Rīgas domes saistošie noteikumi Nr. 117
  Rīgā 2022. gada 9. februārī (prot. Nr. 46, 10.
  §)
  Zemesgabala
  Remtes ielā 21 izmantošanas un apbūves saistošie noteikumi
  Izdoti saskaņā ar
  likuma "Par pašvaldībām"
  43. panta pirmās daļas 1. punktu, Teritorijas
  attīstības
  plānošanas likuma 25. panta pirmo daļu
  1. Saistošie noteikumi nosaka zemesgabala Remtes ielā 21
  izmantošanas un apbūves noteikumus (1. pielikums), kā arī
  grafisko daļu - funkcionālo zonējumu (2. pielikums),
  teritorijas attīstības priekšlikumu un satiksmes organizāciju
  (3. pielikums).
  2. Ar šiem saistošajiem noteikumiem tiek apstiprināti
  Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmā https://geolatvija.lv/geo/tapis#document_22782
  izstrādātā zemesgabala Remtes ielā 21 lokālplānojuma teritorijas
  izmantošanas un apbūves noteikumi un grafiskā daļa.
  Rīgas domes priekšsēdētājs
  M. Staķis
   
  1. pielikums
  Rīgas domes 2022. gada 9. februāra
  saistošajiem noteikumiem Nr. 117
  Rīgas valstspilsētas
  pašvaldība
  Reģistrācijas Nr. 90011524360
  Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539
  riga@riga.lv http://www.riga.lv
  Zemesgabala Remtes ielā 21
  lokālplānojums
  Redakcija 1.1.
  Teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi
  Saturs
  1. Noteikumu lietošana un
  definīcijas
  1.1. Noteikumu lietošana
  1.2. Definīcijas
  2. Prasības visas teritorijas
  izmantošanai
  2.1. Visā teritorijā atļautā izmantošana
  2.2. Visā teritorijā aizliegtā izmantošana
  2.3. Prasības teritorijas inženiertehniskajai
  sagatavošanai
  3. Vispārīgas prasības teritorijas
  izmantošanai un apbūvei
  3.1. Prasības transporta infrastruktūrai
  3.2. Prasības inženiertehniskās apgādes tīkliem un
  objektiem
  3.3. Prasības apbūvei
  3.4. Prasības teritorijas labiekārtojumam
  3.5. Prasības vides risku samazināšanai
  4. Prasības teritorijas izmantošanai
  un apbūves parametriem katrā funkcionālajā zonā
  4.1. Savrupmāju apbūves teritorija
  4.2. Mazstāvu dzīvojamās apbūves teritorija
  4.3. Daudzstāvu dzīvojamās apbūves teritorija
  4.4. Publiskās apbūves teritorija
  4.5. Jauktas centra apbūves teritorija
  4.6. Rūpnieciskās apbūves teritorija
  4.7. Transporta infrastruktūras teritorija
  4.8. Tehniskās apbūves teritorija
  4.9. Dabas un apstādījumu teritorija
  4.10. Mežu teritorija
  4.11. Lauksaimniecības teritorija
  4.12. Ūdeņu teritorija
  5. Teritorijas ar īpašiem
  noteikumiem
  5.1. Cita teritorija ar īpašiem noteikumiem
  5.2. Teritorija, kurai izstrādājams lokālplānojums
  5.3. Teritorija, kurai izstrādājams detālplānojums
  5.4. Vietējas nozīmes kultūrvēsturiskā un dabas teritorija
  5.5. Ainaviski vērtīga teritorija
  5.6. Vietējas nozīmes lauksaimniecības teritorija
  5.7. Nacionālas un vietējas nozīmes infrastruktūras attīstības
  teritorija
  5.8. Degradēta teritorija
  6. Teritorijas plānojuma īstenošanas
  kārtība
  6.1. Lokālplānojuma īstenošanas kārtība
  7. Citi nosacījumi/prasības
  Pielikumi
  1. pielikums
  1. Noteikumu
  lietošana un definīcijas
  1.1. Noteikumu
  lietošana
  1. Saistošie noteikumi nosaka teritorijas izmantošanas un
  apbūves prasības lokālplānojuma grafiskās daļas kartē
  "Funkcionālais zonējums" norādītajā lokālplānojuma
  teritorijā - zemesgabalā Remtes ielā 21 (turpmāk - lokālplānojuma
  teritorija).
  2. Funkcionālās zonas un atļautā izmantošana lokālplānojuma
  teritorijā tiek noteikta saskaņā ar saistošo noteikumu grafiskās
  daļas karti "Funkcionālais zonējums" un ņemot vērā
  grafiskās daļas kartes "Attīstības iecere. Satiksmes
  organizācija" iekļautos principiālos risinājumus.
  Lokālplānojuma teritorijas izmantošanā un apbūvē piemēro Rīgas
  domes 2005. gada 20. decembra saistošo noteikumu Nr. 34
  "Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi"
  prasības, ciktāl šie noteikumi nenosaka citādi.
  1.2. Definīcijas
  3. Minimālā būvlaide - būvlaides veids, kur ēkas ielas fasādi
  nedrīkst izvietot tuvāk ielai par noteikto būvlaides līniju, bet
  ir atļauts to izvietot uz būvlaides vai ar atkāpi no noteiktās
  būvlaides līnijas.
  4. Priekšpagalms -  teritorija zemes vienībā starp ēkas
  galveno fasādi un ielas sarkano līniju, kura paredzēta zemes
  vienībā esošās galvenās ēkas vizuālās uztveres nodrošināšanai
  skatā no ielas. Priekšpagalms ir teritorija, ko veido galvenās
  ēkas fasādes projekcija 90 grādu leņķī pret ielas sarkano
  līniju.
  2. Prasības visas
  teritorijas izmantošanai
  2.1. Visā
  teritorijā atļautā izmantošana
  Nenosaka
  2.2. Visā teritorijā aizliegtā
  izmantošana
  Nenosaka
  2.3. Prasības teritorijas
  inženiertehniskajai sagatavošanai
  5. Lokālplānojuma teritorijā pirms būvdarbu uzsākšanas veic
  teritorijas inženiertehniskās sagatavošanas darbus atbilstoši
  risinājumam būvniecības ieceres dokumentācijā.
  6. Inženiertehniskā sagatavošana ietvert šādus pasākumus:
  6.1. esošo, neizmantojamo būvju un inženierkomunikāciju
  demontāžu saskaņā ar demontāžas projektu;
  6.2. detalizēta vertikālā plānojuma sagatavošanu un zemes
  virsmas izmaiņas (planēšanu, uzbēršanu (ja nepieciešams) u. tml.)
  atbilstoši būvprojekta risinājumam;
  6.3. inženierkomunikāciju un nepieciešamās satiksmes
  infrastruktūras izbūvi un ierīkošanu lokālplānojuma teritorijā
  un/vai tai piegulošajās ielās apbūves ieceres īstenošanas
  vajadzību apjomā.
  3. Vispārīgas prasības teritorijas
  izmantošanai un apbūvei
  3.1. Prasības transporta
  infrastruktūrai
  7. Piekļuvi teritorijai funkcionālajā zonā JC77 organizē no
  Remtes ielas un Kārļa Ulmaņa gatves.
  8. Pieslēgumus pilsētas ielu tīklam un lokālplānojuma
  teritorijas iekšējo satiksmes organizāciju precizē
  būvprojektēšanas ietvaros, ņemot vērā  grafiskās daļas kartē
  "Attīstības iecere. Satiksmes organizācija" iekļautos
  principiālos risinājumus.
  9. Autonovietņu skaitu un izvietojumu nosaka būves būvprojekta
  sastāvā atbilstoši normatīvo aktu prasībām un ievērojot
  nosacījumus, kas ietverti šo noteikumu pielikumā.
  10. Ēkām un citām būvēm paredz piebrauktuves ugunsdzēsības un
  glābšanas tehnikai. To parametrus pieņem atbilstoši attiecīgo ēku
  un citu būvju projektēšanas būvnormatīviem.
  11. Gājēju un velosipēdu satiksmes risinājumu detalizē
  būvniecības ieceres dokumentācijā, nodrošinot drošu gājēju un
  velosipēdu satiksmes sasaisti ar apkārtējām teritorijām, tostarp
  sabiedriskā transporta pieturvietām.
  12. Piebrauktuvju, autostāvlaukumu, velosipēdu un gājēju zonu
  segumu veidus nosaka būvniecības ieceres dokumentācijā.
  13. Velonovietnes izvieto pie objekta ieejas mezgliem tā, lai
  tiktu nodrošināta ērta piekļūšana no velosipēdu ceļiem,
  netraucējot gājēju pārvietošanos. Velonovietņu dizainu saskaņo ar
  citiem labiekārtojuma elementiem lokālplānojuma teritorijā.
  14. Elektroskrējriteņiem/motorolleriem paredz novietnes
  ekvivalenti velonovietnēm, ārpus ietvēm un gājēju zonām,
  risinājumu precizējot būvprojektā. 
  3.2. Prasības inženiertehniskās
  apgādes tīkliem un objektiem
  15. Inženierkomunikācijas, kas nepieciešamas būvju
  inženiertehniskajai apgādei, projektē būvprojekta sastāvā.
  16. Projektējot būves, veic teritorijā paredzēto objektu
  slodžu orientējošos aprēķinus un izstrādā objektu perspektīvās
  apgādes shēmas.
  17. Inženiertehniskās apgādes tīklu un objektu konkrētos
  risinājumus nosaka būvprojektā, ievērojot normatīvo aktu prasības
  un aktuālos institūciju tehniskos noteikumus.
  18. Ēkas un būves pieslēdz pilsētas centralizētajiem
  ūdensapgādes un sadzīves kanalizācijas tīkliem. Projektējot
  kanalizācijas tīklus un būves, lokālplānojumā paredz dalīto
  sistēmu - sadzīves notekūdeņu tīkls atdalīts no lietusūdens
  tīkla. Lietusūdeņu kanalizācijas sistēmu izbūvē ar aprēķinu, lai
  nodrošinātu lietusūdeņu savākšanu un novadīšanu tādā apmērā, lai
  lokālplānojuma teritorijā esošajos un tai piegulošajos
  zemesgabalos apbūves rezultātā netiktu paaugstināts gruntsūdens
  līmenis. Nodrošina no autostāvvietām savākto lietusūdeņu
  attīrīšanu, izveidojot uztvērējakas un filtrus (naftas produktu
  uztvērējus).
  19. Teritorijas siltumapgādi nodrošina, izmantojot
  elektroapgādes, siltumsūkņu vai tml. videi draudzīgu apkures
  veidu, risinājumu precizējot būvprojektā. Aizliegts būvēt vai
  ierīkot stacionāras sadedzināšanas iekārtas, kas izmanto šķidro
  (dīzeļdegviela u. c.) vai cieto (malka, kūdra, briketes,
  granulas, ogles u. c.) kurināmo.
  20. Būvniecības rezultātā aizliegts pasliktināt apkārt esošo
  zemesgabalu hidroloģisko stāvokli.
  3.3. Prasības apbūvei
  21. Ēkas un citas būves izvieto grafiskās daļas kartē
  "Funkcionālais zonējums" attēlotajā Jauktas centra
  apbūves teritorijas JC apakšzonā JC77, ņemot vērā lokāplānojumā
  noteiktās būvlaides un apbūves līnijas. Grafiskajā daļā attēlotās
  būvlaides nosaka ēku minimālo attālumu no ielas sarkanās līnijas.
  Teritorijā starp sarkano līniju un būvlaidi ir atļauts izvietot
  autonovietnes, ievērojot šo noteikumu 30. punkta nosacījumus.
  22. Apbūvi izvieto atbilstoši brīvstāvošu ēku plānojuma
  principam. Galveno ēku (iecerēto tirdzniecības centra būvapjomu)
  izvieto ar galveno fasādi pret Kārļa Umaņa gatvi.
  23. Attālumus starp ēkām un būvēm paredz atbilstoši normatīvo
  aktu prasībām, ievērojot ugunsdrošības, insolācijas, prettrokšņa
  un inženierkomunikāciju aizsardzības prasības, kā arī nodrošinot
  netraucētas piekļūšanas iespējas operatīvo dienestu transportam,
  tai skaitā ugunsdzēsības tehnikai. Konkrēto būvju izvietojumu
  nosaka būvprojektā.
  24. Apbūves izvietojumu precizē būvniecības ieceres
  dokumentācijā, ņemot vērā apbūves arhitektoniski telpiskās
  kompozīcijas, publiskās ārtelpas labiekārtojuma un satiksmes
  organizācijas pamatprincipus saskaņā ar grafiskās daļas karti
  "Teritorijas attīstības priekšlikums. Satiksmes
  organizācija".
  25. Lokālplānojuma teritorijā nosaka priekšpagalmu pret Kārļa
  Ulmaņa gatvi. Priekšpagalmā ierīko stādījumus un labiekārtojumu,
  tostarp gājēju celiņus un piebrauktuves pie ēkām, kā arī ir
  atļauts izvietot autostāvvietas, nepārsniedzot 30 % no objektam
  plānotā autostāvvietu skaita, risinājumu precizējot
  būvprojektā.
  26. Tirdzniecības/pakalpojumu objektu u.c. publisko objektu
  piegādes zonām paredz norobežojošas konstrukcijas vai iekļauj
  būvapjomā atbilstoši slēgtas piegādes zonas risinājumam.
  Risinājumu precizē būvprojektā.
  27. Ēkas arhitektoniskie risinājumi jāparedz, ņemot vērā, ka
  tiem ir jābūt kā "pilsētas vārtiem", nodrošinot
  kvalitatīvu arhitektonisko risinājumu un būvprojekta izstrādes
  gaitā apskatot iespēju veidot arhitektoniski izteiksmīgu ēkas
  stūri, kas pavērsts pret Jaunmoku ielas un Kārļa Ulmaņa gatves
  krustojumu. 
  3.4. Prasības teritorijas
  labiekārtojumam
  28. Projektējot publiskas ēkas lokālplānojuma teritorijā,
  paredz speciālus pasākumus (arī speciālu aprīkojumu) pieejamas
  vides nodrošināšanai cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem.
  Lokālplānojuma teritorijas publisko objektu ierīkošanā un
  teritorijas labiekārtošanā ievēro universālā dizaina principus,
  nodrošinot plānoto pakalpojumu, produktu un informācijas
  pieejamību arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem.
  29. Labiekārtojuma elementu izvietojumu nosaka attiecīgā
  objekta būvprojektā. To vizuālo izskatu un māksliniecisko
  noformējumu veido, harmoniski iekļaujoties apkārtējā vidē, kā arī
  saskaņā ar projektēto ēku un būvju arhitektonisko stilu un
  noformējumu.
  30. Prasības apstādījumiem un atsevišķi augošajiem kokiem:
  30.1. lokālplānojuma teritoriju labiekārto, maksimāli
  saglabājot teritorijā esošos kokus un ierīkojot jaunus
  stādījumus. Teritorijas apzaļumošanas un labiekārtojuma
  risinājumiem ir jābūt savstarpēji saistītiem un kompozicionāli
  saskanīgiem ar ēku arhitektūru un apkārtējo teritorijas
  ainavu;
  30.2. apstādījumus ierīko, izvēloties klimatiskajiem un vides
  apstākļiem atbilstošu koku un augu sugas. Ielas apstādījumos un
  autostāvvietu ar ietilpību vairāk par 50 autostāvvietām
  apzaļumošanā izmanto dižstādus (vismaz 3-4 reizes kokaudzētavā
  pārstādīts koka stāds ar simetrisku vainagu, vienmērīgi
  izretinātiem skeletzariem un vienu izteiktu galotni, tā stumbra
  apkārtmērs 1 m augstumā no sakņu kakla ir vismaz 16 cm, stumbrs
  taisns, bez bojājumiem, ar labi attīstītu sakņu sistēmu),
  dižstādu īpatsvaru u. c. prasības precizējot būvprojektā;
  30.3. autostāvvietas no projektējamā velosipēdu un gājēju ceļa
  gar Kārļa Ulmaņa gatvi norobežo ar zemiem košumkrūmu stādījumiem,
  izteiksmīgiem graudzāļu u. tml. ielas telpai atbilstīgiem
  dekoratīviem stādījumiem; ielas frontē stāvvietas grupē pa piecām
  vietām, veidojot vizuāli nepārtrauktu un  ritmisku koku
  stādījumu rindu;
  30.4. veicot būvniecību, kravu transportēšanu vai citus ar
  teritorijas izmantošanu saistītus darbus, aizliegts bojāt esošo
  saglabājamo koku sakņu sistēmas, stumbrus un vainagus.
  31. Būvprojektēšanas stadijā detalizē publiskās ārtelpas un
  teritorijas ainavu arhitektūras risinājumus - perimetriālo
  teritorijas apzaļumošanu un labiekārtota skvēra izveidi Jaunmoku
  ielas un Kārļa Ulmaņa gatves stūrī.
  3.5. Prasības vides risku
  samazināšanai
  32. Gar lokālplānojuma teritorijas robežu, kas robežojas ar
  zemes vienībām, uz kurām ir dzīvojamā apbūve, nodrošina
  apstādījumu buferzonu ar platību, kas nav mazāka par 4 m,
  divpakāpju apstādījumu izveidei, dzīvojamās apbūves aizsardzībai
  pret varbūtējām trokšņa, putekļu u. c. tamlīdzīga veida ietekmi.
  Apstādījumu joslas platumu un apstādījumu risinājumu precizē
  būvprojektā, ņemot vērā konkrētās apbūves ieceres
  specifiku/iespējamo ietekmi.
  4. Prasības teritorijas izmantošanai
  un apbūves parametriem katrā funkcionālajā zonā
  Ja pie teritorijas galvenajiem un papildizmantošanas veidiem
  nav noteikts izmantošanas veida apraksts, tas tiek piemērots
  atbilstoši Ministru kabineta 30.04.2013. noteikumu Nr. 240
  "Vispārīgie teritorijas plānošanas, izmantošanas un apbūves
  noteikumi" 3. pielikumam "Teritorijas izmantošanas
  veidu klasifikators"
  4.1. Savrupmāju apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.2. Mazstāvu dzīvojamās apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.3. Daudzstāvu dzīvojamās apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.4. Publiskās apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.5. Jauktas centra apbūves
  teritorija
  4.5.1. Jauktas
  centra apbūves teritorija (JC77)
  4.5.1.1.
  Pamatinformācija
  33. Jauktas centra apbūves teritorijas (JC) apakšzona JC77 ir
  funkcionālā zona teritorijā, starp Remtes ielu, Jaunmoku ielu un
  Kārļa Ulmaņa gatvi, kas plānota publisko objektu apbūvei un
  izmantošanai.
  4.5.1.2.
  Teritorijas galvenie izmantošanas veidi
  34. Biroju ēku apbūve (12001).
  35. Tirdzniecības vai pakalpojumu objektu apbūve (12002).
  36. Tūrisma un atpūtas iestāžu apbūve (12003).
  37. Sporta būvju apbūve (12005).
  38. Labiekārtota ārtelpa (24001): izņemot kapsētas un
  dzīvnieku kapsētas.
  4.5.1.3.
  Teritorijas papildizmantošanas veidi
  39. Transporta apkalpojošā infrastruktūra (14003): ar
  transporta apkalpojošo infrastruktūru saistīta apbūve: būves
  transporta satiksmes nodrošināšanai, tostarp garāžas, atsevišķi
  iekārtotas atklātās autostāvvietas, stāvparki, daudzstāvu
  autostāvvietas, autotransporta apkopes objekti u. tml.
  4.5.1.4. Apbūves
  parametri
  
  
      | Nr. | 
      Teritorijas izmantošanas veids | 
      Minimālā jaunizv. zemes gabala platība | 
      Maksimālais apbūves blīvums (%) | 
      Apbūves intensitāte (%) | 
      Apbūves augstums (m) | 
      Apbūves augstums (stāvu skaits) | 
      Minimālais brīvās zaļās teritorijas rādītājs (%) | 
    
    
      | 40. | 
      Biroju ēku apbūve | 
        | 
      1 | 
      līdz 220 | 
        | 
      līdz 6 | 
      10 | 
    
    
      | 41. | 
      Tirdzniecības vai pakalpojumu
      objektu apbūve | 
        | 
      1 | 
      līdz 220 | 
      līdz 14 | 
        | 
      10 | 
    
    
      | 42. | 
      Tūrisma un atpūtas iestāžu
      apbūve | 
        | 
      1 | 
      līdz 220 | 
        | 
      līdz 6 | 
      10 | 
    
    
      | 43. | 
      Sporta būvju apbūve | 
        | 
      1 | 
      līdz 220 | 
      līdz 14 | 
        | 
      10 | 
    
    
      | 
      44. | 
      
      Transporta apkalpojošā infrastruktūra | 
      
        | 
      
      1 | 
      
        | 
      
        | 
      līdz
      4 | 
      
      10 | 
    
    
      | 1. Nenosaka | 
    
  
  4.5.1.5. Citi
  noteikumi
  Nenosaka
  4.6. Rūpnieciskās apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.7. Transporta infrastruktūras
  teritorija
  4.7.1. Transporta infrastruktūras
  teritorija (TR38)
  4.7.1.1.
  Pamatinformācija
  45. Transporta infrastruktūras teritorijas (TR) apakšzona TR38
  ir funkcionālā zona, ko nosaka, lai nodrošinātu visu veidu
  transportlīdzekļu un gājēju satiksmei nepieciešamo
  infrastruktūru, kā arī teritorijas attīstībai nepieciešamo
  teritorijas inženiertehnisko apgādi.
  4.7.1.2.
  Teritorijas galvenie izmantošanas veidi
  46. Inženiertehniskā infrastruktūra (14001).
  47. Transporta lineārā infrastruktūra (14002).
  4.7.1.3.
  Teritorijas papildizmantošanas veidi
  Nenosaka
  4.7.1.4. Apbūves
  parametri
  Nenosaka
  4.7.1.5. Citi
  noteikumi
  Nenosaka
  4.8. Tehniskās apbūves
  teritorija
  Nenosaka
  4.9. Dabas un apstādījumu
  teritorija
  Nenosaka
  4.10. Mežu teritorija
  Nenosaka
  4.11. Lauksaimniecības
  teritorija
  Nenosaka
  4.12. Ūdeņu teritorija
  Nenosaka
  5. Teritorijas ar īpašiem
  noteikumiem
  5.1. Cita teritorija ar īpašiem
  noteikumiem
  Nenosaka
  5.2. Teritorija, kurai izstrādājams
  lokālplānojums
  Nenosaka
  5.3. Teritorija, kurai izstrādājams
  detālplānojums
  Nenosaka
  5.4. Vietējas nozīmes
  kultūrvēsturiskā un dabas teritorija
  Nenosaka
  5.5. Ainaviski vērtīga
  teritorija
  Nenosaka
  5.6. Vietējas nozīmes
  lauksaimniecības teritorija
  Nenosaka
  5.7. Nacionālas un vietējas nozīmes
  infrastruktūras attīstības teritorija
  Nenosaka
  5.8. Degradēta teritorija
  Nenosaka
  6. Teritorijas plānojuma īstenošanas
  kārtība
  6.1. Lokālplānojuma īstenošanas
  kārtība
  48. Lokālplānojuma īstenošanu veic, izstrādājot būvprojektus
  un veicot būvniecību atbilstoši šī lokālplānojuma prasībām un
  principiālajiem risinājumiem. Ēku un būvju būvniecību īsteno
  būvprojektā noteiktā secībā.
  49. Pirms būvniecības procesa uzsākšanas lokālplānojuma
  teritorijā veic teritorijas inženiertehnisko sagatavošanu saskaņā
  ar šo noteikumu 2.3. apakšnodaļā noteikto.
  50. Lokālplānojuma teritorijā inženiertīklu izbūves secību
  precizē būvprojektēšanas stadijā.
  51. Apbūves ieceres īstenošanai nepieciešamos satiksmes
  infrastruktūras pārkārtojumus Remtes ielā, Jaunmoku ielā un Kārļa
  Ulmaņa gatvē nodrošina pirms vai vienlaikus plānotā tirdzniecības
  un/vai pakalpojumu objekta izbūvi, risinājumus precizējot
  būvprojektā, t. sk.,
  51.1. pieslēgumu Kārļa Ulmaņa gatvei ar vietējo satiksmes
  brauktuvi, tostarp gar brauktuvi paredzot gājēju un velosipēdu
  ceļu;
  51.2. pieslēgumu Remtes ielai, ietverot Remtes ielas un
  Jaunmoku ielas krustojuma pārbūvi, krustojumu aprīkojot ar
  luksoforu un pieslēgumam lokālplānojuma teritorijai nodrošinot
  visus braukšanas virzienus;
  51.3. Jaunmoku ielā lokālplānojuma teritorijas pusē izbūvējot
  ietvi.
  7. Citi
  nosacījumi/prasības
  52. Aizsargjoslas lokālplānojuma teritorijā ir noteiktas
  saskaņā ar Aizsargjoslu likuma un Ministru kabineta noteikumu
  prasībām.
  53. Inženiertīklu ekspluatācijas aizsargjoslas nosaka
  turpmākās projektēšanas gaitā atbilstoši inženiertīklu
  faktiskajam izvietojumam un saskaņā ar būvprojektu un
  izpildmērījumiem.
  Rīgas domes priekšsēdētājs M.
  Staķis
   
  Pielikumi
  1. pielikums.
  
  Pielikums Teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumiem