860 082, e-pasts: lja@lja.lv
    Pārbaudē piedalījās šādas termināļa amatpersonas:
    
      
        |  |  | 
      
        | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
      
        |  |  | 
      
        | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
    
    Pārbaudi veica KDI inspektori:
    
      
        |  |  | 
      
        | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
      
        |  |  | 
      
        | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
    
    Pārbaudē piedalījās šādas ostas amatpersonas:
    
      
        |  |  | 
      
        | (amats, paraksts un tā atšifrējums) |  | 
    
    Z.v.
   
  
   
  11. pielikums
  Ministru kabineta
  2022. gada 31. maija
  noteikumiem Nr. 326
  "12. pielikums
  Ministru kabineta
  2006. gada 14. februāra
  noteikumiem Nr. 143
  Atļauja beramkravu termināļa
  darbībai
  Latvijas Jūras
  administrācija
  Kuģošanas drošības inspekcija
  
    
      | Apliecinu, ka
      pēc |  | ostas
      beramkravu termināļa/ | 
    
      |  | (ostas nosaukums) |  | 
  
  
    
      | piestātnes |  | vispārējā stāvokļa pārbaudes | 
    
      |  | (termināļa/piestātnes nosaukums vai numurs) |  | 
  
  
    konstatēts, ka tā/tās vispārējais stāvoklis un operatīvā
    darbība atbilst Ministru kabineta 2006. gada 14. februāra
    noteikumu Nr. 143 "Beramkravu kuģu drošas kraušanas
    noteikumi" prasībām.
    Ņemot vērā pārbaudes rezultātus (sk. 20___.gada ______.
    _____________________________ termināļa pārbaudes aktu
    Nr. _____________) un pamatojoties uz Ministru kabineta
    2006. gada 14. februāra noteikumiem Nr. 143 "Beramkravu
    kuģu drošas kraušanas noteikumi",
    
      
        |  | 
      
        | (termināļa/piestātnes nosaukums vai numurs) | 
    
    atļauts veikt ar beramkravu pārkraušanu saistītu
    darbību.
    
      
        | Atļauja
        derīga līdz |  | 
      
        |  | (datums) | 
    
    Atļauja ir derīga ar nosacījumu, ka tā tiek periodiski
    apstiprināta.
    
      
        | Nākamās
        apstiprināšanas termiņš |  | 
      
        |  | (datums) | 
    
    Z.v.
    
    Nr. ___________
    
      
        | Pilnvarotā persona |  |  | 
      
        |  | (amats,
        paraksts un tā atšifrējums) |  | 
    
    Periodiskā
    apstiprināšana
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds
    _________________________________________________
    Atļauja tiek apstiprināta, pamatojoties uz periodisko
    pārbaudi
    Pārbaudes akts Nr.  ____________________
    Nākamās apskates termiņš: _______________
    Vieta ____________ Datums _____________
    Zīmogs vai spiedogs
    Pilnvarotās personas paraksts, uzvārds"